Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Söylenti: GTA V'in PC Sürümü Bu Cuma Ön Siparişte


    Grand Theft Auto V'in PC sürümüyle ilgili uzun süreden beri söylentileri okuyoruz. Kimi zaman Amazon gibi önemli siteler tarafından ön siparişe sunulan GTA V'in PC sürümü sonradan kaldırılsa da, konuyla ilgili yeni bir söylenti daha ortaya çıktı.
 
    GameReactor isimli bir sitenin iç kaynaklardan aldığı bilgilere göre Norveç'teki bazı oyun perakendecileri, Grand Theft Auto V'in PC sürümünü bu Cuma gününden itibaren ön siparişe sunacak. Habere göre bu mağazalardan birisinin adı Elkjøp'muş. İsmi verilen mağaza dünya çapında pek tanınmasa da, İngiltere'nin önemli firmaları arasında gösterilen Dixons Retail'in Norveç'teki ayağı olduğu belirtiliyor
 
    Daha önce birçok söylentide GTA V'in Mart ayında PC'ye geleceğini okumuştuk. Konuyla ilgili söylentiler kesilecek gibi durmuyor. Bakalım GameReactor'den gelen bu söylenti doğru çıkacak mı?
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Grand Theft Auto V Action Rockstar PS3 Xbox 360 PC GTA 5
Rust Fenomeni Nasıl Ortaya Çıktı? Yeni Gears of War Yapımına Geçen Hafta Başlanmış
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

TulparHAN

1.2.2014 20:45:48

0
75 lira olursa alırım 1 kuruş fazlasınıda vermem.

MadGameR

1.2.2014 10:42:20

0
quote:

Orijinalden alıntı: *Meteora*
alıntı:

Orijinalden alıntı: MadGameR

*Meteora* dostum

Gta 4 eğer söylediğin gibi pc'de 1 milyon sattıysa burda hatanın büyük bir kısmını, optimizeyi özürlü bir şekilde yapmış olan Rockstar'da aramak lazım.. Olaya neden-sonuç veya etki-tepki kavramlarıyla bakmalıyız ya da ''ne ekersen onu biçersin'' atasözümüz belkide bize en doğru şekilde durumu izah edebilir...

Teşekkür ederim cevap için.Diğer arkadaşın ne demeye çalıştığını anlamadım böyle düzgün anlatımlı ve kısa olmadığı için anlamadım sanırsam.

2 Gündür şöyle bir şey yazamıyorsun bende anlayamıyorum ne dediğini.Hani şunu yazsan belki çoktan anlamış olacaktım. @560ti
Rica ederim dostum ne demek

560ti

1.2.2014 01:09:07

+1
quote:

Orijinalden alıntı: *Meteora*

Teşekkür ederim cevap için.Diğer arkadaşın ne demeye çalıştığını anlamadım böyle düzgün anlatımlı ve kısa olmadığı için anlamadım sanırsam. 2 Gündür şöyle bir şey yazamıyorsun bende anlayamıyorum ne dediğini.Hani şunu yazsan belki çoktan anlamış olacaktım. @560ti
Belkide :) uzun uzun yazıldığında genelde bende anlamam fakat BSC'de yada Türkiyede diyim Fikre saygı kalmadı gibi birşey yani insanların fikirlerini paylaşması bile suç oldu türkiyede milyonlarca oyuncu pc kullanıcısı konsol kullanıcısı var bazıları fanboy düzeyinde bazıları objektif bakıyor fakat çoğu birbirine kendi fikirlerini yedirmeye çalışıyorlar bunu görmek hiç hoşuma gitmiyor.Bende gerçekten beni anlamanıza sevindim GTA V çıktığında büyük bir ihtimalle ismi yüzünden 150TL civarında çıkıcaktır 90 80TL arasına düştüğünde oyunu herkesin satın alacağını rahatlıkla söyleyebilirim zaten.Yeterki Max Payne 3 gibi bir optimizasyon'a sahip olsun İyi geceler mi desem ? iyi akşamlarmı bilemedim

*Meteora*

1.2.2014 01:00:30

+2
quote:

Orijinalden alıntı: MadGameR *Meteora* dostum Gta 4 eğer söylediğin gibi pc'de 1 milyon sattıysa burda hatanın büyük bir kısmını, optimizeyi özürlü bir şekilde yapmış olan Rockstar'da aramak lazım.. Olaya neden-sonuç veya etki-tepki kavramlarıyla bakmalıyız ya da ''ne ekersen onu biçersin'' atasözümüz belkide bize en doğru şekilde durumu izah edebilir...
Teşekkür ederim cevap için.Diğer arkadaşın ne demeye çalıştığını anlamadım böyle düzgün anlatımlı ve kısa olmadığı için anlamadım sanırsam. 2 Gündür şöyle bir şey yazamıyorsun bende anlayamıyorum ne dediğini.Hani şunu yazsan belki çoktan anlamış olacaktım. @560ti

MadGameR

31.1.2014 23:05:31

+2
*Meteora* dostum Gta 4 eğer söylediğin gibi pc'de 1 milyon sattıysa burda hatanın büyük bir kısmını, optimizeyi özürlü bir şekilde yapmış olan Rockstar'da aramak lazım.. Olaya neden-sonuç veya etki-tepki kavramlarıyla bakmalıyız ya da ''ne ekersen onu biçersin'' atasözümüz belkide bize en doğru şekilde durumu izah edebilir...

OldGamers86

31.1.2014 14:30:19

0
Umarım saçma bir port daha görmeyiz. Ön siparişler yaş oluyor genelde..

560ti

31.1.2014 01:13:42

0
quote:

Orijinalden alıntı: *Meteora*

Oyunu orjinal alın firma sizi vark etsin ? sana değer veremyen insana değer verip hayal kırıklığına hiç uğramamışsın derim Gta 4 bildiğim kadarıyla çıktığı dönemde PC'de 1 milyon civarında sattı, konsollarda ise bunun kat kat fazlasını...Demekki önceki oyundan bir güven eksikliği var zaten, anladın mı? Sana değer vermeyen insana değer vermek gibi birşey oluyor bu.Tamam biz PC'fanıyız biz korsancıyız mutlu olacaksan egonu Tatmin edeceksen Ben size korsancısınız demiyorum bunu zaten siz kendiniz korsan alacağız diyerek söylüyorsunuz. Beni konsol fanı yapıcaksınız demişsin yazdığın yorumlardan zaten konsol fanı olduğun aşikar yani gizlemeye çalışma Ben konsol fanı falan değilim, bilhassa bugüne kadar hiç bir konsol (Kişisel Olarak) kullanmadım.Bende isterdim oyun önce PC'ye çıksın, doğru zamanda çıksın.Ama belkide sadece bu yorumlar yüzünden böyle oluyor Beni konsol fanı yapıcaksınız demişsin yazdığın yorumlardan zaten konsol fanı olduğun aşikar yani gizlemeye çalışma. Nolur, bak ALLAH aşkına, şu yazdığına bir anlam verebiliyor musun kendin? Şimdi bana konsol fanıyım diyeceksiniz dedim ve sende bana ''Evet öylesin'' dedin ve bunu diyerek ne kadar düşük seviyeli biri olduğunu gösterdin zaten. ne anlamak istediysen onu anlamışssın Tabi ben yanlış anladım.Oyunun geç çıkmasını protesto etmek için sahte almam gerekiyordu.Sürekli PC'ci olmama rağmen haksız olduğum durumlarda bile PC'yi savunmalıydım.Özür dilerim, çok büyük yanlış yaptım.Kusra bakmayın BSC ekibi...
Türkiye neden böyle bir yer düşünmeye çekiliyorum. ben nedersem diyim konvört edip bana geri çeviriceksin. Tek bir yorumuna cevap vericem GTA 4 PC'de Çıkış'ında Sorunlu bir çıkış yaptı ve herkez bunu bildiği için almadı alanlarda pişman oldu.Eğer stabil çalışabilen bir oyun sunulsaydı pc'dede satardı kendi hatalarını oyuncuların üzerine yıkıyorlarsa gözümden iyice düşerler.

*Meteora*

31.1.2014 00:14:40

-1
quote:

Orijinalden alıntı: 560ti

:) Sana değer vermeyen insana değer vermek gibi birşey oluyor bu.Tamam biz PC'fanıyız biz korsancıyız mutlu olacaksan egonu Tatmin edeceksen :) TMM ama bu konuşma ile PC ile uzaktan yakından alakan olmadığını gösterdin :) Yorumlarda ben PC'de oyun oynuyorum demeyebilirsin artık.Ben insanların fikrini değiştiremessin dedim herkes korsan indirsin demedim ne anlamak istediysen onu anlamıssın.Yüksek gelirli biri isen PC'ye aldığın donanımlardan şikayet etme :) belliki dar gelirli birisin ve pc ile çok fazla vakit geçirmiyorsun sadece yorum yapmak için kullanıyosun.Oyunu orjinal alın firma sizi vark etsin ? sana değer veremyen insana değer verip hayal kırıklığına hiç uğramamışsın derim :) aynı şekilde buda sana değer vermeyen firmaya yalvar yakar oyunu pc'ye çıkarmasını istemek gibi birşey.Beni konsol fanı yapıcaksınız demişsin yazdığın yorumlardan zaten konsol fanı olduğun aşikar yani gizlemeye çalışma.PC'de oyun satmıyor ise bunun sebep'i firmadır Rockstar Max payne'den sonra en sevdiğim firmalardan biri olsada GTA V PC'ye çıkarmayarak çoğu kişinin gözünden düştü.Rockstar imzalara aldırış etmiyor hiçbir firma etmiyor. Tekrar söylüyorum ne anlamak istediysen onu anlamışssın.
Oyunu orjinal alın firma sizi vark etsin ? sana değer veremyen insana değer verip hayal kırıklığına hiç uğramamışsın derim Gta 4 bildiğim kadarıyla çıktığı dönemde PC'de 1 milyon civarında sattı, konsollarda ise bunun kat kat fazlasını...Demekki önceki oyundan bir güven eksikliği var zaten, anladın mı? Sana değer vermeyen insana değer vermek gibi birşey oluyor bu.Tamam biz PC'fanıyız biz korsancıyız mutlu olacaksan egonu Tatmin edeceksen Ben size korsancısınız demiyorum bunu zaten siz kendiniz korsan alacağız diyerek söylüyorsunuz. Beni konsol fanı yapıcaksınız demişsin yazdığın yorumlardan zaten konsol fanı olduğun aşikar yani gizlemeye çalışma Ben konsol fanı falan değilim, bilhassa bugüne kadar hiç bir konsol (Kişisel Olarak) kullanmadım.Bende isterdim oyun önce PC'ye çıksın, doğru zamanda çıksın.Ama belkide sadece bu yorumlar yüzünden böyle oluyor Beni konsol fanı yapıcaksınız demişsin yazdığın yorumlardan zaten konsol fanı olduğun aşikar yani gizlemeye çalışma. Nolur, bak ALLAH aşkına, şu yazdığına bir anlam verebiliyor musun kendin? Şimdi bana konsol fanıyım diyeceksiniz dedim ve sende bana ''Evet öylesin'' dedin ve bunu diyerek ne kadar düşük seviyeli biri olduğunu gösterdin zaten. ne anlamak istediysen onu anlamışssın Tabi ben yanlış anladım.Oyunun geç çıkmasını protesto etmek için sahte almam gerekiyordu.Sürekli PC'ci olmama rağmen haksız olduğum durumlarda bile PC'yi savunmalıydım.Özür dilerim, çok büyük yanlış yaptım.Kusra bakmayın BSC ekibi...

560ti

30.1.2014 22:58:31

-1
quote:

Orijinalden alıntı: *Meteora* Hani oyunun PC'ye çıkmasını bende istiyordum ama böyle mesajlarla artık ben bile istemez oldum oyunun PC'ye çıkmasını.Gta 5 PC'ye çıksın imza topluyoruz dense, Dünya çapında yapılsa Milyonlarca imza toplanır.Peki ''Oyun Çıkınca Orjinal Alacağız'' diyenler imza toplasa ne olur? Dünyanın şu ülkesinden 1 milyon, şu ülkesinden 4 milyon imza çıkar.Türkiye'den 20 kişi imza atar.Sonra gider haber olur bu.''Türkiye'den 20 kişi çıktığı için oyun Türkçe olmadı diye''.Şimdi birde ''Zaten oyunları Türkçe yapmıyorlar'' dersin.Evet yapmıyorlar, yapmayacaklarda. Hadi onu geçtim, şu senin dediğin ile Ekran kartı/ram konusunu bağlayamıyorum birbirine.7000-8000 lira ne alaka yav? Babası 7000-8000 lira maaş alan adamın bilgisayarı okunmuş mu oluyor? Hadi onuda geçtim, onlarda korsan kullanım çokta PC'de az mı? Onlar korsan alıyor diye illa sizde mi korsan alacaksınız? Madem onlar korsan alıyor o zaman sizde orjinal alın, farkınızı belli edin, R*da size değer versin.Zaten burda gelip açık açık ''Ben korsan alırım'' diyen birisi haketmez R*'ın verdiği değeri.Bu gidişle beni de konsol fanı yapacaksınız.Birazdan birileri gelip ''Sen Konsol Fanı Ol, Zaten Senin Gibi PC'ci Olmaz Olsun, Oyunu Korsan Almayan PC'ci olur mu? diyecektir.Size diyecek bir şeyde bulamıyorum zaten.Hem oyunu sahte al hem de niye PC'ye geç çıkıyor diye laf at.Niye mi geç çıkıyor? Çünkü oyun satmıyor PC'de.Hepiniz korsancısınız. Oyunun PC'ye geç çıkması korsan almamıza yol açmaz oyun pc'ye geç çıktı korsan indiricem diyenlerede birşey diyemessin Bu sözünle beni mest ettin.Helal olsun sana.Resmen korsana evet diyorsun.
:) Sana değer vermeyen insana değer vermek gibi birşey oluyor bu.Tamam biz PC'fanıyız biz korsancıyız mutlu olacaksan egonu Tatmin edeceksen :) TMM ama bu konuşma ile PC ile uzaktan yakından alakan olmadığını gösterdin :) Yorumlarda ben PC'de oyun oynuyorum demeyebilirsin artık.Ben insanların fikrini değiştiremessin dedim herkes korsan indirsin demedim ne anlamak istediysen onu anlamıssın.Yüksek gelirli biri isen PC'ye aldığın donanımlardan şikayet etme :) belliki dar gelirli birisin ve pc ile çok fazla vakit geçirmiyorsun sadece yorum yapmak için kullanıyosun.Oyunu orjinal alın firma sizi vark etsin ? sana değer veremyen insana değer verip hayal kırıklığına hiç uğramamışsın derim :) aynı şekilde buda sana değer vermeyen firmaya yalvar yakar oyunu pc'ye çıkarmasını istemek gibi birşey.Beni konsol fanı yapıcaksınız demişsin yazdığın yorumlardan zaten konsol fanı olduğun aşikar yani gizlemeye çalışma.PC'de oyun satmıyor ise bunun sebep'i firmadır Rockstar Max payne'den sonra en sevdiğim firmalardan biri olsada GTA V PC'ye çıkarmayarak çoğu kişinin gözünden düştü.Rockstar imzalara aldırış etmiyor hiçbir firma etmiyor. Tekrar söylüyorum ne anlamak istediysen onu anlamışssın.

KerkenezKes

30.1.2014 20:12:44

-1
Oyunun pc ye çıkmasını bekleyip te hala oynayamayanlar varsa onlara sözüm: beklicene git konsol al bitane oyna ha ona paramı vericem ? yada para yok gi alim ? derseniz gta 5 i pc de oynamak için daha iyi donanım ve daha fazla ödenmesi gerektiginide biliyor olmalısınız. İyi bir pc var elinde ve hala bekliyosun ozamanda adama derler pc ye dünyaları bayıldın biraz da konsola bayıl :)

*Meteora*

30.1.2014 18:32:34

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri GTA 5 ilk konsolara çıktı diye PC'ye torrent indireceklermiş. Çok komiksiniz diğer dünyada da günahları torrent indrirsiniz siz ahahah
Ne kadar komik dimi MUAHAHAHA (!)

*Meteora*

30.1.2014 18:24:45

-1
Hani oyunun PC'ye çıkmasını bende istiyordum ama böyle mesajlarla artık ben bile istemez oldum oyunun PC'ye çıkmasını.Gta 5 PC'ye çıksın imza topluyoruz dense, Dünya çapında yapılsa Milyonlarca imza toplanır.Peki ''Oyun Çıkınca Orjinal Alacağız'' diyenler imza toplasa ne olur? Dünyanın şu ülkesinden 1 milyon, şu ülkesinden 4 milyon imza çıkar.Türkiye'den 20 kişi imza atar.Sonra gider haber olur bu.''Türkiye'den 20 kişi çıktığı için oyun Türkçe olmadı diye''.Şimdi birde ''Zaten oyunları Türkçe yapmıyorlar'' dersin.Evet yapmıyorlar, yapmayacaklarda. Hadi onu geçtim, şu senin dediğin ile Ekran kartı/ram konusunu bağlayamıyorum birbirine.7000-8000 lira ne alaka yav? Babası 7000-8000 lira maaş alan adamın bilgisayarı okunmuş mu oluyor? Hadi onuda geçtim, onlarda korsan kullanım çokta PC'de az mı? Onlar korsan alıyor diye illa sizde mi korsan alacaksınız? Madem onlar korsan alıyor o zaman sizde orjinal alın, farkınızı belli edin, R*da size değer versin.Zaten burda gelip açık açık ''Ben korsan alırım'' diyen birisi haketmez R*'ın verdiği değeri.Bu gidişle beni de konsol fanı yapacaksınız.Birazdan birileri gelip ''Sen Konsol Fanı Ol, Zaten Senin Gibi PC'ci Olmaz Olsun, Oyunu Korsan Almayan PC'ci olur mu? diyecektir.Size diyecek bir şeyde bulamıyorum zaten.Hem oyunu sahte al hem de niye PC'ye geç çıkıyor diye laf at.Niye mi geç çıkıyor? Çünkü oyun satmıyor PC'de.Hepiniz korsancısınız. Oyunun PC'ye geç çıkması korsan almamıza yol açmaz oyun pc'ye geç çıktı korsan indiricem diyenlerede birşey diyemessin Bu sözünle beni mest ettin.Helal olsun sana.Resmen korsana evet diyorsun.

TITAN

30.1.2014 17:38:08

0
Torrent indirecek olanlar haksız değil, şahsen bu kadar kötü bir pazarlama taktiği yapmamalıydı R*

X-FI

30.1.2014 17:28:03

0
online olarak vereceğimde.. origine e falan çıkacaktır herhalde?

r0ket

30.1.2014 15:11:48

0
quote:

Orijinalden alıntı: Dovahkiin Bir bitmediniz torrentçiler...
Madem hevesiniz kaçtı, değer vermek istemiyorsunuz oynamayın o zaman. Kimse satın almak zorunda değil.
Oyuna 1000 tane laf edip de sonrada torrent çeker oynarım demek iki yüzlülükten, kendinizi kandırmaktan başka birşey değildir.
emredersiniz komutanım. ya milletin kafası bulanık yada okumadan yorum yapıyorlar. yazdığım yazının neresinde oyunun kötü olduğunu yada oyuna laf ettiğimi bir bana gösterebilirmi? benim isyanım oyuncuları soyma politikasına. yani rockstar denen oyuncu düşmanına. iyi oyun yapmakla bitmiyor işler. iyi oyun yaptıktan sonra bunu oyuncuya sunabilmekte önemli. konsolda oyun 20 milyon 30 milyon satmış mış mış... ulan dünyada 300-400 milyon belkide daha fazla oyuncu var bu mudur yani bu insanlara verilen değer? konsolcular oynasında diğerleri yotube dan izlesede olur kimin umurunda? sonra vay efendim torrent demişim ben torrent dediysem onun öncesindede 2 ton laf ettim sıkıysa cevap verebilecek argümanlarınız varsa bi zahmet onlarada cevap verin. ayrıca bir başka arkadaş korrsan oyunsa xbox ve ps3 te korrsan oyunun ağababasının olduğunu söylemiş altına imzamı atarım. iki yüzlülükten başka bir şey değil bu yaptığınız. pc yi sürekli hırsızlıkla suçlarken sahip olduğunuz platformu sanki kusursuz gibi gösterip üste çıkmak... bence önce oyuncuların davranışlarını değil şirketlerin soygunculuklarına laf edin. biraz insan olun insani davranışlar hakettinizi savunun. şirketler sizi soyulacak tavuk görüyorken siz halen eama adamların emeeğğiiii vaaaaer diyorsunuz.

Dovahkiin

30.1.2014 12:53:14

-2
Bir bitmediniz torrentçiler... Madem hevesiniz kaçtı, değer vermek istemiyorsunuz oynamayın o zaman. Kimse satın almak zorunda değil. Oyuna 1000 tane laf edip de sonrada torrent çeker oynarım demek iki yüzlülükten, kendinizi kandırmaktan başka birşey değildir.

BSC Misafiri

30.1.2014 12:25:23

-2
artık ilgimi çekmiyor maalesef R* çok geç kaldı.. oyun çıkarsa korsan edinirim paramıda watch dogs a veririm bu kadar basit

Kalradyalı

30.1.2014 10:59:28

0
Beyler insan okuyacak o yazdıklarınızı o kadar yazılır mı, valla girer girmez başlıktan soğudum [>:]

senseman62

30.1.2014 10:05:07

0
eninde sonunda çıkaracaklar oyunu...max payne 3 gibi gelirse optimizasyonu süper olur.Birde türkçe altyazı seçenekli gelirse 10 numara ama o biraz zor galiba :( Türkçe olsaydı ps3'e türkçe çıkardı sanırım ya bu rockstar türkçe tester arıyodu geçen sene ne içindi o acaba

BSC Misafiri

30.1.2014 09:19:41

-6
GTA 5 ilk konsolara çıktı diye PC'ye torrent indireceklermiş. Çok komiksiniz diğer dünyada da günahları torrent indrirsiniz siz ahahah

560ti

30.1.2014 06:48:53

+1
quote:

Orijinalden alıntı: *Meteora*

[spoiler=1442479423]O adamlar ne yaparsa yapsın, elde ettikleri kar ne kadar çok olursa olsun sen, oyunu korsan oynayarak hiç bir şeyi çözmüş sayılamazsın, hele haklı hiç sayılmazsın.Ben PC'ci değilim demiyorum, zaten oynadığım tüm oyunlarıda PC üzerinden oynadım.Sen şimdi gelip ''Bu adamlar böyle yaparsa bende oyunun sahtesini alırım.'' diyerek baştan haksız olduğunu gösteriyorsun zaten.Oyunun geç çıkması size neden bu kadar zarar veriyor anlamıyorum.Hadi oyun geç çıktı, neden sürekli ''BEN SAHTESİNİ OYNARIM'' durumuna giriyorsunuz ki.Sen şurda gelip bana ''Ben bu oyunun sahtesini oynayacağım'' diyorsun ve haklı sayılıyorsun. Hadi senin istediğin gibi olsun, oyunun güzel hali önce PC'ye çıksa daha sonra kısıtlı hali konsollara çıksa kim para kazanacak.Burda maleseef haklısın.300 Milyon Dolar yatırılmış bir oyunun bile bu kadar Kar getirmesi doğru değil.Ama baksana şimdi oyun çıkaran firmalara, Paragöz olmayan kaç firma var, bilemem.Rockstar'ı bunların arasında saymıyoruz, gerçi bu yaptıkları baya bir paragözlük, fakat adamlar oyun üzerinde çalışıyor, hatalarını düzeltiyor, ediniyor, didiniyor ve böyle süper bir oyun getiriyor meydana.[/spoiler] [spoiler=0795811676]Sadece konsollara böyle bir oyun çıkarabilmeleri büyük başarı, zira konsollar yapımcıları kısıtlıyor.Şimdi sen kızabilirsin Rockstar'a, bana, ama eğer bu adamlar oyunu PC versiyonu ile birlikte çıkarmaya çalışsa her GTA oyunu en az 1-2 yıl gecikmeli çıkardı.O zaman da gelip niye bu kadar bekledik bu oyunun duyurulmasını deyip yine sahtesini alırdınız.[/spoiler] [spoiler=1080605992]Kim sana diyor evini, arabanı Rockstar'ın üzerine yap diye?Bunu nerden çıkardın? e hadi onu geçtim oyun kötü bir şekilde mi çıksın? bi diğer oyunlara baksana şu an listenin en başında olan.Call Of Duty zaten kafayı yemiş, her sene aynı şeyi çıkarıyorlar.Bir oyun başına ne kadar para harcıyorlar bilemiyorum, ama kazandıklarını hak ediyorlar mı? Tartışmaya açık, her yerinde hile var oyunun.Battlefield'a bak birde, daha tamamlanmamış oyunu piyasaya sürünce böyle oluyor demek ki.Gta 5'in PC versiyonun da böyle bir çıkış yaptığını düşünsenize.O zamanda, ''Bu oyun tamamlanmamış, sahte indiriyorum'' derdiniz. Tekrar söylüyorum, bende PC oyuncusuyum ama zaten PC oyuncusu olmak baştan Risktir.Ekran kartı al, işlemci al, ram al, bunları her sene güncelle, sonra soğutucu ol, sonra ekran kartı yansın yenisini al, sonra tekrar ram al.Böyle gider bu.Ama konsollardakinden daha iyi performans alırsın.Hem de kat kat iyi bir performans alırsın, her anlamda geçer konsolları.Ama Rockstar bilmiyor mu sanıyorsun korsancıları? Aslında şimdi bakınca biraz da haklılar.Adamlar oyunu önce PC'ye çıkarsalar ne olurdu? herkes PC'sine oyunun sahtesini indirir, konsollar bir kenarda kalırdı öyle.Yani korsan kullanmış olurdunuz, hadi ilk çıktığında olmasa bile bir çok PC oyuncusu bunu yapardı.Peki önce konsollara çıkardılar da ne oldu? yine korsan indireceğiz diyorsunuz... [/spoiler]
belkide 200 300 kere çoğu kişi tarafından söylenmiştir.Fakat anlamamak veya anlamak istememek Türklerin geninde var. Oyunun PC'ye geç çıkması korsan almamıza yol açmaz oyun pc'ye geç çıktı korsan indiricem diyenlerede birşey diyemessin kimsenin fikrini değiştiremessin uzun uzun yazmana gerek yok yani. gelelim pc oyunculuğuna PC ile yada şöyle söyliyim donanımlar hakkında hiçbir bilginiz olmadı aşikar PC oyuncusu olmak bir risk değildir.Ekran kartı yanıyor ise neden ve nasıl onu düşünmen gerekir ram al işlemci al her sene ram ile işlemci alıyorsan sen yada baban aylık 7000 8000TL maaş alıyorki madem okadar dert yanıyorsun neden konsolda oynamıyorsun sizin gibileri görüp AA haklı diyenleri duyabiliyorum.İnsanları yanlış yönlendirmeyin.GTA V konusuna gelicek olursak X360'ta korsan kullanımın yoğun olduğu bir konsol PS3'te öyle ben türkiyede PS3 veya Xbox360'ta her oyunu orjinal alabilen insan pek görmedim.Tüm platformlarda korsan var GTA V çıkışından 1 hafta önce torrent'e düştü canlı yayınlar yapıldı.Yani PC'de korsan var diye çıkarmıyorlar gibi birşey söz konusu değil.PC oyunculuğunu önemsemeyen bir firmayı PC oyuncuları zaten gözünde silmiştir sen ne anlatırsan anlat.BF4 gibi çıksaydı diye birşey yazmışsın X360 ve PS3'e çıkmasaydı.Aynı anda PC PS3 XBOX360 PS4 XBOX ONE çıksaydı.Emin ol şuanda bu tartışmaları yapmıyor olurduk. BSC'ye de birkaç şey söylemek istiyorum.Çoğu haberleri okuyorum amaçsızca insanları tartışmaya iticek başlıklar görmeye başladık.İnsanlar tartışınca Hitmi kazanıyorsunuz reklamlardan daha fazlamı para alıyorsunuz orasını bilmem ama BSC böyle bir site değil.BSC gerçekten içler acısı halde bunu kimse görmüyormu bilmiyorum Combat Arms incelemesini yaptı Gökhan Yılmaz Yok ARTIK dedim bukadarmı düştü BSC Wolfteam Metin2 Knight incelemesi nezaman gelicek merak etmeye başladık.Birde Gökhan Yılmazın Combat Arms'ı BF4 gibi tanıtmasınada ayrıca üzüldüm.COD'a laf eden ekip Combat Arms inceleyip birde eğlenceli olduğunu göstermeye çalışması.Gerçekten içler acısı bir tarafta 2si1'de free to play oyunlara atılan laflar var diğer yanda gökhan yılmazın Combat arms'ı incelemesi var.Günlük hayatta Gökhan Yılmaz'ın Combat Arms diye bir oyundan haberdar bile olduğunu düşünmüyorum.Umarım BSC yakında düzelir ve şu tartışma yaratan editörler görevlerinden alınır.

*Meteora*

30.1.2014 05:42:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: alike03 Hani böyle "bazi" filmlerde biri digerini kelepcelemis bir de yetmez gibi kirbacla vuruyor ya. Iste o kirbaclayan Rockstar yönetimi. Zevk mi aliyorlar ne.

*Meteora*

30.1.2014 05:40:09

-6
quote:

Orijinalden alıntı: r0ket

zihniyete bak hele :D 300 milyona yaptılar diye istersen evi arabayıda rockstarın üstüne yapalım? kafayımı yediniz siz arkadaşım adamlar 300 milyon dolara yaptılarsa bu oyunu bugüne kadarda micro ödemeleri dahil nerden baksan 5-6 milyar dolar gelir elde ettiler. sanki oyun maliyetini çıkaramamış gibi firmanın sözcüsü gibi gelip burda abuk subuk yorumlar yapmayın. rockstar pc ye oyunu 60 dolardan çıkarırsa babayı alırlar. oyuncular; oyun çıkalı aylar olmuş geçmiş, oyunu oynayan konsoldan hatmetmiş, yada youtubedan herşeyini izlemiş bu saatten sonra oyunun pc değeri MAX. 20 dolardır oda standart satış fiyatı, yaz/kış indirimiyle 5 dolardan fazlasına alan parası çok olan kişidir, başka bişi değil. kaldıki bende torrentten çekecem oyunu. rockstar için söylüyorum: sen bana (pc oyuncusu olarak) değer vermezsen ben sana (oyun firması diye) neden değer vereyimki?
[spoiler=1442479423]O adamlar ne yaparsa yapsın, elde ettikleri kar ne kadar çok olursa olsun sen, oyunu korsan oynayarak hiç bir şeyi çözmüş sayılamazsın, hele haklı hiç sayılmazsın.Ben PC'ci değilim demiyorum, zaten oynadığım tüm oyunlarıda PC üzerinden oynadım.Sen şimdi gelip ''Bu adamlar böyle yaparsa bende oyunun sahtesini alırım.'' diyerek baştan haksız olduğunu gösteriyorsun zaten.Oyunun geç çıkması size neden bu kadar zarar veriyor anlamıyorum.Hadi oyun geç çıktı, neden sürekli ''BEN SAHTESİNİ OYNARIM'' durumuna giriyorsunuz ki.Sen şurda gelip bana ''Ben bu oyunun sahtesini oynayacağım'' diyorsun ve haklı sayılıyorsun. Hadi senin istediğin gibi olsun, oyunun güzel hali önce PC'ye çıksa daha sonra kısıtlı hali konsollara çıksa kim para kazanacak.Burda maleseef haklısın.300 Milyon Dolar yatırılmış bir oyunun bile bu kadar Kar getirmesi doğru değil.Ama baksana şimdi oyun çıkaran firmalara, Paragöz olmayan kaç firma var, bilemem.Rockstar'ı bunların arasında saymıyoruz, gerçi bu yaptıkları baya bir paragözlük, fakat adamlar oyun üzerinde çalışıyor, hatalarını düzeltiyor, ediniyor, didiniyor ve böyle süper bir oyun getiriyor meydana.[/spoiler] [spoiler=0795811676]Sadece konsollara böyle bir oyun çıkarabilmeleri büyük başarı, zira konsollar yapımcıları kısıtlıyor.Şimdi sen kızabilirsin Rockstar'a, bana, ama eğer bu adamlar oyunu PC versiyonu ile birlikte çıkarmaya çalışsa her GTA oyunu en az 1-2 yıl gecikmeli çıkardı.O zaman da gelip niye bu kadar bekledik bu oyunun duyurulmasını deyip yine sahtesini alırdınız.[/spoiler] [spoiler=1080605992]Kim sana diyor evini, arabanı Rockstar'ın üzerine yap diye?Bunu nerden çıkardın? e hadi onu geçtim oyun kötü bir şekilde mi çıksın? bi diğer oyunlara baksana şu an listenin en başında olan.Call Of Duty zaten kafayı yemiş, her sene aynı şeyi çıkarıyorlar.Bir oyun başına ne kadar para harcıyorlar bilemiyorum, ama kazandıklarını hak ediyorlar mı? Tartışmaya açık, her yerinde hile var oyunun.Battlefield'a bak birde, daha tamamlanmamış oyunu piyasaya sürünce böyle oluyor demek ki.Gta 5'in PC versiyonun da böyle bir çıkış yaptığını düşünsenize.O zamanda, ''Bu oyun tamamlanmamış, sahte indiriyorum'' derdiniz. Tekrar söylüyorum, bende PC oyuncusuyum ama zaten PC oyuncusu olmak baştan Risktir.Ekran kartı al, işlemci al, ram al, bunları her sene güncelle, sonra soğutucu ol, sonra ekran kartı yansın yenisini al, sonra tekrar ram al.Böyle gider bu.Ama konsollardakinden daha iyi performans alırsın.Hem de kat kat iyi bir performans alırsın, her anlamda geçer konsolları.Ama Rockstar bilmiyor mu sanıyorsun korsancıları? Aslında şimdi bakınca biraz da haklılar.Adamlar oyunu önce PC'ye çıkarsalar ne olurdu? herkes PC'sine oyunun sahtesini indirir, konsollar bir kenarda kalırdı öyle.Yani korsan kullanmış olurdunuz, hadi ilk çıktığında olmasa bile bir çok PC oyuncusu bunu yapardı.Peki önce konsollara çıkardılar da ne oldu? yine korsan indireceğiz diyorsunuz... [/spoiler]

alito

30.1.2014 05:32:36

0
Eninde sonunda gelecek, kaçarı yok ama umarım erken gelir.

EzioAuditore_

30.1.2014 04:56:17

+1
GTA V'in PC sürümü resmi olarak duyurulmadığı sürece hiçbir habere inanasım gelmiyor, söylentiler benim için bir şey ifade etmiyor. Ayrıca her söylentiyi de haber yapmasak keşke.

BSC Misafiri

30.1.2014 04:16:03

0
quote:

Orijinalden alıntı: r0ket
alıntı:

Orijinalden alıntı: *Meteora*

alıntı:

Orijinalden alıntı: BlackKhan


alıntı:

Orijinalden alıntı: *Meteora*

alıntı:

Orijinalden alıntı: BlackKhan

R* kusura bakma canım, oyun çıkınca torrent akar. Çok geç kaldın maalesef.

Siz zaten oyunu orjinal olarak satın almamaya dünden gönüllüsünüz.

Ben zaten çok oyun oynamam, aldıklarımı da orjinal alırım, önce burayı netleştirelim. R* yaptığı nedir sizce? Sırf daha fazla kazanmak için pc'ye daha geç çıkarıyorlar. Gözleri doysun yahu. Konsollarla birlikte çıkarsa 250 TL basar yine alırdım. Ancak şu noktadan sonra ben bu oyuna para vermem. Kaldı ki hevesim de kaçtı zaten.

Adamlar oyun daha güzel olsun diye oyuna 300 Milyon Dolar yatırıyor, siz burda gelip neden bu oyun geç çıkıyor diyorsunuz.Bunun hiçbir açıklaması olamaz güzel kardeşim.Sen şurda 300 Milyon Dolar yatırılmış oyuna 200 Lira vermeyi çok mu görüyorsun?
Sonra vay efendim neden Gta oyunları şu dilde çıkıyor bilmem nerenin bilmem ne aksanıyla çıkıyor da Türkçe çıkmıyor diyorsunuz.Zihniyet böyle olduğu sürece kolay kolay Türkçe olan oyunların sayısı artmaz, merak etmeyin.


zihniyete bak hele :D
300 milyona yaptılar diye istersen evi arabayıda rockstarın üstüne yapalım? kafayımı yediniz siz arkadaşım adamlar 300 milyon dolara yaptılarsa bu oyunu bugüne kadarda micro ödemeleri dahil nerden baksan 5-6 milyar dolar gelir elde ettiler. sanki oyun maliyetini çıkaramamış gibi firmanın sözcüsü gibi gelip burda abuk subuk yorumlar yapmayın. rockstar pc ye oyunu 60 dolardan çıkarırsa babayı alırlar. oyuncular; oyun çıkalı aylar olmuş geçmiş, oyunu oynayan konsoldan hatmetmiş, yada youtubedan herşeyini izlemiş bu saatten sonra oyunun pc değeri MAX. 20 dolardır oda standart satış fiyatı, yaz/kış indirimiyle 5 dolardan fazlasına alan parası çok olan kişidir, başka bişi değil. kaldıki bende torrentten çekecem oyunu. rockstar için söylüyorum: sen bana (pc oyuncusu olarak) değer vermezsen ben sana (oyun firması diye) neden değer vereyimki?
Adamlar zaten konsolcu. PC oyuncusu ha torrent çekmiş ha orijinal almış umurları olmaz onlar konsoldan edecekleri kârı çoktan ettiler.

KortX

30.1.2014 03:12:16

+3
Valla bu kadar söylenti çıkması R* eğer çıkaracaksa da arayı bu kadar açması falan artık oyundan soğudum. Bundan sonra ne alırım. Kaldı ki alttaki arkadaş doğru diyor. Çıkalı aylar geçmiş adamlar köşeyi dönmüş hala açgözlülük yapıp utanmadan 60 dolardan satarlarsa hayatta almam. Hem geç çıkar hem 60 dolar yok öyle.

r0ket

30.1.2014 02:26:21

+8
quote:

Orijinalden alıntı: *Meteora*

Adamlar oyun daha güzel olsun diye oyuna 300 Milyon Dolar yatırıyor, siz burda gelip neden bu oyun geç çıkıyor diyorsunuz.Bunun hiçbir açıklaması olamaz güzel kardeşim.Sen şurda 300 Milyon Dolar yatırılmış oyuna 200 Lira vermeyi çok mu görüyorsun? Sonra vay efendim neden Gta oyunları şu dilde çıkıyor bilmem nerenin bilmem ne aksanıyla çıkıyor da Türkçe çıkmıyor diyorsunuz.Zihniyet böyle olduğu sürece kolay kolay Türkçe olan oyunların sayısı artmaz, merak etmeyin.
zihniyete bak hele :D 300 milyona yaptılar diye istersen evi arabayıda rockstarın üstüne yapalım? kafayımı yediniz siz arkadaşım adamlar 300 milyon dolara yaptılarsa bu oyunu bugüne kadarda micro ödemeleri dahil nerden baksan 5-6 milyar dolar gelir elde ettiler. sanki oyun maliyetini çıkaramamış gibi firmanın sözcüsü gibi gelip burda abuk subuk yorumlar yapmayın. rockstar pc ye oyunu 60 dolardan çıkarırsa babayı alırlar. oyuncular; oyun çıkalı aylar olmuş geçmiş, oyunu oynayan konsoldan hatmetmiş, yada youtubedan herşeyini izlemiş bu saatten sonra oyunun pc değeri MAX. 20 dolardır oda standart satış fiyatı, yaz/kış indirimiyle 5 dolardan fazlasına alan parası çok olan kişidir, başka bişi değil. kaldıki bende torrentten çekecem oyunu. rockstar için söylüyorum: sen bana (pc oyuncusu olarak) değer vermezsen ben sana (oyun firması diye) neden değer vereyimki?

*Meteora*

30.1.2014 02:14:38

-6
quote:

Orijinalden alıntı: BlackKhan

Ben zaten çok oyun oynamam, aldıklarımı da orjinal alırım, önce burayı netleştirelim. R* yaptığı nedir sizce? Sırf daha fazla kazanmak için pc'ye daha geç çıkarıyorlar. Gözleri doysun yahu. Konsollarla birlikte çıkarsa 250 TL basar yine alırdım. Ancak şu noktadan sonra ben bu oyuna para vermem. Kaldı ki hevesim de kaçtı zaten.
Adamlar oyun daha güzel olsun diye oyuna 300 Milyon Dolar yatırıyor, siz burda gelip neden bu oyun geç çıkıyor diyorsunuz.Bunun hiçbir açıklaması olamaz güzel kardeşim.Sen şurda 300 Milyon Dolar yatırılmış oyuna 200 Lira vermeyi çok mu görüyorsun? Sonra vay efendim neden Gta oyunları şu dilde çıkıyor bilmem nerenin bilmem ne aksanıyla çıkıyor da Türkçe çıkmıyor diyorsunuz.Zihniyet böyle olduğu sürece kolay kolay Türkçe olan oyunların sayısı artmaz, merak etmeyin.

BlackKhan

30.1.2014 01:50:07

+3
quote:

Orijinalden alıntı: *Meteora*

Siz zaten oyunu orjinal olarak satın almamaya dünden gönüllüsünüz.
Ben zaten çok oyun oynamam, aldıklarımı da orjinal alırım, önce burayı netleştirelim. R* yaptığı nedir sizce? Sırf daha fazla kazanmak için pc'ye daha geç çıkarıyorlar. Gözleri doysun yahu. Konsollarla birlikte çıkarsa 250 TL basar yine alırdım. Ancak şu noktadan sonra ben bu oyuna para vermem. Kaldı ki hevesim de kaçtı zaten.

MadGameR

30.1.2014 01:49:34

+1
Söylentilerden bıktık usandık. çıksın artık şu 3 platforma da herkes gönlünce oynasın muradına ersin yeter artık Rockstar

CodeMachine

30.1.2014 01:34:41

+1
bir gta spekülasyonu ile sitenin hitini bir miktar arttırarak günlük hedefimize ulaşmanın huzuru ile yatabiliriz

zburak4455

30.1.2014 00:55:59

0
yılan hikayesi oldu :/

Guest-E502C764D

29.1.2014 23:59:31

0
İnşallah..

*Meteora*

29.1.2014 23:17:56

-9
quote:

Orijinalden alıntı: BlackKhan R* kusura bakma canım, oyun çıkınca torrent akar. Çok geç kaldın maalesef.
Siz zaten oyunu orjinal olarak satın almamaya dünden gönüllüsünüz.

White Death

29.1.2014 23:10:06

+1
Artık dalga geçmek gibi oluyor yani...

ErayG-TR

29.1.2014 23:09:19

+3
Ben artık bu kadar söylenti çıkmasının sebebinin oyunu gündemde tutmak olduğunu düşünmeye başladım. Tamam GTA serisinin bu tür saçmalıklara ihtiyacı yok ama insanlar artık senaryoyu bitirdi, GTA Online da pek tutmadı malum hile kol geziyormuş. Herkes attı kenara oyunu

BSC Misafiri

29.1.2014 22:56:31

-9
PS4 ve Xbox One için duyurulmadan önce PC'ye kesin kez duyurulmaz. Çünkü önemli olan KONSOLLARDIR sayanora ;)

BlackKhan

29.1.2014 22:53:22

+6
R* kusura bakma canım, oyun çıkınca torrent akar. Çok geç kaldın maalesef.

haktan24

29.1.2014 22:51:52

0
artık afadersinizde boku cıktı bu işin adam gibi rocstar game resmi duyuru yapmadıgı sürece milletin gazına gelmeyin ortada bişeyler var ancak nedense halen resmi bi duyuru söz konusu degil yani bu adamlar neye göre ön sipariş alıyorlar yada rocstar toptancılar ile görüşüp tiyolar mı veriyor anlamıs degilim ortada bi acık var ama dedigim gibi rocstar resmi acıklama yapmadıgı sürece bunlar hep söyleti kalicaktır ama koskocaman amazon bile suan ön siparşie koyuyorsa vardır bişeyler rocstar neyin peşinde halen anlamadım haber için teşekkürler bsc.

BSC Misafiri

29.1.2014 22:38:58

0
kimsede çıkıp dememişte boyutu kaç gb olacak

LEOjener

29.1.2014 22:06:42

0
Sistem gereksinimi ne olur acaba?

BSC Misafiri

29.1.2014 22:06:07

+2
Gta 5 Pc için çıkarsa, Pc yönelik 1080p Hd texture gibi yeniliklerle gelirse ve Max Payne 3 gibi iyi optimize edilirse alır oynarız... gelmezse paramız cebimizde kalır no problem...

aterikasedi

29.1.2014 22:03:56

0
Hergün başka bir online sitede ön sipariş haberi alır olduk.Belliki bilinçli olarak yapılan hareketler.Gerçeğin ortaya çıkması yakındır...

Guest-86DD347A3

29.1.2014 22:01:23

-1
Ps3 te tadini alamadan makineyle birlikte satmistim. Tek isteğim ps4 e gelmesi ve keyifle oynamak...

BSC Misafiri

29.1.2014 22:00:33

+2
Ps3 ve xbox 360 te gösterebildiklerinden sonra cok iyi görsellik ve hepmizin yakindigi kalabalik yasayan bir sehir göruruz gibime geliyor. pc, ps4 ve xbox one da...

BSC Misafiri

29.1.2014 22:00:30

0
Bence bu haber de tırt çıkacak ama cuma gününü bekleyip görelim

betadragon

29.1.2014 21:58:19

+4
Oyunun künyesi söylentiyle doldu

michael01

29.1.2014 21:57:25

-1
Ps4 duyrulmadan önce PC ye alırdım diyordum ama şimdi ps4 versiyonunu bekliyorum

alike03

29.1.2014 21:52:38

+3
Hani böyle "bazi" filmlerde biri digerini kelepcelemis bir de yetmez gibi kirbacla vuruyor ya. Iste o kirbaclayan Rockstar yönetimi. Zevk mi aliyorlar ne.

BSC Misafiri

29.1.2014 21:50:12

+1
Duyurusu bile yapılmayan oyun ön siparişe çıkma söylentisi inandırıcı değil

Can-ı Efsan

29.1.2014 21:41:38

0
içimde çıkacak diyor ama bu tür haberlerden ötürü yalan geliyor çünkü bir gün bakıyoruz çıkacak diyor ön sipariş var deniliyor ertesi gün yalandı kaldırıldı diyor ya bu tür siteler gündeme gelmek için yapıyor yada R* dan birileri bilgiyi sızdırıyor ve bunu R* yetkilileri görünce o bilgiyi netten kaldırmalarını istiyor bu olabilri belkide. ama watch dogs da var ne bilim iki oyunu yakın aralıklarla çıkartmaz bence, ben iki oyunuda sabırsızlıkla bekliyorum mesela..

_BEDIRHAN_

29.1.2014 21:41:16

+3
Valla artık takip etmiyorum çıkarsa alırım çıkmazsa almam çok büyüttüler.Biri sitesine koyar biri yalanlar saçma saçma işler...

KissMore

29.1.2014 21:40:20

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Cihathalitt Mart'ta çıkacağını sanmıyorum. Şubat ortası gibi duyurulursa 2-3 ay sonra çıkar. Mayıs ortası bekliyorum ben. Açıkçası R*'da Watch Dogs'un çıkış tarihini bekliyor Gta v'in yeni nesil ve PC sürümlerini duyurmak için.
bencede güç denemesi yapıcak ve watch dogsla hemen hemen aynı zamanda çıkaracak bence. böylece gücünü göstermeyi, umuyor olabilr. hangisi daha çok satarsa

GoldPunch

29.1.2014 21:37:05

+2
Umarım PS4 ve XOne sürümü de duyurulur.

Deadpool1239

29.1.2014 21:33:49

0
Lan olum yapmayın böyle haberler kalbime inicek bakın .Biri dil altı hapımı getirsin lan

BSC Misafiri

29.1.2014 21:29:31

+3
port olmasın olum lan

BSC Misafiri

29.1.2014 21:29:17

0
Hadi hayırlısı

BSC Misafiri

29.1.2014 21:29:15

-8
quote:

Orijinalden alıntı: big chief bu sene pc yenileme senesi olsun .)
parası senden o zaman

Cihathalitt

29.1.2014 21:27:31

+1
Mart'ta çıkacağını sanmıyorum. Şubat ortası gibi duyurulursa 2-3 ay sonra çıkar. Mayıs ortası bekliyorum ben. Açıkçası R*'da Watch Dogs'un çıkış tarihini bekliyor Gta v'in yeni nesil ve PC sürümlerini duyurmak için.

big chief

29.1.2014 21:23:49

-3
bu sene pc yenileme senesi olsun .)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Grand Theft Auto V ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
714 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız