Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Nintendo: Yeni Konsolumuz Hakkında Konuşursak Rakiplerimiz Fikirlerimizi Alabilir


       Bildiğiniz gibi Nintendo yeni bir ev konsolu (yani 3DS gibi el konsolu olmayan) üzerinde çalışıyor. Nintendo, şimdiye kadar hakkında neredeyse hiçbir bilgiye sahip olmadığımız bu konsol hakkında neden bu kadar sessiz kaldıklarını açıkladı.
 
       Nintendo'nun başkanı Satoru Iwata geçtiğimiz saatlerde düzenlenen hissedarlar toplantısında "NX hakkında konuşamayız. Eğer konuşursak rakiplerimiz fikirlerimizi alabilir ve müşterilerimizi şaşırtamayız. Bu şirket ve hissedarlar için faydalı bir şey olmaz." sözlerine yer verdi.
 
       Daha sonra Iwata, NX'in sıfırdan geliştirilen bir konsol olduğunu, NX geliştirilirken 3DS ve Wii için oyunlar geliştirmeye devam edeceklerini ve Wii U sahibi oyuncuları memnun etmeyi ön plana aldıklarını yineledi. Nintendo'nun yenilik açısından çok güvendiği bu NX kod adlı konsoldan sizlerin beklentisi neler? Bizimle paylaşmayı unutmayın.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak nintendo-insider.com Nintendo Wii U Konsol Console
The Last Guardian, Horizon: Zero Dawn'dan Çok Daha Az Bir Bütçeye Sahip Deus Ex: Human Revolution 1 Dolara Satılıyor
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

hayansame

2.7.2015 17:04:25

+1
quote:

Orijinalden alıntı: soniczeki Ya yeminle yorumla kanser eder adamı. Wii U nun neresi kötü? Off TV özelliği muhteşem bir şey ve gamepad kazma gibi durmasına rağmen ele çok iyi oturuyor ve ağırda değil. Mario Kart 8, Smash Bros ve diğer 1. parti oyunları yeterde artar zaten. Casual lafının anlamını öğrenin ondan sonra konuşun lütfen. Bir mario oyunu casual değildir. Şöyle düşünün çocukları olan bir sürü aile var. Eğlence için nintendo dan başka hangi konsol var? Küçücük çocuğa COD mu oynatsınlar yani. Sony ve Microsoft'un kaç tane oyunu var ki küçük yaş kitlesine uygun. Ya tablet ya pc yada nintendo başka alternatif mi var çocuklara yönelik. Gerçi nintendo oyunlarını çocuklardan çok bizler oynuyoruz. Oynamayan önyargılı konuşmasın lütfen gayet güzel konsol. Kıymeti bilinmiyor...
Wıının Gecen nesıl x360la ps3 u nasıl tokatladıgını herkes unutuyor. Tutturmuslar casual oyun yapıyor demeeye. E yuh yuh. Casual oyuna dırenen nıntendo, casual ısteeyen sızlersınız, fps oyunları, yarıs oyunları yahu rpg oyunları bıle bunlar gıbı nesıl yuzunden casual oldu(dıablo3rezaletı) Yenı cıkacak nfs, bırbırının aynı cod oyunları. Mobılden tabletten cıddı anlamda oyun oynayanlar ve buna cıddı para doken ınsanlar var. Yapımcılar yatırımcılar, bu kıcı kırık oyuncular ıcın sektorun ıcıne etmmeye devam edıyorlar, sımdıkı nesıl zaman ayıramıyormus,zor oyunları oynamak ıstemıyormus,kolay hızlı olsun, ekranı dondurerek dumduz yollarda arabayarısı yaptıgını sanırlar, ıkı el hareketıyle ıcerıgı sıfır stratejı oynarlar, Sonrada herkesın nasıl oyun yapıldıgını oyunun hedefının amacının,kullanılan yontem ve teknıgının ne oldugunu gelleneksel anlayısını degıstırmeyen fırmaya hakaret ederler. Nedn ? dıger fırmalar gıbı populer kulture kendını satmadıgı ıcın. Nıntendoyu, blackberryı sevdıgım gıbı sevıyorum...

BSC Misafiri

29.6.2015 12:47:43

0
nintendon yanlis sorular soran bir firma bana kalirsa. bu sorulara verdigi cevaplar dogru bile olsa kimsenin umurunda olmuyor. wii u yanlis bir sorunun urunuydu. bu sektorde insanlar ne istiyor sorusunun getirdigi dogru sorulari soramamasi adam gibi bir konsol cikartmasi pek mumkun gozukmuyor. japon kafasi iste :D

Babblebabble

29.6.2015 05:24:41

0
Nintendo ve o mütasıp kitlesini hiçbir zaman anlayamadım

Rodd Glass

28.6.2015 18:56:46

-1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Wii U için eleştiride bulunanların acaba kaçı o konsolda bir oyun oynama şansına sahip oldu?Adım gibi eminim bu başlıkta Wii U'yu fiyasko görenler bırak Wii U oynamayı hayatında Nintendo oyunu dahi oynamamış oyunculardır. Gerçi onların doğaüstü yeteneklerine hayranım... Satın almadan, oynamadan herşeyi kafalarında bitirir iyi veya kötü olduğuna karar verirler. Böyleleri için çözünürlük ve FPS bir oyunun temel özelliğidir, hatta kendi sevdikleri oyun platformunda değilse ne kadar güzel olursa olsun o oyun çöptürde. Tekrar soruyorum; Wii U için ''fiyasko, düşük donanımlı'' diyenlerin kaçı Wii U'da 1 oyun oynadı?
Uzun uzun yazıp, üstüne soru sormuşsun da; başta sektörün Wii U'yu sallamadığından haberin yok. Az Dünya'yı takip edipte yorum yazın şuraya.

Rodd Glass

28.6.2015 18:53:33

-1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Wii u fiyaskosundan sonra bırak fikir almayı, kimse kolay kolay güvenip almaz bile.
Aynen öyle.[:'(]

BSC Misafiri

28.6.2015 17:40:24

0
Wii U için eleştiride bulunanların acaba kaçı o konsolda bir oyun oynama şansına sahip oldu?Adım gibi eminim bu başlıkta Wii U'yu fiyasko görenler bırak Wii U oynamayı hayatında Nintendo oyunu dahi oynamamış oyunculardır. Gerçi onların doğaüstü yeteneklerine hayranım... Satın almadan, oynamadan herşeyi kafalarında bitirir iyi veya kötü olduğuna karar verirler. Böyleleri için çözünürlük ve FPS bir oyunun temel özelliğidir, hatta kendi sevdikleri oyun platformunda değilse ne kadar güzel olursa olsun o oyun çöptürde. Tekrar soruyorum; Wii U için ''fiyasko, düşük donanımlı'' diyenlerin kaçı Wii U'da 1 oyun oynadı?

BSC Misafiri

28.6.2015 17:40:12

+1
Nintendo her yaşa hitap eden oyunlara ve konsollara sahip tek firmadır, burada Wii U için donanımı bahane edenler 3DS'in rakibini ezip geçmesine ne diyorlar merak ediyorum. Bir oyunda eğlence ve oynanabilirliğin önüne grafik ve FPS değerini koyan varsa Nintendo'ya burada atıp tutacaktır tabii ki! Yorumları okuyun ve Nintendo'nun bu kadar önyargılı oyuncular karşısında niçin değer görmediğini daha iyi anlayacaksınız.

Bowser Zeki

28.6.2015 14:19:45

+5
Ya yeminle yorumla kanser eder adamı. Wii U nun neresi kötü? Off TV özelliği muhteşem bir şey ve gamepad kazma gibi durmasına rağmen ele çok iyi oturuyor ve ağırda değil. Mario Kart 8, Smash Bros ve diğer 1. parti oyunları yeterde artar zaten. Casual lafının anlamını öğrenin ondan sonra konuşun lütfen. Bir mario oyunu casual değildir. Şöyle düşünün çocukları olan bir sürü aile var. Eğlence için nintendo dan başka hangi konsol var? Küçücük çocuğa COD mu oynatsınlar yani. Sony ve Microsoft'un kaç tane oyunu var ki küçük yaş kitlesine uygun. Ya tablet ya pc yada nintendo başka alternatif mi var çocuklara yönelik. Gerçi nintendo oyunlarını çocuklardan çok bizler oynuyoruz. Oynamayan önyargılı konuşmasın lütfen gayet güzel konsol. Kıymeti bilinmiyor...

michael01

27.6.2015 20:37:05

0
Nintendo içine kapanık yapısı yüzünden konsol piyasında wii den sonra 1 numaraya oynayamıyorum.Çok boş demeç veriyorlar.

David Attenborough

27.6.2015 20:20:52

0
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55

Sen çok biliyon ya. İroni nedir bilir misin? Hani geçende bu konuda birine serzenişte bulunmuştun ya. Hatırladın mı ? İRONİ
Evet, çok Belirgin bir şekilde yapmışsın ironiyi. Beni yermek maksadıyla yaptığın ortada. Ayrıca donanım konusunda genele göre daha bilgiliyim. Yadsınacak bir şey yok ortada.

GT_55

27.6.2015 20:13:15

-2
quote:

Orijinalden alıntı: S. Hawking

Pc donanımı hakkında bilgisiz olduğun ortada. Gtx 660 şu andaki konsollarda kullanılankilerden fazla iyi bir gpu sayılmaz. Onların yetersiz kaldığı çoğu durumda bu da aynı sonucu verir. Şahsen ben daha güncel özellikli bir donanım bile bekliyorum. Bu iş için Nvidia'nın 2016 basında çıkacak olan 14 Nm ve Hbm 2'li orta seviye Pascal kartları biçilmiş kaftan olur. Nintendo yine donanım konusunda ucuza kaçmazsa bu kartlarla hem boyutundan dolayı yer hem de 14 Nm'den dolayı güç tasarrufu sağlayabilir. Üstelik konsol şimdikilerinin aksine daha uzun ömürlü olur. Her oyunda yakalaması mümkün olan 1080p 60 fps ve çoğu eski nesil grafikli oyunda daha yüksek çözünürlük sayesinde diğer firmalardan azınsanmayacak bir kitleyi kendine çekebilir. Zaten daha stabil bir 4k desteğinden söz etmek gereksiz. Nvidia konsollarda yer almayı istediği için çok uçuk fiyatlara mal olacağını beklemiyorum ama Nintendo her zamanki gibi yine sadece casual kitleyi hedef alacaktır.
Sen çok biliyon ya. İroni nedir bilir misin? Hani geçende bu konuda birine serzenişte bulunmuştun ya. Hatırladın mı ? İRONİ

Ginga Bishounen

27.6.2015 18:53:42

0
Batmazlar. El konsolundan saglam para kazaniyorlar.

powersmachine54

27.6.2015 18:49:15

-1
Nintendo ev konsolunu güçlü yapmazsa ve AA exclusive oyunlar yeni yapacağı konsola gelmezse Nintendo batabilir.

David Attenborough

27.6.2015 18:13:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55

Titan X koyulacak.
Pc donanımı hakkında bilgisiz olduğun ortada. Gtx 660 şu andaki konsollarda kullanılankilerden fazla iyi bir gpu sayılmaz. Onların yetersiz kaldığı çoğu durumda bu da aynı sonucu verir. Şahsen ben daha güncel özellikli bir donanım bile bekliyorum. Bu iş için Nvidia'nın 2016 basında çıkacak olan 14 Nm ve Hbm 2'li orta seviye Pascal kartları biçilmiş kaftan olur. Nintendo yine donanım konusunda ucuza kaçmazsa bu kartlarla hem boyutundan dolayı yer hem de 14 Nm'den dolayı güç tasarrufu sağlayabilir. Üstelik konsol şimdikilerinin aksine daha uzun ömürlü olur. Her oyunda yakalaması mümkün olan 1080p 60 fps ve çoğu eski nesil grafikli oyunda daha yüksek çözünürlük sayesinde diğer firmalardan azınsanmayacak bir kitleyi kendine çekebilir. Zaten daha stabil bir 4k desteğinden söz etmek gereksiz. Nvidia konsollarda yer almayı istediği için çok uçuk fiyatlara mal olacağını beklemiyorum ama Nintendo her zamanki gibi yine sadece casual kitleyi hedef alacaktır.

BSC Misafiri

27.6.2015 17:44:51

0
Wii u fiyaskosundan sonra bırak fikir almayı, kimse kolay kolay güvenip almaz bile.

BSC Misafiri

27.6.2015 17:44:47

+1
Insanlari etkilemeleri gerekiyor bunu da tablet vari ya da dusuk donanimli bir cihaz ile becerebileceklerini sanmam. Ya cidden wii de basardiklari gibi teknolojik bir yenilik gerekiyor ya da iste donanim bazinda guclu bir cihaz ile olacak gibi bu isler. Sasirt beni seni seceyim nintendo.

BSC Misafiri

27.6.2015 17:44:43

0
NX eger daha önce dedikodusu cikan Fusion kod adli makine ise PS4 Ve X1'a simdiden gecmis olsun. 2016 tatil sezonunda NX'in gelecegine adim gibi eminim. Wii U'nun bu kadar düsük performansina dayanamaz firma. Fusiion'in donanimi ile yapilabilecekleri düsünmesi bile korkunc :)

BSC Misafiri

27.6.2015 17:44:10

0
Snes,N64,Gamecube. Gibi zamanın güncel oyunlarının altından kalkabilen,ayrıca özel oyunlarla desteklenen bir makine olsa yeter. Kontrolcü ile getirilen yenilik bir yere kadar,konsolun oyun arşivi ne kadar geniş olursa o kadar iyi zira.

Ginga Bishounen

27.6.2015 17:40:17

0
Zaten Sony'nin geçen nesil çıkardığı Move'da Nintendo'dan arak değil. Hatta All-Stars Battle Royale'da Super Smash Bros.'dan araklanmadı !!!

GT_55

27.6.2015 16:48:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: S. Hawking Cidden de adam gibi bir donanım koysunlar şu konsola. En azından gtx 660 seviyesinde bir gpu bekliyorum. Yoksa yine tek geliştirici kendileri olur.
Titan X koyulacak.

TheHobits67

27.6.2015 16:24:10

0
Nintendo kitleleri yavaş yavaş Microsoft ve Sony'e kayıyor.Bence yeni konsolla hedefi tutturamazlarsa Nintendo bu piyasadan çekilebilir.

Sir Maximus is BACK

27.6.2015 16:14:25

0
nintendo nun fikirlerini kim ne yapsın

onur89tr

27.6.2015 15:42:44

0
Öyle bir konsol yapıyorlar ki, kendilerinden başka hiçbir AAA firma oyun geliştirmek istemiyor. Ve hep yeni nesil konsol çıkmadan eski-yeni nesil arası bir konsol çıkarıyorlar. Arkadaşın dediği gibi 2-3 tane abidik kubidik C sınıfı oyunlarla artık bu kitleyi kandıramazlar.

Wayward Son

27.6.2015 15:09:38

+1
quote:

Orijinalden alıntı: powersmachine54 Nintendo yapacağı konsol yine çöp olacaktır. Nintendo güçlü donanımlı konsol yapsa mario gibi oyunlar var. Nintendo'nun doru düzgün AA oyunları bile yok ki bence Nintendo Microsoft ve Sony rakip olamaz.
İlköğretim?

XbZeynox

27.6.2015 15:05:19

-3
quote:

Orjinalden alıntı: sioner Nintendo nun yeni fikrini açıklıyorum; Kıçımıza monte edilen ilginç gamepadiyle oyunları artık amuda kalkarak ellerimi arkada birleştirip oynayacakmışız. Nintendo dan ricam lütfen artık şu abidik gubidik kolları ve oynanış şekillerini bırakıp uzandığın yerden oynanabilen adam gibi bir gamepad tasarlasınlar ve doğru düzgün oyunlar çıkartsın yeni konsola.
Senin o abidik gubidik dediğin gamepad şekillerini diğer konsollar bi sonraki nesilde hep denediler ama nabbbeer :D nintendo bi gamepad tasarlar bi sonraki jenerasyon diğerleri ona benzemeye çalışır bu hep böyle nintendo teknoloji alanında 1 numara.

Redunay

27.6.2015 14:56:47

+1
Nintendo nun yeni fikrini açıklıyorum; Kıçımıza monte edilen ilginç gamepadiyle oyunları artık amuda kalkarak ellerimi arkada birleştirip oynayacakmışız. Nintendo dan ricam lütfen artık şu abidik gubidik kolları ve oynanış şekillerini bırakıp uzandığın yerden oynanabilen adam gibi bir gamepad tasarlasınlar ve doğru düzgün oyunlar çıkartsın yeni konsola.

esmerbuyucu

27.6.2015 14:43:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: powersmachine54 Nintendo yapacağı konsol yine çöp olacaktır. Nintendo güçlü donanımlı konsol yapsa mario gibi oyunlar var. Nintendo'nun doru düzgün AA oyunları bile yok ki bence Nintendo Microsoft ve Sony rakip olamaz.
Onlar yokken Nintendo vardı. Azıcık duracaklar orada.

powersmachine54

27.6.2015 14:00:54

-6
Nintendo yapacağı konsol yine çöp olacaktır. Nintendo güçlü donanımlı konsol yapsa mario gibi oyunlar var. Nintendo'nun doru düzgün AA oyunları bile yok ki bence Nintendo Microsoft ve Sony rakip olamaz.

esmerbuyucu

27.6.2015 13:33:24

+1
Wii u'nun oyunlarını oynamak için wii u touch gamepadine uyumluluk, güzel bir donanım, bölge kilidi olmayan, türkiyeye distrübitör sayesinde satın alınabilen...

İdrak İstimlak

27.6.2015 11:22:18

-1
Donanımı mevcut konsollardan daha güçlü olacaktır ama bence asıl etkileyici yanı getirecekleri yenilikçi kontroller vb. şeylerde olacaktır. Bakalım, bekliyoruz Iwata baba...

Ginga Bishounen

27.6.2015 10:20:15

+2
Benim de tek ricam e-shop üzerinden alınan oyunların artık konsola değil de, hesabımıza kaydedilmesi. Konsol bozulsa oyunlarda gidiyor. Aynı oyunu tekrar kim satın almak ister ki? Bir de bölge kilidini kaldırsınlar yeter.

David Attenborough

27.6.2015 09:01:13

0
Cidden de adam gibi bir donanım koysunlar şu konsola. En azından gtx 660 seviyesinde bir gpu bekliyorum. Yoksa yine tek geliştirici kendileri olur.

mementopolis

27.6.2015 08:57:04

-2
Wii U şaşırtmışmıydı ? Hayır.

silverygt

27.6.2015 07:58:20

+1
Yalvaririm artik casual kitleden çikin.. Tamam wii ilk ciktiginda benide. Cok mutlu etti vs ama insan gelisen teknolojiyle beraber artik daha farkli seyler istiyor. Guclu bir cihaz gelistirsinler. İsterlerse mario oyunlarina devam etsinler ama en azindan. 3. Parti firmalarda oyun gelistirebilsin.

Wabbajack

27.6.2015 05:06:26

0
Ah kasetli nintendom ah neredesin

Mayako

27.6.2015 04:48:46

0
Hdmi olsun yeter :)

Bowser Zeki

27.6.2015 04:14:38

0
Tahmin ediyorum. Geriye uyumluluk olucak wii u oyunları için. Ve şu yeni QOL cihazıyla etkileşimli olucak vb.

fuatX

27.6.2015 03:45:50

0
Madlife isimli arkadaşa kesinlikle katılıyorum. Sistemi düzgün oturtulmuş yeni rpg tarzında sağlam grafikleri olan-bir pokemon oyununu küçüklüğümden beri hep arzulamisimdir.

Namikal

27.6.2015 03:41:23

0
Uzun zamandır güzel bir Pokemon oyunu görmek istiyorum, böyle Final Fantasy tadında güzel gözüken animasyonları olan bir oyun. Umarım bu konsol diğer konsollarına nazaran daha büyük ve güçlü olurda hayallerim gerçekleşir.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Wii U
+ TAKİBE
AL
16 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız