Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

DICE: "PC, Konsolların 5 ya da 6 Yıl Önünde"

 
    Battlefield 3'ün yapımcılarından Patrick Liu, konsol oyuncularını kızdıracak açıklamalarda bulundu.
 
    Konsol ve PC'ler arasındaki farkları kendi bakış açısıyla takipçilerine yansıtan Patrick Liu, konsol oyuncularının PC ile kendi sürümleri arasındaki farklardan dolayı hayal kırıklığı yaşamalarının ardından şunları söyledi:
 
    "Hepsi konsol donanımları yüzünden yaşadığımız sınırlamalardan dolayı oldu. PC, güncel konsollardan 5 ya da 6 yıl önde artık. Belirgin bir fark var."
    
    Düşüncelerinizi alalım..

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak Justpushstart konsollar Battlefield 3 DICE EA games PC PS3 Xbox 360 FPS Patrick Bach
Anno 2070'den Yeni Bir Video Renegade Ops En Sonunda Steam'de
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

kesase

9.11.2012 15:32:16

0
-silindi-

BSC Misafiri

2.11.2012 17:37:06

0
bu dice tam bi mal,pc sistemi sürekli yenilenen bi sistem olduğu için tabikide ps3'ten ii olucaktır. ama konsoldaki tat hiçbir pc veremez. dice kendini parmaklaa

cevatti

30.11.2011 02:22:44

0
abiler 1000 tl civarı pc ile ps3 performansında oyun oynayabileceğimiz pc varsa o zaman pc ler ps3 ten hızlıdır diyebilirim :) 3000 tl ye pc toplayıp ps3 ten bikaçyıl ilerde olmak hiç mantıklı değil ... ps3 ün yapabileceklerini 1000 liraya yapabilen pc varmı... yok :) ofis bilgisayarıylarıyla 1080p high ayarlarda crysis mw3 vs. oynayanı hiç görmedim.. mesela pc ye peşin 3000 tl verirsin 1000 tl ye ps3-güncel bi oyun alırsın sonra ortalama 2-3 ayda bir ps3 oyunu alsan 3 sene sonra topladığın pc nin fiyatı eder :)) bu da ayrı bi yaklaşımm :))

SLaYeR KiNG

30.11.2011 00:46:38

0
quote:

Orijinalden alıntı: CoolMnaiaC Playstation 4 ile ilgili biraz araştırma yaptım kesin değil ama resim kalitesinde görsellik yada sanal gerçeklik dönemin başlanacağı söyleniyor. Kesin olmayan playstation 4 donanımı;IBM power7,6 core cpu(3.2mhz)-2gb sistem belleği-AMDnin geliştireceği yüsek seviye gpu (gpu konusunda hiç detay yok) ,destekleceği görüntü çözünürlüğü 4000*2000 -usb 3.0 - yüksek okuma hızına sahip Blue_Ray -HDD için 1.5tb deniyor başka 1 yerde okuduğum SSD olabilir denmiş..(SSD olmaz malum fiyatları yüksek) ilk başda dediğim gibi kesin değil ama Playstation 4 bu konfigürasyon yakın donanım ile gelirse fiyatını çok merak ediyorum..
bu söylediklerinin ps5 de bile olacağını sanmıyorum.. 4000*2000 ? çözünürlüğü hangi cihaz görüntüleyecek bunun için hangi üretici geleceğe dair plan yapıyor.. 1.5tb'lık bir disk koyacaklarını hiç sanmıyorum.. ssd kesinlikle olamaz.. 1.5 tblık bir ssd 2000$ doları geçer tek başına.. grafik işlemcisi en önemli konu ki zaten konsolların en zayıf oldukları konu.. ps4 çıkarsa 3-4 yıl sonra çıkar ve x4 955 seviyesinde işlemci + gtx460 seviyesinde grafik kartı ve 500gb'lık bir makine olur en fazla diyorum.. diğer türlü fiyat marjı çok yüksek olur ki satamazlar..

BlackBeasT

30.10.2011 07:07:43

0
Playstation 4 ile ilgili biraz araştırma yaptım kesin değil ama resim kalitesinde görsellik yada sanal gerçeklik dönemin başlanacağı söyleniyor. Kesin olmayan playstation 4 donanımı;IBM power7,6 core cpu(3.2mhz)-2gb sistem belleği-AMDnin geliştireceği yüsek seviye gpu (gpu konusunda hiç detay yok) ,destekleceği görüntü çözünürlüğü 4000*2000 -usb 3.0 - yüksek okuma hızına sahip Blue_Ray -HDD için 1.5tb deniyor başka 1 yerde okuduğum SSD olabilir denmiş..(SSD olmaz malum fiyatları yüksek) ilk başda dediğim gibi kesin değil ama Playstation 4 bu konfigürasyon yakın donanım ile gelirse fiyatını çok merak ediyorum..

globalords

29.10.2011 23:55:45

0
öp babanın elini :)

AloneAssassin

29.10.2011 13:16:02

0
Doğru söylemiş çoğu oyunun pc versiyonu gözle görülür derecede daha iyi grafik sunuyor.

pudinkk

29.10.2011 02:54:33

-1
uncharted 3 neymiş,boru mu?diye sorarlar adama,PCde oyle grafık var mıymıs :D

ultra_storm

28.10.2011 22:15:55

0
quote:

Orijinalden alıntı: biroyundurhayat Hayatımda battlefield 3 ten daha rezil bir oyun oynamadım.Ulan toplasan 2 saat ancak oyuna ayırmışlar.1 saati oyun içi video, 1 saati sorgu videosu , 1 saati bölüm yükleme....toplam 5 saat; oynadığım 1 saat.Tam oyuna dalıyosun işte bu diyosun cartttt bölüm bitiyooo.tam gaz vermiş gidiyosun cartttt oyun içi video giriyo....başlarım ben böyle oyuna.salak herifler oysaki mükemmel grafik yapmışlar.yapsanıza uzun soluklu bölümler, oyuncu tatmin olsun.Eğer şu grafiklerle mf2 tarzında uzun oynanış bölümleri olan, ara videoda çok oyalanmayan bir oyun yapsalar imiş tadından yenmezmiş.Lanet olsun senin gibi oyuna.tabi reklamı sağlam yaptı, millet bi b...k zannetti.Afedersiniz ama bu oyunu orjınal alan arkadaşların parasına yazık.Sadece grafikten ibraret. 2 dakkalık aksiyon filmi gibi yapmışlar hepsi bu..bırakın mw3 ü MW2 nin bile eline su dökemez bu oyun.
Şunu banlayın her konuya olumsuz bf 3 yorumunu kopyalayıp yapıştırıyor.

Mactavish-

28.10.2011 22:00:07

0
işiniz gücünüz grafik olmuş grafikçi ergen nesil yüzünden adam akıllı oyun sayısı bir elin parmağını geçmiyor gidin nerde oynuyorsanız oynayın tutan yok yok AA yok 720p 1080p AA mış çokta tın çok gerekli olmadan oynanmıyor oyun

AnduriLXx

28.10.2011 16:38:25

0
NEDEN "Patrick Liu" NEDEN DİYORUM; ÇÜNKÜ PC OYUNCULARI SİZ KUTSALSINIZ DİYOR :D :D :D KONSOL FANBOYLARDAN BAŞI AĞRIMIŞTIR YAZIK :D

BSC Misafiri

28.10.2011 16:10:27

0
ne varkı bunda kızacak bence ben de hem xbox hem ps3 hemde pcvar beni lgilendirmıyo aslında pekte ama pc bi farrklı oyun oynanır konsolarda bi farklı oynanır

BSC Misafiri

28.10.2011 09:37:41

0
Bu adamlar Pc'den konsol kadar para kazanıyor olsalardı günümüzde şuanki oyunlardan kat kat daha kaliteli oyunlar oynuyor olurduk.

gokhan2707

28.10.2011 01:38:34

0
quote:

Orijinalden alıntı: ultra_storm

Crysis 1 konsollara çıkmadı crytek battımı ?
Sonradan çıkarıldı,az çok kısıntılar olsada.

aykut291

27.10.2011 22:35:44

0
ultra_storm 1.Spotcularda fiyat sürekli güncelleniyo yeni çıkan oyunlar 120 TL başlıyo 2-3 ay geçtim yerine yeni oyunlar geldimi düşüyo fiyatları.Aynı zamanda takas yapılarak alınıyo ben bir oyuna en fazla takas yaparak 40 TL vermişimdir.Oda nadir genelde 15 TL alıyorum. 2.LCD monitörlerde oluyo. 3.Xbox 360 bilemem 3K sorunu komple üretim aşamsından belli var.Ama ps3 sarı ışık hatası nadir.Ben 4 yıl oldu alalı ps3 hayla tıkır tıkır çalışıyo,Kullanmayada bağlı adam akıllı kulanıyosan malını hiçbirşey olmuyo.Sen gidipte hergün sabahtan akşama kadar oyun oynarsan.ve makinenin 1 hafta veya 3 günde bir içendeki tozları temizlemessen.1 Yılda bozulur tamam.

Mactavish-

27.10.2011 22:18:16

0
quote:

Orijinalden alıntı: ultra_storm

Aynen bir konsol oyunu 120 tl oda spottan alırsanız ayrıca lcd tv almanız gerek tüplü tv'de oynanmazki.Ayrıca bir konsol 3-4 yıl dayanıyor sonra ya sarı ışık yada 3k ömrü bitiyor yani hiç kimse 2006'da aldığı konsolla şu anda hiçbir oyunu oynayamıyordur mutlaka bozulmuştur.Kullanım ömrü var bide.Ayrıca ilk çıtığında hiçte ucuz değildi konsollar bu durum 2-3 yıl sürdü 1750 tl az değilki 2007 yılında.
Heavy Rain 50TL Gran Turismo 5 50TL Super Street Fighter IV 50TL Motor Storm: Pacific Rift 30TL MotorStorm: Apocalypse 50TL LittleBigPlanet 2 50TL Ratchet & Clank Future: A Crack in Time 50TL Bayonetta 30TL Dante's Inferno 50TL God of War III 50TL Castlevania 50TL Demon's Souls 50TL Grand Theft Auto IV: The Complete Edition 80TL Killzone 3 50TL L.A Noire 90TL Infamous 2 90TL PSN 25TL Resistance 2 30TL Uncharted: Drake's Fortune 40TL Resistance 3 90TL Deus Ex Human 90TL Two Worlds II 100TL Rage 100TL bunlar benim sevdiğim oyunlar tabi listeye eklenmesi gereken var yarım kaldı bunun takası var psn kardeşliği var BF3 PSN DEN ALINCA 25TL YE GELİYOR DİKKATİNİ ÇEKERİM

aykut291

27.10.2011 22:15:27

0
Aman ya bunlarda baydı artık 5-6 yıl ilerde olsa noluyo .En güzel yapımlar yine konsollara çıkıyo,en erken konsollara çıkıyo.Blizzard bile konsola diablo yapıcak.İlerde olsa nolurki hangi oyunlarda aralarında uçurum kadar fark görüldüki.Veyada pc nin gücünü tam anlamıyla yansıtan dev bir yapım yapıldıki. Pc 6-7 yıl istediği kadar ilerde olsun en güzeli konsol.Bakın görürsünüz yeni nesil konsollar çıktıktımı ve satış rekorları kırdımı bakalım pc nin yanında durucaklarmı o önemli.

sinnux

27.10.2011 20:00:17

0
Evet biz PC'nin konsolların 5-6 yıl ilerisinde olduğunu konsolların PC'nin 5-6 yıl gerisinde olmasından anlamıştık. Sürekli aynı şeyi söyleyerek reklam yapılmaz ki.

Tri-Pod

27.10.2011 19:53:50

+2
harbimi ?

Mr.Humble

27.10.2011 18:07:15

-1
abi benim zibox 3 sene oldu jasper tıkır tıkır açıyor oyunları

ultra_storm

27.10.2011 18:01:55

+1
quote:

Orijinalden alıntı: bloodTime oyunlar bedava zaten...ver 550yi senelerce keyfine bak 0 masraf...
Aynen bir konsol oyunu 120 tl oda spottan alırsanız ayrıca lcd tv almanız gerek tüplü tv'de oynanmazki.Ayrıca bir konsol 3-4 yıl dayanıyor sonra ya sarı ışık yada 3k ömrü bitiyor yani hiç kimse 2006'da aldığı konsolla şu anda hiçbir oyunu oynayamıyordur mutlaka bozulmuştur.Kullanım ömrü var bide.Ayrıca ilk çıtığında hiçte ucuz değildi konsollar bu durum 2-3 yıl sürdü 1750 tl az değilki 2007 yılında.

bloodTime

27.10.2011 17:39:49

+1
oyunlar bedava zaten...ver 550yi senelerce keyfine bak 0 masraf...

AsasinoDePulgas

27.10.2011 17:27:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: fetok12 1 milyara aldığım bilgisayar 2 senede çürüyor yazık yaw oysa 500 tl ye alıdğım zboxı rahatlıkla oynuyorum sie pc yi yaw öyle böyle diyorsunuzda banane battlefield 3 ün pc deki yüksek grafiğinden sonuçta pcde de konsolda da oyun olarak aynı değilmi ? sadece atmosfer grafikte daha iyi pc tamam ona saygım sonsuz gittim battlefield 3 ü pc de indirdim medium ayarlarda açtım kötüydü. sonra ps3 te oynadım oyunu daha güzeldi ne gerek var o kadar para harcamaya pc ye. He tamam bütçeniz varsa pc alın bişey demem benim fikrim bu kardeş diğer arkadaşlarımın abimin yakınlarımda öyle. parası olan pc alsın
katılıyorum ama şimdi ps3 te küçük televizyonla oynanmaz ona şimdi birde full hd 40" led tv lazım

Mr.Humble

27.10.2011 17:18:20

0
1 milyara aldığım bilgisayar 2 senede çürüyor yazık yaw oysa 500 tl ye alıdğım zboxı rahatlıkla oynuyorum sie pc yi yaw öyle böyle diyorsunuzda banane battlefield 3 ün pc deki yüksek grafiğinden sonuçta pcde de konsolda da oyun olarak aynı değilmi ? sadece atmosfer grafikte daha iyi pc tamam ona saygım sonsuz gittim battlefield 3 ü pc de indirdim medium ayarlarda açtım kötüydü. sonra ps3 te oynadım oyunu daha güzeldi ne gerek var o kadar para harcamaya pc ye. He tamam bütçeniz varsa pc alın bişey demem benim fikrim bu kardeş diğer arkadaşlarımın abimin yakınlarımda öyle. parası olan pc alsın

bloodTime

27.10.2011 17:09:13

+2
open gl değilde oyunun kendisine bakın ...hala granturismo ,kz3 diyosunuz... mesele opengl olsaydı sadece ps3'ten şikayet gelirdi...aynı durum xboxtada var.... 7. yıla girerken ps3'ün şifreleri çözülemedi gibi saçma düşünceler tarih olmadı mı artık... bf3 konsollaraın sınırlarını fazlasıyla zorluyor...gerek özellikle açık haritaları çoklu araç kullanımları gerçekçi grafiklerş 256 mb ramı fazlasıyla zorluyor.... ne uncharted 3 ne gt5 ne de diğer exc oyunlar bf3 gibi değil... firmaya suç atmayı bırakın artık....

AsasinoDePulgas

27.10.2011 17:06:08

+1
adamlar bf3 ile unc3 ü felan karşılaştırıyor. Zekalarına hayranım. Birinde 64 kişilik , bir ucundan diğer ucuna 10 dk da zor varılabilen bir harita var. Diğerinde çok daha düşük değerlerde buna rağmen aynı (hadi biraz fazla diyelim) grafikleri veren 2 oyun var. DICE pc ye olduğu gibi ps3 ede bu özelliklerde çıksaydı oyunun grafikleri belki mario gibi olurdu. Dengeyi iyi sağladığını düşünüyorum. Karşılaştırdığınız 2 oyuna bakın. Hiçbir alakaları yok.Hala - basan ve kendini kandıran varsa gitsin konsoluyla oynasın unc 3 ünü keyfine baksın. BF3 e burdaki 2-3 fanboya ihtiyacı yok. Oyun grafikleri için alınmaz, zevk almak için alınır bunu unutmayın. Mario oynardık eskiden deli gibi grafikleri gerçek diye mi peki? Hayır zevkli diye. Sanırım anladınız.

ultra_storm

27.10.2011 16:44:22

-1
Arkadaşlar siz yanlış düşünüyorsunuz battlefeild 3 sadece ekran kartı yemiyor crysis 2 gibi oyunlardaki gibi işlemciinde iyi olması raminde iyi olması lazım burada ekran kartı öenmli değil sadece battlefield 3 için.

baydens

27.10.2011 16:37:07

-1
Hep aynı konu,hep aynı tartışma.Konsol mu,pc mi?Dice resmen resmiyete döktü bu tartışmayı.İnsanların kişisel zevkleri ve tercihleri bir yana dursun birde işin gerçek boyutu var tabi.Pc donanımının ps3 donanımına nazaran kat be kat üstün olduğu aşikar yani bunu kabul etmemek zaten doğaya aykırı ama gel görki iş donananım da bitmiyo yalnız düz mantıkla bu işi yürüten yurdum insanı pc nin daha iyi olabileceği sonucuna varıyor ki biz türk milletiyiz bundan daha doğal bi sonuç beklenemez.Malesef araştırmayı bilmiyoruz bugünlerde çıkacak uncharted 3 adında bi oyun var eminim hepiniz duymuşunuzdur hiç kendinize 5-6 yıl öncesinde kalan bir donanımda nasıl bu kadar muhteşem grefiklere sahip oyun çıkabilir diye sorduğunuz oldu mu ya da Killzone 3 ya da Gran Turismo 5 ya da Resistance 3 ya da GOD OF War 3 bunun sebebi bu oyunların Open GL ile yazılıyor olması pc oyunları ise direct x ve ikisi elma ile armut gibi yani pc ye çıkan oyunu konsola çevirmek kırmızı elmayı alıp yeşile boyamak gibi yani görünüşte renk aynı ama tat farklı olmaz yani bunun yanında ps3 gerçek manada oyun yapılmsı konusunda bugüne kadar çıkan en zor alet bu işi gerçekten becermek pek kolay değil dice istese yapmaz mıydı alasını yapardı ama işin bir de duygusal yanı aynı zaman da zaman boyutu var vaktin değerini düşündüğümüzde ise bence gerçek manada verilebilecek en doğru kararı vermiş dice.Sırf bu konuya biraz olsun doğru bi bakış açısıyla eğilinebilir mi sonraki tartışmalarda mantığını yürüterek msj yazmak istedim ve yanlış anlaşılmasın hem ps3 hem de pc sahibiyim pcmde pc hani 6 çekirdek,8 gb 2000 mhz ramlar,M4A89GTDPRO USB 3 ANAKART,twin frozr 2 hd6950 ekran kartı,120 gb ssd,creative hd titanium ses kartı vs vs donanımı yalnızca tarafsız biri olduğumu anlamanız için yazdım yoksa haşa Allah daha iyisini size nasip etsin.Gelin görünki ben de hem pc hemde ps3'e çıkan oyunları elbbete pcmde oynarım çünkü direct x mantığı baskınıdr bu oyunlarda ps3'e nazaran daha rahat yazılır ve üstünde oynamak daha kolaydır ve ortaya enfes grafikler çıkar.FPS oyunlarında ise ben klavye mousecuyum arkadaş pcde oynarım ama şimdi şu move denen meretle 3D tv sharpshooter o da ayrı bi tat hani Killzone 3'ü öyle oynadıktan sonra fps oyunları tat vermez oldu battlefield 3 ayrı tabi ama ps3 te bambaşka bi alet şimdi Red Dead Redemption türünün gelmiş geçmiş en iyi bi kaç oyunun dan biri umarım bir gün pc içinde çıkar ve hepiniz oynama şansına erişirsiniz keza l.a. noire ki kısa zamanda pc ye gelio kesin oynayın Uncharted 1-2,Killzone 2-3,Resistance 3,God of War 3,Gran Turismo 5 ve daha sayamayacağım bi çok oyun yani ikisininde yeri ayrı yani pc si olan ps'3 ü olandan daha şanslı ya da tam tersi gibib bi durum kesinlikle söz konusu olamaz ayrıca bu,denli yaygaralar koparan firmanın oynunun konsol incelmelerinde aldığı puanlar da ortada.http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Battlefield_3un_Konsol_incelemeleri_Yayinlaniyor-21150.htm Henüz Ps3 verisyonun deneme fırsatım olmadı şahsen ama bu yapılan açıklamalarda ben başka bi durum olduğunu düşünüyorum yani fazla üstünde duryo firma bu konunun ki puanlarda aşikar bi iç çatışma kokusu alıyorum sanki yurdum fanları da suyunu çıkarıcak tabi bu durumun.İyi günler bol oyunlu bol head shotlı battlefield 3'lü günler diler huzurlarınızdan ayrılırım arkadaş.

ultra_storm

27.10.2011 16:28:26

0
quote:

Orijinalden alıntı: stun konsollara çıkarmama gibi bir ihtimalı yok :) batsınmı istiyorsun :D ne dice ın ne de EA nın işine gelmez :)
Crysis 1 konsollara çıkmadı crytek battımı ?

SOLID SNAKE

27.10.2011 16:26:21

-1
PC konsolların 5 yada 6 yıl ötesinde doğrudur, Ama Malesef Battlefield 3'ünüz Değil.

xian

27.10.2011 16:18:44

-1
kopya oyunda PC de DICE vurgunu yesin, akıllanır ve bir sonraki oyunda konsolu över.

_EXcCc_

27.10.2011 14:19:18

0
Kendilerini savunmuşlar prestij meselesi Etkiye tepki de denebilir Eşyanın doğasında var :)3 sene alınteri dökerek oyun yap yeni grafik motoru ile Milyonlar harca sonucunda bi grup konsol fanı DİCE'yi suçlasın :) oh ne ala memleket! peki Ne zaman dönüp konsoluna bakmayı planlıyosun?

thanatos13

27.10.2011 13:55:48

0
vay arkadaş bu dice ne kadar pc meraklısıymış ya, ne çok vik vik etti.. konsol sahibi olarak bizlerde biliyoruz konsolların sınırlı olduğunu oyun geliştirilirken çok zorlanıldığını, tamam artık yeter vurmayın öldü konsollar.. bunlar hakkında konuşacağına, oyunlar ve oyunculuk hakkında ne bileyim daha nasıl geliştirebiliriz neler yapabiliriz diye fikir alış verişinde bulunması gerek bazı şeylerdeki öncü firmaya da bu yakışır affedersiniz koca karı gibi dır dır ederek konsollara artık sallamaya gerek yok.

Fatal1ty.

27.10.2011 13:54:45

0
Hani konsollarda konsol aldıran exclusive oyunlar vardır ya, Battlefield 3 PC exclusive olsaydı binlerce, milyonlarca kişi oynamak için sistem toplardı

bloodTime

27.10.2011 13:04:30

0
yahu arkadaş tehdit eder gibi yapmasın da görelim diyosun da adam istendiği için yapılıyor bu nasıl bi savunmadır....tutturmuşsunuz yapmasında görelim ,yapmasın lütfen... yapmasın diyeceğine, almıyorum de protesto et... oyun rayına otursun bakalım kaç kişi almayacak...

stun

27.10.2011 13:00:44

0
bloodTime 27.10.2011 12:10:02 yapmasında bizmi görelım :? eğer oyun konsola çıkmassa zarar eder fırma haberın olsun... satışları çok duşuk olur...

Mactavish-

27.10.2011 12:42:53

0
quote:

Orijinalden alıntı: bloodTime BF3 yeni nesil konsollara yapılsaydı o zaman oyun görürdük işte...ne pcye nede konsola kısıtlama gelirdi...pcye bile kısıtlama gelıyor mecburen....her oyunda böyle...
neyse artık bf4 veya bc3 nasip ama ben grafikten çok (grafikler şuan bile sağlam) eğlenceli istenileni veren bir oyun olsun sadece grafikten ibaret olmasın bunuda başardı battlefield 3 şuan endişe edicek birşey yok devam yani

mertm14022

27.10.2011 12:37:02

-1
konsollar daha çok satıyor ama DICE bf3 daha çok satacak diyor gerize kalı hala pc yi savunuyor kazıgı yiyecek bir tarafından ama ne zaman

bloodTime

27.10.2011 12:30:06

0
BF3 yeni nesil konsollara yapılsaydı o zaman oyun görürdük işte...ne pcye nede konsola kısıtlama gelirdi...pcye bile kısıtlama gelıyor mecburen....her oyunda böyle...

Mactavish-

27.10.2011 12:25:41

0
quote:

Orijinalden alıntı: bloodTime

İnan bende anlamadım :D.....
dice haklı şu yönden haklı pc ler konsollardan 6 yıl önde ve konsollar yüzünden oyunlar sınırlanıyor ve bu güç kullanılmıyor yeni nesil konsol çıkınca oyunlarda çok fena atlama olucak diye adamlar ağlıyor bu gücü kullanmıyoruz diye

bloodTime

27.10.2011 12:23:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: Mactavish- adamlar konsola 10 numara yapmış hala ne istiyorsunuz anlamıyorum
İnan bende anlamadım :D.....

Mactavish-

27.10.2011 12:21:45

0
adamlar konsola 10 numara yapmış hala ne istiyorsunuz anlamıyorum

Fatal1ty.

27.10.2011 12:11:40

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Bf3 ü tartışman ben Pc çok külfetli 700lira nire 4000lira nere konsol al herkezle eşit şartlarda oyna ben bunu bilir bunu söyler..
Yıl olmuş 2011, hâlâ PC 4000 lira diyenler var. Sanki her sene böyle bi PC topluyoruz: www.donanimhaber.com/asus/NewsDetail.aspx?id=29972

bloodTime

27.10.2011 12:10:02

+1
neden yapmasın ki ,şimdi de moda oldu bu laf ''yapmasın da görelim''...yapmasın da siz görün bakalım etraf bf3 gibi oyunlarla dolu ya...konsollarda 2.5 milyon ön sipariş almış bi oyun bu ....demekki çok isteniyor...eminim yapmasın diyen adamlarda çok istiyodur.... bakın bc2 konsollarda 10 mılyon satmış istek var ki yapıyorlar...

UgS360

27.10.2011 12:03:58

0
dice daki akıllı arkadas yüregin varsa beğenmediğin konsollara bi oyun yapmasına lütfen ya, o zaman piyasadaki halini merak ediyorum

bloodTime

27.10.2011 11:59:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri herkez bi kopsun gitsin ya adamlar zahmete girmedi isteseler konsollara nasıl oyun yapıldığını görürler GOTY UNCHARTED3 oldumu kafalarını kuma gömerler artık
Adamlar tüm platforma daha önce yapılmamış devasa bi oyun yapmışlar neden kuma gömsünler kafayı..TPS ile FPS'yi karıştıran akıl işte...

senseman62

27.10.2011 11:46:59

+2
pinky gelir birazdan saçmalar

BSC Misafiri

27.10.2011 11:38:44

0
Bf3 ü tartışman ben Pc çok külfetli 700lira nire 4000lira nere konsol al herkezle eşit şartlarda oyna ben bunu bilir bunu söyler..

BSC Misafiri

27.10.2011 11:38:29

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Chosen_One yeni nesil konsollar çıktığında da paraya kıyıp en iyi sistemi yaptıktan sonra pc oyuncuları sırtı yere gelmez. Ben hem konsol hem pc oyuncusuyum fakat pc de oynamak her zaman daha zevkli gelmiştir bana o yüzden ps4 için biriktirmiş olduğum paranın üzerine biraz daha ekleme yaptım ve 7500 liralık pc topladım Battlefield 5 e kadar yolu var :D
2sene önce çıkmış kartlar zor çalıştırıyo sen neden bahsediyon senin cebinde 7500 lira olması bile şans bu akıl ile

BSC Misafiri

27.10.2011 11:38:24

0
herkez bi kopsun gitsin ya adamlar zahmete girmedi isteseler konsollara nasıl oyun yapıldığını görürler GOTY UNCHARTED3 oldumu kafalarını kuma gömerler artık

senseman62

27.10.2011 11:37:58

0
quote:

"Hepsi konsol donanımları yüzünden yaşadığımız sınırlamalardan dolayı oldu. PC, güncel konsollardan 5 ya da 6 yıl önde artık. Belirgin bir fark var."
zaten bu cümle herşeyi açıklamış...bunun yüzünden güzel yapımlar gelmiyor Crysis 2 bile konsol port oldu bu yüzden...aferin micro ve sony aynen devam edin böle..

bloodTime

27.10.2011 11:10:52

0
BSC Misafiri anlatmassın arkadaş teknik bilgi 0 ,araştıran eden yok sadece konsola bakıp yorum yapılıyor....bence gerçekçilik olarak bf3 tüm exc oyunlardan daha iyi duruyor... zamanında crysis 2 de çok eleştirildi...

BSC Misafiri

27.10.2011 11:07:07

0
arkadaşlar yok gow3 müş yok killerzone imiş yok bilmem ne imiş...Güzel kardeşim bu oyunlardaki mapler küçük daha az detaylandıracak nesneler var.BF3 deki kadar çeşitlilik ve ekran kartı ve işlemciyi yoracak abartılı şeyler yok.Ayrıca Bf3 kadar seri bir oynanış tarzı olmadığından bu kadar iyi yapılabiliyorlar.Saçma sapan kıyaslamalarda bulunmayın lütfen...

bloodTime

27.10.2011 11:06:46

0
uncharted 3 nyse de gears of war 3'ün sanki bf3 kadar grafikleri var... hala bf3 ile uncharted 3'ü karıştıranlar var...verin naugyt doga böyle bi oyunu yapsın bakalım aynı grafiklerle:D... forza motorspoprt gt5'e diyen arkadaş, forza veya gt5'in pistlerinde kaç tane tankla etrafı bombalıyosun kaç tane apartmanı yıkıyosun vs .saymakla bitmez, makinanın zorlayacak neler var....bomboş bi alanda abanmışlar grafiklere...etrafdta ormanlık arazi bi kaç ağaç... DİCE çok becerikli konsollarda iş yok...

BSC Misafiri

27.10.2011 10:59:15

0
"Oyunun zevki PC'de yaşanır"

BSC Misafiri

27.10.2011 10:51:47

-1
ya abartma DİCE allah aşkına ya.beceriksiz bi oyun yapımcısının kendini kurtarma çabaları.oynadım battlefield 3 ü konsolda rezalet.call of duty yi iple çekiyorum.gears of war 3 uncharted gibi grafikler hala pc de yok bu nasıl iş DİCE ! hadi onlar özel oyunlar konsolda RAGE oynadım yenim ederim konollardaki en iyi grafikli oyun pc de o denli berbat bu nasıl iş DİCE bi anlat bakalım .

TMF

27.10.2011 10:15:29

+1
BF3 ü sadece PC için yapsalardı o zaman ?

tavernator

27.10.2011 10:13:47

+1
Doğru pc ciler 5-6 sene önce GT 5 ile forza motorsport u , uncharted 3 hatta tamda 5 sene önce bu zamanlarda oynuyorlardı. :)))))))

Fatal1ty.

27.10.2011 09:53:24

0
Bu gün bi konsol alsaydım, ne gamepad ile uzanıp rahat rahat oynayacağımdan, nede exc oyunları için almaz; kimsenin pc yi iplemediği için alırdım. Ms çöpbox'a verdiği desteği pc ye verse hem biz, hemde Bil geyts kazanırdı. Dayadı bize DirectX diye bi kazığı, oyun oynamaya çalışıyoruz.

prowent55

27.10.2011 09:43:58

0
DICE sadece dediklerinin arkasında durmak için BTF yi konsollara optimize etmedi adamlar konsollar için uraşmamış bile sonra laf ediyorlar konsollara

BSC Misafiri

27.10.2011 09:32:18

0
İyi bir bilgisayar aldım, Pc oyunlarını da arada oynarım diye. Bakıyorum bakıyorum Pcde oynama zahmetine değecek oyun yok. Ne oyun varsa hepsini xboxda rahat rahat oynamışım şimdiye kadar. Artık aldığım PC bir diablo 3 veya Star Wars old republic bekler ancak.

rodibas9988

27.10.2011 09:14:40

0
Ne Sandın TopRaaamm

Chosen_One

27.10.2011 09:07:15

0
yeni nesil konsollar çıktığında da paraya kıyıp en iyi sistemi yaptıktan sonra pc oyuncuları sırtı yere gelmez. Ben hem konsol hem pc oyuncusuyum fakat pc de oynamak her zaman daha zevkli gelmiştir bana o yüzden ps4 için biriktirmiş olduğum paranın üzerine biraz daha ekleme yaptım ve 7500 liralık pc topladım Battlefield 5 e kadar yolu var :D

Tancredi

27.10.2011 07:46:27

0
Tamam Dice :)

Mactavish-

27.10.2011 06:21:55

0
nedense ben bf3 ün konsol ile pc sürümü arasında 5-6 yıllık fark göremiyorum

RedTurkei

27.10.2011 05:36:48

+1
http://uk.ign.com/videos/2011/10/26/battlefield-3-which-platform-has-the-best-graphics 6yıllık teknolijiyle bunları başarıyosa elini öpmek lasım il çıkan yeni konsollo birlikte bende konsol ailesine katılacağım hem ucuz hemde kalite.. her sene 4binlire ya makina toplanmaz lem kopya oyun oynasan bile ucuzki kopyacıda değilim 2 tane aldını düşün yeni nesillerden maximum 2500 lira :D Konsol akıllı işi ne derseniz deyin 6 yıldır almadım 6 yıldır pişmanım alırım konsolumu onlar düşünsün gücüne ben bakayım performansa

Celtic Warrior

27.10.2011 04:38:01

0
quote:

Orijinalden alıntı: stun konsollara çıkarmama gibi bir ihtimalı yok :) batsınmı istiyorsun :D ne dice ın ne de EA nın işine gelmez :)
Keşke çıkarmasalardı. :D Ama tabi parayı konsoldan kıracaklar :D

QbLaY!!!

27.10.2011 03:09:06

0
bkz: uncharted3 GOW3 vb.... arkada değil demiyoruz da yapılınca olabiliyo ,örnekleri nereye sokalım DICE???

stun

27.10.2011 03:04:15

0
konsollara çıkarmama gibi bir ihtimalı yok :) batsınmı istiyorsun :D ne dice ın ne de EA nın işine gelmez :)

BlackBeasT

27.10.2011 03:03:20

0
Konsol oyuncuları neden Patrick Liu kızsın ki ,Consolculardan kızan çıkarsada sebebini yazsın'da bilelim...:D ,Adamlar consol oyuncuları kendilerini iyi hissetsin diye BF3 HD texture pack yayınladı,sanki HD texture pack olmadan o görsel kaliteyi konsolda sunamıyacaklardı..D (cevap için haberin son satırı yeniden okuyunuz) DICE şimdiki oyun konsoları depoya kaldırılmadan son şakasını yaptı...HD texture pack,gözler 2 kasımda Rockstar games'de GTA_V için yeni gelicek oyun konsolarına hazırlıyıcam 5-6 yıllık hurda'da oyunumu ziyan edemem GTA V kalitesinden ödün veremem derse ki GTA seri olarak yeni nesil oyun konsoların öncülerinden olmuştur.Ahanda o zaman güncel oyun konsollu kullanancıları kızacaktır...

encuni

27.10.2011 03:00:00

-2
O zaman konsollara cıkmasaydı 1 2m belki satardı

GwynBlade

27.10.2011 02:43:45

-4
iyide güzel kardeşim 5-6 yıl önceki pcler konsollardan güçlü değildi

Celtic Warrior

27.10.2011 02:38:06

+1
Demek konsoldaki başarısızlıklarını böyle ört pas etmeye çalışıyorlar yapan yapıyor. Tabiki Pc ile aynı olmasını beklemiyorum ama bu sefer fark çok açık Battlefield 3'ün konsollarda bu tutumu yüzünden pek fazla satacağını zannetmiyorum MW3'ün gerisinde kalacaktır.

SurlarÖnünde

27.10.2011 02:22:26

+4
Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar. Şimdi bu zavallı adamı linç edecekler.

tasci3

27.10.2011 02:11:16

0
Xbox'ım ps3'üm var fakat BF3 tarzı yüksek grafik vaad eden ve ex. olmayan oyunları pcme yükleyip oynarım pc'yi geçecek bir konsol çıkmadı çıkamaz da...

rambocuk

27.10.2011 02:05:23

+1
yoo konsol kullanıyorum ama kızmadım doğru diyor pc daha önce ma oyunlarda oynanabilirlik yok konfor desen sıfır kambur oluyosun pc basında :) konsolda çok iyi oyunlar var konfor var cd yi takıyorsun uzanıyorsun koltuga sadece eğlenıyorsun kurulum olmadı sistem yetmedi virüs girdi vs vs sorunları yok

BSC Misafiri

27.10.2011 02:04:46

-10
abi oyunu orjinal lamıyorum indiriyorum DICE bir dahikine daha iyi bir çalısma yaparda yaptıgı ayıbı örter çalısın DICE keleime yapmasın!!!! bu yüzden konsollarda fazla satmaz artık bu battlefield her zaman COD ÖNDE olucak BATTLEFİELDE EZİLECEK BU KADAR BASİT

serdo666

27.10.2011 01:53:55

+1
quote:

Orijinalden alıntı: MarvelX 2005-2006 yillarinda cikti konsollar. Birde bunlarim gelistirme asamalari var yani 2004 de falan hazirlaniyor desek taslak olarak , devamli gelisen pc platformundan geri kalmalari kacinilmazdi.
Arkadaşın dediğine tamamen katılıyorum şarap değil ya bu konsolların içindeki donanım yıllandıkça iyileşsin vereceği performansta biyere kadar

MarvelX

27.10.2011 01:48:08

+6
2005-2006 yillarinda cikti konsollar. Birde bunlarim gelistirme asamalari var yani 2004 de falan hazirlaniyor desek taslak olarak , devamli gelisen pc platformundan geri kalmalari kacinilmazdi.

BSC Misafiri

27.10.2011 01:47:50

-1
Öyle tabi :) Paranızı kıyıp en pahalı sistemi yapın 15 yıla çıkar :)

bykrm

27.10.2011 01:47:34

+13
Doğru söze ne denir .
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Battlefield 3
+ TAKİBE
AL
510 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız