Kahramanlar büyük bir şekilde geri dönmeye hazırlanıyor. DOTA 2 neden bu kadar popüler? Oyunun kapalı betasını sizler için oynadık.
AkumaRai XIII
28.12.2011 15:49:11
quote:Orijinalden alıntı: JackGhosen Dota'nın En Eski Oyuncularındanım. Dota'nın Kendini Warcraft Yüzünden Geliştirememesi ve ÇAKMA DOTA'ların Yani HoN ve LoL'un Önlenemez Yükselişi Takdir Edersiniz ki Benimde Sinirlerimi Bozdu. Çakmalardaki Bu Başarı Gerçek Bir Başarı mıydı ? Hayır... Aynı Senaryo, Tamamen Kopya Herolar ve Haritalar ALLANIP PULLANARAK Bizlere Sunuldu. _________________________________________________________________________ Dota Klasiktir, Çakmalar Gelip Geçici Bir Moda... Dota'nın Heroları Ailenizden Biri Gibidir, Çakmaların ki Vasıfsız Eleman... Dota Öncüdür, Çakmalar Taklitçi... Dota Proluktur, Çakmalar Noobluk... Dota'nun Grafikleri Gerçek Tadındadır, Çakmaların ki Çizgi Film Tadında... Dota Heroları Oluşturur, Çakmaları Çalar... Dota Geliştirir, Çakmaları Kopyalar... Dota'da Dostluk Vardır, Çakmalarda Postluk... Dota'da Az Ama Öz Çıkan Her Yeni Hero, Yeni Bir Akım Oluşturur, Çakmalarda ise Durumun .... Çıkmıştır, Gün Aşırı Hero Çıkmaktadır. Dota'da Taktik Vardır, Çakmalarda Ezber... Dota'a Build Vardır, Çakmalarda Recomended... Kısacası Dota DOTADIR ! Çakmalarsa Diğerleri... _________________________________________________________________________ Üstte Yazdıklarım DOTA 2 Sayesinde Katlanarak Artacaktır. Şuan DOTA'nın Grafikleri ile LoL veya HoN'un Grafiklerini Karşılaştırmaya Kalkan Çarpılır. Kısacası LoL Oynayıp Çizgi Film İzlemediği İddia Eden Arkadaşların Bu Yarışta Yeri Kalmadı ! Şu Saatten Sonra Ancak HoN - DoTa 2 Kapışması Yaşanabilir. Zira VaLve'nin Kafası Attı Bi' Kere HoN MoN Dinlemez Satışlarla Ezer Geçer, Demesi Benden
kuntiger
27.12.2011 16:13:35
Cannibal_Corpse
27.12.2011 14:24:34
-Cronus
27.12.2011 06:27:25
quote:Orijinalden alıntı: tobepeople quote:Orijinalden alıntı: TheRECRUIT ilizyon yaratmak Cristal Maiden'ın bir özelliği değil nehrin kenarlarından alınan rune'ların özelliğidir yanlış bilgi vermeyin. +1 ama lvl 6 olan bir cristalden kaçılamayacağını bilmen lazım, saldırmak çözüm olabilir aslında yakınına yanaşmamalısın zaten helede ayağında botu varsa tabi bu seçenek kullandığın heroya bağlı ayrıca lich daha kötüdür creplerini öldürüp hem senin düşük lvl kalmanı sağlar hemde mana doldurur senin yapacağın şey başlangıçda bracer ile başlamak olabilir ve kaçmamak ondan önce sen saldır yada yaklaşma lvl 6 olduğun için bkb ye hex e girmiyorum bile :) Burada hangi herosun ona göre çözüm vereyim :)
quote:Orijinalden alıntı: TheRECRUIT ilizyon yaratmak Cristal Maiden'ın bir özelliği değil nehrin kenarlarından alınan rune'ların özelliğidir yanlış bilgi vermeyin.
Hellcast
27.12.2011 00:26:07
Augias
26.12.2011 18:22:19
26.12.2011 18:18:04
quote:Orijinalden alıntı: ff.tyrant quote:Orijinalden alıntı: afrodude quote:Orijinalden alıntı: ff.tyrant sımdı azcık ordan azcık burdan duyup yazmakla olmuyor dotayı dota yapan icefrogdur.guinsoo 2003-2005 arası ılk cıkıs zamanlarında mapı yapıyordu.2005ten sonrası yanı dotanın dota oldugu zamanlarda ıcefrog vardı.su dotayı yapıyodu lolu de yaptı honu da yaptı dıye bısı yok.icefrogun yıllardır projesıydı dota2 sadece sponsor bulması bıraz zaman aldı.sen madem yıllarca kaptanlık yaptın bana nıckını ve hangı turnuvalara gırdıgını pm at bende 6senedır oynuyorum turnuvalara gırıyorum elbet tanıyorumdur.icefrog dahi lolu yapımında calısmıs olsa lol cakmasıdır dotanın.yok starcrafttaki bir map varmıs falan fılan hıkaye kısmı o.dday tarzı uc yol vardır amac yıkmaktır.ortak noktası bu olunca aynısı mı oluyor?arem no invis gamelerden cıkıp kurokymis gibi dotayla ılgılı yorumlarda bulunmayın.lol bıldıgın dotanın cızgıfılm versıyonu.daha fazla tartısmaya gerekte yok 2sini oynayanlar anlar. Pro edasında yazıp da bu olaylardan anlamayan dota fanboy genç, yazık... :) bence bunu yazmadan once, sana dota dıye bısı var gel sana ogreteyim oynarız dıyenlere benı sormalısın
quote:Orijinalden alıntı: afrodude quote:Orijinalden alıntı: ff.tyrant sımdı azcık ordan azcık burdan duyup yazmakla olmuyor dotayı dota yapan icefrogdur.guinsoo 2003-2005 arası ılk cıkıs zamanlarında mapı yapıyordu.2005ten sonrası yanı dotanın dota oldugu zamanlarda ıcefrog vardı.su dotayı yapıyodu lolu de yaptı honu da yaptı dıye bısı yok.icefrogun yıllardır projesıydı dota2 sadece sponsor bulması bıraz zaman aldı.sen madem yıllarca kaptanlık yaptın bana nıckını ve hangı turnuvalara gırdıgını pm at bende 6senedır oynuyorum turnuvalara gırıyorum elbet tanıyorumdur.icefrog dahi lolu yapımında calısmıs olsa lol cakmasıdır dotanın.yok starcrafttaki bir map varmıs falan fılan hıkaye kısmı o.dday tarzı uc yol vardır amac yıkmaktır.ortak noktası bu olunca aynısı mı oluyor?arem no invis gamelerden cıkıp kurokymis gibi dotayla ılgılı yorumlarda bulunmayın.lol bıldıgın dotanın cızgıfılm versıyonu.daha fazla tartısmaya gerekte yok 2sini oynayanlar anlar. Pro edasında yazıp da bu olaylardan anlamayan dota fanboy genç, yazık...
quote:Orijinalden alıntı: ff.tyrant sımdı azcık ordan azcık burdan duyup yazmakla olmuyor dotayı dota yapan icefrogdur.guinsoo 2003-2005 arası ılk cıkıs zamanlarında mapı yapıyordu.2005ten sonrası yanı dotanın dota oldugu zamanlarda ıcefrog vardı.su dotayı yapıyodu lolu de yaptı honu da yaptı dıye bısı yok.icefrogun yıllardır projesıydı dota2 sadece sponsor bulması bıraz zaman aldı.sen madem yıllarca kaptanlık yaptın bana nıckını ve hangı turnuvalara gırdıgını pm at bende 6senedır oynuyorum turnuvalara gırıyorum elbet tanıyorumdur.icefrog dahi lolu yapımında calısmıs olsa lol cakmasıdır dotanın.yok starcrafttaki bir map varmıs falan fılan hıkaye kısmı o.dday tarzı uc yol vardır amac yıkmaktır.ortak noktası bu olunca aynısı mı oluyor?arem no invis gamelerden cıkıp kurokymis gibi dotayla ılgılı yorumlarda bulunmayın.lol bıldıgın dotanın cızgıfılm versıyonu.daha fazla tartısmaya gerekte yok 2sini oynayanlar anlar.
ff.tyrant
26.12.2011 17:43:42
afrodude
26.12.2011 17:40:13
26.12.2011 17:00:22
Guest-C45F7D4AF
26.12.2011 13:46:19
quote:Orijinalden alıntı: -Cronus quote:Orijinalden alıntı: JackGhosen Dota'nın En Eski Oyuncularındanım. Dota'nın Kendini Warcraft Yüzünden Geliştirememesi ve ÇAKMA DOTA'ların Yani HoN ve LoL'un Önlenemez Yükselişi Takdir Edersiniz ki Benimde Sinirlerimi Bozdu. Çakmalardaki Bu Başarı Gerçek Bir Başarı mıydı ? Hayır... Aynı Senaryo, Tamamen Kopya Herolar ve Haritalar ALLANIP PULLANARAK Bizlere Sunuldu. _________________________________________________________________________ Dota Klasiktir, Çakmalar Gelip Geçici Bir Moda... Dota'nın Heroları Ailenizden Biri Gibidir, Çakmaların ki Vasıfsız Eleman... Dota Öncüdür, Çakmalar Taklitçi... Dota Proluktur, Çakmalar Noobluk... Dota'nun Grafikleri Gerçek Tadındadır, Çakmaların ki Çizgi Film Tadında... Dota Heroları Oluşturur, Çakmaları Çalar... Dota Geliştirir, Çakmaları Kopyalar... Dota'da Dostluk Vardır, Çakmalarda Postluk... Dota'da Az Ama Öz Çıkan Her Yeni Hero, Yeni Bir Akım Oluşturur, Çakmalarda ise Durumun .... Çıkmıştır, Gün Aşırı Hero Çıkmaktadır. Dota'da Taktik Vardır, Çakmalarda Ezber... Dota'a Build Vardır, Çakmalarda Recomended... Kısacası Dota DOTADIR ! Çakmalarsa Diğerleri... _________________________________________________________________________ Üstte Yazdıklarım DOTA 2 Sayesinde Katlanarak Artacaktır. Şuan DOTA'nın Grafikleri ile LoL veya HoN'un Grafiklerini Karşılaştırmaya Kalkan Çarpılır. Kısacası LoL Oynayıp Çizgi Film İzlemediği İddia Eden Arkadaşların Bu Yarışta Yeri Kalmadı ! Şu Saatten Sonra Ancak HoN - DoTa 2 Kapışması Yaşanabilir. Zira VaLve'nin Kafası Attı Bi' Kere HoN MoN Dinlemez Satışlarla Ezer Geçer, Demesi Benden Buyuk adamsin hocam , boyle birsey yazmak icin konuya girmistim. Dota'da tutunamayanlar HoN veya LoL'a geciyorlar.
26.12.2011 13:37:41
quote:Orijinalden alıntı: tobepeople bugün DOTA 2 BETA key kazanmış bulunmaktayım herkese başarılar dilerim ben oyunu indirip vuracam kırbacı izin mi alsam işyerinden yaw ehuee
Sherlock
26.12.2011 11:10:42
quote:Orijinalden alıntı: cino48 bu paralımı oyunmu ?
26.12.2011 11:04:39
Kaiser Soeze
26.12.2011 10:59:13
26.12.2011 10:09:07
tobepeople
26.12.2011 07:15:09
Zaym1n
23.12.2011 16:38:58
quote:Orijinalden alıntı: rodibas9988 Lol'le arasındaki tek fark grafikleri
BSC Misafiri
23.12.2011 12:48:25
helans21
23.12.2011 11:28:32
webbeast
23.12.2011 10:38:45
23.12.2011 00:39:03
22.12.2011 20:04:14
quote:Orijinalden alıntı: kuntiger Videodaki bazı hataları ben de gördüm; tabi ki daha ehil ellerde daha yararlı videolar olabilir; fakat çoğu kişi gördüğüm kadarıyla dota aşina değil. Bu nedenle çok büyük bir problem olmaz. Ama daha iyi bir video da beklemiyor değilim.
22.12.2011 18:52:23
22.12.2011 18:41:23
quote:Orijinalden alıntı: TheRECRUIT quote:Orijinalden alıntı: tobepeople undefined İyi güzel diyorsunda 6 lvl cm'nin hp si az olur dagger olmadan aralarına girmeye kalkarsan ekmek ederler cm yi 6 lvlda bot,ward,courier aldığını düşünürsek (ki her support ward ve courier almalı) dagger için yeterli parayı toplayamazsın.
quote:Orijinalden alıntı: tobepeople undefined
TheRECRUIT
22.12.2011 18:22:58
22.12.2011 17:23:56
22.12.2011 16:59:28
22.12.2011 08:33:40
osmanlı06
22.12.2011 06:54:48
22.12.2011 06:37:35
22.12.2011 04:45:05
quote:Orijinalden alıntı: ThunderVolt Hemen - lere abanmayın. Oyun zevkim iyidir. Rpglerle bugünlere geldik. Fakat soruyorum şu Dota oyun tarzını (hon lol vs) sevmeyen bitek ben miyim?
The Echoes
21.12.2011 23:46:49
dipcihino
21.12.2011 22:00:32
21.12.2011 21:49:58
21.12.2011 21:24:37
quote:Orijinalden alıntı: enslavedss quote:Orijinalden alıntı: -Cronus quote:Orijinalden alıntı: n0fx quote:Orijinalden alıntı: -Cronus quote:Orijinalden alıntı: n0fx LoL - DotA karşılaştırmasında dota diyenleri anlamıyorum. dota çoluk çocuğun eline düşen, server farketmeksizin küfür, leaver, mh nin dolu olduğu bir oyun. bu oyundan nasıl keyif alıyosunuz bilmiyorum. teorik olarak iyi olabilir ama oyuncu kitlesi kötüyse ben o oyuna kötü derim. dota 2 ye hep beraber bakarız iyi mi kötü mü şimdiden savunmanın bir mantığı yok. Hocam , Turk serverlarinin cogu o sekilde , cok haklisin. Leaver , kufur , kiyamet ne ararsan var. Ondan dolayi Dota camiasindan taninmis kisiler ile oynamak , yani public degil (Battle-Net tabiri ile) private oyunlar. Yani bizim tabirimiz ile InHouse oyunlar. Server farketmeksizin demissin : Hic Dota Pride , EEDL gibi liglerde bulundunuz mu.(Zannetmiyorum) Dunya yildizlari ile Dota oynamak kadar zevkli , keyifli birsey yoktur. Hele birde guvenlerini kazanirsaniz tamamdir , sirtiniz yere gelmez. Su an bir Asya takiminda oynuyorum. 5 senedir Dota oynarim , bu kadar keyif aldigimi hatirlamiyorum. Kisacasi , Dota oynamasini bilene cok keyif verir. ben dotayı 2 sene önce bıraktım. ama oynadığım süreçte çok sağlam takım ve kişilerle oynama fırsatı buldum. beni oyunlarına bizzat çağırırlardı ve oyunda yenmek yenilmek önemli değildi. o zamanlar çok keyif aldım fakat bu ekip oyunu bırakınca bende soğudum oyundan. global takılmadım, dediğin liglerde de oynamadım ama lol mu dota mı dersen ben lol derim Hangi server ustunde oynuyordunuz , Garena ise %100 tanisiyoruzdur. sana birşey sorucam yabancılarla nasıl oynuyorsun hangi serverdan?eskiden darerin ilk zamanları mh sizdi.güzeldi türk yoktu.sonra doldu.mhsiz mi oyunlarınız orjinal mi aldın birde?
quote:Orijinalden alıntı: -Cronus quote:Orijinalden alıntı: n0fx quote:Orijinalden alıntı: -Cronus quote:Orijinalden alıntı: n0fx LoL - DotA karşılaştırmasında dota diyenleri anlamıyorum. dota çoluk çocuğun eline düşen, server farketmeksizin küfür, leaver, mh nin dolu olduğu bir oyun. bu oyundan nasıl keyif alıyosunuz bilmiyorum. teorik olarak iyi olabilir ama oyuncu kitlesi kötüyse ben o oyuna kötü derim. dota 2 ye hep beraber bakarız iyi mi kötü mü şimdiden savunmanın bir mantığı yok. Hocam , Turk serverlarinin cogu o sekilde , cok haklisin. Leaver , kufur , kiyamet ne ararsan var. Ondan dolayi Dota camiasindan taninmis kisiler ile oynamak , yani public degil (Battle-Net tabiri ile) private oyunlar. Yani bizim tabirimiz ile InHouse oyunlar. Server farketmeksizin demissin : Hic Dota Pride , EEDL gibi liglerde bulundunuz mu.(Zannetmiyorum) Dunya yildizlari ile Dota oynamak kadar zevkli , keyifli birsey yoktur. Hele birde guvenlerini kazanirsaniz tamamdir , sirtiniz yere gelmez. Su an bir Asya takiminda oynuyorum. 5 senedir Dota oynarim , bu kadar keyif aldigimi hatirlamiyorum. Kisacasi , Dota oynamasini bilene cok keyif verir. ben dotayı 2 sene önce bıraktım. ama oynadığım süreçte çok sağlam takım ve kişilerle oynama fırsatı buldum. beni oyunlarına bizzat çağırırlardı ve oyunda yenmek yenilmek önemli değildi. o zamanlar çok keyif aldım fakat bu ekip oyunu bırakınca bende soğudum oyundan. global takılmadım, dediğin liglerde de oynamadım ama lol mu dota mı dersen ben lol derim Hangi server ustunde oynuyordunuz , Garena ise %100 tanisiyoruzdur.
quote:Orijinalden alıntı: n0fx quote:Orijinalden alıntı: -Cronus quote:Orijinalden alıntı: n0fx LoL - DotA karşılaştırmasında dota diyenleri anlamıyorum. dota çoluk çocuğun eline düşen, server farketmeksizin küfür, leaver, mh nin dolu olduğu bir oyun. bu oyundan nasıl keyif alıyosunuz bilmiyorum. teorik olarak iyi olabilir ama oyuncu kitlesi kötüyse ben o oyuna kötü derim. dota 2 ye hep beraber bakarız iyi mi kötü mü şimdiden savunmanın bir mantığı yok. Hocam , Turk serverlarinin cogu o sekilde , cok haklisin. Leaver , kufur , kiyamet ne ararsan var. Ondan dolayi Dota camiasindan taninmis kisiler ile oynamak , yani public degil (Battle-Net tabiri ile) private oyunlar. Yani bizim tabirimiz ile InHouse oyunlar. Server farketmeksizin demissin : Hic Dota Pride , EEDL gibi liglerde bulundunuz mu.(Zannetmiyorum) Dunya yildizlari ile Dota oynamak kadar zevkli , keyifli birsey yoktur. Hele birde guvenlerini kazanirsaniz tamamdir , sirtiniz yere gelmez. Su an bir Asya takiminda oynuyorum. 5 senedir Dota oynarim , bu kadar keyif aldigimi hatirlamiyorum. Kisacasi , Dota oynamasini bilene cok keyif verir. ben dotayı 2 sene önce bıraktım. ama oynadığım süreçte çok sağlam takım ve kişilerle oynama fırsatı buldum. beni oyunlarına bizzat çağırırlardı ve oyunda yenmek yenilmek önemli değildi. o zamanlar çok keyif aldım fakat bu ekip oyunu bırakınca bende soğudum oyundan. global takılmadım, dediğin liglerde de oynamadım ama lol mu dota mı dersen ben lol derim
quote:Orijinalden alıntı: -Cronus quote:Orijinalden alıntı: n0fx LoL - DotA karşılaştırmasında dota diyenleri anlamıyorum. dota çoluk çocuğun eline düşen, server farketmeksizin küfür, leaver, mh nin dolu olduğu bir oyun. bu oyundan nasıl keyif alıyosunuz bilmiyorum. teorik olarak iyi olabilir ama oyuncu kitlesi kötüyse ben o oyuna kötü derim. dota 2 ye hep beraber bakarız iyi mi kötü mü şimdiden savunmanın bir mantığı yok. Hocam , Turk serverlarinin cogu o sekilde , cok haklisin. Leaver , kufur , kiyamet ne ararsan var. Ondan dolayi Dota camiasindan taninmis kisiler ile oynamak , yani public degil (Battle-Net tabiri ile) private oyunlar. Yani bizim tabirimiz ile InHouse oyunlar. Server farketmeksizin demissin : Hic Dota Pride , EEDL gibi liglerde bulundunuz mu.(Zannetmiyorum) Dunya yildizlari ile Dota oynamak kadar zevkli , keyifli birsey yoktur. Hele birde guvenlerini kazanirsaniz tamamdir , sirtiniz yere gelmez. Su an bir Asya takiminda oynuyorum. 5 senedir Dota oynarim , bu kadar keyif aldigimi hatirlamiyorum. Kisacasi , Dota oynamasini bilene cok keyif verir.
quote:Orijinalden alıntı: n0fx LoL - DotA karşılaştırmasında dota diyenleri anlamıyorum. dota çoluk çocuğun eline düşen, server farketmeksizin küfür, leaver, mh nin dolu olduğu bir oyun. bu oyundan nasıl keyif alıyosunuz bilmiyorum. teorik olarak iyi olabilir ama oyuncu kitlesi kötüyse ben o oyuna kötü derim. dota 2 ye hep beraber bakarız iyi mi kötü mü şimdiden savunmanın bir mantığı yok.
enslavedss
21.12.2011 21:16:25
21.12.2011 19:59:15
acdervis2
21.12.2011 18:04:26
quote:Orijinalden alıntı: webbeast Tamam oyun geliştiriliyor da türkçe mi geliştiriliyor? Yoksa karakterlerin ya da skillerin açıklamaları sürekli değişiyor mu? Bir de özel isimlerin çok saçma şekillere çevirildiğini görüyorum. açıkçası utanç verici.
21.12.2011 17:44:54
n0fx
21.12.2011 16:35:13
Guest-F97E00D06
21.12.2011 16:10:20
Kerasuslu
21.12.2011 13:42:30
sheldoncooper
21.12.2011 13:16:52
Mo_Cuishle`
21.12.2011 09:39:42
quote:Orijinalden alıntı: Jaquaries quote:Orijinalden alıntı: Saeros Birden heyecan yaptım sabırsızlıkla bekliyorum Geceleri süt ile yağtığım koca bardak nescafe ile soğuk havalarda tek yoldaşım olan DOTA seni seviyorum Yokluğunda hon atıyoruz ama sarmıyor be kanka lol oyna hon çok kötü
quote:Orijinalden alıntı: Saeros Birden heyecan yaptım sabırsızlıkla bekliyorum Geceleri süt ile yağtığım koca bardak nescafe ile soğuk havalarda tek yoldaşım olan DOTA seni seviyorum Yokluğunda hon atıyoruz ama sarmıyor be kanka
21.12.2011 09:15:38
21.12.2011 09:06:48
acheron
21.12.2011 07:48:50
21.12.2011 07:41:43
21.12.2011 04:09:05
21.12.2011 03:37:42
21.12.2011 02:47:53
20.12.2011 22:22:33
quote:Orijinalden alıntı: acdervis2 quote:Orijinalden alıntı: webbeast Bir çeviri ekibi tarafından yapılıyor öyle mi? Nasıl bir ekiptir ki bu daha tamamlanmamış bitmemiş tarzanca çeviriyi oyuna koyulması için gönderebiliyor? Çeviri işinde tecrübesiz deneyimsiz insanların eline verilirse böyle saçmalanır. Her ingilizce biliyorum diyen çeviri yapamaz. Keşke daha profesyonel bir ekip tarafından yapılsaymış. Çeviri oyunun geliştirilmesi ile eş zamanlı olarak(dolayısıyla biraz gecikmeyle) yapılıyor. Her hafta ne çevrildiyse güncelleme günü derlenip dağıtılıyor ve hata testi yapılıyor. Bu bir beta. Şu anda oyunun neredeyse tamamı Türkçe. Durumu bilmeden sonuçlara varmak insanları yanlış yönlediren bir tutum. Bu videodaki sözler için de geçerli. quote:Orijinalden alıntı: 2kol3bacak Blizzarda o kadar CV gönderdim mail attım adam gibi çevirisi olsun diye ama yine tarzanca olduysa blizzardın suçu ben teklifimi yaptım ısrar yok Türk Dota 2 topluluğuna gerçekten yardım etmek istiyorsan: http://translation.steampowered.com/
quote:Orijinalden alıntı: webbeast Bir çeviri ekibi tarafından yapılıyor öyle mi? Nasıl bir ekiptir ki bu daha tamamlanmamış bitmemiş tarzanca çeviriyi oyuna koyulması için gönderebiliyor? Çeviri işinde tecrübesiz deneyimsiz insanların eline verilirse böyle saçmalanır. Her ingilizce biliyorum diyen çeviri yapamaz. Keşke daha profesyonel bir ekip tarafından yapılsaymış.
quote:Orijinalden alıntı: 2kol3bacak Blizzarda o kadar CV gönderdim mail attım adam gibi çevirisi olsun diye ama yine tarzanca olduysa blizzardın suçu ben teklifimi yaptım ısrar yok
20.12.2011 20:49:46
cino48
20.12.2011 20:17:36
esdada
20.12.2011 19:14:32
berat0600
20.12.2011 19:06:59
gkocer
20.12.2011 18:50:55
Saeros
20.12.2011 13:38:33
20.12.2011 13:27:01
20.12.2011 12:26:21
Hater-
20.12.2011 12:00:48
quote:Orijinalden alıntı: JackGhosen Dota'nın En Eski Oyuncularındanım. Dota'nın Kendini Warcraft Yüzünden Geliştirememesi ve ÇAKMA DOTA'ların Yani HoN ve LoL'un Önlenemez Yükselişi Takdir Edersiniz ki Benimde Sinirlerimi Bozdu. Çakmalardaki Bu Başarı Gerçek Bir Başarı mıydı ? Hayır... Aynı Senaryo, Tamamen Kopya Herolar ve Haritalar ALLANIP PULLANARAK Bizlere Sunuldu. _________________________________________________________________________ Dota Klasiktir, Çakmalar Gelip Geçici Bir Moda... Dota'nın Heroları Ailenizden Biri Gibidir, Çakmaların ki Vasıfsız Eleman... Dota Öncüdür, Çakmalar Taklitçi... Dota Proluktur, Çakmalar Noobluk... Dota'nun Grafikleri Gerçek Tadındadır, Çakmaların ki Çizgi Film Tadında... Dota Heroları Oluşturur, Çakmaları Çalar... Dota Geliştirir, Çakmaları Kopyalar... Dota'da Dostluk Vardır, Çakmalarda Postluk... Dota'da Az Ama Öz Çıkan Her Yeni Hero, Yeni Bir Akım Oluşturur, Çakmalarda ise Durumun .... Çıkmıştır, Gün Aşırı Hero Çıkmaktadır. Dota'da Taktik Vardır, Çakmalarda Ezber... Dota'a Build Vardır, Çakmalarda Recomended... Kısacası Dota DOTADIR ! Çakmalarsa Diğerleri...
GurcellOnline
20.12.2011 11:48:40
Rajeesh
20.12.2011 11:42:54
20.12.2011 10:52:45
20.12.2011 09:22:25
2kol3bacak
20.12.2011 08:06:34
quote:Orijinalden alıntı: Psychonauts quote:Orijinalden alıntı: 2kol3bacak Blizzarda o kadar CV gönderdim mail attım adam gibi çevirisi olsun diye ama yine tarzanca olduysa blizzardın suçu ben teklifimi yaptım ısrar yok Maili yanlış yere atmışsın kardeş sen. Blizzard'a değil. Valve'a atıcaktın .
Psychonauts
20.12.2011 08:01:41
20.12.2011 07:44:25
Canok
20.12.2011 07:19:28
ctauren
20.12.2011 04:29:54
quote:Orijinalden alıntı: InsectKin quote:Orijinalden alıntı: SilverQuasar quote:Orijinalden alıntı: No Way Out quote:Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper bu oyunun grafikleri neden boyle? :S cizgi film tadinda yapmislar Dota 2'nin grafikleri çizgi filimse bu ne oluyor? http://www.youtube.com/watch?v=MV2rRcskn4Y ;Peki ya bu ne oluyor? http://www.youtube.com/watch?v=FaMTedT6P0I of bu oyun çok zevkli ama :)
quote:Orijinalden alıntı: SilverQuasar quote:Orijinalden alıntı: No Way Out quote:Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper bu oyunun grafikleri neden boyle? :S cizgi film tadinda yapmislar Dota 2'nin grafikleri çizgi filimse bu ne oluyor? http://www.youtube.com/watch?v=MV2rRcskn4Y ;Peki ya bu ne oluyor? http://www.youtube.com/watch?v=FaMTedT6P0I
quote:Orijinalden alıntı: No Way Out quote:Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper bu oyunun grafikleri neden boyle? :S cizgi film tadinda yapmislar Dota 2'nin grafikleri çizgi filimse bu ne oluyor? http://www.youtube.com/watch?v=MV2rRcskn4Y
quote:Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper bu oyunun grafikleri neden boyle? :S cizgi film tadinda yapmislar
20.12.2011 03:05:59
skllmyh
20.12.2011 02:27:09
keepthismomentformyself
20.12.2011 01:30:41
predatoreren
20.12.2011 01:28:03
Deníz
20.12.2011 00:57:24
LGatakan
20.12.2011 00:49:06
Parn
20.12.2011 00:42:35
20.12.2011 00:36:21
Sheldon-Cooper
19.12.2011 21:24:13
KKochaKK
19.12.2011 21:16:51
19.12.2011 21:12:47
quote:Orijinalden alıntı: No Way Out quote:Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper pek bir farki yok benim icin. Kisa bir sure arkadaslarimla Hon oynadim ve onunkiler daha guzel geldi. Oynamayi dusunmuyorum zaten dota2`yi ancak sasirtti beni biraz acikcasi. Bana oyle gelmistir belki. Dota 2 ve LoL'un grafikleri arasında fark yoksa oynama sen zaten.
quote:Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper pek bir farki yok benim icin. Kisa bir sure arkadaslarimla Hon oynadim ve onunkiler daha guzel geldi. Oynamayi dusunmuyorum zaten dota2`yi ancak sasirtti beni biraz acikcasi. Bana oyle gelmistir belki.
bilm-i yorum
19.12.2011 21:09:35
No Way Out
19.12.2011 21:07:06
Entropi Canavarı
19.12.2011 21:06:22
19.12.2011 21:04:01
19.12.2011 21:01:23
Metalicana
19.12.2011 20:49:19
19.12.2011 20:45:31
19.12.2011 20:42:49
Dovahkiin
19.12.2011 20:38:03
19.12.2011 20:05:40
quote:Orijinalden alıntı: Canok quote:Orijinalden alıntı: enslavedss Güzel olmuyacak bence,dotada bile heroların skilleri kendileri o görüntülerde karışıyordu.Bunda pastel grafik kullanmışlar takımlar karısınca olacak işi hayal edebiliyorum ki dotada pek cok skill kendi takım arkadaslarına da carpıyor.türkçe yapmaları ayrı bir kötülük,zaten ilkokullu,liseliler doluyken arkadasları da gelecek türkçe olduğu için rağbet artıcak gelsin mh gelsin ana bacı küfürler,leaverlar,nooblar.Dota ztn su an rezil durumda,en son darerdeydim,yeni acıldıgı zamanlar,hiç kimse mh kullanmıyordu,20 oyunda 2 tane anca,sonra veletin biri yaydı herkese sırf türk ve mh oldu. oyun ücretli hangi liseliden bahsediyoruz
quote:Orijinalden alıntı: enslavedss Güzel olmuyacak bence,dotada bile heroların skilleri kendileri o görüntülerde karışıyordu.Bunda pastel grafik kullanmışlar takımlar karısınca olacak işi hayal edebiliyorum ki dotada pek cok skill kendi takım arkadaslarına da carpıyor.türkçe yapmaları ayrı bir kötülük,zaten ilkokullu,liseliler doluyken arkadasları da gelecek türkçe olduğu için rağbet artıcak gelsin mh gelsin ana bacı küfürler,leaverlar,nooblar.Dota ztn su an rezil durumda,en son darerdeydim,yeni acıldıgı zamanlar,hiç kimse mh kullanmıyordu,20 oyunda 2 tane anca,sonra veletin biri yaydı herkese sırf türk ve mh oldu.
19.12.2011 20:03:56
19.12.2011 20:02:43
19.12.2011 19:58:31
]P0PC0RN
19.12.2011 19:08:29
JackGhosen
19.12.2011 18:20:39
Jax T.
19.12.2011 17:04:48
quote:Orijinalden alıntı: CodeBreaker2 Lol gibi ama Yanından bile geçemez!
norbulus
19.12.2011 16:54:33
19.12.2011 16:54:17
CodeBreaker2
19.12.2011 16:50:06
Capt. Awesome
19.12.2011 16:48:04
EagleOfPeace
19.12.2011 16:45:39
J&B
19.12.2011 16:36:33
19.12.2011 16:31:21
Veyron720
19.12.2011 16:19:45
19.12.2011 15:46:44
19.12.2011 15:45:22
19.12.2011 15:26:20
19.12.2011 15:23:01
SAS
19.12.2011 15:17:34
berke721
19.12.2011 15:15:29
19.12.2011 15:10:56
rodibas9988
19.12.2011 14:47:02
TheJudas
19.12.2011 14:46:37
DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.
Kullanıcı Adı
Şifre
E-Posta (Onay için gerekli.)