Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

GTA IV Oynadıktan Sonra Büyükannesini Öldürdü


    Dünyada yaşanan ilginç cinayet olaylarının faturası oyunlara kesilmeye devam ediyor. Bunlardan bir yenisi, geçtiğimiz Perşembe akşamı ABD'nin Louisiana eyaletinde yaşandı. 8 yaşındaki bir çocuk, GTA IV oynadıktan sonra büyükannesini öldürdü.
 
    Cinayetin perde arkasını soruşturan polis departmanının sonucuna vardığı bilgilere göre 8 yaşındaki ismi verilmeyen çocuk, cinayetin öncesinde GTA IV'ün PS3 sürümünü oynamış. Ardından ise televizyon seyreden 90 yaşındaki büyükannesi Marie Smothers'ı onun kendi silahıyla kasten vurmuş. Cinayetin zanlısı, 10 yaşından küçük olduğu için yargılanmayacak.
 
    Tabii bu tip haberde işin içine oyun ismi girince her zamanki gibi suçlu yine oyunlar ilan edilmiş. Ancak Grand Theft Auto IV'ün Amerika'da sadece 17 yaşından büyüklere satıldığını hatırlatalım.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak Inquisitr grand theft auto rockstar action sandbox grand theft auto IV gta gta 4 pc ps3 xbox 360
Diablo 3 Ek Paketi Konsollara da Gelecek mi? Nordic Games'in Önceliği Darksiders Serisinde
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Mirko100

27.8.2013 22:51:53

0
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/anYyO4E_460s.jpg

senjido

27.8.2013 19:41:37

0
"napak inanak mı?"

RealArek

27.8.2013 16:43:53

0
Ya bi kere yaşlı bi kadında o silah ne arıyo ikincisi o çocuğa hangi akılı gta aldı yani herşeyi oyuna atıyolar biraz ayleye baksınlar.

aura7

27.8.2013 15:36:46

0
Esas trajik olan çocuğun içi dolu ve kullanıma hazır bir silah bulması...

TheStarBox

27.8.2013 14:24:19

0
Çocuk TJ sanmış babannesini :D

BSC Misafiri

27.8.2013 00:09:57

0
hala oyunlar oyunlar sanki o aldatmaların konu edildiği dizilerin şiddet içeren filmlerin vs vs hiçmi suçu yok her oyun oyun oynayan cinayet işlese bugün pc firmaları iflas eder ve etratta adam kalmazdı

Donatn

26.8.2013 20:38:02

+2
playstation ı sağlam bir yere kaldırsınlar silah ortada dursun.Herkez güvende olur böylece..GERİ ZEKALI SÜRÜSÜ.

killuminati25

26.8.2013 17:54:08

+1
Niye büyükannesini öldürüyor gitsin oyun yapsın.. (bkz:cem yılmaz 2008)

gamer-x

26.8.2013 16:59:02

0
ülkemizde GTA milli oyun seçilmeli :) bütün cafelerde çoluk çombalak GTA oynar parası biter son yolparası ile abi 15 dakika daha oynayım dedikten sonra babadan dayağı yer yani anlıyacağınız yutdışındakinin tam tersi mağdurlar çocuklar :))

_nemesis__

26.8.2013 15:03:19

-1
aile kendi kaşınmış sanırsam.

2K

26.8.2013 10:00:11

+1
Polis neden bir de PS3'ü inceleme gereği duymuş onu anlamadım.GTA IV'ın zaten yaş sınırı var , silahın evin içinde çocuğun ulaşabileceği bir yerde durmaması lazım.Artık sanırım bu olayda oyunları suçlamayı seven medya bile GTA IV'ı suçlayamaz.

Recharged

26.8.2013 09:29:48

+1
O yaşta ki bir çocuğun GTA oynaması zaten en başında saçmalık.Aç Mario oynasın yada ne bileyim bir sürü çocuk oyunu var.Ailesi burada sonuna kadar suçlu.Çocuk bu neticesinde.

Master_Evil

26.8.2013 05:09:40

+2
çocuğun silaha ulaşabilmesi sorun

Tigerspeed

26.8.2013 04:20:06

+1
Adamlar psikopatsa oyun firmaların suçu nedir ? gülüyorum böyle haberlere.Adam GTA IV oynamış büyük annesini öldürmüş.Oyunlar bu kadar etkiliyorsa neden bir kişi NFS hot pursuit oynadıktan sonra polisleri peşine takıp caddelerde polis arabalarına vurmuyor.Yada ben neden çok sevdiğim oyun olan ace combattaki gibi bir F16 çalıp bir yerlere bomba atmıyorum.Yada niçin süper kahraman oyunu oynayan biri camdan atlamıyor.Demekki oyunlar değil insanda bitiyor iş.Psikopat insanları oyunlarla bütünleştirmeyin.

BSC Misafiri

26.8.2013 02:08:36

0
Amerika bireysel silahlanan insanlar oldukça Evdeki her silah oyuncak ...dikkat edin silahları çocukların ulaşamaycağı yere koyun. Anlayan anladı.

BSC Misafiri

26.8.2013 02:02:13

0
Hiçbir suçu yok çocuğun acıdım haline

digimoney$

26.8.2013 01:42:30

0
Bireysel Silahlanmaya Devam Eden Amerikan Birlesik Devletlerinin Sucudur Bu Dikkatli Olun Cocugunuzun Ulasamayacagi Yere Koyun Silah´i ,(Silahlari) anlayan anlar

Speck

26.8.2013 00:02:50

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri vallah ben oyun oynadıkca silah alasım diil ekran kartımı yükseltesim geliyo:)))
:D

BSC Misafiri

25.8.2013 22:48:12

+2
vallah ben oyun oynadıkca silah alasım diil ekran kartımı yükseltesim geliyo:)))

BSC Misafiri

25.8.2013 22:47:14

+1
Böyle vakalarda suçu ailede aramaktansa direk bilgisayar oyununa atmak daha kolay geliyor. Klasik ben pikaçuyum deyip balkondan atlayan çocuk vakası.

GorkemM1903

25.8.2013 22:40:19

0
quote:

Orijinalden alıntı: Ottoman Jester 18 yaşından küçüğüm. 18 yaş ve üstü bir oyun almak için mağazaya gittim. Mağazaya gittiğimde görevli adam bana oyunu sattı. Peki bu 18 yaş sınırı ne için var ?
Arkadaşım bu PEGI 18 yaşından küçüklere satmayın yasak yapın demiyor.Adamlar ''Biz bunu 18 yaşından küçüklere uygun görmüyoruz''.Mantık bu.

Ottoman Jester

25.8.2013 22:26:46

0
18 yaşından küçüğüm. 18 yaş ve üstü bir oyun almak için mağazaya gittim. Mağazaya gittiğimde görevli adam bana oyunu sattı. Peki bu 18 yaş sınırı ne için var ?

KaleyDeskop

25.8.2013 21:45:08

0
tekrar yorum yapayım tam b.k yoluna gitmiş zaten kadın 90 yaşında ölecek çoçuk 8 yaşında direk serbest ilginç vallah

KaleyDeskop

25.8.2013 21:43:48

0
arkadaşlar oyunlar tabiki insanlar üzerinde etki ediyor 22 yaşındayım battlefield oynadığım her gün silah alıp ateş açmak geliyor içimden bu yüzden silah ruhsatı alıcam tatmin olmak için birilerini vurmak niyetinde değilim

frukoman

25.8.2013 21:09:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri ne kadar para düşmüş acaba :D
hahahaha

BSC Misafiri

25.8.2013 21:08:15

0
quote:

Orijinalden alıntı: GorkemM1903
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

nedense hep bu tür haberler amerikadan geliyo
ve gelen haberlerde 18 yaşın altındaki çocukların bulabileceği yerde silah oluyo
ben 13 yaşındayım red dead redemption almak için 10 takla attım :D yinede almadım
ve benim gördüğüm bütün gta 4 kutularında 18 yaş sınırı var


Kardeşim bak 13 yaşlarındayken hep amerika hayalleriyle büyüdüm.Ama artık gözüm açıldı amerika o kadar pis biyerki.Evlilik dışı doğan çocuk sayısı çok yüksek.Aile ortamı yok insanlarda.Ve inanmıcaksın ama amerikada silah almak türkiyede 18 yaşından küçük birinin sigara almasından daha kolay.
singapura gidiyorum :D

cemecem21

25.8.2013 20:28:39

0
Türkiye'de olsa anlarım ama o kadar önleme rağmen abd de yaşanması tuhaf

addidas_85

25.8.2013 20:15:43

+4
Halbuki öldürdükten sonra gidip xboxı ile oynasa ne kadar doğru yapmış olacaktı...

Guest-6055013EF

25.8.2013 20:09:06

0
Hemen kötü bir olayda suçlu oyunlar oluyor.Medya faturayı oyunlara kesmekte çok istekli nedense.

iamburak

25.8.2013 20:04:12

+3
Kimse de demiyor ki suç silahı çocuğun ulaşabileceği bir yerde saklamak diye. Oyunda suç yok oyun hangi yaştakilerin oynayacağını belirten bir ibare koymuş her eve koruma bahşedecek değil. Aile'de de biraz suç mevcut o yaşta çocuğa bu tür oyun oynama özgürlüğü tanımakta ama asıl suç silahı çocuğun ulaşabileceği bir yerde saklamakta. Oyun oynasın veya oynamasın o silah onun ulaşabileceği yerdeyse o evde ölüm tehlikesi mevcuttur.

BSC Misafiri

25.8.2013 19:46:49

-1
Ecel bu olsa gerek üzüldüm kadına lan..

kinzy

25.8.2013 19:43:23

+2
oyuna saldırılcağına 8 yaşındaki çocuk silaha nasıl erişim sağıyormuş onu irdelesinler.

arda_xl

25.8.2013 19:41:04

0
Türk basını yine oyunlara saydıracak

mustafaAG1985

25.8.2013 19:36:11

+1
milyonlarca insan oyun oyunuyo kaç kişi adam öldürüyo. çocuk psikopatsa bunda oyunun ne suçu var. yeri geliyo hayatında pc görmemiş adamda cinayet işliyo.

RosesofSkies

25.8.2013 19:31:23

0
Kadına üzüldüm, ama asıl soru o silah neden küçücük çocuğun ulaşabileceği yerdeydi? Silah bağımlısı gerizekalı bir toplum olduklarını bir kabullenseler.

GorkemM1903

25.8.2013 19:28:51

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri nedense hep bu tür haberler amerikadan geliyo
ve gelen haberlerde 18 yaşın altındaki çocukların bulabileceği yerde silah oluyo
ben 13 yaşındayım red dead redemption almak için 10 takla attım :D yinede almadım
ve benim gördüğüm bütün gta 4 kutularında 18 yaş sınırı var
Kardeşim bak 13 yaşlarındayken hep amerika hayalleriyle büyüdüm.Ama artık gözüm açıldı amerika o kadar pis biyerki.Evlilik dışı doğan çocuk sayısı çok yüksek.Aile ortamı yok insanlarda.Ve inanmıcaksın ama amerikada silah almak türkiyede 18 yaşından küçük birinin sigara almasından daha kolay.

Sherlock69

25.8.2013 19:22:54

0
Bence o silahın çocuğun erişebileceği bir yerde olması tesadüf değil.

rigby7

25.8.2013 19:19:50

+1
Ben o kadar Postal 2 oynadım o yaşlardayken içimden hiç milletin üzerine kedi sıkıp işemek gelmedi.

BSC Misafiri

25.8.2013 19:16:15

+1
ne kadar para düşmüş acaba :D

BSC Misafiri

25.8.2013 19:16:10

0
nedense hep bu tür haberler amerikadan geliyo ve gelen haberlerde 18 yaşın altındaki çocukların bulabileceği yerde silah oluyo ben 13 yaşındayım red dead redemption almak için 10 takla attım :D yinede almadım ve benim gördüğüm bütün gta 4 kutularında 18 yaş sınırı var

BSC Misafiri

25.8.2013 19:16:05

0
8 yaşında olan çocuğa bu oyunu nasıl oynatırlar! 12-13 yaşından önce bu tür oyunlar oynatılmamalıdır. Gitsin PES oynasın... NFS oynasın...

BSC Misafiri

25.8.2013 19:16:03

0
O silahı nerden bulacakda eline alacaksa bence eline vermiş o kadın silahı hemde o yaştaki çocuk a öyle oyun oynatacak anne baba zaten çocuk yetiştirmeyi bilmiyordur.

Guest-90F2E1A19

25.8.2013 19:15:33

0
Bizde oynadık 8 yaşındayken GTA, hiç böyle olmadık. Bu aileyle ilgili bir olay. Bizim aklımızın ucundan geçmezdi çnk böyle görmedik, sevgiyle saygıyla, kültürümüzle eğitildik. Haberdeki ailenin nasıl olduğu ortada. 90 yaşındaki kadının silahı var, üstüne üstlük orta yerde. Çocuk doğduğundan itibaren yavaş yavaş psikopat olmuştur, babanesini vurabilecek kadar sevgisizleşmiş.

hasretbitmez

25.8.2013 18:23:48

0
O çocuğu getirin bana boğacağım :(

alike03

25.8.2013 18:22:09

+3
8 Yasindaki bir cocugun erisebilecegi bir yerde silah ne ariyor?

Guest-BB2CECC18

25.8.2013 18:21:08

+1
ManUnitedTv ; suç oyundamı? yoksa +17 yaş sınırı olan oyunu alıpta 8 yaşındaki çocuğa oynatanda mı?

Kreuger

25.8.2013 18:15:46

0
la zaten ebesine gicikmis zibidi ,öldürmüs sucuda ebesinin üstüne atiyo pic, kimbilir ne adi bir ortamda yasiyo

GorkemM1903

25.8.2013 18:12:57

-1
quote:

Orijinalden alıntı: ManUnitedTv Samet sen ne biçim adamsın ya? Hala suçlu oyun değil diyor,insan ölmüş insan.Sen hala kendinizi haklı çıkarma peşindesiniz.Senin anneni öldürecekler ki hala suçlu oyunlar değil diyebilecek misin?
Suçlu oyunlar değil.Şuan lise 3 öğrencisiyim gta vice city ilk çıktığında oynamaya başladım malibu clubda a katliyam yapmadım.Buna rağmen şuana bir delilik yapmadım

setgoset

25.8.2013 18:10:01

0
Bence böyle haberleri yayınlamasanız daha iyi olmaz mı? Çünkü bu haberler benim için haber niteliği taşımıyor. Ayrıca @bkaakco'ya katılıyorum 8 yaşındaki bir çoçuğa +18 oyununu ailesi oynatmamalı burada suçlu olan ailesidir benim için.

ManUnitedTv

25.8.2013 18:05:47

0
Samet sen ne biçim adamsın ya? Hala suçlu oyun değil diyor,insan ölmüş insan.Sen hala kendinizi haklı çıkarma peşindesiniz.Senin anneni öldürecekler ki hala suçlu oyunlar değil diyebilecek misin?

BSC Misafiri

25.8.2013 18:02:38

-1
Saçmalamayın. Asıl sorun o yaşta bir çocuğun silaha erişebilmesi. 8 yaşında bir çocuk oyun oynamamış olsa bile silahı merak eder, büyüklerine doğrultur veya silahı herhangi bir filmde görmüştür, merak eder ve silah ateş alır. Oyunla gerçek hayatı ayırt edemeyen yetişkin insanın akli dengesi bozuktur.

GorkemM1903

25.8.2013 18:02:29

+3
quote:

Orijinalden alıntı: cccaaannn bu abd deki çocuklarda bi sorun var ben 8 yaşımdayken de gta var dı oynayıp da birini öldürmedim bende onun oyun olduğunu anlayacak beyin vardı ama bu işte anne ve babamın katkısı var abd de 10 kişiden 8 i pisikopat olunca
arkadaşa ''-'' veren amerikalı aileler

mccall 54

25.8.2013 18:00:54

0
ya 8 yaşındaki çocuğa gta oynatmak nedemek bide silahı çocuğun ulaşabilceği biyere koymuşlar çocuk biliyodu yerini belliki suç ailesiesinlikle nin k

cccaaannn

25.8.2013 17:55:24

+2
bu abd deki çocuklarda bi sorun var ben 8 yaşımdayken de gta var dı oynayıp da birini öldürmedim bende onun oyun olduğunu anlayacak beyin vardı ama bu işte anne ve babamın katkısı var abd de 10 kişiden 8 i pisikopat olunca

demo22

25.8.2013 17:50:26

-1
gta 5 de karakter birisini öldürmüş parçalamış tuvalete tuvaletin içine tıkmış birde tekmeliyor üstünde zıplıyor gerisini siz düşünün.

AutumnRain

25.8.2013 17:38:26

0
quote:

Orijinalden alıntı: -berkay- Sonrada yok efendim oyunlar şiddete yönlendirmiyor . Bal gibide yönlendiriyor .
Evet kardeş bütün oyuncular katil olacak.Tüh. :(

BSC Misafiri

25.8.2013 17:20:30

-3
çocuk 8 yaşında, gta oynamasına izin verilmiş, silaha ulaşabilmiş, çocukta sinirine ateş etmiş " nası izin verirsiniz bana " diye.

Tall Man

25.8.2013 17:20:21

-5
Sonrada yok efendim oyunlar şiddete yönlendirmiyor . Bal gibide yönlendiriyor .

bkaakco

25.8.2013 17:11:18

+3
Oyun 18+ olduğu için suç çocuk ve ailesinin.

waltran

25.8.2013 17:10:39

-2
quote:

Orijinalden alıntı: Sherlock69 O yaşta çocukların aklı 1 karış havada olur aklı sarmaz ona o oyunu oynatanları yargılasınlar işlerine mi geliyor anlamıyorum ki oyunları suçlamak.
aynen katılıyorum. o oyunu oynamasına izin verenleri, oyunu satın alanı yargılamalı hem çocuğun psikolojini bozuyorlar hem de böyle olaylar oluyor. kaldı ki 8 yaşında çocuk silahı nasıl buluyor? ruhsatlı silahlar benim bildiğim kilitli çantada saklanır, silahın sahibide yargılanmalı ki zaten cezasını bulmuş. kim bilir belkide kendini öldürttü 90 yaşında

BSC Misafiri

25.8.2013 17:10:33

-11
Bir Oyun Oynamak 1 Saat Bir Kişiyi Öldürme 1 Dakika Polisi Arayıp Kendini İhbar Etmek 30 Saniye Bir Kişiyi Öldürüp Özgür Kalmak Paha Biçilemez

BSC Misafiri

25.8.2013 17:10:29

-2
SUÇ OYUNUN O ÇOCUĞA OYNATANDA

RockHopper97

25.8.2013 17:09:08

+1
Şimdi oyun zaten 18+ hadi 11 yaşındakileri anlarım da... Adamlar gitmiş 8 yaşındaki çocuğa GTIV almış sonra etraft silah bırakmış sonra suç oyunun...

-Bozuk Dualshock-

25.8.2013 17:08:58

0
bende 7 yaşındayken gta vice city yi bitirdim . bence çocuk manyak hem kadında 90 yaşında eceli gelmiş artık

SOLID SNAKE

25.8.2013 17:07:35

+16
Onun yaşındayken bizde Doom vs oynuyorduk da tutup kimseyi vurmadık, dövmedik. Çocuk sipastikse oyunların suçu ne.

CILGIN_TURK_96

25.8.2013 17:06:04

0
o silahin etrafta ne isi var ?

Guest-F113A1C22

25.8.2013 17:02:32

0
Koyduğunuz resmi araba sandım ne alaka diyordum dikkatli bakınca anladım silahmış :D

Sherlock69

25.8.2013 17:02:10

+1
O yaşta çocukların aklı 1 karış havada olur aklı sarmaz ona o oyunu oynatanları yargılasınlar işlerine mi geliyor anlamıyorum ki oyunları suçlamak.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Grand Theft Auto IV
+ TAKİBE
AL
41 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız