Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Cevat Yerli: Wii U'ya Kesinlikle Destek Vereceğiz

Crytek gibi teknolojide öncü bir firmanın Wii U'ya destek vermesi konsolun gücüne de işaret ediyor.

     E3 fuarında Wii U duyurusu yapan ve 3. parti firmalara kapılarını açtığını gösterdiği oyunlarla kanıtlayan Nintendo'ya bir destek de Crytek'ten geldi.
 
     Crytek Ceo'su Cevat Yerli CryEngine ile geliştirilmiş yazılımların Wii U'da tamamen çalıştırıldığını belirttikten sonra "Crytek kesinlikle Wii U'ya destek verecek" sözlerini kullandı.
 
     Yerli her ne kadar ayrıntılara girmese de CryEngine'in teknolojisinin Wii U'da oldukça başarılı bir şekilde çalıştığını söylemesi gerçekten de Nintendocular için güzel bir haber. Crysis 2'yi veya diğer yeni Crytek oyunlarını bu konsolda görmek harika olacaktır.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak develop-online Nintendo Wii U Konsol Console Crytek
Minecraft, 2.5 Milyonu Geçti! Rapor: Wii U, X 360 veya PS3'ten %50 Daha Güçlü
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

SOLID SNAKE

16.6.2011 19:59:24

0
quote:

Orijinalden alıntı: Hakimichi-kun

Eee,Banane senin live profilinden oynadığın mortal ve enslaved dışında FPS ve TPS.
Tamam oldu gorusuruh.

Hakimichi-kun

16.6.2011 16:50:34

0
quote:

Orijinalden alıntı: ghostliving Bak Bakalım Kaç FPS oynamışım Kaç TPS. ve Bu Listenin Güncellenmemiş halidir Ne zamandır LIVE a girmiyorum. http://www.lusogamer.com/profile/live?gamertag=ghostytr
Eee,Banane senin live profilinden oynadığın mortal ve enslaved dışında FPS ve TPS.

SOLID SNAKE

16.6.2011 16:13:30

0
Bak Bakalım Kaç FPS oynamışım Kaç TPS. ve Bu Listenin Güncellenmemiş halidir Ne zamandır LIVE a girmiyorum. http://www.lusogamer.com/profile/live?gamertag=ghostytr

Hakimichi-kun

16.6.2011 16:07:14

0
quote:

Orijinalden alıntı: ghostliving

MDK yı PS1 de çok severek oynadım Merak etme, İngilizcem de Gayet iyi :) Bende Fallout tan nefret ediyorum çünki RPG sevmem. Bana görede Fallout ve Yapımcıları iğrenç ve efsane değil hadi bakalım
Console FpS Gamer Detected.Neyse bir şey demiyorum,Fallout'a da çamur attın ya izi kalsın millet dalga geçer

SOLID SNAKE

16.6.2011 16:05:04

0
quote:

Orijinalden alıntı: Hakimichi-kun

Arkadaşa katılıyorum,Ha Crytek'e gıcık olmuyorum,Crysis 2 ile ortaya bir call of duty muadili çıkardılar ne de olsa .Emme velakin bi nanosuit,iki silah upragade özelliği,türkçe konuşan Amerikalılar ve 60'lı yılların uzaylıları devrim ve yenilikse diyorum başka birşey demiyorum.Bide biri demiş ben bilimkurgu oyunumsuları çok seviyorum diye,Halo demiş,Crysis demiş.Sen hiç Deus ex,MDK,Blade Runner veya Fallout oynadın mı?Yoksa onları oyunlara olan bakış açın aşırı dar olduğundan "amaaan ben halomu oynarım arkadaş"deyip salladın mı?
MDK yı PS1 de çok severek oynadım Merak etme, İngilizcem de Gayet iyi :) Bende Fallout tan nefret ediyorum çünki RPG sevmem. Bana görede Fallout ve Yapımcıları iğrenç ve efsane değil hadi bakalım

Hakimichi-kun

16.6.2011 15:54:05

0
quote:

Orijinalden alıntı: S!rJohN Misafir arkadaşım oyun oynamaya daha 5 yıl önce başlamışsan ve Nintendo konsollarını hiç kullanmamışsan hiçbirini duyamamış olman doğal... CRYTEK e gıcık oluyorum , zaten anlışalamayan bir durum yok...Ancak yöneticilerinden birkaçı Türk diye , Türkçe oyun çıkardılar diye zevkime hitap etmeyen yaratıcılık yoksunu oyuna da iyi diyemem...Toplama bilgisayar gibi... Benim dil problemim yok...Crysis i anlayarak oynadığınız için dünyanın en iyi oyunu geliyor sizlere...Diğer oyunlarıda anlayarak oynuyor olsaydınız , bu kadar uç cevaplar vermezdiniz...
Arkadaşa katılıyorum,Ha Crytek'e gıcık olmuyorum,Crysis 2 ile ortaya bir call of duty muadili çıkardılar ne de olsa[:'(].Emme velakin bi nanosuit,iki silah upragade özelliği,türkçe konuşan Amerikalılar ve 60'lı yılların uzaylıları devrim ve yenilikse diyorum başka birşey demiyorum.Bide biri demiş ben bilimkurgu oyunumsuları çok seviyorum diye,Halo demiş,Crysis demiş.Sen hiç Deus ex,MDK,Blade Runner veya Fallout oynadın mı?Yoksa onları oyunlara olan bakış açın aşırı dar olduğundan "amaaan ben halomu oynarım arkadaş"deyip salladın mı?

S!rJohN

16.6.2011 15:33:15

0
Misafir arkadaşım oyun oynamaya daha 5 yıl önce başlamışsan ve Nintendo konsollarını hiç kullanmamışsan hiçbirini duyamamış olman doğal... CRYTEK e gıcık oluyorum , zaten anlışalamayan bir durum yok...Ancak yöneticilerinden birkaçı Türk diye , Türkçe oyun çıkardılar diye zevkime hitap etmeyen yaratıcılık yoksunu oyuna da iyi diyemem...Toplama bilgisayar gibi... Benim dil problemim yok...Crysis i anlayarak oynadığınız için dünyanın en iyi oyunu geliyor sizlere...Diğer oyunlarıda anlayarak oynuyor olsaydınız , bu kadar uç cevaplar vermezdiniz...

Guest-F97E00D06

16.6.2011 13:59:11

-2
Ya bu cevatı varya başlayacam şimdi sabah sabah moralimi sıfırladı.

Dz.ikm.CavusTurk

16.6.2011 00:48:48

+1
öyle yada böyle bu firma hak ettiği yere gelecektir.....

BSC Misafiri

15.6.2011 23:06:49

+1
S!rJohN senin saydığın oyunların adını daha ilk kez görüyorum :) Crysis yaratıcılık değil diyorsunuz.Bence zevkleriniz yüzünden oyuna ve oyunculara saldırılarınız çok anlamsız ve saçmadır.Crysis'in Türkçe desteği var diye yaratıcılık bu olamaz diyorsunuz.Hangi oyunda Türkçe desteği var ? Türk oyunculara yapılan saygısızlıklardan birisidir diye düşünüyorum.Grafik dersek grafik açısından gerçekten oyunun içinde yaşıyormuşuz gibi hissettiriyor bize CryEngine.CoD hakkındada tartışma olmuş.CoD'un senaryosu iyidir ama hem çizgisel ve hep aynı grafik ve fizik motorlarıyla oyun dünyasında sadece adı olduğu için alıcılarıda çok ve saçma ve efsane diye örneklerden Final Fantasy'de var.Sen bir RPG oyunu ile FPS oyununu birbiriyle karşılaştırıyorsan yazık sana :) Yaratıcılığı sen çok bildiğini sanıyorsun halbuki yanından bile geçemiyorsun.Nanosuit var başka birşey yok.Uzaylılar klişe bir konu.Ne kadar saçma konuşuyorsun arkadaşım sen ? Uzaylılar klişeyse neden internet sayfalarında klişelikten

astrolevent

15.6.2011 21:09:23

+1
Hiç aklıma gelmemişti Crytek'in böyle bi atakta bulunacağı.

SOLID SNAKE

15.6.2011 19:36:14

-1
quote:

Orijinalden alıntı: S!rJohN Cahil insanlara laf yetiştiremem , öncelikle siz iyi oyun oynamayı öğrenin , daha sonra benimle tartışın...
Gördük cahili rahat ol sen

S!rJohN

15.6.2011 19:13:08

-1
Cahil insanlara laf yetiştiremem , öncelikle siz iyi oyun oynamayı öğrenin , daha sonra benimle tartışın...

SOLID SNAKE

15.6.2011 01:18:38

-1
quote:

Orijinalden alıntı: S!rJohN Net Cafe Oyuncuları bizi ilgilendirmiyor...
Tamam öyle [:'(] HALO serisini Net Cafe de Oynuyorlar dimi

S!rJohN

14.6.2011 23:50:48

-1
Net Cafe Oyuncuları bizi ilgilendirmiyor...

SOLID SNAKE

14.6.2011 21:24:46

-1
Sizin Zevklerine uymuyor diye Crysis e Laf etmeniz çok yanlış. Öyle Kişiler varki MW den başka oyun bilmiyor ve başka her oyuna kötü diyor. Crysis Bilim Kurgudur,Ve Bilim Kurgu Seven biride Crysis i Çok sever. Half Life,Halo,Crysis Benim Bilim kurgu Kategorisindeki en sevdiğim ve Efsane olan fps'ler bunlar.

S!rJohN

14.6.2011 20:31:00

0
ghostliving ; fare ile seçilen menüyü ilk olarak 1996 da Turok ile gördük , daha sonra 2002 de freedom fighters oyunları ile tekrar gördük , bunu bir marifet gibi saymayın... Menü tasarımı kendilerine özgü değil Crytek in , daha önce sen görmemiş olabilirsin ama benzerleri ondan öncede vardı... Oyun piyasasını madem çok iyi takip ediyorsunuz , bazı şeyleri atıp tutarkende bilerek yorum yapın... Tekrar söylüyorum , nanosuit güzel , ona lafım yok...Ancak görünmezlik te daha önce tahmin edilmiş bir durum , sağdan soldan toplamalarla güzel birşey yapmışlar (nanosuit)

balcs

14.6.2011 17:51:06

0
ghostliving ilk olarak Crysis'e bakarsan fazla bir yaratıcılığın olmadığını görürüsün ama bu oyunda tıpkı Darksiders'da olduğu gibi eksi değil artı olarak oyuna yansıyor.Ayrıca oyun sadece nanosuitten ibaret değil ki ama nanosuit ve özelliklerinin özgün olduğu kabul ederim.Ayrıca bloodtime dangalak kelimesini kullanman ile birlikte asıl özünü ortaya koymuşsun öteki yandan senin bu ps3 kullanıcılarına ve exc oyunlarına olan düşmanlığını hiç anlamıyorum kötü olan onlar değil para ve rekabet hırsına düşmüş Sony ve Microsoft gibi konsol şirketlerinin savaşıdır.Son olarakta exc oyun yapan şirketlere,yapımcılara bu mu yetenek demişsin sence EpicGames'in GoW'ı yetenek değilmi yada Bungie'nin HALO'su biraz mantıklı yorum yap.

waltran

14.6.2011 17:30:08

-3
bloodTime sitede ki diğer yorumlarına da şimdi baktım ve aslında cevap vermeye değmeyecek kadar değersiz ve saçma sapan bir kişi olduğunu anladım. Kendime kızıyorum şimdi neden fanboyla uğraşıyorum diye ve emin ol ne Farcry ne de Crysis efsane değil herhangi bir platforma çıksada olmazdı. Oyunculuk ve oyundünyası nerelere gidiyor arkadaş yazık gerçekten yazık ya üzülüyorum şu duruma. Vallahi yazık...

SOLID SNAKE

14.6.2011 16:52:24

-3
Crysis'de Yaratıcılık yok diyorsanız sizin Hayal Dünyanızı Düşünemiyorum. Bilim Kurgu nedir bilirmisiniz ?... Nanosuit gibi bir şeyi Başka Hangi Oyunda gördünüz ?. Görünmezlik,Güç,Hız,Zırh, Taktik !! Crysis'te Kullanılan görünmezlik ve Fare ile Seçilen Menü,Sonradan Bütün oyunlara İlham oldu..Tamam Belki Crysis 1 in Senaryosunda Açık Noktalar vardı ama Crysis 2 de Richard Morgan sayesinde Süper bir Kurgu çıktı ortaya.. Crysis ile Yıkılabilir ortam ve Sandbox Keyfini FPS de Yaşadık.Cevat Yerli ve CRYTEK Bu gün Microsoft ve intel Başta olmak üzere Bir çok Firmanın Teknoloji Danışmanlığını Yapıyor. Ve Benim Gözümde yaptığı Grafik Devrimi ile Cevat Yerli Bir Numaralı oyun Yapımcısıdır. Sadece tek Başına NANOSUİT başlı Başına Bir Yaratıcılıktır.

S!rJohN

14.6.2011 15:43:45

+2
bloodTime ; kendi yazdıklarından bile haberdar değilsin.Önceki yorumlarında elimi bile sürmem , oynamam , merak etmem yazmışsın... Çelişkili cevaplar veriyorsun... COD sadece bir örnekti...Bir oyunun 20 milyon satması o oyunun çok iyi olduğunu göstermez. Bence sen önce konsol sahibi ol , sonra exclusive oyunları oyna , daha sonrada yorum yap...

bloodTime

14.6.2011 15:12:09

-4
BSC Misafiri 14.06.2011 15:01:03 senin gibi dangalak misafirlerine uyuz oluyorum....belliki hiçbir mesajı okumamışsın.. ben mıcrosoft oyuncusu bile değilim öcelikle burda anlaşalım... bana eksi verenlerin %90'ının ps3 oyuncusu olduguna kalıbımı basarım şüphem yok bundan...ve eksi verilen mevzuda sevdiğim firmayı belli bi konuma getirmekti bu tamamen kişisel fikrimdir..asıl yerilmesi gereken bunu büyütüp o eksileri veren kişilerdir...

bloodTime

14.6.2011 15:08:10

-2
asıl ben senin gibilerle vakıt kaybettiğim için her seferinde pişman oluyorum çünkü olayı anlamadan işin boyutunu direk tartışmaya ve kişiselliğe çekiyosunuz bu sizin ne kadar basit görüşlü oldugunuzu gösteriyo... yine hatalısın cunku ben cod severlerden değilim,saydıgın oyunlar oynarım zaten ben 10 senedir oyun oynuyorum mesele crysis oldugu için direk bu konudan girdim ,asıl sorun her seferinde exc oyunların bu kadar abartılıp diğer oyunların yerden yere vurulmasıdır... sen cod ve bu tarz oyunları sevenlere acıma cunku bu tarz oyunlar mılyonlara hitab ediyor kişisel zevkler bunlar...

BSC Misafiri

14.6.2011 15:01:03

0
bloodTime Her mesajında Ps3'ü ve Ps3 kullanıcılarını yeren mesajlar atıyorsun, sonra da hiçbir şeyin fanboyu degilim konsol kullanmıyorum diyorsun. Tam bir Microsoft fanboyusun.

S!rJohN

14.6.2011 14:55:45

+2
bloodTime ; Sen ve senin gibilerle boşuna vakit kaybetmek istemiyorum...Siz zaten Call Of Duty , Crysis gibi klasik tür oyunların esiri olmuşsunuz... Saydığım oyunları oynayabilmek sabır işidir , önüne geleni öldür mantığıyla oyun oynayan insanlar sevmezler , hatta katlanamazlar... Sizin gibi oyunculara gerçekten acıyorum , eğlenceli ve düşündüren oyunları anlayıp oynayamadığınız için...

bloodTime

14.6.2011 14:54:40

-2
hep aynı cümleler işte...:hep aynı savunmalar...D

Hakimichi-kun

14.6.2011 14:47:48

0
quote:

Orijinalden alıntı: bloodTime Hakimichi-kun 14.06.2011 14:20:41 ya bırak arkadaşım bu kalıplaşmış cümleleri ,kendi etrafımdan biliyorum ilgimizi 1 gr çekmedi bu oyun...bir çok konsol oyununu zevkle oynamışımdır ...mgs 3 'teki yenilikler tüm crysis oyunlarında yok filan bu ne ya :D:D,sadece crysis'ın agacındaki o detaylar bile yeter ona :D...bi oyun vardır ,bi detay üzerinde yogunlaşır diğer başka bir detay bana göre crysis 2'nin o şehri ve etrafla etkileşimi hiçbir oyunda yok...tamam hikaye mgs kadar değildir ona lafım yok ama yemişim mgs'yi :D daha ne diyeyim:D...
Siz yemişsiniz,bir sürü insan afiyetle oynuyor

bloodTime

14.6.2011 14:43:52

-2
Hakimichi-kun 14.06.2011 14:20:41 ya bırak arkadaşım bu kalıplaşmış cümleleri ,kendi etrafımdan biliyorum ilgimizi 1 gr çekmedi bu oyun...bir çok konsol oyununu zevkle oynamışımdır ...mgs 3 'teki yenilikler tüm crysis oyunlarında yok filan bu ne ya :D:D,sadece crysis'ın agacındaki o detaylar bile yeter ona :D...bi oyun vardır ,bi detay üzerinde yogunlaşır diğer başka bir detay bana göre crysis 2'nin o şehri ve etrafla etkileşimi hiçbir oyunda yok...tamam hikaye mgs kadar değildir ona lafım yok ama yemişim mgs'yi :D daha ne diyeyim:D...

mnymk

14.6.2011 14:37:46

0
S!rJohN
quote:

Tamam klişe bir konu işliyorsunuz , bari yaratıcı ve farklı bir hale getirin , ilgi çeksin.
Evet zaten daha farklı ele alındığı için klişe değidli :)))Kojima'nın yolundan ilerliyorsunuz sanırım ama o klişe derken hiç içten değidli .Sanırım nanosuit'le alakalı bi durum :) crysis 2'nin Multiplayer'i bence süper :) ,oyun hatalarından dolayı baştan kaybetti sistemleri zorlaması ve daha önceleri sadece pc oyunculuğuna yönelik olması da reklamını yapmasına engel olmuştur:).Problem yok .

bloodTime

14.6.2011 14:29:06

-1
nesi efsane bunların ya yemin ediyorum bir tanesini oynamam:Dhalo dahil buna... veya efsane diyosan ben neden göremiyorum bu efsaneleri ,demek istediğimi anlamadın galiba bu adamlar tüm platforma oyun yapsalardı bu kadar iyi olabilecekmiydi oyunları... bi crysis 2 sadece xbox360'a yapılsaydı o efsanelerin tozunu attırırdı emin ol... hem oyunun motorunu övüyosun hemnanosuitten bahsediyosun ve yaratıcılık yok diyosun...sana göre yaratıcılık nedir...sonucta ortada bi fark varsa o yaratıcılık değil midir... bi kere uzaylı oyunu oldu diye klişe demek saçmalıkıtr...bir tane inceleme sitesinde klişe oldugu söyleniyor mu ,oyunun senaryosu uzaylıların o basit havasıyla sınırlı kalmamış bu kişiden kişiye değişir zevk meselesi tamamen...

Hakimichi-kun

14.6.2011 14:20:41

+2
Kojima'nın Metal Gear dışında 4 ayrı serisi ve adventure oyunları vardır.Kendisi özgün fikirleri yüzünden işten atılma noktasına gelmiş bir insandır.Sadece Metal Gear Solid 3'teki yenilikler Far cry,Crysis ve Crysis 2 nin oyun dünyasına kattıklarından fazladır.(NOT:MG serisi 9 ayrı platforma çıkmıştır farklı oyunlarla)

S!rJohN

14.6.2011 14:15:54

+2
Ben oyun motorlarına laf söylemedimki , piyasanın en iyi motorlarından biri , hatta en iyisi diyebiliriz (idTech5 i tam görmeden yorum yapamam ama...) Silah özeleştirmesi çok daha iyi olan bir sürü oyun söyleyebilirim size...Nanosuit dışında oyunda ne var ? Hiçbirşey... Uzaylılar , uzaylılar , uzaylılar.... Tamam klişe bir konu işliyorsunuz , bari yaratıcı ve farklı bir hale getirin , ilgi çeksin... Ayrıca Crysis 2 nin multisinide gördük , serverları ağzına kadar doluya :) The Legend Of Zelda , Metroid Prime , Final Fantasy , Dragon Quest , Halo.... işte efsane deyince bu ve bunun gibi oyunlar akla gelir , singleplayer olarakta kendinizi unutturacak oyunlar...

bloodTime

14.6.2011 14:07:42

-1
benim yazdıklarımı okumadan yorum yapıyo bizimkiler:D sanki Türk oldugu için pırlanta dedik.... dediğim gibi öyle 1 platforma oyun yaparak efsane olunmaz ,pırlanta olunmaz... ben göremiyorum o efsaneyi bana gösterecek yetenekleri var mı o da meçhul... öyle 5 saatlık oyun yapılınca efsane olunmuyor...YOK BABAM öyle...

mnymk

14.6.2011 13:55:10

+1
:))))))))))))) Yuh diyorum gerçekten koskoca Crysis'te yaratıcılık yok diyorsunuz:))) Kİnect'e gelen Crytek damgalı oyunu da yaratıcı bulmazsınız çünkü daha önceleri çok örneğini görmüştük değil mi :),Wİ U'ya alışık olmadığımız bir oyun cıkar ona da yaratıcı demezsiniz.Hani derler ya Grafik deyince cryengine akla gelir diye işte bu da kısmen yaratıcı olmanın mükafatıdır.

bloodTime

14.6.2011 13:43:34

0
ne türkçe oldugu için pırlanta diyorum nede duygusallık...sorun burda zaten kabul edemiyosunuz... yaratıcılık yok mu ? nanosuit nedir? silahlara eklenen eklentiler? o şaheser grafikler...normal düşmanlar yanında uzaylılar... diyosun ki sadece far cry ile crysis ile efsane olunmuyor ,peki o övemediğiniz kojima ne yapmıs mgs'den başka ? veya kaç platformda gördük öve öve bitirilemeyen mgs 'Yi kafasına bidonu geçirp olmuyor bu işler....

S!rJohN

14.6.2011 13:32:08

+1
Bir tane FarCry , bir 2-3 tanede birbirinin aynısı Crysis yapmakla EFSANE olunmuyor...Gereksiz bir duygusallık örneği gösteriyorsunuz... Destek olmak için beğenmememe rağmen FarCry ve Crysis serisini orjinal satın aldım her zaman. Ancak yaratıcılık göremediğimiz bir oyunun başında bir Türk var diye PIRLANTA da diyemem...

waltran

14.6.2011 13:15:10

-1
Bencede pırlantası değil hani yaptığı oyunları bir göster bana ne yapmış ? Crysis demeyin camdan atlarım aşağıya yani, o kadar yapımcı bütün yaratıcılıklarını ortaya koyarak EFSANE oyunlar yapsın bu adamda Türkçe oyun yaptı diye oyun dünyasının pırlantası olsun. Yok babam öyle.

waltran

14.6.2011 13:10:31

-1
Bencede pırlantası değil hani yaptığı oyunları bir göster bana ne yapmış ? Crysis demeyin camdan atlarım aşağıya yani, o kadar yapımcı bütün yaratıcılıklarını ortaya koyarak EFSANE oyunlar yapsın bu adamda Türkçe oyun yaptı diye oyun dünyasının pırlantası olsun. Yok babam öyle.

mnymk

14.6.2011 11:45:55

+1
bu - + olayı siyasete bürünecek neredeyse:)) Birilerinden artı alabilmek için onların fikrini savunmak şart:)

BSC Misafiri

14.6.2011 11:11:52

0
AC 2 yeni 10 dklık Videyosu yayınlandı onları burda yayınlayın teşşekkürler

bloodTime

14.6.2011 10:38:54

+3
ve hatırlatmakta fayda var crytek ilk defa konsola oyun yapıyor....3 platforma böyle bi oyun yapmak ve ilk defa konsola oyun yapıpta böyle bi oyun cıkarmak her firmanın harcı değil...üstüne kınect ve wi'ye de geliyor ,şimdi ben ne diyim bu adam oyun dünyasının pırlantası işte....

bloodTime

14.6.2011 10:36:06

+3
balcs ya bırak Allah aşkına yetenek var biz göremiyoruz millet yeteneklerini exc oyunda harcıyor bu mu yetenek,sırtını daya ver parayı bul senaristi al sana yetenek eee ben göremiyorum nasıl oyun dünyasının yeteneği oluyor bu ,buna exc oyun dünyası yeteneği diyeceksiniz...tüm platformlara oyun yapıpta adam akıllı oyun göremedik şimdiye kadar ,en başta port hataları ,online problemler,crysis 2 oyun dünyasının çekilemeyen bi ismi nfs'de bunlardan biri ve genelde bu tartışmaları ps3 fanboyları çıkarıyor...crysis'te cok eleştirildi ama hem 2.5 mılyon sattı hemde 50 incelemeden sonra 90 üzerinde puan aldı nasıl kötü bi oyun bu sonuçlara ulaşabilir ki... hologram için hata deyip konu açan adamları biliyorum ben var mı ötesi... oyun satılmamış ama bakıyoruz ki binlerce ps3 oyuncusu oyunun MP'sini eleştiriyor... e hani satılmamıştı....

Recharged

14.6.2011 10:14:13

+3
Bu desteğin karşılığını alacaklarını kesin.

balcs

14.6.2011 10:13:30

-2
ghostliving sipastik diye girişmeni anlayamadım hakaret etmek yetişkinlere olgu değildir.Öteki yandan eksi verenlerden biride benim Cevat Yerli Türk oyuncuların pırlantasıdır bize önem veren ve yabancı bir şirket tarafından bize Türkçe bir oyunu o getirmiştir bu yüzden onun yeri bizim için hep ayrı olacaktır ama oyun dünyasında ondan çok daha yetenekli yapımcılar var eksi verenlere neden verdikleri sorgulamadan sipastik diye girişmeyin ama bende bu eksi artı sisteminden memnun olduğumu söyleyemeyeceğim en doğru yorumlara bile eksi geldiği oluyor.

bloodTime

14.6.2011 09:04:13

0
bassınlar ne farkeder ki kimlerin bastıkları belli ,şu adamın fanları kadar sevmeyenleri var sevmeyenleri genelde ps3 oyuncuları bana da onlar vermiştir eksiyi....adım gibi eminim... bi kaç kez birileri artıladı ama yine -4'le bitirdik olayı,resmen üzerimden yarışma yapılıyor... :D

SOLID SNAKE

14.6.2011 03:58:36

-4
quote:

Orijinalden alıntı: bloodTime oyun dünyasının pırlantası bu adam...
Hangi Sipastikler şu Yoruma eksi basıyor merak ediyorum. Yazık...

bloodTime

14.6.2011 01:13:58

+3
iyi de bu adam xbox'a zaten destek veriyor...sony'yi es geçiyor ...

stun

14.6.2011 00:59:09

-2
gülüyorum resmen şuna... sende haklsıın cevat abi ama... wii yine yenı nesıl xbox ve ps çıkınca eskı konumuna donecektır... ozaman bakıcaz kıme destek verıceksın... 3 yıl daha var inş gelmesıne.... sure uzarsa benım için iyi olur ...

_Max_

14.6.2011 00:00:33

0
8 GB Ram koymazla ama. :)

bloodTime

13.6.2011 22:27:48

-4
oyun dünyasının pırlantası bu adam...

avatar78

13.6.2011 22:09:11

+1
Aman sen Vita'ya destek verme buna ver

dean1995

13.6.2011 22:06:32

+4
Aman Cevat'ım destek vermeyi unutma.

BSC Misafiri

13.6.2011 22:00:43

+4
Vermez mi tabi verecek. Sonuçta aleti Nintendo yapıyor ve çok fena satış rakamına ulaşacak o platforma oyun yapmayacaklarda nereye yapacaklar. Para nerde firmalar oraya...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Wii U
+ TAKİBE
AL
16 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız