Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Watch Dogs Yeni Nesilde 30 FPS Olacak


    Yeni nesil konsolların çıkış döneminde FPS karşılaştırma haberleri gelmeye devam ediyor. Eurogamer Expo'da konuşan Watch Dogs'ın yönetmeni Jonathan Morin, oyunla ilgili en çok merak edilenlerden birini yanıtladı.
 
    Morin'in belirttiklerine göre Watch Dogs'un PlayStation 4 ve Xbox One sürümleri sabit bir şekilde 30 FPS'de çalışacak. Ayrıca Morin'in söylediklerine göre oyunun yeni nesil sürümlerinin 720p'de mi yoksa 1080p'de mi çalışacağı henüz belirlenmemiş.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
watch dogs ubisoft ubisoft montreal ps3 xbox 360
Ryse'ın Grafik Kalitesi Düşürülüyor mu? Valve, Steam Controller'ı Duyurdu
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

canoo

29.9.2013 13:47:21

0
Arkadaşlar ubisoft yeni nesile daha tam alışamadı bunu kendiside söylemişti zaten watch dogstan öyle çok birşey beklemeyin firmalar yeni nesile alıştıkça daha kaliteli oyunlar çıkacaktır bence.Tabi yeni nesil 720 P olursa konsol almaya değmez harbiden

BSC Misafiri

28.9.2013 21:01:04

0
PS4 versiyonu 1080p, xbox one versiyonu daha düşüktür. Yurtdışında haberler çıkmaya başladı bile.

sroad

28.9.2013 18:31:50

+1
rica ederim bilgi paylastikca cogalir degerlenir

sangokudbgt

28.9.2013 18:16:57

-2
30 fps olacağı zaten daha önceden belliydi. Ancak dikkatlice bakarsanız gta5'in de xbox ve ps3 fps karşılaştırmalarında sabit 30 fps beklenirken xbox'ın sürekli olarak 29-30 vererek ps3'ten 3-4 fps önde olduğunu görürsünüz. Sonuç? xbox: 30-28 fps arasında gidip gelirken ps3: 25-27 arasında gidiyor. Büyük ihtimal ile yeni nesilde de xboxone ps4'ten yine 3-4 fps önde olacaktır. Çünkü microsoft konsol işini biliyor, bütün sistemleri buna göre ayarlayarak düzenliyor ve optimizeyi en iyi duruma getiriyor. Tamamen kullanıcı dostu bir firmadan bahsediyoruz. Tüm bunlara ek olarak yeni konsoluna cloud ile ek işlem gücü sağlayacak ki bunun ile normalden 2 kata yakın performans vereceği düşünülmekte. Kimbilir belkide yeni nesilde oyunlar 30 fps bile olsa microsoft gibi firmların uğraşı ile 60 fps oynarız. Sonuçta oyuncular olarak yine biz kazanırız arkadaşlar.

atat54

28.9.2013 18:02:14

0
quote:

Orijinalden alıntı: sroad

[image]www.rtings.com/images/resolutions-ultra-hd-4k-1080p-720p-dvd.png[/image] gordugunuz gibi sayısal oran 2k olsa da alanı oranlarında karesi alındıgı icin 4 kata geliyor. yani alana bakılmakta.mobilden tam acıklayamadım ama resim her seyi gozler onune seriyor zaten.
Tamam hocam ; benim baktığım her yer 4K yatay pixel sayısı diyordu ama dediğiniz gibi çarpınca 4 kat olduğunu gördüm ; teşekkürler :)

Master_Evil

28.9.2013 17:44:05

0
720p 30 fps olursa yeni konsollar neden çıktı

alasterkasor001

28.9.2013 17:25:02

0
harbiden oyun hüsranla gidiyor sonu hayır olsun artık gta'ya rakip olacaktı nasıl olacak koca bir muamma tabi

sroad

28.9.2013 13:13:31

0
quote:

Orijinalden alıntı: atat54

Hayır hocam ; keşke öyle olsaydı ama değil ; Hd 2k 720p 1k oluyor ; yatay pixeller sayılıyor :( 1920*1080 - 2k 2000*500 - 2k Yani yatayı sayıyoruz hocam :)
[image]www.rtings.com/images/resolutions-ultra-hd-4k-1080p-720p-dvd.png[/image] gordugunuz gibi sayısal oran 2k olsa da alanı oranlarında karesi alındıgı icin 4 kata geliyor. yani alana bakılmakta.mobilden tam acıklayamadım ama resim her seyi gozler onune seriyor zaten.

GT_55

28.9.2013 10:38:52

-3
Xboxone'da 30 fps çalışan oyun, ps4'te 60 fps çalışabilirdi.Sonuçta iki kata yakın performans verebilen bir gpu ps4'te. Bu arada pc'de bakalım ne yapacak oyun.Hem yeni nesil bir oyun, hemde optimizasyon sorunları olursa,(malum eski nesil konsol oyunlarının portunda bile, sorun çıkıyor) 500 dolarlık kartım var diye böbürlenip, kibirlenenin o yüz ifadesini görmek isterdim. Infamous Second Son, şu watch dogstan çok daha iyi grafiklere sahip, hem open world, hemde yıkılabilir bir çevre var.Karar sizin.

kvadankpakal

28.9.2013 10:35:33

-1
60 fps olsaydı daha mı fazla tad alınacaktı oyundan da şimdi 30 fps ile az mı olacak? oyunu oynarken ah be 60 olsa daha çok hoşuma giderdi bu bölüm deniliyor mu

atat54

28.9.2013 10:19:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: sroad Hd 1k oluyor hocam cozunurluk katina degil alanina bakiliyor yani 1080 ile 1920 carpimi 1 k iken 2160 ile 3840 carpimi bunun 4 katina tekabul etmekte
Hayır hocam ; keşke öyle olsaydı ama değil ; Hd 2k 720p 1k oluyor ; yatay pixeller sayılıyor :( 1920*1080 - 2k 2000*500 - 2k Yani yatayı sayıyoruz hocam :)

Rindaman

28.9.2013 01:52:12

0
konsollara sli lazım galiba.

Riwalp

28.9.2013 01:47:44

0
paramızla rezil olacaz.

Rayden_

28.9.2013 01:08:14

0
Bakın diğer oyunlara çoğu 60 fps 1080p geliyor yeni nesil konsollar çok rahat 60fps ve 1080p yi destekler kanımca sadece ubisoft bu oyunu istese o seviyeye getirebilirdi ama birden cok nesile ve platforma yetiştirmeye çalışmaktan veya başka bir sebepten olabilir yoksa koskoca ubisoft bu ayıbı yapmazdı.

sroad

28.9.2013 00:42:32

0
Hd 1k oluyor hocam cozunurluk katina degil alanina bakiliyor yani 1080 ile 1920 carpimi 1 k iken 2160 ile 3840 carpimi bunun 4 katina tekabul etmekte

BSC Misafiri

28.9.2013 00:13:02

-1
Bu nesilde GTA 5, yeni nesilde infamous second son en iyisi... watch dogs PS3 ve 360'a da çıkıyor tam olarak yeni nesil sayılmaz. PC de de iyi olacağını sanmam helikopter uçurabilecek miyiz hayır. Sistem gereksinimi belli değil hiçbirşeyi belli değil.

BSC Misafiri

28.9.2013 00:12:53

0
yeni nesil hüsran...

CopyAndMony

27.9.2013 23:26:48

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Nathan__Drake Ya sizi gerçekten de anlamıyorum.Current gen bir oyundan konsolun ilerde ne yapacağını anlıyorsunuz bide bunun üstüne İnfamous Killzone Deep Down Ryse Forza ve açık dünya bir oyun olup WD'den daha iyi grafiğe sahip olan (60 fps sabit)MGS5 gibi oyunları yok sayıyorsunuz.Benim düşüncem Ubi WD,AC gibi oyunlarla asıl kitlesini bu nesile çekmiş durumda zaten dikkat ettiyseniz yeni nesilin en kötü grafikli oyunları da bunlar.Ubisoft asıl yeni nesile The Division ile girecek.
birak hocam ya The Last of Us ve GTA V icin konsol ihtiyaci duyan pc ciler görmedin mi. oyun harika keyifli tamam önemli olan bu gerisini azlinda kimsenin gözü görmüyor gerci gerisi tefferuat. teknoloji ilerlesin mi Tabiki fakat tatini alamadigin bir yeniligin hemen eskiyip kisitlanmasi kötü bir sey. daha dün DX 10 kartlar isteyen Crysis bugün de Crysis 3 DX11 sorunlu kiyliyor ne oldu 2-3 sene anca idare etti. konsolar 7 yil ve 1-2 sene daha desteklenip 10 gidiyior.

CopyAndMony

27.9.2013 23:17:47

-1
quote:

Orijinalden alıntı: FantasyFiRe
bilemicem orasini haci AMD´nin yeni kartlari ve SteamOS adam akili cikinca (idiaali cikrasa) iki platformuda kullanacagim.oyun güzelmi tamam beni bu ilgilendirir pc oyun oynadim mi oynadim fakat burdakiler kadar grafik delisi olmadim ve hicbir zaman yüksek mebla ödemedim. su an 550 ti Gtx var cpu i7 Bf3 ultra medium da oynadim. fps bilemeyecegim ama bu takinti niye ?? mario oyunlari daha mantikli nintendo da cidden, dark souls ile Mario yu ayni kafese koyuyorum :D

Nathan__Drake

27.9.2013 23:12:35

-2
Ya sizi gerçekten de anlamıyorum.Current gen bir oyundan konsolun ilerde ne yapacağını anlıyorsunuz bide bunun üstüne İnfamous Killzone Deep Down Ryse Forza ve açık dünya bir oyun olup WD'den daha iyi grafiğe sahip olan (60 fps sabit)MGS5 gibi oyunları yok sayıyorsunuz.Benim düşüncem Ubi WD,AC gibi oyunlarla asıl kitlesini bu nesile çekmiş durumda zaten dikkat ettiyseniz yeni nesilin en kötü grafikli oyunları da bunlar.Ubisoft asıl yeni nesile The Division ile girecek.

arkham92

27.9.2013 23:03:21

+1
quote:

Orijinalden alıntı: -Rsan- Yakında GTA V yeni nesilde 30fps çalışacak diye bi haber görürseniz şaşırmayın.
Çıksın da yeni nesile GTA 5 ona da razıyız...

Mactavish-

27.9.2013 23:02:21

0
Optimizasyon yuzunden çoğu pc oyunu kasiyor merak ediyorum 8x aa 1080p 60fpsde nasil oynuyorsunuz oyunlari. Ben birtek DMC yi oynayabildim akici.

BSC Misafiri

27.9.2013 22:51:06

+1
GTA5 varken kimse watch dogsa bakmaz. Uçak uçurma bile yok.

BSC Misafiri

27.9.2013 22:50:23

0
Yalan(!) nesil kendini yavaş yavaş belli ediyor ...

aterikasedi

27.9.2013 22:49:33

0
Yakında GTA V yeni nesilde 30fps çalışacak diye bi haber görürseniz şaşırmayın.

FantasyFiRe

27.9.2013 22:49:15

0
quote:

Orijinalden alıntı: CopyAndMony PC cözünürlük artinca ne oyuyor anlamiyor cogu grafik ve effekler gibi her seyden eksiliyor haberleri yok. iki aa acdiklarinda bile ramden gpu dan falan filan yiyor. ondan sonra yine frame düsüsleri oluyor. oyun oynamayi seven degil bildigin donamci kesiliyorlar. yemisim 720p 30fps sini grafiklar on numara . birde 24 inclik monitörde oynuyorlar 2ky i gecdim full hd ?? ne anladim ben. . LAG, input , Monitör milisaniye diye cirpinirlar. konsolar sadece konsolara karsi oldugu icin multide esit düzeydeler.( ping haric) oyun dünyasina sitem ediyorum :D her platforumda oynarim arkadas oyun oynayip egleneceksin , yok aletin ici ,disi profesör kesildiler pc mantigi yüzünden.
Detaylar önemlidir çavuş çözünürlük artınca grafik ve efektleri konsollarda kısmak zorundalar ama pc de öyle bir durum yok. Oyunları 1920*1200p çözünürlük ve 8x aa da sabit 75fps oynamaya alışınca kuru kuru Full hd bile gözü tırmalıyor

CopyAndMony

27.9.2013 22:38:38

-2
PC cözünürlük artinca ne oyuyor anlamiyor cogu grafik ve effekler gibi her seyden eksiliyor haberleri yok. iki aa acdiklarinda bile ramden gpu dan falan filan yiyor. ondan sonra yine frame düsüsleri oluyor. oyun oynamayi seven degil bildigin donamci kesiliyorlar. yemisim 720p 30fps sini grafiklar on numara . birde 24 inclik monitörde oynuyorlar 2ky i gecdim full hd ?? ne anladim ben. . LAG, input , Monitör milisaniye diye cirpinirlar. konsolar sadece konsolara karsi oldugu icin multide esit düzeydeler.( ping haric) oyun dünyasina sitem ediyorum :D her platforumda oynarim arkadas oyun oynayip egleneceksin , yok aletin ici ,disi profesör kesildiler pc mantigi yüzünden.

hasretbitmez

27.9.2013 22:21:37

-1
Alın öve öve bitiremediğiniz wd niz oynayın doya doya, rockstar olsa yeni nesilde 1080p 60 fps ayarlardı.

atat54

27.9.2013 22:15:58

0
quote:

Orijinalden alıntı: FantasyFiRe

2k deyince Bi kaç çözünürlük anlaşıyor doğru. Ben 2k ile 2560*1600 demek istedim
Tamam hocam :D Bir de 4K var o da Ultra HD diye geçiyor ; 3840 × 2160

FantasyFiRe

27.9.2013 21:59:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: atat54

2k 1080p demek zaten
2k deyince Bi kaç çözünürlük anlaşıyor doğru. Ben 2k ile 2560*1600 demek istedim

MiyopBey

27.9.2013 21:49:50

-1
Hiç mi geçmişe bakmıyorsunuz. 1-Daha konsolların ilk oyunları.X360'a çıkan ilk Most Wanted ile son Most Wanted'ı karşılaştırın. 2-Konsol alan insanlar grafiğe,FPS'ye, genel olarak teknik şeylere önem vermez.Bu hep böyleydi.30 FPS ile oyun oynanır.Önemli olan "sabit" olması. Şu grafik ve güç merakınızı bir kenara bırakarak bir kez daha düşünün lütfen.BF3'le çıkan grafik ve FPS açlığından bıkkınlık geldi artık.

E4EN

27.9.2013 21:39:01

0
:D

BSC Misafiri

27.9.2013 21:24:57

0
bu nasıl yeni nesil?? bence ps4 ü de x1 de iptal etsinler milletle dalga mı geçiyorlar 30 fps oyun mu olur hem de oyunların fiyatı 200 TL üzeri olacakmış aynı oyunu PC'ye 3 te 1 fiyatına alırım full ayarlarda 60 fps de oynarım konsol alanların da aklına şaşarım

sagropa

27.9.2013 21:02:07

0
Hani yeni konsollar pc gibiydi. PS4'te Naughty Dog, Santa Monica, Quantic Dream gibi firmalar olmasa almazdım ama oyun konusunda diğer firmalardan çok ilerideler. PS3 te bile ççok iyi oyunlara imza attılar. Kim bilir PS4'te neler yapacaklar.

atat54

27.9.2013 21:02:01

-2
quote:

Orijinalden alıntı: FantasyFiRe

ps4 gpu'su 2k bile destekliyor ama gücü oyunları 1080p sabit 60fps de çalıştırmaya yetmiyor. Bunu aynı kadranda 260 gösteren arabanın maksimum 200 yapmasına benzetebilirsin ;)
2k 1080p demek zaten

FantasyFiRe

27.9.2013 20:47:46

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Dovahkiin Birşey olmaz konsol oyuncuları grafiğe ve akıcılığa önem vermez zaten.
Uleyn bu haberler daha ortada yokken konsolların yegane savunucuları olarak mangalda kül bırakmıyodunuz hem fps hem de grafik konusunda. Valla tebrik etmek lazım müthiş bir avuntu mekanizması geliştirmişsiniz

FantasyFiRe

27.9.2013 20:43:05

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Rayden_ şimdi makina mı desteklemiyor 1080p yi yoksa adamlar mı yapamıyor orayı anlayamadım
ps4 gpu'su 2k bile destekliyor ama gücü oyunları 1080p sabit 60fps de çalıştırmaya yetmiyor. Bunu aynı kadranda 260 gösteren arabanın maksimum 200 yapmasına benzetebilirsin ;)

GorkemM1903

27.9.2013 20:37:07

0
quote:

Orijinalden alıntı: Nathan__Drake
alıntı:

Orijinalden alıntı: bloodTime

alıntı:

Orijinalden alıntı: Nathan__Drake

Current gen oyunla konsolları kötülemek zaten sadece fanboyluktur.O zaman sorarım size bu oyunu bile kaldıramayan konsol nasıl oluyorda Deep Down ve The Division gibi şu ana dek gördüğümüz en iyi grafikleri kaldırıyor.Bu arada 30 kere yazdım ama sadece kendi istediklerini okuyan fanboylara gene yazıyorum.The Sark Sorcerer azıcık izleyin gerçek zamanlı ps4 görüntüsü.


bazı oyunlar vardır aksiyon pek yoktur harita küçüktür veya dar bı mekanda geçer grafikler iyi olur .bf3 gibi bi oyunu uncharted 3 grafikleriyle ps3te oynayabılır mısın ? yok...burda insanlar kötülemek için değil gerçekçi oldugu için tartışıyor ama siz hala hayal dünyasında yaşadıgınız için hep bi rahatslzık hep bir hayal kırıklıgı içinde olmaya devam ediceksınız...yoksa kim istemez 400 dolarlık makinada şahane grafikler.


Kardeşim ben Ps3'ten bahsetmiyorum bahsetsem bile karşımızda GTA5 var UC3 grafiklerini GTA5'te görüyorsun.Konumuza dönersen azıcık gözlerinizi açın The Division open world ayrıca online yani sistemi zorlar.MGS5 open world ve grafikler muazzam.Planetside 2 şu anda tüm pcleri zorlayan bir oyun ama Ps4'te 60 fps 1080p bunlar resmi açıklamalar artık fanboyluk yapmayınç
Dediklerine katılıyorumda göz var nizam var unc3 grafikleriyle gtav bir değil. Gta v te araç grafiklerine aban ışlar bide ışıklandırma bu yani ha kötü demiyorum ama unc ile bir değil

bloodTime

27.9.2013 20:36:44

0
quote:

Orijinalden alıntı: GorkemM1903
alıntı:

Orijinalden alıntı: bloodTime

alıntı:

Orijinalden alıntı: Nathan__Drake

Current gen oyunla konsolları kötülemek zaten sadece fanboyluktur.O zaman sorarım size bu oyunu bile kaldıramayan konsol nasıl oluyorda Deep Down ve The Division gibi şu ana dek gördüğümüz en iyi grafikleri kaldırıyor.Bu arada 30 kere yazdım ama sadece kendi istediklerini okuyan fanboylara gene yazıyorum.The Sark Sorcerer azıcık izleyin gerçek zamanlı ps4 görüntüsü.


bazı oyunlar vardır aksiyon pek yoktur harita küçüktür veya dar bı mekanda geçer grafikler iyi olur .bf3 gibi bi oyunu uncharted 3 grafikleriyle ps3te oynayabılır mısın ? yok...burda insanlar kötülemek için değil gerçekçi oldugu için tartışıyor ama siz hala hayal dünyasında yaşadıgınız için hep bi rahatslzık hep bir hayal kırıklıgı içinde olmaya devam ediceksınız...yoksa kim istemez 400 dolarlık makinada şahane grafikler.


Dediğine katılmıyorum. Ps3 de o ram yerine 1 2 gb ram olsa çok farklı open world oyunlar görürdük. Kaldıki ddr5 bellek ler kullanılcak ps4 de. Ayrıca tamamen yapımcıya bağlı. İnternette 3 sekme açınca çöken ps3 de gtav oynadım daha ne diyim.
katıl veya katılma ama 1-2 gb ram olsaydı cok farklı degıl biraz farklı oyunlar görürdün bence fazla abartıyosunuz...256 mb ekran kartı olan bı sıstemin 1.5-2gb gb ramdan sonrası çöptür ve yıne de o fazladan 1-2gb ramla çok farklı işler yapılamaz... Nathan__Drake tamam dostum oyunlar çıksın bi yine tartışırız...

BSC Misafiri

27.9.2013 20:33:50

0
bu konsolların verdiğini 6 sene sonra 1200 tl lik pc de vericek zaten acele etmeyin 6 ay sonra aynı güçte pc alın la fakirler :)))

BSC Misafiri

27.9.2013 20:33:47

-1
tek eğlencemiz ''yeni nesil konsollar'' :)))

BSC Misafiri

27.9.2013 20:33:44

0
Vallaha yeni nesil eski nesil hic umrumda deil 61 liraya on siparisimi verdim vatanbilgisayardan special edition babalar gibi pc im de rahat rahat oynarim en mantiklisi bu bence

Nathan__Drake

27.9.2013 20:33:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: bloodTime
alıntı:

Orijinalden alıntı: Nathan__Drake

Current gen oyunla konsolları kötülemek zaten sadece fanboyluktur.O zaman sorarım size bu oyunu bile kaldıramayan konsol nasıl oluyorda Deep Down ve The Division gibi şu ana dek gördüğümüz en iyi grafikleri kaldırıyor.Bu arada 30 kere yazdım ama sadece kendi istediklerini okuyan fanboylara gene yazıyorum.The Sark Sorcerer azıcık izleyin gerçek zamanlı ps4 görüntüsü.


bazı oyunlar vardır aksiyon pek yoktur harita küçüktür veya dar bı mekanda geçer grafikler iyi olur .bf3 gibi bi oyunu uncharted 3 grafikleriyle ps3te oynayabılır mısın ? yok...burda insanlar kötülemek için değil gerçekçi oldugu için tartışıyor ama siz hala hayal dünyasında yaşadıgınız için hep bi rahatslzık hep bir hayal kırıklıgı içinde olmaya devam ediceksınız...yoksa kim istemez 400 dolarlık makinada şahane grafikler.
Kardeşim ben Ps3'ten bahsetmiyorum bahsetsem bile karşımızda GTA5 var UC3 grafiklerini GTA5'te görüyorsun.Konumuza dönersen azıcık gözlerinizi açın The Division open world ayrıca online yani sistemi zorlar.MGS5 open world ve grafikler muazzam.Planetside 2 şu anda tüm pcleri zorlayan bir oyun ama Ps4'te 60 fps 1080p bunlar resmi açıklamalar artık fanboyluk yapmayınç

GorkemM1903

27.9.2013 20:27:11

0
quote:

Orijinalden alıntı: bloodTime
alıntı:

Orijinalden alıntı: Nathan__Drake

Current gen oyunla konsolları kötülemek zaten sadece fanboyluktur.O zaman sorarım size bu oyunu bile kaldıramayan konsol nasıl oluyorda Deep Down ve The Division gibi şu ana dek gördüğümüz en iyi grafikleri kaldırıyor.Bu arada 30 kere yazdım ama sadece kendi istediklerini okuyan fanboylara gene yazıyorum.The Sark Sorcerer azıcık izleyin gerçek zamanlı ps4 görüntüsü.


bazı oyunlar vardır aksiyon pek yoktur harita küçüktür veya dar bı mekanda geçer grafikler iyi olur .bf3 gibi bi oyunu uncharted 3 grafikleriyle ps3te oynayabılır mısın ? yok...burda insanlar kötülemek için değil gerçekçi oldugu için tartışıyor ama siz hala hayal dünyasında yaşadıgınız için hep bi rahatslzık hep bir hayal kırıklıgı içinde olmaya devam ediceksınız...yoksa kim istemez 400 dolarlık makinada şahane grafikler.
Dediğine katılmıyorum. Ps3 de o ram yerine 1 2 gb ram olsa çok farklı open world oyunlar görürdük. Kaldıki ddr5 bellek ler kullanılcak ps4 de. Ayrıca tamamen yapımcıya bağlı. İnternette 3 sekme açınca çöken ps3 de gtav oynadım daha ne diyim.

GorkemM1903

27.9.2013 20:24:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: ejderha720
alıntı:

Orijinalden alıntı: GorkemM1903

alıntı:

Orijinalden alıntı: ejderha720

alıntı:

Orijinalden alıntı: ejderha720

alıntı:

Orijinalden alıntı: atat54


alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Tadimizi kacirdilar iyice vazgectim konsol almaktan ne bu abi. Daha pahali ve guclu yapsaydiniz sunlari bari ne anladik biz bu isten. tamam 4k beklemiyoruz 2k da olmasin ama hala 1080p nin alti ve 30 fps konusuluyor böyle is mi olur. Hayir hani bu aletler en az 5 sene daha piyasa da kalacak ve daha cikmadilar bile. Abi sony ve micro aptal degil elbet ama ne is bu hic anlamis degilim.

2k zaten HD oluyor

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


2K 2048 × 1080 çözünürlüktür, yaklaşık 2000 piksel bulunur. HD ilse 1280x720. Çok daha net yani.


4k nın olduğu gibi 2knında türleri var. 4k dşye tabir edilen başlangıç çözünürlüğü 3850 x2100 pixel dir. 2k da 1920x1080


Hadi burda bu gece bunu tartışalım. Bence minecraft full hd senin fikrin ne ?
Tartışmak için iki karşıt görüş gerekir. Belgeler ortada gir bak nediyim.

Veyron720

27.9.2013 20:20:03

-2
quote:

Orijinalden alıntı: GorkemM1903
alıntı:

Orijinalden alıntı: ejderha720

alıntı:

Orijinalden alıntı: ejderha720

alıntı:

Orijinalden alıntı: atat54


alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Tadimizi kacirdilar iyice vazgectim konsol almaktan ne bu abi. Daha pahali ve guclu yapsaydiniz sunlari bari ne anladik biz bu isten. tamam 4k beklemiyoruz 2k da olmasin ama hala 1080p nin alti ve 30 fps konusuluyor böyle is mi olur. Hayir hani bu aletler en az 5 sene daha piyasa da kalacak ve daha cikmadilar bile. Abi sony ve micro aptal degil elbet ama ne is bu hic anlamis degilim.

2k zaten HD oluyor

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


2K 2048 × 1080 çözünürlüktür, yaklaşık 2000 piksel bulunur. HD ilse 1280x720. Çok daha net yani.


4k nın olduğu gibi 2knında türleri var. 4k dşye tabir edilen başlangıç çözünürlüğü 3850 x2100 pixel dir. 2k da 1920x1080
Hadi burda bu gece bunu tartışalım. Bence minecraft full hd senin fikrin ne ?

Rayden_

27.9.2013 20:18:44

0
Yazık, tamamen ps3 satışlarını düşünen bir hamle olmuş.

GorkemM1903

27.9.2013 20:17:59

-2
quote:

Orijinalden alıntı: ejderha720
alıntı:

Orijinalden alıntı: ejderha720

alıntı:

Orijinalden alıntı: atat54


alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Tadimizi kacirdilar iyice vazgectim konsol almaktan ne bu abi. Daha pahali ve guclu yapsaydiniz sunlari bari ne anladik biz bu isten. tamam 4k beklemiyoruz 2k da olmasin ama hala 1080p nin alti ve 30 fps konusuluyor böyle is mi olur. Hayir hani bu aletler en az 5 sene daha piyasa da kalacak ve daha cikmadilar bile. Abi sony ve micro aptal degil elbet ama ne is bu hic anlamis degilim.

2k zaten HD oluyor

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


2K 2048 × 1080 çözünürlüktür, yaklaşık 2000 piksel bulunur. HD ilse 1280x720. Çok daha net yani.
4k nın olduğu gibi 2knında türleri var. 4k dşye tabir edilen başlangıç çözünürlüğü 3850 x2100 pixel dir. 2k da 1920x1080

FantasyFiRe

27.9.2013 20:17:34

0
quote:

Orijinalden alıntı: dingo egret! Şimdi şöyle bişey var ki ps4'te bu oyun rahat 1080p 60fps çalışır. Ama XO ile benzer deneyim sunmak zorunda, ubi küstürmeye cesaret edemez milyonlarca fanboyu.
ubi de 60fps 1080p çalışacağını biliyor ama geleneği bozmayıp 30fps iyidir demişler. Yaavv arkadaşım sen neyin kafasındasın adamlar oyunu sabit 60fps de çalıştıramadık 30 fps de 1080p olacağı bile kesin değil demişler sen hala yeni nesil bunu 60fps 1080p de çalıştıracak güçte diyorsun pehh...

Veyron720

27.9.2013 20:16:07

0
quote:

Orijinalden alıntı: ejderha720

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
2K 2048 × 1080 çözünürlüktür yaklaşık 2000 piksel bulunur. HD ilse 1280x720. Çok daha net yani.

bloodTime

27.9.2013 20:14:34

0
quote:

Orijinalden alıntı: Nathan__Drake Current gen oyunla konsolları kötülemek zaten sadece fanboyluktur.O zaman sorarım size bu oyunu bile kaldıramayan konsol nasıl oluyorda Deep Down ve The Division gibi şu ana dek gördüğümüz en iyi grafikleri kaldırıyor.Bu arada 30 kere yazdım ama sadece kendi istediklerini okuyan fanboylara gene yazıyorum.The Sark Sorcerer azıcık izleyin gerçek zamanlı ps4 görüntüsü.
bazı oyunlar vardır aksiyon pek yoktur harita küçüktür veya dar bı mekanda geçer grafikler iyi olur .bf3 gibi bi oyunu uncharted 3 grafikleriyle ps3te oynayabılır mısın ? yok...burda insanlar kötülemek için değil gerçekçi oldugu için tartışıyor ama siz hala hayal dünyasında yaşadıgınız için hep bi rahatslzık hep bir hayal kırıklıgı içinde olmaya devam ediceksınız...yoksa kim istemez 400 dolarlık makinada şahane grafikler.

2K

27.9.2013 20:12:26

0
Bence bu FPS sorunu tamemen firmaların hem eski hem yeni platforma oyun çıkarmaya uğraşmasından kaynaklanıyor Watch Dogs yeni nesilde doğal olarak GTA V'den daha iyi gözükecektir ama GTA V kadar detaylı olacağını sanmıyorum hem GTA V çıkalı kaç yıl olmuş konsollarda iyi grafikler ile bu kadar detaylı bir oyunu 25-30 FPS ile oynatabiliyorsa Watch Dogs'un yeni nesilde sabit 60 FPS olması gerekirdi.

atat54

27.9.2013 20:08:42

0
quote:

Orijinalden alıntı: ejderha720

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Anlamadım

Rayden_

27.9.2013 20:08:04

0
şimdi makina mı desteklemiyor 1080p yi yoksa adamlar mı yapamıyor orayı anlayamadım

Veyron720

27.9.2013 20:07:39

0
quote:

Orijinalden alıntı: atat54

2k zaten HD oluyor
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Lifad

27.9.2013 20:05:52

+2
alakasız : steamin son duyurusu kontrolcü http://store.steampowered.com/livingroom/SteamController/

Nathan__Drake

27.9.2013 20:05:07

-3
Current gen oyunla konsolları kötülemek zaten sadece fanboyluktur.O zaman sorarım size bu oyunu bile kaldıramayan konsol nasıl oluyorda Deep Down ve The Division gibi şu ana dek gördüğümüz en iyi grafikleri kaldırıyor.Bu arada 30 kere yazdım ama sadece kendi istediklerini okuyan fanboylara gene yazıyorum.The Sark Sorcerer azıcık izleyin gerçek zamanlı ps4 görüntüsü.

hysteria_

27.9.2013 20:04:32

+2
aklı olan ps4 ve xo çıkınca en aşağı 6 ay bekler. durum nedir, kronik hata var mı, oyunlar nasıl, online sistemi nasıl vs vs..

bloodTime

27.9.2013 20:00:49

0
bu haberlere hiç şaşırmıyorum... gecen sene tartıştıgımız konuları alıp resımlesem şu haberlerin altında o konsolboylar gıkını cıkaramaz da nyse cocukluğa gerek yok.. çok daha iyi knsol görmeyi hepinizden cok ısterdım ama yok hayal kurmaya gerek yok adamlar 400 dolarlık makine üretiyor 4000 dolarlık degıl ... bırde konsolun şöyle mımarisi var böyle iyi ,en ıyı pc kadar güçlü diyenler yok mu ahh ahh ... benım en cok korktugum kıllzone gibi aksıyon dolu oyunları 1080p 60 fps zorlayacaz diye odan burdan kısmaları ...umarım o atmosfer o aksiyon devam eder.

FantasyFiRe

27.9.2013 19:48:05

-1
30fps de bile 1080p çalışacağından emin değiller ki oyun 720p gelirse afallamayın demeye çalışmışlar. Artık yeni nesille ilgili haber okumadan gülemiyorum :D

stun

27.9.2013 19:47:43

+1
720p olursa ps3 e alırım.. bu nesilde ne farkı kaldı .. para mı kasmak isityorlar

atat54

27.9.2013 19:41:45

-1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Tadimizi kacirdilar iyice vazgectim konsol almaktan ne bu abi. Daha pahali ve guclu yapsaydiniz sunlari bari ne anladik biz bu isten. tamam 4k beklemiyoruz 2k da olmasin ama hala 1080p nin alti ve 30 fps konusuluyor böyle is mi olur. Hayir hani bu aletler en az 5 sene daha piyasa da kalacak ve daha cikmadilar bile. Abi sony ve micro aptal degil elbet ama ne is bu hic anlamis degilim.
2k zaten HD oluyor

BSC Misafiri

27.9.2013 19:41:42

+2
daha çıkış dönemi oyunlarında 60 fps yapılamıyosa ileride ne olur kim bilir. yeni nesil daha gelmeden patladı. şimdi gelir 30 fps ile 60 fps farkını anlayamazsıncılar.

hamitkursun

27.9.2013 19:39:38

0
quote:

Orijinalden alıntı: dingo egret! Şimdi şöyle bişey var ki ps4'te bu oyun rahat 1080p 60fps çalışır. Ama XO ile benzer deneyim sunmak zorunda, ubi küstürmeye cesaret edemez milyonlarca fanboyu.
Fazla zorlama bence...

die.Rache

27.9.2013 19:32:57

+1
Ulan saka maka iyi ki ekran karti almisim Oynayanlara saygim sonsuz,fakat 30 FPS'de oyun oynayamiyorum -_-

dingo egret!

27.9.2013 19:28:18

-4
Şimdi şöyle bişey var ki ps4'te bu oyun rahat 1080p 60fps çalışır. Ama XO ile benzer deneyim sunmak zorunda, ubi küstürmeye cesaret edemez milyonlarca fanboyu.

ultralisan

27.9.2013 19:26:38

-2
400 500 dolara alet yaparsan olacağı budur. yap şunu sağlam bir şekilde. 800 900 dolar yap fiyatını alan adam nasılsa 6 7 yıl kullanacak. neredeyse 60fps 1080p çalışan konsol oyunu yok yeni nesilde. konsollar tarihmi oluyor yoksa

fazliboz

27.9.2013 19:18:32

-1
720p olmayacağını düşünüyorum zaten çok büyük ayıp ederler o zaman millet yeni nesil için almaz ki oyunu

arkham92

27.9.2013 19:17:05

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Tadimizi kacirdilar iyice vazgectim konsol almaktan ne bu abi. Daha pahali ve guclu yapsaydiniz sunlari bari ne anladik biz bu isten. tamam 4k beklemiyoruz 2k da olmasin ama hala 1080p nin alti ve 30 fps konusuluyor böyle is mi olur. Hayir hani bu aletler en az 5 sene daha piyasa da kalacak ve daha cikmadilar bile. Abi sony ve micro aptal degil elbet ama ne is bu hic anlamis degilim.
Harbiden haklısın ya. daha ilk çıkan oyunlardan 1080p göremeyip bir de üstüne 30 fps denince ne anladım ben bu işte daha sonra ki oyunlarda ne olacak kim bilir...

Dovahkiin

27.9.2013 19:13:40

+1
Birşey olmaz konsol oyuncuları grafiğe ve akıcılığa önem vermez zaten.

BSC Misafiri

27.9.2013 19:04:22

+1
yeni nesil şeyi tuttu :D

BSC Misafiri

27.9.2013 19:04:16

+2
Tadimizi kacirdilar iyice vazgectim konsol almaktan ne bu abi. Daha pahali ve guclu yapsaydiniz sunlari bari ne anladik biz bu isten. tamam 4k beklemiyoruz 2k da olmasin ama hala 1080p nin alti ve 30 fps konusuluyor böyle is mi olur. Hayir hani bu aletler en az 5 sene daha piyasa da kalacak ve daha cikmadilar bile. Abi sony ve micro aptal degil elbet ama ne is bu hic anlamis degilim.

arkham92

27.9.2013 18:39:56

+2
quote:

Orijinalden alıntı: kidbuu 720p 30fps olacaksa bu nesilden fakı ne ?
Aynen katılıyorum. eğer bu 30 fps haberinin üstüne birde 720p derlerse bitti yani ne fark kaldı ps3 ile onun da 10 20 fps de çalışacak hali yok min o da 30 fps de çalışacaktır. gider ps3 alırım hem daha ucuz hem gta 5 var!

smalsrol

27.9.2013 18:39:35

0
Bakalım BF4 hakkında neler duyacağız, DICE sabit 60 fps olacak diyordu. Herhalde o da balon olucak sonunda.

smalsrol

27.9.2013 18:35:53

+3
30 fps 720 p oynamaya devam , tam bir hayal kırıklıgı. Eğer yeni nesil dediğiniz buysa.. yazıklar olsun.

kidbuu

27.9.2013 18:31:50

+9
720p 30fps olacaksa bu nesilden fakı ne ?

demo22

27.9.2013 18:24:00

+3
yeni konsolların geleceğinden şüphelenmeye başladım zaten bütçe olarak en fazla 1700 tl liralık pc ye denk gücü böyle giderse gelecek yeni konsollardan sonra konsol ismi tarihe gömülebilir en azından en az 1000 dolar olsaydı konsol o zaman rahat 8 belikde 9 sene giderdi ama ucuzluk bunlara yol açıyor.

demo22

27.9.2013 18:18:09

+1
Oooo bu çok büyük bir başarısızlık yada başka birşey eğer doğruysa bu haber.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Watch Dogs ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
296 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız