Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

The Elder Scrolls Online'dan Bütün Ayrıntılar


      Bildiğiniz üzere The Elder Scrolls MMO-RPG'si duyuruldu ve oyun, Game Informer'ın yeni sayısına konuk oldu. Dergi taramalarını geçtiğimiz saatlerde sizlere aktarmıştık. Şimdi ise sıra ayrıntılarda.
 
     250 kişilik dev bir geliştirici ekip tarafından hazırlanan The Elder Scrolls Online, serinin oyuncularıyla MMO kitlesini birleştirmeyi hedefliyor. 2007 senesinin başında yapımına başlanan ünlü serinin MMO-RPG'si, genel anlamda Dark Age of Camelot'ta önemli görev üstlenen Matt Firor'a emanet.
 
      Bir MMO'da pek görmediğimiz fakat The Elder Scrolls oyunlarında gördüğümüz üzere oyundaki bütün karakterler seslendirilmiş olacak. Oynanış olarak üçüncü bakış açısına dayanan The Elder Scrolls Online, diğer MMO'lardan daha farklı bir yetenek barına sahip olacak. 
 
      Görüntü yapısı olarak Hero Engine kullanması sebebiyle Star Wars: The Old Republic'le benzerlik gösteren The Elder Scrolls MMO'sunun sanat tarzı RIFT ve Everquest 2'yi andırıyor. Taramalarla gelen ilk görüntülerde bunlar zaten gözüküyordu.
 
     Game Informer'da yayınlanan bilgilerde oyunun tüm ayrıntıları yer almasa da, bazılarına dergi aracılığıyla erişebiliyoruz. Örneğin dergide oyundaki sınıflar açıklanmamış fakat Werewolf ve Vampir olamayacağımız belirtilmiş. Ayrıca oyunda craft, alchemy ve soul stone sistemi de devam edecek.
 
     The Elder Scrolls Online'da bazı Daedric Prensleri de yer alacak. Bunların arasında en önemli baş düşmanlarımız olarak Molag Bal ve Vaermina gösteriliyor.  Bu isimler sadece ikisi, diğerleri henüz açıklanmadı.
 
     İlk olarak dergi kapağında tüm Tamriel'i görsek de, oyunun ilk aşamasında bütün evreni içermeyeceği açıklandı. Henüz tüm ayrıntılar belli olmasa da, Skyrim, Morrowind, Summerset Isle, Cyrodiil ve Elsewyr'in oyunda yer alacağı kesin. Böylelikle bir sürü ana şehir de ortaya çıkmış oluyor. Onaylanmışlar arasında Imperial City, Windhelm, Daggerfall, Sentinel, Mournhold, Ebonheart, Elden Root, Shornhelm, Evermore, Riften bölgeleri yer alıyor. Diğer ana bölgeler ek paketler için saklanıyor.
 
     Bu bölgeler arasında daha hızlı ulaşım yapmamızı sağlayacak bazı binekler de yer alacak. Ancak bu binekler arasında World of Warcraft misali uçan binekler yer almıyor. Yani Skyrim sonrası ejderlerle dolaşma hayaliniz The Elder Scrolls Online'a kaldıysa, biraz daha ertelemelisiniz. Ayrıca bineklerin haricinde belirli bölgeler arasında daha hızlı ulaşımı sağlayan Wayshrine'lar da yer alacak.
 
     Şimdiye kadar olanlardan bahsettik, biraz da olmayanlara değinelim. Öncelikle, Skyrim'den 1000 yıl öncesini konu alacak The Elder Scrolls Online'da ejderler yer almayacak. Evcil hayvanlar hakkında bir söz söylemeyen oyun yetkilileri, oyuncuya özel evlerin olmayacağını da ekliyor. Ayrıca NPC'lerle derin ilişkiye girmemiz veya evlenmemiz de oyunda yer almayacak. Tüm bu RPG yapısına uygun düşmeyen yoklukların yanı sıra, hırsızlığın The Elder Scrolls Online'da olacağı açıklandı. Fakat nasıl bir yapıda olduğuna değinilmemiş.
 
      The Elder Scrolls Online üç farklı kabilenin macerasına dayanacak. Kabileler ve seçilebilecek ırklar şu şekilde;

-Ebonheart Pact: Nord, Dunmer, ve Argoninan
-Aldmeri Dominion: Altmer, Bosmer, ve Khajit
-Daggerfall Covenant: Breton, Redguard, ve Orc
 
     Bu üç kabilenin ana düşmanı da Imperialler olarak gösteriliyor. Oyundaki amaçlarımızdan birisi, ruhumuzu çalan Molag Bal'dan onu geri almak olacak.
 
     Oyunun görev yapısında yapımcı ekip ilginç bir yol izleyeceğe benziyor. Görev odaklı olmayan The Elder Scrolls Online'da bu görevleri almanız zorunlu değil. Gelişmek için ise oyun size yaptıklarınızdan dolayı ödüller verecek. Örneğin Undead Barrow'daki bütün Necromancer'ları öldürürseniz oyun size kendiliğinden ödüller verecek. 
 
     The Elder Scrolls Online, genel anlamda klasik MMO dinamiklerini kullanacak. Sınıf sistemi, experience sistemi genel olarak MMO klasiklerine bağlı. Fakat oyunda The Elder Scrolls serisine özgü bazı dinamikler de yer alacak. Yani ilk başta da dediğimiz gibi oyun hem klasik MMO oyuncusuna, hem de The Elder Scrolls oyuncusuna hitap ediyor.
 
     Dünyanın büyüklüğü konusunda ise henüz kıyaslama açısından bir açıklama gelmese de dergide, "Skyrim'e oranla çok daha büyük." cümlesi yer alıyor. Ayrıca bu Skyrim'den çok büyük dünyada gördüğümüz neredeyse herşeyle etkileşime geçebileceğiz.
 
    Ve şimdi, eğer bir haftada sonuna ulaştığınız MMO'lardan sıkıldıysanız hazır olun. Oyunda sadece sınır seviyeye ulaşmak 120 saatten fazla sürecek. Ayrıca oyunu bitirenlere daha taze içerik sunmak için, bütün kabilelerin level içerikleri de birbirinden farklı olarak hazırlanıyor.
 
     Gelelim The Elder Scrolls Online'ın PvP sistemine. Oyunun başındaki isim Dark Age of Camelot gibi PvP'si zengin bir oyundan gelme olunca, The Elder Scrolls Online'ın PvP sisteminden beklentilerimiz de hayli yüksek oluyor. Belirtilenlere göre oyundaki PvP savaşları bu üç kabilenin kargaşalarını konu alacak. PvP sırasında bazı araçlar kullanılabilecek ve sınır level PvP'si 100 kişiye karşı 100 kişinin savaşını işleyecek.
 
     Genel olarak PvP senaryolarındaki amaç Cyrodiil'i ele geçirmek olacak. Savaşlardan sonra Cyrodiil topraklarını gezmek de mümkün. Ayrıca ekip, oyunu e-Spor müsabakalarına uygun hale getirmek için PvP'yi dengesini iyi ayarlayacaklarının sözünü veriyor.
 
     Genel anlamda World of Warcraft sisteminden değil de, Guild Wars'dan esinlendiğini söyleyebileceğim The Elder Scrolls Online'ın skill sistemi de Guild Wars oyunlarında olduğu gibi. Savaş sırasında kullanabileceğiniz yetenekler oldukça sınırlı olacak ve bu yetenekler, girdiğiniz savaş alanı içerisinde değişmeyecek. Yani Guild Wars misali, PvP'lere veya zindanlara girmeden önce yetenek barınızı stratejik olarak ayarlamanız gerekecek.
 
     Yetenek konusunda sınıflar, birbirlerinden faydalanabilecek. Örneğin Rogue tarzındaki sınıf yere gaz dökerken, büyücü sınıfı da gazı yakarak ortaya daha yüksek boyutta yetenekler çıkarabilecek. Tabiki bu yetenekler düşman yetenekleriyle bir araya gelmeyecek, sadece kabilenizdeki dostlarınızla yapabileceksiniz.
 
      Son olarak, kısa kısa özellikler;
 
- Thieves Guild ve Dark Brotherhood oyunda yer alacak. MMO haline nasıl çevirilecek, ne halde yer alacak detaylandırılmadı.
- Raidlerle girebileceğiniz Heroic moddaki zindanlar yer alacak.
- Yapay zeka konusunda yapımcı ekip çok titiz davranıyor.
- Zindanlar da dahil, oyunda aggro mekaniği olmayacak. Yani yapay zeka düşmanlarımız her an herkese saldırabilecek.

Bu haberin bağlantısı
URL
mmorpg the elder scrolls zenimax online studios mmo bethesda
Xenoblade Chronicles Satışları Oldukça İyi Gameloft'un Gelirleri %14 Arttı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

tenghis

1.6.2012 11:07:44

0
Konu aşağılara kaymış. Yeni haber var mı oyunla ilgili?

HunTeRFoReWeR

8.5.2012 16:38:15

0
Çok sağlam geliyor çokk

Treth

6.5.2012 21:37:49

0
Buraya yazanlar bellıkı hıc ultıma onlıne oynanamıslar. Ultımadada 64 luk speel book harıcınde hıc aktıf skıll yoktu ama pvp nın kralı yapılıyordu. Neden ultıma dedım ona gelelım. Bu oyunu yapacak fırma Ultımanında yapımcısıdır gecen gun bır yerde oyun ıle ılgılı ayrıntılı bılgıler okudum ve sıstemın %70 - %80 cıvarında ultımaya benzedıgını farkettım.. Ultımanın pvp sı dünya üzerinde bilinen tüm oyunları ezıp gecer kı zaten mmorpg denınce tamamının atasıdır ultıma onlıne halı hazırda wow ' un bıle temelınde ultıma vardır. yapılacak sıstem spell kullanımında target kullanılarak ( kı bu spellerde ucan sıze carpan bısey olmayacgı anlamına gelıyor yanı bi anda poponuzun altında ateş cıkması yada bı anda onunuzun bır duvar ıle kapatılması gıbı dusunun ) saldırı yapılırken duz saldırılarda hedefe ıhtıyac duyulmadan savasılabılecek buradan şunu anlayabılırsınız klavye hakımıyetınızle atılan bır oktan kacabılır bır buycunun elınden kurtulabılırsınız.. PvP sı bıldıgınız hıc bıseye benzemeyecektır eger okudugum notlar duzgun Turkceye cevrıldıyse ve uygulanırsa..

Ledox

6.5.2012 21:32:48

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Psikotrex

Bende size katılıyorum. Bu kadar kişi birbirimize katıldık. Bunun üzerine beraber Diablo 3 oynayalım bu bir rastlandı değil. Herşeyin bir şeysi vardır.
Son 1 kişi Co-Op partiye varmı katılan yoruma? Skeleton King'e farm yapcaz. O değilde oyunun öngörülen bir çıkış tarihi falan varmı?

Psikotrex

6.5.2012 19:25:29

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Reaglew

Katılıyorum
Bende size katılıyorum. Bu kadar kişi birbirimize katıldık. Bunun üzerine beraber Diablo 3 oynayalım bu bir rastlandı değil. Herşeyin bir şeysi vardır.

Marvel_Recai

6.5.2012 18:39:31

0
quote:

Orijinalden alıntı: Ledox

Önemli olan atmosfer zaten grafiklerin güzelliği değil. Sizi oyunla bütünleştirebilcek şeyler lazım çok güzel bir noktaya değinmişsin.Grafik motorundan ziyade müziklerde inanılmaz önemli ve skill sesleri :)
Katılıyorum

Ledox

6.5.2012 15:31:29

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Reaglew

Çıkış itibariyle içerik zenginliği olarak wowdan iyi olabilecek bir oyun bencede olamaz.En azından yıl içinde böyle bir mmo gözükmüyor.Umarım tes serisinin atmosferini yaşayabiliriz.Hero engine kullanan swtor oynadım ancak sw atmosferi yoktu.Hero engine ile katledilmediği sürece iyi bir oyunla karşılaşabiliriz.
Önemli olan atmosfer zaten grafiklerin güzelliği değil. Sizi oyunla bütünleştirebilcek şeyler lazım çok güzel bir noktaya değinmişsin.Grafik motorundan ziyade müziklerde inanılmaz önemli ve skill sesleri :)

Marvel_Recai

6.5.2012 15:02:49

+1
quote:

Orijinalden alıntı: SurlarÖnünde Artık her çıkan online oyunu WoW ile kıyaslamayı bırakın, sıktı çünkü. WoW dan iyi olamaz çünkü WoW 5-6 senedir piyasada ve ek paketlerle yamalarla diğer oyunlara fark attı. Her ay milyonlarca üyeden gelen paraylada adamlar hizmeti olabilecek en iyi seviyede tutuyor. Ben zaten WoW dan kaliteli bugsız kusursuz bir oyun beklemiyorum. Benim beklentim tamamen yeni maceralar yeni evrenler ve en önemlisi "dövüş sistemi". Şöyle zevkli serbest stilde oynadığımız bir oyun bekliyorum.. Ama şuanki internet bağlantılarıyla bunu yapmak imkansız diyor yapımcılar. Yani yine hedefe tıkla 123 tuşlarına basdan pek farklı olmaz. Ama yapımcılar farklı şeyleri denemeyi istiyor anladığım kadarıyla. Dark messiah ve Dark Souls un combat sistemlerini MMO lara aktarabilseler çok değişik olabilirdi Birde Magicka oyununun büyü sistemi çok eğlenceli, ayrıca Lineage Eternalin dövüş sistemindede çok orjinal şeyler var.. Bakalım Elder scrolls online nasıl olucak bu konuda..
Çıkış itibariyle içerik zenginliği olarak wowdan iyi olabilecek bir oyun bencede olamaz.En azından yıl içinde böyle bir mmo gözükmüyor.Umarım tes serisinin atmosferini yaşayabiliriz.Hero engine kullanan swtor oynadım ancak sw atmosferi yoktu.Hero engine ile katledilmediği sürece iyi bir oyunla karşılaşabiliriz.

SurlarÖnünde

5.5.2012 17:44:43

+1
Artık her çıkan online oyunu WoW ile kıyaslamayı bırakın, sıktı çünkü. WoW dan iyi olamaz çünkü WoW 5-6 senedir piyasada ve ek paketlerle yamalarla diğer oyunlara fark attı. Her ay milyonlarca üyeden gelen paraylada adamlar hizmeti olabilecek en iyi seviyede tutuyor. Ben zaten WoW dan kaliteli bugsız kusursuz bir oyun beklemiyorum. Benim beklentim tamamen yeni maceralar yeni evrenler ve en önemlisi "dövüş sistemi". Şöyle zevkli serbest stilde oynadığımız bir oyun bekliyorum.. Ama şuanki internet bağlantılarıyla bunu yapmak imkansız diyor yapımcılar. Yani yine hedefe tıkla 123 tuşlarına basdan pek farklı olmaz. Ama yapımcılar farklı şeyleri denemeyi istiyor anladığım kadarıyla. Dark messiah ve Dark Souls un combat sistemlerini MMO lara aktarabilseler çok değişik olabilirdi Birde Magicka oyununun büyü sistemi çok eğlenceli, ayrıca Lineage Eternalin dövüş sistemindede çok orjinal şeyler var.. Bakalım Elder scrolls online nasıl olucak bu konuda..

Knisath

5.5.2012 16:32:39

0
quote:

Orijinalden alıntı: Ledox :) Hiç aktif kullanabildiğin skill yoktu en son Skyrim de. Sağ click shield çeker sol click sword la vurur. Basılı tutarsan güçlü vurur. Bu mantığımı savunuyorsun... Oyun diğer Elder Scrolls oyunlarından farklı olmak zorunda çünkü fiziksel atak yapanlar sadece tek tip dalıp tek şekilde savunma yapabiliyor,skill buildlerinin hepsi pasif.Mesela ben Ok kullanımı şimdiki gibi olursa avrupalı bi adama nasıl isabet ettircem uzaktan çok merak ediyorum veya büyüleri :) Bence övülecek veya kıyaslancak bi tarafı yok bambaşka birşey oluşturcaklar ve bunun nasıl olacağı bilinmez. "Z.K" adlı üye çok güzel demiş WoW la kıyaslamak yersiz. Daha öncede dedim ne oyunlar kıyaslandı WoW la sonuç? Fail İnşallah güzel olcak Eğlenceli bir resim paylaşayım http://9gag.com/gag/4058124 Umarım güzel olur oyun GW2 oynamak zorunda kalmayız :)
Ben Skyrimdeki kullanılan yönetimin online olduğunda birebir aynısı kullanılacak anlamında kurmadım tahminimi.Ancak skyrim ve diğer elderscrolls serisi oyunların tamamen kendine ait bir altyapısı var ve tecrübesi var.Blizzard'ın tecrübesi strateji ve diablo serisinden gelirken elderscroll's serisi tamemn rpg den geliyor.Şimdi söyler misin bana aslında hangisi daha tecrübeli (blizzard'ın ilk defa wow la giriş yaptığı yılı baz alırsak ) Wow la kıyaslanmış oyunlara baktığımızda hangisinin tamemn rpg de tecrübe sahibi olduğunu söyleyebilirsiniz ki ? Warhammer'ın mı ? (hikaye bazında harika ama strateji olan bir oyuna rpg ye çevirsen olacağı bu ) Lord of the rings online örneğin.Oyunu yapan firmanın herhangi bir adam aklıı online tecrübesi olmuş mu ? Bugüne kadar adam akıllı piyasaya çıkmış online 4 oyun bilirim ben Ultima everquest Star wars online ( idi bir zamanlar ) Wow Bu dörtlüden başka adam akllı oyuncuyu kendine bağlayabilmiş fenomen olan başka rpg online var mı ? GUild wars falan demeyin onlara kötü demiyorum ama bu yukarıdaki dörtlü kadar sükse yapabilmiş değiller. Her halükarda senin benim gibi oyuncular elderscrolls online ı oynayacaklar bazılarımız oyunu yıllarca oynayacak belki de bazılarımız ilk aydan terkedecek. Benim görüşüm ise wow gibi yıllarca oynayacağım bir oyun olacak.

Ledox

5.5.2012 14:48:21

0
quote:

Orijinalden alıntı: Knisath

Neden iyi olacak PVP sistemi çünkü büyü ve kılıç kalkan olayı tam anlamıyla elderscrolls serisinde yedirilmiş.Wow 'un sahip olduğu dinamiklerden fazlası var özellikle skyrimde.PvP sistemini her ne kadar bilmesek de şimdilik sahip olduğu dinamiklerden yola çıkarak kötü bir sistem ortaya çıkaracağını sanmıyorum hele ki beklenti büyük olunca.En kötü iptal olur ama berbat bir sistemle çıkmazlar.Çünkü her online rpg de en büyük kıstas wow olluyor.Yılların tecrübe ve patchleriyle bu hale gelmiş wow da vanilla zamanlarını kim hatırlamıyor ki.Her taraf bu kaynıyor pvp sistemi çok fazla dengesizlik içeriyordu.Wow da rpg öğeleri sıkmaya başlayınca blizzard pvp ye yöneldi ve tam anlamıyla kusursuz hale getirmek için uğraşıyor. Elderscrools un ilk amacı aynı wow un vanilla zamanlarındaki gibi quest yoğunlaşıp pvp sistemini kusursuz hala getirmek saman altından su yürütecek belli bir zaman.Bunu açıklamalardan anlayabiliriz.Wow gibi bir çıta var iken bethesda nın kötü bir iş yapmayacağını herkes biliyor.
:) Hiç aktif kullanabildiğin skill yoktu en son Skyrim de. Sağ click shield çeker sol click sword la vurur. Basılı tutarsan güçlü vurur. Bu mantığımı savunuyorsun... Oyun diğer Elder Scrolls oyunlarından farklı olmak zorunda çünkü fiziksel atak yapanlar sadece tek tip dalıp tek şekilde savunma yapabiliyor,skill buildlerinin hepsi pasif.Mesela ben Ok kullanımı şimdiki gibi olursa avrupalı bi adama nasıl isabet ettircem uzaktan çok merak ediyorum veya büyüleri :) Bence övülecek veya kıyaslancak bi tarafı yok bambaşka birşey oluşturcaklar ve bunun nasıl olacağı bilinmez. "Z.K" adlı üye çok güzel demiş WoW la kıyaslamak yersiz. Daha öncede dedim ne oyunlar kıyaslandı WoW la sonuç? Fail İnşallah güzel olcak Eğlenceli bir resim paylaşayım http://9gag.com/gag/4058124 Umarım güzel olur oyun GW2 oynamak zorunda kalmayız :)

Mr.Blonde

5.5.2012 14:25:29

+1
Arkadaş ne güzel oyun geliyor illa Wow ile kıyaslayacaksınız.Wow'la bugüne kadar sayısız MMORPG karşılaştırıldı,hepsi tarih oldu.Hala Wow'dan iyi olucak deniliyor..

Psikotrex

5.5.2012 14:00:25

0
Of Of Of !!! Müthiş bir haber !!! Mükkemmel olacak ne Tera ne GW2 , hatta Diablo 3 den bile daha fazla bekliyorum bu oyunu !!! Oblivion tarzı olursa çok iyi olur ya. ..)

Knisath

5.5.2012 12:14:11

0
quote:

Orijinalden alıntı: Ledox

Öncelikle sözlerimi yanlış anlama art niyet veya tartışma amaçlı yazmadım sadece eleştiri. Ve Elder Scrolls serilerini yeterince oynadım. Benim eleştirdiğim nokta senin PvP hakkındaki düşüncelerin. Ben PvP diyorum sen gelip bana HC lerden bahsediyorsun.Evet WoW PvE de kendini tekrar ediyor büyüler karıştırılıp yeni bosslar yaratılıyor yeni mekanlar çiziliyor önümüze geliyior Mobların yapay zekası hala aynı oyunun mekanikleri değişmedi. Ama WoW arena ve BG sistemi hala çoğu oyuna örnek oluyor PvP olarak ve hala başarılı durumda arenada düzgün işler yapanlar için. 2200 hayatında görmemişlerin yaptığı gibi WoW un PvP sine qq yapıp ağlamak yersiz. Hala başarılı ve zevk verici. Kısaca daha oyunun mekaniklerini bilmeden WoW dan PvP iyi olcak demek yanlış zamanında ne oyunlar geldi geçti böyle Aion,AoC,Warhammer vs. vs. hepsi balon oldu. İnşallah güzel olurda oynarız iştahlı iştahlı.
Neden iyi olacak PVP sistemi çünkü büyü ve kılıç kalkan olayı tam anlamıyla elderscrolls serisinde yedirilmiş.Wow 'un sahip olduğu dinamiklerden fazlası var özellikle skyrimde.PvP sistemini her ne kadar bilmesek de şimdilik sahip olduğu dinamiklerden yola çıkarak kötü bir sistem ortaya çıkaracağını sanmıyorum hele ki beklenti büyük olunca.En kötü iptal olur ama berbat bir sistemle çıkmazlar.Çünkü her online rpg de en büyük kıstas wow olluyor.Yılların tecrübe ve patchleriyle bu hale gelmiş wow da vanilla zamanlarını kim hatırlamıyor ki.Her taraf bu kaynıyor pvp sistemi çok fazla dengesizlik içeriyordu.Wow da rpg öğeleri sıkmaya başlayınca blizzard pvp ye yöneldi ve tam anlamıyla kusursuz hale getirmek için uğraşıyor. Elderscrools un ilk amacı aynı wow un vanilla zamanlarındaki gibi quest yoğunlaşıp pvp sistemini kusursuz hala getirmek saman altından su yürütecek belli bir zaman.Bunu açıklamalardan anlayabiliriz.Wow gibi bir çıta var iken bethesda nın kötü bir iş yapmayacağını herkes biliyor.

GodPan

5.5.2012 09:56:48

0
Swtor ve rift bu motoru kullanıyormuş.

wildlove

5.5.2012 01:45:27

0
hero engine mi, ahahahahahauhahauhaua

AccUssEdGR

5.5.2012 01:13:37

0
Takip etmekte yarar var ama kafama oturmuyor nasıl olabileceği doğrusu.

Ledox

4.5.2012 22:58:10

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Knisath

sen elders scrolls un hangi oyununu adam akıllı oynadıdnda wow dan iyi olmayacağını söylüyorsun . Wow un ahı gitmiş vahı kalmış. Bütün hcler fethedilmiş -panda ayıcıklarla beraber yeni hc ler aynı şeyler tekrar edecek.İyice rutine bindi wow.LK dan sonrası bana yaramadı kaldıki benim gibi bir çok oyuncu aynı düşüncede. En azından elderscrolls'un tamamen kendine ait bir konsepti var ve bu konsepti online yapmadan kanıtladı.Onli oyun yaptığında ise bir çok kişiyi ekrana kilitleyecek wow oyuncularının belli bir kısmı kesinlikle geçiş yapacak aynı benim yapacağım gbii.
Öncelikle sözlerimi yanlış anlama art niyet veya tartışma amaçlı yazmadım sadece eleştiri. Ve Elder Scrolls serilerini yeterince oynadım. Benim eleştirdiğim nokta senin PvP hakkındaki düşüncelerin. Ben PvP diyorum sen gelip bana HC lerden bahsediyorsun.Evet WoW PvE de kendini tekrar ediyor büyüler karıştırılıp yeni bosslar yaratılıyor yeni mekanlar çiziliyor önümüze geliyior Mobların yapay zekası hala aynı oyunun mekanikleri değişmedi. Ama WoW arena ve BG sistemi hala çoğu oyuna örnek oluyor PvP olarak ve hala başarılı durumda arenada düzgün işler yapanlar için. 2200 hayatında görmemişlerin yaptığı gibi WoW un PvP sine qq yapıp ağlamak yersiz. Hala başarılı ve zevk verici. Kısaca daha oyunun mekaniklerini bilmeden WoW dan PvP iyi olcak demek yanlış zamanında ne oyunlar geldi geçti böyle Aion,AoC,Warhammer vs. vs. hepsi balon oldu. İnşallah güzel olurda oynarız iştahlı iştahlı.

Knisath

4.5.2012 21:45:13

0
quote:

Orijinalden alıntı: Ledox

Elder Scrolls un hangi oyununda PvP yaptında WoW dan iyi olcak diyorsun ki :) WoW a kurban olun. Oyun Bugsız çıksında her türlü oynanır denenir. Skyrim çok başarılıydı ama iyi bir MMO yapmak kolay değil resmen rus ruleti gibi bu işler :)
sen elders scrolls un hangi oyununu adam akıllı oynadıdnda wow dan iyi olmayacağını söylüyorsun . Wow un ahı gitmiş vahı kalmış. Bütün hcler fethedilmiş -panda ayıcıklarla beraber yeni hc ler aynı şeyler tekrar edecek.İyice rutine bindi wow.LK dan sonrası bana yaramadı kaldıki benim gibi bir çok oyuncu aynı düşüncede. En azından elderscrolls'un tamamen kendine ait bir konsepti var ve bu konsepti online yapmadan kanıtladı.Onli oyun yaptığında ise bir çok kişiyi ekrana kilitleyecek wow oyuncularının belli bir kısmı kesinlikle geçiş yapacak aynı benim yapacağım gbii.

Ledox

4.5.2012 21:38:48

0
quote:

Orijinalden alıntı: Knisath Hemen yerimizi kapalım ilk sayfadan Wow daki gibi iyi tank arama günlerine son diyebiliriz. Ancak healerler olursa (-ki olacak ) onu korumak için baya sıkıntı çekeceğimize benziyor. Bence Pvp sistemi wow dan çok daha iyi olacak çünkü genel elderscroll serisi oldukça iyi bu konuda RPG de. Eminim ki binlerce bu olacak ilk başta.Elder scroll's un her zaman içerdiği buglardan yola çıkarak söylüyorum Beklentim büyük bu oyundan.Fiyatı ve aylığı ne kadar olursa olsun ilk çıktığı aydan itibaren oynamaya başlayacağım bir aksaklık olmazsa. Sağlam bir guild ve iyi nicklerle çok iyi zamanlar geçirilecektir oyunda.
Elder Scrolls un hangi oyununda PvP yaptında WoW dan iyi olcak diyorsun ki :) WoW a kurban olun. Oyun Bugsız çıksında her türlü oynanır denenir. Skyrim çok başarılıydı ama iyi bir MMO yapmak kolay değil resmen rus ruleti gibi bu işler :)

Knisath

4.5.2012 21:03:14

0
Hemen yerimizi kapalım ilk sayfadan Wow daki gibi iyi tank arama günlerine son diyebiliriz. Ancak healerler olursa (-ki olacak ) onu korumak için baya sıkıntı çekeceğimize benziyor. Bence Pvp sistemi wow dan çok daha iyi olacak çünkü genel elderscroll serisi oldukça iyi bu konuda RPG de. Eminim ki binlerce bu olacak ilk başta.Elder scroll's un her zaman içerdiği buglardan yola çıkarak söylüyorum Beklentim büyük bu oyundan.Fiyatı ve aylığı ne kadar olursa olsun ilk çıktığı aydan itibaren oynamaya başlayacağım bir aksaklık olmazsa. Sağlam bir guild ve iyi nicklerle çok iyi zamanlar geçirilecektir oyunda.

Two Stroke

4.5.2012 19:21:23

0
güzel güzel

* KıL

4.5.2012 19:16:55

0
çıkış tarihi biran önce açıklansa keşke

Ledox

4.5.2012 17:31:51

0
Çok iştah açıcı! Umarım The Elder Scrolls serisindeki çizgi korunur ve 2. bir Age of Conan faciası olmaz. Skyrim bug makinası gibiydi çünkü

Kage.

4.5.2012 17:23:31

0
quote:

Orijinalden alıntı: faaty Ayrıntılarda "görev odaklı olmayan" diye bir ifade var. Yani level atlama şekli Skyrim'deki gibi mi olacak? Bu belli mi acaba?
Party topla slotlara gidiyoz exp kascaz

faaty

4.5.2012 16:52:19

0
Ayrıntılarda "görev odaklı olmayan" diye bir ifade var. Yani level atlama şekli Skyrim'deki gibi mi olacak? Bu belli mi acaba?

Nerazim

4.5.2012 16:38:11

0
İnanmak güç. Elder scrolls ve MMORPG :O Hero Engine kullanılması kötü olur, bence bu kararlarından dönmeliler çünkü Hero Engine denilen grafik motorunda aşırı derecede optimasyon problemi var. Uzaktan baktığınızda "Ben bunu HD4850 ekran kartımla bile yüksek detaylarda oynarım" denilebilecek bi grafik yapısına sahip olmasına rağmen hd4850 gibi ekran kartlarıyla medium ayarlarda bile sıkıntı yaşanabiliyor. Dipnot: HD4850 ekran kartı sahibi değilim örnek olarak söyledim, aklıma o seviyeden ilk o ekran kartı aklıma geldi.

On.E

4.5.2012 16:16:22

0
Beklediğim gibi, görsellere de bakarak ana seriden ayrı ve Skyrim ile gelen ilgiyi iyice çekmek ve tek amacı para olan TES ismini hak etmeyen bir oyun, neyse Bethesda amacına ulaşacakta isim değer kaybediyor, gerçi Skyrim'den sonra TES VI'nın çok daha fazla bir piyasa oyunu olacağını söylemek zor değil.

A.N.E.Y.H.

4.5.2012 15:48:12

0
2013 çıkacakmış.Şurda 3 ayı bekleyemiyorum nerde 2013

loqel

4.5.2012 15:32:49

0
quote:

Orijinalden alıntı: CryForYou Tam okumadım da, P2P-F2P-B2P mı olacak ? Bir bilgi varmı ?
bu kadar teferruatdan sonra p2p olur heralde . ama f2p e geçenin yüzü gülüyo o da sonunda f2p olur

Akbaba89

4.5.2012 13:56:06

0
Neredeyse tüm içeriği beğendimde,kullanılan oyun motoru hoşuma gitmedi.

Cannavaro1903

4.5.2012 11:45:23

+1
tepeden görüş mü olacak yoksa fps tarzdamı?

Kage.

4.5.2012 10:55:03

+1
Tam okumadım da, P2P-F2P-B2P mı olacak ? Bir bilgi varmı ?

RISC64

4.5.2012 10:29:25

-2
gayet iyi geliyor
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
The Elder Scrolls Online
+ TAKİBE
AL
61 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız