Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

CoD: MW 3'ten TR Altyazılı Oynanış Videosu


    Call of Duty: Modern Warfare 3'ün ilk kez E3 2011'de gösterilen ve 'Black Tuesday' adlı bölümünü gösteren oynanış videosuna sıkı takipçilerimizden Emre Yıldız, Türkçe altyazı yüklemiş.
 
    Eğer bu videoyu Türkçe altyazılı bir biçimde izlemek istiyorsanız aşağıdan ilgili videoyu bulabilirsiniz.
 
     Teşekkürler, Emre Yıldız.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
türkçe altyazı Call of Duty: Modern Warfare 3 MW3 Activision Sladehammer Infinity Ward PC PS3 Xbox 360 Wii DS FPS
Grand Slam Tennis 2'den İlk Ekran Görüntüleri Razer'in PC'cilere Sürprizi Belli Oldu; Blade!
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

2.11.2011 13:56:05

-1
Grafrik kötü diyenlerin beklentisi nedir acaba?

dilikoglu1

1.9.2011 20:03:49

+1
Bf3'ün konsol görüntülerini görünce midem bulandı.Pc'de iyi iş yapar.MW3'ün grafikleri gayet güzel ve grafik hariç her konuda bf3'ün önünde.Oyundan anlamayanlar mw3 oynar oyundan anlayan bf3 alır oynar diyorsunuz.Böyle diyenlerin oyun sektöründe olması kadar yanlış bir durum olamaz.İyi pc'si olan 2-3 tane bebe geliyor ve her mw3 konusunun altına saçma sapan ve gerçekle alakası olmayan yorumlar atıyor.Neymiş ek paket gibi olmuş lan daha oyunun apaçık bir videosu gelmedi.Yarım dakikalık kamerayla çekilmiş hiçbir şey anlaşılmayan görüntünün altına cod'yi hiç oynamamış yada akrabasında 1-2 bölüm ateş etmeye çalışanlar ek paket gibi grafikler iğrenç herşey aynı yazıyor.Oyundan anlayan bir kere bf3'ü mw3'ün yanına bile yaklaştıramaz.

umutcanuygun

29.8.2011 13:27:19

0
Oynanış kötüydü hikayede sanki bir sıkıcılık var :S 8. dakikadan sonra sıkıldım birazda black ops havası vardı o daha da sıktı canımı :S

sendemail

29.8.2011 06:15:36

0
İyi güzel hoş da önceki serilerle aynı tat da dahi değil, black ops açık ara daha ıyı bundan. Grafıkler vs.re muhım degıl ya oynanabılırlık? dıfı dıfı tufele gez ancak,manyak manyak tetıge bas, bıraz heyecan doku vs.re nerede? lunapartlardakı ordeklerı vuralım bu dönem oyunu olmus.1996 da doom vardı ,höt dıye anıden yaratık cıkardı kapıyı acınca ,heyecan gırlaydı e bunda pekı? bu sefer oyunda sadece ateş etme tusuna basmanız kafi gerisini oyun kendılıgınden yapıor zaten.Tabı oyundan 10 dakıkalık bır kısım ıcın soylenebılecekler bu ,solıtaıre daha eglencelı bıraz karar almaya yonlendırıor oyuncuyu.BF3 ıle kıyaslamayın bence ,BF3 ayrı bırsey olmus...bakıyorumda black ops hıkayesıyle aksıyonuyla adam gıbı oyunmus...

Nipalensis

28.8.2011 23:12:50

0
MW3 15 dolardan DLC olarak satılsa ve o sırada yeni sistemler ve yeni motor geliştirseler daha hoş olurdu. Bf3 ile Mw3 ayrı türlerin oyunu.Codda kapıdan girerken stun atar zıplar dalarsın vurursun yatarsın çünkü oyun arcadedir ve gercekciligi azdir, amac saf aksiyondur. Bfde 2 kisi 2 tarafa gecer koseleri kontrol eder taktikler dusunulerek iceri girilir. + araclar kullanilir. Amac gercekcilik, derinlik ve aksiyondur. Farkı anlayin.

wichtking

28.8.2011 22:45:35

0
yani ortalık savaş yerine dönmüş bf daha iyi mw daha iyi diye ben cod cuyum tamam bf3 grafik olarak daha iyi ama satışlarda cod un geçiceğinede şüphe yok

BSC Misafiri

28.8.2011 19:02:45

0
grafik yüzünden değil eki arkadaşım oynanış sürekli aynı artık sıktı herkesi oyudna birkaç birşeyi değiştirseler tamam ama hep aynı sialhlar aynı maplar birbirine benziyor killstreaklar perkler bile aynı Ben hep battlefield seven biri oldum ama bf3 bu sene farklı birşey sunuyorkesinlikle COD bu haliyle almaya değmez ÇÖP bir oyun

BSC Misafiri

28.8.2011 19:02:29

+1
bf3 fanları bende bf3 her türlü daha iyi diyorum ama cod'e bu kadar düşmanlık ne böyle ya burda yazmayın gidin bf3 konusuna yazın. adamlar bıktı artık

BSC Misafiri

28.8.2011 19:02:13

0
Şunu söylemekten çekinmem:Oyunda kırılabilip dökülebilen hiç bir şey yok. Bıçaklama animasyonu hala mw2 ile aynı grafik motorun da fark göremedim. Oysa bf3 öyle mi

Guest-BB2CECC18

28.8.2011 04:22:36

0
Ne istiyorsunuz şu Call of Duty'den anlamıyorum.Ne kadar grafikçi çıktını be arkadaş.Bazıları hala anlayamamış Counter Strike , Call of Duty gibi oyunların neden milyonlarca kişi tarafından oynandığını.Battlefield 3'ün grafikleri daha iyi olabilir ama herşeyin grafik olmadığını Crysis 2 ile görmeniz gerekirdi. Singleplayer modu her zamanki gibi bol aksiyonlu geçerse ve multiplayer modları zevkli olursa tadından yenmez.Zombi modu olmayacak sanırım bu biraz kötü olabilir.Battlefield 3'te zombi modu gibi farkli bir modda yok.Geniş haritada zamanınız koşuşturmakla geçiyor.Her 2 oyun fps olsada aslında birbirlerinden çok farklılar.

BSC Misafiri

27.8.2011 21:44:09

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri archangelmi nedir takmayın beyler adam troll ona laf söyledikçe devam edecek kafası yokki düşünenibilsin
resmini bile troll yapmış işte zeka

gekuzum

27.8.2011 21:05:55

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri archangelmi nedir takmayın beyler adam troll ona laf söyledikçe devam edecek kafası yokki düşünenibilsin

thepunisherWZ

27.8.2011 20:16:35

0
Neyse oynanışa yeni birkaç şeyler katmışlar.Aynı pilavı ısıtıp üstüne tuz biber ekip vermişler önümüze. Bari Cpt. Price, v.b karakterlerin akıbeti belli olsa da zevkli bir oyun oynayabilsek.

BSC Misafiri

27.8.2011 17:15:45

0
ben beğendim çatışmalar hoşuma gitti birde bf3 le bu oyun ayrı oyunlar karşılaştırmayalım lütfen sabırsızlıkla bekliyoruz.

BSC Misafiri

27.8.2011 17:15:43

0
archangelmi nedir takmayın beyler adam troll ona laf söyledikçe devam edecek kafası yokki düşünenibilsin

BSC Misafiri

27.8.2011 17:15:34

0
beyler ne derseniz deyin yine mw3 bf3 ten daha çok satılacak ve daha çok oynanılacak çünkü grafik olarak bf3 daha iyi olsa bile oyun dinamikleri ve oynanış olarak en iyi fps tartışmasız cod dur cod un asıl kazancıda bu zaten ama bf3 fanboylarıda dinamikleri ve oynanışı beceremiyen bf3 ü grafiklerle savunmaya çalışıyorlar ancak bir yere kadar

Fingolfin.

27.8.2011 17:00:29

0
BF3 grafik olarak daha iyi duruyor.Fakat önemli olan bence o oyundan ne kadar zevk alacağımız.Bu yüzden iki oyun çıkmadan yorum yapmak istemem.İkiside alıcak, bakalım hangisi daha iyi olucak.

Callum

27.8.2011 15:45:43

-1
Oyunuda inş bu şekilde yaparlar

.Hawx

27.8.2011 15:44:09

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri video epi topu 430p kalitesinde siz buna dayanarak mı bf3 al diyorsunuz x.D yuh be böyle at gözlüklüleride ilk defa görüyorum bf3 ne kadar başarılı olursa olsun call of duty mw3 ile her türlü rakibini yine geride bırakacak... bu görüntü kalitesi düşük videoda bile grafiklerin çok iyi olduğu az çok belli oluyor...! :D
1080'i bırak 9999p bile olsa bu oyunun grafikleri iyi gözükemez.

Guest-96C8A0517

27.8.2011 15:12:41

0
Umarım gerçekten Türkçe olduğu zamanlarıda görürüz...

BSC Misafiri

27.8.2011 13:21:05

0
videonun çekim kalitesine bile bakmadan grafikleri kötülemek işte BF3 fanboyluğu budur

Archangel™

27.8.2011 13:16:08

0
quote:

Orijinalden alıntı: golembs

Dünyada sesler değişmediği için sesler aynı olur tabi yorum yazmadan önce düşün.
CoD serisindeki sesler dünyadan mı Hiçbir zaman gerçeğe yakın bir ses kullanmadılar tabi kim uğraşıcak bir alanda silah seslerini kaydetmeye yoksa 1 yıla yetişmez oyun Gerçek silah seslerinide duyuyoruz FPSRussia sağolsun youtubeda pisikopat adam

ysfcn

27.8.2011 13:04:50

-1
quote:

Orijinalden alıntı: med_cezir197 beni gıcık eden grafiğin kötü olması değil . hep aynı grafiği hep aynı sesleri hep aynı oynanışı sunmalararı. bu sene alınmayı hakeden bir firma değil açıkcası insanların bazı zaaflarını suistimal ediyorlar birileri bunlara dersini vermeli >:
Dünyada sesler değişmediği için sesler aynı olur tabi yorum yazmadan önce düşün.

Archangel™

27.8.2011 12:50:54

0
CoDcuların yeni savunma şekli video 480p , 1080pde izleyinde devasa grafikleri görün .. Daha 1080p videonuz yok (çünkü olamıyor) en fazla 720p survival trailer ordada gördük grafikleri yine aynı yine aynı BF3 1080p 60 fps Caspian Border videosunu pcnize indirip at gözlüklerinizi çıkarıp bir izleyin bakalım

Anterman

27.8.2011 12:22:55

-2
süper olucak bu oyun

fucker-fukara

27.8.2011 11:59:22

0
hep müslüman rus öldürüyolar insanlar araasında sanal kavgalar çıkarıp oyun satışarını tetikliyolar bf 3 mwf ,pes fifa,xbox360 ps3 yani insanların buna düşmesi çok garip

RISC64

27.8.2011 11:51:27

0
beni gıcık eden grafiğin kötü olması değil . hep aynı grafiği hep aynı sesleri hep aynı oynanışı sunmalararı. bu sene alınmayı hakeden bir firma değil açıkcası insanların bazı zaaflarını suistimal ediyorlar birileri bunlara dersini vermeli >:

BSC Misafiri

27.8.2011 11:48:45

-1
video epi topu 430p kalitesinde siz buna dayanarak mı bf3 al diyorsunuz x.D yuh be böyle at gözlüklüleride ilk defa görüyorum bf3 ne kadar başarılı olursa olsun call of duty mw3 ile her türlü rakibini yine geride bırakacak... bu görüntü kalitesi düşük videoda bile grafiklerin çok iyi olduğu az çok belli oluyor...! :D

BSC Misafiri

27.8.2011 11:48:30

0
ama şöyle bir şey var mw2 ve black ops kısa idi yani senaryo modu... mw1 daha uzundu hem bölüm olarak hem de bölümler içindeki görevler olarak bence tek kişilik senaryo modu en az mw1deki kadar uzun olmalı yoksa tadı damağımızda kalır..

berkxy

27.8.2011 11:34:40

0
sıkar hep aynı şey tıkı tıkı tıkı adam vur dur...

rambocuk

27.8.2011 09:51:24

0
gayet güzel grafiklerde normal iyide değil kötüde değil codmu cudmu tartışmasına değmez bence çünkü kesinlikle ikiside ayrı bir tad veriyor:)))

BSC Misafiri

27.8.2011 09:28:28

0
Bune böyle ? mahalledeki 9 yaşında çocukların ''benim abim döverrr'' 'hayır benimki'' diye kapışması gibi tartışıyorsunuz yok efsane seriymiş felan Gerçekler; -bf3 grafik olarak ezer -bf3 kitlesi daha elit, 7 yaşındaki çocuk gelip bf3 oynamaya çalışmıyor -bf3 multiplayerında haritalar daha geniş mw3'de ufak -bf3'te apc den tutun jet uçağına kadar araç çeşitliliği var mw3'de yok Ve son olarak ACTIVISION tüm cod oynayanları her sene salak yerine koyuyor aynı içerikli oyunu 100 tlye satıyor ve siz de alıyorsunuz kardeşim gidin alın MW2 multiplayer oynayacaksanız zaten black opsta da farklı birşey yok MW3'te de olmayacağından adım gibi eminim... Tabi buradaki cod'u savunan çoğu kişi orijinal almadığı için onlara göre ne var değil mi mahalledeki korsancı ''abilerinden'' dvd bazında sömürüyorlar sonrada biz yenilik istemiyoruz zaten böyle güzel diye orijinal alanların haklarını gasp ediyorlar Battlefield verdiğin parayı hakediyor Activision Mw3'ün içeriğini mw2'ye ek paket olarak çıkarıp 10 dolara satsaydı belki almaya değerdi... ama bu haliyle tam bir Ç-Ö-P

BSC Misafiri

27.8.2011 09:28:06

0
bu kadar cahil olmayın 360p de oyunun kalitesi dandik olur tabi 1080 Full HD de izleyin bide Battlefield 3 iddalı bu çekişme bizim için yararlı beyler çünkü ne kadar çekişme o kadar kaliteli oyun :)

BSC Misafiri

27.8.2011 09:27:55

0
xxyavuzxx silah seslerini bf3 ile karşılaştırınca su sabancası gibi hissediyor millet doğal olarak zuuhahaha forever bf3 baby !

BSC Misafiri

27.8.2011 09:27:38

0
Ne Bf3'cü ne de MW'ciyim.Aksine mw serisini tüm bf'lerden daha fazla oynadım.Özellikle serinin ilk oyunu gibi tatlılıktan sonra mw2 ancak bu kadar iyi gelebilirdi güzeldi hostu ama su saatten sonra mw3 video'da gösterilecegi sekilde olursa online oynamak için bf3 alma niyetindeyim.Video hakkındaki tek yorumum yetersiz olduğu yönünde.Grafiksel manayı da geciyorum hani zaten 3-4 oyundur bize aynı grafik motorunu güncelleyip güncelleyip bi sağdan bi soldan önümüze koyuyorlardı.Hikaye kurgu gidişat hoş olunca grafikler yetiyor ama bunlar da sıkıntıya girince oyuna oyun gözüyle bakamıyorsun.Hani sırf mw serisinden olduğundan oynanılacak bir oyun evet ama seriye yakısacak gibimi diye sorarsanız hayır cevabını verecegim.Bu arada amatörce de olsa altyazı eklenmesi iyi olmus.Gerçi ben tr altyazılı deyince böyle konunun anlatıldıgı genis konusmaların yer aldıgı bir video da bekliyordum yine de tesekkürler.

sniper23

27.8.2011 08:09:45

0
ilk cod çıkan mallara bi yazı yazayımda görün ilk ne çıkmış Battlefield Yayımcı(lar) Electronic Arts Dağıtıcı(lar) Electronic Arts Yapımcı(lar) Digital Illusions CE Platform(lar) Microsoft Windows, Xbox, Xbox 360, Macintosh, Mac OS X, PlayStation 2, PlayStation 3, iOS Çıkış tarih(ler)i 2011: Battlefield 3 2010: Battlefield Play4Free 2010: Battlefield Bad Company 2: Vietnam 2010: Battlefield Bad Company 2 2009: Battlefield 1943 2009: Battlefield Heroes 2008: Battlefield Bad Company 2007: Battlefield 2142: Northern Strike 2006: Battlefield 2142 2006: Battlefield 2: Modern Combat 2006: Battlefield 2: Armored Fury 2006: Battlefield 2: Euro Force 2005: Battlefield 2: Special Forces 2005: Battlefield 2 2004: Battlefield Vietnam: World War II Mod 2004: Battlefield Vietnam 2003: Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII 2003: Battlefield 1942: The Road to Rome 2002: Battlefield 1942 Tür(ler)i Aksiyon, Savaş Biçim(ler) Tek oyunculu Çok oyunculu Online Kooperatif oynanış Sınıf(lar)ı Birinci şahıs nişancı Üçüncü şahıs nişancı Call of Duty Infinity Ward tarafından geliştirilen ve Activision tarafında 29 Ekim 2003 tarihinde piyasaya sürülen serinin ilk oyunudur. id Tech 3 oyun motorunu kullanır. Oyundaki Captain Price adındaki bir komutan oyuncuların aşırı beğenisini toplamıştır. Oyuncular Activision'a Captain Price'ın yeni oyunlarda da yer alması için mektup ve e-postalar yağdırmışlardır. Call of Duty 2 de Captain Price tekrar kendini göstermiştir. Ancak oyunun diğer serilerinde Captain Price'in yerini torunu olan John Price almıştır. John Price Call of Duty 4: Modern Warfare ve Call of Duty: Modern Warfare 2 oyunlarında da karşımıza çıkmıştır. Call of Duty 2 Infinity Ward tarafından geliştirilen ve Activision tarafından 25 Ekim 2005 tarihinde piyasaya çıkarılan serinin 2.oyunudur. 13 Haziran 2005'de Mac OS X ve 15 Kasım 2005'de Xbox 360 versiyonları raflardaki yerini almıştır. Bu oyunda da Captain Price kendisini göstermiştir. Serinin en beğenilmiş oyunlarından biridir. Call of Duty 2: Big Red One PS2, Xbox ve Gamecube için çıkarılmış bir II. Dünya Savaşı konulu bir video oyunudur. Call of Duty: United Offensive yapımcısı Gray Matter Interactive, Pi Studios ve Treyarch'nin ortaklaşa geliştirdiği oyun Activision tarafından piyasaya sürülmüştür. Big Red One, serideki diğer oyunların aksine sadece bir ülke ve askerleri açısından savaşı değerlendirmiştir. Oyundaki görevler; Kuzey Afrika, Sicilya, Normandiya Çıkarması. Call of Duty 3 Xbox 360, PlayStation 3 ve Wii platformlarında piyasaya sürülen serinin üçüncü oyunudur. II. Dünya Savaşı'nda sadece Fransa cephesini konu alan oyudur. Aynı zamanda Treyarch'ın ilk Call of Duty oyunudur. Bu oyun beğenilmiştir Call of Duty 4: Modern Warfare Serinin bomba etkisi yaratan oyunudur. Seride ilk defa II. Dünya Savaşı konusunun dışına çıkılıp modern savaşlar konu edilmiştir. Bu oyun çok iyi eleştiriler almıştır. Activision tarafından çıkartılmıştır. Yaşanan olaylar hayali bir Üçüncü Dünya Savaşı'nı konu alır. Oyunda Call of Duty 2 deki en beğenilen komutan Captain Price'ı göremeyiz ama onun yerine torunu ordudaki görevini üstlenmiştir. Burda gördüğümüz Captain Price Call of Duty 2'deki Captain Price'ın torunudur. Call of Duty: World at War Serinin beşinci, Treyarch'ın ikinci oyunudur. Yine II. Dünya Savaşı'na dönülmüştür fakat bu sefer Pasifik Cephesi de oyuna eklenmiştir. Treyarch'ın ilk oyunu Call of duty 3 gibi bu oyunda aşırı beğeni toplamıştır. Oyunda bir komutan mutlaka ölür. Savaşta 2 türlü ordu vardır. Ama 1942-1943-1944 yıllarının Rus cephesinde olmaması eleştiriye neden olmuştur. Bu oyundaki Viktor Reznov Ve Dimitri Pet Not:daha fazla sığmıyor yazı

desiremusic

27.8.2011 08:06:48

0
Böyle bi oyunda, böyle bir şehirde tek eksik yıkılan yapıların olmaması. Oda nasıl bi oyun olur artık bilmiyorum, düşünseneze kaç metre yüksekliğindeki bi binanın siz Reaper kullanınca yıkıldığını falan. Mükemmel olurdu.

Cpt. Miller

27.8.2011 07:34:51

0
Bu oyunu alıcağıma Red Orchestra 2'yi alırım daha iyi.

Kangar Culeyşıns

27.8.2011 06:04:03

+1
yapay gerizeka

alito

27.8.2011 05:26:30

0
bf3 e göre silah sesleri ve grafik kötü. tabi grafiklerde konsol görüntüsü olmasınında dezavantajları var sanırım. ancak bölümdeki şehir ambiansı crysis 2 yi baz alacak olursak, çok daha gerçekçiydi. bu konuda çok iyi iş çıkarmışlar.

by_monster23

27.8.2011 04:39:14

+3
kusura bakmayında bir arkadaşımız şarjör değiştirme bile aynı demiş şarjör değiştirmek tabi aynı olcak yeni animasyon olarak ne bekliyosun adamın poposundanmı çıkartsın şarjörüde taksın cod bence gzl oyun benim belirli bir zamanımı alıyor grafiklerde bence okadar kötü değil bf3 yanında biraz sönük ama kötü diyemezsiniz kötü demenizin nedenide aynı grafik motorunu kullanması bence grafikler iyi cod gzl bir seri bf da gzl bir seri ve daha öncede demiştim çenenizle değil paranızla destekleyin sevdiniz oyunu Cod çok gzl bir seri ben 1 den bu yana tüm oyunlarını oynadım ve gelişen grafikleri anlayamamınıza şaşıyorum cod serisi kadar dlc çıkaran yada 8. oyununda bili milyonlara hitab eden bir oyun biliyomusunuz adamlar sıkmıyor Activision yaptığı ticaret ve adamlar tabikide ceblerine giren paranın daha fazla olmasını bekler ben olsam bende beklerim Activision tek bir oyunun sırtından para kazanıyo ama EA GAMES öyle değil o birden çok oyunla para kazanıyor sıtretejiler farklı amaç aynı....Bence Her iki oyunada şans verin beklediniz oyunu çıktında alın diyer oyunuda indirimdeyken alırsınız

orfur

27.8.2011 04:19:23

0
Bu sene cod beli oldu gibi stış rakamları çizgisinden düşecek ama activision bunu bekliyordur zaten belki birkaç milyon kişi almıcak ama korsan alıcalardır çünkü cod sigle vazgeçilmez bir yenilenme kesin başlıcaktır codun tek dlc sinin fiyatıyla ıwengineden 3 kat daha iyi bir motor alınınır mühtemelen bida sıra ınfınıty warda geçtinde moder warfare 4 veya cpt. princenin geçmişini anlatan birşey yapacaktır şimdilik bf 3 codun alıcısını azaltıcak ama dedikleri gibi pes i yok edecekleri gibi yok edemicek activısıon muhtemelen müthiş bir refleks vericek yada yenigiyi kabul edicek ve tarihe karışıcak çünkü cod activision activisionda cod yani en küçük hata az satması codun activisıonu bitiririr bu sene cod geride kaldı belki bidaki bf çıkana kadar arayı kabatır kapatması dileği ile yaşayacağız ama o zamana kadar bf multi oynarız ama cod single bağımlılık yaptından bilinmez artık

blizzard3

27.8.2011 02:11:54

0
en once fan boylugu yapan codculardı bfc3 un adı bile duyulmadan once cod diyolardı baska bisey demiyorlardı sanki ekmek veriyo cod :)

Zebercet

27.8.2011 01:51:11

0
quote:

Orijinalden alıntı: xxyavuzxx arkdaşlar isteyen istediğini oynar ben cod u da oynuyacam bf3 de ikiside güzel bence tamam bf3 ün grafikleri harika ona bişey demem ama aynen arkadaşın dediği gibi bu playerın görüntüsü rezalet mw3 ün grafiklerine yorum yapmanız saçma bu arada evet balck ops rezaletti seslere gelecek olursak siz hergün gerçek silah sesi mi duyuyorsunuz da bu silahların sesi kötü diyorsunuz
güzeldi son cümle oyunu gene oynayıp bitiricem ve eminimki keyifte alıcam ama gerçektende artık değişiklik yapma zamanı geldi abi cod 4 ten beri aynı grafik motoru çüşünüz diyorum ha grafikler iyidir optimizasyonda harikadır ama yeter abi valla yeter bak bıktık artık aynı grafiklerden değiştirin şunu artık birazda fizik falan bişeyler ekleyin oyuna tamam sakinim

zarifaydin

27.8.2011 01:46:40

+1
iki oyunu kıyaslamaksa amacınız call of duty'den senaryosu için, battlefield'tan gerçekçiliğinden vazgeçmem..

xxyavuzxx

27.8.2011 01:18:25

0
arkdaşlar isteyen istediğini oynar ben cod u da oynuyacam bf3 de ikiside güzel bence tamam bf3 ün grafikleri harika ona bişey demem ama aynen arkadaşın dediği gibi bu playerın görüntüsü rezalet mw3 ün grafiklerine yorum yapmanız saçma bu arada evet balck ops rezaletti seslere gelecek olursak siz hergün gerçek silah sesi mi duyuyorsunuz da bu silahların sesi kötü diyorsunuz

G.USTA

27.8.2011 01:06:29

0
Arkadaşlar 480p lik kalitesiz bir çekimden nasıl oluyorda grafikler hakkında böyle yorumlar yapabiliyorsunuz.Tamam zaten kimse BF3 kadar grafik beklemiyor ama sizde abartmayın artık fanboyluk olayını.

Archangel™

27.8.2011 00:50:55

0
quote:

Orijinalden alıntı: oa454

alırsın alırsın her iki oyun çıkana kadarda her oyunun haberlerine mesaj bırakıcam merak etme En azından kendini bilmez MW3 fanboylar gibi videoları izlemeden yorum yapmıyoruz kötü yanlarını yazıyoruz buraya ama gel görki MW3 fanboyları oyuna laf atıcak bişey bulamıyorlar oyuncularına laf atıyorlar
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri grafikler çok kötüymüş!!!!...hep aynı sıradanlıkmış!!!...benim gibi mw ci arkadaşlar, boşverin ne derlerse desinler...bu oyuna tüm yapıcı yada art niyetle eleştiri getirenlere rağmen biz zaten bu oyunu iştahla oynamayacakmıyız??..onlarda oynayacaklar ve kimisi beğenmesine rağmen gene bok atacak ve gene görüşlerini özgürce dile getirenler olacak..bu kavga bitmez..bizim cod sevgimiz asla tükenmez...(grafiklere çok kötü diyen arkadaşlarımı birazcık ama çok azda olsa insafa davet ediyorum)
sakin ol şampiyon
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri her bf3 videosuna atlayan mow3 fan boyları bu sefer bf3 severlerine çemkiriyor bu kadar kör olmayın mow3 fanboyları.bf3 bu sefer mow3 ü ezdi bunu görün yeter.mow3 grafikleri sesleri daha iyi olsaydı ona iyi derdik ama bf3 daha iyi.VE ŞU ANA KDR DİKKAT ETTİM BF3 FANLARI MOW3 VİDEOLARINI ZİLERKEN GÖZLEMLEYİP ŞURASI VEYA BURASI OLMAMIŞ DEYİP HAKLI BİR YORUM YAPIYOR. AMA MOW3 FANBOYLARI BF3 VİDEOLARINI İZLERKEN GRAFİKLERE SESLERE LAF ATAMIYORLAR ANCA BF3 SEVENLERE LAF ATIYORLAR öyle değilmi arkadaşlar
aynen öyle kardeşim haklısın black opsdaki famasın sesini hatırlıyorumda neydi o öyle zil çalıyor gibi hala seslerde bir gelişme yok gerçekle yakından alakası yok seslerin

fkninsane5

27.8.2011 00:49:59

+2
yılların codcusuyum ama şu cüneyt arkın özentiliği bitsin cod da yandaki adamlarımız bi bok yapmıyorlar havaya sıkıyorlar, süs gibiler yine :(

BSC Misafiri

27.8.2011 00:34:54

0
cod mw nin acil yeni motora geçmesi lazım yoksa yazık ederler bir zamanların en iyi fps serisine....

BSC Misafiri

27.8.2011 00:34:43

0
MW3 grafik anlamda BF3 kadar başarılı değil ama oyun demek Grafikmi demek? biraz düşünün gelin şuan ne kadar Team fortess 2 oyuncusu var ozaman kimse oynamaz bad company 2 varken TF2 oynanıyor oynanıyorsa grafik değil her şey.

BSC Misafiri

27.8.2011 00:34:41

0
her bf3 videosuna atlayan mow3 fan boyları bu sefer bf3 severlerine çemkiriyor bu kadar kör olmayın mow3 fanboyları.bf3 bu sefer mow3 ü ezdi bunu görün yeter.mow3 grafikleri sesleri daha iyi olsaydı ona iyi derdik ama bf3 daha iyi.VE ŞU ANA KDR DİKKAT ETTİM BF3 FANLARI MOW3 VİDEOLARINI ZİLERKEN GÖZLEMLEYİP ŞURASI VEYA BURASI OLMAMIŞ DEYİP HAKLI BİR YORUM YAPIYOR. AMA MOW3 FANBOYLARI BF3 VİDEOLARINI İZLERKEN GRAFİKLERE SESLERE LAF ATAMIYORLAR ANCA BF3 SEVENLERE LAF ATIYORLAR öyle değilmi arkadaşlar

BSC Misafiri

27.8.2011 00:34:40

0
Beğenmesseniz oynamassınız niye bu kadar gücünüze gidiyor zorlamı oynatırıyorlar Siz artık yorum yapmıyorsunuz şatış politikası yapıyorsunuz

BSC Misafiri

27.8.2011 00:34:38

+1
ben bu oyunu grafik için değil hikayesi ve multiplayer için alıcam bence bir oyunda grafik gibi hikaye ve oynayışta önemli tmm battfield 3 kötü çıkçak demiyorum ama 2 sinin yeri ayrı :)

BSC Misafiri

27.8.2011 00:34:35

+3
Ya o silah sesi nedir ya çatapat patlatıp kayıt mı etmişler. Bu adamlar bi açıp bad company e baksınlar bence silah sesi nasıl oluyormuş duysunlar. Hadi grafiği yedik bari sesi düzeltin be! mw1 den beri aynı sesler :)

BSC Misafiri

27.8.2011 00:34:33

+1
grafikler çok kötüymüş!!!!...hep aynı sıradanlıkmış!!!...benim gibi mw ci arkadaşlar, boşverin ne derlerse desinler...bu oyuna tüm yapıcı yada art niyetle eleştiri getirenlere rağmen biz zaten bu oyunu iştahla oynamayacakmıyız??..onlarda oynayacaklar ve kimisi beğenmesine rağmen gene bok atacak ve gene görüşlerini özgürce dile getirenler olacak..bu kavga bitmez..bizim cod sevgimiz asla tükenmez...(grafiklere çok kötü diyen arkadaşlarımı birazcık ama çok azda olsa insafa davet ediyorum)

BSC Misafiri

27.8.2011 00:34:19

-1
el bombası fırlatışı çok garip geldi bana. önce yukardan atacakmış gibi geliyor ama aşşağıdan atıyor COD bana CS hissini

BSC Misafiri

27.8.2011 00:34:10

-1
bir kere grafikler bir önceki CoD dan daha kötü olmayacaktır bu videonun kalitesizliğindendir. rehavete kapılıp da bf3 demeyin mw3 çok sağlam gelicek eminim

.Hawx

27.8.2011 00:32:17

+1
Grafiklerin cidden daha iyi olması gerekir.Şimdi grafik aranan oyun var,aranmayan oyun var.Bir oyunun senaryosu derindir,içine çeker.Oynanışı değişiktir,karakterlerle bağ kurarsın,oyunun dünyasının içine girersin vs. O zaman kimse grafiği iplemez.Ama CoD bu ya!O adrenalin bombardımanı ara sinematikler dışında CoD'un ne kozu var ki grafik önemli değil diyorsunuz?Zaten oyun sığı,bir zahmet grafikleri de iyi olsun!

oa454

27.8.2011 00:12:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: Archangel™

Her cod haberinde gelip bana sataşmak zorundamısın ? belamısın sen sanane arkadaşım istediğim konuya yorum yaparım gerçekleri söyleyen fanboy oluyor batıyor galiba laflarım gerçekler acıdır dimi cod fanboyları
ben cod fanboyuyum sen bf. hadi yaylan şimdi cod başlığından :)) alalım sizi dışarıya, alalım....

Hayalbaz93

26.8.2011 23:50:36

+1
mw3 ile bf3 arasında kalsam grafige falan hayatta bakmam.2si birbirinden cok farklı oyunlar.hangisi bana uygun gelse onu alırım.aynısı mw2 ve bc2 arasında kaldıgımda yasamıstım.takım oyunu ıstedıgım ıcın bc2 sectım pısmanda olmadım.bu kadar basit.yok onun grafıgı boyleymıs yok o 64 kısıymıs cart curt.kım neyden hoslanıyorsa onu alır.

_EXcCc_

26.8.2011 23:12:23

+3
5:32'deki cümleye dikkat yapay zeka isyan ediyor ACTİVİSİON' un yapamadığını ölümüne yapacaklar .Yapay zeka son umudumuzsun Aş kendini .Arkandayız!

wantedemre

26.8.2011 23:02:09

0
tamam olurda bunlar hucum ediyolar sanarsın savaş var bf ciler ile cod cular arasında bf konsun bf cod konusunda cod lunuşun kardeşim

bloodTime

26.8.2011 22:50:34

+1
cod fanboyları da bc2'yi eleştiriyordu ,oynadım sıkıldım ,oynamadan bıraktım ,berbat sp'si var gibilerinden yani olur böyle eleştiriler ...

No-One

26.8.2011 22:48:10

-1
Hic farkli birsey yok, insan bari biraz gelistirir. Ya gelistirmekten korkuyorlar birseyi kotu yapariz da satamayiz diye ya da tembellikten baska birsey degil.

Valientee

26.8.2011 22:34:42

+1
Adam gibi eleştirseniz kimse bişey demez , yani bir eleştirmen , bir inceleyici gibi değil resmen taraf tutarak , dengesiz bir şekilde eleştiriyorusunuz. Sonra da eleştirilere saygı duyacakmışım yok ya ? Yani MW3 ve BF3 bir savaş içinde değil sizin düşündüğünüz kadar. BF3 grafik motorunu bu sene çıkardı COD da seneye çıkartır ya da bir sonraki sene , nedir bu kadar nefretle karşıladığınız yani. Cod Black Ops kimse sesini çıkartmadan oynadı övdü , şimdi piyasaya BF3 geliyor diye COD çöp oldu. Yani ben normalde BF serisini de seven biriyim her ne kadar simulasyon hoşuma gitmese de. Ama şu sitedeki yorumlar adamı soğutuyor oyundan cidden. Beğenmediysen MW3 satın almazsın kardeşim bu kadar basit alırsın BF3 grafiklerine baka baka oynarsın kimsenin kararlarına müdahale etmeyin o hakkı kimse tanımadı size.

Dz.ikm.CavusTurk

26.8.2011 22:08:59

0
quote:

Schi2ophrene -------------------- mozillayı kur.. firefox yani...

ghost-riley

26.8.2011 21:55:29

0
yaw oo degılde arkdas neyı paylasamıyorsunuz cok merak edıorum

Guest-959295B3B

26.8.2011 21:50:12

+1
quote:

Orijinalden alıntı: wisla illaki her yıl cod oyununu çikaracaklar 20 yıl bile çıkarmasan ve o 20 yıl süreçte sadece 1 oyuna zaman harçasan inan ki baş yapitin ötesinde bir oyun olur ama sırf para için cod u bitiricekler cod en iyi 10 oyunun içerisinde fakat geliştirici ve yayinci şirketleri dandik ve ötesi
Bu CoD 2 yılın ürünü 1 yıl treyarch yapıyor oyunu diğer yıl IW ve Sledgehammer yapıyor yani 1 CoD'u 1 yılda yapmıyorlar aslında.

ghost-riley

26.8.2011 21:46:32

+1
abı aynen ya sılah seslerı banada mantar geldı balck ops bılıoruz barı bunu bok etmeyın catapat tabancası gıbı bende sıkı bır mw hayranıyım ama her oyunu oynarım orası ayrı bf oynamadım bugune kadar ama alıcam bakıcam konusu yonuyle daha farklı bı mp deneyımı sunuyor tabı grafıkte almamda onemlı bı payda bunuda belırtıım ama su oyunun ıcıne ettı adamlar ne bıcım sılah sesı bu ya mw2 nın gozunu sewıım arkadas ama tabı hersey 2 eylulde bellı olur onuda belırttım

gekuzum

26.8.2011 21:36:07

+1
doğru herkes her habere yorum yapma hakkına sahiptir ama sen her cod haberine bi şeyler yazarak kendini tatmin edion git kendi 'muhteşem' oyununun haberinde coda taş at

wisla

26.8.2011 21:34:17

0
illaki her yıl cod oyununu çikaracaklar 20 yıl bile çıkarmasan ve o 20 yıl süreçte sadece 1 oyuna zaman harçasan inan ki baş yapitin ötesinde bir oyun olur ama sırf para için cod u bitiricekler cod en iyi 10 oyunun içerisinde fakat geliştirici ve yayinci şirketleri dandik ve ötesi

bloodTime

26.8.2011 21:16:30

+1
Millet 80-120 lira para vericek oyuna isterse 100 yılın oyunu olsun ,her zaman oynadıgı oyunda gelişme görememek oyuncuyu delirtir...Eleştirenlere saygı duyun biraz... oyunda sadece grafik gelişmemiş olsa amenna...

ysfcn

26.8.2011 21:15:41

+1
640x480 vido dan ne görüntü gördünüzde kötü diyorsunuz.1920x1080 video bile yayınlamıyor ki bide tüm videolar konsoldan.Grafikleri BF3 ten kötü olucak doğrudur ama BF3 zaten ULTRA HİGH gibi COD HİGH olur.

sniper23

26.8.2011 21:00:51

0
oho fanboylar sakin yahu bf 3 de kötü mw 3 rahatladınız mı fanboylar

TroJanBerk

26.8.2011 20:53:12

0
Efsane diye eleştirilmeyecek mi bu oyun anlamadım ? Codu eleştirince direk bf3 fanboyu damgası yemek de çok ilginç. Biz, siz hepimiz sıradan kullanıcılarız. Şirketler oyunlarını ölümüne destekleyelim diye para vermiyorlar. Oyunlarını çıkarıyorlar biz de beğeniyoruz veya beğenmiyoruz.

Amaterasu

26.8.2011 20:45:30

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Archangel™

Activisionda seni avukat mı tuttu oyunumuzu savun diye türk sitelerinde Herkes istediği konuya girip istediği gibi yorum yapma hakkına sahiptir Oyun hakkında ki görüşlerimizi söylüyoruz ama gerçekleri söyleyince fanboy damgası yiyoruz o ayrı
Beni Activision tutmadı ama görünüşe göre DICE seni tutmuş. Eleştri de bir yere kadar ama her cod konusuna da yazılmaz ki ! Artık utanmasanız ac:r konularında da bf3 ü savunacaksınız.

Archangel™

26.8.2011 20:43:35

-1
quote:

Orijinalden alıntı: UnT0ucHabLe

Cevap basit. Madem bu kadar düşmansın girme cod konularına seni zorla sokan mı var ? Bu zamana kadar kaç firma türkleri desteklemiştir ki bi elin parmaklarını geçmez. Sanki DICE firması türkleri bırak desteklemeyi el üstünde tutuyorlar....
Activisionda seni avukat mı tuttu oyunumuzu savun diye türk sitelerinde Herkes istediği konuya girip istediği gibi yorum yapma hakkına sahiptir Oyun hakkında ki görüşlerimizi söylüyoruz ama gerçekleri söyleyince fanboy damgası yiyoruz o ayrı

BSC Misafiri

26.8.2011 20:42:07

+1
arkadaşlar cod daha iyi bf daha iyi atıp tutmak yerine düzgün incelemek lazım cod hızlı bir oynanışa grup oyununa sahip bf gerçekçi güzel grafiklere.... seçenek size kalmış ama atlayıp oyun berbat cod daha iyi veya cod berbat bf daha iyi diye peşin hüküm vermemek lazım sonuçta en kötü oyunda bile bir çok emek var.

Amaterasu

26.8.2011 20:40:49

+2
quote:

Orijinalden alıntı: Archangel™

DICE hiçbir zaman her oyun modu 64 kişi demedi , hiçbir zaman senaryo coop demedi , coop denilince aklına 4 kişi mi geliyor öyle birşeyde demedi , hiçbir cod seriside sabit 60 fpsde çalışmıyor youtubeda var videolar hep 60 fps diyorlar fakat düşüyor durmadan (çoğunlukla ps3de , xboxda daha stabil) belliki hiçbir haberi takip etmiyorsun silah tasarlamaları bc2ye göre çok gelişmiş ve gerçekci en azından sizin COD dediğiniz oyundaki gibi silahlardan zil sesi çıkmıyor Gerçekleri söyleyince fanboy olursun ne değişiklik görüyorsunuz bu oyunda hiçbirşey Saygı duycakmışız paragöz olan bir firmaya , türkleri hiçbir zaman desteklemeyen , oyununa hiçbir zaman türk bayrağı koymayan bir firmanın oyununa neden saygı göstercekmişiz sanki yüce bişey cod serisi , benim bildiğim eskiden "canlı" varlıklara saygı gösterilirdi şimdi "oyunlara" mı saygı göstermeye başladınız ?
Cevap basit. Madem bu kadar düşmansın girme cod konularına seni zorla sokan mı var ? Bu zamana kadar kaç firma türkleri desteklemiştir ki bi elin parmaklarını geçmez. Sanki DICE firması türkleri bırak desteklemeyi el üstünde tutuyorlar....

FiReBLaDe664

26.8.2011 20:38:52

+2
onlar adamların kod adı mesela frost un gerçek adı Derek Westbrook Ghost unki Simon Riley

Archangel™

26.8.2011 20:36:46

-1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri YAHU AYNI DÜMENSE DÜMEN FANLARI VAR Oyunun oynanıyor seviliyor BİR MW FANI BF'ye kötü diyormu? bf'de sanki kötü yönleri yok konsollara okadar saçmalık yapması güya her oyun modu 64 kişi deyip sonra kısması sayıyı rushta 32 tdm 24 olması ilk başta senaryo coop olacak denip sonra normal coop olması 4 kişi coop denip 2 kişi coop olması 30 fps olmaması online kod olması bunlar daha önemli grafikten hele o silah tasarımlarına hiç değinmem su tabancasıyla oynuyordunuz bc2
DICE hiçbir zaman her oyun modu 64 kişi demedi , hiçbir zaman senaryo coop demedi , coop denilince aklına 4 kişi mi geliyor öyle birşeyde demedi , hiçbir cod seriside sabit 60 fpsde çalışmıyor youtubeda var videolar hep 60 fps diyorlar fakat düşüyor durmadan (çoğunlukla ps3de , xboxda daha stabil) belliki hiçbir haberi takip etmiyorsun silah tasarlamaları bc2ye göre çok gelişmiş ve gerçekci en azından sizin COD dediğiniz oyundaki gibi silahlardan zil sesi çıkmıyor Gerçekleri söyleyince fanboy olursun ne değişiklik görüyorsunuz bu oyunda hiçbirşey Saygı duycakmışız paragöz olan bir firmaya , türkleri hiçbir zaman desteklemeyen , oyununa hiçbir zaman türk bayrağı koymayan bir firmanın oyununa neden saygı göstercekmişiz sanki yüce bişey cod serisi , benim bildiğim eskiden "canlı" varlıklara saygı gösterilirdi şimdi "oyunlara" mı saygı göstermeye başladınız ?

Amaterasu

26.8.2011 20:36:14

-2
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Doğruları söyleyince insanlar nedense fanboy damgasını anında yapıştırıyorlar insanlar gördükleri şeyleri yazıyorlar kimse kıçından birşey uydurmuyor.
Ben sana uydurdun dedim mi ? Hemen başlıyorsunuz yok cod böyle bf3 böyle işiniz gücünüz yok mu kardeşim ? Oyun çıkınca bayıla bayıla oynamasını biliyorsunuz ama. Her konuda da olmaz ki biraz ara verin ya.

simulatum2

26.8.2011 20:36:03

-1
mal mısınız olum ta ne zaman çıkmış videoya yorum yapıyonuz

BSC Misafiri

26.8.2011 20:29:56

0
grafikler bf3 e göre kötü kabulde video 480p 1080p ile arasında illaki fark olcak ama biliyoruzki grafikler çok iyi değil hatta iyide değil

BSC Misafiri

26.8.2011 20:29:50

+2
Crysis 2'deki New York bu zamana kadar ki en gerçekçi new yorktu. Bence Modern Warfare 3, New York seçmekle yanlış yaptı. Şimdi çoğu incelemen bu olayı örnek vererek puan düşerecek.

BSC Misafiri

26.8.2011 20:29:48

+14
Doğruları söyleyince insanlar nedense fanboy damgasını anında yapıştırıyorlar insanlar gördükleri şeyleri yazıyorlar kimse kıçından birşey uydurmuyor.

BSC Misafiri

26.8.2011 20:29:46

0
YAHU AYNI DÜMENSE DÜMEN FANLARI VAR Oyunun oynanıyor seviliyor BİR MW FANI BF'ye kötü diyormu? bf'de sanki kötü yönleri yok konsollara okadar saçmalık yapması güya her oyun modu 64 kişi deyip sonra kısması sayıyı rushta 32 tdm 24 olması ilk başta senaryo coop olacak denip sonra normal coop olması 4 kişi coop denip 2 kişi coop olması 30 fps olmaması online kod olması bunlar daha önemli grafikten hele o silah tasarımlarına hiç değinmem su tabancasıyla oynuyordunuz bc2

sniper23

26.8.2011 20:29:23

+1
oyunda her şey aynı şarjör değiştirme bile aynı resmen ek paket gibi birde bu cod un modern warfare serisinde isimler neden tuhaf anlamadım gitti mw 2 de soap diyodu adam bize yani sabun ismimiz sabundu(mactavish ''soap'') kaptan price vardı price da fiyat anlamına geliyordu mw 3 dede adamın isimler yine tuhaf frost var frost buz anlamına geliyor sand manda uyku perisi anlamına geliyor bare karakterlerin ismi billy william falan olsa :D

omerkaya1905

26.8.2011 20:25:04

0
hep aynı dumen ayıp be

Amaterasu

26.8.2011 20:20:40

-3
Bf3 fanları artık sıktınız gerçekten her cod konusuna bf3 ile ilgili birşey yazmanız mı gerekiyor ?

Guest-80E0AD28F

26.8.2011 20:19:43

-8
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri yav GRAFİk grafik yesin grafik sizi gidin dışarda dolanın biraz oyuna saygınız olsun anladık bf3 alma vakti buraya niye yazıyorsun bf3 konusuna yaz bf3 daha iyi olacak mw3 konusuna oyunla ilgili görüşlerini yaz kesin yine 50 tane eksi bascaklar
Aynen kardeşim efsanevi seri bu saygı göstersnler yav bir grafik yüzünden hepsi bf3 e geçti. Ve şu fanboyları anlamıyorum git kardeşim bf3 haberinde yorumuna ne duruon burda.

kolpaci

26.8.2011 20:18:24

0
Görüntü kalitesindenmi bilmiyorum ama grafikler acayip kötü geldi.. Altyazıyı ekliyen arkadaşa teşekkürler.

Barxxx

26.8.2011 20:10:00

0
Grafikler güzel bence ama oynanışda iş yok yine önüne çıkanı indir mantığıyla herkezi vuruyosun özellikle yanımızdaki takım arkadaşlarımızın kimseyi vuramamaları sinir bozucu.

Schi2ophrene

26.8.2011 20:07:29

0
quote:

Orijinalden alıntı: LPTRASH [html]<div><br /></div><div>    Call of Duty: Modern Warfare 3'ün <strong>ilk kez E3 2011'de gösterilen</strong> ve <strong>'Black Tuesday'</strong> adlı bölümünü gösteren oynanış videosuna sıkı takipçilerimizden Emre Yıldız, <strong>Türkçe altyazı </strong>yüklemiş.<br /></div><div> </div><div>    Eğer bu videoyu <strong>Türkçe altyazılı bir biçimde izlemek istiyorsanız</strong> aşağıdan ilgili videoyu bulabilirsiniz.</div><div> </div><div>     Teşekkürler,<strong><em><span style="color: red;"> Emre Yıldız</span></em></strong>.<br /></div><div> </div><br/><object width="560" height="345"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qRw8fVzgToQ?version=3&hl=en_US"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="ersion=3&hl=en_US" type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="345" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>
[/html]
hocam nedense ne bsc de nede dh de videoyu görüntüleyemiyorum y<rdım edermısınız win7 kullanıcısıyım

BSC Misafiri

26.8.2011 20:07:18

-12
yav GRAFİk grafik yesin grafik sizi gidin dışarda dolanın biraz oyuna saygınız olsun anladık bf3 alma vakti buraya niye yazıyorsun bf3 konusuna yaz bf3 daha iyi olacak mw3 konusuna oyunla ilgili görüşlerini yaz kesin yine 50 tane eksi bascaklar

Leroks

26.8.2011 20:04:33

+2
Sesler, Grafikler iyi değil onu geçtim oyunda cezbedici eğlenceli bişey göremedim.Belki multiplayerla kurtarırlar.Ama tabi bu videoda oyundan küçük bir kesit var yine de kesin konuşmayayım.

BSC Misafiri

26.8.2011 19:55:11

+2
grafikler bf3 e göre kötü :(

BSC Misafiri

26.8.2011 19:55:09

+20
Silah sesleri ve grafikler çok kötü cod'cu biri olarak bu sene bf3 alma vaktirid diyorum.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Call of Duty: Modern Warfare 3 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
311 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız