Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Battlefield: Hardline Neden Bir Ek Paket Değil?


    Battlefield: Hardline, çıkışının erken olmasından dolayı eleştirilen bir oyun oldu. Battlefield 4 ile aynı oyun motorunu kullanan Battlefield: Hardline için oyuncular da ek paket meselesini merak ediyor. Visceral Games yetkilisi, bu konuyla ilgili bir açıklama yaptı. 
 
    Yaptığı açıklamalarda oyunun multiplayer tasarımcısı That Sesser, "Evet oyunların geliştirildiği oyun motoru aynı. Frostbite 3 harika bir oyun motoru. Bazı yerlerinde geliştirmeler yaptık. Suçlu ve polis temasını işlediğimiz için araç fiziklerinde yükseltmeler yaptık. Dolayısıyla, temaya uygun bazı sistemlerde geliştirmeler ve değişiklikler yapıyoruz." sözlerini söyledi.
 
    Soruya cevap olarak ise Sesser, "Bunu zamanla anlayacağınızı düşünüyorum. Battlefield: Hardline'da çok fazla yeni içerik var. Sadece oyunun görünüşünü değiştirmiyoruz veya olan şeyleri başka yerde kullanmıyoruz. Her şey yepyeni. Oynadıktan sonra ne düşündüğünüzü yeniden duymak isterim." açıklamasını yaptı. 
 
     Halbuki bundan birkaç sene önce Battlefield: Bad Company 2'ye DLC olarak Bad Company 2: Vietnam'ı görmüştük. Oyunu bambaşka bir temaya taşıyan ve yepyeni özellikler ekleyen Vietnam, 59.99 dolarlık ayrı bir oyun olarak sunulmamıştı.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Battlefield: Hardline EA Dice Visceral Games Swat Battlefield PC Xbox One PS4
Square Enix, Nintendo Konsollarına Yeni Yapımlar Getirecek GameSpy'ın Kapanmasından Etkilenmeyen Oyunlar
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

einhander

27.6.2014 15:47:54

0
para verecekler 10 kez daha dusunsun

BSC Misafiri

24.6.2014 11:29:44

0
quote:

Orijinalden alıntı: freshmind
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri



Yorgunum be arkadaş ...

Oyun ile alakalı NeoGaf'tan , BSC incelemesinden , oyunun bizzat kendi komünitesinden, Gamespot, IGN, Youtube yorumlarının linklerini paylaşamayacağım ...

Doğru oyundaki engin denizleri, dungeonları keşfetmedim, crafting olayına falan bakamadım mesela, inceleyemedim, muazzam olacak olan hikayesini bekleyemedim mesela ;).

Daha 2 gün önce bütün silahlar açıldı ... Alayına bakma şansımızda oldu. Neyi keşfedeceğim neyi deneyim edeceğim ben bu oyunda arkadaş ? Bu kadar mı kıt bir oyun kültürünüz var. Arkadaş oyunun türünün fps(multiplayer fps) olduğunu unutmuş.

Bizi ufuklara doğru başka dünyalara ve araştırılacak zevklere davet etmesi normal.

Sana dileyebileceğim en uygun dilek ; Umarım bu oyuna 60 dolar verirsin, hatta Premium ile alırsın :)))

Bu yeter sana.

Ben BF 4 + Premium aldım bünyeyi zor düzelttim yediğim kazıktan sonra. Bitmemiş oyunu oynattılar 4 ay bana. Bir daha asla !
güzel insan ben hiçbir oyuna incelemelerini görmeden oyuncu yorumlarını görmeden para vermem. bu oyununda fanboyu falan değilim ama oyun kendisini henüz tam tanıtamamış ve hakkında kıytırık bir beta deneyiminden başka birşey bilinmediği halde oyuncular hatta editörler tarafından bile ek paket muammelesi görmesi beni kızdırıyor. aynı muammele cod serisinin son oyunlarında neden yapılmıyor. Üstelik dlc oldukları su götürmez bir gerçek olduğu halde..

BSC Misafiri

24.6.2014 11:29:05

0
quote:

Orijinalden alıntı: freshmind
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri



Yorgunum be arkadaş ...

Oyun ile alakalı NeoGaf'tan , BSC incelemesinden , oyunun bizzat kendi komünitesinden, Gamespot, IGN, Youtube yorumlarının linklerini paylaşamayacağım ...

Doğru oyundaki engin denizleri, dungeonları keşfetmedim, crafting olayına falan bakamadım mesela, inceleyemedim, muazzam olacak olan hikayesini bekleyemedim mesela ;).

Daha 2 gün önce bütün silahlar açıldı ... Alayına bakma şansımızda oldu. Neyi keşfedeceğim neyi deneyim edeceğim ben bu oyunda arkadaş ? Bu kadar mı kıt bir oyun kültürünüz var. Arkadaş oyunun türünün fps(multiplayer fps) olduğunu unutmuş.

Bizi ufuklara doğru başka dünyalara ve araştırılacak zevklere davet etmesi normal.

Sana dileyebileceğim en uygun dilek ; Umarım bu oyuna 60 dolar verirsin, hatta Premium ile alırsın :)))

Bu yeter sana.

Ben BF 4 + Premium aldım bünyeyi zor düzelttim yediğim kazıktan sonra. Bitmemiş oyunu oynattılar 4 ay bana. Bir daha asla !
güzel insan ben hiçbir oyuna incelemelerini görmeden oyuncu yorumlarını görmeden para vermem. bu oyununda fanboyu falan değilim ama oyun kendisini henüz tam tanıtamamış ve hakkında kıytırık bir beta deneyiminden başka birşey bilinmediği halde oyuncular hatta editörler tarafından bile ek paket muammelesi görmesi beni kızdırıyor. aynı muammele cod serisinin son oyunlarında neden yapılmıyor. Üstelik dlc oldukları su götürmez bir gerçek olduğu halde..

alito

24.6.2014 03:14:10

0
Bu oyuna hayatta para vermem, o kadar.

umut söyler

23.6.2014 22:19:50

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri
alıntı:

Orijinalden alıntı: Seksendort28

alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

bsc editörlerinin bu taraflı yönlerini neden bu kadar baskın izah etme zorunluluğu hissettiklerini anlamak çok güç. oyunu oynadınızda vietnam dlc ile karşılaştırmamı yapıyorsunuz sevgili Samed ? illa adamlar her oyunda yeni bir oyun motoru yapmak zorundalar mı ? içeriğin zenginleştiğini söylüyor bu eleştirinizi oyunu deneyimlemeden söyleyerek ne kadar ön yargılı ve taraflı bir editör oldugunuzu gösterdiniz birkez daha.. eğer hardline a dlc diyebiliyorsanız son 4-5 senede çıkan bütün call of duty oyunları tartışmasız dlc dir. bunuda yazın hadi


Öncelikle bu nasıl bir uslubtur ben onu anlamadim. Samed falan sanki kırt yıllık arkadaşınla konuşuyorsun önce saygı duy editörlere öyle eleştiri yap. Konuna gelecek olursak Bf4 çıkışından 1 ay sonrasında aldım ben oyunu. Oyun o kadar berbattı ki verdiğim o 60 dolara acıdım. Oyun daha geçen ay gelen patch ile düzeldi ve oynanabilir oldu. Şimdi de bf.hardline geldi. Betasına da katıldım, 1 oyun oynayip çıktım oyundan. Bf4 den tek farkı arabaların askeri araç değil de polis araçlarının olması. Diğer kalan herşey aynı. Bildiğin capture the flag oynuyorsun oyunda. Eğer buysa yenilik kalsın arkadaş. Cod serilerine laf etmişin ama hersene aynı firma yapmıyor oyunu. Cod Mw serileri ile Cod Bo serileri arasında çok bariz oynanış ve grafik farkları var. Hele ki geçen sene çıkan Cod Ghost bütün Cod serilerinden kendini ayırmış bir oyun. Haritalar diğer Cod serilerine göre daha geniş ve oynanılabilir.


Bu arkadaşımızada uzunca bir cevap yazmıştım onuda yayınlarsanız sevinirim sayın editör.
yayınlamışlar zaten ki yayınlanmıyor yorumlar.direk çıkıyor yorum sayfasında.bsc editörleri yorumu kontrol edip yayınlamıyorlar yorum direk çıkıyor.

BSC Misafiri

23.6.2014 21:17:48

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Seksendort28
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

bsc editörlerinin bu taraflı yönlerini neden bu kadar baskın izah etme zorunluluğu hissettiklerini anlamak çok güç. oyunu oynadınızda vietnam dlc ile karşılaştırmamı yapıyorsunuz sevgili Samed ? illa adamlar her oyunda yeni bir oyun motoru yapmak zorundalar mı ? içeriğin zenginleştiğini söylüyor bu eleştirinizi oyunu deneyimlemeden söyleyerek ne kadar ön yargılı ve taraflı bir editör oldugunuzu gösterdiniz birkez daha.. eğer hardline a dlc diyebiliyorsanız son 4-5 senede çıkan bütün call of duty oyunları tartışmasız dlc dir. bunuda yazın hadi


Öncelikle bu nasıl bir uslubtur ben onu anlamadim. Samed falan sanki kırt yıllık arkadaşınla konuşuyorsun önce saygı duy editörlere öyle eleştiri yap. Konuna gelecek olursak Bf4 çıkışından 1 ay sonrasında aldım ben oyunu. Oyun o kadar berbattı ki verdiğim o 60 dolara acıdım. Oyun daha geçen ay gelen patch ile düzeldi ve oynanabilir oldu. Şimdi de bf.hardline geldi. Betasına da katıldım, 1 oyun oynayip çıktım oyundan. Bf4 den tek farkı arabaların askeri araç değil de polis araçlarının olması. Diğer kalan herşey aynı. Bildiğin capture the flag oynuyorsun oyunda. Eğer buysa yenilik kalsın arkadaş. Cod serilerine laf etmişin ama hersene aynı firma yapmıyor oyunu. Cod Mw serileri ile Cod Bo serileri arasında çok bariz oynanış ve grafik farkları var. Hele ki geçen sene çıkan Cod Ghost bütün Cod serilerinden kendini ayırmış bir oyun. Haritalar diğer Cod serilerine göre daha geniş ve oynanılabilir.
editörler senin editörün mü avel ?

freshmind

23.6.2014 20:59:42

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri
Yorgunum be arkadaş ... Oyun ile alakalı NeoGaf'tan , BSC incelemesinden , oyunun bizzat kendi komünitesinden, Gamespot, IGN, Youtube yorumlarının linklerini paylaşamayacağım ... Doğru oyundaki engin denizleri, dungeonları keşfetmedim, crafting olayına falan bakamadım mesela, inceleyemedim, muazzam olacak olan hikayesini bekleyemedim mesela ;). Daha 2 gün önce bütün silahlar açıldı ... Alayına bakma şansımızda oldu. Neyi keşfedeceğim neyi deneyim edeceğim ben bu oyunda arkadaş ? Bu kadar mı kıt bir oyun kültürünüz var. Arkadaş oyunun türünün fps(multiplayer fps) olduğunu unutmuş. Bizi ufuklara doğru başka dünyalara ve araştırılacak zevklere davet etmesi normal. Sana dileyebileceğim en uygun dilek ; Umarım bu oyuna 60 dolar verirsin, hatta Premium ile alırsın :))) Bu yeter sana. Ben BF 4 + Premium aldım bünyeyi zor düzelttim yediğim kazıktan sonra. Bitmemiş oyunu oynattılar 4 ay bana. Bir daha asla !

Donatn

23.6.2014 20:26:19

0
Biraz daha cilaslısını görmek için 1500 tl yi sadece ekran kartına yatıran nesil lütfen bu tür haberlere şaşırmış taklidi yapmasın..

michael01

23.6.2014 20:03:41

0
Battlefield: Hardline Premiıum satışlarıda başlar oyunun çıkışından sonra := Dlc oyun oldumu size 120 dolar

BSC Misafiri

23.6.2014 19:50:45

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Seksendort28
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

bsc editörlerinin bu taraflı yönlerini neden bu kadar baskın izah etme zorunluluğu hissettiklerini anlamak çok güç. oyunu oynadınızda vietnam dlc ile karşılaştırmamı yapıyorsunuz sevgili Samed ? illa adamlar her oyunda yeni bir oyun motoru yapmak zorundalar mı ? içeriğin zenginleştiğini söylüyor bu eleştirinizi oyunu deneyimlemeden söyleyerek ne kadar ön yargılı ve taraflı bir editör oldugunuzu gösterdiniz birkez daha.. eğer hardline a dlc diyebiliyorsanız son 4-5 senede çıkan bütün call of duty oyunları tartışmasız dlc dir. bunuda yazın hadi


Öncelikle bu nasıl bir uslubtur ben onu anlamadim. Samed falan sanki kırt yıllık arkadaşınla konuşuyorsun önce saygı duy editörlere öyle eleştiri yap. Konuna gelecek olursak Bf4 çıkışından 1 ay sonrasında aldım ben oyunu. Oyun o kadar berbattı ki verdiğim o 60 dolara acıdım. Oyun daha geçen ay gelen patch ile düzeldi ve oynanabilir oldu. Şimdi de bf.hardline geldi. Betasına da katıldım, 1 oyun oynayip çıktım oyundan. Bf4 den tek farkı arabaların askeri araç değil de polis araçlarının olması. Diğer kalan herşey aynı. Bildiğin capture the flag oynuyorsun oyunda. Eğer buysa yenilik kalsın arkadaş. Cod serilerine laf etmişin ama hersene aynı firma yapmıyor oyunu. Cod Mw serileri ile Cod Bo serileri arasında çok bariz oynanış ve grafik farkları var. Hele ki geçen sene çıkan Cod Ghost bütün Cod serilerinden kendini ayırmış bir oyun. Haritalar diğer Cod serilerine göre daha geniş ve oynanılabilir.
Bu arkadaşımızada uzunca bir cevap yazmıştım onuda yayınlarsanız sevinirim sayın editör.

ultralisan

23.6.2014 19:50:41

0
Çünkü 1 seneyi boş geçmiş ve milyon dolarlarlı cukkalayamazlar.

imakenya dragons

23.6.2014 19:43:17

0
Betasını ozellıkle denedım, belırgın bır fark yok hatta va hatta optımazyonu daha da kotulestırmısler. BSC ekıbının sıyahla yazdıgı cumle ancak bu durumu bu kadar ıyı acıklayabılırdı.

cybershot123

23.6.2014 19:37:59

-1
Ben acikcasi biraz single playerindan umitliyim.Belki su hirsiz-polis konseptini orda verebilirler.Ama multiplayerde bir degisiklik yok gibi

Dictattor

23.6.2014 19:37:49

0
Para, para, para...

Sir Maximus is BACK

23.6.2014 19:07:33

-1
Ea duymasın

BSC Misafiri

23.6.2014 18:48:00

-1
Sayın editör Vietnam DLC'sinde single-player varmıydı ? Multiplayer'ın da 10 tane harita var mıydı ? Sırf singleplayer olması bile ayrı oyun olmasını sağlar sevseniz de sevmeseniz de . Ek paket olarak değil 30 dolar olarak çıkmasını tercih ederdim .

BSC Misafiri

23.6.2014 18:45:27

0
quote:

Orijinalden alıntı: freshmind
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

bsc editörlerinin bu taraflı yönlerini neden bu kadar baskın izah etme zorunluluğu hissettiklerini anlamak çok güç. oyunu oynadınızda vietnam dlc ile karşılaştırmamı yapıyorsunuz sevgili Samed ? illa adamlar her oyunda yeni bir oyun motoru yapmak zorundalar mı ? içeriğin zenginleştiğini söylüyor bu eleştirinizi oyunu deneyimlemeden söyleyerek ne kadar ön yargılı ve taraflı bir editör oldugunuzu gösterdiniz birkez daha.. eğer hardline a dlc diyebiliyorsanız son 4-5 senede çıkan bütün call of duty oyunları tartışmasız dlc dir. bunuda yazın hadi


Her söylenen olmuş mu oluyor ? Ya da bir şeyin iyi olması için söylenmesi yeterli mi ? Bu yüz yılda bu nasıl bir mantıktır ...

Adam içeriği doldurduk , şunu bunu yaptık deyince keşke hepsi tıpkı sihirli bir değneğin dokunuşu gibi olmuş olsa ...

Beta'yı oynadım 1 saat zor dayandım. Hiç bir şey yok, hiç bir şey , koca bir hiç !

Bir ara oyundan ne beklenirdi ki zaten, üstelik EA yapımı şaşırmadım.

Benim şaşırdığım nokta , bu oyunun videoları sızmaya başladığında , haberleri geldiğinde , tanıtım videosu yapıldığında ben olacakları söylemiş ve ön-görmüştüm.

O zaman bildiğin millet saldırmıştı bana.

Şimdi nerede acaba onlar ... İsim alsa idim keşke tek tek.

Her neyse, elbette onlar kendilerini biliyorlardır, vicdanları ve deneyimsizlikleri ile baş başa bırakıyorum :)

Hiç yoktan kimin oyundan anladığı , kimin tecrübelerinin / tahminlerinin daha isabetli ve kıymetli olduğu ortaya çıktı.
Oyun hakkında 1 saat oynayıp (üstelik mp beta !!!) bu kadar olumsuz eleştiri nasıl hangi mantıkla yapabiliyorsunuz.. bu yüzyılda hala bu mantık.. ne olacak bu insanlarımızın ego tatmin etme hayalleri neden bu kadar düşkünüz 'ben haklıyım' diyebilmeye.. sana özel kupada verelimmi ? daha önceden söylemiş herkesi keşke not etseymiş.. etseydin nolacaktı krallığını falan ilan edecektin heralde. istersen bir seramoni düzenleyelim sana.. o kadar ön yargılarla dolu bir cümleki.. belli başlı bazı örnekler ; - Bir ara oyundan ne beklenirdi ki zaten -üstelik EA yapımı şaşırmadım. - Beta'yı oynadım 1 saat zor dayandım. Hiç bir şey yok, hiç bir şey , koca bir hiç ! arkadaş oyunu yalamış yutmuş beyler 2 güne bsc de konu açıp inceleme yazısını paylaşmasını ümid ediyoruz.

freshmind

23.6.2014 18:29:43

-1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri bsc editörlerinin bu taraflı yönlerini neden bu kadar baskın izah etme zorunluluğu hissettiklerini anlamak çok güç. oyunu oynadınızda vietnam dlc ile karşılaştırmamı yapıyorsunuz sevgili Samed ? illa adamlar her oyunda yeni bir oyun motoru yapmak zorundalar mı ? içeriğin zenginleştiğini söylüyor bu eleştirinizi oyunu deneyimlemeden söyleyerek ne kadar ön yargılı ve taraflı bir editör oldugunuzu gösterdiniz birkez daha.. eğer hardline a dlc diyebiliyorsanız son 4-5 senede çıkan bütün call of duty oyunları tartışmasız dlc dir. bunuda yazın hadi
Her söylenen olmuş mu oluyor ? Ya da bir şeyin iyi olması için söylenmesi yeterli mi ? Bu yüz yılda bu nasıl bir mantıktır ... Adam içeriği doldurduk , şunu bunu yaptık deyince keşke hepsi tıpkı sihirli bir değneğin dokunuşu gibi olmuş olsa ... Beta'yı oynadım 1 saat zor dayandım. Hiç bir şey yok, hiç bir şey , koca bir hiç ! Bir ara oyundan ne beklenirdi ki zaten, üstelik EA yapımı şaşırmadım. Benim şaşırdığım nokta , bu oyunun videoları sızmaya başladığında , haberleri geldiğinde , tanıtım videosu yapıldığında ben olacakları söylemiş ve ön-görmüştüm. O zaman bildiğin millet saldırmıştı bana. Şimdi nerede acaba onlar ... İsim alsa idim keşke tek tek. Her neyse, elbette onlar kendilerini biliyorlardır, vicdanları ve deneyimsizlikleri ile baş başa bırakıyorum :) Hiç yoktan kimin oyundan anladığı , kimin tecrübelerinin / tahminlerinin daha isabetli ve kıymetli olduğu ortaya çıktı.

Seksendort28

23.6.2014 18:21:48

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri bsc editörlerinin bu taraflı yönlerini neden bu kadar baskın izah etme zorunluluğu hissettiklerini anlamak çok güç. oyunu oynadınızda vietnam dlc ile karşılaştırmamı yapıyorsunuz sevgili Samed ? illa adamlar her oyunda yeni bir oyun motoru yapmak zorundalar mı ? içeriğin zenginleştiğini söylüyor bu eleştirinizi oyunu deneyimlemeden söyleyerek ne kadar ön yargılı ve taraflı bir editör oldugunuzu gösterdiniz birkez daha.. eğer hardline a dlc diyebiliyorsanız son 4-5 senede çıkan bütün call of duty oyunları tartışmasız dlc dir. bunuda yazın hadi
Öncelikle bu nasıl bir uslubtur ben onu anlamadim. Samed falan sanki kırt yıllık arkadaşınla konuşuyorsun önce saygı duy editörlere öyle eleştiri yap. Konuna gelecek olursak Bf4 çıkışından 1 ay sonrasında aldım ben oyunu. Oyun o kadar berbattı ki verdiğim o 60 dolara acıdım. Oyun daha geçen ay gelen patch ile düzeldi ve oynanabilir oldu. Şimdi de bf.hardline geldi. Betasına da katıldım, 1 oyun oynayip çıktım oyundan. Bf4 den tek farkı arabaların askeri araç değil de polis araçlarının olması. Diğer kalan herşey aynı. Bildiğin capture the flag oynuyorsun oyunda. Eğer buysa yenilik kalsın arkadaş. Cod serilerine laf etmişin ama hersene aynı firma yapmıyor oyunu. Cod Mw serileri ile Cod Bo serileri arasında çok bariz oynanış ve grafik farkları var. Hele ki geçen sene çıkan Cod Ghost bütün Cod serilerinden kendini ayırmış bir oyun. Haritalar diğer Cod serilerine göre daha geniş ve oynanılabilir.

kongking

23.6.2014 18:13:43

0
bf4 kadar grafik gelirse fiyati düsünce alirim.

avatar78

23.6.2014 18:12:54

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri bsc editörlerinin bu taraflı yönlerini neden bu kadar baskın izah etme zorunluluğu hissettiklerini anlamak çok güç. oyunu oynadınızda vietnam dlc ile karşılaştırmamı yapıyorsunuz sevgili Samed ? illa adamlar her oyunda yeni bir oyun motoru yapmak zorundalar mı ? içeriğin zenginleştiğini söylüyor bu eleştirinizi oyunu deneyimlemeden söyleyerek ne kadar ön yargılı ve taraflı bir editör oldugunuzu gösterdiniz birkez daha.. eğer hardline a dlc diyebiliyorsanız son 4-5 senede çıkan bütün call of duty oyunları tartışmasız dlc dir. bunuda yazın hadi
İçerik zenginleşti, yeni fizik geldi, kısacası bir sürü yeni şey eklediler oyuna. İyi güzel de bu kadar fiyata satılacak kadar özellik eklendi mi? Vietnam örneğini çok sevdim. Bence fiyatı aşırı yüksek, sırf bi hırsız-polis olayı için şu an fiyat çok yersiz. -İleride yeni oyun türlerini tanıtacaklar, o zaman fikrim değişebilir(ilk trailer'da gösterilenler).

turgut89

23.6.2014 18:09:29

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri bsc editörlerinin bu taraflı yönlerini neden bu kadar baskın izah etme zorunluluğu hissettiklerini anlamak çok güç. oyunu oynadınızda vietnam dlc ile karşılaştırmamı yapıyorsunuz sevgili Samed ? illa adamlar her oyunda yeni bir oyun motoru yapmak zorundalar mı ? içeriğin zenginleştiğini söylüyor bu eleştirinizi oyunu deneyimlemeden söyleyerek ne kadar ön yargılı ve taraflı bir editör oldugunuzu gösterdiniz birkez daha.. eğer hardline a dlc diyebiliyorsanız son 4-5 senede çıkan bütün call of duty oyunları tartışmasız dlc dir. bunuda yazın hadi
Yorumuna katılmıyorum da katılıyorum da; evet Hardline DLC'dir ve evet son bir kaç senedir çıkan tüm COD oyunları DLC'dir.

BSC Misafiri

23.6.2014 17:43:53

-1
bsc editörlerinin bu taraflı yönlerini neden bu kadar baskın izah etme zorunluluğu hissettiklerini anlamak çok güç. oyunu oynadınızda vietnam dlc ile karşılaştırmamı yapıyorsunuz sevgili Samed ? illa adamlar her oyunda yeni bir oyun motoru yapmak zorundalar mı ? içeriğin zenginleştiğini söylüyor bu eleştirinizi oyunu deneyimlemeden söyleyerek ne kadar ön yargılı ve taraflı bir editör oldugunuzu gösterdiniz birkez daha.. eğer hardline a dlc diyebiliyorsanız son 4-5 senede çıkan bütün call of duty oyunları tartışmasız dlc dir. bunuda yazın hadi

BSC Misafiri

23.6.2014 17:43:27

0
Sırf 60 dolardan satmamak için yapılmış ticari bir aldatmaca.

konuşantahta

23.6.2014 17:34:00

+2
çünkü öyle yapınca para kazanamıyoz :(

alike03

23.6.2014 17:27:30

+2
Oyunu oynadik canim benim. Arac fiziklerinde bir fark yok. Hala berbat. Cok fazla icerik? Harita görünümünü, sembolleri bile ayni birakmissiniz bee. Oyunu oynamadan önce Battlefield oynanisi ile PayDay aslinda süper olur diye düsünüyordum. Fakat onu bile becerememissiniz. Banka soygunu vs ile alakasi yok direk meydan muharebesi ile basliyor oyun tipki diger BF oyunlarinda oldugu gibi. Eee ne anladim ben soygun konseptinden. Iyiki Beta yaptiniz, cünkü simdi oyunu almamaya karar verdim.

Lod0ss

23.6.2014 17:20:04

+1
"Frostbite 3 harika bir oyun motoru."
  • 1
  • 2
  • 3
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Battlefield: Hardline ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
38 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız