Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Battlefield 4'ün Sistem Gereksinimleri Açıklandı


    DICE'ın özellikle grafikleriyle dikkat çeken FPS oyunu Battlefield 4'ün sistem gereksinimleri açıklandı. PC oyuncuları uzun süredir sistemlerinin bu oyunu kaldırıp kaldırmayacağını merak ediyordu. İşte sistem gereksinimleri.
 
Minimum Sistem Gereksinimleri
İşletim Sistemi: Windows Vista  veya daha yenisi
İşlemci: AMD Athlon X2 2.8 ghz veya Intel Core 2 Duo 2.4 ghz
Bellek: 4GB
Ekran Kartı: En Az 512 MB'lık AMD Radeon HD 3870 veya Nvidia GeForce 8800 GT
Hard disk: 30 GB
 
Önerilen Sistem Gereksinimi
İşletim Sistemi: Windows 8 64 Bit
İşlemci: AMD 6 çekirdekli işlemci veya Intel 4 çekirdekli işlemci
Bellek: 8 GB
Ekran Kartı: 3 GB'lık AMD Radeon HD 7870 veya Nvidia GeForce GTX 660
Hard disk: 30 GB
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak Twitter DICE EA games battlefield 4 PC PS3 PS4 Xbox one Xbox 360 FPS
Amnesia: A Machine For Pigs'in İnceleme Skorları "Titanfall, Call of Duty Satışlarını Yakalayamaz"
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

4.5.2014 00:57:42

0
4 çekirdekli intel core i3 4gb ram 2 gb amd readon hd 7350 ekran kartı rahat oynayabilirmiyim oyunu almak istiyorumda

BSC Misafiri

20.12.2013 22:03:42

-1
Kaldırırmı arkadaşlar? İşlemci Markası INTEL İşlemci Ön Bellek 6 MB İşlemci Teknolojisi Intel Core i7 İşlemci Hızı 2.2 GHz İşlemci Numarası 4702MQ Hafıza (RAM) Tipi DDR3 Hafıza (RAM) Kapasitesi 32 GB Ekran Kartı Markası NVIDIA VGA Chipset Modeli GTX760 Ekran Kartı Hafızası 2 GB Ekran Kartı Tipi Paylaşımsız Hafıza İşletim Sistemi Windows 8

low

8.12.2013 00:28:47

0
Güzel oyun ama çok pahalı önümüzde yılbaşı var kampanya felan olsa da alsak

Dictattor

5.12.2013 20:14:46

0
bu videoda gösterilen bütün sahneler fragman gerçek film oyun çıkınca oluyor bf3 de böyleydi bence bf4 devrim olmasa da bf3 ü katlayacak sırf levolution özelliği yeter bile bence ve eskiden bad company 2 döneminde bu tür başlıklarda sağlam cod bf kavgaları olurdu şimdi cod cular uçtu gitti titanfall da koydu cod a bi tane

BSC Misafiri

1.11.2013 20:44:14

0
sa windows xp de olurmu

BSC Misafiri

4.10.2013 18:10:57

0
FX 6100 işlemci 8 gb ram 1333 mhz Kingston hd 6850 1 gb 256 bit sapphire ekran kartı 970a g46 msı anakart 22 inc 1920-1080p samsung b2230hd monitör Tahminen nasıl bir performans verir fikri olan arkadaslardan cevap vermesini rica ediyorum.

TITAN

30.9.2013 18:43:03

0
Medium yeter İnşallah

etem61

30.9.2013 16:58:56

0
bu özellikler yeterli olurmu (win 8 64 bit 4 gb ram ekran kartı ( atı radeon hd 4600 dx 10.1 3 gb ekran kartı

Kalavun

30.9.2013 15:06:31

0
Kimse bu internet bağlantısı ile nasıl oynarız dememiş

omris2013

13.9.2013 15:43:29

0
quote:

Orijinalden alıntı: nsllhshdt i5 4670k işlemci
msi z87 g45 gaming edition anakart
8 gb 1600mhz ram
asus gtx 650 ti boost 2 gb 192 bit dx11 ekran kartı
corsair force gs 128 gb ssd
seagate 1 tb hdd
xigmatek talon kasa
750 watt 80+ plus silver psu
windows 7 ultiamte 64 bit

Sistem böyle arkadaşlar. beni en çok şüphelendiren ekran kartı. Lütfen bilen arkadaşlar bu sistem ile bf4 ü hangi ayarlarda nasıl oynarım yardımcı olursanız iyi olur. Malum bf 4 standart sürüm + premium olarak ön siparış verdik
kasmadan very highte oynarsın kanımca

MaiqTheLiar

13.9.2013 13:07:13

0
[;)] Battlefield 4 Bilgisayarıma uyuyo ama bakalım oynayabilecem mi ? :D[;)]
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

BSC Misafiri

12.9.2013 23:52:33

-1
Merhaba arkadaşlar sistemim: COOLER MASTER HAF 912 PLUS GX 80PLUS 750W MIDT ATX SİYAH KASA GIGABYTE 990FXA-UD3 AMD AM3+ 990FXA/SB950 DDR3 2000MHZ (O.C.) SATA 3.0 ANAKART ASUS HD7870 DIRECTCU II TOP GDDR5 2GB 256BIT AMD RADEON DX11.1 EKRAN KARTI GSKILL 4GB RIPJAWS DDR3 1600MHZ CL9 1.5V TEK MODÜL RAM AMD FX X8 8350 SOKET AM3+ 4GHZ 16MB CACHE 32NM İŞLEMCI THERMALTAKE CONTAC30 LGA775/1155/1156/1366/2011 & AM2/AM2+/AM3/AM3+/FM1 İŞLEMCİ SOĞUTUCU WD 3.5" 500GB CAVIAR BLACK SATA 3.0 7200RPM 64MB CACHE HARDDISK bf3 te antialiasing post - antialiasing deferred - motion blur off a getirince min 65 max 136 (caspian border) fps gördüm çok rahat bir şekilde oynadım fakat bf4 te 8gram istiyor sizce 4gramle oynarsam ne kaybederim yardım lütfen

titaniumfall

12.9.2013 20:51:21

0
i5 4670k işlemci msi z87 g45 gaming edition anakart 8 gb 1600mhz ram asus gtx 650 ti boost 2 gb 192 bit dx11 ekran kartı corsair force gs 128 gb ssd seagate 1 tb hdd xigmatek talon kasa 750 watt 80+ plus silver psu windows 7 ultiamte 64 bit Sistem böyle arkadaşlar. beni en çok şüphelendiren ekran kartı. Lütfen bilen arkadaşlar bu sistem ile bf4 ü hangi ayarlarda nasıl oynarım yardımcı olursanız iyi olur. Malum bf 4 standart sürüm + premium olarak ön siparış verdik

ridvan1903

12.9.2013 07:39:15

0
2.elden 2 tane Hd7950 alırsan tanesi 550 600 tl gibi bir rakamdır 2 tanesi max 1200 tl gelir ve 3 gb ram vermiş olduğu rahatlıkla cf yapmış olursun.

BSC Misafiri

11.9.2013 22:22:53

0
quote:

Orijinalden alıntı: Sacrer Bi sistem gereksinimlerine baktım, bir bilgisayara baktım. Sarılıp ağlaştık. :(
Ben de aynısını BF3 çıktığında yaptıydım rahmetliyle. Şimdi yenisiyle düşman çatlatıyoruz. İnşallah tez zamanda sende yeni bir pc toplarsın bir oyuncu için zor şey.

FantasyFiRe

11.9.2013 16:45:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri GTX 560M..6 GB Ram..drx 11..ekran kartı...bu oyunu low'da oynayabilirmiyim arkadaşlar..bilen biri varsa cevap yazabilirmi...?
naptın dostum bu kadar umutsuz olma elindeki kart 192bit laptop için gayet iyi bir kart. Çözünürlüğü 1080p nin biraz altına çekerek orta seviyede bile rahatça oynarsın hatta bazı ayarları high yapman bile mümkün olabilir cpu ne ?

BSC Misafiri

11.9.2013 15:37:40

-1
GTX 560M..6 GB Ram..drx 11..ekran kartı...bu oyunu low'da oynayabilirmiyim arkadaşlar..bilen biri varsa cevap yazabilirmi...?

FantasyFiRe

11.9.2013 12:36:49

0
quote:

Orijinalden alıntı: wituy

Bende onu yazmıştım hocam zaten :) Yalnız şuanda sistemi şu sekle soktum sli yada cf ye ndense bir türlü güvenemiyorum. Yazılan yorumlardan sıkıntı yaşayan baya var gibi. Anakart ASUS Z87-A INTEL Z87, DDR3, LGA1150, SATA6Gb/s, USB3.0, D-SUB, DVI... 174,14USD 18% 420,25 TL İşlemci INTEL Core i5-4670K FANLI SR14A 3.40GHz, 6MB L3, çift kanal DDR3, 2... 257,39USD 18% 621,14 TL Bellek GSKILL F3-14900CL9D-8GBXL G.SKILL RipjawsX DDR3-1866Mhz CL9 8GB (2x... 85,49USD 18% 206,31 TL SSD SAMSUNG MZ-7PD128BW 128GB 840 PRO SERIES 2.5 128G... 142,78USD 18% 344,55 TL Ekran K. GIGABYTE GV-N760OC-2GD Rev2.0 GTX760, PCI-E16 3.0... 402,29USD 18% 970,82 TL Kasa CORSAIR CC-9011011-WW-750CX 400R Carbide Serisi U... 191,24USD 18% 461,51 TL TOPLAM TUTAR 3.124,15 TL Bu sistemi BF4 oynamak için topluyorum. Ekran kartında gtx 760 ile 770 arasında yaklaşık 400 tl gibi bir rakam var. Aralarındaki performans farkı 400 TL ye değmez diye düşünmekteyim. Sistemin eksileri varsa yazarsanız sevinirim.
herşey çok güzel kasada güzel. Ekran kartını ben ısrarla crossfire yapmanı öneririm. Önceki mesajımda yazdığım modeli Crossfire yap iyiki yapmışım diyeceksin. Evet sağdan soldan crossfire sorun yaratıyor tek kart her zaman iyidir gibi yorumlar duyuyorsundur ama inan bana alakası yok çünkü bende crossfire kullanıyorum [:'(].Eskiden hd5000 serilerinde ve gtx200 serilende micro sterring sorunu yaşanıyodu. İki kartında farklı zamanlarda kare işlemsi sonucu frame düşmeleri görülüyordu ama şimdi bu sorunda ortadan kalktı çünkü kartlar çok güçlü. Oluyosa bile insan gözü farkedemiyor şu anda tek sorun çıkan her oyunun çoklu ekran kartı desteğinin olmaması. Bu aynı zamanda çift gpu ekran kartları için de geçerli. Amd sürekli çıkan yeni oyunlarla birlikte uygulama profillerini güncelliyor. Mesela dirt 2'nin crossfire desteği bulunmuyor catalyst 3d ayarlarından application profile bölümünde hazır crossfire ayarları var ordan dirt 2.exe seçip uygaladığın zaman sisteminde crossfire etkin olsa bile oyuna girdiğin zaman otomatik olarak bir kartı iptal ediyor ve hiç sorunsuz oyuna devam ediyor. Şu ana kadar çıkan tüm oyunlar için bu ayarlar var. Çoklu ekran kartının farkını bf4 gibi oyunlarda çok bariz görüceksin bf4 onlina oynan bir oyun ve oyun da sürekli büyük çapta yıkım patlama çatlama var gtx760 gibi orta-üst seviye bir kartla yoğun patlama sahnelerinde frame düşmeleri yaşayabilirsin ve bazı ayarları kısman gerekir ama dediğim gibi crossfire yaparsan vysnc de açsan hboa da açsan tüm ayarlar ultrada full hd 2x msaa ile çok rahat frame düşmesi yaşamadan oynarsın [:'(] Şunu izle elemanın sistemi seninkiyle nerdeyse aynı bf3 de herşey ultra full hd 4x msaa 70fps nin altına çok nadir düşüyor. Sana önerdiğim kartları alırısan seninki biraz daha üstün olacak. İlk başata iki kere takılma gibi bişey oluyor onun crossfire ile ilgisi yok bağlantı problemi olduğunu belirtmiş [:'(] http://www.youtube.com/watch?v=NDX1no1H78g

Sakaryaleee

11.9.2013 12:28:49

0
intel core i7-3770 3.4 GHz 8 Çekirdek 3GB nvidia geforce GT-630 ekran kartı 8GB RAM win 8 (64) Ayrıca sistem derecelendirmem 'Masaüstü Grafik Performansından' 5.9 sizce kaldırırmı ?? (işlemci ve ram tamamda ekran kartı daha çok)

wituy

11.9.2013 11:59:55

0
quote:

Orijinalden alıntı: FantasyFiRe

anakart olarak da şunu öneririm ASUS Z87-A Intel Z87 Soket 1150 DDR3 3000MHz(O.C.)
Bende onu yazmıştım hocam zaten :) Yalnız şuanda sistemi şu sekle soktum sli yada cf ye ndense bir türlü güvenemiyorum. Yazılan yorumlardan sıkıntı yaşayan baya var gibi. Anakart ASUS Z87-A INTEL Z87, DDR3, LGA1150, SATA6Gb/s, USB3.0, D-SUB, DVI... 174,14USD 18% 420,25 TL İşlemci INTEL Core i5-4670K FANLI SR14A 3.40GHz, 6MB L3, çift kanal DDR3, 2... 257,39USD 18% 621,14 TL Bellek GSKILL F3-14900CL9D-8GBXL G.SKILL RipjawsX DDR3-1866Mhz CL9 8GB (2x... 85,49USD 18% 206,31 TL SSD SAMSUNG MZ-7PD128BW 128GB 840 PRO SERIES 2.5 128G... 142,78USD 18% 344,55 TL Ekran K. GIGABYTE GV-N760OC-2GD Rev2.0 GTX760, PCI-E16 3.0... 402,29USD 18% 970,82 TL Kasa CORSAIR CC-9011011-WW-750CX 400R Carbide Serisi U... 191,24USD 18% 461,51 TL TOPLAM TUTAR 3.124,15 TL Bu sistemi BF4 oynamak için topluyorum. Ekran kartında gtx 760 ile 770 arasında yaklaşık 400 tl gibi bir rakam var. Aralarındaki performans farkı 400 TL ye değmez diye düşünmekteyim. Sistemin eksileri varsa yazarsanız sevinirim.

FantasyFiRe

11.9.2013 11:51:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: wituy Z87-A Intel Z87 Soket 1150 DDR3 3000MHz(O.C.) INTEL Core i5 4670K Soket 1150 3.4GHz 6MB GSKILL 8GB (2x4GB) RipjawsX DDR3 1866MHz CL9 1.5V SEAGATE 3.5" 1TB Barracuda Sata 3.0 64MB Cache 7200Rpm Harddisk CORSAIR 120GB Neutron GTX Serisi SATA 3.0 SSD COOLER MASTER HAF 912 ADVANCE GX 80PLUS 750W MidT ASUS GTX770 DirectCU II O.C. Arkadaşlar böyle bir sistem toplamayı düşünüyorum. BF 4 ü tahminimce ultrada oynatır. Sizin görüşleriniz nedir sistem uygunmudur ?
anakart olarak da şunu öneririm ASUS Z87-A Intel Z87 Soket 1150 DDR3 3000MHz(O.C.) http://www.vatanbilgisayar.com/anakart/asus-z87-a-z87-a-intel-z87-soket-1150-ddr3-3000mhz(oc)-sata-30-usb-30-hdmi&dvi-anakart/productdetails.aspx?I_ID=66062

FantasyFiRe

11.9.2013 11:32:31

0
quote:

Orijinalden alıntı: wituy Z87-A Intel Z87 Soket 1150 DDR3 3000MHz(O.C.) INTEL Core i5 4670K Soket 1150 3.4GHz 6MB GSKILL 8GB (2x4GB) RipjawsX DDR3 1866MHz CL9 1.5V SEAGATE 3.5" 1TB Barracuda Sata 3.0 64MB Cache 7200Rpm Harddisk CORSAIR 120GB Neutron GTX Serisi SATA 3.0 SSD COOLER MASTER HAF 912 ADVANCE GX 80PLUS 750W MidT ASUS GTX770 DirectCU II O.C. Arkadaşlar böyle bir sistem toplamayı düşünüyorum. BF 4 ü tahminimce ultrada oynatır. Sizin görüşleriniz nedir sistem uygunmudur ?
bence gtx770 e 1300tl verme dostum parana yazık 150tl daha az öde gtx770'in 2 katı performans al. Crossfire ASUSHD7870 DirectCUIITOP al toplam 1150tl bf4 gibi oyunlarda crossfire'ın getirisi baya fark ediyor en yoğun patlama sahnelerinde bile frame düşmesi yaşamazsın. Bir de frosbite 3'ün amd ye özel olarak optimize edildiğini düşünürsen fiyat performans olarak gtx780 bile katlar. PSU yetermi kaygısına düşme sağlam kasa seçmişsin collermaster'ın psu larıda baya verimli [:'(]

FantasyFiRe

11.9.2013 11:18:42

0
quote:

Orijinalden alıntı: Fornicras Beyler HD6950 1GB, AMD Phenom X6 1090T 3.2GHz ve 12GB 1833MHz Ram var, 1080p çözünürlükte bu sistem ne yapar?
tüm ayarlar ultra olmasa bile High da aa açmadığın sürece fullhd çok rahat oynarsın bence

BSC Misafiri

10.9.2013 19:52:36

0
bellek yetmezliği var bende :(

demo22

10.9.2013 18:45:40

0
Ben bu sistemim ile battlefield 3 ü multi full ayarlar sadece köşe yumuşatma kapalı ve full hd min 34 normal 40 max 70 fps ile rahat oynuyorum sistemim şöyle işlemci amd fx 6100 6 çekirdek ekran kartı gigabayt gtx460 1 gb 256 bit ram 4 gb ddr3 güç kaynağı 700 wat thermaltake.

bocekgrafik

10.9.2013 16:23:14

0
3 GB'lık 7870 ve GTX 660 yok. 3 GB olarak 3 kart var: HD7950, HD7970 ve GTX 780. HD7870 ve 660 2 GB.

Riwalp

10.9.2013 15:06:41

0
bir oyun için 800 tl ekran kartı vermeye değir hiç :)

BSC Misafiri

10.9.2013 14:11:35

0
İntel Core i7 2.00 GHZ 8 çekirdek 2gb AMD Radeon HD 7850 8GB Ram Windows 8 64 bit İnşallah akıcı şekilde oynarım

BSC Misafiri

10.9.2013 14:08:25

0
muhtemelen 660 veya 7870 sahipleri ultrada oytnayamayacaklar çnkü bf3tede gtx 560 zar zor çalıştırıyodu ultra için gtx 670 veya hd 7970 olur

_giray_

10.9.2013 13:40:44

+3
quote:

Orijinalden alıntı: Sacrer Bi sistem gereksinimlerine baktım, bir bilgisayara baktım. Sarılıp ağlaştık. :(
Benim bilgisayarım "beni öldür" diye bağırıyor. :(

emrahcey

10.9.2013 13:14:08

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Sacrer Bi sistem gereksinimlerine baktım, bir bilgisayara baktım. Sarılıp ağlaştık. :(
:(

Sacrer

10.9.2013 13:04:40

+9
Bi sistem gereksinimlerine baktım, bir bilgisayara baktım. Sarılıp ağlaştık. :(

Johnnie Walkerr

10.9.2013 12:35:14

-1
quote:

Orijinalden alıntı: wituy Z87-A Intel Z87 Soket 1150 DDR3 3000MHz(O.C.) INTEL Core i5 4670K Soket 1150 3.4GHz 6MB GSKILL 8GB (2x4GB) RipjawsX DDR3 1866MHz CL9 1.5V SEAGATE 3.5" 1TB Barracuda Sata 3.0 64MB Cache 7200Rpm Harddisk CORSAIR 120GB Neutron GTX Serisi SATA 3.0 SSD COOLER MASTER HAF 912 ADVANCE GX 80PLUS 750W MidT ASUS GTX770 DirectCU II O.C. Arkadaşlar böyle bir sistem toplamayı düşünüyorum. BF 4 ü tahminimce ultrada oynatır. Sizin görüşleriniz nedir sistem uygunmudur ?
sistem guzel aldin ssd sand se pahali para vermene getekyok.corsair gs gt.kingston hyper serilerine bak en ucuzunu al.

Johnnie Walkerr

10.9.2013 12:32:55

0
4 cigolayt casper karti olanlar 3d sellinde oynayicak 4 cigalayt gtx aliriz

ultralisan

10.9.2013 11:42:18

0
Daha yüksek bekliyorum. Şöyle gtx770 Amd 7970 falan. ama böyle daha iyi olmuş

wituy

10.9.2013 10:51:30

0
Z87-A Intel Z87 Soket 1150 DDR3 3000MHz(O.C.) INTEL Core i5 4670K Soket 1150 3.4GHz 6MB GSKILL 8GB (2x4GB) RipjawsX DDR3 1866MHz CL9 1.5V SEAGATE 3.5" 1TB Barracuda Sata 3.0 64MB Cache 7200Rpm Harddisk CORSAIR 120GB Neutron GTX Serisi SATA 3.0 SSD COOLER MASTER HAF 912 ADVANCE GX 80PLUS 750W MidT ASUS GTX770 DirectCU II O.C. Arkadaşlar böyle bir sistem toplamayı düşünüyorum. BF 4 ü tahminimce ultrada oynatır. Sizin görüşleriniz nedir sistem uygunmudur ?

ridvan1903

10.9.2013 10:40:04

0
2x mxaa aşağıya çekerseniz ram kullanımı baya fark edecektir zaten fazla mxaa iyi bir şey değil Oyun çıksın bir kaç yama ile optimize iyilleşir birde her ayarı son yapmadan göze çarpmayan şekilde kısarsanız performas fps kat kat artacaktır. Ps4 te oyun 720p den daha iyi ( 1080p değil) olacakmış 60 fps. Bakalım ne kadar daha iyi olacak 720p den. Ps4 e özel oyunlar yeter zaten.

BSC Misafiri

10.9.2013 10:36:46

-1
İntel Core i7 2.00 GHZ 8 çekirdek işlemci 4 gb NVIDIA GT 540M ekran kartı 8 GB RAM Windows 8 64 Bit Medium açar ama ben oynamam zaten BF sevmiyorum Call of Duty Ghosts sipariş ettim bile o gelsin onu oynarım :)

BSC Misafiri

10.9.2013 10:20:11

0
Çok fazla istiyor bunedir arkadaş ? 3 gb ekran kartı ne demek !

BSC Misafiri

10.9.2013 10:00:53

0
Konsol fiyatına ekran kartı alıpta konsol gibi kaliteli oynayamayacaklara Kıh kıh gülüyorum diyen arkadaş nerde göremiyorum la 1-2 sene önceki orta seviye pc bile ps 4le aynı grafikte oynatacak :D :D

Bowser Zeki

10.9.2013 09:49:52

0
3GB ne mlan O_O mediumda anca oynarız desenize.

BSC Misafiri

10.9.2013 08:48:24

0
i5 2400 gtx770 4gb 1333 ram win 7 pro ultrada açarmıyım 4 gb yetermi ?

Angelz

10.9.2013 06:18:23

-5
çok düşük bende hayal kırıklığı yarattı açıkcası : (

big daddy kunteper

10.9.2013 05:39:53

0
BC2'den sonra BF3 bana pek keyif vermedi zaten. Titanfall'da görüşmek üzere arkadaşlar.

BSC Misafiri

10.9.2013 02:32:28

0
Richi rich değilizki sürekli parayı ver kasayı yenile

by__metallica

10.9.2013 01:40:33

-5
titan sli yaparak acele etmişim. 1 tanesi yetecekmiş.

Chestburster

10.9.2013 00:31:51

0
quote:

Orijinalden alıntı: kaanaldemir Amd Phenom II X4 3.4GHz işlemcim ve Sapphire HD6850 var ama çözünürlüğüm düşük 1366x768. Ultra da oynayabilirmiyim arkadaşlar?
Söylemeyi unutmuşum ram 8gb

Chestburster

10.9.2013 00:27:17

0
Amd Phenom II X4 3.4GHz işlemcim ve Sapphire HD6850 var ama çözünürlüğüm düşük 1366x768. Ultra da oynayabilirmiyim arkadaşlar?

RedBearded

10.9.2013 00:17:51

+1
Benim sistem anca slayt fotolar şeklinde (oda belki) açar :( Şu sistem gereksinimleri haberleri moralimi çok bozuyor ;( Balkon'dan atıcam kasayı yemin ediyom yada Parçalarını söküp evin bilimum elektrikli aletlerinde yedek parça olarak kullanabilirim.

2K

10.9.2013 00:16:22

0
GTX 660'dan daha yüksek bir ekran kartı ister diye bekliyordum , açıklanan sistem gereksinimleri bence gösterdikleri videolardan sonra oldukça uygun hatta az bile.

WinchesteeR

10.9.2013 00:10:27

0
Önerilen sistem ile benim sistemimim hepsi uyuyor fakat ekran kartı benim hd7850 acaba çok fark yaparmı ultrada oynayabilirmiyim ? İntel i5 8 gb ram hd7850 1gb

BSC Misafiri

10.9.2013 00:03:30

0
quote:

Orijinalden alıntı: Dz.ikm.CavusTurk sistemim.
amd hd 7950 grafik kartı
amd phenom II x4 çekirdekli 3,5 ghz 970
8 gb 2000 mhz ram bellek
windows 8 işletim 64 bit çekirdekli
750 w güç kaynağı.
asus un geçen senenin en iyi anakartlarından. usb3 felan...
monitör: samsung 1680x1050 2 ms tepki süreli 3000 konstrat felan ...
şimdi ben full ultra oynayabilirmiyim. yoksa işlemciden ötürü fps kaybı yaşabilirmiyim.
amd 8 çekirdek 8350 almalımıyım yoksa boşuna parama yazık olur mu. full ultra oynamak istiyorum , ayarlarda kısma yapmadan. görüşlerinizi merak ediyorum.
full hd için geçerli o ayarlar. Senin monitörde oynarsın..

RedBearded

9.9.2013 23:57:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: Dz.ikm.CavusTurk
alıntı:

Orijinalden alıntı: MuhammedBasol

alıntı:

Orijinalden alıntı: Dz.ikm.CavusTurk

sistemim.
amd hd 7950 grafik kartı
amd phenom II x4 çekirdekli 3,5 ghz 970
8 gb 2000 mhz ram bellek
windows 8 işletim 64 bit çekirdekli
750 w güç kaynağı.
asus un geçen senenin en iyi anakartlarından. usb3 felan...
monitör: samsung 1680x1050 2 ms tepki süreli 3000 konstrat felan ...
şimdi ben full ultra oynayabilirmiyim. yoksa işlemciden ötürü fps kaybı yaşabilirmiyim.
amd 8 çekirdek 8350 almalımıyım yoksa boşuna parama yazık olur mu. full ultra oynamak istiyorum , ayarlarda kısma yapmadan. görüşlerinizi merak ediyorum.


Hacı bf4'ü lowda bile açamayacak çok insan var(Ben mesela :D)Sen neden böyle full ultrada ayarlar kısmadan oynamaya taktın.Fullde rahat oynada öp de başına koy :)

kusura bakma kardeşim daha önce bad campany 2 yi lowda zor oynayaram seneler geçirdim . bugüne kadar hiç ultrada oyun oynayaram battleld e başlamadım. o yüzden istiyorum. yani mazisi var. başlangıç temiz olsun bf4 bana artık yeter bf5 felan almam 5 senede sistem yenilemem fakat işlemciyi satıp yeni amd 8 çekirdekli 8350 alarak bf4 ü en iyide oynama istiyorum. bu oyun bana yeter artık oyunlar eskisi gibi zevk vermiyor. belli bir dönem sonra haz almıyorsun eskisi kadar.
Sen de haklısın müdür:) Benim de hayalim var Yıllarca düşük sistemlerle boğuştum acısını full ultra olmasada full oynayarak çıkaracağım ama bişey eksik oda money:D

Dz.ikm.CavusTurk

9.9.2013 23:54:05

0
quote:

Orijinalden alıntı: MuhammedBasol <blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: Dz.ikm.CavusTurk<br><br>sistemim.<br>amd hd 7950 grafik kartı<br>amd phenom II x4 çekirdekli 3,5 ghz 970<br>8 gb 2000 mhz ram bellek<br>windows 8 işletim 64 bit çekirdekli<br>750 w güç kaynağı.<br>asus un geçen senenin en iyi anakartlarından. usb3 felan...<br>monitör: samsung 1680x1050 2 ms tepki süreli 3000 konstrat felan ...<br>şimdi ben full ultra oynayabilirmiyim. yoksa işlemciden ötürü fps kaybı yaşabilirmiyim.<br>amd 8 çekirdek 8350 almalımıyım yoksa boşuna parama yazık olur mu. full ultra oynamak istiyorum , ayarlarda kısma yapmadan. görüşlerinizi merak ediyorum.</blockquote><br><br>Hacı bf4'ü lowda bile açamayacak çok insan var(Ben mesela :D)Sen neden böyle full ultrada ayarlar kısmadan oynamaya taktın.Fullde rahat oynada öp de başına koy :)
kusura bakma kardeşim daha önce bad campany 2 yi lowda zor oynayarak seneler geçirdim . bugüne kadar hiç ultrada oyun oynayarak battleld e başlamadım.ve ultrada oynamadım. o yüzden istiyorum. yani mazisi var. başlangıç temiz olsun. bf4 bana artık yeter. bf5 felan almam 5 senede içinde artık sistem yenilemem. fakat işlemciyi satıp yeni amd 8 çekirdekli 8350 alarak bf4 ü en iyide oynamak istiyorum. bu oyun bana yeter, artık oyunlar eskisi gibi zevk vermiyor. belli bir dönem sonra haz almıyorsun eskisi kadar.

RedBearded

9.9.2013 23:47:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: Dz.ikm.CavusTurk sistemim.
amd hd 7950 grafik kartı
amd phenom II x4 çekirdekli 3,5 ghz 970
8 gb 2000 mhz ram bellek
windows 8 işletim 64 bit çekirdekli
750 w güç kaynağı.
asus un geçen senenin en iyi anakartlarından. usb3 felan...
monitör: samsung 1680x1050 2 ms tepki süreli 3000 konstrat felan ...
şimdi ben full ultra oynayabilirmiyim. yoksa işlemciden ötürü fps kaybı yaşabilirmiyim.
amd 8 çekirdek 8350 almalımıyım yoksa boşuna parama yazık olur mu. full ultra oynamak istiyorum , ayarlarda kısma yapmadan. görüşlerinizi merak ediyorum.
Hacı bf4'ü lowda bile açamayacak çok insan var(Ben mesela :D)Sen neden böyle full ultrada ayarlar kısmadan oynamaya taktın.Fullde rahat oynada öp de başına koy :)

arkham92

9.9.2013 23:46:33

0
quote:

Orijinalden alıntı: Dz.ikm.CavusTurk sistemim.
amd hd 7950 grafik kartı
amd phenom II x4 çekirdekli 3,5 ghz 970
8 gb 2000 mhz ram bellek
windows 8 işletim 64 bit çekirdekli
750 w güç kaynağı.
asus un geçen senenin en iyi anakartlarından. usb3 felan...
monitör: samsung 1680x1050 2 ms tepki süreli 3000 konstrat felan ...
şimdi ben full ultra oynayabilirmiyim. yoksa işlemciden ötürü fps kaybı yaşabilirmiyim.
amd 8 çekirdek 8350 almalımıyım yoksa boşuna parama yazık olur mu. full ultra oynamak istiyorum , ayarlarda kısma yapmadan. görüşlerinizi merak ediyorum.
Çözünürlüğün 1680x1050 sorun olmaz oynarsın. İşlemci çok önemli değil ekran kartın hd7950 daha ne olsun farkı kapatır o :)

mustafaAG1985

9.9.2013 23:43:21

0
beklediğim gibi. çalıştıracak gibi görünüyor

Dz.ikm.CavusTurk

9.9.2013 23:42:32

-2
sistemim. amd hd 7950 grafik kartı amd phenom II x4 çekirdekli 3,5 ghz 970 8 gb 2000 mhz ram bellek windows 8 işletim 64 bit çekirdekli 750 w güç kaynağı. asus un geçen senenin en iyi anakartlarından. usb3 felan... monitör: samsung 1680x1050 2 ms tepki süreli 3000 konstrat felan ... şimdi ben full ultra oynayabilirmiyim. yoksa işlemciden ötürü fps kaybı yaşabilirmiyim. amd 8 çekirdek 8350 almalımıyım yoksa boşuna parama yazık olur mu. full ultra oynamak istiyorum , ayarlarda kısma yapmadan. görüşlerinizi merak ediyorum.

BSC Misafiri

9.9.2013 23:41:41

0
20 sene sonra sword art onlineye dönebilir oyun teknolojisi :)

RedBearded

9.9.2013 23:34:18

0
Yaşı 30'un üstünde olan oyuncular Wolfenstein Doom ve Quake'yi ilk gördüklerinde "Galiba bundan üstün grafik göremeyeceğiz oyun grafiklerinin en üst noktası bu işte" demişlerdi.Aradan 20 sene falan geçti grafikler bu hale geldi.Bizde aynı tepkileri veriyoruz ama bi yandan da wolfensteine doom a bakıp bu çöp grafiklerle eski nesil nasıl oynamış diyoruz.Acaba bi 20 sene sonra oyun grafik teknolojisi dahada ileriye gidecek mi ve bizden sonraki nesillerde bf4'dü görüp bizden öncekiler ne çöp grafiklerle oynamış diyecekler mi çok merak ediyorum.(Biraz karışık anlattım galiba ama anlayan anladı işte :D)

BSC Misafiri

9.9.2013 23:25:02

-6
Ekran kartım GTX780 ULTRA da HAVADA , KARADA :D

WE neED

9.9.2013 23:21:08

0
Yeter bu kadar grafik ya ^^

BSC Misafiri

9.9.2013 23:14:50

0
Oyunun resmi Twitter hesabından açıklama yapıldı.

BSC Misafiri

9.9.2013 23:14:19

0
Sevgili editörler yanlışım varsa düzeltin ama Battelfield 4 resmi sitesinde sistem gereksinimleri için Coming Soon yazıyor. http://www.battlefield.com/battlefield-4/buy/pc-download

By Karabay

9.9.2013 23:13:59

0
HD6870 le HIGH ta oynarım :D Bence 5990-6950- 6990- 7850 sahipleride ultrada oynar. Bf3 6950 istiyordu ben ultrada ort.40 fpsde oynadım. Abartıyorlar bazen sistemleri.

BSC Misafiri

9.9.2013 23:13:22

+1
quote:

Orijinalden alıntı: |Perseus| Yetiyor ama zorluyacak baya :D
aynen :D bi kaç oyun sonra yeni nesil beni kasacak :D

peters

9.9.2013 23:07:15

0
Önerilen sistemde amd nin 6 çekirdekli işlemcisi demiş hadi çok çekirdekli işlemci istiyor diyelim ama intelde 4 çekirdekli işlemci istemiş burada modeller önemli belirtilmemiş.Bellek 8 gb demiş ama ekran kartında uçmuşlar diyebilirim.Önerilen sistemde standart ayarlarda oynayacağımızı kabul edersek.Son ayarlarda oynamak için heralde 4770k,fx8350 ile gtx titan,hd7990,gtx780 sahibi olmamız gerekecek.Tamtersi sistem önerilenin altındaysa ayarları kısacaz gibi görünüyor.

encuni

9.9.2013 23:06:33

0
bf4 un hight ile low arasında ışık ve su farkı dışında fazla fark yok

SkyTech74

9.9.2013 23:03:00

0
7878 ile stabil oynayabilirmiyim?

Chalrie Keley

9.9.2013 22:58:31

0
İyi iyi high-ultra karışık oynarız 7850 ile de 3 Gb niye onu anlamadım ?

Can-ı Efsan

9.9.2013 22:56:29

0
Ben asus gtx580 ile bf3 herşey sonda 1080p ultra da 60 fps alıyorum. Bunda ise ultrada 30-40 arası alırım heralde :O

mamy12

9.9.2013 22:55:48

0
herşey iyi güzel de 3 GB Ekran Kartı abartı olmuş :( sanırım yeni nesilde en yüksek ayarlar böyle olacak texture kalitesinden kaynaklı sanırım :( Windows 7 Home Premium 64 Bit Powercolor 1 GB HD 5850 DX11 Kingston Hyperx 1300 MHz 12 GB Ram Intel Core i7 2.8 GHz en azından oyunu açabiliriz sanırım o da yeter :)

Cnyylmz

9.9.2013 22:55:14

0
Directx 10 desteğinin olması güzel...

maniague

9.9.2013 22:54:50

0
iyi yav orta ayarda götürür beni.

namanmika

9.9.2013 22:53:02

0
bu açıklanana göre benim bilgisayarımın kaldırması gerekir ama ben daha battlefield 3 ü bile doğru düzgün oynayamadım ya bu yalnış bi liste (sözüm bölüm sonu canavarı editörlerine değildir)

alito

9.9.2013 22:51:33

0
Önerilen sistem gereksinimlerine bakın, sanki win8 sattırmak için reklam verilmiş gibi. Az çakal değil bu Microsoft

ürüng ayıg toyon

9.9.2013 22:50:07

+1
3GB lik yeni nesil en ucuz ekran kartı 800lira kafası iyi bunların galiba, SAPPHIRE HD7950 GDDR5 3GB 384Bit AMD Radeon DX11.1 Ekran Kartı 749 TL ZOTAC GTX780 GDDR5 3GB 384Bit Nvidia GeForce DX11.1 Ekran Kartı 1.903 TL

artenis

9.9.2013 22:48:03

0
Win 7 yazmamışlar bile (desteklendiği halde)

SeriEksiledim

9.9.2013 22:43:59

+2
benimki videolarında bile kasıyor :(

desiremusic

9.9.2013 22:43:33

0
Beyler HD6950 1GB, AMD Phenom X6 1090T 3.2GHz ve 12GB 1833MHz Ram var, 1080p çözünürlükte bu sistem ne yapar?

ploff

9.9.2013 22:41:48

-1
Wındows 8 64 bıt nasıl bır zeka urunudur?? Sankı Wındows 7 64 bıtın butun nımetlerınden faydalandılarda :)

|Perseus|

9.9.2013 22:39:19

0
Yetiyor ama zorluyacak baya :D

waltran

9.9.2013 22:37:26

0
bf3 te de win7 64-bit önerdiler ama oyuna görev yöneticisinden baktığınızda 32-bit te çalıştığını göürsünüz. 64 bite özel optimizasyon yapmadan 64 bit önermeleri çok saçma, o 64 bit sistemi bence ram miktarına bakarak öneriyorlar. hayal kırıklığı. kaldıki bf 3 te dx11 dx11 diye susmak bilmediler şimdi yeni directx için win8 istiyorlar ama gelen yenilikleri nerede kullanmışlar acaba? oyun içinde kurgulunmış aksiyon sahneleri haricinde teknik video yayınlamarı gerekir, cryengine veyi unreal engine gibi.

BSC Misafiri

9.9.2013 22:36:31

0
MSI GE60 la önerilende açabiliyorum beyler ultrada mı açarım medium highda mı?

BSC Misafiri

9.9.2013 22:36:28

0
Low ama olsun yine de kaldırıyor :P

Tall Man

9.9.2013 22:28:34

0
Wtf . Hani win 8 e çıkmıyordu ?

SnavS

9.9.2013 22:23:14

0
Pes 14'ün sistem gereksinimleri düşük diye bile laf etmiştiniz böyle düşük sistem önerisimi olur diye. Alın size kapı gibi sistem önermiş adamlar doya doya harcayın.

Sgt.Panda

9.9.2013 22:21:30

0
Şimdi bende NVIDIA 9800GT ekran kartı var, minimum'da 8800GT yazıyor, benim kartım DX10 destekliyor ama oynayabilecek miyim?

LimeLight

9.9.2013 22:17:39

0
''İşletim Sistemi: Windows 8 64 Bit'' What ?? Bunlar windows 8 e karşı değil miydi ?

prototype1903

9.9.2013 22:15:30

0
3 GB 7870 yada Gtx 660 Yok Benim Bildiğim Kadarıyla

pcheveslisi

9.9.2013 22:13:15

0
Ekran kartım GTX 660 :D bu çok iyi oldu

Reul

9.9.2013 22:11:54

0
yeter gibi duruyor ama hafif kasmalar olabilir sanırım görelim ne kadar güzel olmuş oyunları

percy_jackson

9.9.2013 22:08:05

0
rahat kaldırır bu sene fps oyunlarının ne kadar gelişmiş olduğunu bf 4 te göreceğiz

BSC Misafiri

9.9.2013 22:06:26

0
çokmuş be aga :(

BSC Misafiri

9.9.2013 22:06:24

0
Önerilen tamı tamına benimkine uyuyor inşallah tüm ayarlar en yüksekte full hd aa en yüksekte 50 fps sabit oynarım. ( tabi bizimkide hayal)

whatsupman2

9.9.2013 22:04:03

0
high ta devam hepsini ultrada açamıycaz ayarların anlaşıldı

xxbymanxx

9.9.2013 22:02:10

0
Benimki battlefield 3 kaldırmıyor :(

PentaqoN

9.9.2013 22:00:29

0
İyiymiş :D 4 GB Ram

OKAMI

9.9.2013 22:00:21

+2
Bellek: 8 GB Ekran Kartı: 3 GB'lık AMD Radeon HD 7870 veya Nvidia GeForce GTX 660
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

_BEDIRHAN_

9.9.2013 21:57:23

+2
optimize sorunu olmasın da sonra uyumluluk falan bir sürü şeyle uğraşmayalım...

klobra2

9.9.2013 21:57:14

+2
Benimki oyunun logosunu masaüstüne bile getiremez

UnitedCrescent

9.9.2013 21:56:47

-6
BF3'ün revizyon edilmiş hali olduğunu düşünürsek böyle olması normal.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Battlefield 4 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
191 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız