Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Cod: Ghosts'ta Yeni Bir Oyun Motoru Yok!

 
    Call of Duty: Ghosts birçok tartışmayı beraberinde getirdi. Otoriteler, yapımın yeni nesle yakışır görünmediğini belirtirken "Bu nasıl yeni nesil oyun motoru?" söylemleri gezmeye başlamıştı.
 
    Infinity Ward'dan Zach Volker ise konuyla ilgili açıklamayı bugün gerçekleştirdi; "Bu yeni nesil oyun motoru değil, geliştirilmiş oyun motoru."

    Resmi Playstation dergisine demeç veren Volker, Ghosts motoru ile ilgili “Yeni bir oyun motorundan kastımız, güncel oyun motorundaki sistemleri ayırd edilebilir biçimde geliştirmekti. Her şeyi çöpe atıp, en baştan oyun motoru yaptık demiyoruz."
 
    Yeni bir oyun motoru yaratmanın 2 senede mümkün olamayacağını söyleyen Volker, görsel kaliteyi arttırma yönünde güncel oyun motorlarını geliştirdiklerini belirtiyor.  Görünüşe göre bundan önce de olduğu gibi Call of Duty oyun motoruna sadece güncelleme yapılmış.
 



Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak OPM Call of Duty: Ghosts yeni oyun motoru infinity ward FPS Activision Xbox 360 PS3 PC PS4 Xbox One
Forza Motorsport 5'in Duyuru Videosunu Kaçıran? Xbox One'a Özel Crackdown 3 Duyurusu mu Geliyor?
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

...BeDo...

20.10.2013 21:02:30

0
Görmemiştim hocam sağol ya. 6 GB görünce dedim.

Charles Bartowski

20.10.2013 20:59:35

0
Onlar activision tarafından yalanlandı

...BeDo...

20.10.2013 20:12:22

0
Ben minimum sistem gerekliliklerine baktımda 6 GB ram diyor bu gerçek mi ya. Birde 50 GB HDD. Neyse HDD anlarımda 6 GB fazla bu oyuna.

Guest-8DA7E2B07

20.10.2013 18:00:20

0
quote:

Orijinalden alıntı: DaRK_Z7D hehehe lololol DOG ile dalga geçmişler :D
Where's your dog now?

MERT237

19.10.2013 22:38:26

+1
Eskiden CoD oyuncular için farklı bir yere sahipken şimdi artık sıradan bir oyundan farkı kalmamıştır.MW2 ve Black Ops'tan sonra adeta bizlere beceriksizliğin ne olduğunu göstermişlerdir.MW2'ye DLC yapıp işte bu MW3 dediler.Black Ops 2 gibi insanların beklentilerini karşılamayan tarzda bir oyun yaptılar.Doğal olarak bu durumlar bizim yeni gelecek oyun hakkındaki düşüncelerimizi etkilemektedir.Yine bir DLC ile karşılaşırsak şaşırmayın.

SellYourSoul

19.10.2013 14:26:09

+1
quote:

Orijinalden alıntı: musAKka Gayet akıllıca bir adım. Ne kadar eleştirirsek eleştirelim her halükarda adamlar yine milyonlarca satacaklar. Yeni motor yazmanın ekstra maliyetinden kurtulmuş oldular. Olan da sadece daha iyisini arayan biz oyunculara oldu.
Yine korsan oynuyorum, sen ne türkçe dil, altyazı koy, ne yeni grafik motoru geliştir, bizde eşşeğiz ya 60 doları ellerine sayacağız. çok sevdiğimden ötürü mw2 yi almıştım, birde farklı firma yapımını üstleniyor diye black ops almıştım, ne zaman türkçe altyazı, yeni grafik motoru vs. düşünürler o zaman alırım. Çıksında torrentten keyifle çekeyim

BABA

19.10.2013 13:47:33

0
quote:

Orijinalden alıntı: smalsrol Zaten çimenlere dikkat edin, benim bazı şüphelerim vardı ve doğru çıktı. Bir iki ışık oyunu + Cod has dogs now = Next Gen Game Engine :D
+1

Charles Bartowski

19.10.2013 11:31:11

-2
quote:

Orijinalden alıntı: marshall_fb

Katılıyorum.
BF'nin MP si gayet güzel ama Seneryo berbat , sırf adamlar tankı göstermek için yarım saat tank sürdürüyorlar saçma saçma görevler var sorgu olayı bile CoD 'dan çalma. Seneryonun sadece son görevi güzeldi. BF3'den bahsediyorum anlamadıysanız. 9yıldır CoD ve MoH oynuyorum marka ayrımı yapmadan FPS oynarım, hiçkimsenin fanboyu değilim, ama katı fanboyların karşısında her oyunu savunurum, CoD fanboyları gelse BF'nin grafiklerini ,MP sini savunurum

thriller89

19.10.2013 01:03:27

+1
Grafik motoruyla pek ilgilenmiyorum. Bu serinin atmosferini ve sürükleyiciliğini seviyorum. Yalnız nasıl 2000lerin başında ikinci dünya savaşı oyunu çılgınlığı varsa, şimdi de ülkeler arası modern savaş çılgınlığı var. Bu da artık sıkmaya başladı. Black Ops (1) ile biraz olsun bunun önüne geçmişlerdi. Karakter odaklı bir hikayeydi çünkü. Ghosts da bu tarz bir oyuna benziyor. Bu yüzden umutluyum bayağı. Artık ABD-RUSYA-ÇİN-ORTA DOĞU temalarından bıktım usandım. Bir de ülkeler arası savaş temalı oyunlarda yapılan en büyük hata, tek bir karaktere yoğunlaşmak bana göre. Örneğin MW3'te kim üçüncü dünya savaşı atmosferi hissetti ki... Böylesine büyük bir konu Cpt Price ve arkadaşlarının hikayesinin arkasında kayboldu gitti. Bu tür oyunlar COD 1 ve 2 gibi tabiri caizse hikayesiz olmalıdır. Bir karakterin savaştaki maceralarını değil, savaşın kendisini yaşamalıyız. Ghosts vesilesiyle, seri ile ilgili genel düşüncelerimi belirttim. :)

marshall_fb

16.10.2013 22:33:03

0
quote:

Orijinalden alıntı: *Meteora*

Aynen öyle.Bende cod hayranıydım bfden haberim bile yoktu.
Katılıyorum.

vejeteryanzombi

16.10.2013 15:28:28

+1
nintendo candır bu şeref yoksunu paragöz firmalar oyun çıkarınca insanı almak için zorluyorlar bkz: multiplayer oyüzden FOR EVER TORRENT BİTCH!!!

DaRK_Z7D

15.10.2013 22:51:15

0
hehehe lololol DOG ile dalga geçmişler :D

ardy03

10.9.2013 21:30:52

0
Kanalıma lütfen bir bakın; http://www.youtube.com/channel/UCMFL13--TlcU06l6E0AAaEQ Saints Row IV ve Minecraft oynuyorum. Birkaç gün sonra Payday 2'de oynayacağım. Abone Olursanız Sevinirim. Herkese İyi Günler...

*Meteora*

10.9.2013 13:54:24

0
quote:

Orijinalden alıntı: yagami201

Oynanış hissi boğuyormuş, vah vah . ''Bana çok karışık geldi, adam gelsin ben de vurayım bana yeter ,çok detay olunca benim kafam almıyor.'' desene açık açık,gerçek kabul etsen de etmesen de bu çünkü. :D Eski bir Cod hayranı olarak söylemek zorundayım : Hala Cod'i savunan insanların karakterleri ile ilgili üç seçenek var : 1-Katı fanboylardandır 2-Yaşları 15-16'yı asla geçmeyen ergen gamer'lardandır. 3-Çoğumuz gibi eski bir Cod hayranıdır, ve serinin yıllar içinde iyice berbat olduğunu kabul edememektedir.
Aynen öyle.Bende cod hayranıydım bfden haberim bile yoktu.

yagami201

9.9.2013 23:28:19

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri nedense ağlaşanların hepsi de ea fanboyu. hayır ea gibi bir firmanın da nesine fanboy oluyorsunuz o da ayrı bir mevzu ya neyse. adamlar codu sevmediklerini çünkü oyun yapısının çok basit olduğunu söylüyor sonrada grafiklere laf ediyor. e yeni motorla da çıksa aynı yapıda olacak? ben memnunum bu yapıdan. bf deki oynanış hissi beni boğuyor. codu seven zaten grafiklerinden rahatsız değli ki? bende dahil codun grafikleri zerre umrumda değil. gayet güzel,yerleşmiş bir motoru var. bf gibi her sene ishal olmuş gibi motor çıkarmıyorlar. hayır madem motor iyi neden tek oyunda kullanıp kenara atıyorlar? sonuç olarak yılın en çok beklediğim oyunlarından birisi cod. yine alacağım orjinal olarak.
Oynanış hissi boğuyormuş, vah vah . ''Bana çok karışık geldi, adam gelsin ben de vurayım bana yeter ,çok detay olunca benim kafam almıyor.'' desene açık açık,gerçek kabul etsen de etmesen de bu çünkü. :D Eski bir Cod hayranı olarak söylemek zorundayım : Hala Cod'i savunan insanların karakterleri ile ilgili üç seçenek var : 1-Katı fanboylardandır 2-Yaşları 15-16'yı asla geçmeyen ergen gamer'lardandır. 3-Çoğumuz gibi eski bir Cod hayranıdır, ve serinin yıllar içinde iyice berbat olduğunu kabul edememektedir.

Charles Bartowski

9.9.2013 16:58:37

0
quote:

Orijinalden alıntı: *Meteora*

Ya sen nası mw3 ve bo'nun iyi oyunlar olduğunu söylüyorsun bana ?Mw3 ve bo nun çıktığı yıllarda bu 2 oyundanda iyi olan bir sürü oyun çıktı.Neyse sen o dünyanın en iyi oyunu olan call of duty ne devam et nasıl olsa aynı oyun motorunu kullanmanın bir zararı yok (!)
sen de her sene değişen oyun motorundan başka birşeye benzemeyen oyunlarına devam et

*Meteora*

9.9.2013 14:49:00

0
quote:

Orijinalden alıntı: Cpt.LawLess

dediklerim içinde sadece not mu dikkatini çekti
Ya sen nası mw3 ve bo'nun iyi oyunlar olduğunu söylüyorsun bana ?Mw3 ve bo nun çıktığı yıllarda bu 2 oyundanda iyi olan bir sürü oyun çıktı.Neyse sen o dünyanın en iyi oyunu olan call of duty ne devam et nasıl olsa aynı oyun motorunu kullanmanın bir zararı yok (!)

Charles Bartowski

9.9.2013 10:46:45

0
quote:

Orijinalden alıntı: *Meteora*

Şu dediklerinin konu ile ilgili hiç bir alakası yok neredeyse.Burda ea nın kendi düşmanını yaratmasından bahsetmiyoruz burda bahsettiğimiz 50 yıldır aynı oyun motorunu kullanarak para basmaları.
dediklerim içinde sadece not mu dikkatini çekti

*Meteora*

8.9.2013 16:32:38

0
Burda bahsettiğimiz sadece aynı oyun motorunu kullanmalarıda değil,yeni IP'leri engellemeleride var.İnsanlar korkuyor activision önümüze geçecek diye.

*Meteora*

8.9.2013 16:28:40

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Cpt.LawLess

CoD MW serisinden önce de en iyidi CoD3 hariç bütün CoD serisi çıktığı yılın en iyisi ödülünü almıştır. Ayrıca MoH, CoD'dan daha eskidir ama WWII deyince akla hemen CoD gelir çünkü CoD o zamandan farkını ortaya koymuştur ilerleyen zamanlarda da bunu sürdürmüştür. WaW ve BO ise hem multiplayer hem de zombi moduyla yükselmiştir Treyarch sayesinde CoD'un MP kısmı da gelişmiştir Bu arada bilerek Activision yazmadım çünkü activision ismini duyuyorsak CoD sayesindedir ne BLur nediğer oyunları toplasan CoD'un verdiği ünü veremez Not:şimdi MoH daha eski deyince bazı fanboylar hemen CoD çakma diye atlamasın ve MoH'u yapan ekibin hikayesini okursa muhtemelen şu sonuca varacaktır: EA kendi düşmanını kendi yarattı...
Şu dediklerinin konu ile ilgili hiç bir alakası yok neredeyse.Burda ea nın kendi düşmanını yaratmasından bahsetmiyoruz burda bahsettiğimiz 50 yıldır aynı oyun motorunu kullanarak para basmaları.

kanguru_kesesi

7.9.2013 22:54:21

+1
hergün bal yesen baldan bıkarsın arkadaş yeter ama artık ya

reisler611

5.9.2013 09:14:04

0
quote:

Orijinalden alıntı: iamburak Neredeyse en fazla para kazanan firmalardan biri ama hala daha elini taşın altına koyamayacak kadar aciz ve korkaklar. Cidden alınmayı haketmiyor bu oyun bunlar para kazanmamalı. Piyasada o kadar maddi imkanlarla boğuşup ortaya müthiş oyun çıkaran firmalar varken bu korkakların para kazanması insanı sinir ediyor.
Kesinlikle arkadaşıma katılıyorum artık tadı kaçtı zaten ne yapsak satış rekorları kırıyor diye düşündükleri için adamlar hiç bir degişiklik yapmıyor..Ben o motoru geliştirdiklerinede inanmıyorum insaf ya Cod 4 ten beri aynı motor arada arkadaşlarla oynarız en ufak bi fark yok..Ve yie arkadaşında dedigi gibi o kadar zor zamanlar geçiren ve güzel oyunlar çıkaran firmalar varken böyle artık insanları saf yerine koyan firmalar daha fazla satıyor.. Belki satış rakamları düşürde belki bi motor yaparlar

Charles Bartowski

4.9.2013 22:02:31

-1
quote:

Orijinalden alıntı: *Meteora*

Hayır öyle demedim.Cod 4 çıkmadan önceki yıllarda zaten iyi oyunları vardı eanın,ama cod 4 bir patlama yarattı. Cod4den sonra bf olsun crysis olsun ea daha iyi oyunlar yapmaya başladı.Ama herkes cod 4'ün adını duyunca 'NE?YENİ CALL OF DUTYMI? COD 4Ü YAPANLARMI YAPMIŞ? HEMEN ALMALIYIM'gibi düşüncelere sahip oldu.Mw2 ve mw3de bunu görüyoruz.Waw ve bo ise cod 4 ve mw2nin ünlülüğü ile yükseldi. Bu arada activision,ea'nın yanından bile geçemez.Ama 'COD' adlı bir IP'leri olduğu için daha çok kazanıyorlar. Ea ise,biraz paragöz olsada crysis olsun fifa olsun bf olsun,çok iyi IP'lere sahip. Bu arada yanlış yazmışsın dostum cod bir oyun ea ise bir firma. Activision-EA yazman gerekiyordu sanırım. Neyse cod ghosts ile ne kadar düşeceklerini göreceğiz activisionun.Bu onlara bir ders olur.
CoD MW serisinden önce de en iyidi CoD3 hariç bütün CoD serisi çıktığı yılın en iyisi ödülünü almıştır. Ayrıca MoH, CoD'dan daha eskidir ama WWII deyince akla hemen CoD gelir çünkü CoD o zamandan farkını ortaya koymuştur ilerleyen zamanlarda da bunu sürdürmüştür. WaW ve BO ise hem multiplayer hem de zombi moduyla yükselmiştir Treyarch sayesinde CoD'un MP kısmı da gelişmiştir Bu arada bilerek Activision yazmadım çünkü activision ismini duyuyorsak CoD sayesindedir ne BLur nediğer oyunları toplasan CoD'un verdiği ünü veremez Not:şimdi MoH daha eski deyince bazı fanboylar hemen CoD çakma diye atlamasın ve MoH'u yapan ekibin hikayesini okursa muhtemelen şu sonuca varacaktır: EA kendi düşmanını kendi yarattı...

*Meteora*

4.9.2013 20:12:24

0
quote:

Orijinalden alıntı: Cpt.LawLess

CoD adını duyurdu da EA Games duyuramadımı yani
Bu arada ea-activision yazsan doğru olurdu kardeş önemli değil ama yinede söyleyeyim.Çünkü cod bir oyun ama ea bir firma.

*Meteora*

4.9.2013 20:11:13

0
quote:

Orijinalden alıntı: Cpt.LawLess

CoD adını duyurdu da EA Games duyuramadımı yani
Hayır öyle demedim.Cod 4 çıkmadan önceki yıllarda zaten iyi oyunları vardı eanın,ama cod 4 bir patlama yarattı. Cod4den sonra bf olsun crysis olsun ea daha iyi oyunlar yapmaya başladı.Ama herkes cod 4'ün adını duyunca 'NE?YENİ CALL OF DUTYMI? COD 4Ü YAPANLARMI YAPMIŞ? HEMEN ALMALIYIM'gibi düşüncelere sahip oldu.Mw2 ve mw3de bunu görüyoruz.Waw ve bo ise cod 4 ve mw2nin ünlülüğü ile yükseldi. Bu arada activision,ea'nın yanından bile geçemez.Ama 'COD' adlı bir IP'leri olduğu için daha çok kazanıyorlar. Ea ise,biraz paragöz olsada crysis olsun fifa olsun bf olsun,çok iyi IP'lere sahip. Bu arada yanlış yazmışsın dostum cod bir oyun ea ise bir firma. Activision-EA yazman gerekiyordu sanırım. Neyse cod ghosts ile ne kadar düşeceklerini göreceğiz activisionun.Bu onlara bir ders olur.

Charles Bartowski

4.9.2013 17:13:15

0
quote:

Orijinalden alıntı: *Meteora* Bu arada 'İSTEMEYEN OYNAMASIN' diyen cod fanboylarına sesleniyorum. Codu sevmememizin tek sebebi oyun motorunun kötü olması değil.Mesela adam mağazaya far cry 3 almak için gidiyor ama önce mw3ü görüyor sonra 'AAA Call of duty,arkadaşlarımda oynuyor bende almalıyım.Zaten en iyi oyun call of duty'dir!'diyerek cod alıyor.Yani yeni yapımların,IP'lerin yükselmesini engelliyor. Bu dediğim biraz mecaz anlamda,ama cod her anlamda yeni oyunların önüne geçiyor ünlü olması ile.
CoD adını duyurdu da EA Games duyuramadımı yani

Asisvénia

3.9.2013 00:23:15

0
cod un yapısı bu sistem dostu oyunlar yapmak. 5770 türü kartlar ile mediumda 2x aa ile oynamak. senaryo konusunda cod serisinin rakibi yoktur.

*Meteora*

2.9.2013 22:00:52

+1
Bu arada 'İSTEMEYEN OYNAMASIN' diyen cod fanboylarına sesleniyorum. Codu sevmememizin tek sebebi oyun motorunun kötü olması değil.Mesela adam mağazaya far cry 3 almak için gidiyor ama önce mw3ü görüyor sonra 'AAA Call of duty,arkadaşlarımda oynuyor bende almalıyım.Zaten en iyi oyun call of duty'dir!'diyerek cod alıyor.Yani yeni yapımların,IP'lerin yükselmesini engelliyor. Bu dediğim biraz mecaz anlamda,ama cod her anlamda yeni oyunların önüne geçiyor ünlü olması ile.

*Meteora*

2.9.2013 21:37:52

0
quote:

Orijinalden alıntı: Yigas Böyle yapmaları çok doğal bir şey. Büyük kitleyi tutmak istiyorlar. Diyeceksiniz ki kötü grafiklerle nasıl tutucaklar. Ekran kartı 6850 olan da var 7950 olan da GTX 680 olan da var. Herkese göre bir şey yaparlarsa ellerinde tutarlar böyle işte
Yav arkadaşım anlamıyorsun.Adamların grafik kartları kötü olanları düşündükleri yok.Bilgisayarları iyi olmayanları düşündükleride yok.Sadece aynı motoru kullanarak farklı oyunlar çıkarıyorlar.Yani hiçbir şey yapmıyorlar ama siz öyle anlam çıkarıyorsunuz. Diğer firmalar yine uğraşıyorlar,yeni oyun motorları ve grafikler/grafik motorları ile birşeyler yapmaya çalışıyorlar ama call of duty,adıyla ünlü olduğu için eziliyor diğer firmalar.Mesela bf3'ün Single'ı mükemmeldi multiplayerıda codu her anlamda geçen bir multiplayerdi peki neden puan olarak geçemediler codu?çünkü cod 4'ün bir adı var.Yani tek yaptıkları aynı oyun motoru ve grafikleri farklı şekilde kullanmak.

Fatih54102

1.9.2013 19:54:00

+1
hala 1998 den kalma oyun motorunun modifiye halini kullaniyorlar... Bu kadar beceriksiz bir firma gormedim.

BeranSetaou

1.9.2013 17:36:21

-3
quote:

Orijinalden alıntı: JakSocket

Tamam kardeş isteğini Treyarch'a bildirdim, Ghosts'un grafiklerini rezalet derecede yapacaklar. Sonuçta oyunların gelişmesine pek gerek yok. Aynı ekran kartını ölene kadar kullanırız, değil mi?
Klasik kıt türk insanı işte.Daha fazla uzatmıyorum.

JakSocket

1.9.2013 17:25:11

0
quote:

Orijinalden alıntı: BeranSetaou

Beğenmiyosan oynama kardeşim hem korsan indirip hemde eleştiriyosunuz.Senin iyi bir bilgisayarın olabilir olmayanlar napıcak bi söyle bana.Yetmiyorsa grafikleri seni tatmin etmiyorsa oynama. EDİT: Sanki eleştirdiğiniz vakit adamlar yeni oyun motoru yapıyor.Çok bilmiş beyler gidinde siz yapın bir oyun motoru,crysis 3 grafikleri gibi call of duty oynayalım.Eleştirmesi kolay çok biliyosanız gidin kendınız yapın.Orjinal alıpda eleştirseniz neyse bu eleştirenlerin %75 i korsan indirip eleştiriyor.
Tamam kardeş isteğini Treyarch'a bildirdim, Ghosts'un grafiklerini rezalet derecede yapacaklar. Sonuçta oyunların gelişmesine pek gerek yok. Aynı ekran kartını ölene kadar kullanırız, değil mi?

BeranSetaou

1.9.2013 17:20:38

-3
quote:

Orijinalden alıntı: JakSocket

O zaman CoD'un diğer oyunlarını Super Mario grafiklerinde yapsınlar, 10 yıllık bilgisayarlar da açsın değil mi? Tövbe tövbe
Beğenmiyosan oynama kardeşim hem korsan indirip hemde eleştiriyosunuz.Senin iyi bir bilgisayarın olabilir olmayanlar napıcak bi söyle bana.Yetmiyorsa grafikleri seni tatmin etmiyorsa oynama. EDİT: Sanki eleştirdiğiniz vakit adamlar yeni oyun motoru yapıyor.Çok bilmiş beyler gidinde siz yapın bir oyun motoru,crysis 3 grafikleri gibi call of duty oynayalım.Eleştirmesi kolay çok biliyosanız gidin kendınız yapın.Orjinal alıpda eleştirseniz neyse bu eleştirenlerin %75 i korsan indirip eleştiriyor.

JakSocket

1.9.2013 17:18:51

0
quote:

Orijinalden alıntı: BeranSetaou Yeni bi oyun motoru yapıcaklar sonra oyunu full hd rahat bir şekilde oynamak için gtx 670 , hd 7950 vs gibi kartlar gerekicek.Sonra yok bilgisayar kasıyo yok böyle yok şöyle diyiceksiniz. Ne istediğinizde belli değil ki arkadaş sizin.Aranızda çogunuz oyunu korsan indiriyo hemde mırın kırın ediyo asıl sizin yaptıgınız ayıp , hayal kırıklıgı., EDİT: çok isteyen gitsin battlefield 3 'üne devam etsin ama battlefield 4 çıktıgı zaman pc niz kaldırmayınca ay bilgisayarım kaldırmıyo yok şöyle dediğiniz zaman bu beğenmediğiniz çöp dediğiniz call of duty oynamaya mahkum olucaksınız.
O zaman CoD'un diğer oyunlarını Super Mario grafiklerinde yapsınlar, 10 yıllık bilgisayarlar da açsın değil mi? Tövbe tövbe

BeranSetaou

1.9.2013 12:02:33

-2
Yeni bi oyun motoru yapıcaklar sonra oyunu full hd rahat bir şekilde oynamak için gtx 670 , hd 7950 vs gibi kartlar gerekicek.Sonra yok bilgisayar kasıyo yok böyle yok şöyle diyiceksiniz. Ne istediğinizde belli değil ki arkadaş sizin.Aranızda çogunuz oyunu korsan indiriyo hemde mırın kırın ediyo asıl sizin yaptıgınız ayıp , hayal kırıklıgı., EDİT: çok isteyen gitsin battlefield 3 'üne devam etsin ama battlefield 4 çıktıgı zaman pc niz kaldırmayınca ay bilgisayarım kaldırmıyo yok şöyle dediğiniz zaman bu beğenmediğiniz çöp dediğiniz call of duty oynamaya mahkum olucaksınız.

xDuMaNx

29.8.2013 23:04:51

0
Cod'un singelede efsane olan cp price ve cod 4'Teki kadro sayesinde kazandılar tabii senaryosuda çok güzel çok beğenerek oynarım fakat multide bf4'ün eline su dökemezler ha bf3'ünde dökemez o müthiş geniş haritalar araçlar falan mükemmel sanırım bf4 singlede bomba olucak bu sefer güzel bir senaryo hazırlamıslar bölüm vidosu film gibi geldi şahsen bana.

Burakege035

29.8.2013 12:46:54

0
İW ENGİNE

BSC Misafiri

28.8.2013 15:26:02

0
kardeşim istemeyen oynamasın bencede battlefield daha güzel ama bişey demiyom...

Lwd

8.6.2013 09:54:45

0
Arma 3, BF 4 oynamak varken bu oyunu satın almam. Hiç COD oynamadım, hep BF oynadım zaten.

sh4dy_081991

8.6.2013 00:50:15

0
CoD başlı başına çok yavan bir oyun bence, senaryosu güzel deniyorda 5 saatte bitiyor o süre boyunca tek yaptığımız çatçut adam indirmek arada bir kaç sahne giriyor aksiyon falan sonra yine aynı bari bir görsel sunsa birşey yapsa o da yok rezalet grafiklerle yıllardır aynı şeyi oynatıyor millete, şunu her yıl çıkarmak yerine 2-3 yılda adam gibi her açıdan geliştiripte çıkarsalar çok daha iyi olur. Millette ne zevk var anlamadım yemin ediyorum CoD 2 son çıkan Black Ops 2'den çok daha zevkli ve seviyeli bir oyundu hala daha multisini arada oynarım.

Caped 117 Crusader

8.6.2013 00:33:20

-1
Senaryoları sağlam oluyor ama oyunun bir çöp olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Bir de alterghosts gibi bir şey çıkarsa oh

Yigas

7.6.2013 18:58:06

+2
quote:

Orijinalden alıntı: SnoopBoom

Arkadaşa katılıyorum .
Playstation veya xbox'ın da avantajı burada ortaya çıkıyor. Hepsinde aynı kart ve aynı şeyler takılı olduğu için insanların direk tek bir kart için yapmaları gerekiyor oyunu. Onlar da sadece o karta göre yapıyorlar

SnoopBoom

7.6.2013 17:53:00

0
quote:

Orijinalden alıntı: Yigas Böyle yapmaları çok doğal bir şey. Büyük kitleyi tutmak istiyorlar. Diyeceksiniz ki kötü grafiklerle nasıl tutucaklar. Ekran kartı 6850 olan da var 7950 olan da GTX 680 olan da var. Herkese göre bir şey yaparlarsa ellerinde tutarlar böyle işte
Arkadaşa katılıyorum .

Yigas

5.6.2013 22:18:47

+1
Böyle yapmaları çok doğal bir şey. Büyük kitleyi tutmak istiyorlar. Diyeceksiniz ki kötü grafiklerle nasıl tutucaklar. Ekran kartı 6850 olan da var 7950 olan da GTX 680 olan da var. Herkese göre bir şey yaparlarsa ellerinde tutarlar böyle işte

wildlove

4.6.2013 23:18:58

0
cod 2, battlefield 1942 ve bf 2142 hariç iki serinin de tüm oyunlarından nefret ederim. ea şu anda activision ile birlikte açık ara en nefret ettiğim oyun firmasıdır buna emin olabilirsin

randomZ

4.6.2013 19:59:27

0
Var olanın kaymağını yedikçe yeni motora geçeceklerini sanmıyorum. En güzel cevap satışların ciddi biçimde düşmesi olur

BSC Misafiri

4.6.2013 18:14:07

0
quote:

Orijinalden alıntı: wildlove hala bu dandik ismin dandik oyunlarını beklemeniz bile hata, gelmiş bir de hayal kırıklığına uğruyorsunuz.
Hayatında hiç cod1 cod2 ya da cod4 oynamadığın her halinden belli. Sanırım ya seriye black ops la başladın ya da EA sana bolca para vermiş.

wildlove

4.6.2013 14:21:30

0
hala bu dandik ismin dandik oyunlarını beklemeniz bile hata, gelmiş bir de hayal kırıklığına uğruyorsunuz.

betadragon

4.6.2013 09:29:17

0
squarenix in call of la alakasıne bilen varmı [link=http://www.extremeedges.jp/callofduty/ghosts/]SQUARE ENİX CALL OF DUTY[/link]

SnoopBoom

4.6.2013 00:21:05

0
Beyler Call Of Duty youtube kanalından bir video izledim ama şaşırdım nası yeni oyun motoru yok diye belki süpriz yaparlar . İşte videonun linki : http://www.youtube.com/watch?v=0fv__G6KJQ8

DeepImpact.

2.6.2013 22:07:40

+1
Tam 10 yıl oldu ... hatırlıyor olman gereken şeyleri unutmaya başlabilyorsun yerine Tam 10 yıl oldu grafik motoru değiştiremiyoruz

The SATANİST

31.5.2013 16:53:29

0
cod hayranı olarak bende bu rezilliği almayın diyorum siz firma diyilmisiniz sizin oyunculara en iyisini bağımsız birşekilde sunmanız gerekir hatta paradan masraf etmeniz lazım 2 senede sürermiş önceden başlasaydınız oyunu erken sürücem diye diyil geç olsa bile biz gene alırdık ayrıca evet crysis btf gibi oyunların grafiği çok iyi fakat birisi cod un serilerinin yanına yaklaştımı

BSC Misafiri

31.5.2013 07:47:54

0
Ben cod'nun oyun motıorunu seviyorum neden bu kadar sorun çıkartıyorsununz.Oyunlarda herşey grafik değildir.Crysis 3 en iyi grafiklere sahip oyun şu an da fakat ne hikayesiyle nede online modlarıyla cod'ye yanaşamaz.Artı zaten cod'nun şu an da kullandığı motoru yapanlar Infinity Ward'dan ayrıldı.Ben o ayrılanların yapacağı oyunu bekliyorum çünkü onlar gerçek cod yapımcılarıdır.ps1 moh dan mw 2 'ye kadar hep onlar vardı.

BSC Misafiri

29.5.2013 08:07:21

-5
nedense ağlaşanların hepsi de ea fanboyu. hayır ea gibi bir firmanın da nesine fanboy oluyorsunuz o da ayrı bir mevzu ya neyse. adamlar codu sevmediklerini çünkü oyun yapısının çok basit olduğunu söylüyor sonrada grafiklere laf ediyor. e yeni motorla da çıksa aynı yapıda olacak? ben memnunum bu yapıdan. bf deki oynanış hissi beni boğuyor. codu seven zaten grafiklerinden rahatsız değli ki? bende dahil codun grafikleri zerre umrumda değil. gayet güzel,yerleşmiş bir motoru var. bf gibi her sene ishal olmuş gibi motor çıkarmıyorlar. hayır madem motor iyi neden tek oyunda kullanıp kenara atıyorlar? sonuç olarak yılın en çok beklediğim oyunlarından birisi cod. yine alacağım orjinal olarak.

Golden Unsullied

29.5.2013 00:02:17

0
Ya bu BSC Misafirleri kadar gereksiz adamlar daha görmedim bir konu açıyorlar sürekli aynı konuya post kasmak için mesaj atıyorlar :O

R.Romanoviç

28.5.2013 14:43:32

+1
Gta ile cod ne alaka onu anlayamadım Bf 4 desen bi nebze anlarımda

KarapathiaN

27.5.2013 10:29:43

0
Ben buna da şükür diyorum. Kaliteli kumaşa sahip içi boş bir üründense dedemin radyosu gibi görünen içi dolu bir şey yapılmasını tercih ederim. Adamlar oyundan anlıyor ve gereken bir çok şeyi doğru yapıyorlar piyasaya baktığında da zaten yaptıklarıyla ağır basıyorlar bunu sadece isimle yapmıyorlar ortada elle tutulur bir ürün var. Lakin doğrudur ortalıkta yakınına gelmediğiniz sürece harika görünüp onunla hiçbir etkileşime giremediğiniz nesnelerle dolu ortam yığını bir oyun. Olsa elbette güzel olur ama hiç değilse oyun güzel onu da inkar etmeyin. Özellikle hareketli olan canlı karakterlerin tepkilerini başarılı buluyorum, hepsine bir ruh verilmiş gibi gerçekçi. her oyunda bu nokta böyle başarılı tasarlanmıyor büyük bütçeli de olsalar. Bir de şu nokta var bir çok oyun gelişmiş bir motora sahip olduğundan sayıları azımsanmayacak bir bir kesim tarafından oynanamıyor. Call of Duty bu noktada avantaj çünkü hemen herkesin donanımında bu oyun rahatlıkla oynanıyor. Bu oyuncular sırf bu sebepten dolayı efsane bir çok oyunun ismini bile bilmiyor neredeyse. Adamların amacı da bu zaten büyük bir topluluktan kısa vadede kopmamak orta yolu bulmak.

Cihathalitt

27.5.2013 02:48:48

-2
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Yeni nesile dandik motorlarıyla devam etme pişkinliğinden gocunmuyorlarsa biz hiç gocunmayız. Çoluk çocuk bile oynamayacak yakında.
o yüzden her oyun 20 milyon satıyor ?

vinorosso

27.5.2013 02:26:39

0
Hala çıkardıkları ilk 4 harika oyunun ekmeğini yiyorlar.

Jokur

26.5.2013 22:30:26

+3
ulan activision hayatın yalan

BSC Misafiri

26.5.2013 01:32:41

0
Yazıklar olsun 4-5 yıldan beri aynı motor.Ayrıca COD bu sene çok satamayacak çünkü karşısında koskoca GTA V Var.

Dante

25.5.2013 20:46:22

0
Günümüzde çıkan Call of Duty motoru hala hala hala ve hala Call of Duty 1 (evet ilk çıkan Call of Duty) motorunu temel alıyor. Düşünün yani olayın rezilliğini.

BSC Misafiri

25.5.2013 16:28:12

0
Ne oldu tizar bakıyorumda gerçekleri görmeye başlamışsın :)))

BSC Misafiri

25.5.2013 16:28:08

+1
00:09 tam 10 yıl oldu.Hal aynı motor mu?

Binary_

25.5.2013 15:54:53

+2
quote:

Orijinalden alıntı: musAKka Gayet akıllıca bir adım. Ne kadar eleştirirsek eleştirelim her halükarda adamlar yine milyonlarca satacaklar. Yeni motor yazmanın ekstra maliyetinden kurtulmuş oldular. Olan da sadece daha iyisini arayan biz oyunculara oldu.
Mantıklı. Böyle oyunların her halükarda alan fanboyları oluyor ve oyun nasıl olursa olsun satılıyor. Böyle zamanında mükemmel oyunlar çıkartarak ünlenen seriler her türlü satıyor.

gaussfire

25.5.2013 12:12:13

+2
Torrent inmeyi hakettin kalofdati

Sherlock69

25.5.2013 12:04:05

+1
yaw konuyu dalgaya alıyoruz ama bu resmen şerefsizliktir motorun gider mw2 ile bitti sonrasında yetmemeye başladı adamlar o kadar kazandığı paranın 10 da 1 ini harcayıp da motor yenilememişler insanlar ps4 te bunu oynarmı hangi sapık yapar ki böyle bir şey :D

LoKRazieL

25.5.2013 11:17:43

0
yazıklar olsun call of duty o kadar köklü fps bir oyun ama kendine hiç yakışmayan hareketler yapıyor black ops 2 den ben resmen utandım başkada birşey diyemiyorum hala o grafiklerde oyunlarını göreceksek yazıklar olsun bu firmaya.....

akay75

25.5.2013 00:46:46

0
Namazda Gözü Olmayanın Ezanda Kulağı Olmazmış:)))

DeepImpact.

24.5.2013 23:20:25

-2
quote:

Orijinalden alıntı: tizar bahaneye gel yeni motor yapmak 2 senede mümkün değilmiş. sanki yeni motor yapmak için bir izin gerekiyor ve bu 2 sene önce başlamış gibi.
treyarch infitiyr ward yollrını ayırdı ve buda demek oluyorki 2 sene

tizar

24.5.2013 19:50:30

0
bahaneye gel yeni motor yapmak 2 senede mümkün değilmiş. sanki yeni motor yapmak için bir izin gerekiyor ve bu 2 sene önce başlamış gibi.

Rseen

24.5.2013 19:24:06

0
Satış rakamlarını pek etkilemedikten sonra yeni oyun motorunada gerek yok.Satışlar ne zaman azalır o zaman yeni motora geçerler.

tosuba

24.5.2013 19:13:59

0
oynamak isteyen korsan alsın arkadaş zararın dibine vurur bu ne tüm oyunlarda aynı görüntü sıkıldık ya o zaman 2 sene sonra çıkartıcağın oyuna yap bari

BSC Misafiri

24.5.2013 18:54:14

0
Hehe şaşırmadım...Soğuk yemeğiniz hazır

Sir Maximus is BACK

24.5.2013 18:26:58

0

Babblebabble

24.5.2013 02:55:28

+1
Hobaa

FantasyFiRe

24.5.2013 00:39:24

0
3 firma bi tanesi raven yani ne demek gerekir bilmiyorum. Adamlar iyce yüzsüz olmuş oohh koy g*tüne rahman gitsin... BATTLEFILED FOREVER !!!!

lido

24.5.2013 00:25:45

0
Gül geç

Hümiyettin

23.5.2013 23:43:04

-2
Adamlar satıyorlar niye uğraşsınlar ki ? Bende istiyorum yeni motoru ama dediğim gibi işte. Yinede oynayacağız oyunu. Oynanışı güzel.

tigerasi

23.5.2013 23:15:31

+1
Yine satılacaktır ama önceki oyunlar kadar çok değil.Bir call of duty sever olarak gerçekten ben bile utandım yeni nesilde yeni motor olmaz mı hiç.60 frame alınıyor iyi güzelde sen bu nesle geçene kadar bir motor yazabilirdin.Bu sefer benimde umudum kalmadı artık ancak birde e3 ü bekleyim oynanış videosunu görelim bakalım dedikleri kadar traşlamışlarmı oyunu.Hiiç olmazsa o yönden bir artısı olur yoksa............. ! Siz tamamlayın.

by_t

23.5.2013 23:15:17

+3
quote:

Orijinalden alıntı: onur3161 grafik motoru yeni nsil olmsa baya geliştirmişler çevre dtylrı yüz detayları yeniliklr tabi kayma özzliği bf 4 te öle olacak oda call of duty gibi yüz detayları gelişmiş kaplamalar glişmiş alsana frost bite 2.5
sn gt cll of dty ni oyna cnm .s .s

RealArek

23.5.2013 23:06:24

0
o kadar çok paraları var black ops 2 çıkarken bi bütçe ayırıp sanki yeni oyun motoru yapamazlardı bahane.

bocekgrafik

23.5.2013 22:57:46

+6
Bu konu açılmadan önce Call of Duty: Ghosts'ta Sahte Güneş Işınları konusuna yazdığım mesajım:
quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik Daha önce yazdım. Yine yazıyorum. Yeni oyun motoru falan yok. Alenen yalan söylüyorlar. Neden? Kendilerini buna mecbur hissediyorlar. Çünkü, oyuncuların bu yönde büyük beklentileri var uzun zamandır. Tek yapılan şey, önceki grafiklerin çözünürlerini artırmış olmaları.

mactotherack

23.5.2013 21:35:42

+2
gine satar gine satar , gine ağlar millet pişman olur , tam gaz devam activison. frostbite ekmeksiz yedi bunları hala akıllanmadılar

BSC Misafiri

23.5.2013 21:03:28

0
Ta burda ben utandım.Yapmayın!

BSC Misafiri

23.5.2013 21:03:25

+4
Yeni nesile dandik motorlarıyla devam etme pişkinliğinden gocunmuyorlarsa biz hiç gocunmayız. Çoluk çocuk bile oynamayacak yakında.

MiyopBey

23.5.2013 20:45:37

0
quote:

Orijinalden alıntı: bjk_26 <blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: Artizt<br><br>İstemeyen almasın. Çok mu meraklısınız COD konularına yazmaya?</blockquote><br><br>Katılıyorum.beğenmeyen oynamaz..
İsteyen oynamaz da,arkadaş bu lanet oyun bütün sektörü etkiliyor.Stüdyolar kapanıyor,kapamayanlar yeni seriler yapmaya korkuyor, millet yeni çıkan X oyunu yerine ''En son çıkan CoD'u ver'' diyor diye.Çünkü herkes,bu pis şerefsiz firmanın yapığı bu lanet oyunu alıyor! 2 senede mümkün değilmiş.O kazandığınız paralarla 1 ayda bile çıkartırdınız. Artık yalanda söylemeye başladılar açık açık.Seviyesiz,pis herifler!

KaleyDeskop

23.5.2013 20:33:11

0
Alterops bekliyoruz...

efe the hard gamer

23.5.2013 20:10:39

+1
cod fanı değilim bf çiyim ama codu açıkçası severim dislike alabilirm bu yüzden ama iw de bu oyunu yeni grafik motoruyla diye tanıtmadı sadece yeni nesil grafik motoru diye tanıttı işte codun yeni nesli bu ama ben codu seviyorum cod aslında grafikleri biraz daha geliştirse birazcık da hardcore oyunculara hitap etse bizim gibi daha çok oynatır

BSC Misafiri

23.5.2013 20:06:14

+1
Yıl 2020 olur ps 5 çıkar cod yine aynı motoru kullanıyordur Yıl 2030 olur ps 6 çıkar cod yine aynı motoru kullanıyordur Yıl 2040 olur ps 7 çıkar cod yine aynı motoru kullanıyordur Bu böyle gider...

freshmind

23.5.2013 20:02:42

+12
Demiştik ... Foyaları da ortaya çıktı .. Activision , EA , Microsoft'un yan yana durduğu bir standdan ne beklersin ki .. 3 tane paragöz firma ve yalanları. O değilde bu Microsoft (her ne kadar batı dediğimiz bir kültürün parçası olsalar da ) bu kadar mı gurursuz, onursuz, şereften yoksun olur ? Lansıman zaten berbattı, üstüne birde sahte şakşakçılar, yalan dolan oyun söylemleri, şimdi bu CoD'un next-gen meselesi... Japonlara bu konuda gerçekten saygı duyulması gerekiyor. Adamlar hata yaptıklarında bunu en iyi şekilde telafi ediyor , özürlerini en ciddi biçimde sunuyor iken (bkz. psn olayı) , MS'nin konsolunun internete bağımlı olma hadisesi cereyan edince ise neler olduğunu nasıl pişkin pişkin açıklamalar yaptıklarını (twitter olayı) hatırlayacaksınız ... Ben oyuncu kardeşlerimi göreve davet ediyorum ! Bizleri aptal yerine koyan, bizlere bu kadar haksızlığı ve saygısızlığı reva gören, bizim paramızı kullanarak bizimle dalga geçen (sadece MS, Activ. yada EA değil) bütün firma-olay ve durumlara o kadar sert ve anlamlı cevap vermeliyiz-karşı durmalıyız ki bunlar insan kılığına bürünsün ! CoD'a yönelik olarak; yazıklar olsun, bu oyuna alana da aldırana da savunana da ...

furkan3191

23.5.2013 19:35:49

+1
Beğenmeyen oynamaz diyen arkadaşlar, biz bu oyunun en sağlam olduğu cod4 oyununda sevip daha çok gelişmesini o efsane karakterlerle daha iyi oyunlarda görmek istediğimiz için tepki veriyoruz. Gitsinler kendilerine başka isim altında başka karakterlerle oyun yapsınlar.

BSC Misafiri

23.5.2013 19:24:57

+1
"2 senede oyun motoru yapmak mümkün değil." daha önceden başlasaydınız o zaman. Başka firmalar nasıl yetiştirdi o zaman yeni nesle? Komedi bu adamlar. Xbox One duyurusundaki her şey komediydi zaten.

BSC Misafiri

23.5.2013 19:24:54

0
Beğenmeyen oynamaz kardeşim zorla mı ? BAK ABİ BU İŞ ÇIĞIRINDAN ÇIKTI Aartık bizi mal yerine koyuyorlar bizde alıyoruız adamlar yeni motor yapmaz asla böyle olursa

BSC Misafiri

23.5.2013 19:24:43

+1
ulan minecraftın grafikleri daha iyi!

Cihathalitt

23.5.2013 18:54:28

+4
Sorun yok yine 23 milyon satar. Yine en çok oynanan oyun olur... Ne demişler. CoD, Türk dizileri gibidir herkes izlemiyorum der ama herkes izler. Eninde sonunda buraya negatif yorum yapan arkadaşların hepsi oyun çıkınca oyunu oynayacak.

BSC Misafiri

23.5.2013 18:48:13

-3
Beğenmeyen oynamaz kardeşim zorla mı ?

BSC Misafiri

23.5.2013 18:43:58

0
İnsanlar örgütlenmeyi bilmeli ki kendi yarattığımız, bizim paralarımızla yarattığımız devletlerin, şirketlerin, marketlerin bizi sömürmelerini engelleyelim. Yarattığımız şey sonra bizi yaratmaya başlamasın. Kısaca almayın la almayıverin anaaa, bilinçli olun la bilinçli. Deli oluyorum bu kadar koyuncul insanlara. Sen yoksan hiç olurlar bunun farkına varın. O kadar alışmışız ki beynimiz düşünceler yaratmak yerine sadece tepki veriyor. Hiçbir kural mükemmel değildir, istediğiniz gibi değiştirip kullanabilirsiniz. Okula gitmek için servis kuyruğundayım, Sıra uzunluktan bükülmüş ve u şekli almış neyse servis gelince ilerleyen kuyruğun o u suna kadar gidiyor insanlar, gidiyor tır döndürüyormuş gibi o bükümü yürüyor gereksiz hareket, ulan v şeklinde yap, herkesin yaptığını yapma. Bağımsızlar ne güzel çıkıyor büyük şirketlerden fıstık gibi oyun yapıyor ama bu kadar para kazanamıyorlar. Neyse sinir oldum, insanları seviyorum ama sömürülen ve sömürenleri değil.

ban1st

23.5.2013 18:36:20

0
zaten yeni motor 10 yıl sonra gelir denilir hala görülür ki eski motor ile devam

ban1st

23.5.2013 18:33:12

0
ha demiştim yeni motor mu ha ne alaka dedigimde eksi almiıştım şimdi eksi olanlar kim ?? :D

BSC Misafiri

23.5.2013 18:28:21

+1
xboxta canlı oyun tanıtımında aktivisionun cio su olan kişi anlatırken yutkunuyordu, kendi kendime dedim, bu işte bir iş var vede meydana çıktı sebebi buymuş demekki :) yamalanmış oyun tanıtımı ,oyunu sanki yeni nesil oyunmuş gibi gösterip millete gazvermek ...

matiass2

23.5.2013 18:25:11

-11
quote:

Orijinalden alıntı: Artizt İstemeyen almasın. Çok mu meraklısınız COD konularına yazmaya?
Katılıyorum.beğenmeyen oynamaz..

No-One

23.5.2013 18:17:44

+1
Bütün emeklerini köpeğe harcamışlar. Bir dahaki nesle artık.

anarchyrising

23.5.2013 18:17:05

0
bence codun motorunu değiştirdiği gün yeni nesile geçilecek ama buna değil bundan 1 sonrakine :D

SOLID SNAKE

23.5.2013 18:09:15

+1
Temeli halen daha idTech 3. İsteseler idTech 5'ide, CryEngine 3'üde, UnrealEngine 3'üde hepsini birden zevkine satın alabilecek zenginlikte bir firma. Ama halen daha temeli idTech 3 olan bir oyun motoru kullanıyorlar.

GamerHand

23.5.2013 18:07:15

0
Tv tv tv tv television sport sport pardon ne diyodum ben :))) Haa Call Of Duty mi? Ben 4. oyundan sonra biraktim. Bad Company 2 ile Battlefield'e giris yaptim. BF3ile devam BF4 pre order PS4 bekliyorum :)) Call of duty mi? tv tv tv dog dog dog television television sport sport sport tv call of duty duty duyt dog dog :))))))))))

senseman62

23.5.2013 17:28:47

0
motor mu ne motoru..activisionda ne arar la yeni oyun motoru
quote:

Orijinalden alıntı: resh_aykut Paralarına kıyamamışlar
kamil dayı buralarada el attı

BSC Misafiri

23.5.2013 17:24:01

+3
la bu xbox konferansı full yalancı dolmuş

BSC Misafiri

23.5.2013 17:23:58

0
Çevir kazı yanmasın.

mustafaAG1985

23.5.2013 17:16:58

0
çok satıyo diye iyice havalandılar ama bu sefer çöküş yaşıyacaklar çünkü bu sene çok iyi oyunlar çıkacak.

darknesshool

23.5.2013 17:09:58

0
Oyun motoru olmasa köpek var !

Artizt

23.5.2013 17:03:15

-17
İstemeyen almasın. Çok mu meraklısınız COD konularına yazmaya?

Crynet

23.5.2013 17:00:10

0
Farklı Bir Sos ?

phantom_coal

23.5.2013 16:58:48

0
İsin yok satar diye bu kafada devam ederlerse tepetaklak olurlar. Zaten sunumdan belliydi zırt pırt çenesi oynayan it gösteriyorlardı.

sagropa

23.5.2013 16:56:47

+2
Yaptığınız hatalarla güzelim seri unutturdunuz. Battlefield 4 akar. Hala eski motoru kullanıyorsunuz. Aynı animasyonlar. Güle güle Call of Doody

GAMER981

23.5.2013 16:50:59

+1
Tabi canım, Activision hiç uğraşırmı yeni motor yapmak için ? bide altı üstü 2 sene (!) ne gerek var nasıl olsa para şelale gibi akıyor, oyuncular her yıl ismi ve cismi değişmiş aynı oyunu enayi gibi alıyorlar. Aman Activision yorulmasın... (!)

BSC Misafiri

23.5.2013 16:48:36

0
Her açıklamada 2 yılda yeni oyun motoru geliştiremeyiz diyorlar.Sen gidip her yıl cod oyunu çıkarırsan bu oyun motoru ile daha 20 sene gidersin.Yazık!..

iamburak

23.5.2013 16:46:41

+6
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri yeni motor takıntısından vazgeçin arkadaş bf de yeni motor ile yapılmıyor frostbite ın geliştirilmiş versiyonunu kullanıyor fanboyluk yapmak istemiyorumkesinlikle oyun çıkmadan daha 3 5 görüntü ile ki şimdiye kadar yayınlanan bu görüntüler "yeni motor değil" açıklamasına kadar herkes tarafından beğenilmişlerdi oyun çıkana kadar bekleyip neler yapacağını görmek gferek.
Frostbite motoru modern ve gelecek vaad eden bir motor. Fizik sistemleri iyi, grafiksel olarak iyi ama COD cidden işin tadını kaçırdı. 2013'e geldik hala daha adam akıllı bir fizik sistemi olan bir oyun yapamadılar. Etrafta gördüğün herşey kaplama ve kalas gibi. Duvara roket atarsın kırılır veya çöker, bir yere bomba atarsın etrafındaki eşyalar saçılır, cesetler savrulur, hiç olmadı bir yere sıkarsın duvarın o kısmında sıvalar dökülür ama COD gerçekten rezalet bir halde. Cam şişelerle dolu yere sıkıyorsun ne mermi izi var ne birşeyin kırıldığı var tamamen kaplama. Görüntü güzel olabilir ama içi boş bir görüntü. Millet aldı başını gidiyor bunlar hala Quake motoruyla cebelleşiyor. Para geliyor ya, millet alıyor ya ne gerek var para harcamaya? Aynen böyle düşünüyorlar. Ne zaman ki COD satışları ciddi biçimde düşmeye başlar anca o zaman birşeyler yapma çabasına girerler.

ysn61

23.5.2013 16:45:52

0
Belliydi zaten.

kubilayyy

23.5.2013 16:45:11

+2
oyun motorunu makyajlaya makyajlaya bülent ersoya benzettiler :) kelime oyunu yapıyorlar başka bişi değil her sene aynı teranne nede olsa oyun satıyor

iamburak

23.5.2013 16:41:26

+6
Neredeyse en fazla para kazanan firmalardan biri ama hala daha elini taşın altına koyamayacak kadar aciz ve korkaklar. Cidden alınmayı haketmiyor bu oyun bunlar para kazanmamalı. Piyasada o kadar maddi imkanlarla boğuşup ortaya müthiş oyun çıkaran firmalar varken bu korkakların para kazanması insanı sinir ediyor.

BSC Misafiri

23.5.2013 16:41:11

0
'''geliştirilmiş''' ben bu lafı bir yerden hatırlıyorum ama galiba bütün cod serilerinde sölenmişti (bırak bu işi activision yeter milleti sömürdüğün !! )

BSC Misafiri

23.5.2013 16:41:01

+2
Siz hala oyun+DLC lere verin 100 doları,sonra adamlar 10 yıldır aynı şeyi önümüze önümüze koyunca şikayet edin.Öncelikle biraz bilinçli tüketici olun.

CWaRRioR

23.5.2013 16:28:17

+1
Bir de 60fps diyorlar :D Ne bereketli oyun motoruymuş arkadaş, ısıtıp ısıtıp piyasaya sürüyorlar.

.::_MasterTech_::.

23.5.2013 16:19:04

+1
Yeni nesilin fazla belleği ile birlikte aynı oyun motorunda daha yüksek çizim mesafesi,yüksek polygonlu silahlar ve tabiki yüksek çözünürlüklü kaplamalar.Bide canlı yayında yeni eski karşılaştırması yapmışlardı rezil herifler.

DeepImpact.

23.5.2013 16:11:43

-6
grafik motoru yeni nsil olmsa baya geliştirmişler çevre dtylrı yüz detayları yeniliklr tabi kayma özzliği bf 4 te öle olacak oda call of duty gibi yüz detayları gelişmiş kaplamalar glişmiş alsana frost bite 2.5

bkaakco

23.5.2013 16:07:33

0
Al işte.

Executor06

23.5.2013 16:02:44

+1
Yeter artık bu sefer satışlar dibe vursun da akıllansınlar..!

BSC Misafiri

23.5.2013 16:01:39

-5
yeni motor takıntısından vazgeçin arkadaş bf de yeni motor ile yapılmıyor frostbite ın geliştirilmiş versiyonunu kullanıyor fanboyluk yapmak istemiyorumkesinlikle oyun çıkmadan daha 3 5 görüntü ile ki şimdiye kadar yayınlanan bu görüntüler "yeni motor değil" açıklamasına kadar herkes tarafından beğenilmişlerdi oyun çıkana kadar bekleyip neler yapacağını görmek gferek.

ultralisan

23.5.2013 16:00:37

0
rezilliğe bak BF4 varken oynanmaz bu oyun anlamıştım zaten pastanın üstüne biraz krema sıkmışlar

musAKka

23.5.2013 15:56:44

+4
quote:

Orijinalden alıntı: MytHnfr

Oyuncular seslerini çıkarmasaydı bu açıklamaları yapmayıp yeni motor bu diye yollarına devam edeceklerdi. Akıllıca bir adımdan çok milleti gerizekalı yerine koyma durumu var.
Aynı şeyden bahsediyoruz zaten. Yukarıda yazdıklarıma eksi verenler demek istediğimi pek anlamamış sanırım. Adamlar ne yaparlarsa yapsınlar milyonlarca satacaklarını biliyorlar çünkü gözü kapalı bu oyunu alacak çok kalabalık bir fanatik grubu mevcut. Senin benim tepki göstermemiz hiçbir şeyi değiştirmiyor ne yazık ki.

resh_aykut

23.5.2013 15:55:24

-3
Paralarına kıyamamışlar

alito

23.5.2013 15:46:01

+4

BSC Misafiri

23.5.2013 15:40:49

+2
Benim anladigim sey adamlar varolan motorlari disinda birsey kullanamiyorlar. Yani bilmiyorlar, ondan su ana kadar yaptiklarini da motor degistirip bozmak istemiyorlar. :D

porsux

23.5.2013 15:39:01

+1
Bu ÇÖPLÜĞÜ alanlar utansın

Wayward Son

23.5.2013 15:34:16

+16
Ulen şu Xbox One lansmanında bir tane tutarlı duyuru olmaz mı? - Cod yeni nesil motor >> Aslında değil. - Fifa 14 Ultimate sadece Xbox'a gelecek >> PS4'e de geliyor. - Xbox 2. el çalıştıracak mı, çalıştırmayacak mı? Nasıl olacak? >> Bi öyle bi böyle açıklamalar. Sonra tabi tv tv tv, sports sports, call of duty.

MytHnfr

23.5.2013 15:25:36

+7
quote:

Orijinalden alıntı: musAKka Gayet akıllıca bir adım. Ne kadar eleştirirsek eleştirelim her halükarda adamlar yine milyonlarca satacaklar. Yeni motor yazmanın ekstra maliyetinden kurtulmuş oldular. Olan da sadece daha iyisini arayan biz oyunculara oldu.
Oyuncular seslerini çıkarmasaydı bu açıklamaları yapmayıp yeni motor bu diye yollarına devam edeceklerdi. Akıllıca bir adımdan çok milleti gerizekalı yerine koyma durumu var.

smalsrol

23.5.2013 15:22:24

+1
Zaten çimenlere dikkat edin, benim bazı şüphelerim vardı ve doğru çıktı. Bir iki ışık oyunu + Cod has dogs now = Next Gen Game Engine :D

ilkermurat

23.5.2013 15:14:36

+9
adamlar rezilliğin dibine ulaşamadılar hala dibe doğru kulaç atmaya devam ediyorlar bu rezil oyunu almayın aldırmayın oyun dünyasında böyle rezil pişkin herifler para kazanırken idealist kalite odaklı işler yapan firmaların yokolması zarar etmesi olacak iş değil bu rezil yapımcıları zengin eden oyuncuların bu kötü tabloda payı büyük

BSC Misafiri

23.5.2013 15:05:54

-5
Zaten COD'u BF grafikleri görmek biraz tuhaf olurdu. Cod'un grafikleri artık oyunla özdeşleşmiş yapacak bişi yok.

- The Stig -

23.5.2013 15:05:48

0
şişmiş bir balon düşünün.. onun ağzını şöyle gerdiğinizde bir ince ses çıkar ya.. işte activisionun durumuda aynen bu! :D :D kıh kıh kıh not:anımsayamayanlar için

BSC Misafiri

23.5.2013 14:59:39

0
Biz sizi sonra ararız :)

musAKka

23.5.2013 14:58:15

-4
Gayet akıllıca bir adım. Ne kadar eleştirirsek eleştirelim her halükarda adamlar yine milyonlarca satacaklar. Yeni motor yazmanın ekstra maliyetinden kurtulmuş oldular. Olan da sadece daha iyisini arayan biz oyunculara oldu.

Cpt. Miller

23.5.2013 14:54:31

+3
Anlamıştık zaten.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Call of Duty: Ghosts ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
88 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız