Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

The Witcher'ın Filmi 2017'de Geliyor!


    The Witcher serisine çıkan oyunlar her ne kadar popülarite olarak diğer bütün içeriklerin üstünde gelse de, serinin çıkış kaynağı Andrzej Sapkowski'nin aynı isimli romanı olmuştu. Geçtiğimiz yaz aylarında seriyle ilgili bir film projesinin olduğuyla ilgili aldığımız söylentilerin ardından konuyla ilgili ilk ağızdan açıklamalar geldi.
 
     Belirtilenlere göre The Witcher'ın filmi 2017 senesinde vizyona girecek. Platige Films isimli film stüdyosu tarafından maddi kaynağını alan projenin yapımcılığını The Mummy ile tanıdığımız Sean Daniel yapacak. Filmin senaryosu Andrzej Sapkowski'nin ilk romanının sonrasında geçecek. Oscar adayı Tomasz Baginski'nin yönetmenliğini yapacağı film projesinin senaryosu Buffy the Vampire Slayer'ın senaristi Thania St. John'a emanet edilecek. Filmin yönetmeni Baginski daha önceden CD Projekt ile ortaklaşa çalışmış, The Witcher serisinin oyunlarının ve Cyberpunk 2077'nin videolarında da yönetmenlik yapmıştı.
 
    Yapılan açıklamalarda Platige Films'in The Witcher serisini film dünyasında da bir 'seri' haline getirmek istediği, sadece tek bir projeyle markadan çekilmeyeceği belirtildi. Açıklamaların herhangi bir noktasında oyun serisinin yapımcısı CD Projekt Red'in ismi geçmiyor. Görünüşe göre yapımcı ekip The Witcher filmiyle pek alakalı olmayacak. Zaten serinin senaristi Andrzej Sapkowski The Witcher'ın bir oyun serisinden ibaretmiş gibi genelleştirilmesinden rahatsız olduğunu daha önceki açıklamalarında dile getiriyordu.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak polygon witcher rise of the white wolf cdprojekt
Assassin's Creed: Syndicate'in PC'deki Sistem Gereksinimleri Açıklandı Battleborn'un Çıkışı Mayıs Ayına Ertelendi
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

7.11.2015 21:14:23

0
inşallah uwe boll filmi gibi olur da hepsi mal gibi kalır

metebyr

6.11.2015 21:56:06

0
fotoğraftaki inş vesemirdir..

2K

6.11.2015 17:48:52

0
Sean Daniel filmlerini beğendiğim yada kaliteli bulduğum bir isim değil. Keşke WB, Universal gibi büyük stüdyolar ile anlaşıp daha büyük yönetmenlerin, yapımcıların elinde olsaydı proje. Çünkü Witcher evreni gerçekten Lord of the Rings ve Game of Thrones'a rakip olacak bir kalitede.

EyesNight

6.11.2015 16:11:43

0
Bu oyunun hikayesini daha doğrusu onu oluşturan efsanelerin bütününe lotr benzetmesi yapanlar insanlar kültürsüzdür başka birşey demiyorum...

David Attenborough

6.11.2015 13:17:07

-3
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son

Hacı ana hikayenin alakası yok LOTR ile. Konuya vakıf biri olarak söylüyorum. Ona bakarsan Warcraft'ta LOTR kopyasıdır eğer ırklar özelinden gideceksek. Ve de diğer bir sürü fantastik eser de. Ama orc, elf, dwarf vs. candır. Kullansın herkes. Tolkien de ırkları yaratırken mitolojiden, halk hikayelerinden esinlenmiştir. Eğer kopya görmek istiyorsan Eragon izle. Birebir Star Wars: A New Hope'un çakması.
Lotr üçlemesini 2-3 kere okumuşumdur ve halen de okuyorum. Dişi büyücü ile şu muhafız zırvalıkları olmasa direk Lotr evrenindeki hikayelerden biri diyeceğim. Bana göre aslının basit bir kopyası ne yazık ki. Harry Potter ya da GoT gibi belli bir esinlenme falan da yok. Çünkü kopyaladıkları kendi ürettikleri fikirlerden daha fazla. Her ne kadar özgün bir senaryosu olmasa da oyun iyi kötü oynatıyor kendini yine de.

Wayward Son

6.11.2015 13:03:53

0
quote:

Orijinalden alıntı: S. Hawking

Oyunu bitireli epey oluyor da ırklar ve genel özellikleri direk Tolkien'in kitaplarından kopyalanmış. Sadece büyücüler biraz farklı. Senaryoda da yine yaklaşan kötülük falan var.
Hacı ana hikayenin alakası yok LOTR ile. Konuya vakıf biri olarak söylüyorum. Ona bakarsan Warcraft'ta LOTR kopyasıdır eğer ırklar özelinden gideceksek. Ve de diğer bir sürü fantastik eser de. Ama orc, elf, dwarf vs. candır. Kullansın herkes. Tolkien de ırkları yaratırken mitolojiden, halk hikayelerinden esinlenmiştir. Eğer kopya görmek istiyorsan Eragon izle. Birebir Star Wars: A New Hope'un çakması.

David Attenborough

6.11.2015 11:53:39

0
Filminden çok yazarın kitapları ilgimi çekti. Türkçe dışında birçok dile de çevrilmiş üstelik. İngilizce çevirisini okumayı düşünüyorum. https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Last_Wish_(book)

David Attenborough

6.11.2015 11:51:34

0
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son

Aradaki benzerlikleri veya aynılıkları merak ettim.
Oyunu bitireli epey oluyor da ırklar ve genel özellikleri direk Tolkien'in kitaplarından kopyalanmış. Sadece büyücüler biraz farklı. Senaryoda da yine yaklaşan kötülük falan var.

Woogyboo

6.11.2015 11:45:35

-1
quote:

Orjinalden alıntı: S. Hawking
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son

Bakış açın harika. Her şeyle sidik yarıştıracağınıza keşke bazı yapımları ÖNCÜ olarak görseniz daha yapıcı olur. Fantastik sinema zaten çok yaygın ve sevilen bir tür değil. İyi örnekleri başta LOTR olmak üzere bir elin parmaklarını geçmiyor. LOTR, fantastik sinemaya uzak olan insanların bile türe sempati duymasını sağladı. Umarım Warcraft başarılı olur da Witcher, Dragon Age, Baldur's Gate, Elder Scrolls vs. gibi efsane oyunların da filmlerini görürüz. Umarım Warcraft başarılı olur da diğer fantastik eserleri de beyaz perde de izleme şansına erişiriz. Küçükken oyuncak arabaları yarıştıran değil de çarpıştıran çocuklardansınız sanırım. Hemen bir rakip yaratma, birini birinden üstün kılma çabasındasınız.
Diğerleri neyse de Dragon's Age'nin niye filmini yapsınlar? Lotr serisi ile aradaki tek fark Hobbitlerin olmayışıydı. Bioware senelerdir beklenen Lotr oyununu farklı bir isimle sundu sadece.
İroni falan yapıyorsundur umarım. Eğer yapmıyorsan, iki serinin en az birisi hakkında en ufak bir bilgin yok. Başka bir açıklaması olamaz çünkü, uzun zamandır gördüğüm en trajikomik cümle bu.

Wayward Son

6.11.2015 11:42:36

+1
quote:

Orijinalden alıntı: S. Hawking

Diğerleri neyse de Dragon's Age'nin niye filmini yapsınlar? Lotr serisi ile aradaki tek fark Hobbitlerin olmayışıydı. Bioware senelerdir beklenen Lotr oyununu farklı bir isimle sundu sadece.
Aradaki benzerlikleri veya aynılıkları merak ettim.

David Attenborough

6.11.2015 11:39:53

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son

Bakış açın harika. Her şeyle sidik yarıştıracağınıza keşke bazı yapımları ÖNCÜ olarak görseniz daha yapıcı olur. Fantastik sinema zaten çok yaygın ve sevilen bir tür değil. İyi örnekleri başta LOTR olmak üzere bir elin parmaklarını geçmiyor. LOTR, fantastik sinemaya uzak olan insanların bile türe sempati duymasını sağladı. Umarım Warcraft başarılı olur da Witcher, Dragon Age, Baldur's Gate, Elder Scrolls vs. gibi efsane oyunların da filmlerini görürüz. Umarım Warcraft başarılı olur da diğer fantastik eserleri de beyaz perde de izleme şansına erişiriz. Küçükken oyuncak arabaları yarıştıran değil de çarpıştıran çocuklardansınız sanırım. Hemen bir rakip yaratma, birini birinden üstün kılma çabasındasınız.
Diğerleri neyse de Dragon's Age'nin niye filmini yapsınlar? Lotr serisi ile aradaki tek fark Hobbitlerin olmayışıydı. Bioware senelerdir beklenen Lotr oyununu farklı bir isimle sundu sadece.

Patren

6.11.2015 11:35:00

0
balon gibi patlar

patatessa2

6.11.2015 10:53:15

0
Berbat bir film olacağına eminim

Barxxx

6.11.2015 10:39:28

0
quote:

Orjinalden alıntı: Zarbo257 Ya ne olursunuz rezil bi film yapmayın bak ağlarım yemin ediyorum.Ne zamandır filmi yapılsın diyordum ama en az Yüzüklerin Efendisi kalitesinde olması lazım filmin.
Hocam rezillikle LOTR arasında dağlar kadar fark var. Bence bir LOTR beklemeyin ama rezil de olmaz heralde :) Sonuçta sadece bir tane LOTR var.

ankara

6.11.2015 02:40:54

0
İnş. güzel olur

BSC Misafiri

6.11.2015 01:54:24

0
http://i.imgur.com/xkz5AL5.jpg

BSC Misafiri

6.11.2015 01:54:08

0
Witcher'ın aslında bir filmi vardı daha önce. Ama ne siz sorun ne de ben söyleyeyim.

MühendisMurat

6.11.2015 01:44:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: Zarbo257 Ya ne olursunuz rezil bi film yapmayın bak ağlarım yemin ediyorum.Ne zamandır filmi yapılsın diyordum ama en az Yüzüklerin Efendisi kalitesinde olması lazım filmin.
Ne güzel haberler ile geliyorsun editör kardeş. Aynen ya bende sıkı takipçisi olarak böyle birşey gelsin çok isterim ama düşüncelerim o kadar da kaliteli olamayacağı yönünde. İlgi çekebilmesi vs. zor olur gibime geliyor çünkü sadece oyunu oynayan belirli bir kitle var bunu bütün dünyaya duyurmak kolay değil, genede çekim taktikleri, görsel efektleri ve ayrılan bütçe filmin kaderini belirler. Şimdilik WARCRAFT'ın filmini heyecanla beklemeye devam, asıl ben bu serinin LOTR'un yerini almasını bekliyorum.

Zarbo257

6.11.2015 00:25:15

0
Ya ne olursunuz rezil bi film yapmayın bak ağlarım yemin ediyorum.Ne zamandır filmi yapılsın diyordum ama en az Yüzüklerin Efendisi kalitesinde olması lazım filmin.

Shovel Knight

6.11.2015 00:23:53

0
geralt ı Zach McGowan oynarsa güzel olur bence

smalsrol

6.11.2015 00:23:14

0
quote:

Orjinalden alıntı: CheKD The Witcher evreni çok sağlam bir evren olmasına rağmen belli bir kesim tarafından biliniyor.Filminin gelmesi güzel olur ama keşke Warner Bros.,Paramount veya 20th Century Fox gibi stüdyolar tarafından yapılsaydı çünkü böylesine muazzam bir evreni anca bu tip büyük stüdyolar sinema evrenine güzel taşır.Ama beklemek lazım daha 2 sene var.
Sana katılmıyorum, böyle bir seriyi bağımsız bir stüdyonun yapması daha iyi olacaktır çünkü sinema sektörü de oyun sektörü gibi bazılarının hisseleri üzerine kurulu hale gelmiş durumda. Witcher gibi bir evren Hollywoodda harcanmamalı bence.

Lechuck

5.11.2015 23:49:24

0
quote:

Orjinalden alıntı: Wayward Son
quote:

Orjinalden alıntı: Vinewood Warcraft filmi tuttuya bunlarda hemen damlıyo , şimdiye kadar aklınız nerdeydi .
Bakış açın harika. Her şeyle sidik yarıştıracağınıza keşke bazı yapımları ÖNCÜ olarak görseniz daha yapıcı olur. Fantastik sinema zaten çok yaygın ve sevilen bir tür değil. İyi örnekleri başta LOTR olmak üzere bir elin parmaklarını geçmiyor. LOTR, fantastik sinemaya uzak olan insanların bile türe sempati duymasını sağladı. Umarım Warcraft başarılı olur da Witcher, Dragon Age, Baldur's Gate, Elder Scrolls vs. gibi efsane oyunların da filmlerini görürüz. Umarım Warcraft başarılı olur da diğer fantastik eserleri de beyaz perde de izleme şansına erişiriz. Küçükken oyuncak arabaları yarıştıran değil de çarpıştıran çocuklardansınız sanırım. Hemen bir rakip yaratma, birini birinden üstün kılma çabasındasınız.
Katılıyorum. Bu türdeki kaliteli film sayısı çok az. Warcraft ve Witcher filmleri de umarım başarılı olur da bu türde daha çok kaliteli yapım görürüz. Bende yanılmıyorsam geçenlerde Baldur's Gate'in film haklarını Warner Bros pictures aldı diye duydum. Tabi söylenti ihtimali de yüksek ama olursa çok harika olur. Daha 2. oyunu oynama fırsatı bulamadım ancak, 1. oyunun hikayesi, diyalogları, evreni muhteşemdi.

kankhy

5.11.2015 23:48:37

+1
Yemin ediyorum bugün Witcher oynarken su oyunun atmosferi, karakterleri, hikayesi harika, on numara filmi olur acaba neden yapmiyolar dedim kendi kendime, kalbim temizmis galiba :D :D

R-10

5.11.2015 23:46:04

0
Umarım güzel olur.

White Death

5.11.2015 23:30:55

0
Önce bi Cyberpunk 2077 geleydi iyiydi aslında...

WiiSmash

5.11.2015 23:25:55

0
beklentim baya yüksek, umarım son zamanlarda sıkça yapılan isim üzerinden pazarlama yapmazlar.

Wayward Son

5.11.2015 23:19:53

+5
quote:

Orjinalden alıntı: Vinewood Warcraft filmi tuttuya bunlarda hemen damlıyo , şimdiye kadar aklınız nerdeydi .
Bakış açın harika. Her şeyle sidik yarıştıracağınıza keşke bazı yapımları ÖNCÜ olarak görseniz daha yapıcı olur. Fantastik sinema zaten çok yaygın ve sevilen bir tür değil. İyi örnekleri başta LOTR olmak üzere bir elin parmaklarını geçmiyor. LOTR, fantastik sinemaya uzak olan insanların bile türe sempati duymasını sağladı. Umarım Warcraft başarılı olur da Witcher, Dragon Age, Baldur's Gate, Elder Scrolls vs. gibi efsane oyunların da filmlerini görürüz. Umarım Warcraft başarılı olur da diğer fantastik eserleri de beyaz perde de izleme şansına erişiriz. Küçükken oyuncak arabaları yarıştıran değil de çarpıştıran çocuklardansınız sanırım. Hemen bir rakip yaratma, birini birinden üstün kılma çabasındasınız.

brovazZ

5.11.2015 23:12:12

0
warcraft ne alaka birader?

CheKD

5.11.2015 23:00:18

0
The Witcher evreni çok sağlam bir evren olmasına rağmen belli bir kesim tarafından biliniyor.Filminin gelmesi güzel olur ama keşke Warner Bros.,Paramount veya 20th Century Fox gibi stüdyolar tarafından yapılsaydı çünkü böylesine muazzam bir evreni anca bu tip büyük stüdyolar sinema evrenine güzel taşır.Ama beklemek lazım daha 2 sene var.

mahsur kalan adam

5.11.2015 22:58:59

0
bu eleman olmasında

Vinewood

5.11.2015 22:56:22

-9
Warcraft filmi tuttuya bunlarda hemen damlıyo , şimdiye kadar aklınız nerdeydi .
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
The Witcher
+ TAKİBE
AL
9 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız