Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Beklenen Oldu: Diablo 3 Konsollarda!!


     Uzun süredir yapım aşamasında olan Diablo 3 için hala net bir çıkış tarihi yok. Dedikodular her ne kadar oyunun yakında çıkacağını işaret etse de Blizzard'tan konu ile ilgili açıklama gelmiş değil. Blizzard'ın uzun zamandır sessiz kaldığı bir diğer konu olan, oyunun konsol sürümü ile ilgili ise bugün önemli bir gelişme yaşandı.
 
     Oyunun konsol sürümü ile ilgili dedikodular yaz aylarından itibaren sık sık gündemi meşgul ediyor. Bugün ise somut bir açıklama yapıldı ve oyunun konsola geleceği de bir nebze de olsun doğrulanmış oldu.
 
     Blizzard'ın iletişim görevlilerinden Bashiok kod adlı Micah Whipple'ın, twitter adresinden konsol sürümü ile ilgili doğrulama geldi. Sorulan soruya olumlu yanıt veren Bashiok, oyunun konsollara geleceğini doğrulamış. Bashiok ayrıca oyunun konsol sürümünde baş tasarımcının Josh Mosqueira olduğunu da belirtmiş.
 
     Tabi henüz resmi bir açıklama Blizzard firmasından gelmese de bu doğrulamayı yapanın Blizzard'ın içinden birisi olması mutlarımızı da yeşertiyor. Bu gelişme üzerine yapılacak olan açıklamayı biz de merakla bekliyoruz.

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak Twitter Blizzard PC RPG Diablo 3 Diablo III İzometrik Aksiyon RPG
Game of Thrones'tan Yeni Görüntüler Free to Play EverQuest II'ye de Yaradı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Guest-63B0840C9

6.2.2012 16:00:58

0
Bu kadarn uzun beklettiklerine değiyor gibi.Birde Türkçe gelse tam olur.

Playas

6.2.2012 15:44:53

-1
ahanda buraya yazıyorum adamlar Pc'ye çıkarmayacak kadar aptal değiller.max 6-9 ay fark ile pclerde görürsünüz

Sutlusoda

18.1.2012 14:04:08

0
Nereye nasıl gelecekse gelsin artık yaşlandık...

.:SyLaR:.

17.1.2012 11:07:27

-2
Gazete manşeti ultra_storm NİCKLİ DH ÜYESİ İNTİHAR ETTİ !

Quadhros

14.1.2012 17:29:08

0
quote:

Orijinalden alıntı: nForcer PC düşmanları basmış burayı. İsteyen istediği platformda oynar. PC-Konsol tartışmalarına kesinlikle karşıyım. Bu saçma tartışmalar yüzünden çok saçma nedenlerle birbirimizi kırıyoruz. Lütfen yapmayalım. İnsanların kişisel olan PC'de ya da konsolda oyun oynama sebeplerini empoze etmeye çalışması kesinlikle yanlıştır.
Kesinlikle katılıyorum.. İsteyen istediği yerde oyun oynar.. Yorumuna sonsuz katılıyorum ve tebrik ediyorum.. Konuya dönecek olursak Blizzard istediği kadar açıklama yapmasın ateş olmayan yerden duman çıkmaz. Bu oyun konsollarada gelecek ve gelmelidirde. Ha konsol sürümü için bir kaç yıl daha beklemek gerekecek diye düşünüyorum ki artık millet beklemekten derviş sabrına sahip oldu diyebilirim..

Phantom7

13.1.2012 21:23:59

0
Güzel Haber

zack06

13.1.2012 21:17:19

0
quote:

Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs

PM Listeni boşalt RPG'G
tamam

Opricnik

13.1.2012 20:42:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: Legend_Warrior

Öyle bir şey yapacak kadar ezik duruma geldiyse Blizzard ben o oyunu protesto ederim istediklerini yapsınlar ister Türkçe koysunlar almam oyunu ama sanmıyorum o kadar da değil ToR bindiriyor da ne olacak DIII çıktığında kitlenin çoğu geçecek zaten ayrıca yeni MMO'sunu çıkarması ile durum tersine döner zaten bu adamlar her şeylerini PC'de kazandılar konsola çıkarıp para kazanmaya çalışmazlar ToR'a geçenlerde alacak gidip BNet, AH bunları zor oturttular konsola eksik çıkar zaten çıksa bile..Oyun PC'de tamamen serverları kayıtlı şekilde bunları naısl yapacaklar konsola kısa sürede..
Kısa sürede yaptığı ne malum kaç E3'tür sorduklarında şuan olurmu olmazmı diyolar araştırıyoruz yani yapıyorlar yemesinler yapmasalar gelmeyecek veya hayır derlerdi.2009 E3'ten beri aynı cevaplar o zamandan beri adapte ediyorlardır ayrıca VALVE steam'ı adapte etti bir BNet'mi adapte olamayacak zaten Auction House yeni duyuruldu yani çok olmadıa 1 sene en olmadı bile çok zor özellikler değil belki AUC house olmaz güzel olur zaten oyunda ticaret yapmak gibi amacım yok benim ha sen itemleri pazara koyup gideceksen bilemem

The_Rahip

13.1.2012 19:44:30

0
Blizzard'in PC'deki kitlesi herzaman sadiktir ve kolay kolay sirtini donmez. Satis olarak oldukca iyi rakamlara ulasacaktir.

TheMarjinaLs

13.1.2012 19:28:38

0
quote:

Orijinalden alıntı: zack06 Komik mesajlar var Neyse rpg olsun ne olduğu farketmez her türlü oynanır
PM Listeni boşalt RPG'G

On.E

12.1.2012 15:32:27

0
quote:

Orijinalden alıntı: Paypay88

Bana sorarsanız uzun süredir yapılıyordur hatta son ertelemelerin sebebi konsol olabilir birlikte çıkar konsol pc sonradan çıkmaz diye düşünüyorum
Öyle bir şey yapacak kadar ezik duruma geldiyse Blizzard ben o oyunu protesto ederim istediklerini yapsınlar ister Türkçe koysunlar almam oyunu ama sanmıyorum o kadar da değil ToR bindiriyor da ne olacak DIII çıktığında kitlenin çoğu geçecek zaten ayrıca yeni MMO'sunu çıkarması ile durum tersine döner zaten bu adamlar her şeylerini PC'de kazandılar konsola çıkarıp para kazanmaya çalışmazlar ToR'a geçenlerde alacak gidip BNet, AH bunları zor oturttular konsola eksik çıkar zaten çıksa bile..Oyun PC'de tamamen serverları kayıtlı şekilde bunları naısl yapacaklar konsola kısa sürede..

Genesis.

11.1.2012 22:28:03

0
quote:

Orijinalden alıntı: Paypay88

Bana sorarsanız uzun süredir yapılıyordur hatta son ertelemelerin sebebi konsol olabilir birlikte çıkar konsol pc sonradan çıkmaz diye düşünüyorum
Haklı olabilirsiniz ertelemesine bağlamanız çok mantıklıydı, umarım öyledir biz ps3 sahipleri de tadarız bu güzel oyunu.

Opricnik

11.1.2012 22:00:59

0
quote:

Orijinalden alıntı: Genesis.

Wow zaten her hafta binlerce oyuncu kaybediyor, millet sıkılmaya başladı artık hem yeni içerikler falan insanı kendine çekmiyor. Eskiden lich king vardı illidan vardı hikaye iyiydi falan ama şimdi yok pandaların soyu tükeniyor yok şöyle yok böyle artık world of chinacraft falan olsun adı yani. Bunun üzerine bir de swtor ve diablo 3/guild wars gibi diğer mmorpglerin gelmesi oyuncuları soğutuyor oyundan. PS3'e çıkar diye ümit ediyorum ama bazı arkadaşlar yalanlamış haberi, aslında çıkarsa diablo 3 değilde farklı bir isim ile daha sonra çıkabilir bence.
Bana sorarsanız uzun süredir yapılıyordur hatta son ertelemelerin sebebi konsol olabilir birlikte çıkar konsol pc sonradan çıkmaz diye düşünüyorum

Haykıran Bıngıldak

11.1.2012 21:45:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: SERB!AN Türkçe olmazsa almayalım, aldırmayalım
Orda dur iste ister flemenkce olsun yine alirim

KAKÁ

11.1.2012 21:22:36

-4
Şu eksi basan tiplere hastayım ya (buna da basın içinizde kalmasın)

Genesis.

11.1.2012 21:20:30

0
quote:

Orijinalden alıntı: Paypay88

Blizzard eski blizzard değil . Artık para için her şeyleri mist of pandaria bunun en belirgin örneği Ne yazikki şuan SWTOR bindiriyor Wow'a her anlamda
Wow zaten her hafta binlerce oyuncu kaybediyor, millet sıkılmaya başladı artık hem yeni içerikler falan insanı kendine çekmiyor. Eskiden lich king vardı illidan vardı hikaye iyiydi falan ama şimdi yok pandaların soyu tükeniyor yok şöyle yok böyle artık world of chinacraft falan olsun adı yani. Bunun üzerine bir de swtor ve diablo 3/guild wars gibi diğer mmorpglerin gelmesi oyuncuları soğutuyor oyundan. PS3'e çıkar diye ümit ediyorum ama bazı arkadaşlar yalanlamış haberi, aslında çıkarsa diablo 3 değilde farklı bir isim ile daha sonra çıkabilir bence.

Opricnik

11.1.2012 21:11:05

0
quote:

Orijinalden alıntı: Legend_Warrior WoW kitlesi vs. konsolda satacağından daha fazla satar her türlü asıl kitle PC'de zaten..DAO demiş DAO zaten PC'deki görüş açısını ve akıcılığı veremiyordu 2 her platformda rezildi zaten Ghost nasıl yaptıysa bunu da atarlar sonuçta oyunun motoru, bölümleri her şeyi belli bakar kontrol ve görüş açısı uymadıysa sallar çöpe kalitesiz çıkaracağına Blizzard bu EA değil..
Blizzard eski blizzard değil . Artık para için her şeyleri mist of pandaria bunun en belirgin örneği Ne yazikki şuan SWTOR bindiriyor Wow'a her anlamda

On.E

11.1.2012 18:49:24

0
WoW kitlesi vs. konsolda satacağından daha fazla satar her türlü asıl kitle PC'de zaten..DAO demiş DAO zaten PC'deki görüş açısını ve akıcılığı veremiyordu 2 her platformda rezildi zaten Ghost nasıl yaptıysa bunu da atarlar sonuçta oyunun motoru, bölümleri her şeyi belli bakar kontrol ve görüş açısı uymadıysa sallar çöpe kalitesiz çıkaracağına Blizzard bu EA değil..

Opricnik

11.1.2012 17:39:00

0
Bu PC'de çok oynanır diyenler sanki yapımcı ne biliyorsunuz adamlar belki Karakteir direk yönlendirecek o zaman dragon age'de oynanmaz konsolda bal gibi oynanır ayrıca blizzard diyorsun beğenmedimi atar çöpe o PS2 zamanıydı şimdi oyunlar kat kat daha fazla maliyetlere yapılıyor o kadar kolaymı çöpe atmak sadece PC'ye çıksa 3 milyon 4 milyonu zorlar ama konsolda bu oyun en az 5-6 m satar

F355 Challenge

11.1.2012 17:34:09

0
quote:

Orijinalden alıntı: Ancient Mariner

Ahahahah, yazık olmuş hocam ya
Ne gülüyosun olm @mRt_007 Daha da aksini iddia eden olmaz zaten, çok güzel yazmışsın.

canikoblivan

11.1.2012 16:53:40

0
Ayni anda cikmasi mumkun degil, daha resmi duyuru yapmadi. Blizzard da keriz degil once PC surumuyle esas hitap ettigi kitleye satacak, yeterli rakama ulastiklarinda konsola cikarma yapacaklar. Blizzard'in konsol tecrubesi hic yok, oncelikle kendilerinden emin olduklari topraklarda hareket edeceklerdir diye dusunuyorum.

The_Rahip

11.1.2012 16:35:05

+1
@Eli Wallach, Legend_Warrior; Bunları anlatamıyoruz. Bu oyunda konsollarda oynanış performansı almak için oyunun oynanışının değişmesi yada klavye+mouse desteği gelmesi lazım diğer türlü performans inanılmaz düşer. Gamepad üzerindeki tuşlar belli aynı ekranda en basitinden cold ve fire resistli düşmanda ne yapacaksın "L yada R" tuşları arasında büyüye gitmeye çalışacaksın yada DAO gibi oyunu durdurup büyü yapacaksın sonra yine dondurup aynı şeyi yapacaksın. heleki izometrik açı olursa o zaman tam cümbüş. Bu durumda akıcılığı etkiler. Pc'de ise adam rahatça dizecek ve cayır cayır yardıracak resmen akacak oyunun içine sonuçta aynı şeyi bizde yaptık. Dediğim gibi FPS'lerdede durum böyle özellikle online'da herkes gamepad ile oynadığı için sorun yaşamıyoruz ve mevcut eşitlik ile çok rahatız diyoruz ama iş eğer cross platform bir FPS oyununda PC oyuncuları ile karşılaşmak olursa gamepad'le oynayan konsolcu, mouse+klavye ikilisi ile oynayan PC oyuncusu karşısında ağlar vaziyete gelir. Gamepad asla ve asla mouse+klavye ikilisinin akıcılığını, mevcut hedefe yönelmedeki isabeti ve seriliği sağlayamaz bakın hem serilik hemde isabet oranın ikiside burada ortak performans sergiliyor. Bir sistemde oyun oynamayı savunmak ile gerçeği inkar etmek ayrı şeylerdir. PC'deki kontrol yapısı eğer konsoldada rahatça oynanır diyen ya kendini kandırıyordur yada çok fanatik yada art niyet taşıyordur bunun ötesi yok.

Walter Heisenberg

11.1.2012 16:32:11

0
quote:

Orijinalden alıntı: Eli Wallach Umarım konsollara özel sürüm falan gelir, eğer PC sürümüyle aynı olursa ağlarım. Bu oyun için PC topladım, kaç zamandır bekliyorum.
Ahahahah, yazık olmuş hocam ya

BSC Misafiri

11.1.2012 16:28:33

-1
Diablo 3 konsollara çıkmayacak. Çünkü Diablo 3 çıkmayacak.

SERB!AN

11.1.2012 16:13:01

0
Türkçe olmazsa almayalım, aldırmayalım

On.E

11.1.2012 15:58:10

0
Konsol da aynı zevki alırız diyen tipler dolmuş yine hayatlarında bir kere D2 bitirmemiş adamlar bunlar Diablo geçmişleri PS1'de Diablo oyunundan ibaret gelmiş bir de laf sokmuşlar ha satış için zaten oyunlar rezil edildi Diablo'da bunlardan olmaz Activision varsa da Blizzard beğenmediği şeyi çıkarmaz, boşuna umutlanmayın derim çıkarsa da tamamen farklı oyun olur..

Gorkem.IX

11.1.2012 13:07:29

0
Bir konsolcu olarak PC'deki zevki vereceğini sanmam çünkü grafik,arayüz falan çok değişik olacak denilmişti PC sürümüne oranla.

F355 Challenge

11.1.2012 12:58:18

0
quote:

Orijinalden alıntı: mRt_007 Son gelen açıklamalar haberin doğrulanmadığı yönünde. İş iyice yılan hikayesine döndü. Bu oyunun yeri ne kadar PC'de olsa konsollar için çıkması güzel ama dediğim gibi bu oyunun hakkını PC verir. Konsolda kontrollerde PC kadar akıcı olur diyenler kusura bakmasın ama kendini kandırmadan öte birşey değil. Mouse + Klavye ikilisindeki gibi rahatça item seç, büyü yap, değiştir gibi süreçleri akıcı yapamazsınız. DAO konsollarda nasıldı oyunu durdur seç devam et falan filan. FPS'lerde bile kendi aramızda gamepad ile oynadığımız için rahatız diyoruz. Cross platform olsa hadi çıkın gamepad ile PC'deki mouse+klavye kombinasyonuna karşı nefes aldırmazlar. Mouse + klavyenin sunduğu akıcılık, hız ve isabet ettirmeyi gamepad ile yakalayamazsın Birde PC'deki şu sandalye üzerinde oynamam lafı bir köşeye atılsa kaçınçı yüzyılda takılı kalanlar var cidden merak ediyorum.
Sen nerdeydin be abi, sonunda adam gibi bir yorum. Gelsin, göreceğiz.

kaan0101

11.1.2012 11:34:32

0
gelsede oynasak ps de diablo nası olacak merak etmiyor değilim

girdap

11.1.2012 11:25:29

0
Bence Güzel Haber Notebook alıcaktım performanslı d3 icin boylece param cebimde kaldı benim gibi bir cok kisi var parası cebinde kalan diye dusunuyorum . Tam inanamadım dogruluna ama umarım olur orta ve dar gelirliler kazanıcak bu durumda . Xbox ta bu tarz 1-2 oyun vardı oynanabilirlik gayet basarılı uyarlanmıstı BLzrd ta basarılı olacagina inaniyorum.

druen

11.1.2012 09:30:26

0
oyunu parasını dahi odeyip satın aldım, daha cıkacagı zaman belli degil. cok bekletirlerse evlenecegim ve oyunu oynayamayacagım bu gidişle

zülkif gonzo

11.1.2012 03:39:35

0
Dünya tarihinde en çok satan oyun olarak adlarını tarihe yazdırmayı planlıyolar bütün platformlara çıkartarak

The_Rahip

11.1.2012 03:21:01

+1
Son gelen açıklamalar haberin doğrulanmadığı yönünde. İş iyice yılan hikayesine döndü. Bu oyunun yeri ne kadar PC'de olsa konsollar için çıkması güzel ama dediğim gibi bu oyunun hakkını PC verir. Konsolda kontrollerde PC kadar akıcı olur diyenler kusura bakmasın ama kendini kandırmadan öte birşey değil. Mouse + Klavye ikilisindeki gibi rahatça item seç, büyü yap, değiştir gibi süreçleri akıcı yapamazsınız. DAO konsollarda nasıldı oyunu durdur seç devam et falan filan. FPS'lerde bile kendi aramızda gamepad ile oynadığımız için rahatız diyoruz. Cross platform olsa hadi çıkın gamepad ile PC'deki mouse+klavye kombinasyonuna karşı nefes aldırmazlar. Mouse + klavyenin sunduğu akıcılık, hız ve isabet ettirmeyi gamepad ile yakalayamazsın Birde PC'deki şu sandalye üzerinde oynamam lafı bir köşeye atılsa kaçınçı yüzyılda takılı kalanlar var cidden merak ediyorum.

Dreazz

11.1.2012 01:20:21

0
konsolda bencede zor olur oynamak pc de oynarım ben ps3 e almam heralde hangisine alcağım daha belli değil

norbulus

11.1.2012 01:11:10

-1
alıntı: Orijinalden alıntı: Paypay88 Tabi pc'de güzel oynanırmış herkes istediğinde oynar ben masa başına geçip sırtımı kambur edemem çok güzel oldu gelmesi Biz de ofiste falan oynuyoruz oyunu zaten.İstiyorsan gamepad alırsın bir tane tv'ye bağla .Oyna pc'nin konsoldan eksiği yok fazlası var .

Parn

11.1.2012 00:16:04

0
Cok ilginc aslında konsollara da çıkması insanlar ps1 ile diablo konsolda nasil oluyor gördüler Bana sorarsanız bu oyun bilg icin olmalı o kadar skill macro filan gamepadde zor ha derlerse ps3 icin klavye çıkarttık diabloya ozel bak o zaman oynanır.

KAKÁ

11.1.2012 00:14:33

-4
Konsol fanıyım,Pc'lerden nefret ederim ama bu oyun pc'ye yakışıyordu, bazı oyunların exclusive olarak kalması lazım bu da onlardan biriydi.

keepthismomentformyself

11.1.2012 00:01:49

0
quote:

Orijinalden alıntı: Paypay88 Tabi pc'de güzel oynanırmış herkes istediğinde oynar ben masa başına geçip sırtımı kambur edemem çok güzel oldu gelmesi
şuanda kambur yürüyorsak sebebi diablo ve diablo II'dir dostum.

Guest-1E1FC651D

11.1.2012 00:01:07

-4
oynanmaz bu oyun konsolda

Wayward Son

11.1.2012 00:00:11

0
kingman29 Oyunu sana 200 TL'den satan Blizzard değil Aral. Aylık ücret niye alsın MMORPG mi bu?

kingman29

10.1.2012 23:50:31

0
Konsola gelsin tabiiki de ama benim merak ettiğim bu aç gözlü billizard firması oyunu bize 200 tl den sattıktan sonra bir de aylık ücret alacak mı?

Nathan_Drake

10.1.2012 22:41:33

0
quote:

Orijinalden alıntı: Atalay` Zaten belliydi. PC'de daha güzel oynanır diyen arkadaş Blizzard geliştirirsek sıfırdan geliştiririz demişti. Her iki platformda da aynı keyfi vereceğine eminim.
ağzı olan konuşuyor hocam

Reppu

10.1.2012 22:33:19

+1
konsolla pc arayüzü aynı olmasın da başka bişey istemem skyrimde neler çektim mod kurtardı en sonunda

bloodTime

10.1.2012 21:32:52

+2
''en az 1 tane üst düzey '' birde :D...Misafir üst düzey dediğin gtx 570'lerden başlıyor ... 9800 gt'lerden değil... konsol fanları kendi kendine gelin güvey oluyor :D..konsoldan pcye cıkan her oyunda pc oyuncularına laf atıyorlar ,konsola cıkan her pc oyunu için yine pc oyuncularına laf atıyorlar :D...bence catlayanların hangileri oldugu gayet acık... diablo 3'ün konsola cıkması iyi ,benim açımdan sorun yok ...yeterki firma kendini bozmasın pc oyuncularının ne istediğini iyi bilsin...bu devirde konsola oyun yapan firmalar iyi para kazanıyor ,daha iyi gelişiyor daha güzel oyunlar yapıyor... ama kesinlikle tercihim pc olucak...pc oyuncusu oldugum için değil diablo 3'ün hakkı pcde verilir bana göre...konsolu da merak ettiğim için deneyebilirim... cok agır bi oyun da değil konsolda tatmin olamayan pcde oynayabilir...

aykut291

10.1.2012 21:27:10

0
Fanatik çatlak Pc fanboyları oturup Ağlar şimdi. Hayırlı olsun konsollar için.:D

marfoglu

10.1.2012 21:16:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Her konsol sahibinin en az bir tane üst düzey PC'si vardır. O yüzden pc'ye çıkan oyunlar hepimizin, konsollara çıkan oyunlar konsol sahiplerinindir. PS3 sahibi olarak, bu oyunu hangi platformda oynayacağım tamamen keyfimle alakalı bir durumdur.
Nerden cogu konsolcunun ust duzey pcsi oldugunu soyluyorsun bu bolumu tanimadigin COK belli sana yuzlerce kisi sayarim oyle olmayan bu bolum en.

BSC Misafiri

10.1.2012 21:12:30

0
Her konsol sahibinin en az bir tane üst düzey PC'si vardır. O yüzden pc'ye çıkan oyunlar hepimizin, konsollara çıkan oyunlar konsol sahiplerinindir. PS3 sahibi olarak, bu oyunu hangi platformda oynayacağım tamamen keyfimle alakalı bir durumdur.

stun

10.1.2012 21:01:09

+2
ultra_storm 10.01.2012 20:51:12 sen saçmalıyorsun :D mortal kombat ve dark souls tan bahsedıyoruz... benım ılgımı çekmıyor diye sıyrılmak kolay .. senin ilgini çekmıyor :D bukadarı da olmaz :D gulduruyorsun insanı senin ilgini çekmıyor ama bsc 10 listesınde ve 9.6 puanı var... senenın en iyi dövüş oyunu .. dark souls puan ortalamarı gayet ıyı ve çok özel imza da toplanıyor pc ye gelsın diye :D amma guldum .. ilgisini çekmıyormuş :D bende yedim .. '' kedi uzanamadığı ciğere mındar dermiş ..

SiPAHi_

10.1.2012 20:54:01

0
Zaten Blizzard gecenlerde konsollara destek verecegini aciklayan haberler dolasiyordu. Eger Nintendo Wii U 1GB RAM ve 7000 serisi ekrankarti the cell den daha iyi islemcisiyle mutis yazilim destegi yep yeni Network agi aple benzeri store destegi ile AAA kalitesinde MMORPG oyunu yapabiliyorsa yeni Xbox ve PS4 de neler neler olur Nintendo Wii U safini belli etti Next-Gen de casual oyunlar haricinde 3. parti buyuk oyun sirketlerinin Hard core yapimlarina hatta bir cok AAA kalitesinde devasa online MMORPG turundeki oyunlara yer verip oyuncu kitlesini 2012 den basliyarak yelpazeyi genis tutup arttirmak istiyor aklin yolu bir PS4 ve yeni Xbox da bu yolda yasayip gorecegiz.

zack06

10.1.2012 20:53:52

0
Komik mesajlar var Neyse rpg olsun ne olduğu farketmez her türlü oynanır

ultra_storm

10.1.2012 20:51:12

0
stun İlgimi çekmeyen türse puanlardan banane 10 puan alsa neye yarar ? Yine saçmalıyıp duruyon her zamanki gibi.

Opricnik

10.1.2012 20:46:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: SiPAHi_ Arkadaslar Konsollara gelen Diablo 3 PC den farkii tekrar soyluyorum bu Diablo 3 sadece konsollara ozel
.
PC den port edilmiyor bu Diablo 3 icin Blizzard ayri bir ekip kurdu Blizzard'dan Jay Wilson acikladi ve ekledi Blizzard in konsollardaki gucunu gostermek istiyoruz. Blizzard in artik konsollara destek vermesinin en buyuk sebebi 2012 de ilk olarak Wii U ile Next-Gene giriyor olmamiz Next-Gene in en mutevazi konsolu Wii U donanimina AAA kalitesinde bir cok MMORPG yapiliyor PS4 ve yeni Xbox ada Blizzard din guzel dusunceleri var TiTAN Next-Gen de konsollara gelirse sasirmayin. Nintendo Wii U icin bu AAA kalitesinde ki MMORPG nin Neogaf ve bir cok salam kaynakli sitelerde Assassin's Creed Online denil
.
"Ubisoft is (probably) working on a Wii U New AAA MMORPG"
.
http://wiiugo.com/ubisoft-is-probably-working-on-a-wii-u-mmorpg/
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Hocam biri sormuş demişsin farklı oyun aynı aslında sadece oynanışta belki farkıllık olacak ben yazından bu konsola çıkacak oyunu sanki diablo 3 değilde ek paket yada yan oyun gibi anladım ama öyle değil sadece sanırım birinde dragon age gibi oynanacak

SiPAHi_

10.1.2012 20:41:44

0
Arkadaslar Konsollara gelen Diablo 3 PC den farkii tekrar soyluyorum bu Diablo 3 sadece konsollara ozel
.
PC den port edilmiyor bu Diablo 3 icin Blizzard ayri bir ekip kurdu Blizzard'dan Jay Wilson acikladi ve ekledi Blizzard in konsollardaki gucunu gostermek istiyoruz. Blizzard in artik konsollara destek vermesinin en buyuk sebebi 2012 de ilk olarak Wii U ile Next-Gene giriyor olmamiz Next-Gene in en mutevazi konsolu Wii U donanimina AAA kalitesinde bir cok MMORPG yapiliyor PS4 ve yeni Xbox ada Blizzard din guzel dusunceleri var TiTAN Next-Gen de konsollara gelirse sasirmayin. Nintendo Wii U icin bu AAA kalitesinde ki MMORPG nin Neogaf ve bir cok salam kaynakli sitelerde Assassin's Creed Online denil
.
"Ubisoft is (probably) working on a Wii U New AAA MMORPG"
.
http://wiiugo.com/ubisoft-is-probably-working-on-a-wii-u-mmorpg/
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

stun

10.1.2012 20:39:16

-4
ultra_storm 10.01.2012 20:02:34 sana göre fos git puanlarına bak.. dark souls için 50 000 kişi imza atmış birde ..yazık ya sana oynayamıyorsun diye fos oldu :D hahaha :D kedı uzanamadığı ciğere mındar dermiş

Wayward Son

10.1.2012 20:38:11

+1
Konsolda da kontrol olarak oldukça rahat olacaktır. Türdeşleri zaten halen konsollarda boy gösteriyor. Ama özellikle kısayol tuşları açısından tercihim PC olacak. PC öldü bitti kalesi düştü gibi söylemler de yanlış. Blizzard sadece betada arayüzü 3 kez değiştirdi. O da oyuncuların isteğiyle. PC oyuncularının isteklerine oldukça fazla eğiliyorlar. Zaten özellikle Starcraft 2 ve Wow'dan sonra PC'ye sırt dönmeleri saçmalığın daniskası olur. Yani her iki platform için de doyurucu bir oyun gelecek. Zaten şu ana kadar Blizzard ne yaptı da beğenmediniz? Bence birbirinize çiyanca saldırmayı bırakıp oyun oynayın derim.

Drakoid

10.1.2012 20:32:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: SiPAHi_

Diablo 3 Konsollara PC den Konsollara Port Edilmeyecek
.
Jay Wilson, Diablo 3'ü konsollara en uygun şekilde piyasaya sürmek istediklerini açıkladı. Görünüşe göre konsolda Diablo 3, PC versiyonundan oldukça farklı olacak.. Blizzard'dan Jay Wilson, "Diablo 3'ün PCversiyonu ile konsolversiyonunun aynı olmasını istemiyoruz." "İnsanların konsolda oyun oynarken, 'bu oyun konsoliçin yapılmış' demesini istiyoruz." diyerek bu duruma açıklık getirmiş. Bir oyunu konsola port etmekle, konsol için baştan kodlamanınarasında büyük ve çok önemli farklar olduğunu da belirten Wilson, bu iş için yeni insanları işe almaya başladıklarını söyledi.
.
http://shiftdelete.net/diablo-3-konsollara-port-edilmeyecek-33164.html
.
Bu haberi aylar evel Ana konuda paylasmisdim
blizzard yaparsa kaliteli yapar zaten öyle basit firmacılık yapmaz, aferin blizz!

BSC Misafiri

10.1.2012 20:29:25

+1
Sektör iyice konsollaşma stratejisine gidiyor.Analizler ilerde tamamen konsol hakimiyeti olacağını söylüyorlar..

SiPAHi_

10.1.2012 20:29:15

0
Blizzard'ın kendi etkinliği BlizzCon 2011'de resmi bir şekilde ilk olarak ismi anınan Diablo 3'ün konsol sürümü hakkında yeni bilgiler gelmeye devam ediyor. Oyunun konsol sürümü hakkında şuan yazılı yani resmi bir duyuru olmamasına rağmen Blizzard, bu oyun üzerinde uğraşmak istiyor. Game Informer'a konuşan Blizzard'dan ust duzey Yetkili Jay Wilson, "Diablo 3'ü konsollara port etmek istemiyoruz, tamamen baştan inşa etmek istiyoruz. İkisi çok farklı şeyler. Birinde PC oyunu kopyalanıyor, diğerinde ise yatırım yapılıyor." şeklinde konuştu. Konuşmanın devamında Wilson, "Buradaki amacımız konsoldaki oyunculara Diablo 3 keyfini tamamen doğal bir şekilde yaşatmak ve aynı zamanda, Blizzard kalitesini konsol oyuncularına göstermek olacak." dedi.
.
http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Blizzard_Konsollara_Yatirim_Yapmak_istiyor-21932.htm

BSC Misafiri

10.1.2012 20:29:04

0
konsola gelicek diyo adamlar ya lan 10 yıldır bekliyorum oyunu bi pc için tarih açıklayın yediği kaba tükürüyo blizzard

BSC Misafiri

10.1.2012 20:29:01

0
oyun konsola çıkacak diye üzülmeyin. emin olun buda tıpkı BF3 gibi PC odaklı bir oyun. PC versiyonu çok çok daha başarılı olacaktır. hemde konsola çıkması gayet iyi bir şey. konsolcular adam gibi oyun görecekler.

SiPAHi_

10.1.2012 20:18:24

0
@ didymos eyvALLAH tesekkurederim kardesim.

SolidRises

10.1.2012 20:15:42

0
quote:

Orijinalden alıntı: Eli Wallach PS'de de oynuyorduk ama kesinlikle PC gibi değildi, boşuna uğraşma. Hatta kontrollerdeki sorunlar yüzünden PC'deki gibi popüler olamadı, çoğu kişinin haberi bile yoktur PS'e Diablo çıktığından.
Afedersin de neye uğraşıyormuşum!? Çoğu kişinin haberi yoktur dediğin kesim Allah bilir ya DH'de uzman kesilen tayfa, ya da Konsol hayranı olduğunu zanneden yeni nesil yetmelerdir. Gayette vakti zamanında Diablo çoğu kişi tarafından oynanan bir oyundu. Tek dez avantajı türü ve basit görünümü dolayısıyla PlayStation One için o dönem çıkan üç boyutlu oyunların altında kalmasıydı, onun haricinde türü seven ve konsolları tercih edenler için Diablo nimetti... Bilgisayar tarafında işler nasıldı beni bağlamaz fakat devrin değiştinin herkes farkında, Diablo 3 çıktığında hangi platformlarda tutacak elbet belli olur...

SiPAHi_

10.1.2012 20:15:17

0
quote:

Orijinalden alıntı: Eli Wallach

Yani konsol sürümü PC sürümünden bağımsız, ayrı bir sürüm mü olacak??
Diablo 3 Konsollara PC den Konsollara Port Edilmeyecek
.
Jay Wilson, Diablo 3'ü konsollara en uygun şekilde piyasaya sürmek istediklerini açıkladı. Görünüşe göre konsolda Diablo 3, PC versiyonundan oldukça farklı olacak.. Blizzard'dan Jay Wilson, "Diablo 3'ün PCversiyonu ile konsolversiyonunun aynı olmasını istemiyoruz." "İnsanların konsolda oyun oynarken, 'bu oyun konsoliçin yapılmış' demesini istiyoruz." diyerek bu duruma açıklık getirmiş. Bir oyunu konsola port etmekle, konsol için baştan kodlamanınarasında büyük ve çok önemli farklar olduğunu da belirten Wilson, bu iş için yeni insanları işe almaya başladıklarını söyledi.
.
http://shiftdelete.net/diablo-3-konsollara-port-edilmeyecek-33164.html
.
Bu haberi aylar evel Ana konuda paylasmisdim

didymos

10.1.2012 20:12:51

0
quote:

Orijinalden alıntı: SiPAHi_ Evet Turkce olma ihtimali bile var bir ara soyleniyordu. Bir yil once konuyu actigimda konsallara asla gelmez deniyordu Geldi :)
Lütfen mesajınızda yer alan siteyi ve linklerini BSC'de kullanmayın. Kendileri BSC içerikli yorum attığınızda onaydan geçirmeyecek kadar bağnaz bir sitedir.

Opricnik

10.1.2012 20:04:56

-5
PS1 ile aynımı şimdiki zaman o zaman fps bile çıkmazdı kontroller düzenlendi artık her şey mümkün

F355 Challenge

10.1.2012 20:02:47

+1
quote:

Orijinalden alıntı: warlock22 Konsolda cillop gibi de oynanır... Yeni nesil yetmeler bilmezler tabii, lakin PlayStation One'ın Diablosunda saatler harcalyanlar için bu tweet son yılların en büyük haberi olarak algılanabilir. Gerçi rüya aleminde yaşayan bir kesim inkar etmiş olsada, konsollara çıkacağını cümle alem biliyordu. Şimdi önemli olan çıkış tarihini beklemek...
PS'de de oynuyorduk ama kesinlikle PC gibi değildi, boşuna uğraşma. Hatta kontrollerdeki sorunlar yüzünden PC'deki gibi popüler olamadı, çoğu kişinin haberi bile yoktur PS'e Diablo çıktığından.

ultra_storm

10.1.2012 20:02:34

-1
quote:

Orijinalden alıntı: stun tizar 10.01.2012 19:21:06 doğru dogru şu pc ye çıkmayan mortal kombat oynarız :D sonra pc cilerın imza topladıgı dark souls var değilmi biz onları oynarız ... yazık ya sana :D
ahah pcye çıksa ne olur çıkmassa ne olur 2 oyunda bana göre fos kim ne derse desin sen anca pc'ye laf at hadi bakim şimdi git 720p'de ve no aa'da oyun oynamaya devam et

No-One

10.1.2012 20:00:23

0
Türkçe dil mevzusuna ne oldu?

SiPAHi_

10.1.2012 19:59:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: mertvontrier Türkçe gelsin.
Evet Turkce olma ihtimali bile var bir ara soyleniyordu. Bir yil once konuyu actigimda konsallara asla gelmez deniyordu Geldi :)
.
http://www.merlininkazani.com/Yeni_Diablo_konsollara_geliyor-haber-45773p1.html
.
http://resim.donanimhaber.com/m_46864671/tm.htm

SolidRises

10.1.2012 19:53:30

0
Konsolda cillop gibi de oynanır... Yeni nesil yetmeler bilmezler tabii, lakin PlayStation One'ın Diablosunda saatler harcalyanlar için bu tweet son yılların en büyük haberi olarak algılanabilir. Gerçi rüya aleminde yaşayan bir kesim inkar etmiş olsada, konsollara çıkacağını cümle alem biliyordu. Şimdi önemli olan çıkış tarihini beklemek...

Razura

10.1.2012 19:50:22

0
Artık Diablo Pc'de diye konsol kullanmayanlara bahane kalmadı.Hepinizi oyun konsolu kullanmaya bekleriz.Xbox-Ps farketmez.

BSC Misafiri

10.1.2012 19:48:37

+3
sıkı bir pc oyuncusu olarak bu habere gerçekten sevindiğimi belirtmek isterim.bu şahaseri herkesin oynaması sevindirici bir haber.

stun

10.1.2012 19:37:28

-4
tizar 10.01.2012 19:21:06 doğru dogru şu pc ye çıkmayan mortal kombat oynarız :D sonra pc cilerın imza topladıgı dark souls var değilmi biz onları oynarız ... yazık ya sana :D

stun

10.1.2012 19:35:40

-2
tizar 10.01.2012 19:21:06 doğru dogru şu pc ye çıkmayan mortal kombat oynarız :D sonra pc cilerın imza topladıgı dark souls var değilmi biz onları oynarız ... yazık ya sana :D

F355 Challenge

10.1.2012 19:29:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: SiPAHi_ Bir yil once soylemis ve bir kamyon kaynak gostermisdim, sadece Konsollara ozel uretiliyor bu Diablo 3 PC ile alakasi yok, bu aciklandi, Yani Diablo 3 PC den port edilmeyecek ve sirf konsollara ozel olucak aylar oncesinden ekip kuruldu, konu ile ilgili bir cok bilgite asagidaki linkden ulasabilirsiniz.
.
http://resim.donanimhaber.com/m_46864671/tm.htm
Yani konsol sürümü PC sürümünden bağımsız, ayrı bir sürüm mü olacak??

NeCRiS

10.1.2012 19:28:15

0
Daha fazla satacak. Adamlar haklı. Diablo her platformda satar. Ben olsam PS2'ye de çıkarırdım.

tizar

10.1.2012 19:21:06

-3
bu oyun konsola ağır gelir siz gidin fifa oynayın ne bileyim araba yarışı oynayın yada taka tuka dövüşün.
quote:

Orijinalden alıntı: _LegendmJ_ Burda mesele Diablo nun pc de oynanması değil burda asıl mesele Blizzard bile Diablo yu konsola çıkartıyor pc kullanıcıları olarak oturup düşünülmesi gereken bir meseledir bu.Ayrıca Diablo 3 ün pc satış rakamları ve konsol satış rakamlarını bir karşılaştıralım çıkınca bakalım hangisi daha fazla olacak ;)
godoman keriz kesim en çok nerdeyse o fazla olur.

SiPAHi_

10.1.2012 18:58:04

0
Bir yil once soylemis ve bir kamyon kaynak gostermisdim, sadece Konsollara ozel uretiliyor bu Diablo 3 PC ile alakasi yok, bu aciklandi, Yani Diablo 3 PC den port edilmeyecek ve sirf konsollara ozel olucak aylar oncesinden ekip kuruldu, konu ile ilgili bir cok bilgite asagidaki linkden ulasabilirsiniz.
.
http://resim.donanimhaber.com/m_46864671/tm.htm

dodi1903

10.1.2012 18:53:36

0
beklenir

FiréLord

10.1.2012 18:48:09

0
Konsollarda iyi bir başarı yakalarsa çok değişik eklentiler ve ekstra özellikler görebiliriz

Fairy Tail

10.1.2012 18:32:55

0
Heyt be. İşte budur !! Sabırsızlıkla bekliyorum

Genesis.

10.1.2012 18:15:01

0
Kötü bir bilgisayarım olduğundan bir diablo hayranı olarak diablo 3'ü oynayamamanın verdiği hüzünle ağlarken gördüm bu haberi. Umarım kesinleşir, PC toplayanlar üzülmesin, tabii ki farklı olacaktır oynanış. İster onda güzel grafikli olsun, ister bilmemnede güzel oynanış olsun beni ilgilendirmez. Ben oynuyorsam gerisinden bana ne.

kacak24

10.1.2012 18:02:24

-1
Benim bildigim konsollarda adami biz yonlendircez.pc deki gibi okla yonlendirme olmiycak olsa kotu olurdu.

_LegendmJ_

10.1.2012 17:54:24

0
Burda mesele Diablo nun pc de oynanması değil burda asıl mesele Blizzard bile Diablo yu konsola çıkartıyor pc kullanıcıları olarak oturup düşünülmesi gereken bir meseledir bu.Ayrıca Diablo 3 ün pc satış rakamları ve konsol satış rakamlarını bir karşılaştıralım çıkınca bakalım hangisi daha fazla olacak ;)

ultra_storm

10.1.2012 17:51:00

0
Zaten belliydi konsollarada çıkacağı konsol konsol diyip duruyorlardı pekde şaşırmadım ama kötü oldu pc için.

CodeMachine

10.1.2012 17:45:18

+2
R.I.P. PC GAMING Ben PC oyuncusuyum ve benim için önemli olan oyunun konsola çıkıp çıkmaması değil, para kazanmak için konsola çıkartılan bu oyunun oynanış dinamiklerinin içine edilip edilmemesidir. PC versiyonu konsoldan port olmadığı müddetçe oyunlar her platforma çıkması gerekir. Herkesin ihtiyaçları ve imkanları faklı. Bütün oyuncuların her oyunu oynayabilmesi önemli olan. Sen konsolda oyna ben PC de oynayayım ama herkes oynasın...

nForcer

10.1.2012 17:43:09

+8
PC düşmanları basmış burayı. İsteyen istediği platformda oynar. PC-Konsol tartışmalarına kesinlikle karşıyım. Bu saçma tartışmalar yüzünden çok saçma nedenlerle birbirimizi kırıyoruz. Lütfen yapmayalım. İnsanların kişisel olan PC'de ya da konsolda oyun oynama sebeplerini empoze etmeye çalışması kesinlikle yanlıştır.

GoldPunch

10.1.2012 17:24:00

0
Belliydi.

BSC Misafiri

10.1.2012 17:21:21

+2
Oyunun çıkış tarihini beklerken konsol haberi geldi. Blizzard yoldan çıkmış anlaşılan, bakalım ileride nasıl haberler gelecek. Oyun multiplatform olursa konsollarda fazla satar

CyberDiamond

10.1.2012 17:20:05

0
Bir hack&slash oyununun Klayve + Fare kombinasyonu haricinde daha güzel oynanabileceğini sanmıyorum ama karşımızdaki blizzard bir yolunu bulmuşlardır.

stun

10.1.2012 17:12:46

-6
en iyi pc de oynanır diye ağlanmaya başlanmış..pc oyuncularının bir kalesı daha düştü..

mertvontrier

10.1.2012 17:05:31

+2
Türkçe gelsin.

SuSpect_tr

10.1.2012 17:01:16

0
Hele bi gelsin, sonra yaparım yorumlarımı. Hala ilk diablom duruyor rafda. :)

F355 Challenge

10.1.2012 16:57:58

-2
Umarım konsollara özel sürüm falan gelir, eğer PC sürümüyle aynı olursa ağlarım. Bu oyun için PC topladım, kaç zamandır bekliyorum.

BSC Misafiri

10.1.2012 16:45:35

0
Ohaa.Ulan Diablo bile konsollara geldi.Helal olsun.Ayrıca Blizzard yapıyorsa bu oyun her türlü konsolda oynanır..

The_Rahip

10.1.2012 16:40:46

+3
Konsollara gelmesi guzel ama bu oyunun en rahat oynanacagi yer Pc. Klavyeye dizeceksin ivirini zivirini pasalar gibi yardiracaksin. Konsolda kesinlikle pc kadar akici bir oynanis olmaz

Aldueren

10.1.2012 16:38:10

0
Çok sevindim bu habere. Konsol sürümünün pc ile aynı zamanda çıkacağını sanmıyorum. Umarım arayı pek uzun tutmazlar.

Opricnik

10.1.2012 16:27:53

+1
Tabi pc'de güzel oynanırmış herkes istediğinde oynar ben masa başına geçip sırtımı kambur edemem çok güzel oldu gelmesi

Atalay`

10.1.2012 16:26:04

+3
Zaten belliydi. PC'de daha güzel oynanır diyen arkadaş Blizzard geliştirirsek sıfırdan geliştiririz demişti. Her iki platformda da aynı keyfi vereceğine eminim.

dievas

10.1.2012 16:01:49

0
Bayadır nette dolaşıyordu bunun söylentisi. Resmi açıklama sorulara cevap oldu. Bir de artık çıkış tarihi ile ilgili bir bilgi verse.

zülkif gonzo

10.1.2012 15:59:55

0
sırf bu oyun için pc toplayan arkadaşlarım vardı ps3 ü olup şimdi verdikleri paraya yanıyolardır

Karpuzcu.

10.1.2012 15:52:43

+3
Daha önce, asla ve asla konsollara gelmez bu oyun, çatlasın konsoldakiler Şimdi, ehhh amaann bu oyun pc de oynanır sadece

Arthur_Morgan

10.1.2012 15:46:19

0
Haydi beyler hayirli olsun :D insallah diger konsol oyunlari gibi 200 liradan satilmaz gelince :D

Queen Hentai

10.1.2012 15:37:38

-15
Bu oyun kim ne derse desin PC'de oynanır. (haydi basın eksileri)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Diablo 3 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
117 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız