Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Yeni Nesil Killzone'dan Multiplayer Videosu


    Yeni nesil PlayStation konsolunun en önemli oyunları arasında gösterilen Killzone: Shadow Fall, yepyeni bir videoyla karşımıza çıktı. Bir YouTube kanalından yayınlanan altı dakikalık Team Deathmatch videosunda Killzone: Shadow Fall'ın multiplayer sahneleri gösteriliyor.
 
    Bu video, oyunun demolarından birinden alınmış gibi gözüküyor zira silahlarda herhangi bir geri tepmenin olmayışı dikkat çekici. Yine de oldukça etkileyici grafiklerle karşımıza çıkan oyunun yeni videosunu aşağıdan izleyebilirsiniz.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Guerilla Playstation 4 Sony Killzone shadow fall FPS
Lara Croft and the GoL, 1 Milyon Sattı Watch Dogs, Nvidia Kartlarda Daha İyi Gözükecek
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

27.8.2013 14:17:26

0
Resimdeki kızı görünce kendi kendime dedim. "R4bia" mesajı falan mı veriyor bunlarda ... Sandım. Aman öyle mesajlara girmeyelim.

Mactavish-

26.8.2013 00:23:32

0
Şimdi Titan Fall, Cod Ghost ve BF4 varken bu oyunu kim oynar ? Şu serinin multisi adam akıllı olmayacak bu belli hani kesinlikle almayalım dedirticek bir yanı yok. Fakat gelelim diğer 3 oyuna birsürü sebep var. Single gelirsek 2 ve 3. oyunun deli gibi hastasıydım o atmosfer de gitti. Yerine apayrı bir oyun gelmiş belli kısacası hiç beklentim de yok. Bu seride öldü gözümde. BF4 e gelirsek Frostbite 3 motorunun nimetlerini görmediniz herhalde. Fizikler aşmış kendini hiçbir oyunda öyle hayvani fizikler yok. Eğer gerçekten PS4 e rezil gelecekse ve diğer multiplatform oyunlar dada böyle saçma sapan şeyler olup. Xbox One da PS4 den güçsüz donanımla bile daha iyi oynanacaksa oyunlar artık. PS nin nazını daha da çekmeye gerek yok. Sırf alırsam Uncharted için alırım sonra da satar Xbox alırım. Doğru düzgün oynarım oyunlarımı.

Mactavish-

26.8.2013 00:17:09

+1
Gerçekten artık yeter ama o kadar şey yazıp karşımda Server Error in '/' Application. şunu görüp. Bütün yazımın boşa gitmesi beni çıldırtıyor. Bu sitedeki ufacık tefecik hatalar düzelmeyecek mi gerçekten ? İşinizi 10 numara yapıyorsunuz sizleri bu sitenin ilk gününden beri takip ediyorum ama üye giriş mesaj gönderme gibi ufacık kod hataları neden giderilmiyor acaba ? Şu haberlere 2 satır birşey yazıcam diye kaç milyon şeyle uğraşıyorum. Ya giriş yapamam ya mesajım gitmez ya da haber error verir.

The_Rahip

25.8.2013 15:18:44

0
Videoyu izlerken Cod atmosferinin tadını aldım. O karanlık atmosferin değişmesi çok iyi olmuş ve oynanış hızlanmış.

musAKka

25.8.2013 13:16:04

0
quote:

Orijinalden alıntı: GoldPunch Musakka, Killzone 2 yi oynamis miydin? Neler dusunuyordun KZ2 hakkinda? Bana KZ3 den daha fazla zevk vermisti o donemde grafikleri gercekten harikaydi simdi bile harika.
Killzone 2, Killzone 3'ten çok daha güzel bir oyundu bence de. Killzone 3 aynı Crysis 3 gibiydi, sıkıcı bir oynanışı vardı. Ama Killzone 2 bu konuda çok daha başarılıydı, grafikleri de gayet güzeldi.

BSC Misafiri

25.8.2013 13:10:43

0
arkadaslar . selam ... gamescom fuarindaydimm sormak istediginiz sorlar varsa sorun :) oynadigim oyunlar 1..fifa14 xbox one 2..pes 2014 ps3 3..titanfall pc 4..battlefield 4 pc 5.. call of duty ghost pc ve xbox one 6.. assassin creed black flag ps4 7.. drive club ps4 8.. knack ps4

GoldPunch

25.8.2013 12:32:44

+1
quote:

Orijinalden alıntı: musAKka

Söylediklerinden haklısın, o yüzden Gran Turismo'yu bu listenin dışında tutabiliriz. Infamous Second Son da baya güzel gözüküyor ve çevre etkileşimi hiç fena değil. Merakla beklediğim oyunlardan biri zaten. Bu arada PS4'ün lansmanında cihazın fizik hesaplama gücünü gösteren demolar oynatılmıştı ve bu konuda PS4'ün neler yapabileceğini görmüştük. Cihaz çıktıktan 1-2 sene sonra çok daha performanslı ve optimize oyunlar karşımıza çıkacaktır elbet.
Musakka, Killzone 2 yi oynamis miydin? Neler dusunuyordun KZ2 hakkinda? Bana KZ3 den daha fazla zevk vermisti o donemde grafikleri gercekten harikaydi simdi bile harika.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

musAKka

25.8.2013 12:20:14

0
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55

Hocam sen gt'yi o listenin içinden çıkart çünkü, gt simulasyon bir oyun olduğu için her aracın fizikleri ayrı hesaplanır.Bu da cihaza yük binmesi demektir.Zaten gt gibi bir oyunda çevre ile ne etkileşim olabilir ki.. Ayrıca gerçek zamanlı gece-gündüz döngüsü, değişken hava şartları yağmur vs.. bunlarda cihaza yük bindirir.Açık dünya ve fizik deyince de, infamouse second son'ı örnek verebilirim.Grafikler süper, yıkılabilir ve etkileşimli çevre.Ve bunlar daha ilk oyunlar..Cell'den x86 mimarisin geçen playstation exclusive oyun yapımcılarının ilk acemilikleri illaki olacaktır,Gelecekte çok çok daha iyilerini göreceğimden adım gibi eminim.
Söylediklerinden haklısın, o yüzden Gran Turismo'yu bu listenin dışında tutabiliriz. Infamous Second Son da baya güzel gözüküyor ve çevre etkileşimi hiç fena değil. Merakla beklediğim oyunlardan biri zaten. Bu arada PS4'ün lansmanında cihazın fizik hesaplama gücünü gösteren demolar oynatılmıştı ve bu konuda PS4'ün neler yapabileceğini görmüştük. Cihaz çıktıktan 1-2 sene sonra çok daha performanslı ve optimize oyunlar karşımıza çıkacaktır elbet.

FERFEROS

25.8.2013 11:46:28

0
Geri tepme yok demişsiniz ama artık yıl olmuş bilmem kaç geri tepmenin önüne geçmişlerdir herhalde.

GT_55

25.8.2013 09:28:38

+1
quote:

Orijinalden alıntı: musAKka

Bir daha düşünmeme gerek yok, hepsini aktif olarak oynayan biriyim. Aksini düşünüyorsan bana örnekler sunabilir, bu oyunların hangilerinde nerede çevre etkileşimi var iletebilirsin. Not: Özellikle Gran Turismo'da arabaların birbirine olan müdahalesindeki hareketlerinden bahsetmiyorum, çevre etkileşimlerinden bahsediyorum, yanlış anlaşılmasın. "Bir araba yarışında daha ne etkileşim olsun?" diye düşünebilirsiniz. O zaman saydıklarım içinden Gran Turismo'yu çıkartabilirsiniz.
Hocam sen gt'yi o listenin içinden çıkart çünkü, gt simulasyon bir oyun olduğu için her aracın fizikleri ayrı hesaplanır.Bu da cihaza yük binmesi demektir.Zaten gt gibi bir oyunda çevre ile ne etkileşim olabilir ki.. Ayrıca gerçek zamanlı gece-gündüz döngüsü, değişken hava şartları yağmur vs.. bunlarda cihaza yük bindirir.Açık dünya ve fizik deyince de, infamouse second son'ı örnek verebilirim.Grafikler süper, yıkılabilir ve etkileşimli çevre.Ve bunlar daha ilk oyunlar..Cell'den x86 mimarisin geçen playstation exclusive oyun yapımcılarının ilk acemilikleri illaki olacaktır,Gelecekte çok çok daha iyilerini göreceğimden adım gibi eminim.

Metal-Gear

25.8.2013 03:21:50

0
Single gösterimindeki grafiklerin aksine multiplayer beni hiç etkilemedi, neredeyse Killzone 3 ile aynı.

musAKka

25.8.2013 01:06:41

+1
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner @musAKka Hocam UC2 yi inceleyen Erdinc Iyikul,bir bolumde fizik efektlerinin en yogun oldugu durumda soyle diyor"bu muhtesem manzara karsisinda bazen seyre kalip oluyorum" keza UC3 de de gemi sahnelerin de falan fizik ucuk durumda. Baska bir konu ise su:Hep konsollar lehine yorum atarim cunku bu aletlerin assagilanip yerden yere vurulmasina gonlum el vermiyor saglam bir pc sahibiyim ve oynarken de cok zevk alirim.Ortada konsollarin oyun dunyasini yonettigi ve cikan bir cok oyunun konsollarin gucu baz alinmasi gercegi var.Su yukarida ki grafigi sunan bi cihaz nasil gucsuz olur hocam biri bir anlatsa ya.Fuar da PS4 oyunlarinin bi cogunu denedim.Ozellikle KZSF ve Driveclub in grafikleri ciddi ciddi ekran karsisinda oynadiginda CGI gorselleri aratmayacak kadar iyi. X1 e gelirsek MS un donanimini rakibine gore dusuk tutmasinin tek sebebi bence Cloud.Soyleki:Nvidia Cloud ustunden realtime isik ve golgelendirmeleri renderlamayi basardi.Youtube da videolari var bakabilirsin.Zaten Titanfall ve Watch Dogs,FMS 5 gibi oyunlar bu sistemi destekliyecegini acikladilar.Ms un amaci Cloudu u butun oyunlarda efektif olarak kullanip,donanimin yukunu azaltarak cok iyi optimize edilmis oyunlarla karsimiza cikmak ki BF4 un de X1 de efektif olarak kullanacagina inaniyorum zira fizik olarak cok ust bir oyun ve buda adamlarin onayladigi gibi 1080p 60fps olayini aciklar gibi bence. Neyse belki biraz alakasiz seyler yazdim ama icimi doktum:)))
Yalnız şöyle bir durum var ki; Uncharted'daki görseller gerçek zamanlı fizik değildi, scriptlerdi. Scriptler de fizik hesaplamasına ihtiyaç duymaz, obje hareketleri belirlenmiştir ve lineer hareket ederler. Bu scriptler oyuna güzel yedirilmişti ve cidden göz alıcıydı. Kaldı ki "Uncharted'da fizik yok, ama zaten gerek de yok" diye söylerim hep çünkü hiçbir zaman Uncharted'da fiziğin eksikliğini hissetmiyorsun, ihtiyaç duymuyorsun. PS4 her halükarda güzel cihaz, hakkını yememek lazım. Hatta ilk günden almayı düşünüyorken konsola özel olarak duyurulan yapımların (özellikle de The Division'ın) PC'ye de duyurulmasıyla PS4 alımını kendi adıma biraz erteledim. Ama çıkışından birkaç ay sonra alırım diye tahmin ediyorum. Xbox One için de Microsoft'un saçma tercihleri ve sürekli farklı farklı sözler sarfetmesiyle asıl olan konsolun önünü tıkadığını düşünüyorum. Bana kalırsa sırf cihaza baktığımızda Xbox One da güzel işler çıkartacak ortaya. Ama bu dönem eğer piyasada uçuk bir değişiklik yaşanmazsa oyuncu açısından Sony'nin erken galibiyeti ile sonuçlanacaktır. Benim de bu dönemde en çok dikkatimi çeken şey oyun yapımcılarının PC'ye tahminimden çok fazla ilgi göstermesi oldu. Exclusive diye ortaya çıkan oyunlar teker teker PC'ye duyurulmaya başlandı. Hatta bu dönemin sonunda da aynı durum söz konusuydu. Önceden sadece konsol diye çıkan bazı oyunların devam oyunları "ana platform PC" şeklinde duyuruldu. Bu da yapımcıların son dönemde PC'den gereken karı elde ettiklerinin bir göstergesi. Bunda başlıca steam olmak üzere dijital oyun satış platformlarının etkisi çok büyük. Bu sistem hem oyuncunun hem de yapımcının işine geldi ve yapımcılar birçok oyunda tahminlerinden çok daha fazla satış yaptılar. PC satış rakamında konsolları kolay kolay yakalayamaz ama bu gelişme de fena olmadı elbet.

musAKka

25.8.2013 00:46:43

0
quote:

Orijinalden alıntı: aykut291 Haklı olabilirsin hocam ama bu yine de DICE haklı çıkarmaz. Bu adamlar daha aylar önce yeni nesil konsollar çok iyi 60 FPS çalışıcak demişlerdi.şimdide geçen haber de sorun var diolar. Ne dedikleri belli olmuyor. Craytek yeni nesil konsolları kötülerken xbox one özel oyunla karşımıza çıktı benim tepkim biraz da buna. bu adamlar(killzone yapımcıları) ellerinde geldiğince iyi oyun yapmaya çalışıyolar ve yapıyolar da. Bunlar çok konuştukca şaşırıyorum diğer frimalar nie bukadar konuşmuyo die. Neyse umarım ikisi de iyi olur.
Bu söylediklerinde kesinlikle haklısın. Ama bunda en büyük etki reklam kampanyalarıdır. Sırf bu yüzden piyasada tükürdüğünü yalayan firma sayısı azımsanacak gibi değil. Konuşarak da biraz gündemde kalmak istiyorlar sanırım. Her zaman en güzeli "az laf çok iş".

aykut291

24.8.2013 23:13:05

0
Haklı olabilirsin hocam ama bu yine de DICE haklı çıkarmaz. Bu adamlar daha aylar önce yeni nesil konsollar çok iyi 60 FPS çalışıcak demişlerdi.şimdide geçen haber de sorun var diolar. Ne dedikleri belli olmuyor. Craytek yeni nesil konsolları kötülerken xbox one özel oyunla karşımıza çıktı benim tepkim biraz da buna. bu adamlar(killzone yapımcıları) ellerinde geldiğince iyi oyun yapmaya çalışıyolar ve yapıyolar da. Bunlar çok konuştukca şaşırıyorum diğer frimalar nie bukadar konuşmuyo die. Neyse umarım ikisi de iyi olur.

TheBladeRunner

24.8.2013 23:05:43

-2
@musAKka Hocam UC2 yi inceleyen Erdinc Iyikul,bir bolumde fizik efektlerinin en yogun oldugu durumda soyle diyor"bu muhtesem manzara karsisinda bazen seyre kalip oluyorum" keza UC3 de de gemi sahnelerin de falan fizik ucuk durumda. Baska bir konu ise su:Hep konsollar lehine yorum atarim cunku bu aletlerin assagilanip yerden yere vurulmasina gonlum el vermiyor saglam bir pc sahibiyim ve oynarken de cok zevk alirim.Ortada konsollarin oyun dunyasini yonettigi ve cikan bir cok oyunun konsollarin gucu baz alinmasi gercegi var.Su yukarida ki grafigi sunan bi cihaz nasil gucsuz olur hocam biri bir anlatsa ya.Fuar da PS4 oyunlarinin bi cogunu denedim.Ozellikle KZSF ve Driveclub in grafikleri ciddi ciddi ekran karsisinda oynadiginda CGI gorselleri aratmayacak kadar iyi. X1 e gelirsek MS un donanimini rakibine gore dusuk tutmasinin tek sebebi bence Cloud.Soyleki:Nvidia Cloud ustunden realtime isik ve golgelendirmeleri renderlamayi basardi.Youtube da videolari var bakabilirsin.Zaten Titanfall ve Watch Dogs,FMS 5 gibi oyunlar bu sistemi destekliyecegini acikladilar.Ms un amaci Cloudu u butun oyunlarda efektif olarak kullanip,donanimin yukunu azaltarak cok iyi optimize edilmis oyunlarla karsimiza cikmak ki BF4 un de X1 de efektif olarak kullanacagina inaniyorum zira fizik olarak cok ust bir oyun ve buda adamlarin onayladigi gibi 1080p 60fps olayini aciklar gibi bence. Neyse belki biraz alakasiz seyler yazdim ama icimi doktum:)))

op.55 no.1

24.8.2013 22:49:47

0
Her şey iyi güzel de karşıdaki adamlar botmu kalas gibi duruyolar??

musAKka

24.8.2013 22:37:01

+1
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner @musAKka En basit orneginden UC2 nin BSC incelemesine.KZ un da IGN incelemesine bakarsan ne demek istedigimi daha iyi anlarsin.
Dikkat edersen ben incelemelerden vs. bahsetmiyorum. Zaten PS3 sahibiyim ve bu oyunları aktif olarak oynuyorum zaten diyorum. Eğer BSC incelemelerinde oyunların fizik ve çevre etkileşimi ile ilgili açıklamaları varsa BSC video linklerini verip o açıklamaların kaçıncı saniyede olduğunu söyleyebilirsin. Bunu önceden PS3 bölümünde zaten konuştuk, oradaki arkadaşlar da bu konuda hem fikirdi. Aksinin iddia edilmesi açıkçası bana biraz garip geldi. Ama dediğim gibi belki gözümden kaçan bir nokta vardır, o noktaları iletebilirsen üzerinde daha rahat tartışabiliriz.

TheBladeRunner

24.8.2013 22:23:24

-1
@musAKka En basit orneginden UC2 nin BSC incelemesine.KZ un da IGN incelemesine bakarsan ne demek istedigimi daha iyi anlarsin.

musAKka

24.8.2013 22:17:04

0
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner @musakKa "Killzone serisi, Uncharted serisi, Gran Turismo serisi, fizik yok" Hocam bi daha dusun istersen veya ps3 un varsa bu oyunlara bir goz at.
Bir daha düşünmeme gerek yok, hepsini aktif olarak oynayan biriyim. Aksini düşünüyorsan bana örnekler sunabilir, bu oyunların hangilerinde nerede çevre etkileşimi var iletebilirsin. [:'(] Not: Özellikle Gran Turismo'da arabaların birbirine olan müdahalesindeki hareketlerinden bahsetmiyorum, çevre etkileşimlerinden bahsediyorum, yanlış anlaşılmasın. "Bir araba yarışında daha ne etkileşim olsun?" diye düşünebilirsiniz. O zaman saydıklarım içinden Gran Turismo'yu çıkartabilirsiniz.

Apoc

24.8.2013 22:04:16

0
grafikleri daha güzel önceki serilere göre bir kaç video daha yayınlansın şöyle yeni neslin farkını tam anlayak

BSC Misafiri

24.8.2013 21:57:25

0
Killzone Shadow Fall yeni nesile en çok yakışan oyun. ışıklandırma, efektler, detay poligon seviyesi diğer oyunlardan bir gömlek üstün.

TheBladeRunner

24.8.2013 21:57:02

-1
@musakKa "Killzone serisi, Uncharted serisi, Gran Turismo serisi, fizik yok" Hocam bi daha dusun istersen veya ps3 un varsa bu oyunlara bir goz at.

musAKka

24.8.2013 21:55:17

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Nathan__Drake

Killzone 3'te bile attığın mermilerin kovanları yere düşer ses çıkartırdı.Ayrıca Killzone 3'te fizik azdı ama olunca real time olurdu Battlefield 3'ün aksine.Çoğunuz kabul etmiyorsunuz ama Battlefield 3'te binalar kare kare yıkılabilir duvar diye programlamışlardı yani fizik denen şey çok azdı.Emin ol ki Killzone Shadow Fall Battlefield 4'den çok daha kaliteli fizik ile gelicek.Ayrıca Destiny'de de açık alan büssürü oyuncu var ama Batllefield 4'ün Pc versiyonundan kat kat daha iyi grafiği var.
Yanlış karşılaştırma yapmaya devam ediyorsunuz. Kovanların yere düşmesi fiziği zorlamaz. Killzone 3'ün sahip olduğu fizik sadece vurulan düşmanların yere düşmesinden ibarettir. Çevredeki objelerin neredeyse hiçbiri gerçek zamanlı hareket etmez. "Kabul etmiyorsunuz" dediğiniz BF3'teki yıkılma efektleri BF: Bad Company 2'den az olmasına karşın yine de oldukça fazladır. Binaların duvarlarını yıkıp yere düşen taşları gizlenmek ve siper almak için kullanırsınız. Ya da örneğin bir araca C4 yerleştirip patlattığınızda yine fizik devreye girer. Bir sağlık çantasını dağın kenarından aşağıya attığınızda fizik kurallarına uygun olarak aşağıya yuvarlanır. Dik bir yamaçtan kamyonla çıkmak istediğinizde bazen aracın tırmanabilmesi için çevredeki ufak taş ve tümseklerden yararlanırsınız, vs. vs... Killzone Shadow Fall'un hem multi hem de single versiyonlarını uzun uzun gösterdiler adamlar ve çok büyük çatışmalarda, patlamalarda dahi gerçek zamanlı fiziki aksiyonlar gerçekleşmiyordu, objelerde, harita yapısında en ufak değişiklik yaşanmıyordu. Killzone Shadow Fall'un yapımcılarının zaten böyle bir isteği de yok; bu yüzden özellikle ışıklandırma ve duman efektlerine önem vermişler. Destiny'i de yakından takip ediyorum, gayet güzel bir yapım ama onda da söylediğim gibi fiziğe dair bir durum yok. Hatta birçok videoları yayınlandı, hepsini teker teker inceleyebilirsiniz. Sizin gördüğünüz yerler varsa video linkini ve fiziksel etkileşimin olduğu anların saniyelerini iletebilirsiniz, tekrar incelemiş oluruz.

SOLID SNAKE

24.8.2013 21:27:33

+1
quote:

Orijinalden alıntı: musAKka

Killzone ile Battlefield'ı karşılaştırırsanız büyük yanılgıya düşersiniz. Özellikle multiplayer oynanış ve içerik olarak Killzone, Call of Duty ile oldukça benzerlikler gösteriyor ama Battlefield (DICE) ile çok farklı kulvardalar. Killzone'un Battlefield ile, özellikle performans ve grafik açısından karşılaştırılabilmesi için: Killzone'da çevre etkileşimi olması gerekir (ki bu multiplayer video dahil şimdiye kadar yayınlanan tüm videolarda çevre etkileşimi yoktu) Killzone'da 64 kişinin aynı anda oyunda olması gerekir. Killzone'da 64 kişi oyundayken sadece asker olarak değil; tank, uçak, helikopter, motorsiklet, buggy vs... gibi araçların da kullanılabilmesi gerekir. Killzone'da 64 kişinin aynı anda oynadığı haritaların devasa olması gerekir. Diğer yandan Crysis'e baktığımızda 64 kişi devasa haritalarda oynamıyor ama deli gibi çevre etkileşimi ve fizik, ışıklandırma ve doku kaplaması mevcut. Özellikle fizik hesaplamalarının oyunları ne kadar zorladığını biliyoruz. Zaten Sony dahilindeki birçok exclusive yapımda (Killzone serisi, Uncharted serisi, Gran Turismo serisi, Resistance serisi vs...) fiziğin çok çok düşük seviyelerde olduğunu görürüz. Bu oyunlar göze hitap ederler ve gayet güzel oyunlardır fakat yapımcılar fizikten kısıp ellerinden geldiği kadar görselliğe eklemeyi tercih etmişler, Playstation 3'ün tüm nimetlerinden yararlanmışlardır (ki bence iyi de yapmışlardır). Bunlar hep tercihlerde biten şeyler. DICE ve Crytek de bunların aksine fiziğe çok fazla ağırlık vermiştir. Kaldı ki bu firmalar sadece PS3'e ya da Xbox360'a oyun yapmış olsalardı fizik konusunda bu kadar tutucu ol(a)mazlardı. Şimdi bunları böyle yazdım diye Killzone'u kötülediğimi falan düşünmesin kimse. Ben sadece kulvar farkından bahsettim. Bir oyuncu koskoca haritada dolaşıp taktik yapmak için zaman harcamak yerine doğrudan aksiyona girmeyi tercih edebilir. Zaten bu yüzden Call of Duty'nin de oyuncu sayısı oldukça yüksek. Özetle: DICE ve Crytek'in yapmak istediği ve yaptığı şeyler performansı ister istemez olumsuz etkileyecek şeylerdir. Bir Battlefield oyuncusu çevrenin zarar görmesini, duvarların yıkılmasını, patlamaların yerde çukur açmasını, binaların çökmesini ister. Yapımcılar performansı arttırmak için "optimizasyon" adı altında oyunun fiziğini sıfırlayabilirdi ama bu sefer de mevcut Battlefield hayran kitlesinin tepkisi haklı olarak çok sert olurdu.
Hay ağzına sağlık hocam.

Nathan__Drake

24.8.2013 21:24:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: musAKka
alıntı:

Orijinalden alıntı: aykut291

DİCE saçmasapan açıklamalarını yesin yutsun. Geliştirdikleri Frostbite 2,3 motoru rezalet,optimisazyon özürlüyse bu ps4 suçu değil. Killzone SF multiplayer bile grafikler yerinde ve süper derecede akıcı.

Sony frimaları çalışıyor. EA la ortak çalışan firamalar nedense hep sorunlu zaten. Crytek de öyle. Bu adamlar nasıl yapabiliyor?



Killzone ile Battlefield'ı karşılaştırırsanız büyük yanılgıya düşersiniz. Özellikle multiplayer oynanış ve içerik olarak Killzone, Call of Duty ile oldukça benzerlikler gösteriyor ama Battlefield (DICE) ile çok farklı kulvardalar. Killzone'un Battlefield ile, özellikle performans ve grafik açısından karşılaştırılabilmesi için:

Killzone'da çevre etkileşimi olması gerekir (ki bu multiplayer video dahil şimdiye kadar yayınlanan tüm videolarda çevre etkileşimi yoktu)
Killzone'da 64 kişinin aynı anda oyunda olması gerekir.
Killzone'da 64 kişi oyundayken sadece asker olarak değil; tank, uçak, helikopter, motorsiklet, buggy vs... gibi araçların da kullanılabilmesi gerekir.
Killzone'da 64 kişinin aynı anda oynadığı haritaların devasa olması gerekir.

Diğer yandan Crysis'e baktığımızda 64 kişi devasa haritalarda oynamıyor ama deli gibi çevre etkileşimi ve fizik, ışıklandırma ve doku kaplaması mevcut.

Özellikle fizik hesaplamalarının oyunları ne kadar zorladığını biliyoruz. Zaten Sony dahilindeki birçok exclusive yapımda (Killzone serisi, Uncharted serisi, Gran Turismo serisi, Resistance serisi vs...) fiziğin çok çok düşük seviyelerde olduğunu görürüz. Bu oyunlar göze hitap ederler ve gayet güzel oyunlardır fakat yapımcılar fizikten kısıp ellerinden geldiği kadar görselliğe eklemeyi tercih etmişler, Playstation 3'ün tüm nimetlerinden yararlanmışlardır (ki bence iyi de yapmışlardır).

Bunlar hep tercihlerde biten şeyler. DICE ve Crytek de bunların aksine fiziğe çok fazla ağırlık vermiştir. Kaldı ki bu firmalar sadece PS3'e ya da Xbox360'a oyun yapmış olsalardı fizik konusunda bu kadar tutucu ol(a)mazlardı.

Şimdi bunları böyle yazdım diye Killzone'u kötülediğimi falan düşünmesin kimse. Ben sadece kulvar farkından bahsettim. Bir oyuncu koskoca haritada dolaşıp taktik yapmak için zaman harcamak yerine doğrudan aksiyona girmeyi tercih edebilir. Zaten bu yüzden Call of Duty'nin de oyuncu sayısı oldukça yüksek.

Özetle: DICE ve Crytek'in yapmak istediği ve yaptığı şeyler performansı ister istemez olumsuz etkileyecek şeylerdir. Bir Battlefield oyuncusu çevrenin zarar görmesini, duvarların yıkılmasını, patlamaların yerde çukur açmasını, binaların çökmesini ister. Yapımcılar performansı arttırmak için "optimizasyon" adı altında oyunun fiziğini sıfırlayabilirdi ama bu sefer de mevcut Battlefield hayran kitlesinin tepkisi haklı olarak çok sert olurdu.
Killzone 3'te bile attığın mermilerin kovanları yere düşer ses çıkartırdı.Ayrıca Killzone 3'te fizik azdı ama olunca real time olurdu Battlefield 3'ün aksine.Çoğunuz kabul etmiyorsunuz ama Battlefield 3'te binalar kare kare yıkılabilir duvar diye programlamışlardı yani fizik denen şey çok azdı.Emin ol ki Killzone Shadow Fall Battlefield 4'den çok daha kaliteli fizik ile gelicek.Ayrıca Destiny'de de açık alan büssürü oyuncu var ama Batllefield 4'ün Pc versiyonundan kat kat daha iyi grafiği var.

BSC Misafiri

24.8.2013 21:09:11

+3
Crysis 2 ye çöp deyin buna süper aynısının tıpkısı

musAKka

24.8.2013 20:50:08

+3
quote:

Orijinalden alıntı: aykut291 DİCE saçmasapan açıklamalarını yesin yutsun. Geliştirdikleri Frostbite 2,3 motoru rezalet,optimisazyon özürlüyse bu ps4 suçu değil. Killzone SF multiplayer bile grafikler yerinde ve süper derecede akıcı. Sony frimaları çalışıyor. EA la ortak çalışan firamalar nedense hep sorunlu zaten. Crytek de öyle. Bu adamlar nasıl yapabiliyor?
Killzone ile Battlefield'ı karşılaştırırsanız büyük yanılgıya düşersiniz. Özellikle multiplayer oynanış ve içerik olarak Killzone, Call of Duty ile oldukça benzerlikler gösteriyor ama Battlefield (DICE) ile çok farklı kulvardalar. Killzone'un Battlefield ile, özellikle performans ve grafik açısından karşılaştırılabilmesi için: Killzone'da çevre etkileşimi olması gerekir (ki bu multiplayer video dahil şimdiye kadar yayınlanan tüm videolarda çevre etkileşimi yoktu) Killzone'da 64 kişinin aynı anda oyunda olması gerekir. Killzone'da 64 kişi oyundayken sadece asker olarak değil; tank, uçak, helikopter, motorsiklet, buggy vs... gibi araçların da kullanılabilmesi gerekir. Killzone'da 64 kişinin aynı anda oynadığı haritaların devasa olması gerekir. Diğer yandan Crysis'e baktığımızda 64 kişi devasa haritalarda oynamıyor ama deli gibi çevre etkileşimi ve fizik, ışıklandırma ve doku kaplaması mevcut. Özellikle fizik hesaplamalarının oyunları ne kadar zorladığını biliyoruz. Zaten Sony dahilindeki birçok exclusive yapımda (Killzone serisi, Uncharted serisi, Gran Turismo serisi, Resistance serisi vs...) fiziğin çok çok düşük seviyelerde olduğunu görürüz. Bu oyunlar göze hitap ederler ve gayet güzel oyunlardır fakat yapımcılar fizikten kısıp ellerinden geldiği kadar görselliğe eklemeyi tercih etmişler, Playstation 3'ün tüm nimetlerinden yararlanmışlardır (ki bence iyi de yapmışlardır). Bunlar hep tercihlerde biten şeyler. DICE ve Crytek de bunların aksine fiziğe çok fazla ağırlık vermiştir. Kaldı ki bu firmalar sadece PS3'e ya da Xbox360'a oyun yapmış olsalardı fizik konusunda bu kadar tutucu ol(a)mazlardı. Şimdi bunları böyle yazdım diye Killzone'u kötülediğimi falan düşünmesin kimse. Ben sadece kulvar farkından bahsettim. Bir oyuncu koskoca haritada dolaşıp taktik yapmak için zaman harcamak yerine doğrudan aksiyona girmeyi tercih edebilir. Zaten bu yüzden Call of Duty'nin de oyuncu sayısı oldukça yüksek. Özetle: DICE ve Crytek'in yapmak istediği ve yaptığı şeyler performansı ister istemez olumsuz etkileyecek şeylerdir. Bir Battlefield oyuncusu çevrenin zarar görmesini, duvarların yıkılmasını, patlamaların yerde çukur açmasını, binaların çökmesini ister. Yapımcılar performansı arttırmak için "optimizasyon" adı altında oyunun fiziğini sıfırlayabilirdi ama bu sefer de mevcut Battlefield hayran kitlesinin tepkisi haklı olarak çok sert olurdu.

Vernon Schillinger

24.8.2013 19:58:28

+1
quote:

Orijinalden alıntı: GoldPunch
Oyunu kötülemek gibi olmasın... ]

aykut291

24.8.2013 19:35:38

-1
DİCE saçmasapan açıklamalarını yesin yutsun. Geliştirdikleri Frostbite 2,3 motoru rezalet,optimisazyon özürlüyse bu ps4 suçu değil. Killzone SF multiplayer bile grafikler yerinde ve süper derecede akıcı. Sony frimaları çalışıyor. EA la ortak çalışan firamalar nedense hep sorunlu zaten. Crytek de öyle. Bu adamlar nasıl yapabiliyor?

GoldPunch

24.8.2013 19:28:46

0

BSC Misafiri

24.8.2013 18:59:29

0
Oyun icin tek eksi single kisminin 30 fps olmasi diger kalan herseyi acayip cekici, fps sevmeyen bir adami bile tavlar. Sanirim bircok kisiye bundle degistirtir bu göruntuler.

BSC Misafiri

24.8.2013 18:59:18

-1
oynanışlık yokki bomba atışa baksana takos gibi bir modern warfare 1-2 deki animasyonlara bak bide buna bak takoz gibi grafikle oymuyo sadece

BSC Misafiri

24.8.2013 18:59:15

-1
Titanfall için üzülmeme gerek kalmadı artık ^_^

GoldPunch

24.8.2013 18:42:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: ghostliving Haber resmindeki kız grip olmuş herhalde, Burnu kıpkırmızı :D

Fearless_tr

24.8.2013 18:24:49

0
Multisi 60 fps

SOLID SNAKE

24.8.2013 18:24:19

+1
Haber resmindeki kız grip olmuş herhalde, Burnu kıpkırmızı :D

BSC Misafiri

24.8.2013 17:55:33

0
Muhtesem

BSC Misafiri

24.8.2013 17:55:32

0
En iyi grafik ve atmosfer Killzone'da. Multiplayerda bile yardırmışlar.

demo22

24.8.2013 17:29:33

-1
alın size gerçek grafik ve detaylı çevre crysis3 takozuna bin basar.

die.Rache

24.8.2013 17:06:27

0
Günaydin..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Killzone: Shadow Fall
+ TAKİBE
AL
22 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız