Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

"Battlefield 3 Grafikleri Gelecek Nesil Düzeyinde"


     Uzun süren Battlefield 3, Modern Warfare 3 tartışmaları en nihayetinde iki oyunun çıkmasıyla bitmişti. Tartışmaların bir numaralı odak noktası da tabii ki Battlefield 3'ün sunmuş olduğu grafikti. Bu tartışmanın devamı, Electronic Arts'tan Patrick Soderlund'un verdiği demeçlerle birlikte yeniden alevlenecek gibi...
 
      DICE'dan, Electronic Arts'ın EA Games bölümünün başına geçiş yapan Patrick Soderlund, itiraf kıvamında açıklamalarda bulundu. "Aslında Battlefield 3'te gördükleriniz gelecek neslin başlangıcıydı." sözünü söyleyen Soderlund, Frostbite 2'nin ilk başta gelecek nesil konsollara yönelik geliştirildiğini ekledi.
 
      Bir siteye röportaj veren Soderlund, "Evet, biraz gerçeklerden konuşalım. Aslında DICE ekibi olarak Frostbite 2'yi gelecek nesile yetiştirmek için kararlaştırmıştık. Projenin başlangıcında kafalarımızdaki fikir buydu. Yani Battlefield 3'te gördükleriniz aslında bir 'son' değil, bir başlangıçtı. Böyle başladık, devamını da getireceğiz." açıklamalarında bulundu. 
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Battlefield 3 DICE EA games PC PS3 Xbox 360 FPS Patrick Bach next gen ps4 xbox 720 frostbite frostbite 2
Darksiders 2'nin Live-Action Videosu Yayımlandı Sony: "Wonderbook'un Mesajını Müşteriler Alamadı"
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

a_e_b

20.6.2012 21:36:03

0
eğer cod serisi konusunda biraz iyimser olmaya çalışırsak tahminimce yeni oyun motorunu yeni nesil için hazırlıyor olma ihtimalleri yüksek BF3-COD MW3 kıyaslaması yapacak olursa kesinlikle bana göre çoğu konuda bf3 çok daha üstün bir oyun. BF 3 'ün eksileri yok mu? elbette var gerçekten haritalara biraz daha detay eklenebilirdi ama o zamanda şu soru akıllara geliyor: acaba her ekran kartının RAM'i bu kadar bilgiyi tutabilir mi? bence ayrıntıdan bu yüzden kaçınılmış olabilir. Ama elbette bunların hepsi benim şahsi görüşlerim

gtaforever1994

20.6.2012 14:08:58

0
En iyi Grafik Bir Crysis 2 dedir bir de Battlefield 3 tedir arkadaş...

Deswaaa

20.6.2012 13:46:17

0
Battlefield 3 şahane gerisi Hikaye

Mactavish-

20.6.2012 12:54:26

0
quote:

Orijinalden alıntı: FantasyFiRe

ya misafir çok mu fanatiksin yoksa oyundan mı anlamıyorsun BF3 gördükten sonra oyundan anlayan biri en azından hakkını verir. Tüm COD fanatikleri biraz objektif olun fanatikliği bırakın şu anda Activision BF3 ün üzerine koyacak dercecede bir oyun yapsa sonuna sonuna kadar desteklerim ama adamlar 6 senedir aynı grafikleri cilalayıp millete 160 tl den satışa sunuyolar en sinir olduğum nokta bu. Ben de COD serisinin COD1,COD2, MW ve MW2 serilerini severek oynadım bu dördü gerçekten iyi oyunlardı tamam senaryo ve aksiyon olarak COD iyi olabilir ama gerçekçilik, grafik ve fizik motorları kıyaslandığında BC2 ve BF3 çok üst seviyede BF3 de şu ana kadar hiç yapılmamıiş büyüklükte bir savaş alanı yaptılar harbiden adı üzerinde oldu. Yani bu bile sadece COD ile değil diğer tüm savaş FPS oyunlarında farkı fazlasıyla yaratmıştır bana göre.
Aynen Cod 2 MW1-MW2 harikaydı Black Ops senaryo olarak iyiydi. Ama artık oyun gittikçe ses grafik olarak geriledi daha kötü bir hal aldı. BF3 de pek beğenmesem yine adamlar birşeyler yapmaya çalışmış. BC2 en iyisi BF olarak.

FantasyFiRe

20.6.2012 11:26:56

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri call of duty, battlefield den kat kat daha gerçekçi idi.düşme sebebi ise aldığı bazı radikal kararlar,inifinity wardın başındakilerin gidişi,treyarchın inifinity wardı kopyalaması .call of duty serisi düştü; fakat kalkacak.sonrasını dice ve ea düşünsün
ya misafir çok mu fanatiksin yoksa oyundan mı anlamıyorsun BF3 gördükten sonra oyundan anlayan biri en azından hakkını verir. Tüm COD fanatikleri biraz objektif olun fanatikliği bırakın şu anda Activision BF3 ün üzerine koyacak dercecede bir oyun yapsa sonuna sonuna kadar desteklerim ama adamlar 6 senedir aynı grafikleri cilalayıp millete 160 tl den satışa sunuyolar en sinir olduğum nokta bu. Ben de COD serisinin COD1,COD2, MW ve MW2 serilerini severek oynadım bu dördü gerçekten iyi oyunlardı tamam senaryo ve aksiyon olarak COD iyi olabilir ama gerçekçilik, grafik ve fizik motorları kıyaslandığında BC2 ve BF3 çok üst seviyede BF3 de şu ana kadar hiç yapılmamıiş büyüklükte bir savaş alanı yaptılar harbiden adı üzerinde oldu. Yani bu bile sadece COD ile değil diğer tüm savaş FPS oyunlarında farkı fazlasıyla yaratmıştır bana göre.

RealArek

20.6.2012 10:54:50

0
Ben BC 2 le BF 3 aldim 2 side birbirinden güzel BF 3 premium indirime girince almayı düşünüyorum.

Mactavish-

19.6.2012 19:00:55

+5
MW2 > MW3 BC2 > BF3

BSC Misafiri

19.6.2012 18:06:58

0
BSC ekibininde söylediği gibi başarılı ama BC2 deki tadı veremedi

BSC Misafiri

19.6.2012 17:39:24

+1
battlefield 3 cod u ezip geçmiştir savaş atmosferi süper silah sesleri dehşet coddan bana göre çok üstün gerçekçi olmak lazım, ama ea güncemelerle oyunu mahvetmiştir oyun sürekli donmaktadır aldığımada pişman ettirmeyi başarmıştır umarım akıllanırlardüzeltirler yoksa ea ya bidaha para vermem sinir oldum oyunuma oynuyamıyorum çünki

Wayward Son

19.6.2012 16:51:09

+1
İlk oynadıkları BF, BF3 olan grafik delileri bir zahmet intihar etsinler, bilhassa misafirler.

BSC Misafiri

19.6.2012 15:27:15

0
Bence bu tarz oyun sitelerine kayıt olurken tc no ile yaş tespiti yaparak kayıt olunmalı. Baksanıza beyler kal of dutucu gençler toplanmış gene.

BSC Misafiri

19.6.2012 14:08:20

-1
call of duty, battlefield den kat kat daha gerçekçi idi.düşme sebebi ise aldığı bazı radikal kararlar,inifinity wardın başındakilerin gidişi,treyarchın inifinity wardı kopyalaması .call of duty serisi düştü; fakat kalkacak.sonrasını dice ve ea düşünsün

AutumnRain

19.6.2012 12:01:53

0
Adamlar yeni bişi denediğinde tabi ki buglar çıkar.Gerçi şu ana kadar hiç bugla karşılaşmadım.İlk çıktığından beri oynuyorum.Bakın Fifa'da Impact Engine'yi kullanmaya başladı bir sürü bug çıktı.Bazı oyunlar hep aynı gittiği için bug olması zor bir şey.

BSC Misafiri

19.6.2012 11:38:16

0
söylenenler pc için ise zaten pc de gelecek nesil diye bişey yoktur...yeni nesil konsollarda BF3 pc de gözüktüğü gibi gözükecek denmek istenmişse buna katılırım...kısacası PC deki BF3 e bakın gelecek nesil konsollardaki grafik kalitesini görün...

BSC Misafiri

19.6.2012 11:37:34

-1
Mactavish- sen ne anlatıyorsun şekerim...

BSC Misafiri

19.6.2012 11:37:18

0
EA gelecek nesilde de oyun ödülü yerine "Altın Dışkı" almaya devam eder :D Frostbite yeni nesilde iyi iş çıkarabilir, ama moh ve bf3 hepsi sıradan oyunlardı. VGA gibi en önemli yerlerden eli boş döndü bugfield 3

BSC Misafiri

19.6.2012 11:37:06

+1
herşey grafik degilmi :D 53 muco ? :D hangi devirdesin birader. herşeyin birbirine girdigi bir alandamı yoksa gerçek savaş hissi veren bir alandamı oynamak istersin cod da herşey birbirine benziyor herşey aynı adamı görmek için çok oynayıp alışmak gerekıyor bf3 te okadar gerçekci mimiklerine kadar gerçekcilik var. sniperlerin zoom acıtıgında uzaktan yansımasına kadar herşeyi gösteriyor evet tamam bazı buglar olmuşt zamanında ama şimdi gir bak 1 tane bug bulamazsın sende sırf bug bulmak için tirene ZORLAyıp filan tepelere tırmanmak için mav kullanarak zorlarsan tabi bug olur adam gibi oynarsan adam gibi olur. codda sanki hiç yok :D adam duvarın içine girmiş be kovanın içine giriyor da gözükmiyor sen düşün. bug konusunu geçin. BATTLEFİELD 3 PC Sİ KALDIRMAYANLARA UYGUN DEYİL. cünkü özen isteyen oyun taktik zeka planlama ortaya çıkar bu oyunada cod da kırsal arazi varmı hiç ? girinde conquestlere görün haritayı helede türklerin clanlarında microfon karşılıgı takımlar kurulursa zevkinden bırakın oynamayı bidaha coda bakmazsınız.

SirPeter

19.6.2012 10:52:50

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri COD'^da tank yok,
CoD: WaW ve CoD: UO'da vardı ve ayrıca neden böyle ayrımcılık yapıyorsunuz ki, ben bir oyuncu olarak ikisini de oynuyorum siz sanki illa ki birinin seçmek zorundaymışı gibi davranıyorsunuz

Mactavish-

19.6.2012 04:50:33

-1
The Witcher 2 yapan şirket gelsin bunlardan sonrada, adamlar bunlar gibi boş konuşmuyor. Gelip deseler bizim yaptığımız oyun BF3 hertürlü döver diye hak vericem her türlü bu saçmalığın üstüne. Yok oyun konsolda kötüymüş PC de oynayın konuşun falan demesin kimse oyun konsolda kötüyse PC de cilalı sadece genel olarak bence okadar iyi değil ve boş grafik var oyunda.

C28_

19.6.2012 01:10:43

0
BF3 PC de oynadıktan sonra PS3 de denedim eğer firma bunu PS3 port ederken PS3 tam gücünü kullandıysa söyledikleri sonuna kadar doğru. Oyun PS3 rezil durumda her şeyinden kısmışlar gelecek nesilde ancak PC düzeyine yetişir. Ancak bu oyunun konsol sürümleri satıldığı fiyatları hak etmiyor. PC de BF3 Limited e 75 TL verirken PS3 sürümüne 160TL para verdik. Açıl elinizi altın verecem EAAAAAh...!

Serious Cat

19.6.2012 00:53:05

-2
quote:

Orijinalden alıntı: Databasé Kim ne derse desin Battlefield 3 gelmiş geçmiş en iyi FPS oyunlarından biridir
CoD fanları hadi devam eksilemeye

BSC Misafiri

19.6.2012 00:40:12

+1
peh be bf3 müş tamam gtrafikleri falan çok çok muazzam düzeyde ama kimse karşıtını söyleyemez bu oyunda aşırı bug var

BSC Misafiri

19.6.2012 00:39:34

0
Ben Asus N53SV Dİzüstü i7 2630qm ve gt m540m 1280 x 720 med ayarlarda 36 kare alıyorum hiçde kasmıyor.Grafik motorunu kötülemeyelim.Ve muhteşem bir oyun mw3 gibi basit değil.(FANBOY DEĞİLİM)

BSC Misafiri

19.6.2012 00:30:11

+2
COD'cular bende sizler gibi gözlerimi bu türe COD'la açtım,bende sizler gibi,sizin gibi fanboyların laflarına bakarak BF serisinden uzak durdum,yılbaşında COD'un grafiklerinden dolayı BF3 indiriminden yararlanarak oyunu aldım ve şu anda premium üyeliğim var.Gelelim COD sonrası BF3'e; İlk başlarda oyuna adapte olmaya bir hayli zorlandım zira oynanış olarak baya bir farklı,ama oynanışa alışınca anladım ki,COD'da yerlerde sürünüyormuşuz. Çünkü,BF3'de COD'da olduğu gibi roketten duvarın arkasına saklanarak kurtulamazsınız,COD'^da tank yok,uçak yok,helikopter yok,panzer yok,jip yok,COD'da sığındığınız binayı tepenize çökertecekken son anda içeriden kurtulup tanka C4 yerleştirip patlatmanın keyfi hiç yok. Çatışmanın en hararetli yerinde tam,tüm düşman askerlerini öldürdüm dediğiniz anda vurulduğunuzda siz daha tüh diyemeden takım arkadaşınız tarfından yeniden oyuna dahil edilmenizin keyfini COD'da bulamazsınız,BF3'ün bernim gibi eski COD'cuların gözünde tek eksi yanı dar haritalardı onlarda geldi,daha ne olsun,yalandan yere fan boyluk yapmayın... Bana göre BF serisinin tek eksi yanı oyuncuların %40'ındaki pusma ısrarı,az biraz akıllı oynayınca onlarında hepsini bıçaktan geçirebilirsiniz... Şu anda ise Orgin'deki indirim sayesinde BC2'yi indirdim güncelleme yapmakta şu an yarında ona bakarız artık...

dragon18tr

19.6.2012 00:13:36

0
Bundan 5 yıl sonra oynicak oyun bulamicaz demekki.

CaSsErDoDo

18.6.2012 23:27:40

+4
quote:

Orijinalden alıntı: AutumnRain

3 kere eksi verdim
bende sana bir tane + veriyim gönlün olsun

Muco

18.6.2012 23:21:00

+2
Herşey grafik değil,grafikten çok oynayışa önem veririm.

game_freak

18.6.2012 23:20:31

+2
bf3 gerçekten mükemmel bir oyun görüntü olayını tıpkı batman gibi stabil yapmışlar bende çok dandik bir ekran kartı olmasına rağmen oyundan çok büyük keyif aldım hadi onu bırakın sırf o silah sesleri nesnelerin parçalanması gibi olayların için oynarım ben bu oyunu single modda senaryoyu call of gibi yaparlarsa call of biter diyorum ben :)

thepunisherWZ

18.6.2012 23:02:43

0
EA'e ithafen : youtube.com/watch?v=7mQtQVgl230

aykut291

18.6.2012 22:46:31

0
Eyvah Yandık ozaman Grafik bakımından çok üstün bir Motor olabilir ama Aynı Şeyi Optimizasyon açısından bakacak olursak.Single Player vuruş hissi, Kontrol Rezaletti.Gerçi Bu Yapımcıdan kaynaklanan bir hata birsonraki oyunda Böyle olacak die birşey yokda hani İnsan düşünüyoda. Valla benim Yeni nesilden beklentim öncelikle Yapay zekada çok ciddi oranda artış bekliyorum. Yeni Nesilde Battlefiled gibi sadece Grafik istemiyom. Oynanış 60 Fps olsun.Tabi Grafiklerde daha iyi olsun ama Battlefiled 3 gibi olmasın mümkünse :)

deerhunter1980

18.6.2012 22:44:19

0
Frostbite 2 yeni nesilse UE4 ve Luminous bundan bi sonraki nesil :D:D:D

Serious Cat

18.6.2012 22:33:55

+2
Kim ne derse desin Battlefield 3 gelmiş geçmiş en iyi FPS oyunlarından biridir

AutumnRain

18.6.2012 22:31:10

+2
quote:

Orijinalden alıntı: CaSsErDoDo grafiğe kastıkları çok belli çünkü grafikten başka bir şey yok oyunda
3 kere eksi verdim

Crynet

18.6.2012 22:23:17

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Firaristt O zaman yeni nesli at çöpe gitsin... Tek HD 6850 bile ultra'da açabiliyorken neyin nesi olacak bu yeni nesil? Bende çift 2GB MSI TF3 HD6950 var. Benim gibi sistemi olanlara sistemin hakkını verecek oyun gelene kadar sistemi değiştireceğiz herhalde...
GTX 680 Ekran Kartına 2000TL Vericekmisin Hayır Vermiceksin Ozaman Niye Grafik Motorunu Aşalıyorsun Kardeşim Oyunu Gelecek Nesil İçin Yapmış Olsalardı Büyük İhtimal Sadece GTX 680 100FPS Üstü Verirdi Peki Sadece GTX 680 Rahat Çalıştırdığı Bir Oyunu Nasıl Satsın Adam Mevcut Sistemlere Uyarlandı Ve Yapıldı Düşünmeden Konuşmak Diye Bunaderim.

Glukhovsky

18.6.2012 22:16:08

0
quote:

Orijinalden alıntı: Firaristt O zaman yeni nesli at çöpe gitsin... Tek HD 6850 bile ultra'da açabiliyorken neyin nesi olacak bu yeni nesil? Bende çift 2GB MSI TF3 HD6950 var. Benim gibi sistemi olanlara sistemin hakkını verecek oyun gelene kadar sistemi değiştireceğiz herhalde...
Senin yeni nesilden, grafikten anladığın şey sadece en üst düzey kartların çalıştırabildiği mi ? 6850 ekran kartım var ama aynı ayarlarda BF2'de, GTA 4'ten daha yüksek fps alıyorum.Sence hangi oyun yeni nesil gibi duruyor ? Hangi oyunun grafikleri daha iyi ? Sırf çoğu kişiden daha pahalı ekran kartları kullandığın için kendi diğerlerinden ayıran bir şeyler arıyorsun, optimizasyon nedir bilmiyorsun.

Wayward Son

18.6.2012 22:03:53

0
quote:

Orijinalden alıntı: waltran

sonuna kadar katılıyorum. ayrıca bf3 ün grafikleri bu neslin en üst düzeylerinden ama kesinlikle gelecek nesille alakası yok bence. yani gelecek nesil başlangıcı değil, bu nesil sonu diyebilirim. gelecek nesil sinema filmleri kalitesinde olacak diye beklentiye girdim ben ve günümüz donanımları çok güçlü bunlara özel optimizasyopnla geliştiriecek oyunlar gerçekten o dereceye yakın kalite verebilir ama gelecek nesil fos da çıkabilir çünkü adamlar her türlü para kazanıyorlar ve bu oyunları eleştirmeden satın alanların suçu, 2 reklama kanıp milyonlarca satın alınan oyunlar üzünden oyun dünyası ilerleyemiyor bence ve yeni çıkacak oyunlarda daha basit oluyor en iyi açıklamada bf3 buna. daha önceki oyunlarda daha iyi olan yönlerden daha kötü bir oyun sunuyorlar, vaatlerin yerine getirmiyorlar ama daha çok satıyorlar adamlar niye uğraşsın daha iyi bir oyun yapmakla?
İyi grafikten anladığımız şeyi düzeltmemiz lazım bence. Bak mesela BF3 mekanlarına, bomboş. Sadece yapı ve doğal öğelerin detayları yüksek. Ama o yapıların içi bomboş. Paris'i ele alalım. Binalara giriyosunuz bomboş. Kafeler bomboş. İran haritalarında, sokaklarında o mimari dokunun esamesi okunmuyor. Tamam COD motoru yakında bastonla yürüyecek ama bir mekana gidiğinizde kalite olarak düşük olsa da tonla öğe var. Eve giriyorsunuz öyle, kafeye giriyorsunuz öyle ya da bir fabrikaya vs. BC2 de böyle boş mekanlarda geçerdi. Ama delicesine yıkım vardı ve Dice BC'yi çıkarmadan önce ve sonra abuk subuk açıklamalar yapmıyordu. Tasarım malesef yok. Ayrıca BC2 de olup da BF3 de olmayan tonla şey var. Araç sayısı, sınıf dengesi, harita ebatları ve tema çeşitliliği (karlı, tropik vs), yıkım, arayüz rahatlığı... BF ruhuna aykırı garip garip ufak haritalar var. BSC ekibi çok güzel anlattı son Oyun Muhabbeti'nde. Aslında bunları konuşmamıza bile gerek yok, ne dedilerse altına imzamı atıyorum:) Yeni nesil BF3 ise bence Witcher 2 bir sonraki nesildir. Ayrıca her ne kadar oyun olarak sevmesem de Cry Engine varken yeni nesil budur diye konuşmamalı bence kimse.

waltran

18.6.2012 21:56:22

0
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son BF3 kötü oyun değil, ama BC2'den sonra attan inip eşşeğe binme etkisi yarattığı için malesef beklentileri karşılayamıyor.
sonuna kadar katılıyorum. ayrıca bf3 ün grafikleri bu neslin en üst düzeylerinden ama kesinlikle gelecek nesille alakası yok bence. yani gelecek nesil başlangıcı değil, bu nesil sonu diyebilirim. gelecek nesil sinema filmleri kalitesinde olacak diye beklentiye girdim ben ve günümüz donanımları çok güçlü bunlara özel optimizasyopnla geliştiriecek oyunlar gerçekten o dereceye yakın kalite verebilir ama gelecek nesil fos da çıkabilir çünkü adamlar her türlü para kazanıyorlar ve bu oyunları eleştirmeden satın alanların suçu, 2 reklama kanıp milyonlarca satın alınan oyunlar üzünden oyun dünyası ilerleyemiyor bence ve yeni çıkacak oyunlarda daha basit oluyor en iyi açıklamada bf3 buna. daha önceki oyunlarda daha iyi olan yönlerden daha kötü bir oyun sunuyorlar, vaatlerin yerine getirmiyorlar ama daha çok satıyorlar adamlar niye uğraşsın daha iyi bir oyun yapmakla?

sarjaleti

18.6.2012 21:53:55

-1
BC2 ayrı, BF3 ayrı güzel. En güzeli de BF2.

Mactavish-

18.6.2012 21:51:24

0
Bu oyun yeni nesilse gelmesin sakın yeni nesil. Siyah ve gri renkler dışında birşeyin olmadığı etrafın bomboş olduğu sanatsallık adına 1 gram birşeyin olmadığı balon grafikli bir oyun. Crysis Uncharted Killzone sanırım gelecekten gelen oyunlar.

Wayward Son

18.6.2012 21:38:28

-1
BF3 kötü oyun değil, ama BC2'den sonra attan inip eşşeğe binme etkisi yarattığı için malesef beklentileri karşılayamıyor.

RedTurkei

18.6.2012 21:25:31

0
çokta şaşılacak birşey değil 3-5 genç çocuk her oyunda yeni motor çıkaracak diye düşünüyor ama yok böyle bir saçmalık motora değil oyuna bak... hiç şaşırmadım BF3 ede kötü oyun diyenler yaa çok kötü bir pc de oynada yada konsolda tavsiyem 60fps normal ayarlarda full hd oyna öle gel .. Ultra bile demiyorum..

darknesssss

18.6.2012 21:22:02

0
BF3e kötü oyun diyonuz ya helal olsun sizin karakterinize..

BSC Misafiri

18.6.2012 21:10:42

-8
Gelecek nesilde bf3'ün esamesi okunmaz. Balon gibi şişirdiler BC2 birçok yönden daha iyiydi. Devamı iyi olabilir.

BSC Misafiri

18.6.2012 21:10:31

+4
Hayatın Hatası BATTLEFIELD 3 ' verdiğim paraya yazıklar olsun bbc2 ' yi 711 saat oynadım bf3 ' ü 41 saat zar zor.

Firaristt

18.6.2012 21:10:00

-3
O zaman yeni nesli at çöpe gitsin... Tek HD 6850 bile ultra'da açabiliyorken neyin nesi olacak bu yeni nesil? Bende çift 2GB MSI TF3 HD6950 var. Benim gibi sistemi olanlara sistemin hakkını verecek oyun gelene kadar sistemi değiştireceğiz herhalde...

CaSsErDoDo

18.6.2012 20:58:36

-14
grafiğe kastıkları çok belli çünkü grafikten başka bir şey yok oyunda

CooL_ROMEO

18.6.2012 20:57:56

0
Frostbite 2 şimdiki konsollar yüzünden kısıtlandı , bc2 deki kadar dinamik ortam yok
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Battlefield 3
+ TAKİBE
AL
510 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız