Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Far Cry Primal'ın Haritasının Temeli Far Cry 4'ten Kopyalanmış

 
   Far Cry Primal'ın bir ek paketten farkının olmadığını düşünen, o nedenle bu oyunun tam fiyattan değil de daha düşük fiyatla çıkması gerektiğini söyleyen oyuncuların bu iddiasını güçlendirecek yeni bir bilgi ortaya çıktı.
 
   Far Cry Primal'ın haritasının temeli Far Cry 4'e dayanıyor. Geliştiriciler aynı haritayı temel alıp bazı değişiklikler yapmakla yetinmişler. Aşağıda görebileceğiniz gibi aslında göller ve nehirler aynı noktalarda yer alıyor. 
 
    Tabi Ubisoft iki oyun da aynı bölgede, ama farklı zaman dilimlerinde geçiyor gibi bir açıklama da yapabilir. Yine de çoğu oyuncu Ubisoft'un açık açık yalan söylediğini de düşünecektir.
Far Cry Primal
 
Far Cry 4
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak gamespot Far Cry Ubisoft Far Cry Primal PC PS4 Xbox One
Hitman'in Çıkış Videosu Yayınlandı Spintires'ın Geliştiricisi Kendi Oyununu Sabote Etmiş
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

moveboy_61

13.3.2016 22:18:50

0
Oyun tabiki aynı olacak, diğer oyunlarda da böyle vs. ?eklinde konu?anları anlamak güç. Madem eski oyunun üzerine bir?ey katmıyorlar, o zaman oyuna 180 lira fiyat koymak nedir? Oyun çok güzel, aynı olsun ne olacak ki diyenlerin hemen hemen hepsi torrentçi oyuncular. Ben oyun zevksiz demiyorum, zevkler renkler tartı?ılmaz orası ayrı ama madem hiç uğra?madan oyun yapacaklar, aynı oyunu deği?tirip farklı bir ?ekilde bize sunacaklar, o zaman makul bir fiyat sunsunlar madem bizde alıp oynayalım. Bu sadece bu seri için ya da sadece ubisoft için de geçerli değil haklısınız. Activision gibi firmalarda aynı ?eyi yapıyor. Aynı dinamikleri her sene yağlayıp ballayıp oyunculara sunuyorlar ve bunun için her yıl 200 lira istiyorlar. Bunların oyunlarını almayın arkada?lar, siz almaya devam ederseniz bunlar sizi böyle her sene kazıklamaya devam ederler.

canguler917

4.3.2016 21:42:23

0
aynı haritaysa ubisoft yalan söylemiş olmaz.aksine dogru söylemiş olur.ayni harita ise ayni yer demek,e zamanlarda zaten farklı. yani ortada yalanlik birşey yok

BSC Misafiri

4.3.2016 21:02:09

0
quote:

Orjinalden alıntı: baskanbosnak
quote:

Orijinalden alıntı: encuni Ben daha öncede yazdım herşey aynı Kenardan tutma dala tırmanma ip atıp kendini cekme hayvan kontrolleri
her sene fifa pes nba gibi oyunlar cıkıyo yenı cıkan rıse of tomb raider oyunu var bu oyunlardakı farkları bana soylesene. bırakda bazı seyler aynı olsun..
Daha önceki haberlerdeki FC Primal mesajına(bir habere 6 yorum yapmıştın) sadece Tomb Raider ekleyip kopyala-yapıştır yapmışsın. Sanırım bir önceki Tomb Raider ile Rise of the Tomb Raider arasındaki gelişmeyi hiç bilmiyorsun. Ubisoft gibi aynı grafik moturundan aynı oyun dinamiklerine ve bu haberdeki harita örneğine kadar kopyala-yapıştır yaptığı onlarca şey var. Hiç kimseden Tomb Raider kendini tekrar ediyor yada DLC gibi olmuş mesajı görebildin mi? Hoca ve cemaat ilişkisi seninkisi. Bilinçli oyunseverler AC oyununda Ubisoft'a iyi bir ders verdi, her oyun için ayrı ücretsiz ders istiyorlar demek ki.

BSC Misafiri

4.3.2016 21:01:48

0
O zaman counter strike a da karşı çıkın, valveye övgüler yardırmayı biliyosunuz, tamam steam çok güzel bir oyun ama 20 senedir bütün mapler aynı, yetmiyomuş gibi %80 dust2 atılıyo, cs de oyun içi video, hikaye bile yok, bi de paralı skin dlcleri var ki adamlar 23.000 dolara bıçak dlcsi satıyo(tabi içindenbi miktarı valveın ama olsun) yalansa yalan deyin, yanlış demeyin düz mantıkta yanlış kavramına yer yoktur, oyun eleştirmenliğinde düz mantığı kabul etmiyosanız yazmayın zaten, başka dünyaların insanıyızdır, birbirimizin dilini anlamayız

gesso

4.3.2016 18:46:57

0

Wayward Son

4.3.2016 13:31:24

0
quote:

Orjinalden alıntı: mösyö liquid Tabiki de bu eleştirilebilir ama, sonuç itibari ile bakılması gereken, oyunun doluluğu ve oyun dolu, bir dlc ye göre fazla dolu oyun. Evet aynı yapı aynı görev tipi ama god of war da aynı değil mi, dark souls ta aynı değil mi? Editörler eski oyunlar eski oyunlar diyip duruyolar şimdi dikkatli baksınlar pek çok oyun serisi bir çok yönden öncekinin aynısıdır. Burda önemli olan o oyun dinamiğinin eskimeye başlanmasıdır. Yoksa her seri oyunda öncekine göre 100% yenilenen tamamen farkı olan eski yeni kaç tane oyun var? Çok anlamsız eleştiriler bunlar, God of war dan keyif alıyosa bir insan, Dark souls tan ya da far cry dan, tabiki de 100% değişik bir oyun değil daha fazlasını isteyecek, o oyunun mekanikleri eskiyene kadar da bu sürer, bundan daha doğal ne var? Editörler niye bunu niye anlamıyor, çok ilginç!
150 TL DLC mi olur?

tayfun34_4

4.3.2016 13:16:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: mementopolis

Uyumaya devam . Her sene aynı oyunu satıyorlar . Tek yapmaları gereken bir Güncelleme atmak oysaki. Ama bilinçsiz tüketiçi olmak , Tek bize has durum değil .
Ben bu konuda oyun firmaları eleştirmiyorum. Elinde iyi bir malzeme varsa bu tekrar kullanabilirsin.

tayfun34_4

4.3.2016 12:59:48

0
quote:

Orijinalden alıntı: ictopbasli Son cümleye kadar iyi gidiyordun ama sonda batırdın.
Ben değil oyun firmaları batıyor sıfırdan oyun yap sonra tutmasın iflas et ,far cry gibi elimde güzel bir oyun varsa bunu bir kaç değişiklikle tekrar oynanabilecek bir şekilde piyasaya sürebilirsin. Tekrar söylüyorum oyun hoşuna mı gitti git al beğenmediysen ben hep aynı şeyi mi oynayacam diyorsan uzak dur olsun bitsin.

oveo531

3.3.2016 18:55:32

0
quote:

Orjinalden alıntı: ictopbasli Son cümleye kadar iyi gidiyordun ama sonda batırdın.
Aynen ya yalan felan :P

akabeyss

3.3.2016 17:30:23

0
günümüzde basit bi online oyun ve ya basit bi mobil oyun yapıp da, az masrafla dünya kadar para kazanmanın derdinde herkes. Bu piyasanın içinde ubisoft yine de single player AAA yapmaktadır. Ubisoftu sevmem, savunmam da ama her taraf online oyun ve mobil oyun dolacak diye korktuğum için bu oyun bile benim için altın değerinde. Kaldı ki, tamam bu oyun belki tam bir oyun değil katılıyorum ama bir dlc demekte haksızlıktır.

Maxwell1

3.3.2016 16:29:12

0
Yine Alkan yine boş bir haber daha , bütün far cry serisini oynadım , primal ıda saatlerdir oynuyorum haritanın en ufak benzerliği yok.

Gamermn

3.3.2016 16:18:24

0
Harita aynı olabilir oyun konusunu yansıttıktan sonra çevreyi tamamen değiştirdikden sonra

Guest-63DBB8E76

3.3.2016 15:37:23

+1
Son cümleye kadar iyi gidiyordun ama sonda batırdın.

Guest-63DBB8E76

3.3.2016 15:34:31

0
Aynı yerin milattan önce 10.000'ninci yılıdır diyeceğim ama birisi Avrupa'da diğeri Asya'da.

BSC Misafiri

3.3.2016 15:26:33

+1
şaşırılacak bir durum değil ki sonuçta ubisoft aslında kendine özgün gerçekten emek harcanarak yapılsaydı oyun o zaman şaşırtıcı olurdu ayrıca aynı şeyi call of duty de yaptı ve yapmaya devam ediyor

baskanbosnak

3.3.2016 15:04:26

0
quote:

Orijinalden alıntı: encuni Rise of ronaldo Tomb of messi Ne beklıyorsun dostum fıfadan pesten hikaye modumu? yoksa 1 sene kum saha 1 sene halı saha 1 senede normal stadmı cıksın? Ne kadar alakasız karşılaştırmalar yapıyorsunuz ibretlik.
oyuna camur atmayın oyunu 11saat oynadım 2 gunde halada oynamaya devam edıyorum oyun guzel. isteyen alır ıstemeyen almaz ama oyuna camur atmayın yeter.

encuni

3.3.2016 15:00:20

0
Rise of ronaldo Tomb of messi Ne beklıyorsun dostum fıfadan pesten hikaye modumu? yoksa 1 sene kum saha 1 sene halı saha 1 senede normal stadmı cıksın? Ne kadar alakasız karşılaştırmalar yapıyorsunuz ibretlik.

Jedi_masterr

3.3.2016 14:58:50

0
Bazı seyler tabikide aynı olacak ne yapsinlar far cry isimli araba yarısımı yapacaklar. En fazla bu kadar degisiyor iste..

baskanbosnak

3.3.2016 14:36:13

0
quote:

Orijinalden alıntı: encuni Ben daha öncede yazdım herşey aynı Kenardan tutma dala tırmanma ip atıp kendini cekme hayvan kontrolleri
her sene fifa pes nba gibi oyunlar cıkıyo yenı cıkan rıse of tomb raider oyunu var bu oyunlardakı farkları bana soylesene. bırakda bazı seyler aynı olsun..

encuni

3.3.2016 14:27:36

0
Ben daha öncede yazdım herşey aynı Kenardan tutma dala tırmanma ip atıp kendini cekme hayvan kontrolleri

luganoguz

3.3.2016 13:59:15

0
Zaten 4'ten farkı olmadığını biliyoduk ama adamlar kendileri kanıtlamış

Final Getsuga Tenshou

3.3.2016 13:09:21

0
Çöp olacağı belliydi zaten.

rambocuk

3.3.2016 12:36:06

0
Yorumlar şaka gibi ubisoft olmasa kaç firma kalacak aaa oyun yapan :D oyun çok güzel arkadaşlar nasıl bu kadar yerden yere vurabiliyorsunuz oynamadan fr4 ü bende beğenmedim ama ilk çağa gidiyosun adam o ortamı yansıtıyo o silahları veriyo daha ne yapacak uzay silahımı verecek

VulonViing

3.3.2016 12:28:03

+2
Aynı oyunu al. Aynı zamanda geçiyor diye yuttur, bir ton paraya sat. Tam Ubisoft işi. Buna rağmen bu oyuna bir ton para verip oynayacak insanlara acıyorum

GaiShinbu

3.3.2016 12:05:01

0
e biz size dlc dedik inanmadınız.

Kazumatr

3.3.2016 11:48:30

0
Her sene oyun cikaran firma napcaktiki baska. Merak etmeyin division ciksin bijac ay icibde hemen onun 2 side duyurulur :D

rambocuk

3.3.2016 11:48:05

0
Oynayana kadar bende fr4 diyodum ama o ortamlar karakterler vahşi yaşam beni benden aldı oyun fr 3 kadar iyi

Mehmed Tan

3.3.2016 11:35:27

0
Şu yönden değerlendirin. Adamlar far cry 4 ün geçtiği bölgenin M.Ö. sini yansıtmak istemişlerdir. O kadar sene arasında birbirine cilveler yapamazlar ama Hikaye olarak bağlantılar var mı bilmiyorum. (oyunu henüz oynamadım. ikisini de)

stun

3.3.2016 11:22:53

0
oyunun haritasından yana sorunum yok.. ama oklar tek atmıyor diğer far cry lar gibi.. long bow uzaktan tek atmıyor.. double bow la yakından anca.. buda gizlilği çok aza indiriyor..yeterli xp den sonra kasmayadabılıyorsunuz.. bide ana hıkaye yan senaryo hissi veriyor aralarda.. kurgu derin değil ama güzel oyun yani .. böyle hiç oyun yok bu dönem oyunu alın oynayın

EXios

3.3.2016 11:15:50

0
Haritanın görüntüsü bir güzel olmuş.Poster yada tablo şeklinde duvara as.

emreDZ

3.3.2016 11:09:33

+3
Far Cry 3 oynamış biri bile 4'ü oynarken aynı oyunu oynuyorum hissine kapılabilirken, Primal'i ayıla bayıla oynamak için nasıl bir işkembe gerekir çok merak ediyorum. Daha önce denenmemiş bir konsept ile çıkıyorsun ama orijinallik adına hiçbir şey katmıyorsun. Keleş yerine karakterin eline mızrak, sopa vs. koymuşsun ama bundan öteye gidememişsin. En azından yakın dövüş mekanikleri ekle, pata küte sopayla dalmak yerine. Sadece Far Cry serisinde değil, Assassin's Creed serisinde de aynısını yaptı Ubisoft. Bir konsept tuttu mu anında seri üretime geçiyor. Neyse ki AC için planlarını değiştirmiş gibi, darısı Far Cry'ın başına diyelim. Üzülüyorum çünkü, sevdiğim bir seriydi. Ayrıca kâr amaçlı kurulmuş oyun sitelerinin etik olmayan bazı anlaşmalar yüzünden oyuna şişirilmiş puanlar vermelerini anlarım ama en azından bireysel bir oyuncunun daha eleştirel olmasını beklerim ben. "Oynayın işte sarıyor, kurcalamayın fazla" demek de nedir yahu?

mösyö liquid

3.3.2016 11:08:18

+2
Tabiki de bu eleştirilebilir ama, sonuç itibari ile bakılması gereken, oyunun doluluğu ve oyun dolu, bir dlc ye göre fazla dolu oyun. Evet aynı yapı aynı görev tipi ama god of war da aynı değil mi, dark souls ta aynı değil mi? Editörler eski oyunlar eski oyunlar diyip duruyolar şimdi dikkatli baksınlar pek çok oyun serisi bir çok yönden öncekinin aynısıdır. Burda önemli olan o oyun dinamiğinin eskimeye başlanmasıdır. Yoksa her seri oyunda öncekine göre 100% yenilenen tamamen farkı olan eski yeni kaç tane oyun var? Çok anlamsız eleştiriler bunlar, God of war dan keyif alıyosa bir insan, Dark souls tan ya da far cry dan, tabiki de 100% değişik bir oyun değil daha fazlasını isteyecek, o oyunun mekanikleri eskiyene kadar da bu sürer, bundan daha doğal ne var? Editörler niye bunu niye anlamıyor, çok ilginç!

alike03

3.3.2016 10:49:24

+1
Her ne kadar Ubisoft her sene benzer bir oyun cikarsada beni her oyunu ile eglendirmeyi basariyor. Üstelik her 1-2 seneye bir yeni bir IP cikarmaya korkmayan bir firma. Her ne kadar yaptigi bazi seyler ile beni sinir etsede en sevdigim Yayinci firmalardan biri Ubisoft.

BSC Misafiri

3.3.2016 10:14:28

0
Bsc Canavar Haraketlerin yeni bölümü gelicek mi? Dün gelmeliydi normalde de gelmemiş o yüzden merak ettim

BSC Misafiri

3.3.2016 10:13:34

0
Call of Duty serisi 2007 (MW1) den beridir bunu yapıyor.. Ha CoD Harita hariç her şeyi kopyalıyor o da ayrı mevzu.

mementopolis

3.3.2016 09:27:25

+3
quote:

Orijinalden alıntı: tayfun34_4 Haber mi şimdi bu fifa ,cod ,pes ,ac, her sene çıkıyor en ufak bir değişiklik yok bütün modlar aynı sadece kadro güncellemesi var diğerleri de aynı tas aynı hamam hem milyonlarca satıyor hem de kimse biz her sene aynı oyunu oynuyoruz demiyor.Bırakın bu fazla para istiyorlar edebiyatını oyun hoşunuza gidiyorsa gidin alın gitmiyorsa yanına bile yaklaşmayın.
Uyumaya devam . Her sene aynı oyunu satıyorlar . Tek yapmaları gereken bir Güncelleme atmak oysaki. Ama bilinçsiz tüketiçi olmak , Tek bize has durum değil .

ploff

3.3.2016 09:24:35

+1
Zaten Ubısoft, Assasın Creed ve Far cry serılerınde yıllardan berı aynı oyunu farklı harıtalarla mıllete yedırıyor.. Sadece konsept degısıyor.. Mantık hep aynı... O yuzden harıtanın temelını kopyalamısı cok mantıksız degıl... Bır kuleye tırmanırken yada ussu ele gecırırken hıc mı dejavu yasamadınız???? :)))

mementopolis

3.3.2016 09:20:23

0
DLC 'ye tam Sürüm Oyun diyen ULVİ. Ubisoft , bir oyun yapıyorsa , DLC fiyatına düşünce alacaksın . Bu nesil bana hitap etmeyen o kadar dandik oyun çıkardılar ki . Nede gözdertikleri ile alakalı. Oyunun Wild benzemesi de bir tuhaf .

tayfun34_4

3.3.2016 09:19:40

+6
Haber mi şimdi bu fifa ,cod ,pes ,ac, her sene çıkıyor en ufak bir değişiklik yok bütün modlar aynı sadece kadro güncellemesi var diğerleri de aynı tas aynı hamam hem milyonlarca satıyor hem de kimse biz her sene aynı oyunu oynuyoruz demiyor.Bırakın bu fazla para istiyorlar edebiyatını oyun hoşunuza gidiyorsa gidin alın gitmiyorsa yanına bile yaklaşmayın.

huseyincarnege

3.3.2016 09:12:21

+2
farcry 1den sonra cacık olamadı

dingo egret!

3.3.2016 09:09:12

0
Pürüz üstüne pürüz. Uni adam olmaaz!

deadlight54

3.3.2016 09:00:30

+1
Far Cry 3: Blood Dragon gibi aynı fiyatlandırmayla çıkmış olsaydı kimse sesini çıkartmazdı. Ubisoft işte ne beklersiniz ki? Adamlar paraya aç resmen.

skywalkerhan

3.3.2016 08:36:57

0
eee aynı ubi division haritasınıda birebir New Yorktan kopyalamış almıyalımmı şimdi ?

fresheyır

3.3.2016 08:26:26

0
Şimdi eski haritanın temelini kullanmış demek haklımı bilmiyorum konu ubi olunca batmasını isteyebilirsiniz ama olay öyle değil yani bir oyuna harita yapmanın bir çok yolu var biride önce haritanın beyaz tahtada taslak bir çizimini çizmek olur yani suyun nerden geçeceğini düz çizgiyle çizip dağın olduğu yerleride yuvarlak içine alınıp bir harita taslağı çıkarılabilir sanırım ubi eski taslağı kullandı yada çizen adam yaratıcı birisi değil ve haritanın ortasında merkezi olması gereken haritayı 2 kere çizip benzer çiziyor

orangeblu

3.3.2016 08:20:22

0
Klasik ubi işte

Zarbo257

3.3.2016 07:56:09

+6
Oyun güzel hiç b.k atmasınlar cidden eğlendiriyor insanı oynarken sıkmıyor ayrıca aynı oyunmuş hissiyatını almıyorsun.Sonuçta kaç tane taş devri oyunu var ki piyasada yada ne bileyim kaplana binip okla adam öldürebileceğiniz kaç oyun var? alın oynayın.

BSC Misafiri

3.3.2016 07:46:48

0
Ubi kardeş n bklion
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Far Cry Primal
+ TAKİBE
AL
25 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız