Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Marcan: Xbox 720'nin CPU'su 1.6 GHZ

Yeni nesil Xbox ne gibi sürprizlerle gelecek?

     Nintendo Wii U'nun CPU hızının 1.25 GHz olarak açıklanmasından sonra çok sayıda oyuncu Nintendo'yu eleştirmişti. Buna karşın CPU hızının herşey olmadığı ve konsolun mimarisini, görsel gücünü etkileyen bir çok unsurun olduğu yönünde yazılarla karşılaşmıştık.
 
     Uzun yıllardır Wii hackerlığı yapan, son olarak da Wii U'ya el atarak Homebrew yazılımları çalıştıran Marcan adlı hacker, geliştirme kitleri dağıtılan Xbox Durango'nun bir diğer adlandırma ile Xbox 720'nin CPU hızının 1.6 GHz olduğunu söyledi.
 
      Marcan bu açıklamayı Wii U'nun CPU hızının eleştirilmesi karşısında yaptı ve CPU üzerindne tartışma yürütmenin anlamsız olduğunu söyledi; ona göre konsolların mimarisini, görsel gücünü oluşturan tek şey CPU hızı değil, CPU üzerinde bu kadar durulması yanlış.
 
      Xbox 360'ın CPU hızının 3.2 GHz olduğunu hatırlatalım. Ayrıca 2002 yılında 3 GHz'lık hız sınırının aşıldığını buna rağmen 10 yıldır 4GHz'lık sınırın aşılamadığını ve buna rağmen PC teknolojisinin ne kadar hızlandığını göz önüne alırsak Marcan'ın Wii U açıklamalarını da dikkate almak gerektiğini söyleyebiliriz.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Marcan Xbox 720 Durango
Söylenti: Resident Evil 6 Final Hope Wii U Yolunda Xbox Markası İçin Önemli Bir Oyun Yapım Aşamasında
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

3.1.2013 14:16:27

0
arkadaşlar, zaten güçlü gpu ile gelmeyeceği kesindi. içine gtx 680 muadili gpu koysan ortaya çıkacak xbox720 veya ps4 fiyatlarıyla satış yapamazsın. bence konfigürasyon açısından eski nesiller üzerine çok fazla bir şey koymayacak olması konsollar açısından bir sıkıntı olmaktan ziyade pc ve pc oyuncuları açısından sıkıntı. yine konsollara göre pcye port edilmiş oyunlar çıkmaya devam edecek ve pc oyuncusu o konsolların düşük konfigürasyonlarıyla sınırlandırılmış grafikler yüzünden yeterince iyi bir oyun deneyimi yaşayamayacak. Yukarıda gtx 690 ile 7670 kıyaslanmış. Şaka olarak alıyorum ben bunu ki 7670'i bırak allayıp pullamak yanına 3 tane daha aynı karttan koysan gtx 690 ın yarı performansına ulaşamazsın. Ama şunu da unutmamak lazım ki yapılacak optimizasyonlarla çıkacak her oyun maksimum performansı verecektir. Dediğim gibi konsolda düşük gpu konsol oyuncusundan ziyade pc oyuncusunu vuracaktır.

RedTurkei

4.12.2012 15:54:39

0
Bena nlamam arkadaş sony microsoft önemli değil 60fps e çıkarsınlar konsolları başka bişey istemiyorum donarak oynamaktan sıkıldım su gibi aksın yeter artık

BSC Misafiri

4.12.2012 08:48:54

0
kendınızı yerden yere vurmayın 50 kere anlattık bunları hala bazı arkadaslar pc ıle konsol mımarısını bırbırıne karıstırıyor.kardesım pc nın dusuk donanımı dahı konsollarda pc nın ultra donanımından daha yuksektır.bunun temel nedenı.pclerın mımarı yapısından dolayı kendı ıcerısınde her parca ıle haberlesmesı ve oyuncuların en buyuk belası olan wındows denen belanın pc de olmasıdır.ben bunu bu ve merlının kazanı sıtelerınde anlatmıstım.bazı basıretsız adamlar ve sıteler xbox 720 ye wındows gelıyor dıye evlerınde partı verıyorlardı.aynen boyle demıstım gene soyluyorum wındows oyuncu ıcın bır beladır ve ramın cpu nun ve gpunun bosuna bu sısteme guclerını tuketmelerıdır.xbox da ve 2005 kasımda cıkan 360 da ve ps1 2 ve 3 de wındows varmıydı.yoktu dogru mu?sony cell e para yatırmakla yanlıs yaptı.oyun ıcın onemlı olan gpu ve ramdır.ps3 de kaplamaların gec gelmesının nedenı az ram ve xdr verı yolunun her 100 kb ıcın doldur bosalt yapmak zorunda kalmasıdır.eger ram fazla olsaydı.dolur bosalt 100 kba sınırlı kalmazdı.yıne soylyorum ps3 de sorun ramde cell o kadar kotu degıl ram fazla olsaydı.grafıkler daha ıyı ve oyunların mp modu bu kadar pcye gore ksıtlı olmazdı.

BSC Misafiri

4.12.2012 07:54:16

0
BSC Misafiri 4.12.2012 01:15:39 sen yenisin galiba buralarda pinky la o onu sallamıcan hacı sitenin ilk kuralı :)

deerhunter1980

4.12.2012 04:06:34

0
@CoolMnaiaC ben kendimle hic ama hic celismiyorum senin demeye getirdigin pc de oldugu gibi hd7670 e entegre edecekelri.Benim dedigim ise bu parcanin elden gecirilerek cok daha ust duzey performans sunacagi zaten iki gundu ayni seyleri soyluyorum ama anlamamak da israr ediyorsunuz. Sen yeni nesil konsollara daha cikmadan cokdan Allah rahtmt eylesin demissin bile. Senin demenle (bu cihazlarin cok dusuk donanimlarla gelicegini ima ediyorsun) Epic,Square,Konami cok salak firmalar ki hic desteklenmiyecek projelere yatirim yaparak yani yeni oyun motorlarini gelistirerek milyon dolarlari cope attilar. Bir de takmissin gecen ki habere.Epic demiski oyun maliyetleri iki katina cikdi evet dogrudur isterse on katina ciksin o adamlar oyunun ustune 100€ ve ustu fiyat etiketi yapistirmazlar bunun icin elli tane sebep var simdi burda sayamiycam. Neyse neye inanmak istiyorsan oa inan amcaim kotu niyetli tartisma degildi kimseyle alip eremedigim yok.Surc-u-Lisan ettiysem affola Saygilarimla

BlackBeasT

4.12.2012 03:38:12

0
deerhunter1980 Tarih 3 Aralık 2012; 23:40:37 [quote]hd 7670 ile yeni nesil konsol olmaz[/quote] deerhunter1980 Tarih 4 Aralık 2012; 1:08:17 [quote]Adamlar o hd 7670 i oyle bi allayip pullarlarki senin gtx690 in yanina yaklasamaz etti[/quote] Sen kendi mesajların çelişiyorsun, o gün gelsinde kim rüyalar aleminde belli olur.1500tl para verecekler.1.6-1.8 ghzlik 16 çekirdekli bir ibm cpu ve 660ti düzeyinde bir gpu ile gelecek 16 gb 2100 mhz ddr3 ram ve blu ray olacak yada 2.2-2.5 ghz 8 çekirdekli cpu ve içine entegre 7850 düzeyinde bir gpu olan bir apu ile gelecek. ve yine blu ray olacak.Suyundan koyalım mı?

BSC Misafiri

4.12.2012 01:15:39

0
@SirPinky "Cahiller basmış konuyu..." Adam donanım geliştiricisi bilgisayar mühendisi dağılalım beyler..

deerhunter1980

4.12.2012 01:08:17

0
@CoolMnaiaC senin yanilgin surda basliyor Turkiye de ki son kullanici fiyatlarini baz alarak bakiyosun olaya ve bu yuzden kaybediyosun.660ti Tr de 700tl ise burdaki toptancilarda 200-220€ araliginda.Siz Pc fanyolari hep diyorsnuz ya bf3 haritlari konsoldan cok daha buyuk 64 oyuncuyla oynuyoruz fln kaplamalarimiz cok daha muhtesem bu yuzden adamlar 16 gb ram koymalari cok dogal olur Square Enix in bi aciklamasi vardi bilmem hatrlarmisin veya biliyomusun.Luminous yeni nesil motoru yeni konsollardan yuksek ram miktarlari istiyor diye.Adamlar da bu motoru bu cihazlar icin gelistirdiklerinden 16 gb ram fazla dahi olsa olma olasiligi yuksek ki hic de pahali olmayan bir bilesen dun de dedim 16 gb ram 70€ para son kullanici fiyati burda toptancilarda cok daha ucuz. Neyse Sony yillarca ps3 u 18$ zararina satti son iki senedir adamlar kar ediyor konsol satislarindan bunu bil,hic bir zaman konsolun maliyet fiyati konsolun son tuketici fiyatina eklenmez etti iki,adamlar oyunlardan, online servislerden,konsolun alet edavatlarindan yilda milyar dolar goturuyolar etti uc.660ti high end bi pc bileseni ise gtx690 ultranin da ustunde bir pc bilesenei etti dort.Sen tr de gtx 680 e 1500 tl veriyorsan konsol firmalari buna 200€ veriyor etti bes.Soylemekden dilim de tuy bitti bu konsollar pc deki parcalarla hic alakasi olmayan ozellestirilmis donanimlar cok yuksek performans sunacaklar etti alti. Adamlar o hd 7670 i oyle bi allayip pullarlarki senin gtx690 in yanina yaklasamaz etti yedi. Ahada sana soyluyorum yeni nesiller iki gpu kullanicak biri islemciye gomulu biride ana gpu olmak uzere bak gorursun.Zaman icinde gosterilen oyun motorlarindan cok daha iyi gorseller sunacakalr buda su goturmez bi gercek etti sekiz.Sen ruyalar aleminde yasamaya devam et kardesim bye bye.

BlackBeasT

4.12.2012 00:43:46

0
Benmi diyorum ,kişisel algımaya ne meraklısınız.IGN sitesinde aşağı yukarı sistem olarak ne olucağını yazmış yukarıda linki var,gelmiş bana uçdun diyor yahu diğeri konsol maliyetin altında satılır diyor
quote:

durango (xbox 720) 1.6-1.8 ghzlik 16 çekirdekli bir ibm cpu ve 660ti düzeyinde bir gpu ile gelecek 16 gb 2100 mhz ddr3 ram ve blu ray olacak. orbis (ps4) 2.2-2.5 ghz 8 çekirdekli cpu ve içine entegre 7850 düzeyinde bir gpu olan bir apu ile gelecek. ve yine blu ray olacak .
Bu güçde ki oyun konsolunu fiyatını ne bekliyorsunuz ki maliyetine satıcak diyorsunuz.Senin zavallı dediğin GTX660ti'nin TR satış fiyatı 770tl diğerin vericek cevabı yok cahil diyor.Asıl cahil senin ki 16gb ram PC'de bile kullanmayı gerektirmezken Konsol üreticisi ne sebeple yeni oyun konsoluna entegre edip maliyeti artırsın PC için 16gb ram 2133mhz 300tl'den satılıyor. Bu bileşenleri yeni konsolda kullanıp zararına satıcak öyle mi? Sega hale Dreamcast'in getirdiği zarardan üretimi durdurmuş hale belini doğrultamamış,Nintendo WII_U için 5 yıl önceki donanım bileşenleri kullanıp maliyeti minimunda tutmaya çalışıyor onada cevap yok , Bunlar konsol maliyetin altında satılır diye yazdıkları özellikler kaç PC oyuncusuda varda konsol üreticisi konsolda kullanıp zararına satsın. MS ve Sony'nin yeni konsol donanım özellikleri seneye açıklık kazanır o zamanda susup paşa paşa kabulleneceksiniz

deerhunter1980

3.12.2012 23:40:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: CoolMnaiaC Hep böyle olur sonunda hakaret ederler.Bende sana kaç mesajdır soruyorum High-End PCye eş değer oyun konsolu üreticekse neden üretim maliyetine satsın? IGN'de PS4 için gpu değişebilir yazılmış HD 6670 yada HD 7670 gpu'dan bahsediliyor.CPU içinde A8-3850 is an HD 6550D ,PS4 opengl (DX aksine cpu+gpu eşit oranda kullanır) kullandığı içinde AMD apu'su yerinde karar.16gb ramın oyun konsolunda ne işi olur.Kompakt çalışan sistem için 2-4gb ram yeterli.700tl'lik gtx 660ti'ye eş değer gpu diyorsun.bende yeni ekran kartı için gtx660 düşünüyorum 550tl param ona yetiyor..gtx 660ti gücünde gpu ile gelicekse yeni oyun konsoları 1 sene bekliyim yeni konsol alıyım madem
hocam cok fazla uctun bu sefer dur orda bir tek hd 7670 ile yeni nesil konsol olmaz sana assagida da dedim iki gpu kullanilacak yeni nesillerde.E3 2013 e kadar daha 100 tane dedikodu cikar boyle.Tekraraliyorum yeni nesillerin gpu performanslari zavallai 660ti dan kat be kat ustun olucak yeni nesil konsollar sana su ana ki pc donanimlariyla gormen gereken gorseliigi getiricekler nokta.Senin demene gore yeni nesiller hic cikmasin daha iyi senin icin cikmadan cop aletler olmustur.Cikan oyun motorlarina bakin cihazlarin ne kadar performansli olucagini kendi gozlerinizle gorun.Sizin demenizle assagi veya yukari kalmiyacak musteri beklentisini fazlasiya karsilayacak urunler olacaklar olme sag kalirsak hepimiz goruruz

BlackBeasT

3.12.2012 23:01:40

0
Hep böyle olur sonunda hakaret ederler.Bende sana kaç mesajdır soruyorum High-End PCye eş değer oyun konsolu üreticekse neden üretim maliyetine satsın? IGN'de PS4 için gpu değişebilir yazılmış HD 6670 yada HD 7670 gpu'dan bahsediliyor.CPU içinde A8-3850 is an HD 6550D ,PS4 opengl (DX aksine cpu+gpu eşit oranda kullanır) kullandığı içinde AMD apu'su yerinde karar.16gb ramın oyun konsolunda ne işi olur.Kompakt çalışan sistem için 2-4gb ram yeterli. 700tl'lik gtx 660ti'ye eş değer gpu diyorsun.bende yeni ekran kartı için gtx660 düşünüyorum 550tl param ona yetiyor..gtx 660ti gücünde gpu ile gelicekse yeni oyun konsoları 1 sene bekliyim yeni konsol alıyım madem

itachi237

3.12.2012 20:05:50

0
quote:

Orijinalden alıntı: CoolMnaiaC Konsol zararına satılır.Sebil 1 hayır duası yeter,rahmetli dreamcast'de o sebepden öldü.Pc topluyor durango (xbox 720) 1.6-1.8 ghzlik 16 çekirdekli bir ibm cpu ve 660ti düzeyinde bir gpu ile gelecek 16 gb 2100 mhz ddr3 ram ve blu ray olacak. orbis (ps4) 2.2-2.5 ghz 8 çekirdekli cpu ve içine entegre 7850 düzeyinde bir gpu olan bir apu ile gelecek. ve yine blu ray olacak . böyle olmaz 32gb 2133mhz ram, i7 2600k cpu bunun yanına gtx 680 ,HDD bakalım 320gb SSD yeterli nasılsa Sony zararına satıcak bu parçalar PS4 anakartda entegre olmayacak istersen sök PC'de kullan nasıl bütün mesajlarıma eksi versen ne olur nasıl 1 hayal dünyasında yaşıyorsun uyan gardaş uyan, Ticarete zararına satıyorum wallah billah kar etmiyorum diyen yalan söyler...ucuz satar sürümden kazanır yine kar eder. Bu kadar PC-Konsol tartışmasına girdim ama konsol zararına satarıda diyenide burda görmüş olduk...
Bedavaya verilir demiyorum lafimi carpitmayin. Ve o parcalar olacak demedim zaten onlarin dengi yani benzer performans gosteren parcalar olacak dedim. Konsollarim uretim fiyatinin altina satildigini bilmeyecek kadar cahilseniz soylenecek birsey yok.

BlackBeasT

3.12.2012 19:24:49

0
Konsol zararına satılır.Sebil 1 hayır duası yeter,rahmetli dreamcast'de o sebepden öldü.Pc topluyor durango (xbox 720) 1.6-1.8 ghzlik 16 çekirdekli bir ibm cpu ve 660ti düzeyinde bir gpu ile gelecek 16 gb 2100 mhz ddr3 ram ve blu ray olacak. orbis (ps4) 2.2-2.5 ghz 8 çekirdekli cpu ve içine entegre 7850 düzeyinde bir gpu olan bir apu ile gelecek. ve yine blu ray olacak . böyle olmaz 32gb 2133mhz ram, i7 2600k cpu bunun yanına gtx 680 ,HDD bakalım 320gb SSD yeterli nasılsa Sony zararına satıcak bu parçalar PS4 anakartda entegre olmayacak istersen sök PC'de kullan nasıl bütün mesajlarıma eksi versen ne olur nasıl 1 hayal dünyasında yaşıyorsun uyan gardaş uyan, Ticarete zararına satıyorum wallah billah kar etmiyorum diyen yalan söyler...ucuz satar sürümden kazanır yine kar eder. Bu kadar PC-Konsol tartışmasına girdim ama konsol zararına satarıda diyenide burda görmüş olduk...

BSC Misafiri

3.12.2012 16:34:06

0
saat hızı ve çekirdek sayısı herşey değildir yoksa intelin 2.7 ghz 2 çekirdekli işlemcisi amdnin 3.6 ghz 8 çekirdekli işlemcisinden daha hızlı olmazdı

itachi237

3.12.2012 16:32:13

0
quote:

Orijinalden alıntı: CoolMnaiaC
konsollar zaten zararına satılır. Karşınızda mahalle veya okul arkadaşınız yok, kelimelere dikkat edelim.

4Demir

3.12.2012 15:35:24

0
Beyler bu XBOX 720'nin işlemcisi galiba Intel Pentium II. (Bu kanıya (NAMIDEĞER,SAYIN VS...) hacker sayesinde vardım).

deerhunter1980

3.12.2012 13:13:20

0
@CoolMnaiaC valla senin dediginden sunlar cikiyor 1.Yeni nesil konsollar resmen cop olacak diyorsun. 2.Saglam donanimlarla geldigi takdirde pc bilesenlerine odedigin para uzerinden konsolun satis fiyati olacak diyorsun ki buda bir konsol icin inanilmaz ucuk bi rakam olur ne kadar mantikli bir pazarlama stratejisi olur onuda var sen soyle. Wii U nun Nintendo ya maliyeti 180$.Konsol su an kendine rajip gormedigi icin rakibim gelene kadar dayiyayim fiyati ne elde edersem kardir diye bakiyor.Rakipleri geldiginde konsolu o fiyata satsinlar gorurum ben Nintendoyu. Burda sen de bende bos yere nefesimizi tuketiyoruz bu konsollarda ne 660ti nede bilmem kac mhz ram ler islemciler olur.Konsol firmalari ile donanim firmalari bir araya gelir nasil yuksek performans verecek bi alet cikartiriz der,bilesenleri pc bilesenlerinden cok daha farkli,ozel yapim modifiye edilmis,yuksek performans verecek sekilde hazirlayip toptan bir donanim elde edeceklerdir. A10 nun ustunde hd7670 var bununla yeni nesil olunmaz ki bir ara da xbox720 icin cift gpu ile gelecegi konusuluyordu.Bir ana gpu bir de islemciye gomulu gpu olacak diye (360 da da buna benzer bir mimari soz konusu)galiba bu olay dogru ve ayni seyi Sony de yapacak.Yuksek oerformans elde etmek icin gayet mantikli bir yontem ve maliyetide buyuk olcude dusurur.(islemciye verdigin parayla elnde birde fazladan gpu olmus olur) Ne Steam nede donanmim frmalari batmaz korkma.Ben sana aptal gibi konsollar pc den daha guclu olcaklar diye bisey soylemiyorum.Bu bir kisir dongu.Bu nesil de pc nin konsola en belirgin ustunlugu AA ve yuksek cozunurlukdu gorunene o ki pc nin bu avantajida kalmyacak.2-3 yil performans olarak pc konsol kafa kafaya gider sonra gelisen teknolojiler sayesinde pc nin ustune iki uc sus koyarlar herkes yoluna mutlu ve mesut sekilde devam eder

BSC Misafiri

3.12.2012 08:00:31

-2
ps4 u bır apu kurtarmaz APU+GPU olmalı harıcı gpu overlock edılmıs olmalı.sadece apu kurtarmaz.ben olsam APU+GPU kullanır.ama ılk 3 sene falan harıcı gpu actırmam sıstem hem ısınmaz hem parca yorulmaz zaten oyunlar 3 sene falan apuyu ancak zorlar sonradan bır software ıle ınternetten gunceller ve harıcı gpuyu acarım mantıklı bence boylece fazla guc sarfıyatıda onlenmıs olur.

BlackBeasT

3.12.2012 04:38:37

-1
Nintendonun WII Usunun donanımı 4 yıl öncesine ait diyip beğnemiyorsunuz.Nintendo WII Usuna günümüz donanımını eklemesini bilmiyor mu paramı yok adamlarda? peki o beğenmediniz WII U şuan fiyatı nedir Amazon'da £248.00=716TL Ben demiyorum daha geçen Unreal 4 motorununu yapan firma Epic games yeni konsolarla beraber oyun yapım maliyetleri artıcak demiyormuydu...Resime az beri çekilip bütün olarak bakın,Üretici elbette toptan aldığı için ucuz alıcak ama sana ucuz satıcak diye 1 kaide yok, ne diyorum aldığı parça günümüzde tülketiciye nasıl yansıyorsa sana o fiyatdan satıcak, 16gb ram 2100mhz birde ,Gtx 660ti GPU diğeri neydi 8 core amd yada 16 core IBM Cpu bu parçalara eş değer donanım olucak ve Nintonda WII_U'dan az biraz pahalı olucak iyi o halde PCyi upgrade etmeyi bırakalım PS4 ve x720'de oyunu oynayalım ,Steam'de digital satış işlerini bıraksın ,İntel,Nvidia,AMD vs gibi üreticiler PC için neden AR-GE yapsın ki Konsol üreticisine satmak varken ,yaşasın yeni nesil oyun konsoları Şunun surasında yeni nesil oyun konsoolarına 1 sene var yok o zaman bana çok amazin fantastic'sin dersiniz...:D ama fantastic Next-Gen oyun konsolu sizlersiniz.Ahanda 2 tane farklı kaynak http://www.ign.com/articles/2012/04/04/sources-detail-the-playstation-4s-processing-specs http://hothardware.com/News/ConsoleWatch-PS4-Orbis-CPU-Specs-Leak-But-Likely-Reflect-Early-Hardware/

Master_Evil

3.12.2012 02:38:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: Tecnique

O biraz zor bu nesilden sonra konsol firmaları kolay kolay pc'cilere vermez grafik konusunda , Zaten çıkışını inanılmaz oyunlar ile yapacak 2 konsolda vallahi sabırsızlanıyorum
şu söylediğin mümkün mü, daha 2 ay önce ps4 amd 79xx grafik yongasını kullanacak diye haber yaptılar 2013 1. çeyrekte amd 8xxx serisi geliyor yani senin anlayacağın daha gelmeden 2. sırada ps4 kaldı ki daha iyi grafik kartı kullansın ne olur, en fazla 12 ay içinde çıkan yeni ekran kartları yine geçecek ps4ü

Tecnique

3.12.2012 02:11:40

0
quote:

Orijinalden alıntı: Master_Evil

nintendocuları görürsün de pccileri biraz zor görürsün grafik yarışında yeni konsollar çıksın ardından çıkan yeni seri ekran kartlarının 300-400 liralık orta seviye modelleri o konsolu geçecek ve geri kalan 5-6 yılda pc grafikleri sadece xbox720 vs ps4 kavgalarını izleyecektir, hep böyle oldu
O biraz zor bu nesilden sonra konsol firmaları kolay kolay pc'cilere vermez grafik konusunda , Zaten çıkışını inanılmaz oyunlar ile yapacak 2 konsolda vallahi sabırsızlanıyorum

Master_Evil

3.12.2012 02:10:01

0
quote:

Orijinalden alıntı: Tecnique Wii U yıl olmuş 2012 hala grafiklerimiz ps3 xbox'dan daha iyi diye övünüyor , Hele bi yeni konsollar gelsin görecez PC'cileride Nintendocuları
nintendocuları görürsün de pccileri biraz zor görürsün grafik yarışında yeni konsollar çıksın ardından çıkan yeni seri ekran kartlarının 300-400 liralık orta seviye modelleri o konsolu geçecek ve geri kalan 5-6 yılda pc grafikleri sadece xbox720 vs ps4 kavgalarını izleyecektir, hep böyle oldu

deerhunter1980

3.12.2012 01:34:33

0
@CoolMnaiaC arkadasim yorumlarini okuyorum akli basinda bi adamsin ama burda soyledigin biraz fantezi gibi geldi bana.Sorunun cevabi evet gayet mumkun.Senin dedigine kalsa su an orta sinif pc malzemelerini kullandiklari vakit dahi konsollarin satis fiyati ortalama 800€-1000€ arasi olur ve cok mantiksiz olur. Konsol demek donanim firmlari icin paha bicilemez bir para kaynagi demek.Tek donanimdan milyar avro para goturuyor adamlar tabiiki ucuza vericekler.AMD kalksin da tek bir gpu dan milyar avro kar etsin sence mumkun birseymi tabiiki degil.Tek bir urun uzerinden uzun vadeli alim yapiyo adamlar mumkun olan en dusuk fiyatlara aliyolar konsol firmalari bu parcalari,ilerleyen donemlerde uretim maliyetleri daha da dusuyor. Su an en guclu gpu nedir gtx680 2014 bilemedin 2015 yili itibariyle bu gpu nun esamesi dahi okunmaz ki Nvidia 2014 yilinda Maxwell adli yeni ve cok daha guclu gpu yongalarini piyasaya surecek gpu nun fiyati yuz kusur avrolara kadar duser fiyati ve satis rakamlarida oyle (daha ileri seneleri soylemiyorum bile)bunu konsola koysa adam 7 8 yil tek donaimla goturecegini var sayarsan deli paralar eder.Konsol firmalari ve donanim firmalari bunun cok iyi bilincindeler.Arkadasin da dedigi gibi konsolun uretim maliyetini cokda konsolun fiyatina eklemezler,adamlar oyunlardan ve yaninda satilan konsolun alet edavatlariyla parayi goturuyorlar ve artan borsa degeri de cabasi oluyor. Demek istedigin yeni konsollarin cok dusuk donanimlarlami gelicek olmasi anlamadim.Yani 2014 de cikan bi konsol da gunumuz orta seviye gpu su olan 660ti dan daha dusuk bi gpu ile gelecekse zaten balik bastan kokmus demektir Not:Gorunen o ki uc konsoluda AMD kapti buda konsol firmalarinin isine geldi uc firmayida kapmis olmasi donanim firmalarina daha uygun fiyatdan bilesen satacagida ayri bir gercek.

BlackBeasT

3.12.2012 00:19:45

-1
Sonuçda konsol üreticisi parçaları bedava'da temin etse o günkü geçerli olan satış fiyatını etikete yansıtıcak aynı şeyleri yazmaya gerek yok,PS3 1 sene hem geç çıktı sonrasında 1 sene piyasada oyunu yoktu,keyfinden fiyatı aşağı çekmedi MS x360 karşında başka seçeneği yoktu, başka topic'de yazmışdım Rekabet'tin olması tüketicinin işine gelir.Diğer türlü Sony gibi firma kolay kolay fiyatı aşağı çekmezdi, döneminde PS1 yanında boş memory card kutusu veren firmadan bahsediyoruz. MS ilk party x360larda maliyeti düşürmek için kompenetlere ucuz lehim kullanmasın sonucu yüksek ısıdan 3k görüyordu hatta bu chipler ısıdan etkinip lehimleri düşmesin diye kelepçeler satılmaya başladı. Demem o ki üretim bandından yeni oyun konsolun çıkş maliyeti 1500tl olsun (kasası+güç kaynağı+anakartı+diğer componetler) ve sizin istediğiniz
quote:

durango (xbox 720) 1.6-1.8 ghzlik 16 çekirdekli bir ibm cpu ve 660ti düzeyinde bir gpu ile gelecek 16 gb 2100 mhz ddr3 ram ve blu ray olacak. orbis (ps4) 2.2-2.5 ghz 8 çekirdekli cpu ve içine entegre 7850 düzeyinde bir gpu olan bir apu ile gelecek. ve yine blu ray olacak .
1500TL ye bunların hepsi mümkün mü?

Tecnique

2.12.2012 23:25:51

0
Wii U yıl olmuş 2012 hala grafiklerimiz ps3 xbox'dan daha iyi diye övünüyor , Hele bi yeni konsollar gelsin görecez PC'cileride Nintendocuları

Bowser Zeki

2.12.2012 23:14:04

0
İster - leyin ister + layın. Ama nintendo için sizce çok önemli mi bu cpu,gpu,ram olayı ? Not: Benim işlemcim 3.00 ghz lik pentium 4 hala!

tizar

2.12.2012 22:45:58

0
birde şöyle düşünün konsol üreticilerin parçaları ucuza almasının diğer sebeplerinden biride sürekli alım. atıyorum konsolda gtx660 benzeri bir kart kullanılacak bu kartın fiyatı pc de 2,3 yıl sonra %50 den fazla ucuzlayacak talep azalacak üretim durdurulacak. ama konsollar uzun vadelidir. konsol ve kart üreticileri için sürekli yeni teknolojiler peşinde koşmak yerine halihazırdaki altyapıyla bir model yap sürekli sat mantığı hakim. satışlar uzun vadeli olacağı için kart üreticileri ilk partide zarar bile etseler sonraki partilerde kar marjlarını katlarlar.

itachi237

2.12.2012 22:21:52

0
quote:

Orijinalden alıntı: CoolMnaiaC Oohh ne güzel 2100mhz 16gb ram ,660ti gpu, 8 core cpu böyle konsolun marka basıp konsol yapıcak 1de ucuz olucak 1000tl geçmemek şartıyla hangi evrende olucak bu :D HDD unutunuz onuda SSD yapın 180gb Bizde PC için 10 dolar ucuz parça bulucağız diye alışveriş sitelerini boşa bakıyoruz.1000TL PS4 alalım Led tv var ordan kar ederiz ,kalan 500tl ye aksesuar için ayırsak,oyun parasınıda taksitle alıp sonra takasa bağlasak High End konsolumuz oldu.. PC topluyorlar sanki http://www.teknobiyotik.com/pc-sihirbazi/akilli-pc-sihirbazi.html bu sihirbaz'da dediğiniz parçaları birleştirin bakalım maliyet ne çıkıcak ,Resmi ağızdan bilgi gelmedikçe atar tutarsınız
Elektronik urunun son kullaniciya ulasma fiyatiyla bir firmaya ulasma fiyati ayni degildir. 5-6 yil kullanilacak konsoldan bahsediyoruz. Teknobiyotik fiyatlarina bakiyorsunuz ve ulkemizdeki fais fiyatlardan hesapliyorsunuz. Hem her oyun konsolu zararina satilir. Sony ps3un uzerine kar koyduda satti ilk yil kimse almadi sonra fiyati nerdeyse yariya indirdiler. Konsol ureticileri konsoldan degil oyundan para kazaniyorlar.

deerhunter1980

2.12.2012 22:07:57

0
@CoolMnaiaC yav dedigim gibi zaten adamlar direk pc donanimi kullanmiyacaklar.Bugun ki konsollarda kullanmiyor.Konsolun yuksek performans verebilmesi icin ozel tasarim modifiye edilmis parcalar olucaktir cunku bu yontem direk guclu bir pc bileseni almakdan cok daha ucuza kaciyor adamlara ama sunuda unutmamak lazim bu firmalar her bir donanimdan milyonlarca satin aliyorlar yani senin odedigin paranin uc de birini oduyo adamlar her bir donanim icin.Arkadasin dedigi donanim olsa 660ti 270€ 16gb ram 70€ amazondan bakabilirsin islemcisi ne olur bilmem ama Sony veya Ms un su iki bilesene oduyecegi para tas catlasin 250€

BlackBeasT

2.12.2012 21:34:01

-2
Oohh ne güzel 2100mhz 16gb ram ,660ti gpu, 8 core cpu böyle konsolun marka basıp konsol yapıcak 1de ucuz olucak 1000tl geçmemek şartıyla hangi evrende olucak bu :D HDD unutunuz onuda SSD yapın 180gb Bizde PC için 10 dolar ucuz parça bulucağız diye alışveriş sitelerini boşa bakıyoruz.1000TL PS4 alalım Led tv var ordan kar ederiz ,kalan 500tl ye aksesuar için ayırsak,oyun parasınıda taksitle alıp sonra takasa bağlasak High End konsolumuz oldu.. PC topluyorlar sanki http://www.teknobiyotik.com/pc-sihirbazi/akilli-pc-sihirbazi.html bu sihirbaz'da dediğiniz parçaları birleştirin bakalım maliyet ne çıkıcak ,Resmi ağızdan bilgi gelmedikçe atar tutarsınız

itachi237

2.12.2012 21:04:41

0
İlk kez dhde boyle bir tartisma bitiriyorum sasirdim. Umarim yeni nesil bekledigimizi verir.

deerhunter1980

2.12.2012 20:17:46

0
@itachi237 tamam be guzel kardesim dedigin gibi olsun senimi kiricam ama gercekler ortada.Ya pc ya da Nintendo fanboy u yorumuma eksi atmis seninkine arti :D:D:D Cnet inde dedigi gibi hangi tabanli donanimlarla gelirlerse gelsinler ciktigi yilin ust duzey bir pc performansna esit olacaklar ve gosterilen demolardaki grafikleri catir cutur oynaticaklar.

itachi237

2.12.2012 19:54:00

0
quote:

Orijinalden alıntı: deerhunter1980 @itachi237 360 gpu su zamanin en guclu gpu larindan x1900 tabanli keza 2005 de cikmasi gereken ama bi sene sonra cikan ps3 un gpu su da 7800gt tabanli,bu iki gpu da 2005 senesinin ust seviye ekran kartlaridir arastirmani oneririm ki ozel yapim bilesen olduklarindan pc deki performanslarindan cok daha ust duzey performans sunmuslardir.7800gt tabanli RSX ki kagit ustunde 7800gt den daha gucsuzdur,testlerde 7900gt e yakin performans sunmustur
2 dakikada arastirip gelmis wikipedidekileri aynen soylemissin. 7800gt su anin 660ti'i 7850sidir. Orta seviyedir. Hatta ibmm cell o kadar gucluydu ki sizan bilgilerde sony gpu koymayi dusunmuyoruz gibi bir laf soylemisti ama sonradan 7800gt gibi bir karti entegre etmislerdi konsola. Maliyeti arttirmamak icin orta duzey kartlar vardir her iki konsoldada.

deerhunter1980

2.12.2012 19:38:17

0
@itachi237 360 gpu su zamanin en guclu gpu larindan x1900 tabanli keza 2005 de cikmasi gereken ama bi sene sonra cikan ps3 un gpu su da 7800gt tabanli,bu iki gpu da 2005 senesinin ust seviye ekran kartlaridir arastirmani oneririm ki ozel yapim bilesen olduklarindan pc deki performanslarindan cok daha ust duzey performans sunmuslardir.7800gt tabanli RSX ki kagit ustunde 7800gt den daha gucsuzdur,testlerde 7900gt e yakin performans sunmustur

itachi237

2.12.2012 19:29:46

+2
quote:

Orijinalden alıntı: deerhunter1980

hocam cpu gucu ve ram miktari soyledigin gibi gayet tatminkar duruyor ama gpu icin cok assagi bi ornek vermissin.Tamam 660ti ve 7850su an ki konsollarin gpu lari ile kiyasladiginda cok buyuk guc demek ama oteki yandan ortalama 2014 cikacak olan bir konsol icin de gayet gucsuz bir gpu olur ve daha piyasaya cikmadan gunumuzde bile "outdated" bir urun olur.Konsollar tasarlanirken bi tek cikis yilini degil onundeki bir kac yil baz alinarak tasarlanir. Zaten direk pc de kulanilan donanimlari kullanmazlar ozel yapim modifiye edilmis parcalari kullanacaklar cunku boylesi firmalara cok daha ucuza patliyor.Hatirlarsaniz Cnet yeni konsollarla ilgili yorum yapmisti "hangi gpu ve cpu kullanacklari onemsiz ciktigi yilin ust seviye pc teknolojilerine es deger olacaklar".Konsollar bi kere donatiliyor o yuzden konsol tarihine baktigin zaman de gorursun hep cikis tarihindeki performansli bir pc ye es deger olarak gelmislerdir!!
Konsollarin gpulari ciktiklari yil icin bile orta duzeydi oyle aman aman bir gpulari yoktu. Bu kadar iyi performans vermelerinin nedeni optimizasyondur. Arastirmanizi tavsiye ederim.

Project Scorpio

2.12.2012 19:27:40

0
Cahiller basmış konuyu...

deerhunter1980

2.12.2012 19:21:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: itachi237 durango (xbox 720) 1.6-1.8 ghzlik 16 çekirdekli bir ibm cpu ve 660ti düzeyinde bir gpu ile gelecek 16 gb 2100 mhz ddr3 ram ve blu ray olacak. orbis (ps4) 2.2-2.5 ghz 8 çekirdekli cpu ve içine entegre 7850 düzeyinde bir gpu olan bir apu ile gelecek. ve yine blu ray olacak .
hocam cpu gucu ve ram miktari soyledigin gibi gayet tatminkar duruyor ama gpu icin cok assagi bi ornek vermissin.Tamam 660ti ve 7850su an ki konsollarin gpu lari ile kiyasladiginda cok buyuk guc demek ama oteki yandan ortalama 2014 cikacak olan bir konsol icin de gayet gucsuz bir gpu olur ve daha piyasaya cikmadan gunumuzde bile "outdated" bir urun olur.Konsollar tasarlanirken bi tek cikis yilini degil onundeki bir kac yil baz alinarak tasarlanir. Zaten direk pc de kulanilan donanimlari kullanmazlar ozel yapim modifiye edilmis parcalari kullanacaklar cunku boylesi firmalara cok daha ucuza patliyor.Hatirlarsaniz Cnet yeni konsollarla ilgili yorum yapmisti "hangi gpu ve cpu kullanacklari onemsiz ciktigi yilin ust seviye pc teknolojilerine es deger olacaklar".Konsollar bi kere donatiliyor o yuzden konsol tarihine baktigin zaman de gorursun hep cikis tarihindeki performansli bir pc ye es deger olarak gelmislerdir!!

Uncy

2.12.2012 18:45:44

0
Sanmam

GoldPunch

2.12.2012 16:54:37

0
quote:

Orijinalden alıntı: Opricnik Xbox 720 x360'tan güçsüzmü olacak şimdi ne saçmalıktır . 1..6'lık 3 tane falandır bence o
13 sene once cikan bu 3.0Ghz lik pentium 4 daha hizli o zaman :) Saat hizi islemcinin cikabilecegi maksimium hizi ifade ediyor. İki islemciyi saat hiziyla karsilastirmak mantiksiz. http://ark.intel.com/products/27508/Intel-Pentium-4-Processor-supporting-HT-Technology-3_00E-GHz-1M-Cache-800-MHz-FSB

cahitdikici

2.12.2012 16:45:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: itachi237 durango (xbox 720) 1.6-1.8 ghzlik 16 çekirdekli bir ibm cpu ve 660ti düzeyinde bir gpu ile gelecek 16 gb 2100 mhz ddr3 ram ve blu ray olacak. orbis (ps4) 2.2-2.5 ghz 8 çekirdekli cpu ve içine entegre 7850 düzeyinde bir gpu olan bir apu ile gelecek. ve yine blu ray olacak .
şu özellikler bence yeni nesil konsollar için gayet mantıklı ve güzel olur hem gereksiz aşırı bir sistem olup fiyatı çok yükseltmemiş olurlar hemde yeni nesil oyunları konsol optimizasyonuyla rahatlıkla oynatabilir durumda olurlar ancak durangoda 660ti yerine 560ti koyulursa daha mantıklı ve makul olabilir tabi şahsi görüşüm

itachi237

2.12.2012 16:16:13

+1
durango (xbox 720) 1.6-1.8 ghzlik 16 çekirdekli bir ibm cpu ve 660ti düzeyinde bir gpu ile gelecek 16 gb 2100 mhz ddr3 ram ve blu ray olacak. orbis (ps4) 2.2-2.5 ghz 8 çekirdekli cpu ve içine entegre 7850 düzeyinde bir gpu olan bir apu ile gelecek. ve yine blu ray olacak .

BSC Misafiri

2.12.2012 16:11:13

+1
2K görüntü Destekleyen, internette hızlı gezinen, gürültüsü olmayan, tivi bu kutusu gibi bi özelligi olan bi konsol olsun yeterli. içinde isterse 800mhz işlemci olsun. hani hep söylendigi gibi Büyüklügü önemli degil işlevi önemli:)

BSC Misafiri

2.12.2012 16:11:03

0
evet adam dogru soylemıs.oyunculukta artık cpu fazla bır anlam ıfade etmıyor.o yuzden de son 10 yıldır.frekans hızları 4ghz i gecmıyor.mantık su konsollarda normal bır cpu ram ıle gpu ya aban mantık bu.cog dogru bır hareket.ısı goturen gpu

BSC Misafiri

2.12.2012 16:10:52

0
quote:

Orijinalden alıntı: waltran işlemci hızıyla işlem gücünün alakasız olduğunu sağır sultanda biliyor ama hızın düşük tutulmasının nedeni nedir? günümüzde işlemcisinin 4 ghz üzerinde overclocksuz kullanmayan yok
benimki 1.66 ghz

BSC Misafiri

2.12.2012 16:10:41

0
cahitdikici 2.12.2012 11:52:07 hiçte f2play olmıyıcak bir iki.. haber çıktı diye düzen değişmez...

waltran

2.12.2012 15:01:12

+1
işlemci hızıyla işlem gücünün alakasız olduğunu sağır sultanda biliyor ama hızın düşük tutulmasının nedeni nedir? günümüzde işlemcisinin 4 ghz üzerinde overclocksuz kullanmayan yok

krnl

2.12.2012 13:39:42

0
teknik bilgim o kadar fazla yok ama daha önceki haberlerde yeni xbox ın 4 ü sanal 4 ü normal çekirdek olmak üzere toplam 8 çekirdek olacağı söyleniyordu.yani 1.6 ghz lık 8 çekirdekli işlemciye sahip bir konsol bence gayet yeterli olur.(eğer olabiliyorsa).Zaten önemli olan tizar arkadaşın da dediği gibi GPU dur bana göre.

deerhunter1980

2.12.2012 13:10:12

-1
burada soylenmek istenen yanlis tahmin etmiyorsam Wii U nun gelcek konsollardan pek de assagi kalir yani olmuycak gibi.Wii U nun ici acildi.Burun parcalari tek tek kontrol edilip test edildi.Konsolun icinde bulunan donanimlar su an ki nesil konsollardan bile daha dusuk seviyede.Islemcisi Wii cekirdeginin modifiye edilip uc tanesinin entegre edilmesinden olusuyor,ram leri 360 in ram lerinden %40 daha yavas calisiyor,gpu ise 3 yil onceki en dusuk seviye AMD 4000 serisi. Siz MS ve Sony nin 1 nesil ileri gidecegine yarim nesil geri gelecegine mi inaniyosunuz???yapmayin kardesim. Olaya teknk acidan bakmayin birde ticari acidan bakin.Her yeni gelen konsol nesli bir oncekini tabiri caizse TARIHE GOMMUSTUR gorsel ve baska etmenler olarak.Onumuzdeki nesil konsollarda bu gelenegi surdurmezler ise yani gorsel olarak bu nesil konsollari tarihe gommezler ise,ustune sadce sus pus konulmus ve eskisiyle kiyaslanabilir bir MS,Sony konsolunu fiyati cok ucuzda olsa kimse almaz,konsol firmalari iflas bayragini ceker bu bir.Bunu takiben oyun edustrisinde kapatilamayacak yaralar acilir cunku konsol tabanli giden bir endustri. Yeni nesil konsollar el mahkum guclu donanimlarla gelmek zorundalar cunku gelmedikleri takdirde kendileriyle birlikte butun endustrinin agir darbe almasina yol acarlar bunada kimse izin vermez.Bu konsollar oyun yapimcilarinin onerileriyle fikirleryle gelistiriliyor. Yorum sizin arkadaslar.

ChronoGear

2.12.2012 12:18:22

0
CPU Mimarisi tabiki onemli. CPU icindeki kendini destekleyen teknolojiler bu noktada cok onemli. IBM`in kendine ozel kitleri bugun PC islemcilerinin MMX+ SSE ya da diger komut kitlerinden daha guclu oldugunu biliyoruz bunda bir problem yok. Ama mimari denilince sadece bu komut kitlerini eslestirmek yersiz! Wii Power PC 700X mimarisi kullaniyordu. Islemcinin ismi Ibm Brodway hatirlarsiniz. Wii U ise ayni mimarinin yani Power PC 700 mimarisi icinden Power PC 750 islemci segmanindan bir islemciyi kullaniyor. Bu mimarinin en buyuk ozelligi performanstan once DUSUK GUC tuketimidir. Dusuk guc tuketimini Wii konsollarinda oncelik olarak alirsak 3 cekirdek destekli bu islemci ile performans sorunu asilmak istenmis. Ama 3.4ghz kadar imkan veren bu mimariyi 1.2ghz kilitlemek tabiki 3 cekirdekte bile performans olarak PS3 ve Xbox 360 konsollarindan geri kalinmasina yol acti! Yeni nesil konsollarin su anki PS3,360 ve Wii U`dan en az 2x daha iyi gorsel ve teknolojik ustunluk sunmasi lazim ki piyasada markete girdiklerinde farklilik yaratabilsinler. Bunu yapmak icin gidip IBM 16 cekirdek Power 8 mimarisini kullanip konsolu 500 dolardan satmaya gerek yok artik! Gunumuz PC islemcileri su an gayet iyi durumdalar. Soylentilerin gercekligi Sony`nin AMD islemci ve ekran karti kullanip maksimum uyum ve performansa gidecegi ve minimum uretim maliyeti yapacagini dogruluyor. 4 cekirden AMD CPU her cekirdek icin 2 isleme birimi ve guclu bir AMD GPU ile Sony PS3,360 ve Wii U`dan en az 2 kat daha kaliteli gorsel ve teknolojik ustunluk sunar. Ama burda soru su oluyor Microsoft ne yapacak. Microsoft islemci yakasinda IBM ile calisacak bu belli oldu. Ama haberdeki mimari gibi basit bir mimari ile degil. Tahminim Power 7 mimarisinden ya da Power 8 mimarisinden 8 cekirdekli bir islemci gelecek. Saat hizlarida ISI sorunlarindan basi yanmis bir Microsoft`u dusunursek biraz daha asagida olacaktir. Ortalama 2.4 gibi. Yeterlimi sizce? Kesinlikle evet. Cunku ayni saat hizlarindaki her IBM islemci neredeyse 1.5 kat daha AMD ve Intel`e oranla fazla performans verir salt uygulamalarda ornegin oyunlarda. Benim tahminim gelecek nesil IBM kullanan Microsoft islemci performansinda lider konumda olucak konsollar arasinda. 2. Sirada AMD kullanan Sony olacak. Ama bu nesilde gordugumuz birsey cok acik. GPU yani grafik karti performansi ozellikle 3. parti firmalarin ve konsolun genel performansinin kalbi! Tahminimce roller biraz tersine donecektir onumuzdeki nesil konsollarda. Sony en iyi GPU, Microsoft ise en iyi CPU ile yarisacak. Wii U bu yarisin icinde degil. Emin olun degil cunku cok ust duzey fizik ve gorsel efektleri yeni nesilde gorecegimizi oyun yapimcilarida tekrarlayip duruyor.

cahitdikici

2.12.2012 12:11:43

0
@artenis hmm doğrudur dostum benim hatam açıklamayı okumadığını düşünmedim

artenis

2.12.2012 12:03:05

0
quote:

Orijinalden alıntı: cahitdikici

birçok firma yaptığı açıklamalarda yeni nesil için şuankinden çok çok üst birşey beklemeyin yeni nesil şuankinde biraz daha iyi olacak ve amaç grafik patlaması oyunlar değil geniş f2p oyunlar olacak demişlerdi bende ilemci hızları bukadar düşükse belkide capcom,ubisoft gibi firmaların söylediği şeyler doğru olabilir dedim sen şimdi cidden bunu anlayamadınmı
o açıklamayı okumadım öncesinde ondan, ama '' 3,2 ghz hmm o zaman f2p '' deyince

tizar

2.12.2012 11:58:27

0
yıl olmuş 2013 hala daha ghz hesabı yapan var ulan bu işlemciler tek çekirdek mi? aynı senin ekran kartın ne? 2 gb olum! a benzemiş. öncelik konuşulması gereken cpu değil gpu!

cahitdikici

2.12.2012 11:52:07

0
quote:

Orijinalden alıntı: artenis 3.2 ghz den nasıl f2p 'ye geldin Cahitdikici, şaştım kaldım !!!!
birçok firma yaptığı açıklamalarda yeni nesil için şuankinden çok çok üst birşey beklemeyin yeni nesil şuankinde biraz daha iyi olacak ve amaç grafik patlaması oyunlar değil geniş f2p oyunlar olacak demişlerdi bende ilemci hızları bukadar düşükse belkide capcom,ubisoft gibi firmaların söylediği şeyler doğru olabilir dedim sen şimdi cidden bunu anlayamadınmı

Sucktus

2.12.2012 11:48:43

0
nerenizle okudunuz yukarıdaki yazıyı kalkmış hala işlemci hızı çok önemlidir diyip duruyorsunuz.. işlemci hızı bu kadar önemli olsa xbox yeni çıkaracağı konsolda eskisinden daha güçlü bir işlemci kullanırdı zaten siz daha iyi biliyorsunuz microsoft çalışanlarından :D

artenis

2.12.2012 11:40:31

0
3.2 ghz den nasıl f2p 'ye geldin Cahitdikici, şaştım kaldım !!!!

Opricnik

2.12.2012 11:37:20

-2
Xbox 720 x360'tan güçsüzmü olacak şimdi ne saçmalıktır . 1..6'lık 3 tane falandır bence o

cahitdikici

2.12.2012 11:30:36

0
ne olacak şimdi elde sadece bu adamın açıklamaları varsa bu duruma göre 1.25lik wii u çok kötü 1.6lık yeni xbox çokmu iyi olacak :D işlemcinin mimarisi çok önemlidir 3.2ghzlik p4 2ghzlik i3den daha iyi olabilirmi ? bu bilgiler doğrulanısa birçok firmanın dediği gibi yeni nesil çoğunlukla f2pler üzerine kurulabilir
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Xbox 360
+ TAKİBE
AL
54 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız