Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Epic " Gears'ın Özel Olmasından Pişman Değiliz"


 
GTTV'de yaptığı söyleşi sırasında, oyun endüstrisi analizcisi Michael Patcher, Epic Games'in Microsoft ile uzun süreli özel oyun geliştirme anlaşmasından pişman olduklarına inandığını belirtmiş ve Playstation 3 ile birlikte Gears of War sersinin daha fazla başarılı bir performans gösterebileceğini öne sürmüştü.
 
" Sanırım Epic çalışanları multiplatform oyun geliştirmek için sabırsızlar. Ancak eminim Microsoft ve Epic arasında Gears of War 3 için yapılmış bir anlaşma daha vardır. Epic'in bu kontratı kabul ettiğine pişman olduğuna inanıyorum.
 
Amerika'da 11 milyon üzerinde PS3 kullanıcı ve bir o kadarda Avrupa kullanıcısı mevcut. 20 milyona yakın bir müşteri kitlesini Gears of War gibi bir oyunla buluşturma şansınız mı var ? Gears of War PS3 üzerinde rahatlıkla 3-4 milyon satardı."
 
Ancak Epic Games'den Mark Rein bu konu üzerine şu şekilde kesin bir cevap veriyor; 
 
" Microsoft ile harika bir ilişkimiz var ve hiç bir pişmanlık duymuyoruz."
 
Gears of War serisi Xbox360'da hatırı sayılır bir satış başarısı yakalamıştı.
 
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak action epic games xbox 360
Bad Company 2'den İlk Hikaye Modu Videosu SC : Conviction, 12-16 Saat Sürecek
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Gaea

25.1.2010 14:17:13

0
quote:

Orijinalden alıntı: Ezio Auditore

Katılıyorum Mert. Xbox 360 gamepad'i, tetik tuşu, süper titreşim olayıyla ve tasarımıyla FPS oyunları için olağanüstü birşey. O gamepad'tan ve rahatlıktan, PC'ye FPS oynamaya geçmek; Ferrari'den Tofaş'a binmekle eş değer bence.
ee rahat tabi ama slow modunda oynuyorsunuz oyunları.Cod4 mesela hızlı oyundur anında çat diye aimi tutturamazsan işini bitirirler.Sniper kullanırken, sotelenmiş bir adamın sadece kafasını gördüğünde gamepad ile o ince aimi alamazsın o kadar kısa sürede; konsolların dezavantajı burda zaten.Klan maçı yapamıyorsun, hızlı oyun oynayamıyorsun.Oyunu hakkını vererek multi oynamak isteyen neden xfps gibi cihazları alıp klavye fare bağlıyor o zaman.Okuyoruz, "abi adamlar nasıl çat çat vuruyo hemen kesin fare ile oynuyodur" diye ağlanıyor millet...

Ezio Auditore

23.1.2010 16:08:41

0
quote:

Orijinalden alıntı: Miex

Valla kambur halde elinde mouse, online hacklerle dolu, bir yığın kişi, kalitesiz serverlar, titreşim zevki olmadan tetik tuşu olmadan mouse ile adam öldürmek mi zevkli ekrana 20 cm yakından bakaraktan. Yoksa oturduğun yerden bir yerinin üstüne yayıla yayıla, ekrana istediğin kadar uzaklıkta, titreşimli, tetik tuşu kullanarak, online'da hack mümkün olmayan, kaliteli serverlarda mı oynamak zevkli. FPS PC de oynanırmış, mış, mış. Sadece "mış" işte.
Katılıyorum Mert. Xbox 360 gamepad'i, tetik tuşu, süper titreşim olayıyla ve tasarımıyla FPS oyunları için olağanüstü birşey. O gamepad'tan ve rahatlıktan, PC'ye FPS oynamaya geçmek; Ferrari'den Tofaş'a binmekle eş değer bence.

Miex

23.1.2010 15:54:11

0
quote:

Orijinalden alıntı: 2n4...4Life GOW 3 çıksın bak göreceksinin satış ne...Ben PSP'yi sadece god of war oynamak için aldım oyunun çıktığını duydum, bu akşam PSP alıyorum dedim, Karşıyaka'da indim aleti aldım ve eve geri döndüm..GOW3 ü bekliyorum bende PS3'e geçmek için ha tabi bir de Gran Turismo..Yanına da 3-4 tane uzun süreli multi oynancak oyun alırım yeter.. CoD'un bütün serisi PC'de orjinal...Age of Conan(MMORPG) var.. Araba yarışı futbol oyunu TPS oyunlar konsolda daha güzel oynanıyor.Al bi GOW3, GT5, PES2010 tamam işte oyunun suyunu çıkarmaya gerek yok yahu. FPS-->PC'de oynanır..G5 fare , aqua x-ray 3 pad, g15 klavyeyi aldınmı gamepad felan yalan oluyor..En zevkli fps multisi PC'de oynanır arkadaş, aimini geliştireceksen şartt..Gerisi için konsol..
Valla kambur halde elinde mouse, online hacklerle dolu, bir yığın kişi, kalitesiz serverlar, titreşim zevki olmadan tetik tuşu olmadan mouse ile adam öldürmek mi zevkli ekrana 20 cm yakından bakaraktan. Yoksa oturduğun yerden bir yerinin üstüne yayıla yayıla, ekrana istediğin kadar uzaklıkta, titreşimli, tetik tuşu kullanarak, online'da hack mümkün olmayan, kaliteli serverlarda mı oynamak zevkli. FPS PC de oynanırmış, mış, mış. Sadece "mış" işte.

Gaea

23.1.2010 15:04:16

0
GOW 3 çıksın bak göreceksinin satış ne...Ben PSP'yi sadece god of war oynamak için aldım oyunun çıktığını duydum, bu akşam PSP alıyorum dedim, Karşıyaka'da indim aleti aldım ve eve geri döndüm..GOW3 ü bekliyorum bende PS3'e geçmek için ha tabi bir de Gran Turismo..Yanına da 3-4 tane uzun süreli multi oynancak oyun alırım yeter.. CoD'un bütün serisi PC'de orjinal...Age of Conan(MMORPG) var.. Araba yarışı futbol oyunu TPS oyunlar konsolda daha güzel oynanıyor.Al bi GOW3, GT5, PES2010 tamam işte oyunun suyunu çıkarmaya gerek yok yahu. FPS-->PC'de oynanır..G5 fare , aqua x-ray 3 pad, g15 klavyeyi aldınmı gamepad felan yalan oluyor..En zevkli fps multisi PC'de oynanır arkadaş, aimini geliştireceksen şartt..Gerisi için konsol..

freshmind

23.1.2010 14:38:09

0
Ne adamlar var burada yahu... Size ne oyunun satış rakamından, sen microsoft kazansın diye mi xbox 360 aldın arkadaşım ? Eğlencenin kelime anlamını herkes unutmuş... Wii , Xbox 360 ve Ps3 konsollarına sahibim (görgüsüzlük olduysa affola) burda isteyen istediği haltı yazısın bu konsollerde tek tek oyunları oynayan benim... Ve bir Kilzzone 2 bir Deamon Soul's , Uncharted 2 adını bile duyduğumuzda adamın tüylerini diken diken eden God of War 3 ... Bunlar hepimizin bildiği şeyler. Kendimizi kandırmayalım. Xbox 360'a kesinlikle birşey söylemiyorum haila GeoW 2 oynuyorum.. Birde şöyle bir ironi varki bu adamlar 30 milyonlarlar 999 milyonlar satıyorlar ama arkadaş bir oyun motoru ile 3-4 yıl gidiyorlar.. Multi platform oyunlardan farkı yok yahu... Halo 3'ün grafiği gerek çıktığı zaman gerekse şu zamana göre gerçekten vasatın altında.. Sizn bahsini ettiğiniz 1 milyon satan adamlar bundan kat be kat daha iyisini yapabiliyorsa, kusura bakmayın ama burada bir sağılma durumu var bence. Saygılar

bluelabel

23.1.2010 02:55:15

0
Bazı arkadaşlar için satışların ne kadar önemli olduğu GOW3 çıkınca ortaya çıkacak,merak etmeyin Bakalım o zaman da satışa bakmayalım diyebilecekler mi? Büyük ihtimalle PS3ün en çok satan oyunu olacak GOW3.Siz o zaman görün PS bölümüne açılacak satış konularını:) Satış önemlidir arkadaşlar,Killzone 2 ve UC 2 nin satış rekorları kıramaması garip bir olaydır.Bunu kabul edin artık.Satışın hangi oyunlar için önemli olmadığını söyleyeyim isterseniz,biraz eski oyunlar ama anlayan anlar ne demek istediğimi. Shadow of The Colossus Ico Beyond Good&Evil Bu oyunlar türünün en iyi örneklerinden,hatta oynanış bakımından neredeyse rakipleri yok.Ama yeterli tanıtım yapılmadığı için araya kaynadılar satışlarda.Killzone 4 yıl boyunca gözümüze sokuldu,fake videoları sayesine"reklamın iyisi kötüsü olmaz"dedirtti.Grafikleri gayet güzel,oynanışı da fena olmayan iyi bir oyundu.Ve PS3ün doğru düzgün 3-5 exc.sinden biri olmasına rağmen satılmadı.Aynı şey UC2 için de geçerli,yerlere göklere sığdıramadığınız,hemen her sitenin yılın oyun seçtiği UC2 nin en az 5-6 milyon satması lazımdı.Reklamsa reklam,ödülse ödül,daha ne yapsınlar adamlar:) Dikkat edin ben oyunlar kötü olduğu için satmadı demiyorum,PS3 kullanıcılarının önemli bir kısmının oyun amaçlı almadığını söylüyorum makinayı.Daha önce başka bir başlıkta yazdığım gibi,ya bu fikrime katılırsınız ya da bu oyunların kötü olduğu için satmadığı fikrine.Seçim sizin:) İşte bu yüzden oyun yapımcıları hiçbir zaman 360a exc çıkarmaktan pişman olmaz.PS3e exc çıkarıp,pişman olmayan sadece konami vardır MGS4 sayesinde.Diğer exc lerin çoğu bir arkadaşın dediği gibi Sony bünyesinden çıkıyor zaten. Saygılar..

_2FAST4U_

23.1.2010 00:36:46

0
Miex Sen satış rakamından kıllzone2 nin balon olma ihtimaline herkesi inandırabilirsin ama beni değil neden dersen ,sen kıllzone 2 çıkmadan aylar öncesindede bu oyuna balon olucak diyodun .niye ps3 ex diye ,oyun çıktı başladın veryansına ,oyun zevkle oynandı halada oynanıyo hala isyanlardasın ,görev haline getirdin kendine bu kötüleme işini ama herkes oynadığı oyunu biliyo mertcim ,bence satışlara çok takılma ,sana bana faydası yok .boş işler bunlar

ZORTT

23.1.2010 00:33:30

0
quote:

Orijinalden alıntı: faho

Zelda dedğin oyun; Geow,Gow,Unncharted,Cod felan bunlardan çok daha zor ve spesifik bir oyun,yani sakız gibi Mario,Zelda muhabbeti komik oluyor. Gören de bunlar çocuk oyunu sanacak. Bri Mario Snshine,bir Windwaker,Twiliğt Princess felan her oyuncunun kaldırabileceği tarzda oyunlar değiller. Bunu ancak oynayan bilir.
Aynen arkadaşım Twilight princess aldım wii için 1 saat oynadım oyun o kadar zor o kadar bulmaca var ki aynı gün içinde gittim medal of honor ile değiştirdim

CANOZ

23.1.2010 00:29:35

0
Her iki konsola çıkan bir oyunda ps3 satınca zafer başlıkları açanlar ve işte güç diye kendinden geçenler konu ps3 ün satmayan oyunları olunca kalitenin satış oranıyla alakalı olmadığını söylerken nasıl bu kadar rahat oluyorlar anlamıyorum Sonuçta siz bu oyunlara ne anlam yüklerseniz yükleyin birincil değerlendirme aracı satış rakamlarıdır. Bu kadar basit edit: Ve de çoğu insanlar microsoft un oyunlarının çok reklam yapılarak şişirildiğini iddia ediyorlar. Kusura bakmayın ama kz 2 nin şişirilmesi ve reklamı dünyada hiçbir oyuna yapılmamıştır. 2005 yılında sahte videolarla hepimizi kandırıp ağzımızın suyunu akıttılar. Her yıl yeni dedikodular ürettiler.BEn dahil birçok kişi ps3 çıktıktan hemen sonra bekledik. sonrasının ne olduğu açık satmadı, beklentileri karşılamadı. kabullenin bunu. Tabii ki de her fikri yapım mülk gibidir, yıllar içinde yapımcısına, dağıtımcısına para kazandıracaktır. Ama içinde bulunduğumuz zaman herşey çok çabuk tüketiliyor. Oyun piyasasındada hızlı vuruşu yapıp satış da yukarı tırmanıp kalan yerini muhafaza etmeyi de biliyor

Razura

23.1.2010 00:29:00

0
Benim anlamadığım konu şu; Madem ki UC2 KZ2 oyunları gerçekten son derece kaliteli yapımlar,yılın oyunu seçilebilecek kadar iyi oyunlar... Peki neden Halo,GEOW2 tarzı oyunlar yılın oyunu seçilecek oyunlara göre kat kat daha fazla satılıp,yine zaman olarak kat kat daha fazla oynanıyorlar?Oyuncu milleti hangi oyunun kaliteli olup olduğuna mı yoksa kendisine vereceği zevke mi bakıyor? Benim aklıma burada bir soru takılıyor; Eleştirmenlerin seçtiği oyunlar mı yoksa halkın milyonlarca sayıda satın aldığı ve senelerce oynadığı oyunlar mı yılın oyunu olmalı? Bir oyunun yılın oyunu seçilmesi,grafik kalitesine ve verdiği atmosfere bağlı birşey mi yoksa milyonlarca kişi tarafından sevilip senelerce büyük bir eğlence ile oynanmasına bağlı bir şey mi?

Miex

23.1.2010 00:21:56

0
quote:

Orijinalden alıntı: Verrutol

MGS4.
quote:

Orijinalden alıntı: _2FAST4U_
quote:

Orijinalden alıntı: Miex
quote:

Orijinalden alıntı: SolidEye007 Yalnız konudaki bir çok yorumda çelişki ve yanlış düşünceler var. Her şeyden önce, bir oyunu satış rakamına göre değerlendirmek, tamamen yanlış ve saçma bir düşüncedir. Bunu değerlendiren arkadaşlar, Uncharted veya başka bir oyun az sattı diye, PlayStation 3'ün halina bak ! diyor, fakat platformda az satan o oyun, geçen sene yılın oyunu olmuş bir yapım. Bu işi yapanlar, yanii yılın oyununu seçen eleştirmenler veya Puan verenler demek ki, satış rakamına göre değil, oyunun kalitesine ve barındırdığı detaylara göre değerlendiriyorlarmış. Kaldı ki, satış rakamına göre oyun değerlendirmek diye bir şey olsaydı; Modern Warfare 2 oyununa 2009 yılında ne Uncharted yaklaşırdı ne de başka bir oyun. Her şeyden önce, bu tabuyu artık kafanızdan atmanız gerek. Ortada oyuncuyum diye geziniyorsunuz hesapta, ama hiç bir şeyden haberiniz yok ne yazık ki. İşin gerçeği bu maalesef. Yanlışı olanlara bir şeyler göstermeye çalışıyorsunuz, mücadele veriyorsunuz tamam ama önce kendi yanlışlarınızla ilgilenmeniz lazım..
Yılın oyunu olunca mı Sony kazanıyor, yoksa çok satınca mı? Azcık mantık sadece; çok zor değil.
Bi soruda ben sana soriym mert Çok satınca sen ne kazanıyosun bir oyuncu olarak ? öğrenebilirimiyim satışlardan sebep bizleri yada seni bağlayan durumu ?
Killzone 2, 4 yıl şişirildi. Satış=0 Buradan oyunun balon olduğunu anlıyorum, PS3 sahiplerinin ne kadarının PS3'ü oyun değil de bluray için kullandığını anlıyorum. İyi ve kötü oyun arasındaki farkı kavrayabiliyorum. Her oyun için satış geçerli değildir, ama 4 yıl şişirilen bir oyunun satış rakamı kalitesini gösterir.

_2FAST4U_

23.1.2010 00:21:03

0
quote:

Orijinalden alıntı: Miex

Yılın oyunu olunca mı Sony kazanıyor, yoksa çok satınca mı? Azcık mantık sadece; çok zor değil.
Bi soruda ben sana soriym mert Çok satınca sen ne kazanıyosun bir oyuncu olarak ? öğrenebilirimiyim satışlardan sebep bizleri yada seni bağlayan durumu ?

ploff

23.1.2010 00:14:54

0
Aslında herkesın atladıgı bır nokta var. Xbox'sı fwlı bır cok oyuncu, kopya oyun oynamasına ragmen oyun satıs rakamları bu kadar yuksek. Verrutol gunu kurtarırmı bılmıyorum ama halonun satıs rakamlarıı sırketı baya bır memnun ettıgı gercek.

AlpSungur

22.1.2010 23:40:09

0
quote:

Orijinalden alıntı: Miex Killzone 2 günü bile kurtaramamıştır.
O zaman Günü kurtaran bi ex oyun göster bana kardeş Hatta öle bişey söleki kimse üstüne tek bir kelime bile söylyemsin Sayın Xbot

thereisno_spoon

22.1.2010 22:32:21

0
Sadece haberi okudum ona göre yorum yapıyorum. Bu adamlar mal mı? O zaman MGS de x360 için çıkmalıydı çünkü 37 milyon x360 kullanıcısı var. Bu adamlar ya mallar,ya PS3'e kalpten bağlılar(neden olacaksa) ya da sony parayı basmıştır(ki normal bir durum).

Miex

22.1.2010 22:18:23

0
Killzone 2 günü bile kurtaramamıştır.

bluelabel

22.1.2010 21:59:49

0
quote:

Orijinalden alıntı: arjantin hocam yanıldığınız bir nokta var saydığım oyunları 1 kere oynarsın ama büyülenirsin. modern warfare 2, halo 3 ve gears of war2 gibi oyunlar live'da her gün oynanır, günü kurtarmak için ama oynarken büyülendiğimiz, derin konusu olan oyunlar değil bunlar. hocam bir oyun shadow of the colossus gibi adamı alıp götürmüyorsa, oynarken çok farklı duygular hissetirmiyorsa (shadow of the colossustaki yalnızlık duygusu mesela, bu kadar mı yoğun hissettirilir oyuncuya) günü kurtaran oyundur hocam. Allah'a milyonlarca kez şükür PS3'e team ico'nun yeni oyunu gelecek. doğrudur ps2'nin tahtını ps3 dolduramadı ama errorbox hiç namzet değil, asla, kesinlikle, sakın ha
Tartışma çıkarmak istemiyorum ama,hem her gün oynanıp hem de günü kurtaran oyun nasıl oluyor?Halo 3 çıkalı 2 seneyi geçti,hala milyonlarca insan oynuyor.Günü kurtaran oyun Killzone 2 dir,Halo 3 değil dostum.Hele Gears Of War 2 yi hiç karıştırma,single ı bile aylarca oynattırıyor kendini,multisinden bahsetmeye gerek bile yok.Bunları Killzone 2 için söyleyebilir misin? PS3ün exc oyunu en çok ihtiyaç duyduğu zaman çıkan Killzone 2,sadece 2 milyon satıyor.Üstelik kopya oynanmayan ve 25-30 milyon satmış bir konsolda.(Oyun çıktığı zaman PS3 ne kadar çıkmıştı bilmiyorum)Hal böyle olunca da kimse,360 exc ni PS3 e çıkarmadığı için pişman olmaz.MGS4 hariç tüm exc lerde durum aynıdır.Yanılmıyorsam bir tek o 4-5 milyon arası satmıştı.O da satmasaydı zaten,tartışacak konumuz kalmazdı herhalde:) Buarada PS2 yi de hiç karıştırmayalım bu tartışmaya,ona ne 360 ne de PS3 yetişebilir.Onun gibi bir konsol da gelmez bir daha bence:) Saygılar..

Deathcallsdeath

22.1.2010 21:58:25

0
quote:

Orijinalden alıntı: arjantin hocam yanıldığınız bir nokta var saydığım oyunları 1 kere oynarsın ama büyülenirsin. modern warfare 2, halo 3 ve gears of war2 gibi oyunlar live'da her gün oynanır, günü kurtarmak için ama oynarken büyülendiğimiz, derin konusu olan oyunlar değil bunlar. hocam bir oyun shadow of the colossus gibi adamı alıp götürmüyorsa, oynarken çok farklı duygular hissetirmiyorsa (shadow of the colossustaki yalnızlık duygusu mesela, bu kadar mı yoğun hissettirilir oyuncuya) günü kurtaran oyundur hocam. Allah'a milyonlarca kez şükür PS3'e team ico'nun yeni oyunu gelecek. doğrudur ps2'nin tahtını ps3 dolduramadı ama errorbox hiç namzet değil, asla, kesinlikle, sakın ha
halonun mu derin konusu yok? Bir de ps3ün yok ps3e çıkan oyun için neden Allaha şükrediyorsun? Görüşlerine karşı çıkmak için söylemiyorum ama yazılarını okurken kafam karışıyor açıkçası.

SolidRises

22.1.2010 21:57:43

0
Ben diyeceğimi dedim, sözüm gideceği yere çok iyi gitmiştir. Mantığı olan, anlamak isteyen beni çok iyi anladı merak etme sen. Daha fazla uzatmayacağım..

Miex

22.1.2010 21:53:43

0
quote:

Orijinalden alıntı: SolidEye007 Yalnız konudaki bir çok yorumda çelişki ve yanlış düşünceler var. Her şeyden önce, bir oyunu satış rakamına göre değerlendirmek, tamamen yanlış ve saçma bir düşüncedir. Bunu değerlendiren arkadaşlar, Uncharted veya başka bir oyun az sattı diye, PlayStation 3'ün halina bak ! diyor, fakat platformda az satan o oyun, geçen sene yılın oyunu olmuş bir yapım. Bu işi yapanlar, yanii yılın oyununu seçen eleştirmenler veya Puan verenler demek ki, satış rakamına göre değil, oyunun kalitesine ve barındırdığı detaylara göre değerlendiriyorlarmış. Kaldı ki, satış rakamına göre oyun değerlendirmek diye bir şey olsaydı; Modern Warfare 2 oyununa 2009 yılında ne Uncharted yaklaşırdı ne de başka bir oyun. Her şeyden önce, bu tabuyu artık kafanızdan atmanız gerek. Ortada oyuncuyum diye geziniyorsunuz hesapta, ama hiç bir şeyden haberiniz yok ne yazık ki. İşin gerçeği bu maalesef. Yanlışı olanlara bir şeyler göstermeye çalışıyorsunuz, mücadele veriyorsunuz tamam ama önce kendi yanlışlarınızla ilgilenmeniz lazım..
Yılın oyunu olunca mı Sony kazanıyor, yoksa çok satınca mı? Azcık mantık sadece; çok zor değil.

SolidRises

22.1.2010 21:50:27

0
Yalnız konudaki bir çok yorumda çelişki ve yanlış düşünceler var. Her şeyden önce, bir oyunu satış rakamına göre değerlendirmek, tamamen yanlış ve saçma bir düşüncedir. Bunu değerlendiren arkadaşlar, Uncharted veya başka bir oyun az sattı diye, PlayStation 3'ün halina bak ! diyor, fakat platformda az satan o oyun, geçen sene yılın oyunu olmuş bir yapım. Bu işi yapanlar, yanii yılın oyununu seçen eleştirmenler veya Puan verenler demek ki, satış rakamına göre değil, oyunun kalitesine ve barındırdığı detaylara göre değerlendiriyorlarmış. Kaldı ki, satış rakamına göre oyun değerlendirmek diye bir şey olsaydı; Modern Warfare 2 oyununa 2009 yılında ne Uncharted yaklaşırdı ne de başka bir oyun. Her şeyden önce, bu tabuyu artık kafanızdan atmanız gerek. Ortada oyuncuyum diye geziniyorsunuz hesapta, ama hiç bir şeyden haberiniz yok ne yazık ki. İşin gerçeği bu maalesef. Yanlışı olanlara bir şeyler göstermeye çalışıyorsunuz, mücadele veriyorsunuz tamam ama önce kendi yanlışlarınızla ilgilenmeniz lazım..

V

22.1.2010 21:38:32

0
quote:

Orijinalden alıntı: Bernhard Bu arada neden exclusive yapan firmalar pişmanız demiyor demiş de birisi üstte. O oyunları Sony yapıyor da o nedenle demiyor. Kendi konsolumuza oyun yaptık, pişmanız keşke xbox'a yaptık diyemezler ya :) Uncharted 2, Killzone 2, resistance hepsi Sony'nin malı.
Bak hemen cozmussun olayi seni tebrik ederim benim parmak basmak istedigim konuda bu.SONY nin baska firmalara ihtiyaci yok TAŞ gibi exc. oyunlari kendi bunyesinde cikaracak kadar guclu

arjantin

22.1.2010 21:35:57

0
hocam yanıldığınız bir nokta var saydığım oyunları 1 kere oynarsın ama büyülenirsin. modern warfare 2, halo 3 ve gears of war2 gibi oyunlar live'da her gün oynanır, günü kurtarmak için ama oynarken büyülendiğimiz, derin konusu olan oyunlar değil bunlar. hocam bir oyun shadow of the colossus gibi adamı alıp götürmüyorsa, oynarken çok farklı duygular hissetirmiyorsa (shadow of the colossustaki yalnızlık duygusu mesela, bu kadar mı yoğun hissettirilir oyuncuya) günü kurtaran oyundur hocam. Allah'a milyonlarca kez şükür PS3'e team ico'nun yeni oyunu gelecek. doğrudur ps2'nin tahtını ps3 dolduramadı ama errorbox hiç namzet değil, asla, kesinlikle, sakın ha

Bernhard

22.1.2010 21:31:35

0
Bu arada neden exclusive yapan firmalar pişmanız demiyor demiş de birisi üstte. O oyunları Sony yapıyor da o nedenle demiyor. Kendi konsolumuza oyun yaptık, pişmanız keşke xbox'a yaptık diyemezler ya :) Uncharted 2, Killzone 2, resistance hepsi Sony'nin malı.

bay.manyak

22.1.2010 21:28:11

0
@arjantin uc-2, kz-2, demon's soul gibi oyunları oynarsın, bitirirsin ve satarsın. oyun bittikten sonra asla dönüp yüzüne bile bakmazsın ama halo 3 yada geow 2 alırsan senelerce oynarsın. kz-2 yi millet oynadı bitirdi sattı ama geow-2 hala oynanıyor. günü kurtaran oyunlar KESİNLİKLE ps3 exc.leridir çünkü ps3 exc.lerinin tamamı 1 günde biten, teknoloji demosu oyunlardır. o yüzden "günü kurtaran oyunlar" tabirini xbox exc.leri için asla kullanamazsın ama ps3 exc.leri için bu tabir cuk diye oturur. ps2 yi hiç karıştırma çünkü ps2 ye bakınca ps3 ün içler acısı hali çok daha net bir biçimde belli oluyor. ben dmc, tekken, resident evil için ps2 aldığımı bilirim. şimdi hepsi xboxa geçti, alet kuşa döndü. mart ayında Final Fantasy gibi ps2 nin kült oyunu bile xboxa çıkıcak. öööööh yani

Miex

22.1.2010 21:27:35

0
[quote]Orijinalden alıntı: arjantin ps3'ün durumu içler acısı mı? bazıları günü kurtaran oyunlar oynayınca nasıl yorumlar yazmış valla bende errorbox 360 var, hala ps2'deki aldığım hazzın çeyreğini verebilmiş değil ama ps3'teki uncharted 2 ve demon's soul gibi yardırmış iki oyun gears of war, halo 3 gibi günü kurtaran, multiplatform oyunları ruhuyla kalitesiyle ezer. ha benim ps3üm yok, kıskanıyor muyum ps3teki oyunları? kesinlikle evet. gow 3 çıksın, alıcam ps3'ü, bu 3 oyunu da alıyorum. sabahlara kadar oynamazsam arjantin değilim [/quote] Halo günü kurtaran oyunmuş, oha! Satış rekorları kırıyor istatistiklere baksana bir sen. PS3 exclusivelerinin satış istatistikleri rezalet. [quote]Orijinalden alıntı: Daxteroy PS3'ün içler acısı diyen ve bunu destekleyen birine açıklama yapmak içten bile değil. Ne söylersek söyleyelim, konuya at gözlüğü ile bakan için lafımızın bir değeri yok. [/quote] PS3 kaliteli ex oyunlar çıkardıysa da, satış olarak başarısız bir konsoldur. En bomba oyunları bile beklenen satış değerlerinin çok altında seyir etmiştir. Multiplatform oyunlarda zaten Xbox 360 daha çok satıyor, grafikleri de daha iyi, online kalitesi de daha iyi, gamepad'i de daha iyi. Küçük ve nadir exclusiveleri bile PS3'ün exlerinden daha çok satıyor. PS3; Online sistemi rezalet, kullanıcıların 3 te 1 i bluray player olarak alıyor, konsol 30 milyon satsa da(ki yine 360 değerlerine yaklaşamıyor) bunların yaklaşık 10 milyonu sırf bluray olarak kullanıyor cihazı, bu yüzden satışlar çok kötü. PSN'de insanlar oyun değil demo oynuyor genelde, bilmiyorum hali içler acısı mı değil mi...

Daxteroy

22.1.2010 21:12:52

0
PS3'ün içler acısı diyen ve bunu destekleyen birine açıklama yapmak içten bile değil. Ne söylersek söyleyelim, konuya at gözlüğü ile bakan için lafımızın bir değeri yok.

arjantin

22.1.2010 21:09:02

0
ps3'ün durumu içler acısı mı? bazıları günü kurtaran oyunlar oynayınca nasıl yorumlar yazmış valla bende errorbox 360 var, hala ps2'deki aldığım hazzın çeyreğini verebilmiş değil ama ps3'teki uncharted 2 ve demon's soul gibi yardırmış iki oyun gears of war, halo 3 gibi günü kurtaran, multiplatform oyunları ruhuyla kalitesiyle ezer. ha benim ps3üm yok, kıskanıyor muyum ps3teki oyunları? kesinlikle evet. gow 3 çıksın, alıcam ps3'ü, bu 3 oyunu da alıyorum. sabahlara kadar oynamazsam arjantin değilim

Miex

22.1.2010 21:01:04

0
quote:

Orijinalden alıntı: Daxteroy

Evet PS3'ün hali içler acısı.
Durum içler acısı mı bilmiyorum ama durum aynı bahsettiği gibi arkadaşın? İtirazın varsa, arkadaşın dedikleri yalansa, kendine göre doğru gelen kısmıyla açıklarsan sevinirim.

Daxteroy

22.1.2010 20:38:24

0
quote:

Orijinalden alıntı: bay.manyak epic games xboxı öpsünde başına koysun. uyduruk avatar oyunu bile ps3 exc.lerinden fazla satıyor. konami, capcom, namco, squaresoft vs. hepsi tekmeyi bastılar ps3 e xboxa oyun yapıyorlar artık. 3. parti oyun şirketi olupta ps3 e exc. oyun yapan 1 tane doğru düzgün firma kalmadı. konsolda yarış oyunu yok demo oynuyor çocuklar. durum bu kadar içler acısı bir halde
Evet PS3'ün hali içler acısı.

bay.manyak

22.1.2010 20:26:48

0
epic games xboxı öpsünde başına koysun. uyduruk avatar oyunu bile ps3 exc.lerinden fazla satıyor. konami, capcom, namco, squaresoft vs. hepsi tekmeyi bastılar ps3 e xboxa oyun yapıyorlar artık. 3. parti oyun şirketi olupta ps3 e exc. oyun yapan 1 tane doğru düzgün firma kalmadı. konsolda yarış oyunu yok demo oynuyor çocuklar. durum bu kadar içler acısı bir halde

Rai-gy

22.1.2010 18:34:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: bluelabel

İşte bu yüzden,oyunun yapımcısının umrunda değil PS3
Katılıyorum.Aynı şekilde gears'ta sony'nin pek umrunda değil bence.

bluelabel

22.1.2010 18:22:59

0
quote:

Orijinalden alıntı: bluet Madem ps3 exc. lerin satisi dusuk,o zaman oyunlari yapan yapimcilar neden biz oyunu sadece PS3 icin yaptik ama pismaniz demiyorlar cok merak ediyorum dogrusu Oyle ona buna para yedirmekle exc. oyun yapiyoruz demesin MS.GEOW cok satmis olabilir ama kimbilir oyunun yapimcisina ne para yedirmistir O parayi cikarmak icin de ne kadar reklama para ayirip satislari arttirmaya calismistir.Ps3 exc. oyunlarin bu tip sorunlari yok cunku adamlar 1 harcayip 5 satip 4 kazaniyorlar.MS de 5 harcayip 10 alip 5 kazaniyor olay bundan ibaret.O yuzden ps3 exc. ureten yapimcilar cok mennun gozukuyorlar bu tip aciklamalar yapmaya bile tenezzul etmiyorlar bence.
İşte bu yüzden,oyunun yapımcısının umrunda değil PS3

V

22.1.2010 17:41:37

0
Madem ps3 exc. lerin satisi dusuk,o zaman oyunlari yapan yapimcilar neden biz oyunu sadece PS3 icin yaptik ama pismaniz demiyorlar cok merak ediyorum dogrusu Oyle ona buna para yedirmekle exc. oyun yapiyoruz demesin MS.GEOW cok satmis olabilir ama kimbilir oyunun yapimcisina ne para yedirmistir O parayi cikarmak icin de ne kadar reklama para ayirip satislari arttirmaya calismistir.Ps3 exc. oyunlarin bu tip sorunlari yok cunku adamlar 1 harcayip 5 satip 4 kazaniyorlar.MS de 5 harcayip 10 alip 5 kazaniyor olay bundan ibaret.O yuzden ps3 exc. ureten yapimcilar cok mennun gozukuyorlar bu tip aciklamalar yapmaya bile tenezzul etmiyorlar bence.

evo_4

22.1.2010 16:57:05

0
Bu piyasa, sonradan yaptığı şeylerden pişmanlık duyacak adamı harcar Bunu söyleyecek kişiler olsalardı, Epic şu anda iphone' a oyun geliştiriyor olurdu. Hey yavrum hey, lafa bak

bluelabel

22.1.2010 16:40:40

0
quote:

Orijinalden alıntı: Firenze

ps3 halen en ucuz bluray player 30 milyon ps3 satıldıysa 10'u bluray içindir.
Bunu ben söylediğim zaman fanboylar çok kızıyorlar ama,exc oyunların az satmasının başka bir açıklaması da yok işte Buarada,exc oyunların bile bu kadar az satıldığı bir konsola çıksa ne olur,çıkmasa ne olur.Antlaşmayı yaparken,PS3te satacakları 1-2 milyonun parasından daha fazlasını almışlardır zaten.Niye pişman olsunlarki Herşeyde olduğu gibi bu konularda da para konuşur ve Microsoft bu oyunu kaptırmamak için dünyanın parasını ödemiştir. Saygılar..

The_Rahip

22.1.2010 16:26:52

0
quote:

Orijinalden alıntı: Playstation 3 [olum bu oyunlar bizi aşar biz en iyisi süper mario ile zelda oynayalım/b]
Geow ve Uncharted dediğin oyunlar çerez gibi biter ama Zelda dediğin oyun adamı bulmacalarıyla ağlatır.

faho

22.1.2010 16:20:04

0
quote:

Orijinalden alıntı: n0.pRobLem @faho çok güzel bir noktaya değinmişsin, teşekkürler. Konu ile alakası olmayacak ama, Zelda ve Mario gibi oyunları sürekli bu tarz konularda " basit oyunlar, 2. sınıf oyunlar" olarak gösterilmesi komik. Hele ki hayatında Zelda'nın ekran görüntülerine bile bakmamış arkadaşlar bunu söylüyorsa. Ya da sadece ekran görüntülerine baktıkları için bu kadar basit yorum yapabiliyorlardır. Kimsenin oyun zevkine karışamayız elbette, sevmemek veya çocuk oyunu olarak görmek kişisel zevk işi ama bu "zelda-mario" geyiğininde tadı kaçtı. Gears of War'ın öldür, kes- biç ilerle tarzı seni aşıyorsa ( ki bunu ambiyans olsun diye yazmışsın) Zelda ve Mario oyunlarına hiç "dokundurmaman" gerekir. Herhangi bir Mario oyununu bitirmek ciddi joypad tecrübesi ister. Zelda : A Link To The Past gibi bir oyunu bulmacaları size kafayı yedirtmeden bitirebilmek oyuncunun "skill" seviyesini ortaya koyabilecek en güzel testtir. Bugün ayıla bayıla oynadığımız tüm adventure oyunlarının mekanikleri zelda ve mario'dan gelir.
Talha aynen katılıyorum,ama biliyorsun;maalesef konsol perspektifi oldukça sığ olunca bu tür geyikler normal oluyor.

Firenze

22.1.2010 16:04:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: Miex Playstation exclusive olan hiçbir oyun satmıyor ki. Uncharted 2 bile yılın oyunu falan tamam da yine satış yok adam gibi. Killzone 2 zaten fos, yılın fosu. PS3'e exclusive çıkaran firmalar pişman, Xbox 360'a exclusive çıkaranlar gayet mutlu mesut geçiniyor.
ps3 halen en ucuz bluray player 30 milyon ps3 satıldıysa 10'u bluray içindir.

Miex

22.1.2010 15:52:44

0
Playstation exclusive olan hiçbir oyun satmıyor ki. Uncharted 2 bile yılın oyunu falan tamam da yine satış yok adam gibi. Killzone 2 zaten fos, yılın fosu. PS3'e exclusive çıkaran firmalar pişman, Xbox 360'a exclusive çıkaranlar gayet mutlu mesut geçiniyor.

n0.pRobLem

22.1.2010 15:48:33

0
@faho çok güzel bir noktaya değinmişsin, teşekkürler. Konu ile alakası olmayacak ama, Zelda ve Mario gibi oyunları sürekli bu tarz konularda " basit oyunlar, 2. sınıf oyunlar" olarak gösterilmesi komik. Hele ki hayatında Zelda'nın ekran görüntülerine bile bakmamış arkadaşlar bunu söylüyorsa. Ya da sadece ekran görüntülerine baktıkları için bu kadar basit yorum yapabiliyorlardır. Kimsenin oyun zevkine karışamayız elbette, sevmemek veya çocuk oyunu olarak görmek kişisel zevk işi ama bu "zelda-mario" geyiğininde tadı kaçtı. Gears of War'ın öldür, kes- biç ilerle tarzı seni aşıyorsa ( ki bunu ambiyans olsun diye yazmışsın) Zelda ve Mario oyunlarına hiç "dokundurmaman" gerekir. Herhangi bir Mario oyununu bitirmek ciddi joypad tecrübesi ister. Zelda : A Link To The Past gibi bir oyunu bulmacaları size kafayı yedirtmeden bitirebilmek oyuncunun "skill" seviyesini ortaya koyabilecek en güzel testtir. Bugün ayıla bayıla oynadığımız tüm adventure oyunlarının mekanikleri zelda ve mario'dan gelir.

faho

22.1.2010 14:18:22

0
quote:

Orijinalden alıntı: Playstation 3 [olum bu oyunlar bizi aşar biz en iyisi süper mario ile zelda oynayalım/b]
Zelda dedğin oyun; Geow,Gow,Unncharted,Cod felan bunlardan çok daha zor ve spesifik bir oyun,yani sakız gibi Mario,Zelda muhabbeti komik oluyor. Gören de bunlar çocuk oyunu sanacak. Bri Mario Snshine,bir Windwaker,Twiliğt Princess felan her oyuncunun kaldırabileceği tarzda oyunlar değiller. Bunu ancak oynayan bilir.

faho

22.1.2010 14:16:00

0
Piyasanın Geow gibi bir exc'e ihtiyacı vardı,keşke geow 1'i pc platformuna hiç çıkarmasalardı,oyunu ayağa düşürdüler. İnşallaha hep xbox exc. olarak yoluna devam eder.Kaldı ki Ms varken,multiplatform felan olmaz.

Playstation 3

22.1.2010 14:14:39

0
[olum bu oyunlar bizi aşar biz en iyisi süper mario ile zelda oynayalım/b]

NextGenCeo

22.1.2010 14:11:22

0
Gears Of War 3 Xbox özel ama 360 sistemine gelmez yeni gelecek Xbox sistemine gelicektir.Ama ondan sonra Cliff B ve arkadaşlarından gelecek yapımların multiplatform olacağı belli oldu

The_Rahip

22.1.2010 13:56:35

0
Geow ve Geow 2, 5'er milyon sattılar toplamda 10 milyon civarı bir satış rakamı. Patcher sen pişmanlık duyuyorsan 2 milyon civarı satanlar ne yapsın

Queen Hentai

22.1.2010 13:55:53

0
Gears Of War bile peynir ekmek gibi gittikten sonra Gears Of War 2 mi gitmeyecek. XBOX360'ı olanlar zaten oyunun satış rakamlarını çok iyi biliyor. Gears Of War 3 çıkıncada peynir ekmek gibi satılacak.

KAKÁ

22.1.2010 13:39:54

0
Bunlar pişman ise ps3'e özel oyun yapan firmalar binpişman o zaman
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Gears of War 3
+ TAKİBE
AL
33 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız