Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

PC Gamer: Arkham City'nin PC Sürümü Daha İyi

Oyunun grafikleri konusunda kimsenin şikayetçi olacağını sanmıyorum

     Batman: Arkham City bildiğiniz gibi Xbox 360 ve Playstation 3'ün yanı sıra PC için de hazırlanıyor. Şu ana kadar izlediğimiz videolara bakacak olursak (ki bu videolar konsol sürümlerine aitti) oyunun grafikleri gerçekten de harika olacak. Peki en iyi kaliteyi hangi platformda alacağız?
 
    Oyunun Xbox 360 ve Playstation 3 sürümlerini deneyen PC Gamer'a göre her iki sürüm karşılaştırıldığında konsol sürümünün kaplamaları PC sürümüne göre kötü görünüyor. Üstelik DirectX11 ve PhsX olmadan bile PC sürümü daha iyi görünüyormuş. (Bu arada PC Gamer'da oyunun PC sürümünün 3D desteğinin de olacağı onaylandı)
 
     Açıkçası derginin adının PC Gamer olması bile bizi şüpheye itmiyor değil, acaba gerçekten de tarafsız bakabildiler mi? Diğer otoritelerin de bu konudaki açıklamalarını gördükten sonra doğru bir kanıya varabileceğimiz inanıyorum.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak arkhamcity Batman: Arkham Asylum 2 Arkham Has Moved PC PS3 xbox 360 Rocksteady
Torchlight 2'de Outlander Sınıfı Açıklandı DotA 2'den İlk Oyun İçi Görseller Karşınızda!
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

19.8.2011 08:04:10

0
valla görüntü bilemem ama pc de ayrıda ps3 oyun keyfi başka olurdu zaten dergil pc için onu yapıo bunu yapıo genede pc i övecek bisi buluo

BSC Misafiri

16.8.2011 13:18:03

0
bin tllik değil 250 tllik ekran kartına da yetişemiyor

BSC Misafiri

16.8.2011 08:24:28

0
Kaç yıllık psler nasıl 2011 in bin TL lik ekran kartlarına yetişebilirler ki... hala böyle umuda sahip arkadaşlar varmı merak ediyorum doğrusu? Ayrıca saçma bir haber olmuş...

BSC Misafiri

16.8.2011 08:24:22

0
Benim laptopum sizin konsolunuzdan daha güçlü grafiğe sahip be.. hem de bir yıllık...

BSC Misafiri

15.8.2011 17:36:26

0
Pc oyunculuğu kısır dönemde değil bence sadece şekil değişti baksanıza her gün 2 tane MMO duyuruluyor...

BSC Misafiri

15.8.2011 16:17:47

0
Arkadaşlar neyi tartışıyorsunuz, 6 yıl önce çıkan bir konsolun yeni nesil ekran kartlarına sahip PC'lerle karşılaştırılması mümkün mü? Yukarda bir arkadaşımız Xbox 360 için 250 TL'lik fiyatıyla 2500 TL'lik PC'lere kafa tutan çılgın konsol demiş. O 250 TL'lik dediğiniz çılgın konsol vakti zamanında PC'lerle yarışıyordu belki, evet doğru ama günümüz şartlarına baktığımızda biraz gerçekçi olmak lazım. Bugün Xbox720 yada PS4'lerin çıkış zamanının geldiği mevzusu gündemin ilk sıralarındaysa bunun nedeni elbetteki artık mevcut konsolların (PC'lere nazaran) tatmin edici grafiklere ulaşamamasıdır. PC oyunculuğu hiç olmadığı kadar kısır ve durgun bir dönemden geçiyor. Bunun nedenini herkes çok iyi biliyor. Son olarak konsol-PC karşılaştırılması yapılamaz diyen arkadaşların fikirlerine katılmadığımı söylemek istiyorum. Güçlü bir konsol ile PC'lerin sunduğu grafiklerin karşılaştırılması her zaman için yapılabilir. Bence asıl çılgınlığı Xbox 720 yapacaktır, inş 1-2 yıl sonra çıktığında

kolpaci

15.8.2011 14:22:48

+1
BSC de milleti birbirine düşürmek için elinden geleni yapıyor. Sayenizde konsolların PC den daha iyi grafiklere sahip olduğunu düşünen ve umut eden atarlı gençler ile doluyor site.

bloodTime

15.8.2011 12:54:58

0
BSC Misafiri 15.08.2011 00:20:02 Eylül ayında çıkacak olan Gears of War 3'ü PC'ye de çıkarsalar acaba kaç kişi bu oyunu yüksek ayarda oynayabilir? Kaç tane PC, Xbox 360'taki grafikleri yakalayabilecek konfigurasyona sahiptir merak ediyorum? Konsola özel oyunların grafik kalitesi her zaman için en iyi PC leri bile zorlamıştır. XBOX 360 250 TL'lik fiyatıyla 2500 TL'lik PC'ye kafa tutan çılgın konsol :) harbiden süper saçmalamışsın....

BSC Misafiri

15.8.2011 12:31:19

0
bırak ps3'ü ps4'ü bile almak isteyeceğim şüpheli kardeşim 3-4 tane exc oyun için her oyun başına 250 lira veripte kısıtlı grafikte ve hızda oynamak zorundamıyım ki ben :D

BSC Misafiri

15.8.2011 12:18:38

0
o donanımı yazan benim güzellik... boşuna halka sesleniş konuşması yapma...! yani diyorum ki mantıklı ve gerçek bir oyuncu o pc'ye ne kadar para gerekiyorsa bayılır ve karşılığını da alır ama gidipte 3000 tl'ye konsol toplayıp (konsol+tv+vs.) almaz... sen 3000 tl'ye kaç tane konsol oyunu alabilirsin söyle bakalım ben söyleyeyim 12 tane felan alırsın anca ee o kadar oyunla kaç yıl geçirebilirsin hiç yeni oyun almadan... ama pc oyunlarının orjinalini bile alsan 20'yi geçer sayı ve yeni çıkan veya çıkacak olanları bile alabilecek para cebinde kalır... o sisteme sahip olmak atla deve değil bol keseden atma gider aslan gibi çalışır kendi paranla alırsın... holding patronu felan olmaya da gerek yok...!

BlackBeasT

15.8.2011 12:01:20

0
quote:

Orijinalden alıntı: hell77

Niyetim saçmalamak olsa bu kadar iyi yorum yapamazdım.Kutluyorum seni.
İşte konsol kullanan kardeşlerimiz çoğu bu düşüncede ,PCyi hale tüplü monitörlü yanında 2 adet speaker bulunan beyaz kasası olan ürün sanıyorlar.Ev oyun konsolunun rahatından bahsediyorlar 1de hep yaptıkları exc. oyunları sayıyorlar başka ne yapabiliyorsunuz PC ile konsolu karşı karşıya getirmeniz bile saçma PS3 ile x360 kıyaslasanız anlarımda PC ile konsolu kıyaslarsanız cevabı haberde sonu hüsran ile karşılaşırsınız. PC konforundan bahsedelim 1080p/60hz AA açık dx10 dx11 oyunu oynarsınız,ister ucuz 1 gamepad isterseniz kablosuz x360 gamepad kullanırsınız,ister 23" monitörde olmadı Salondaki 106" LCD bağlantılarını yapıp 5+1 ses sistemi beraber 3lü koltukta farklı oturma yatış pozisyonunda PC oyunu oynar yada filmizi izlersiniz işte bu konforun yanında ev konsolun verdiği konfor lafı bile olmaz. Konsoldaki exc. oyunlardan bahsedelim oyun konsolunu sattırmak amaçlı firmanın oyun yapımcısı ile anlaşıp yapılan oyununa denir.Konu tamamen ticari amaçlıdır yapılmak istenen potansiyeni fazla oyun konsolu sahibinin parası almak için uygulanan yöntemdir.Konsolu sahibi her fırsatta kendini özel hisediren exc oyunlarından bahseder lakin tüyü yolunmuş tavuk olduğunu itiraf edemez yada farkında değildir.PC ise yazılım ve donanım olarak geliştirmeye açık 1 platformdur.Her oyun konsol sahibinin hayali ise değiştirelebilir donanımlı oyun konsoluna sahip olmaktır, sadece hayaldir.Sözlük entry gibi oldu bu açıklamada Son zamanlarda ise büyük oyun yapımcı şirketleri Oyun konsoların cazibesini yitirdiği ve PCnin sırtlarını döndükleri için pişman olduklarını belirten söylemlerine şahit oluyoruz.Aslında üstü kapalı ev oyun konsolarında kullanılan korsandan ve illegal kopyalardan rahatsız olduklarını direk söylemiyorlar sebebi ise konsolu üreten firmanı satışını baltalar Yeni parti 8.jenarasyon ev konsoları oyun yapımcıların ne kadar ilgisini çekicek onuda görüceğiz elbette

BSC Misafiri

15.8.2011 09:06:56

0
bunlara öğretiyorlar işte böyle saçmalamayı xD metal dinleyen herkesi satanist sananlar gibi bunlarda xD

hell77

15.8.2011 01:12:30

+1
quote:

BSC Misafiri 15.08.2011 00:20:02 Eylül ayında çıkacak olan Gears of War 3'ü PC'ye de çıkarsalar acaba kaç kişi bu oyunu yüksek ayarda oynayabilir? Kaç tane PC, Xbox 360'taki grafikleri yakalayabilecek konfigurasyona sahiptir merak ediyorum? Konsola özel oyunların grafik kalitesi her zaman için en iyi PC leri bile zorlamıştır. XBOX 360 250 TL'lik fiyatıyla 2500 TL'lik PC'ye kafa tutan çılgın konsol :)
Niyetim saçmalamak olsa bu kadar iyi yorum yapamazdım.Kutluyorum seni.

BSC Misafiri

15.8.2011 00:57:28

0
geow3'ün grafikleri felan çok mu güzel yeme beni allah şakına microsoft pc ye göre optimize etsin 4 yıllık ekran kartları bile kaldırır. konsoldakiler bir pc de oyun oynamadığı için konsol exc.lerin graifklerini harika sanıyor.gelin bir witcher bir crysis oynayın pc de sonra tartışalım not:ben gow 3 kz3 gibi süper (!) oyunları denedim ama hiçbirinde graifk adına birşey yok

BSC Misafiri

15.8.2011 00:20:24

0
arkadşaın biri yazmış i7 işlemci 6 gb ram razer klavye mouse 3d monitör felan filan yazmış konsoldan çok daha kaliteli görüntü monitör dahil 1500 tl ye patlar en fazla sana,senin yazdıklarına sahip biri bulursan türkiyede getir karşıma xD bir elin parmağını ya geçer ya geçmez pc de oyun oynamak için i7 işlemciye gtx 590 ekran kartına 6 gb rame gerek yoktur zaten 4 gb dan fazla kullanan oyun yok şu anda dizersin en güzel sistemi 1200 tl ye monitörü de alırsın tamam yada tv ye bağlarsın

BSC Misafiri

15.8.2011 00:20:02

-3
Eylül ayında çıkacak olan Gears of War 3'ü PC'ye de çıkarsalar acaba kaç kişi bu oyunu yüksek ayarda oynayabilir? Kaç tane PC, Xbox 360'taki grafikleri yakalayabilecek konfigurasyona sahiptir merak ediyorum? Konsola özel oyunların grafik kalitesi her zaman için en iyi PC leri bile zorlamıştır. XBOX 360 250 TL'lik fiyatıyla 2500 TL'lik PC'ye kafa tutan çılgın konsol :)

bloodTime

15.8.2011 00:10:24

0
konsol donanım gücü olarak hiçbir zaman pc'nin önüne geçemedi geçemezde ... yeni nesilde konsollar ne kadar favori olucak bilemiyorum ama araştırmalara göre eskisi gibi yüzdeye sahip değildi...hatta haberleri vardı...6 7 sene öncesinin teknolojisine bakıpta tekrar konsollar önce geçicek demek cok saçma...o zamanlar grafik önemli değildi şuan pc teknolojisi bu yönde ataklar gerçekleştiriyor bu nedenle yeni nesil konsolların öne geçmesi çok zor, bana göre imkansız....

aykut291

15.8.2011 00:01:56

0
Ben hem ps3 hemde pc sahibiyim arkadaşlar şu bi gerçek pc ler konsolları geçti bunu battlefiled yapımcısı dahil birçok yapımcı söylüyor bunu artık nie daha inat ediyosunuz anlamıyorum. Ama şu demek değil sakın beni yanlış anlamasın kimse konsollarda iyi elbet hayla pc ye çok uzak olmayan görüntü verebiliyor.Pc deki donanım çok ileri seviyede ama bu durum yeni nesil konsollar geldimi değişecek yeni konsollar geldimi tekrar bir 4 5 sene daha ön planda olacak lütfen artık çıkacak güzel oyunları bekleyin, eylenmenize bakın birbirinizi yemeyin artık herşey grafik değildir.

MGEDK

14.8.2011 21:29:43

0
Konsol kullanıcıları neden böyle haberlere çok sinirleniyorlar birden havlamaya başlıyorlar. Dertleri neyse anlatsınlar PC ciler olarak dinleyelim çözüm getirelim sürekli "PC daha iyi!" gibi konuların hepsini fanboyluk yaparak kirletiyorlar kusura bakmasınlar. Boş yere tartışıyoruz ama bunlar gerçekler... gerçeklerden mi kaçmaya çalışıyorsunuz anlamadım. Not: Asıl üzüldüğüm konu ==> (!) bu işaretin anlamını bilmeyenler var gerçekten çok üzülüyorum, gerçekten eğitim seviyemiz bu kadar düşük mü gençler?

senseman62

14.8.2011 20:32:30

0
quote:

Orijinalden alıntı: oa454 senseman62 ulan birader ne odunsunuz ya adam ironi yapmış konsollarla dalga geçmiş hala anlamadınız güzel ülkemin cahil insanları. anlamak için ilkokul bitirmek gerekirdi be.bu 2 oldu 2.
harcanıyosun be enişte tamam. @ CoolMnaiaC kedi kadın fena çakmış şamarı,tipi fena

Mactavish-

14.8.2011 19:22:12

0
her iki taraf karşı tarafı niye keriz yerine koymaya çalışıyor herkesin bir bildiği varki konsol veya pc tercih ediyor hepsinin yeri ayrı bu unutmayın

ortamkaos

14.8.2011 19:08:59

0
quote:

Orijinalden alıntı: .:SyLaR:. Olabilir ama pc ciler yeni oyunları full ayarda oynamak için xbox ve ps3 çıktıktan sonra kaç kere ekran kartı degiştirdiler acaba.
ps4 çıkınca siz ps3 ten geçemeyeceksiniz malesefff konsol alacağıma donanim alırım daha iyi

BlackBeasT

14.8.2011 19:07:26

+1
merlininkazanı'dan Batman:Arkham City;PC konsolu çizerkene :D HeHe..Konsol sahibileride bizim kardeşimiz ezmeyin o kadar ,dikkat ediyorum oyun konsolu sahibi kardeşlerimiz eskisi gibi atılgan değil nedeni kullandıkları konsolların yaşlanması ve en geç 2 yıl sonra ölücek olmasından kaynaklı duygusal buhramdan olsa gerek :D Ben konsol kullanan kardeşlerimizi anlıyorum lakin daha Batman:ArkhamCity vitrin yüzü görmeden PC Gamer konsol fanlarını ezmeye başlamış sanırım 2 yıl daha yeni oyun konsolları boy verene kadar çok ezerler...

bloodTime

14.8.2011 19:03:31

0
Pinky_Demon XBOX dergisi OXM çıksın bi açıklama yapsın ,xbox pc'den iyi görünecek desin bakalım kim inanıcak buna...hiçkimse....ne sen ne ben ne de bu savunmayı yapan kişi... fanboyluk herhangi bi platformu savunmak değildir ... gerçekleri savunmak hiç değildir...

waltran

14.8.2011 18:57:17

0
quote:

Orijinalden alıntı: Pinky_Demon

Fanlığı yapan PC Gamer dergisi ben değil herkes kendine göre haklı tabii.
oyunu denediniz mi? belkide gerçekten daha kaliteli görünüyor ki bu normal birşey. ilk oyundalarında bile inanılmaz bir optimizasyon vardı basit bir konsol port olsa öyle olmazdı bu oyundada pc için özel birşeyler yapabilirler

Project Scorpio

14.8.2011 18:44:24

-1
quote:

Orijinalden alıntı: bloodTime

fanboyluk yapıyosun da basıyorlar...
Fanlığı yapan PC Gamer dergisi ben değil herkes kendine göre haklı tabii.

One of Them

14.8.2011 18:18:38

+1
Taraflı veya tarafsız kısmına bulaşmayacağım ama şu bilinen bir durum ki: Şu anki konsolların donanım olarak dönemin birkaç sene gerisinde olduğu bir gerçek. Ve bu oyunun en yüksek ayarlarında sağlam bir bilgisayarda oynamayla konsolda oynanan arasında fark oluşacaktır, bu çok normal. Hem konsol hem PC kullanıcısı olarak bunu söyleyebiliyorum.

bloodTime

14.8.2011 18:06:25

0
quote:

Orijinalden alıntı: Pinky_Demon Eksiyi basmış yine bana PC fanları hiç şaşırmadım.
fanboyluk yapıyosun da basıyorlar...

Reppu

14.8.2011 18:02:03

0
son 2 3 senedir her oyun pc de çok daha iyi daha temiz bi görüntü çamurdan uzak millet bile bile yorum yapıyor.kendinizi kandırmaya devam

RISC64

14.8.2011 17:51:27

0
quote:

Orijinalden alıntı: Pinky_Demon Eksiyi basmış yine bana PC fanları hiç şaşırmadım.
haklılar çünkü

Project Scorpio

14.8.2011 17:48:19

-2
Eksiyi basmış yine bana PC fanları hiç şaşırmadım.

oa454

14.8.2011 17:47:24

0
senseman62 ulan birader ne odunsunuz ya adam ironi yapmış konsollarla dalga geçmiş hala anlamadınız güzel ülkemin cahil insanları. anlamak için ilkokul bitirmek gerekirdi be.bu 2 oldu 2.

BSC Misafiri

14.8.2011 17:35:12

0
BSC Misafiri Tv sadece oyun ıcınmı Pc yıde tv ye baglarsın birde 5+1 döşe battlefield oyna arkadaşları topla sınema keyfi yap her tür maçı dev ekranda izle fifa turnuvaları düzenle vs vs vs. Ne insanlar var ya :))

Sir Maximus is BACK

14.8.2011 17:30:42

0
Ya fark olur ama o kadar da olmaz bence.

senseman62

14.8.2011 17:17:09

0
revo gerekeni sölemiş zaten,ezmeler doluşmuş gene buraya [:'(] exc oyunlarınız olmasa övüneceğiniz bişeyde kalmadı
quote:

" zaten pc lerde donanım olarak konsollardan kötü olduğu için (!) "
tamam.

BSC Misafiri

14.8.2011 17:11:11

0
konsol tam bir karın ağrısı hacı.. kısaca, alacaksında konsolu önce kontrollere ve gamepad'e alışacaksın... ayrıca office,winamp, media player vb. programları unutacaksın... sonra konsol oyunlarına binlerce lira para bayılacaksın, 2000 tl'ye full hd hatta led tv alacaksın... bunun adı tamamen israf... bence yapımcılar artık kendine gelsin özel yapılmış 3 veya 4 oyun için kimse kolay kolay para bayılmaz konsollara.... bak microsoft nasılda yola geldi windows 8 itibari ile xbox 360 oyunlarını hatta va hatta xbox 720 oyunlarını bile pc'de oynayabilme şansımız var :D bence bu olayın benzeri ps3'ün de başına gelebilir yoksa ps de yozlaşmaya başlar.. iyisi mi killzone 4'te dahil (belli olmaz örnek için söyledim) gibi önceki ve sonraki oyunları pc'ye çıkarmaya çalışsınlar daha çok kazanırlar bence :D

BSC Misafiri

14.8.2011 17:11:03

0
basit bir soru soracağım konu genelde donanım üzerine yoğunlaşmış... intel core i7 2600k 8 çekirdekli işlemci 12 gb kingston hyper-x ddr3 bellek 1.5 tb ssd disk 1 adet asus nvidia geforce gtx590 gddr5 3gb 768 bit ekran kartı 24" asus full hd monitör 5+1 creative ses sistemi thermaltake full tower kasa razer oyuncu klayve&mouse (bu özellikte bir bilgisayar mı...!) yoksa... ps3 2000 tl'lik lcd tv tek gamepad xD bu konsol sistemimi :D tercih sizin ama normal tercih zaten en başta yazılı hemde uzun uzun :D

BSC Misafiri

14.8.2011 17:10:53

0
Bence bu haber değeri bile taşımıyor sonuçta herkes PC'nin grafik olarak çok çok iyi olduğunu biliyor.Bazıları yok PC Gamer tabiki PC iyi diyecek felan demiş.OXM PSM çıksın da aksini iddia etsin yiyorsa ? Konsollarımızın işlem gücü görüntü kalitesi PC'leri 10'a katlar desin... Eğer diyemiyorsa PC Gamer haklıdır ve kimsenin de saçmalama hakkı yoktur. Milletimiz tabi babasına yalvararak aldırttığı konsollar ölsün istemiyor sonsuza dek onlarla oynayacaklarını umuyorlar o yüzden böyle haberler görünce fenalık geçiriyor bazıları xD

Adam Jensen

14.8.2011 16:48:53

0
quote:

Orijinalden alıntı: laserion "_RevO_" Kardeşim Alem adamsın ama klibi izledim zaten hatunları görünce viagra etkisi yapıyor xD

Mactavish-

14.8.2011 16:29:06

0
pc kitlesi korsana değilde orjinal yönelmesi için söylenen laflar sağolun bizde sanıyorduk ki konsollarda daha iyi grafikler

fatihhj

14.8.2011 16:23:28

0
_revo_ o video neydi öyle

laserion

14.8.2011 15:19:46

0
"_RevO_" Kardeşim Alem adamsın ama klibi izledim zaten hatunları görünce viagra etkisi yapıyor xD

waltran

14.8.2011 15:17:31

0
kaplamaların iyi olmasını beklerim ben açıkcası artık çamur kaplama görmekten bıktım özellikle unreal ile yapılan oyunlarda. rage için pc ye kaliteli kaplama yayınlayacaklardı galiba bu oyunda içinde beklerim physx var ama zaten dx11 kullanmıyor bildiğim kadarıyla oyun bari kaplamalar kaliteli olsun

orfur

14.8.2011 14:37:24

0
Şöyle anlatıyım herşey doğar büyür ve ölür ps2 xbox3360 hepside hasta konsol elbette pz hariç eğer bunların ölmeyeceni düşünüyosanız bunları pek hakediniz söylenemez

laserion

14.8.2011 14:14:26

+1
Bazı Arkadaşların gereksiz yorumlarını anlamıyorum Konsol da daha kötü olduysa dünyanın sonumu geldi. Nedir bu PC yi çekememezlik. PC donanımı ile her daim en iyisini verir ama bunu kabullenememek çok saçma.

RISC64

14.8.2011 14:14:13

0
quote:

Orijinalden alıntı: venomtrk

Konsollar PC den daha iyi donanımlı mı yani ? :) Güldürme beni
arkadaş kinaye yapmış sanırım hocam

No-One

14.8.2011 14:05:46

0
Bunun neresinde bi gariplik var anlamadım. İsterse PC'nin en koyu fanlığını bile yapsın, yine de doğruyu söylüyor. Bunun aksi olsa o zaman tartışma çıkardı.

aykut291

14.8.2011 13:54:01

0
Elbette pc daha iyi bu konuda tartışmamıza gerek yok daha. Pc donanım çok ileri seviyeye geldi pc lerde sağlam bir donanımla oyunlar 1080p ve 60fps hızla net akcı bir şekilde oynanabilir durumda ama konsollar öylemi yüksek grafikli oyunlar 720p ve 30fps hızda çalışabiliyor. bu durum yeni nesil konsollar gelene kadar böyle malesef boşverin olduğuyla kabullenip eylenmemize bakalım.:)

BSC Misafiri

14.8.2011 13:36:57

0
Zaten sitenin isminden belli PC GAMER :d

BSC Misafiri

14.8.2011 13:36:54

0
Bende oyunları konsolda oynamayı tercih ediyorum. Ama artık konsolların son sınırına ulaşılmış durumda. Bundan sonra çıkacak oyunlarda PC'nin bariz daha iyi olması kaçınılmaz. Bu arada yeni konsollarda çıktığında PC'nin grafik gücü o konsollardan da çok daha üstün olacaktır. Ama ticari sebeplerden dolayı PC gene 2. plana atılacak yada ilk bir kaç sene oyunların yeni konsollarda daha iyi görüntü vermesi için ayarlanacaktır. Sonra gene PC liderliği eline alır.

Source

14.8.2011 13:31:52

0
Yeni konsollar gelsede artık böyle haberleri görmesek.

CrazyToones

14.8.2011 13:27:59

0
Elbette PC'de iyi olacak, komik olmayın.

venomtrk

14.8.2011 13:20:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: CodeMachine Derginin adı konsol gamer olsaydı ve konsolda pc den güzel denseydi şüphelenilmezdi ama iş pc olunca tabi nedense inanmak daha zor, zaten pc lerde donanım olarak konsollardan kötü olduğu için (!) şüphelenmemek elde değil.
Konsollar PC den daha iyi donanımlı mı yani ? :) Güldürme beni

The_Rahip

14.8.2011 13:12:05

0
Pc sürümünün daha iyi olması normal bir durum.

hell77

14.8.2011 12:56:27

+1
quote:

Orijinalden alıntı: CAN KIRIKLARI Hem ps3 üm hemde pc im var ama böyle uzun oyunlar konsolda oynanır uzan rahat rahat oyna ama fps rpg pc de oynanır kısacası hangisinde oynadıgınız önemli değil önemli olan zevk almak gerisi hikaye
Hangi dünyada yaşıyosun çok merak ediyorum ,çünkü bizim dünyamızda pc'de gamepadla uzanıp oyun oynanıyor hatta xbox360 kontrolleriyle. http://www.youtube.com/watch?v=dLF-F7ZCBD4 A video showing a DealExtreme bougt product which allows you to use your wireless Xbox 360 controller on Windows 7. Batmandan görüntü.

volkan_fb_12_

14.8.2011 12:55:31

0
Benim orta seviye bir pc'im var ve GTA 4'ü hepsi yüksek ayarlarda 1366x768 çözünürlükte oynayabiliyorum hem de laptop olmasına rağmen ama GTA 4'ün PS3 ve Xbox360 daki ayarlarına bakın hepsi normal ayarlarda çözünürlük' te 1280x720 de oynanıyor. Kaç yıllık konsalla 2011'in pc'lerini bir mi tutuyorsunız.

BSC Misafiri

14.8.2011 12:37:22

+1
pc'nin konsolların alayı karşısında nasıl ezici şekilde üstün olduğunu kısaca açıklayayım inanmayanlar okusun... bir kere pc'nin hem program hem de donanım güncellemesi daha kolay ve geniş seçeneklere sahibiz... ayrıca pc'nin donanımları konsol donanımlarına nazaran daha aktif, tepkileri mükemmel ve daha hassas, ayrıca çabuk alışılıyor... konsol donanımları kısıtlı... aynı donanımla 5 -6 sene kaliteli oynayabilirken bu pc'de eğer ki anakartınız iyi ise 10 sene kullanım süresine rahatlıkla ulaşabiliyor hatta geçiyor bile.. ayrıca maddi açıdan bakarsak pc daha ekonomik... bir oyuncu pc'ye 7 bin lira bayılabilir çünkü karşılığını çok iyi alır ve uzun bir süre donanıma para vyatırmak zorunda kalmaz ama konsol 3 bin liraya mal edilse bile ki ekstra donanımları saymıyorum (direksiyon ya da ikinci bir gamepad gibi) oyunları yeterince kazık içerdiği için oyuncuda karın ağrısı yapabilir... bir konsol sisteminin fiyatına ancak 10 oyun alabilirsiniz... buda bir ömür yeter mi size kalmış...! (

oa454

14.8.2011 12:32:50

0
@assassinferhad birader adam konsolculara kızmış ironi yapmış. valla anlayış biçimine (!) hayran kaldım.

bloodTime

14.8.2011 12:29:13

+1
burda enteresan bi şey yokki neden kabul edemediniz.... bundan önceki oyunda bile fark vardı özellikle physx aktifken... batmanın yeni oyunu daha iyi görüneceğine göre ve artık konsollar sınıra dayandıgına göre her yeni oyunda gözle görülür farklar olucaktır...ne bekliyosunuz ,sınırlı çöp gibi bi donanımdan mucize mi?...

BSC Misafiri

14.8.2011 12:24:46

+7
oldu oldu allahım yarabbim bsc incelemesi bile taraflı... tabii ki pc'de görüntüler daha kaliteli olur.. yok pcgamer adı bile şüpheye itiyormuş niye ps dergisi inceleseydi daha mı tarafsız olacaktı...!

Project Scorpio

14.8.2011 12:20:06

-4
Tabii ki PC daha iyi görüntü verecektir bunun aksini kimse iddaa edemez ama burada "PC Gamer" dergisinin dediği gibi farklar kesinlikle olmayacaktır.

assassinferhad

14.8.2011 12:18:33

0
Bnede aynen bu soruyu sordum. Cevabini da merakla bekliyoum. Bak ne diyor: " zaten pc lerde donanım olarak konsollardan kötü olduğu için (!) " Boyle bir sey var mi yaaaaa?

RISC64

14.8.2011 12:11:11

+6
bi ekran kartının işlem gücü neredeyse bi konsol gücüne ulaştığı şu zamanda pc sürümünün daha iyi görüntü verebileceğine inanamayan arkadaşlar acaba nerede yaşıyor ?

assassinferhad

14.8.2011 12:05:56

0
Aynen. Zaten kim boyle sey olmaz. Durum supheli derse. Kanit getirsin. Neden konsol da iyi olmasi gerek bizde bilelim.

Lazyy

14.8.2011 12:01:12

+1
Normal bir durum münakaşasına gerek yok

assassinferhad

14.8.2011 11:59:18

0
Evet zaten oyun oynarken kim oturub bakacak pc-demi iyi kaplama, yoksa konsoldami? HEr ikis bence yeterli durumdadir. Birinin iyi olmasi, digerinin kotu olmasi annlamina gelmez.

Gabriel TR

14.8.2011 11:57:45

+2
Hem ps3 üm hemde pc im var ama böyle uzun oyunlar konsolda oynanır uzan rahat rahat oyna ama fps rpg pc de oynanır kısacası hangisinde oynadıgınız önemli değil önemli olan zevk almak gerisi hikaye

assassinferhad

14.8.2011 11:41:24

0
Ne diyirsunuz siz ya? PC donanim olarak zayif mi? Siz galiba sadece oyun oynuyorsunuz. Baska da hic bir seyle ilgilenmiyorsunuz...... Ekran karti nedir bilirmisin?

CodeMachine

14.8.2011 11:39:10

+1
Derginin adı konsol gamer olsaydı ve konsolda pc den güzel denseydi şüphelenilmezdi ama iş pc olunca tabi nedense inanmak daha zor, zaten pc lerde donanım olarak konsollardan kötü olduğu için (!) şüphelenmemek elde değil.

assassinferhad

14.8.2011 11:39:09

+3
aynen. Zaten niye subhelisiniz , onu da anlamdim. PC surumunun zaten Konsol surumlerinden iyi olmasi gerekmiyordu mu? Gerekmekten ilave, zaten hep boyle olmuyor mu? Ben demiyorum Konsol surumleri koti oluyor. Zaten kotu ve ya iyi olmak nisbi bir anlayistir. Konsol surumleri PC surumlerine nazaran grafik bakimindan hep geride kalmislardir. Ha cok mu gerideler, az mi geridlere, orasi oyuna gore degisir.

.:SyLaR:.

14.8.2011 11:37:49

-4
Olabilir ama pc ciler yeni oyunları full ayarda oynamak için xbox ve ps3 çıktıktan sonra kaç kere ekran kartı degiştirdiler acaba.

Project Scorpio

14.8.2011 11:37:36

-17
Kesinlikle taraflı ve talihsiz bir yorum yapmışlar. Arkyam Asylum'un konsol da nasıl göründüğünü oynayanlar bilir PC ile arasında çok az fark vardır burada "PC Gamer" resmen PC fanlığını konuşturmuş.

fatihhj

14.8.2011 11:33:38

+3
bekliyordum böyle birşeyi Alice Madness Returns'da vardı böyle birşey
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Batman : Arkham City ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
179 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız