Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Medal of Honor Multiplayer Beta

1 | İki farklı oyun motoru

İkinci dünya savaşı, alternatif evrenler ve uzay derken günümüz savaşlarına odaklanan oyunlar, şüphesiz son dönemlerde pastadan en büyük payı alan oyunlarında başında geliyordur. Özellikle Call of Duty 4: Modern Warfare'ın kazandığı başarıdan sonra firmalar teker teker ikinci dünya savaşını (sonunda) ellerinin tersi ile itiklemeye başladılar. Her savaşını, cephesini onlarca kez gördüğümüz İkinci Dünya Savaşı’nın her oyunda karşımıza çıkmasından zaten bıkmış vaziyetteydik. Modern Warfare 2'nin başarısından sonra ise benzer türde, yani günümüz savaşlarına yönelen oyunların gelmesi neredeyse kaçınılmaz bir hale gelmişti.

     İşte tamda bu noktada yeni Medal of Honor'un duyurusu ile karşılaştık. Oldukça başarılı ve İkinci Dünya Savaşı'nın en iyi serilerinden biri olan Medal of Honor, şüphesiz son oyunları ile bir düşüş içerisindeydi. Doğal olarak EA Games, yeni görünümü dışında oyuna yeni bir kan getirmek amacı ile günümüz savaşlarına yöneldi.

     Medal of Honor'da Normandiya sahillerinden Afganistan'a geçiş yapıyoruz. Hikaye olarak henüz net bilgiler sunulmuş olmasada EA Games'ten yapılan ilk açıklamalarda oyunun yaşanmış hikayelerden yola çıkarılarak ortaya çıkacağı idi. Hikaye yönünden yapılan ve benimde oyunda en merak ettiğim kısım ise Medal of Honor'da ülke ve bayrak propagandasının yapılmayacağı oldu. Yani eğer söylenenler gerçek olur ise hikaye ve sunum olarakta başarılı, en azından gerçekçi bir yapım ile karşılaşmamız muhtemel gözüküyor. Bu açıklama sonrası şahsen bir iğnelemede olduğunu düşünmeden edememiştim. Zira oyunun en büyük rakibi olarak gösterilen Modern Warfare ve Activision'un Call of Duty oyunlarının en büyük eleştirileri de yaptıkları iddia edilen propagandalardan geliyordu.

Medal of Honor'un duyurusundan sonra yapılan açıklama ise oldukça şaşırtıcı olmuştu. EA Games, oyunun hikaye modu için EA Los Angeles, çoklu oyuncu modu için ise DICE'ın iş başında olduğunu açıklamıştı. Ayrıca oyunun iki farklı grafik motoru kullanacağı da belirtilmişti. Peki hikaye modunda bir çok oyunda da karşımıza çıkan Unreal Engine 3, çoklu oyuncu modunda ise DICE'ın artık ustalaştığı Frosbite Engine grafik motorunu kullanacak olan oyun nasıl bir bütünlük sağlayacaktı? İşte oyunu merakla beklememizin nedenlerinden birisi de bu oluyor. Muhtemelen minareyi çalan kılıfını da uyduracaktır diye düşünüyorum.

    Oyunun öncesini bir kenara bırakıp asıl merak edilen noktaya yani Multiplayer Beta'ya geçelim. İlk olarak Sony konferansında kendini gösteren oyunun çoklu oyuncu modları, fuarında en dikkat çeken sunumlarından birisi olmuştu. Ana platformu çok önceden PS3 olduğu açıklanan oyun, fuar sonrası multiplayer betası ile karşımıza çıktı. Bad Company 2 sahiplerinin dört gün önceden ulaştığı beta, bu dört gün sonrası ise diğer oyuncularada sunuldu.

     Oyunun multiplayer betasında, oyunun tam sürümünde de karşılaşacağımız açılabilir silahlar ve ekipmanlar listesine de bakabiliyoruz. Seviye atladıkça her seviye sonrası farklı silahlar ve ekipmanlar bizi bekliyor olacak. Betada menü itibari ile bunlar tek tek olacakmış gibi gözüksede oyunun tam sürümünde bu durum değişiklik gösterebilir.

Medal of Honor'un betası sizi iki farklı askeri güç ve üç farklı sınıf ile karşılıyor. Rifleman, Special Ops ve Sniper sınıfları oyunda yer alan üç sınıf. Rifleman için askeri güç, Special Ops için teknik birimi ve Sniper içinde adından da anlaşılacağı gibi keskin nişancı ekibi diyebiliriz. Tam sürümünde daha fazla silah seçeneğine sahip olacağımız oyunun betasında Rifleman sınıfında bomba atar, Special Ops sınıfında bazuka, Sniper sınıfında ise ek silah olarak C4 patlayıcıları ile karşılaşıyoruz. Askeri sınıf kısmında ise silahlarda oldukça hoşuma giden değişimlere yer verilmiş. Askeri birlikteyken elinizde M16, C4 gibi patlayıcı silahlar bulunurken diğer sınıf olan isyancılar kısmında ise Ak47, nam-ı değer keleş veya telefon ayarlı patlayıcılar bizleri bekliyor. Bu da silahlar bakımından ufak ama hoş bir ayrıntı olarak gözümüze çarptı.

Medal of Honor EA Games EA Los Angeles DICE PC PS3 Xbox 360 Beta inceleme
StarCraft II: Wings of Liberty Marvel vs Capcom 3: Fate of Two Worlds
İLGİLİ EKRAN GÖRÜNTÜLERİ
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Akhenaton.

1.9.2014 05:07:53

0
Berbat bir oyun

Sir Maximus is BACK

18.7.2014 22:00:06

+1
daha kaç kere daha aynı cümleyi yazacaksın çok merak ediyorum?

Redlife35

20.9.2013 21:44:36

0
İzlenim olarak iyi daha oynama fırsatım olmadı.

encoding06

16.3.2013 15:24:41

0
oyunu oynayamadım ama ekran görünütülerine bakar güzel diyebilirim.

tyler999

18.9.2011 02:57:29

0
Multiplayer mod biraz zayıf kalmış,silah seçenekleri kısıtlı,sniper'lar çok kötü,level atlama şekli değişik vs. Multisi için puanım 10 üzerinden 7

HEKTOR-NG

20.6.2011 17:11:50

0
konu hortlamış. MOH un multisi BC2 den güzel ama siz yinede alın MW2 bakın keyfinize. bi kere MW2 deki gibi perk sistemi gelmediği sürece bu oyunlar hep geri kalır. MOH un grafikleri silah sesleri MW2 den belki daha güzel ama en önemli şey olan oynanış MW2 kadar ii değil.

NeCRiS

20.6.2011 17:02:09

0
İkisini de orjinal aldım hiç de pişman değilim. İkisi de çok zevkli, çok farklı.

Guest-73EC99CC3

20.6.2011 16:44:36

0
bı ara bc2 mı moh mı dıye cok dusundum. yemın edıyorum 1 saat rafın onunde 2 elımde bu oyunlar bekledım kaasıyer uyandırdı beni bc2 yı secmıstım. pısman deyılım ama sımdı olsa moh derım. deyısıklık olurdu.

milyondabir

15.10.2010 21:46:44

0
moh coda kendini benzetmeye calıstıgı filan yok oyun ilk seriden beri aynı sekil zaten birbirlerine benziyorlar. ama bir cok oyun daha var bu sekil birbirine benziyen. b

Babblebabble

14.10.2010 19:00:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: isimsizpost MW2 tam bir hayal kırıklığı daha doğrusu Killstreak kasma oyunu grafiklerde gelişme yok iyi ki dağıldı firması yoksa aynı oyunu 2-3 defa daha önünüze koyarlardı sizde yerdiniz afiyetle özenti oyuncular sizi COD4 ün nesi eksik ki neden bıraktınız sorusu geliyor aklıma sadece
Adam noktayı koydu beyler, dağılın. Kendisi 5 Killstreak yapamıyordur biz ayrılalım o devam etsin

BSC Misafiri

14.10.2010 15:56:42

0
hayatımda oynadığım en zevkli oyun medal of honor serisidir...call of duty ye gelirsek call of duty nin en iyi oyunu 1 2 ve 4 dür.. ondan sonra cılkı çıktı.. ea her zaman ezer..

BSC Misafiri

14.10.2010 15:47:14

0
oyunu aldım ps3 e takır takır oynuyorum oyun fenaa.

BSC Misafiri

27.8.2010 14:54:38

0
Oyunun sadece tanıtım videolarını izlemişliğim ve yapılan çoğu yorumları takip etmişliğim ve edindiğim bilgileri de birleştirdikten sonra bir kanıya varmışlığım var; Bu oyunu sadece battlefield 3 betasına üye olabilmek için almak daha mantıklı gibi:) he arada canınız sıkılır da iki adam vurup stres atar çıkarım diyorsanız hazır keyde var yaparsınız yani kısıtlama yok :p.. beta olayını da bad company 2 oyuncusu olarak oyun menüsündeki alt yazıdan okumuştum :) tabi oyunun beta aşaması bittikten sonra nasıl olur orası tartışılır

MrMojoRisin

18.7.2010 02:05:44

0
oyun gerçekten türe hiçbir yenilik getirmemiş.sadece bilindik fps oyununu ea ve medal of honor box coverı ve lisansı altında toplamış.açıkça söyleyeyim ben oyunun betasını oynamadım,ama oyun çıkar çıkmaz gidip alacağım.çoğu moh serisini oynadım ve göze hoş görünüyor.daha düzeltirler gibime geliyor.dice iyi online altyapı kuruyor.onun dışında,ben türe yenilik gelmesini falan da istemiyorum.bilindik olsun.moh tam bana göre bir oyun olucak

BSC Misafiri

18.7.2010 01:40:24

0
oynamadım ama yorumlara bakılırsa bu oyun fosso :) ama benim bu ana kadar oynadığım en iyi moh oyunu moh airborne dir .belkide bu ana kadar oynadığım en iyi 2.dünya savaşı oyunuydu verdiğiniz parayı sonuna kadar hakediyor moh airborne

MrMojoRisin

13.7.2010 01:00:29

0
arkadaş her oyun cod a benziyor diyor cod öbürlerine benzemesin sakın?

BSC Misafiri

12.7.2010 13:21:59

0
quote:

Slm genç arkadaşlarım Moh hakkında 20 yıldır hertürlü platformda şimdilerdeyse 3000 Tl nin üstünde masraf yaparak konsollarda takılan 1 ağabeyiniz olarak yoru m yapmak istiyorum. Öncelikle 1 Fps oyununda aranan nitelikler nelerdir onlara bakalım, 1 Full Hd 1080 P kalitesinde ve animasyon hatalarının olmadığı bir grafik, 2 Önce ortam ardından da silah etkileşimlerinin gerçekçi olması ki bu çokça tartışılıyor vuruş hissi mermi namludan çıkıp karşıya ulaştığında bunu önce görmek,sonra etkisini hissetmek düşmanın sarsılması hareket kabiliyetini yitirmesi ve kullandığınız silah ölçüsünde ölmesi 1 de kafa kafaya geldiğinizde kimin silahı daha ağırsa! karşı tarafın ölmesidir. 3 Grafik kaplamaları doğal olmalı modellemeler gerçekçi olmalı 4 Ses ve seslendirme efektleri baslı tonlamalı ve sizinle iletişimdeymiş hissini vermeli. Gelelim Moh a burada saydıklarımızdan sadece 1 i oda yarım diyebiliriz silah ve patlama ses efektleri idare eder düzeyde bu betada EA tamamen ticari bir kaf

BSC Misafiri

11.7.2010 14:27:11

0
Slm genç arkadaşlarım Moh hakkında 20 yıldır hertürlü platformda şimdilerdeyse 3000 Tl nin üstünde masraf yaparak konsollarda takılan 1 ağabeyiniz olarak yoru m yapmak istiyorum. Öncelikle 1 Fps oyununda aranan nitelikler nelerdir onlara bakalım, 1 Full Hd 1080 P kalitesinde ve animasyon hatalarının olmadığı bir grafik, 2 Önce ortam ardından da silah etkileşimlerinin gerçekçi olması ki bu çokça tartışılıyor vuruş hissi mermi namludan çıkıp karşıya ulaştığında bunu önce görmek,sonra etkisini hissetmek düşmanın sarsılması hareket kabiliyetini yitirmesi ve kullandığınız silah ölçüsünde ölmesi 1 de kafa kafaya geldiğinizde kimin silahı daha ağırsa! karşı tarafın ölmesidir. 3 Grafik kaplamaları doğal olmalı modellemeler gerçekçi olmalı 4 Ses ve seslendirme efektleri baslı tonlamalı ve sizinle iletişimdeymiş hissini vermeli. Gelelim Moh a burada saydıklarımızdan sadece 1 i oda yarım diyebiliriz silah ve patlama ses efektleri idare eder düzeyde bu betada EA tamamen ticari bir kafaya sa

BSC Misafiri

11.7.2010 02:44:29

0
Sesler harika bir kere ona hiçbir şey diyemez kimse grafiklerde bence günümüzün ortalama grafiklerini şamış fakat bu oyun bad company gibi multiplayer odaklı bir oyun olmayacak single player ı görmeden eleştiri yapılamaz!

iSafari

6.7.2010 16:57:53

0
quote:

Orijinalden alıntı: isimsizpost MW2 tam bir hayal kırıklığı daha doğrusu Killstreak kasma oyunu grafiklerde gelişme yok iyi ki dağıldı firması yoksa aynı oyunu 2-3 defa daha önünüze koyarlardı sizde yerdiniz afiyetle özenti oyuncular sizi COD4 ün nesi eksik ki neden bıraktınız sorusu geliyor aklıma sadece
özenti oyuncular derken?bc2 ye bakıyorum cod a benzemeye çalışıyor, moh a bakıyorum cod a benzemeye çalışıyor killzone a bakıyorum tuş kombinasyonu aynen cod da ki gibi ayarlanabiliyor yani her oyun az da olsa çokta olsa bir yerinden cod a benzemeye çalışıyor...sen onu özenti oyun yapımcılarına söyle...bir mail at onlara...özentisiniz de..ayrıca ben özentilik yapıcak yaşı çoktan geçtim...

myresistance

6.7.2010 12:08:18

0
MW2 tam bir hayal kırıklığı daha doğrusu Killstreak kasma oyunu grafiklerde gelişme yok iyi ki dağıldı firması yoksa aynı oyunu 2-3 defa daha önünüze koyarlardı sizde yerdiniz afiyetle özenti oyuncular sizi COD4 ün nesi eksik ki neden bıraktınız sorusu geliyor aklıma sadece

iSafari

6.7.2010 09:26:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri @Blades2222 Benim:D@ Medal Of Honor düşük kalitesiyle düşük atmosferiyle bizi omaha beacha kadar sürüklemişti şimdi modern warfareye benzemiş valla artık wasingtınımı vururuz yoksa nükleer bombami atariz Emp mi atariz mw2 deki gibi (mw2 deyince meyve anlayanlar oluyo oda trajikomik bi durum:S:D) Herneyse her oyun'un yorumunda modern warfare 2 den bahsetmek sizce sıkmadı mı???Biraz farklı düşünseniz olmazmi yani hep mw2 mw2 tamam mw2 süper bi oyunda bunun moh ile ne alakası var ..eskiden moh çok güzel bir oyundu ama şimdi...
bu oyunu tartışmay pek luzüm da yok aslında...bu yıl sadece black ops konuşacak...mw2 zaten daha uzun süre hiç susmayacak...siz moh a gerçekten şans veriyormusunuz...biraz gerçekçi olun...moh daha çıkmadan hayal kırıklığı olacak...mw e en yakın rakip bc2 onlada arasında 1 milyon km var...yani cod serisinden sonra artık bu oyunlar pekte tutmaz...zaten tutmuyorda...en basitinden listemde 90-100 kişi var halen neredeyse hepsi mw2 oynuyor...çıkan onca oyuna rağmen...

BSC Misafiri

6.7.2010 09:11:04

0
@Blades2222 Benim:D@ Medal Of Honor düşük kalitesiyle düşük atmosferiyle bizi omaha beacha kadar sürüklemişti şimdi modern warfareye benzemiş valla artık wasingtınımı vururuz yoksa nükleer bombami atariz Emp mi atariz mw2 deki gibi (mw2 deyince meyve anlayanlar oluyo oda trajikomik bi durum:S:D) Herneyse her oyun'un yorumunda modern warfare 2 den bahsetmek sizce sıkmadı mı???Biraz farklı düşünseniz olmazmi yani hep mw2 mw2 tamam mw2 süper bi oyunda bunun moh ile ne alakası var ..eskiden moh çok güzel bir oyundu ama şimdi...

bat-333

6.7.2010 02:10:41

0
21 Haziran da herkese açık değil mi? "We're sorry. You do not meet the requirements to enter this website" diye bir yazı çıkıyor ve key vermiyor... Yardımcı olursanız sevinirim...

KalemKolik

4.7.2010 13:38:56

0
Baya iyi ön izlenim bırakmış o yüzden almıyoruz

mertblade

4.7.2010 13:30:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: SyLaR25

Hayır vuruş hissi yoksa oyun gerçekle alakası kalmaz gerçekte bi adamı vurursan hissedersin onu anlardın aha vurdum dersin
tabi adam yandım anammmm diye bağırınca anlarsın

.:SyLaR:.

4.7.2010 03:23:55

0
quote:

Orijinalden alıntı: mertblade

sağol cevabın için anladım sayılır o zaman vuruş hissi yoksa gerçekçi oluyor oyun çünkü gerçekte de vuruş hissi almazsın. yanlış mı düşünüyorum???
Hayır vuruş hissi yoksa oyun gerçekle alakası kalmaz gerçekte bi adamı vurursan hissedersin onu anlardın aha vurdum dersin

mertblade

4.7.2010 03:12:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: SyLaR25

Vuruş hissi nasıl anlatılır bilmem ama bi deniyeyim. Vuruş hissi adamı vurdugunda eger oyunda vuruş hissi iyiyse anlarsın vurdugunu oyun daha zevkli olur yani bi tahtaya bile ateş ettiginde bi tepki verir ama vuruş hissi yoksa ateş ettigini bile anlamazsın adamın üstünde işaret çıkar ordan anlarsın ve fps oyunlarının en önemli olayı olan ateş etme eglencesi sıfıra iner vuruş hissinin en güzel örnegi killzone 2 de vardır.
sağol cevabın için anladım sayılır o zaman vuruş hissi yoksa gerçekçi oluyor oyun çünkü gerçekte de vuruş hissi almazsın. yanlış mı düşünüyorum???

.:SyLaR:.

4.7.2010 02:59:13

0
quote:

Orijinalden alıntı: mertblade ya bu vuruş hissi dediğiniz olay nedir çok merak ettim herkes ondan şikayetçi
Vuruş hissi nasıl anlatılır bilmem ama bi deniyeyim. Vuruş hissi adamı vurdugunda eger oyunda vuruş hissi iyiyse anlarsın vurdugunu oyun daha zevkli olur yani bi tahtaya bile ateş ettiginde bi tepki verir ama vuruş hissi yoksa ateş ettigini bile anlamazsın adamın üstünde işaret çıkar ordan anlarsın ve fps oyunlarının en önemli olayı olan ateş etme eglencesi sıfıra iner vuruş hissinin en güzel örnegi killzone 2 de vardır.

mertblade

4.7.2010 01:56:48

0
ya bu vuruş hissi dediğiniz olay nedir çok merak ettim herkes ondan şikayetçi

salim182

3.7.2010 19:33:31

0
Tamam oyun daha beta yapımcılar beta için çok fazla uğraşmamışlar gördüğüm kadarıyla ama oyun çıktıktan sonra belli olacak değil mi ama

CaSsErDoDo

2.7.2010 13:57:17

0
moh un single ını daha görmedik o yüzden o kısmına birşey diyemiyeceğim ama multiplayerı kesinlikle berbat vuruş hissi yok(benim için bu bc2 dede yok) grafik yok heyecan yok atmosfer yok silah tasarımı yok yok oğlu yok yani bakalım birde xbox da görelim şu betayı belki birazcık daha iyi olmuştur adam etmişlerdir ama bu oyun bu şekilde multiplayerda mw2 ve bc2 ile kapışabileceğini zannediyorsa çok yanılıyor

=lachesis=

1.7.2010 21:04:16

0
quote:

Orijinalden alıntı: NeCRiS

Doğmamış çocuğa don biçmek gibi birşey bu.
aynen

NeCRiS

1.7.2010 18:44:11

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Sizce Black Ops'ın mı Multisi yoksa MoH un mu multisi daha iyi olcak?
Doğmamış çocuğa don biçmek gibi birşey bu.

DonsuzLaz

1.7.2010 17:30:42

0
Bende oynadim Betayi...insallah grafikk olarak güzellesir, aksi takdirde gercekden berbat bir oyun.BUGlara deyinmiyorum, sonucda Beta. Benim icin bu oyunun eksileri: - Grafik 2010 yilinda cikmis bi oyuna bakarak gercekden zayif - Askerlerin kosmasi / yürümesi , sanki Robot gibin.Akici deyil. - Silahlar hic hos grafiki yok, detay eksik. - nisan alma olayini biraz daha akici yabilirlerdi Bunlar sadece benim sahsi düsüncem....sonucda herkes kendisi deneyip karar vermesi gerekir.

00000000

1.7.2010 01:30:09

0
Ps3'te betayı oynadım çok ama çok vasat oyun mw çakmasından da öte heryer aa eksikliği

RoyaLGuarD

1.7.2010 01:24:43

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Sizce Black Ops'ın mı Multisi yoksa MoH un mu multisi daha iyi olcak?
bu soruya sadece guluyorum tabiki black ops

MavéRicK_09

1.7.2010 00:19:15

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Medal of Honor'da Normandiya sahillerinden Afganistan'a geçiş yapıyoruz Normandiya sahili derken ? :D
Plaj mı dicekti ? Omaha.

BSC Misafiri

1.7.2010 00:15:48

0
Medal of Honor'da Normandiya sahillerinden Afganistan'a geçiş yapıyoruz Normandiya sahili derken ? :D

BSC Misafiri

1.7.2010 00:15:29

0
Sizce Black Ops'ın mı Multisi yoksa MoH un mu multisi daha iyi olcak?

KmKz_Lito

30.6.2010 20:36:53

0
PsStore'a Herhangi Bir Multiplayer Demo Gelmesi Mümkün Mü?

viper34

30.6.2010 20:34:00

0
quote:

Orijinalden alıntı: SyLaR25 Kötü tarafı yok sadece çok fazla bug vardı.
Aynen ya çok bug vardı

yımah

30.6.2010 19:54:05

0
quote:

Orijinalden alıntı: dere12

oyun üzerinde daha geliştirmeler yapacaklardır bence düzelir bu sorunlar(inşallah)
Umarım düzelir.

Sevinckan_216

30.6.2010 19:52:51

0
quote:

Orijinalden alıntı: yımah

Vuruş hissi 0(sıfır) ayrıca adama 1 şarjör boşalttığın zaman adam ölmeyebiliyor.. Aslında oyun güzel yani akıcı ama dediğim olaylar olmayınca çabuk soğuyorsun..
oyun üzerinde daha geliştirmeler yapacaklardır bence düzelir bu sorunlar(inşallah)

yımah

30.6.2010 19:45:29

0
quote:

Orijinalden alıntı: dere12

aynen kötü taraflarını söyleselerdi bari millet beğenmemiş oyunu hiç:S
Vuruş hissi 0(sıfır) ayrıca adama 1 şarjör boşalttığın zaman adam ölmeyebiliyor.. Aslında oyun güzel yani akıcı ama dediğim olaylar olmayınca çabuk soğuyorsun..

Sevinckan_216

30.6.2010 19:42:51

0
quote:

Orijinalden alıntı: SyLaR25 Kötü tarafı yok sadece çok fazla bug vardı.
bug normaldir sonuçta beta bu düzeltirler full sürüme kadar

.:SyLaR:.

30.6.2010 19:38:37

0
Kötü tarafı yok sadece çok fazla bug vardı.

Sevinckan_216

30.6.2010 19:30:49

0
quote:

Orijinalden alıntı: calyente Betasını oynayan arkadaşlar; kötü olan tarafları nelerdir acaba ?
aynen kötü taraflarını söyleselerdi bari millet beğenmemiş oyunu hiç:S

calyente

30.6.2010 19:27:48

0
Betasını oynayan arkadaşlar; kötü olan tarafları nelerdir acaba ?

DemBabus

30.6.2010 18:49:08

0
BC2 oynuyorum kesinlikle MW2 fanı değilim fakat bu betayı gerçekten hiç beğenmedim...

Ersin ÇAKI

30.6.2010 18:31:12

0
Beta oyuna berbat diyenlerin koyu bir MW2 fanı olduğunu düşünüyorum. Sadece beta ya. Altı üstü beta. Full sürümü çıksın hele bir. Neden insanları almamaya teşfik ediyorsunuz.

sawgiray

30.6.2010 18:09:25

0
Oyun berbat betasını oynamıştım kesinlikle 100 lira verilip alınacak bir oyun değil dersiniz fwli Xbox 360 var,PC var ozaman alınır işte.

TheMaho

30.6.2010 17:58:54

0
selam arkadaşlar battlefield bad company 2 ye büyük bir patchmı geldi 2 saatir bekliyorum bitmedi gitti updatesi ?

TR Juggernaut TR

30.6.2010 16:52:42

0
belki betayi oynayarak konusmak dogru olmaz ama orjinal alinmasini tavsiye etmiyorum cok kotu cook...

Sevinckan_216

30.6.2010 16:26:24

0
oyunun betasını oynayamadım key yok ama görüntülere ve videolara bakınca güzel oyun gibi duruyor ama tabi betayı oynayan arkadaşlar oyunun nasıl olduğu yönünde daha açıklayıcı yorumlar yapacaktır
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Medal of Honor 8 / 10 33 oy
KÜNYE
Medal of Honor
+ TAKİBE
AL
68 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
29
OY
5,7
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
İNCELEME VE ÖN İNCELEMELER
22 Eylül 2014 Pazartesi 7,0
Pixel Piracy Piksel piksel açık dünya korsan oyunu Pixel Piracy'i inceliyoruz. Samet Konuksal
18 Eylül 2014 Perşembe
World of Warships Ön İnceleme World of Tanks ve World of Warplanes'in ardından, World of Warships ile savaş denizlere taşınıyor! Tunahan Başol
2 Aralık 2013 Pazartesi
World of Tanks Xbox 360 Edition: Beta İnceleme Xbox 360'ta tank istilası başladı. Savaş alanında durumlar nasıl? Samet Konuksal
7 Kasım 2013 Perşembe 7,5
Football Manager 2014 Rekabetsiz ortam Football Manager serisini kötü yönde etkiliyor. Samet Konuksal
13 Ağustos 2013 Salı 8,8
Dragon's Crown Vanillaware, bir 2D aksiyon-rpg oyununun nasıl olacağının güzel bir örneğini sunuyor. Alkan Adakaner
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız