Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Huzurlarınızda Modern Warfare 3'ün İlk Videosu

Modern Warfare 3 Multiplayer'ında çılgın bir eğlence yine sizi bekliyor olacak
 
    Sonunda beklediğimiz an geldi. NBA playoffları esnasında gösterileceği belirtilen ilk Call of Duty: Modern Warfare 3 videosu az önce internet üzerinden de yayımlandı.
 
    Oynanış sahnelerinden oluşturulan bu videonun epey göz alıcı olduğunu söylemek gerekiyor. Videoda gözüme ilişen en önemli sahneler; bot kullanımı, AC-130'un silahını ateşlemek, su altı dalışı ve helikopter minigun'ına el atmak oldu.
 
    Bir noktada duyduğumuz bir ses ise şunları söylüyor: "Sıradaki küresel savaşın başlaması Dünya'nın en güçlü uluslarının birbirine girmesine değil, tek bir adamın arzusuna bakıyor."
 
    Doğal olarak burada bahsi geçen "tek bir adamın" kim olduğunu çıkaramıyoruz. Hep söylentileri dolaşan Ghost olursa hiç şaşırmam doğrusu. Grafiklere baktığımda ise pek yeni bir şey gördüğümü söyleyemeyeceğim, fakat oyunu tam olarak elimize almadan yorum yapmak da zor. Infinity Ward, grafiklerin geliştirileceğini söylemişti, öyle olmasını bekliyoruz. Lafı fazla da uzatmadan sizi ilk Call of Duty: Modern Warfare 3 videosuyla baş başa bırakıyorum. İyi seyirler...
 

Bu haberin bağlantısı
URL
reveal trailer gameplay oynanış videosu ilk video Call of Duty Modern Warfare 3 activision Infinity Ward Sladgehammer
The Witcher 2'de Yüzüklerin Efendisine Gönderme PS3'te PSP Oyunlarının Trophy Desteği Olmayacak
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

31.5.2011 09:21:00

+1
Bence süper bir oyun ben şahsen korsan'ını alacağım.Çünkü zaten elite'ye para vereceğiz bari oyunuda korsan alalım :D

BSC Misafiri

26.5.2011 23:12:55

0
Kaplamalar kötü ama araç ve insan modellemeleri iyi görünüyor. Yinede BF2 ile yarışması zor.

BSC Misafiri

25.5.2011 23:37:29

0
Ben aslında böyle iki oyunun kıyaslanmasına karşıyım ama tabii benimde kendime göre bir adım önde gördüğüm bi oyun(Battlefield 3) var. Ama bu demek değil ki Call Of Duty iğrenç bir oyun çıkarıcak ! Son çıkan 3-4 oyunu film tadındaydı resmen ve oyuncuların %90'ı oyunu aldıkları gün bitirmiştir.Ama bana göre Multi kısmında BF'ye göre sönük kalıyor BF ise hikaye kısmında COD'a göre çok eksik(ti).Okuduğum yorumlarda BF'ciler(sanırım artık böyle hitap edeceğiz) 20 milyondan fazla satan bir önceki oyuna rağmen neden yeni bir grafik motoru geliştirmediklerinden çok şikayetçiler.Neden geliştirmediklerini bende kestiremedim belki de ellerindeki grafik motorunun yeterli olacağını düşündüler kim bilir ? Eğer BF şuan gördüğümüz gibi iyi olur ve COD,6.oyun ile 7.oyun arasındakinden daha büyük bir fark yaratamazsa bende COD'un ismiyle ve çok güvendiği sinematikleriyle sattığını düşünmeye başlıyacağım.

BSC Misafiri

25.5.2011 22:26:24

+1
quote:

Orijinalden alıntı: yydn7 Senaryosu çok güzel olacaktır eminim ama 5.5 saatte de bitecektir.
kardeş begınner oynarsan 5 saat

tony_almeida

25.5.2011 19:46:09

-2
grafikleri birçok yerde battlefield 3 den daha iyi görünmekte bence. battlefield = çakma call of duty

xvint343

25.5.2011 19:31:24

+1
aksiyon dolu bir hikaye bekliyor oyuncuları grafik olarak aynı gibi geldi bana biraz geliştirir insan bari grafik olarak bf3 ezecek gibi görünüyor

Antrim

25.5.2011 19:15:50

-1
vallahi ayıp senin oyun 20mi,lyon satsın ortalığı dagıtsın sonra sen git yine aynı motorla oyun yap harbi ayıp bf3 bunu dağıtıcak

eLiminaTe34

25.5.2011 18:14:43

0
[quote]@ Grrffe Kimin ne oynayacagina karisamassin dostum. Buyuk ihtimal dunya su anda cod un grafikleri degistirmemesi tartisiliyordur.iw bu tepkilerden geri adim atip bir sonraki oyunda grafikleri ust duzeye cikarmaya calisacaktir.Yani anlayacagin sen bu grafiklere(yada kotu olan neyse) tepki göstermezsen bu grafikle daha 10 oyun daha cikartir.Sen elestireceksin ki sirketler ayni hatalari tekrar yapmasin.Bu hatalari bir daha yapmamasi hem oyuncu hem yapimci icin olumlu birseydir. Bilmem anlatabildim mi? ![/quote] Ben hiç kimsenin ne oynayacağına karışmıyorum. Bu oyunun grafikleri berbat, bu yüzden oynanmaz bu oyun gibisinden konuşan tiplere MW3 oynamayın diyorum. Tepkini de elbette göstereceksin. Ama bazıları tepkinin bile sınırlarını aşacak cinsten konuşmalar sarf ediyor. [quote]@.Hawx ...Yukarıda bir arkadaş Portal 2 grafiklerine kötü demiş... Dediklerimi çarpıtma, Portal 2'nin grafiklerine kötü demedim, harika değil dedim.[/quote]

kingofthehell

25.5.2011 18:08:52

+1
Battlefiel saçmalığından 10 kat daha iyidir FOREVER CALL OF DUTY

wantedemre

25.5.2011 18:02:06

0
arkadaşlar gine saçma yorumlar gelmiş bf 3 ün isticegi sistemin yarsıyla cod mw3 oynarsınız grafikler daha aksiyon bide oyunda karekteri kullanırken bi video çıksında ondan sonra bf3 cüler çıkıp oyun irenç oyun motoru hurda desinler bf3 videolar çok yayınlandı daha çok bilgi oldundan herkez bf3 coddan iyi olcagını düşünüyor ama daha cod un yayınladı tek video var . grafikler kötüymüş pehh bf3 den kötü olabilir ama ginede süper hikaye saten hazır bence mw2 nin kaldıgı erden başlıcak orda olanları göstercek ondan sonra 2-3 yıl ileriye atcak ve görevler başlıcak

-Deadmau5-

25.5.2011 17:43:12

0
[quote]Orijinalden alıntı: Admin Call Of Duty Mw3 e Yeni motor gelmediyi icin cok mutluyum gercekten cok sevincliyim Oyun tam bi system dostu battlefiled bad company 2 yi ful min system de zor oynarken mw2 ful high da super oynuyorum ki mw3 de multiplayer oynamak da serbest bc2 cikali kac sene oldu daha mp oynayamadik illa satin almak lazim tmm satin alinmasi gerek ama durumu olmayanlar oynayamaz diye kural yok mw2 de bunu kanitlamis durumda MW3 u sabirsizlikla bekliyorum oyun bende calisicagi icin [/quote] [quote]Orijinalden alıntı: Admin Dalgamı geçiyolar ne bu böyle. İnsan biraz BF 3 den ders alır hala aynı grafik motoru ne bu be BF videolarını izledikten sonra bu çok kötü geliyor [/quote]

Admin

25.5.2011 17:23:13

-2
Dalgamı geçiyolar ne bu böyle. İnsan biraz BF 3 den ders alır hala aynı grafik motoru ne bu be BF videolarını izledikten sonra bu çok kötü geliyor

BSC Misafiri

25.5.2011 16:41:13

+1
ghost öldümü ölmedimi bu ortaya çıkcak çünkü o vurulup yakıldı bölümde ghost tam ateşlerin içide degil ordan yaralı kurtulmuş olabilir çünkü sniperleri hatırlayın kamufile olmuşlardı 2 tane sniper bölümün başında görmüştük onlar kurtarmış olabilir

Buckiex

25.5.2011 16:12:07

+1
İki oyunun da belirli bir kitlesi var arkadaşlar.Dünya tersine dönsün bu oyunları alacak kitle çok fazla değişmez. [:'(]

BSC Misafiri

25.5.2011 16:04:42

+1
bnce battlefield cod kıyaslaması her türlü ne olursa olsun cod dur :)

tony_almeida

25.5.2011 14:09:32

-1
özlemiştim be ghost'un roger(racır)'ı roca şeklinde telafuz etmesini

BSC Misafiri

25.5.2011 11:27:56

+1
Captain Price olsun yeter :D

wictoRy

25.5.2011 11:12:11

-1
Bir de üstümdeki arkadaşın ne dediğini anlayan var mı?

wictoRy

25.5.2011 11:10:03

0
İnşallah SP uzun tutarlar doya doya oynayalım(Online olmadan Coop oynayabiliyor muyuz?)

BSC Misafiri

25.5.2011 10:49:58

0
quote:

Call Of Duty Mw3 e Yeni motor gelmediyi icin cok mutluyum gercekten cok sevincliyim Oyun tam bi system dostu battlefiled bad company 2 yi ful min system de zor oynarken mw2 ful high da super oynuyorum ki mw3 de multiplayer oynamak da serbest bc2 cikali kac sene oldu daha mp oynayamadik illa satin almak lazim tmm satin alinmasi gerek ama durumu olmayanlar oynayamaz diye kural yok mw2 de bunu kanitlamis durumda MW3 u sabirsizlikla bekliyorum oyun bende calisicagi icin evet bencede cod çok kötü pclerde bile oynanıyor bf ise özeillikle 2.oyun canavar makina istiyor motoru geliştirse cogu kişi cod için gidip pc mi alcak tabiki bazıları alcak ama çoguluk tüh diyip internet kafelere koşcak

Admin

25.5.2011 09:52:54

+2
Call Of Duty Mw3 e Yeni motor gelmediyi icin cok mutluyum gercekten cok sevincliyim Oyun tam bi system dostu battlefiled bad company 2 yi ful min system de zor oynarken mw2 ful high da super oynuyorum ki mw3 de multiplayer oynamak da serbest bc2 cikali kac sene oldu daha mp oynayamadik illa satin almak lazim tmm satin alinmasi gerek ama durumu olmayanlar oynayamaz diye kural yok mw2 de bunu kanitlamis durumda MW3 u sabirsizlikla bekliyorum oyun bende calisicagi icin

BSC Misafiri

24.5.2011 23:07:08

0
arkadaşlar cod mw serisini millet kötülemeye başladı bıtkınlık gelmiş olmalıkı millet isyan ediyo ama bu isyanlar oyunu almıcakları anlamına gelmiyor sadecene bi sonraki oyunun degişik olmasını istiyorlar bf3 cod karşılaştırmaları moda oldu herkez 2 oyunu karşılaştıryor bana göre ikiside güzel ama codun yeri benim için ayrıdır cod özellikle mw serisi süper bir hikaye ye sahiptir bf de ben o hikayeyi göremedik açıkcası

sniper23

24.5.2011 22:59:53

0
call of duty senaryo berbat ya ölen adam(ghost) 3 .üncü oyunda var böle bişe olabilirmi ya böle şaçmalık görmedim hala call of duty savunuyonuz activisionun yüzünden call of duty den soğudum çok pahalıya satıyo ayrıca pc oyuncuları umrunda değil ama dice pc cileri umursuyor siz hemen basın - leri ama dice pc oyuncularını düşünüyor ve paragöz DEĞİL!!!!

Girrffe

24.5.2011 22:46:05

+1
quote:

Orijinalden alıntı: eLiminaTe34 Yine saçma sapan yorumlar almış başını götürmüş. Grafikler eski diyenler, ek paket gibi oyun diyenler, böyle oyun mu olur diyenler... Madem size göre bi değişiklik yok oyunda, almazsınız oyunu ya da oynamazsınız bu kadar iğrenç bi oyunsa olur biter. Burda 2 saat laga-luga yapmanıza gerek yok. Gider BF 3 alırsınız. Portal 2'nin de grafikleri harika değil ama 9.5 puan alıyor. Demek ki grafik oyunlarda bakılacak en önemli şey değilmiş. Ayrıca Call of Duty serisi her incelemede 8.5 - 9.0 puan oyundur. Bu da oyunun çok iyi olduğunu gösterir. BF 3 de en az 9 puan alacaktır zaten. Ama burda MW gibi bir seriyi yerin dibine sokmak doğru değildir. Ben ikisini de oynayacağım şahsen, çünkü iki oyunun da mükemmel yanları var. Zaten bu oyuna şimdiden kötü diyenlerin de %95'i bu oyunu oynayacaklar buna şüphem yok. Kötülüyorsanız da sözünüzün arkasında durun oynamayın o zaman. İki yüzlülük yapmayın.
Kimin ne oynayacagina karisamassin dostum. Buyuk ihtimal dunya su anda cod un grafikleri degistirmemesi tartisiliyordur.iw bu tepkilerden geri adim atip bir sonraki oyunda grafikleri ust duzeye cikarmaya calisacaktir.Yani anlayacagin sen bu grafiklere(yada kotu olan neyse) tepki göstermezsen bu grafikle daha 10 oyun daha cikartir.Sen elestireceksin ki sirketler ayni hatalari tekrar yapmasin.Bu hatalari bir daha yapmamasi hem oyuncu hem yapimci icin olumlu birseydir. Bilmem anlatabildim mi? !

BSC Misafiri

24.5.2011 22:39:30

0
yayınlanalı 24 saat olmadan youtubede 2milyona yaklaşmış durumda izlenme oranı

BSC Misafiri

24.5.2011 22:39:24

0
quote:

BSC Misafiri24.05.2011 15:14:09
Birader adam öldü yandi biti kül olsu ayrica oo zırh dedin şeyi ingiliz sas komanlolarinda hepsinde var

BSC Misafiri

24.5.2011 22:39:05

0
quote:

MacTavish
Bence bu oyunda eksık olan şeyler gırafık ses konusu saçma geldi bi kaç ülkenin başketlerine saldiryolar kim lan bunlar ama tabi oyun sonuçta

Dark`Prince

24.5.2011 22:21:05

0
Ben alacam bu oyunu atmosfer yeter yemişim grafiğini crysis degiştirdide ne oldu motoru,fos oldu bf 3 degiştirsin benim için boş gene cod gene cod ,gelsin eksiler...

3d_enjoy

24.5.2011 22:19:17

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Amerikan ordusunun resmi sponsoru Activision gururla sunar...
Aynen:)

BSC Misafiri

24.5.2011 21:15:32

0
Y@Sİn arkadaşıma katılıyorum bence ikiside ayrı bi zevk ama şöyle bi gerçek var çok ön yargılı davranıyorsunuz bf3 geçicekte filan orası bilinmez bu ap ayrı bir mevzu grafigi geliştiricez diyip te geliştirmezlersede onların kaybı olur ama bence. Bu arada çogu kişi karizmasından dolayı ghost gohst diyo arkadaşlar dikkatinizi çekerim ama bu oyun mw 2 nin devamı olarak geliyo ölmüş bir karakterin koyulması akıl kaar'ı olmaz gene anakarakterimiz MacTavish olacagı çok açık bunlar benim düşüncem yanlış anlamayın bu arada ben mw2'nin de bfbc2 nin de multiplayer modlarını oynadım bana en çekici gelen mw2nin multiplayeri oldu bfbc2 kötü bir oyun demiyorum onunda en çekici gelen yanı silah kasma özelligi olmuştu benim için. İki oyununda bize büyük zevk yaşatması dilegiyle :))

devmanetihad

24.5.2011 21:09:45

+1
Muhteşem..

Buckiex

24.5.2011 20:37:28

+2
quote:

Orijinalden alıntı: alito grafikler böylemi olacak. eğer böyleyse bf3 bu oyunu ciklet gibi çiğneyecek ama aksiyon için birşey diyemem tipik cod örneği. yinede bf3 videosunun yanında çok sönük kalmış bence.
BF3 vidyosu harikaydı gerçekten.Ama eminim CoD'da ondan çok geri kalmayacaktır.

alito

24.5.2011 20:33:08

-1
grafikler böylemi olacak. eğer böyleyse bf3 bu oyunu ciklet gibi çiğneyecek ama aksiyon için birşey diyemem tipik cod örneği. yinede bf3 videosunun yanında çok sönük kalmış bence.

balcs

24.5.2011 19:49:12

0
quote:

Sonuç olarak 2 tane şahane oyunumuz olacak.Bir elimiz yağda bir elimiz balda.Hangisini yiyeceğinizi seçin işte.
Ben ikisinide isterim :)

Buckiex

24.5.2011 19:44:17

0
quote:

Orijinalden alıntı: balcs Arkadaşlar hiç kimse videonun sonunda çıkan ww3 yazısının World War 3(3.Dünya Savaşı) olabileceğini düşündü mü?Öteki yandan oyun beklediğimden daha iyi durduğunu söyleyebilirim.Gene bizi aksiyona boğacaklar grafikler ise atmosferi hissettirse yeter BF3'e karşı yapması gereken tek şey çevre,patlama,silah kısacası tüm sesleri mükemmel yapması.
Sonuç olarak 2 tane şahane oyunumuz olacak.Bir elimiz yağda bir elimiz balda.Hangisini yiyeceğinizi seçin işte.

balcs

24.5.2011 19:14:14

+1
Arkadaşlar hiç kimse videonun sonunda çıkan ww3 yazısının World War 3(3.Dünya Savaşı) olabileceğini düşündü mü?Öteki yandan oyun beklediğimden daha iyi durduğunu söyleyebilirim.Gene bizi aksiyona boğacaklar grafikler ise atmosferi hissettirse yeter BF3'e karşı yapması gereken tek şey çevre,patlama,silah kısacası tüm sesleri mükemmel yapması.

DeliKulaBey

24.5.2011 18:56:04

+1
bence call of duty yine önde olacak ama bf zorlayacak call of duty nin akıcı hikayesi beni hep suruklemiştir. ikisi içinde sabırsızlanıyorum.

aterikasedi

24.5.2011 18:35:04

+1
Grafik ıstıyorsanız Battelfield 33ü bekleyın.Bu oyunda grafık adına yenı bırsey yok fakat bolumler zevklı olacak gıbı

-Deadmau5-

24.5.2011 18:30:56

-1
EA adam tutmuş belli yorumları eksilemek için

.Hawx

24.5.2011 18:30:20

-2
CoD her zamanki CoD.Grafikler tek kelimeyle berbat.Yukarıda bir arkadaş Portal 2 grafiklerine kötü demiş,kimse bana o panelleri,Aperature Science'ın tekrar kuruluşunu gördüğünde içinden "vay anasını bee" demedim demesin.Tamam haklısınız grafik her şey değil ama bu oyunun bol aksiyonu ve ara sahnelerden başka bize verdiği bir şey yok ki,bir senaryo oturtmaya çalışıyorlar ama yarım yamalak anlatılıyor,50 tane boşluk kalıyor.Hadi yeni grafik motoru geliştirmediniz,bunun bahanesi olarak "Abi paramız yok ya,çok pahalı o işler ühü " demeyin bana.Eşşek yüküyle para kazanıyorsunuz,her tarafınızdan para çıkıyor be!! Ama ne yalan söyleyeyim,atmosfer ve ara sahneler feci duruyor. :D

BSC Misafiri

24.5.2011 18:14:47

+1
Helal olsun eLiminaTe sana sonuna kdr katılıyorum.Şu yorumlara bak beğenen alırım,beğenmeyende almaz madem bu kdr kötü olcagını bılıorsunuz ızlemeyın kardeşim ozmn videosunuda bunların hepsi de ağzı acık oynayacaklar.

pandoras

24.5.2011 17:57:25

0
Yani Çıkış videosu ile bile BF3 siler MW3'ü aralarında gerçektende fark var elveda MW3 Merhaba BF3.

eLiminaTe34

24.5.2011 17:51:03

0
Yine saçma sapan yorumlar almış başını götürmüş. Grafikler eski diyenler, ek paket gibi oyun diyenler, böyle oyun mu olur diyenler... Madem size göre bi değişiklik yok oyunda, almazsınız oyunu ya da oynamazsınız bu kadar iğrenç bi oyunsa olur biter. Burda 2 saat laga-luga yapmanıza gerek yok. Gider BF 3 alırsınız. Portal 2'nin de grafikleri harika değil ama 9.5 puan alıyor. Demek ki grafik oyunlarda bakılacak en önemli şey değilmiş. Ayrıca Call of Duty serisi her incelemede 8.5 - 9.0 puan oyundur. Bu da oyunun çok iyi olduğunu gösterir. BF 3 de en az 9 puan alacaktır zaten. Ama burda MW gibi bir seriyi yerin dibine sokmak doğru değildir. Ben ikisini de oynayacağım şahsen, çünkü iki oyunun da mükemmel yanları var. Zaten bu oyuna şimdiden kötü diyenlerin de %95'i bu oyunu oynayacaklar buna şüphem yok. Kötülüyorsanız da sözünüzün arkasında durun oynamayın o zaman. İki yüzlülük yapmayın.

On.E

24.5.2011 17:15:40

0
quote:

Orijinalden alıntı: emulert Activisionun pahalı dlc sattığını duymuştum ama yeni oyun ismiye sattığını yeni gördüm.
Yalnız efsane laf olmuş bende katılıyorum sonuna kadar..Yine mekanları değiştirip sunacaklar millet yine atlayacak CoD diye..BF3 farkı iyice açacaklar..Eski IW ekibi EA ile yardımlaşıyor yani BF'nin yakında senaryo olarak da geçmesi muhtemel..

BSC Misafiri

24.5.2011 17:06:45

0
Battlefıeld 3 yanında hiçbir şey...

HeavyBlitz

24.5.2011 16:42:56

0
60 dolara ek paket mi olur?Ah şu çılgın Activision

Quadhros

24.5.2011 15:56:54

-1
quote:

Orijinalden alıntı: emulert Activisionun pahalı dlc sattığını duymuştum ama yeni oyun ismiye sattığını yeni gördüm.
Yani bu tabiri kullanmayı hiç sevmem ama buraya cuk oturuyor. +1905

BSC Misafiri

24.5.2011 15:14:09

0
o adam ghost dikkat ederseniz viedoda karanlık 1 yerde bi adam yürüo ve kulaklıgı var + ona yakınnlaştıgımızda göğsündeki zırhın rengini görüyoruz ve bunu ghost giyoyrdu

d3l1kanli

24.5.2011 14:52:54

0
ben black ops un yapay zekasından nefret etmiştim ama şimdi mw3 üde bf3 üde alasım var hemde orjinal multi için

sensemannn

24.5.2011 14:45:07

+2
grafik veya yeni motor diye tutturanlardan deilim,iki oyunuda çıkınca oynarım,ama bf3 kalite olmuş yalan yok,mw3 de sadece değişen senaryo olmuş

Fatal1ty.

24.5.2011 14:22:39

+2
Ayrıca BF3'ün senaryosuda boş değil yani. 10 saatlik senaryo. Grafik, sesler ve oynanıştan bahsetmiyorum bile.

SOLID SNAKE

24.5.2011 14:22:17

+1
bot kullanımı birebir aynıydı adamın yer değiştirmesi bile, grafikler aynı, ama genede oynanış olarak güzel bir oyun olacaktır. Bir filmin devamı gibi oynayacaz.

nForcer

24.5.2011 13:53:12

+3
Ne kadar aynı oyunu makyajlayıp yeniden sunsalar da maalesef yine deli gibi satacak.

BSC Misafiri

24.5.2011 13:48:53

+3
abi bot sahnesine bak aynı ya yahu bari adamın duruşunu falan değiştirseydiniz dejavu oldum resmen grafik farklı hareket aynı ee ne anladın bu işten

Farwynd

24.5.2011 13:42:54

+2
Oyun gelmiş geçmiş en iyi grafikli CoD gibi gözüküyor ancak dikkat CoD diyorum çünkü BF3'ün yanında çizgi film gibi.

BSC Misafiri

24.5.2011 13:24:43

+1
01:12'deki adam yine Price'dir :D

Helsinki Vampire

24.5.2011 13:21:58

-1
Beni çok heyecanlandırmadı nedense.

BSC Misafiri

24.5.2011 13:15:54

0
1.12 dejavu :D

TheJudas

24.5.2011 13:01:10

0
pc'de 10 dakikada biten senaryosu ve onlinedeki aim'di hack'di vs. hileleri ile her zaman korsan'a yenilicektir. ps3 ayrı

sMug

24.5.2011 12:50:20

+2
BF 3 her türlü alır

ReBRooW

24.5.2011 12:06:41

+1
quote:

Orijinalden alıntı: mezka @AaXRoNn şu anda sen oyunu bu sözlerinle hiç beğenmemişsin alma kardeşim ozaman korsan bile oynama kötülediğin oyunu nie oynuyorsun .evet grafikler bf3 gibi olamaz ama adamlar modern warfarenin hakkını vermişler. not ben fanboyluk yapmıyorum ama görüyorumki siz yapıyorsunuz...
Güzel kardeşim. Sanane Ben istediğim oyunu oynarım. Kimseye`de bu oyunu oynama sakın demem. Eleştirilcek yanlarını Eleştiririm. Ama oyunu yinede oynarım. Ben oyun oynamayı 2 oyunla sınırlayan birisi değilim senin gibi. Ve emin olan şuanda Evimde COD serisi var merak etme. Fanboy`luk nedir bilmem Gerke Konsol gerekte iyi bir PC var Nekadar oyun cıkarsa ben mutlu olurum. Beni kızdıran şey Bu kadar oyuncuyu kandırmaya çalışmaları ve anlaşılan seni kandırmışlar. Bak burda kimse oyun kötü olacak demiyor. Herkez aynı şeyi söylüyor yıllardır aynı grafik diye. Senoryada bir yere kadar değilmi.. Bence biraz sakin ol. burda dediğim gibi kimse oyun kaka olacak demiyor. Grafik motoru eleştiriliyor. Sen BF3 oynayacakmısın bu arada..[:'(]

billiejean

24.5.2011 12:06:22

-1
video'da konuşan adam prison break'teki Theodore 'T-Bag' Bagwell olabilir mi acep?

mezka

24.5.2011 11:53:17

-2
@AaXRoNn şu anda sen oyunu bu sözlerinle hiç beğenmemişsin alma kardeşim ozaman korsan bile oynama kötülediğin oyunu nie oynuyorsun .evet grafikler bf3 gibi olamaz ama adamlar modern warfarenin hakkını vermişler. not ben fanboyluk yapmıyorum ama görüyorumki siz yapıyorsunuz...

aygun61

24.5.2011 11:53:03

+3
Activision bu sefer oyunculara oyunu satmak için daha değişik bir yola başvurmuş. Bu saydığı ülkelerdeki satışlar epeyce bir artacak.

-Deadmau5-

24.5.2011 11:52:42

-1
quote:

Orijinalden alıntı: AaXRoNn Ya Bazı arkadaşlar Bu Video`da yenilik olarak ne gördü. Tüm ülkelerde Oynayacak olmamızmı Bu nedenlemi MW3 İyi olacak deniliyor. Arkadaş Grafik bukadar önemlimi Demiş. Önemli değilse ozaman Morio grafik kalitesinde yapılsınlar konusu en iyi konu olan oyun olsun Ne gerek var değilmi başka şeye.. Bu oyun Kötü ise Diğerleri Çöp denilmiş. Sanırım burda şunu anlıyorum diğer oyunları oynamadan yorum yapıyor.. Diyor ya cıktığında alır oynarsınız diye. Tabiki alıp oynayacağız. Biz oyuncuların işi bu alırız oynarız. Tekrar gözden geçiririz Kendi Düşüncemizi başlaşırız ve ondan sonra oynar yada oynamayız. Ben Sıkı bir oyuncuyum. Öyle oyunlar oynayıp bitirdimki. Ne kötü oyunlar gördüm. Ama sonuna kadar oynadım. Birşeyler belki tutar diye. Ama anlaşılan Sen Oyunu acıyorsun pis bu kaka kapat diyorsun. Artık açın gözleri bu olay PES olayına döndü. PES nasıl yıllardan beri değiştirdikdik onu ekledik bunu ekledik diye kandırdı. MW3`de aynı taktikleri uyguluyor. Her yıl oyun cıkarıcağını Grafik motorunu geliştirsinler biraz.
Şimdi almak var indirmek var hocam o ayrıntı dikkatini çeksin

ReBRooW

24.5.2011 11:46:19

+1
Ya Bazı arkadaşlar Bu Video`da yenilik olarak ne gördü. Tüm ülkelerde Oynayacak olmamızmı Bu nedenlemi MW3 İyi olacak deniliyor. Arkadaş Grafik bukadar önemlimi Demiş. Önemli değilse ozaman Morio grafik kalitesinde yapılsınlar konusu en iyi konu olan oyun olsun Ne gerek var değilmi başka şeye.. Bu oyun Kötü ise Diğerleri Çöp denilmiş. Sanırım burda şunu anlıyorum diğer oyunları oynamadan yorum yapıyor.. Diyor ya cıktığında alır oynarsınız diye. Tabiki alıp oynayacağız. Biz oyuncuların işi bu alırız oynarız. Tekrar gözden geçiririz Kendi Düşüncemizi başlaşırız ve ondan sonra oynar yada oynamayız. Ben Sıkı bir oyuncuyum. Öyle oyunlar oynayıp bitirdimki. Ne kötü oyunlar gördüm. Ama sonuna kadar oynadım. Birşeyler belki tutar diye. Ama anlaşılan Sen Oyunu acıyorsun pis bu kaka kapat diyorsun. Artık açın gözleri bu olay PES olayına döndü. PES nasıl yıllardan beri değiştirdikdik onu ekledik bunu ekledik diye kandırdı. MW3`de aynı taktikleri uyguluyor. Her yıl oyun cıkarıcağını Grafik motorunu geliştirsinler biraz.

mezka

24.5.2011 11:30:51

+1
ve ekleme bu oyunu kötüleyenlerde oyun çıktığında utanmadan gidip oynuyacak

mezka

24.5.2011 11:29:46

-3
grafik diyen dillerinizi eşşek arısı ısırsın :D ula hepiniz takmışsınız grafik grafik grafik üst seviye grafiklerde optimizasyon sorunu oluyor herkesin bilgisayarında çalışmaz yüksek seviyede ekran kartı ister adamlar size zorlamı alın diyor beğenen alır beğenmeyen almaz bu oyunuda kötülediniz ya diğer oyunlar çöp ozaman ?

-Deadmau5-

24.5.2011 11:29:29

-2
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri ne bu ya ne kardeşim dalgamı geçiyorlar milletle yaw :D bizi keriz sanıyorlar herhalde aynı grafik motoru daha ne olacak ki bu saatten sonra aynı görsellik değişen hiçbirşey yok sadece savaş atmosferi değişmiş oda olması gereken doğal birşeydir sonuçta yeni bir oyun olacak bu :D istiyen istediğini desin birakin taraf tutmayı görünen köy klavuz istemez herşey ortada gözlerinizle göremiyorsaniz farkı gidin doktora BF3 bu sene dağıttı ortalığı adamda görsel şölen grafik ses oynanış var yaw CMW3 de kesin oynarım ama kocaman bir gerçek varki BF3 çok gerçekçi duruyor MW3 e göre çok gerçekçi dostum :D
Senaryo konusunda MW3 BF3'ü afedersin s.. atar. Dediğiniz gibi BF3 grafiği MW3 te o senaryosuyla olsaydı yıllardır unutulmayan oyunlar arasına girerdi

BSC Misafiri

24.5.2011 11:20:48

+1
oyun bence battlefield 3'ü geçecek çünkü oyunu bütün ülkelerde oynayacağız...Ben şahsen grafiklerini de beğendim.

BSC Misafiri

24.5.2011 11:20:47

+6
ne bu ya ne kardeşim dalgamı geçiyorlar milletle yaw :D bizi keriz sanıyorlar herhalde aynı grafik motoru daha ne olacak ki bu saatten sonra aynı görsellik değişen hiçbirşey yok sadece savaş atmosferi değişmiş oda olması gereken doğal birşeydir sonuçta yeni bir oyun olacak bu :D istiyen istediğini desin birakin taraf tutmayı görünen köy klavuz istemez herşey ortada gözlerinizle göremiyorsaniz farkı gidin doktora BF3 bu sene dağıttı ortalığı adamda görsel şölen grafik ses oynanış var yaw CMW3 de kesin oynarım ama kocaman bir gerçek varki BF3 çok gerçekçi duruyor MW3 e göre çok gerçekçi dostum :D

BSC Misafiri

24.5.2011 11:20:37

-1
Video daki müzikte bf3 calinmiş biraz deştirmişler

BSC Misafiri

24.5.2011 11:20:34

+1
Su altında demir kesen adam sanırım mactavish !!

marvinous

24.5.2011 11:17:26

+3
Adamlar resmen "Grafiğe ihtiyacımız yok, ismi ile satıyoruz" diyorlar. Sırf senaryosu için oynarım ama. Geri kalan her şey için forza BF3 :)

BSC Misafiri

24.5.2011 11:00:49

+3
bu arkadaşlar dememişmiydi " bir kaç güncellemeyle BF3'den iyi grafik/fizik ya da en az onun gibi bi grafik motoru bizimkisi" diye ? neden yapmadılar bumudur yani olay .. evet ortada bi güncelleme olduğu kesin başkada bir şey olmadığıda kesin .. güzel kandırmacalar bunlar .. yine birbirinin kopyası oyun ile karşı karşıyayız ..

BSC Misafiri

24.5.2011 10:41:46

+1
@Erdo4 IW yaptığı için sorun olmıcak mı ? Evet belki performans açısından sorun olmaz ama mw2deki gibi hosta dayalı sistem olursa vay halimize dedicated server kesin lazım

gursoyf

24.5.2011 10:36:39

+3
şimdi bana bu oyunun mw2 ve black ops tan farkını söyleyebilecek birisi var mı? kendi açımdan hiçbirşey göremedim de.ne grafik ne oynanış... bence bf3 fazla zorlanmayacak bu sene.

Project Scorpio

24.5.2011 10:28:18

+4
Grafikler yine günümüz teknolojisinden çok geride. Adamlar 5 yıldır aynı grafik motorunu biraz rütuşlayıp yutturuyorlar millete. Her türlü BF 3 akar diyorum.

Erdo4

24.5.2011 10:09:58

0
@TRDRIVERS78 Oyunu iW yaptığı için online sorun olmayacak.. Bende çok sinirliydim yeni motoru kullanılmadığı için ama bu aksiyonu görünce nevrim döndü birden xD SP ve MP çok zevkli olacak..

bloodTime

24.5.2011 09:40:00

-1
valla ben beğendim arkadaş grafikler de güzel ,beklediğimden fazlasını görebiliyorum yani...

BSC Misafiri

24.5.2011 09:36:19

0
Grafikler tek kelime ile fiyasko. G3RMANY görüntüleri resmen COD2 kalitesinde.

TRDRIVERS78

24.5.2011 09:33:50

+4
işallah black ops gibi online da sorunlar yaşamayız yoksa yine cok satar .bu arada herkesi eksi yapan rahatsız kim yapma oglum yapma cocugum yapma kocum anneni nin baba nın kulaklarını cınlatma

BSC Misafiri

24.5.2011 09:25:06

+3
BF3,MW3 ikisinide kesinlikle oynayacağım.Call of Duty Elite diye bir oyunda duyrulacak onda Ghost'a odaklanacaklar bence.

-Deadmau5-

24.5.2011 09:18:31

+1
Makarov'un sesini duyar gibiyim :)))

mezka

24.5.2011 09:12:44

-5
adamlar daha ne yapsın herşeyiyle bol aksiyon ve yıkılan binalar var grafikleride öyle kötü değil cod kötü olacak diyenlere kapak olsun

BSC Misafiri

24.5.2011 09:01:03

+4
Amerikan ordusunun resmi sponsoru Activision gururla sunar...

Reppu

24.5.2011 08:57:18

-1
beyond mw2 engine? screw you iw i'm going home.

BSC Misafiri

24.5.2011 08:43:57

+4
Grafik bakımından GRAM fark yok.Eminim oynanış açısındanda GRAM fark olmayacak çünkü gördüğüm kadarıyla videodaki bot kullanırken aracın verdiği tepkiler MW2 ile aynı.Her sene aynı terane aynı oynanış aynı grafik.Ve her senede oyunun sinematiklerinin olduğu bi videoyla milleti gaza getirmek.Açın mw2 videosunu açın black ops videosunu bide bunu açın aradaki farkı söyleyin bana.(Cod fanboyları eksileyebilir.)

BSC Misafiri

24.5.2011 08:43:48

+1
Tüylerim diken diken oldu.

BSC Misafiri

24.5.2011 08:43:44

0
öncellikle video güzel olmuş bir kaç gündür takip ediyorum bazı kişiler battlefield 3 gördükten sonra call of duty topa tutmasıdır... battlefield 3 grafiklerine bişey diyemem call of duty yakaladıgım amosferi battlefield 3 bulamıyorum grafik düşük die bu oyunu oynamayacakmısınız....

BSC Misafiri

24.5.2011 08:43:33

+1
bence battlefilde mw3de cok guzel hep boyle oyunlar yapsinlar ya

In Isaac We Trust

24.5.2011 08:28:25

+1
Price, Soap, Makarov, Nikolai hepsi olucak.

by_monster23

24.5.2011 08:08:43

+1
call of duty MW3 süper olcak video da gösteriyo call of duty bence dünyanın en gzl FPS oyunudur ben call of duty 4 den başladım oyuna biraz geç fark ettik ama olsun call of duty yeni oyunu bu sene yine aynı uzunlukta olcaksa beni biraz üzer çünkü biraz oynayalım oyunu bitiriyoz :D black ops da çok gzldi ama MW 3 tüm oyun dünyasına farkın koyacaktır diye umut ediyorum.. en çok merak ettiğim MW 3 de MW2 deki karekterler olcakmı CPT.price gb.

Fatal1ty.

24.5.2011 07:17:47

+4
Ghost cayır cayır yandı lan, adamı mangal yaptılar, daha neyine geliyo. Single oynamak için sabırsızım ama multi için kesinlikle BF3.

apokoc

24.5.2011 06:30:07

-7
az öncemi düştü video düşeli saat 02:40 civarlarıydı :D

In Isaac We Trust

24.5.2011 06:08:30

+2
Yalnız o malum kişi Makarov. Ghost oyunda olmayacak büyük ihtimal Robert Bowling'in de bu yönde açıklamaları var. ama yeni karakterler geliyor onlarda karizma gibi.

apokoc

24.5.2011 06:06:28

-9
az öncemi düştü video düşeli saat 02:40 civarlarıydı :D

rithone

24.5.2011 05:44:47

+2
oyun 8 kasimda gelecek.insallah mw2 deki sistem gereksinimleri gibi ister bu oyunda, oynayamazsam hd3430 pcmde olurum abi,,,

devilmastr15

24.5.2011 05:36:34

+2
Aksiyon bol gene

Y@S!N

24.5.2011 05:35:28

+15
Oyun İçi Videolarıda geldiginde Bizi Daha Mutlu Edicegini Umuyorum Cod Serisinin Verdigi En Büyük Keyiflerdendir senaryosu ve o cogu oyunda olmayan vuruş hissi gercekten tartısılmaz... Bf 3 ve Cod kıyaslamasına girenlerden degilim ikiside bence farklı özellikler barındıran ve kendilerine has oynanıs özellikleriyle biz oyuncular için güzel işler cıkarmaya calısıyorlar... O mu daha iyi bu mu daha iyi diyerek tartısmaktansa 2 oyunuda keyifle oynamak için sabırsızlanıyorum. Benim için BF 1942'in yeri ayrıdır Bf yi ilk o oyunda sevdim... BF serilerininde ayrı bir zevki var O haritaların büyüklügü, güzelligi Asker Sınıfları, ucak,tank,jeep vs.. kullanma keyfi ayrı bir tat. Benim için iki oyununda yeri ayrı sevdigim farklı özellikleri barındırıyorlar kıyas yapamıyorum bu benim görüsüm tabiki sizlerinkinede saygı duyarım zevk meselesidir sonucta. Fps ye doyucaz bu dönem öyle görünüyor.. bu kapısma bu rekabet böyle sürsün hep. sonuçta biz oyuncuların işine yarıyor ;) 2 oyunda Bir An Ö

receptt

24.5.2011 05:20:23

-11
MW3 yine eşsiz olacak diye tahmin ediyorum dice yeni oyun motoru geliştiriyor ve 6 yıl sonra yerde sürünmeyi ekliyor :) bunlar codda olağan şeyler bir çok süpriz bekliyor deniliyor çok merak ediyorum bizim için multiplayer önemli story mode kaç kez oynayabiliriz ki zaten; tabiki grafik motorunun değişmemesi görüntü olarak biraz mat bekliyorum bad company 3 gördükten sonra da ama yine multiplayer ekibim ne derse o :) sonuçta hep beraber oynuyoruz

MirlivaVII

24.5.2011 05:14:52

+7
Senaryosu çok güzel olacaktır eminim ama 5.5 saatte de bitecektir.

Guest-49878F607

24.5.2011 04:50:35

-4
Aksiyon dolu güzel bir oyun olacak. Ghost geri dönerse oyun ayrı bir keyif verir.

emulert

24.5.2011 04:39:06

-3
Activisionun pahalı dlc sattığını duymuştum ama yeni oyun ismiye sattığını yeni gördüm.

crysis8

24.5.2011 04:38:19

+4
Activions Şirketinden Kötü Oyun Çıkmaz Bakalım Battlefield 3 Geçebilicekmi
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Call of Duty: Modern Warfare 3 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
311 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız