Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

E3 2015 Özel: Need for Speed'i Denedik!

30 Haziran 2015 Ersin Kılıç 73 İzlenme Sayısı: 42643 Video süresi: 10:46 İlk İzlenim
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

E3 2015 fuarında deneme şansına eriştiğimiz Need for Speed hakkındaki dinamikleri ve oyunun genel yapısını bu videomuzda ele alıyoruz.

need for speed ghost games electronic arts yarış xbox one ps4 pc
E3 Fuar Alanını Birlikte Turluyoruz! Bölüm 2: South Hall Monster ile Canavar Hareketler - Bölüm 45
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

skunkII

16.11.2015 12:23:17

0
İnceleme için teşekkürler,oyun çok iyi olmalı öyle gözüküyor,bütün EA ekibine teşekkür ederiz

BSC Misafiri

10.11.2015 23:08:04

0
bu oyun çıkmadımı

TnesQuare

8.7.2015 18:12:19

0
Bu oyunun ANA KONUSU yok mu?

filozof1281

3.7.2015 18:57:21

0
Bu oyunda harita genişliğide önemli harita büyükmü acaba. Devamlı aynı yerlerde dolaşmak sarmaz

Kenanak1

3.7.2015 00:06:07

-2
intel i5 4690k işlemci sapphire r9 280x 3gb 8gm ram çalıştırırmı çalıştırrısa hangi grafiklerde çalıştırrır yazarmsısınz

Guest-0FFAC63F0

2.7.2015 23:48:27

0
oyun idare eder gözüküyor

Nikomer

2.7.2015 23:13:32

0
Ghost games ve criterion games bi vazgeçmedi şu "yağmur texturelu" arabalardan. Arkadaş tamam yap güzel duruyor hoş duruyorda garajın içinde niye ıslak araba !!

Sercan Ç.

2.7.2015 13:30:22

0
Kestirme yollar önceki oyunlarda vardı. Most Wanted'dan hatırlıyorum özellikle. Yapay zeka neredeyse her zaman kestirme yolları kullanırdı. Bizim de araç zayıf ise biz de o kestirme yolları ezberlerdik artık çünkü kullanmak zorunda kalıyorduk. :D Fizik konusu çok kafaya takılacak bir unsur olmamalı. Reboot bir seri ve o eski serilerde aman aman bir fizik yoktu. Oyun U2'nin reboot'u değil tüm serinin rebootu. Yarışlar hep gece olacak diye Youtube videosu altında açıklama vardı. Drift yaparkenki kamera açısının değişebileceği konusunda açıklama yapmışlardı. Benim en çok üzerinde durduğum nokta aslında mofifiye unsurları ki herkesin de az çok bunun üzerinde durduğundan eminim. Gta 5'teki modifiye bile son zamanların nfs oyunlarında yok. Gta 5'i açıp modifiye etmek için oynar oluyoruz bazen.

BSC Misafiri

2.7.2015 12:43:19

-1
quote:

Orjinalden alıntı: n0.pRobLem Dediğim gibi size rüştümü ispat etmek zorunda değilim. Ne ile tecrübeliyim, ne ile tecrübesizim... Ben de aynı şekilde sizin NFS serisiyle pek ilgili olmadığınızı düşünüyorum. Kendi yorumlarınızın kesinliğinde direten sizsiniz; ben değilim. Büyük harflerle kesinmişçesine yazdığınız şeylerin doğru olmadığına yönelik örnek verdim, şimdi de "diretmen garip" diyorsunuz. Ne diyeyim yani!? :) ALTERNATİF ROTA tarifine en uygun örnek Mario Kart. Mario Kart gelmiş geçmiş en başarılı araba yarışlarından birisidir. Zaten bu örneği verme sebebim de bu. Bence bu tarz eleştirileri belli bir markaya sabitlenmiş değil de genel araba yarışları hakkında BİLGİSİ olanlar atmalı.
Ben de sana rüştünü ispatlaman gereken birşey söylemediğimi önceki mesajda da söyledim. Sürekli aynı şeyi tekrarlatıyorsun. Senin eleştirdiğim tek yanın bu NFS'nin kestirmeye sahip tek oyun olduğunu ileri sürmen bir de gidip mario kart örneğini vermen. İncelemede yaptığın anlatım yanlışını yaptığın yorumlarla düzelttin. Ama ben İLK olarak senin yorumlarını değil incelemeni eleştirdim. Diğer nfs'lerin kestirmeye sahip olmadığını söylemek benim için BİLGİSİZLİKtir. O AN için öyle dedim ama sen yorumlarınla olaya açıklık getirdiğin için ikimiz birden bilgisizlik değil EKSİK ya da HATALI bir inceleme olduğunu anladık. NFS most wanted 'da kestirme oladığını ileri süren ve sadece bu nfs'de kestirme olduğunu söyleyen sendin;) Demogoji savaşı yapacaksak ben yokum. Bundan sonraki yorumlarında da incelemelerinde de daha dikkatli olacaksındır umarım. Kendine iyi bak Talha ;)

Rapsody_izmir

2.7.2015 12:26:31

0
Oyunu denerken ki videolarınız da gelecek mi?

BSC Misafiri

2.7.2015 10:05:28

0
Bazı arkadaşlar sadece bir kaç body kit var demiş ama öyle değil body kitler alternatif seçenekler yani yine skirt vs kaput gibi şeyleri değiştirebileceğiz :)

ululemr

2.7.2015 03:12:44

0
"Frostbite Engine kullanıyor bildiğiniz gibi Need for Speed Underground" Abi kusura bakma da, neyse. Şimdi bişey diyeceğim, olmayacak. Sadece "Need for Speed" olacak oyunun adı. Reboot/remake falan değil. Orjinal sayfasında ve Twitter'da sormuştum, adının sadece "Need for Speed" olacağını ve asla remake olmadığını söylediler. [quote]Orjinalden alıntı: volverine_007 o nasıl bır vıraj almadır donusler cok kotu olmus araba donmuyor sankı kayıyor hıc begenmedım[/quote] Dikkat edersen, oyunun trailer videosu ve bu video "drift" yarışından kaydedilmiş. Üstte de drift yazıyor, dikkatli baksan görürdün. [quote]Orjinalden alıntı: xX.3B.Xx Yahu arkadaşlar o drift kamerası opsiyonel gelecek hiç mi needforspeed twitter yada facebook sayfasını takip etmiyorsunuz? Bide gelmiş buraya 10 dk'lık videodan inceleme çıkarıyorsunuz![/quote] Harbiden ya. Bakın arkadaşlar, bu drift kamerası. Kameranın özelliği şu: drift yaparken arabayı nereye çevirirseniz eğer, kamera size o tarafı gösterecek. Nedeni de; döndüğünüz tarafı daha iyi görebilmek ve drift yaparken kaza yapmamak için kamera size döndüğünüz yönü gösteriyor. Hiçbir şey bilmiyorsunuz, gelmiş burada yorum yapıyorsunuz. Facebook-Twitter-YouTube sayfalarını okuyun lütfen biraz yahu!

ilgezer

1.7.2015 20:44:20

-1
bu girişteki bukalemun yeşili porche hiç olmamış. adamın timsah sırtı ayakkabası ise acayip tuhaf duruyor. ne alaka diyesi geliyor insanın...

volverine_007

1.7.2015 19:06:13

0
quote:

Orjinalden alıntı: n0.pRobLem Midnight Club da güzel bir örnek. Ama her yarış için bu serbestlik söz konusu mu bilemiyorum kısıtlı deneme sürecinden ötürü. Videoda daha açıklayıcı olmamak, daha genele dönük örnekleme yapmamak benim hatam. Kusura bakmayın. Ama edindiğim deneyimle son yılların en başarılı NFS oyunu olabileceğine dair inancım büyük.
sana guvenıyoz talha reıs ıyı dıyosan ıyıdır gonlunuz ferah olsun arkadaslar talha ıyı dıyor no proplem:D

n0.pRobLem

1.7.2015 18:15:18

0
Midnight Club da güzel bir örnek. Ama her yarış için bu serbestlik söz konusu mu bilemiyorum kısıtlı deneme sürecinden ötürü. Videoda daha açıklayıcı olmamak, daha genele dönük örnekleme yapmamak benim hatam. Kusura bakmayın. Ama edindiğim deneyimle son yılların en başarılı NFS oyunu olabileceğine dair inancım büyük.

GT_55

1.7.2015 18:07:24

0
quote:

Orijinalden alıntı: n0.pRobLem

Siz hangilerini oynadınız? Adına ister alternatif rota deyin ister kestirme burada daha geniş bir yol seçeneği olduğundan bahsediyorum. Oyunun dünyası geniş ve size çoklu yol seçeneği sunuyor. Bir yol 2'ye ayrılıp da adına "alternatif rota" dememişler.
Shift 2 hariç hepsini oynadım.:) Senin bahsettiğin daha çok midnight club gibi mi? Eğer öyleyse haklısın. Çünkü onda sadece bir yola bağlı kalmadan istediğin yoldan gidebiliyordun.

n0.pRobLem

1.7.2015 17:54:14

+2
quote:

Orjinalden alıntı: GT_55 Alternatif rota son çıkan bir çok nfs oyununda mevcuttu. Talha, sen en son hangi nfs'yi sonuna kadar oynadın. :)
Siz hangilerini oynadınız? Adına ister alternatif rota deyin ister kestirme burada daha geniş bir yol seçeneği olduğundan bahsediyorum. Oyunun dünyası geniş ve size çoklu yol seçeneği sunuyor. Bir yol 2'ye ayrılıp da adına "alternatif rota" dememişler.

GT_55

1.7.2015 17:45:56

0
Alternatif rota son çıkan bir çok nfs oyununda mevcuttu. Talha, sen en son hangi nfs'yi sonuna kadar oynadın. :)

qrolica

1.7.2015 17:16:06

0
30 fps kendini çok belli ediyor muydu ?

n0.pRobLem

1.7.2015 17:11:19

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: n0.pRobLem Mario Kart'dan örnek vermenin neresi absürt? Adı Mario diye size garip geliyor olması, benzetmenin garip olduğu anlamına gelmez. Örnek vermek gerektiyse, uygunsa da oradan örnek veririm. Serinin daha önceki oyunlarındaki kestirme anlayışı gibi değil buradaki yol seçimleri. Zaten bunu da "eskisi gibi" ki bu kavram NFS'nin eski oyunlarına istinaden ağzımdan çıktı; A-B noktası olarak ilerlemiyoruz diye belirttim, daha ne dememi beklediniz anlamadım? Bir önceki mesajınızda "Bana 1 tane oyun gösterin NFS'den" diye keskin bir yorum yapıyorsunuz, ben size oyun gösterince "ama o sayılmaz" diyorsunuz? Ben de yaptığım yorumlarıma güveniyorum. Atıp tutmak için video çekmiyoruz. - Talha
Mariokart'tan örnek vermen "benim için" absürd. Çünkü sen incelemende sanki hiçbir nfs oyununda kestirme yok sadece mariokart'ta varmış gibi anlatmışsın. Ayrıca alternatif rota ile kestirme farklı şeylerdir. Yeni NFS'de olan kestirme değil alternatif rotadır. Nfs shift'te de diretmen ayrı bir enteresan. Aferin sen kazandın bu demogoji düellosunu. Ne diyeyim yani!? Gene de tekrar ediyorum senin yarış oyunlarında tecrübesiz olduğunu düşünüyorum. "Benim düşüncem". Sokak ağzına girmeyeceğim burada ve kesinlikle seni kırmak istemedim ve istemiyorum. Bu bir eleştiriydi ve bunu almak ya da almamak sana kalmış. İyi günler.
Dediğim gibi size rüştümü ispat etmek zorunda değilim. Ne ile tecrübeliyim, ne ile tecrübesizim... Ben de aynı şekilde sizin NFS serisiyle pek ilgili olmadığınızı düşünüyorum. Kendi yorumlarınızın kesinliğinde direten sizsiniz; ben değilim. Büyük harflerle kesinmişçesine yazdığınız şeylerin doğru olmadığına yönelik örnek verdim, şimdi de "diretmen garip" diyorsunuz. Ne diyeyim yani!? :) ALTERNATİF ROTA tarifine en uygun örnek Mario Kart. Mario Kart gelmiş geçmiş en başarılı araba yarışlarından birisidir. Zaten bu örneği verme sebebim de bu. Bence bu tarz eleştirileri belli bir markaya sabitlenmiş değil de genel araba yarışları hakkında BİLGİSİ olanlar atmalı.

BSC Misafiri

1.7.2015 17:02:39

0
quote:

Orjinalden alıntı: n0.pRobLem Mario Kart'dan örnek vermenin neresi absürt? Adı Mario diye size garip geliyor olması, benzetmenin garip olduğu anlamına gelmez. Örnek vermek gerektiyse, uygunsa da oradan örnek veririm. Serinin daha önceki oyunlarındaki kestirme anlayışı gibi değil buradaki yol seçimleri. Zaten bunu da "eskisi gibi" ki bu kavram NFS'nin eski oyunlarına istinaden ağzımdan çıktı; A-B noktası olarak ilerlemiyoruz diye belirttim, daha ne dememi beklediniz anlamadım? Bir önceki mesajınızda "Bana 1 tane oyun gösterin NFS'den" diye keskin bir yorum yapıyorsunuz, ben size oyun gösterince "ama o sayılmaz" diyorsunuz? Ben de yaptığım yorumlarıma güveniyorum. Atıp tutmak için video çekmiyoruz. - Talha
Mariokart'tan örnek vermen "benim için" absürd. Çünkü sen incelemende sanki hiçbir nfs oyununda kestirme yok sadece mariokart'ta varmış gibi anlatmışsın. Ayrıca alternatif rota ile kestirme farklı şeylerdir. Yeni NFS'de olan kestirme değil alternatif rotadır. Nfs shift'te de diretmen ayrı bir enteresan. Aferin sen kazandın bu demogoji düellosunu. Ne diyeyim yani!? Gene de tekrar ediyorum senin yarış oyunlarında tecrübesiz olduğunu düşünüyorum. "Benim düşüncem". Sokak ağzına girmeyeceğim burada ve kesinlikle seni kırmak istemedim ve istemiyorum. Bu bir eleştiriydi ve bunu almak ya da almamak sana kalmış. İyi günler.

volverine_007

1.7.2015 16:56:08

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: volverine_007 talha modıfıye underground 1 ve 2 den daha mı ıyı ole dedın de ne gıbı yenılıkler var solermısın vıdeoda tam bahsetmedınız
Öyle dediler ama öyle değil. Eskiden skirt-bumper bile ayrı modifiye edilirdi. KAput, far, stop modifiyeleri bile vardı. Ama bunda yok. Sadece birkaç tane body kit var. Yani daha detaylı bir modifiye yok!
yapmaya olmadı o zaman oynamam ama banada sankı bu modıfıye gecıslerınde bır cok yerı gosterıyordu tampon far camlar vs nokta seklınde yapmıslar o noktaya gelınce oranın modıfıyesıne gırılıyor heralde ole hazır kıt takıyosak oynamam ben underground 1 ve 2 gıbı ıstıyom :D

n0.pRobLem

1.7.2015 16:30:54

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: n0.pRobLem
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Mariocart'dan örnek vermek ne demek ya? :) NFS'nin bana KESTİRME olmayan 1 tane oyununu söyler misiniz? Bu tarz oyunları, o tarz oyunlarda tecrübesi, BİLGİSİ olanlar incelese çok daha güzel olur bence.
Allah aşkına ezbere yorum yapmayın. Mario Kart'dan örnek vermenin neresinde sakınca var? Verdiğim örnek de çoklu yol olayının olması. Bundan daha doğal ne var? Yani tüm videolara, özellikle E3 2015'de çektiğimiz videolarda kasıtlı olarak, nereden tuttursak da yersek diye yorum atıyorsunuz. Sana rüştümüzü mü ispat edeceğiz oturup? Bilgim, tecrübem olmasa zaten burada bulunmam. Hiç sevmediğim şeyler söyletiyorsunuz. Orjinal Underground'da mevcut olan kestirmeler bildiğin çatal kıvamında, burada daha komplike bir yapı var. Heyecanla girip laf çakmaya çalışıyorsun da, var mıydı NFS Shift, Shift 2'de mesela? NFS: Most Wanted'ın son sürümünde açık dünya oynanışında olmasına rağmen yarışlar tek rota üzerinden A - B arası gerçekleşirdi, kestirmeye yer yoktur. Burada öyle değil, seçimler geniş. NFS: The Run'da, Rivals'da olduğu gibi uzun yolun yanına kısa yol koyunca oluşan kestirme yol gibi değil yani. Kaldı ki onda da çoğu yarışlar A noktasından B noktasınadır. Burada bildiğin alternatif yollar üretmişler, dünya geniş. - Talha
Öncelikle emeğinize saygı duyuyorum ki hem sitenizi takip ediyorum hem de üşenmeyip yorum atıyorum. Kimseye rüştünü ispat etmek zorunda değilsin elbette kaldı ki ben bunu talep eden bir yorum yapmadım. Ayrıca kimseye birşey "çakma" derdinde de değilim. E3'e gitmeniz bile takdir edilesi bir olay, hiçbir haberinizi yermedim. "Onlar"dan değilim yani! İncelemede benim için enterasan olan tek nokta bir NFS oyununu incelerken serinin önceki oyunlarından örnek verebilmek varken gidip Mario Kart örneğini vermeniz. Eğer mesajında yaptığın açıklamayı incelemede yapsaydın zaten ben böyle bir yorum yapmazdım. İncelemede diyorsun ki "bu oyunun tek bir farkı var o da kestirmeler ve mario kart örneği." ?... NFS shift oyunları zaten PİST oyunu. İkimiz de kestirme olmasını beklemeyiz değil mi? Most Wanted'ın son oyununda da çatal dediğin kestirmelerden var. Sen olayı genele çekmişsin yorumunda ama ben tek bir oyun türünden bahsediyorum. Eğer editörler arasında yarış oyunlarına en yakın olan benim tabi ki ben inceleyeceğim diyorsan diyecek bir şeyim yok. Biraz dolmuşsunuz gereksiz eleştirilerden, anlıyorum ama ben senin canını sıkacak bir yorum yapmadım. Daha profesyonel ve daha soğuk kanlı olmanızı öneriyorum. Önceki yorumumun da tamamen arkasındayım. -BSC Misafiri
Mario Kart'dan örnek vermenin neresi absürt? Adı Mario diye size garip geliyor olması, benzetmenin garip olduğu anlamına gelmez. Örnek vermek gerektiyse, uygunsa da oradan örnek veririm. Serinin daha önceki oyunlarındaki kestirme anlayışı gibi değil buradaki yol seçimleri. Zaten bunu da "eskisi gibi" ki bu kavram NFS'nin eski oyunlarına istinaden ağzımdan çıktı; A-B noktası olarak ilerlemiyoruz diye belirttim, daha ne dememi beklediniz anlamadım? Bir önceki mesajınızda "Bana 1 tane oyun gösterin NFS'den" diye keskin bir yorum yapıyorsunuz, ben size oyun gösterince "ama o sayılmaz" diyorsunuz? Ben de yaptığım yorumlarıma güveniyorum. Atıp tutmak için video çekmiyoruz. - Talha

BSC Misafiri

1.7.2015 16:19:58

+1
quote:

Orjinalden alıntı: volverine_007 talha modıfıye underground 1 ve 2 den daha mı ıyı ole dedın de ne gıbı yenılıkler var solermısın vıdeoda tam bahsetmedınız
Öyle dediler ama öyle değil. Eskiden skirt-bumper bile ayrı modifiye edilirdi. KAput, far, stop modifiyeleri bile vardı. Ama bunda yok. Sadece birkaç tane body kit var. Yani daha detaylı bir modifiye yok!

BSC Misafiri

1.7.2015 16:19:50

+2
quote:

Orjinalden alıntı: n0.pRobLem
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Mariocart'dan örnek vermek ne demek ya? :) NFS'nin bana KESTİRME olmayan 1 tane oyununu söyler misiniz? Bu tarz oyunları, o tarz oyunlarda tecrübesi, BİLGİSİ olanlar incelese çok daha güzel olur bence.
Allah aşkına ezbere yorum yapmayın. Mario Kart'dan örnek vermenin neresinde sakınca var? Verdiğim örnek de çoklu yol olayının olması. Bundan daha doğal ne var? Yani tüm videolara, özellikle E3 2015'de çektiğimiz videolarda kasıtlı olarak, nereden tuttursak da yersek diye yorum atıyorsunuz. Sana rüştümüzü mü ispat edeceğiz oturup? Bilgim, tecrübem olmasa zaten burada bulunmam. Hiç sevmediğim şeyler söyletiyorsunuz. Orjinal Underground'da mevcut olan kestirmeler bildiğin çatal kıvamında, burada daha komplike bir yapı var. Heyecanla girip laf çakmaya çalışıyorsun da, var mıydı NFS Shift, Shift 2'de mesela? NFS: Most Wanted'ın son sürümünde açık dünya oynanışında olmasına rağmen yarışlar tek rota üzerinden A - B arası gerçekleşirdi, kestirmeye yer yoktur. Burada öyle değil, seçimler geniş. NFS: The Run'da, Rivals'da olduğu gibi uzun yolun yanına kısa yol koyunca oluşan kestirme yol gibi değil yani. Kaldı ki onda da çoğu yarışlar A noktasından B noktasınadır. Burada bildiğin alternatif yollar üretmişler, dünya geniş. - Talha
Öncelikle emeğinize saygı duyuyorum ki hem sitenizi takip ediyorum hem de üşenmeyip yorum atıyorum. Kimseye rüştünü ispat etmek zorunda değilsin elbette kaldı ki ben bunu talep eden bir yorum yapmadım. Ayrıca kimseye birşey "çakma" derdinde de değilim. E3'e gitmeniz bile takdir edilesi bir olay, hiçbir haberinizi yermedim. "Onlar"dan değilim yani! İncelemede benim için enterasan olan tek nokta bir NFS oyununu incelerken serinin önceki oyunlarından örnek verebilmek varken gidip Mario Kart örneğini vermeniz. Eğer mesajında yaptığın açıklamayı incelemede yapsaydın zaten ben böyle bir yorum yapmazdım. İncelemede diyorsun ki "bu oyunun tek bir farkı var o da kestirmeler ve mario kart örneği." ?... NFS shift oyunları zaten PİST oyunu. İkimiz de kestirme olmasını beklemeyiz değil mi? Most Wanted'ın son oyununda da çatal dediğin kestirmelerden var. Sen olayı genele çekmişsin yorumunda ama ben tek bir oyun türünden bahsediyorum. Eğer editörler arasında yarış oyunlarına en yakın olan benim tabi ki ben inceleyeceğim diyorsan diyecek bir şeyim yok. Biraz dolmuşsunuz gereksiz eleştirilerden, anlıyorum ama ben senin canını sıkacak bir yorum yapmadım. Daha profesyonel ve daha soğuk kanlı olmanızı öneriyorum. Önceki yorumumun da tamamen arkasındayım. -BSC Misafiri

volverine_007

1.7.2015 14:57:02

0
talha modıfıye underground 1 ve 2 den daha mı ıyı ole dedın de ne gıbı yenılıkler var solermısın vıdeoda tam bahsetmedınız

qqqqrpppp

1.7.2015 13:38:08

+2
bsc misafirleri her zaman ileri geri konuşmuşlardır.yapacak bişey yok.

BSC Misafiri

1.7.2015 13:28:11

-3
quote:

EA parası çok olan bir firma.kendi grafik motorları da var zaten,dolayısıyla ses ve grafik olarak oyun yine her nfs oyunu gibi iyi olacak zaten orası kesin.Ama bir forza horizon değil tabi.Turn 10 ve Playground Games EA ve Ubisoft'a ders verecek kapasitede yarış oyunları konusunda.Forza dururken NFS neymiş... sende hiç akıl var mı? tamam forzanın grafikleri falan iyi de nfs 2015 kadar iyi ve gerçeğe yakın grafiklere sahip bir oyun görmedim. Turn 10 games neymiş karşında ki nfs dünyanın en popüler ve gerçekçi yarış oyunu serisi

n0.pRobLem

1.7.2015 13:08:35

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Mariocart'dan örnek vermek ne demek ya? :) NFS'nin bana KESTİRME olmayan 1 tane oyununu söyler misiniz? Bu tarz oyunları, o tarz oyunlarda tecrübesi, BİLGİSİ olanlar incelese çok daha güzel olur bence.
Allah aşkına ezbere yorum yapmayın. Mario Kart'dan örnek vermenin neresinde sakınca var? Verdiğim örnek de çoklu yol olayının olması. Bundan daha doğal ne var? Yani tüm videolara, özellikle E3 2015'de çektiğimiz videolarda kasıtlı olarak, nereden tuttursak da yersek diye yorum atıyorsunuz. Sana rüştümüzü mü ispat edeceğiz oturup? Bilgim, tecrübem olmasa zaten burada bulunmam. Hiç sevmediğim şeyler söyletiyorsunuz. Orjinal Underground'da mevcut olan kestirmeler bildiğin çatal kıvamında, burada daha komplike bir yapı var. Heyecanla girip laf çakmaya çalışıyorsun da, var mıydı NFS Shift, Shift 2'de mesela? NFS: Most Wanted'ın son sürümünde açık dünya oynanışında olmasına rağmen yarışlar tek rota üzerinden A - B arası gerçekleşirdi, kestirmeye yer yoktur. Burada öyle değil, seçimler geniş. NFS: The Run'da, Rivals'da olduğu gibi uzun yolun yanına kısa yol koyunca oluşan kestirme yol gibi değil yani. Kaldı ki onda da çoğu yarışlar A noktasından B noktasınadır. Burada bildiğin alternatif yollar üretmişler, dünya geniş. - Talha

cenk-di

1.7.2015 12:55:18

0
Bu frostbite bi harika dostum :))

BSC Misafiri

1.7.2015 12:27:12

+3
Mariocart'dan örnek vermek ne demek ya? :) NFS'nin bana KESTİRME olmayan 1 tane oyununu söyler misiniz? Bu tarz oyunları, o tarz oyunlarda tecrübesi, BİLGİSİ olanlar incelese çok daha güzel olur bence.

qqqqrpppp

1.7.2015 12:09:09

-3
of virajlardaki kameranın oynaması kimin fikri yav değiştirilebiliyor olmasaydı almayacağım kesinleşmişti. allahtan değiştirilebiliyor.onun dışında fiziğin daha iyi olması lazım.bu fizik olayını çok dillendiremiyorum da şuanda biraz kötü geldi bana.bir de vinyl şart

BSC Misafiri

1.7.2015 11:21:31

+2
50 kere söylendi kamera açısı değişiyor diye ama kimsenin okuduğu yok ayrıca orada drift challenge yapılıyor ve aracın yol tutuşunu yüzde olarak grip ve drift olarak ayarlayabiliyoruz.

Fleebis

1.7.2015 10:03:21

-1
Her şey tamam da bu araç dönerkenki kameranın sabit kalması nedir ya. Daha gösterişli bir sunum adına oyunun hissini zayıflatmışlar gibi geldi bana bunu yaparak. İlk izlediğimde de bir garip gelmişti umarım arcade'in suyu çıkmaz.

Project Scorpio

1.7.2015 09:24:40

0
Video da gördüğün modifiye seçenekleri çok küçük bir kısmı kaplıyor daha çok boya badana gösterdiler zaten.

Final Getsuga Tenshou

1.7.2015 08:58:34

-2
"Benim şu ana kadar herhangi bir NFS oyununda görmüş olduğum kişileştirmeden çok daha fazlasına sahip." Böyle bir yorum yapılmış. Eğer bu yorum bizlerin videoda gördüğü kişileştirmelerden fazlasına sahip değilse, sizler hiç Underground serisi oynamadınız mı?Çünkü Underground serisinde; Arabanın; Hız göstergesinden tutunda, Hidrolik Sistemi, Bagaj Kişileştirilmesi, Tekerlerin Yanından Çıkan Dumanlar, NEON IŞIKLAR, Dönen Jantlar, Özel Açılan Kapı, Kaporta Sistemi, Far Renkleri vs...... gibi kişileştirmeler mevcut. Videoda bizlere gösterdikleri kişileştirme sistemi neredeyse her yarış oyununda var artık. Hatta o kadar kişileştirme GTA 5'de bile var.

RealArek

1.7.2015 07:49:40

+1
Bu sefer inanmak istiyorum şimdilik istedim nfs geliyo gibi gözüküyo.

sfgsfgsfg

1.7.2015 04:21:36

-1
quote:

Orjinalden alıntı: Sir Maximus EA parası çok olan bir firma.kendi grafik motorları da var zaten,dolayısıyla ses ve grafik olarak oyun yine her nfs oyunu gibi iyi olacak zaten orası kesin.Ama bir forza horizon değil tabi.Turn 10 ve Playground Games EA ve Ubisoft'a ders verecek kapasitede yarış oyunları konusunda.Forza dururken NFS neymiş...
Horizon'nın grafikleri bunun yanında patates gibi duruyor.

varolmayansehir

1.7.2015 03:02:57

+1
şu şehri bir etkileşimli yapamadılar, köşelere biraz insan serpiştirseler, şehir yaşıyor olsa... hayalet kasabada oyna dur...

scutigera coleoptrata

1.7.2015 01:50:55

+1
videoya dikkatli bakarsanız drift yarışı yapılıyor. o kamera açısı drfit için oyunun genelince bu kamera açısını koymazlar a kadar mal değiller.

ardaq

1.7.2015 01:31:25

-3
bu sürüşü seven oyuncu değildir

Sir Maximus is BACK

1.7.2015 01:27:48

0
EA parası çok olan bir firma.kendi grafik motorları da var zaten,dolayısıyla ses ve grafik olarak oyun yine her nfs oyunu gibi iyi olacak zaten orası kesin.Ama bir forza horizon değil tabi.Turn 10 ve Playground Games EA ve Ubisoft'a ders verecek kapasitede yarış oyunları konusunda.Forza dururken NFS neymiş...

BiqBrav3

1.7.2015 00:40:40

+1
Kamera olayı yani şu yanlayarak drift şeyi seçenek beyler,isterseniz değiştirebiliyorsunuz bununla ilgili youtube official videonun altında yapımcıların açıklamaları var.

FreeMaNMeliH

1.7.2015 00:39:02

0
İç kamera ve horizon tarzı olsa alınabilirdi.... Şu haliyle fazla arcade....

michael01

1.7.2015 00:17:14

+1
quote:

Orjinalden alıntı: AlptekinCK Keşke şu yanlayarak viraj alma olayını ortadan kaldırsalar.
kamera ayarını kendin değiştire bileceksin :D

AlptekinCK

1.7.2015 00:12:56

-1
Keşke şu yanlayarak viraj alma olayını ortadan kaldırsalar.

EnergyHill

1.7.2015 00:03:44

0
Kimse simülasyon beklemiyorda adam arabaya 150 ile giriyor arabanın hızı hiçmi azalmaz direkleri parçalıyor hız azalmıyor.Düzeltilmesi lazım.

Sgt.Panda

1.7.2015 00:03:41

0
Niye kimse yorumları okumaz? Arkadaş yazmış -ki kendim sayfalarında da gördüm- kamera değiştirebilecek FB sayfalarında açıklandı diye.

balcs

30.6.2015 23:22:44

-3
O dönüşler nedir öyle ya duvardan destek alıp dönse daha iyi gözükür en azından gözümüz alışık o manzaraya :).Bu NFS'den de umudum yok daha önce pek çok oyun patladı artık en ufak heyecan bile duyamıyorum.

xX.3B.Xx

30.6.2015 23:15:48

+3
Yahu arkadaşlar o drift kamerası opsiyonel gelecek hiç mi needforspeed twitter yada facebook sayfasını takip etmiyorsunuz? Bide gelmiş buraya 10 dk'lık videodan inceleme çıkarıyorsunuz!

1094ali1094

30.6.2015 22:41:16

-1
Dönüşlerde araba nereye döndü, yola girdi mi çıktı mı anlamak biraz zor olmuş ya kamera çok kayıyor onun dışında güzel gibi .

TheGreatEye

30.6.2015 22:33:45

0
[:o][:o][:o] [link]https://www.youtube.com/watch?v=ybZ5nchDm6o[/link] Videonun açıklamasında sadece gece olacağını("a nocturnal open world") zaten açıklamışlardı. [link]https://twitter.com/NeedforSpeed/status/603972263709310977[/link] Ayrıca çeşitli kamera açıları olacağını ama kokpit olmayacağını burada belirtmişler. [link]https://twitter.com/NeedforSpeed/status/604060988673929216[/link] Bir de sürekli internet bağlantısı istemesi kötü olmuş [:o][:o][:o]

kaplan3461

30.6.2015 22:14:13

0
Dönüşler de kamera biraz fazla yana kayiyor onun dışında tam bi yeni nesil ama birde gündüz oynayisada bakmak lazım

TAZANGEL

30.6.2015 22:10:29

0
Dönüşlerde kamera açısının yol görüşünü engelleyici şekilde kaymasına ilk izlenim videosunda nasıl değinmezsiniz anlamıyorum ?

mehmet4428

30.6.2015 22:04:38

-1
O keskin dönüşlerde el freni çekip döndüğümüzde, dönüş şekline göre ekranında o yöne dönmesi hiç güzel olmamış, hatta çok kötü olmuş öyle yapacaklar ise hiç yapmasınlar daha iyi. Araç kişiselleştirmesi ise çok çok güzel olmuş, kolay ama detaylı olmuş. Balon patlayacak gibime geliyor ama umarım yanılırım.

tayguncifci

30.6.2015 21:46:35

0
quote:

Orjinalden alıntı: silverygt Sadece bana mi öyle geliyor yoksa dönüşlerde kamera açilari rahatsiz edecek sekilde fazla mi yanlara kayiyor..
aynen izlerken bile gözlerim ağrıdı. yol zaten zor gözüküyo bide böyle açıyla oynamak baya zor olur gibi.

fasakasa

30.6.2015 21:06:27

0
Mobilde niye hata veriyor bu videolar

dynaturk

30.6.2015 20:56:43

+3
güzel inceleme olmuş tebrikler.. bu arada kimse simulation beklemesin. yakınından dahi geçmemesi gerekiyor. geçmişte bir iki kere simulation yapması hata olmuştu bence. simulation isteyen "city car driving" oynasın

silverygt

30.6.2015 20:54:28

+1
Şu güzelim oyunu hiç etmezler insallah böyle abuk subuk şeylerle..

bkaakco

30.6.2015 20:48:41

0
Öyle gelmiyor, öyle zaten.

Megathrone26

30.6.2015 20:43:01

0
yine de denemeden birşey diyemem açıkçası. hele oyun bi çıksın da

crysispeed

30.6.2015 20:37:14

0
Talha abi ve Ersin abi inceleme için teşekkürler böyle anlatmanız iyi olmuş oynanış videosunu her gördüğümde içim kıpır kıpır oluyor. İlk oyun hayatına atılımım NFS Underground ile olduğu için NFS serisi benim için her zaman ayrı bir yerdedir. Bu oyunu da sabırsızlıkla bekliyorum. Bu arada Talha abi çok büyük bir yanlış anlaşılma var ortada oyun NFS Underground rebootu değil toptan seriyi reboot etmişler yani önceki oyunlarla bir alakası yok her ne kadar Underground havası olsa da oyunda.

silverygt

30.6.2015 20:28:59

+2
Sadece bana mi öyle geliyor yoksa dönüşlerde kamera açilari rahatsiz edecek sekilde fazla mi yanlara kayiyor..

safüzyon

30.6.2015 19:26:12

0
quote:

Orjinalden alıntı: Muten Roshi Sistem gereksinimleri ile ilgili bir bilgi var mı? Diğer bir konu çarpma olayına olan eleştiriniz... Size katılıyorum. Ağır bir NFSU1 oyuncusuyum, U1de trafikteki araçlara çarptığımız zaman genelde direkt restart race yapardık. Aracı toplayana kadar ecel terleri dökerdik, rakibin tozunu yutardık. Umarım bunda da yine aynı bizi zorlayan trafiği geri getirirler.Madem gerçekçi bir oyun istiyoruz, çevredeki araçlara çarpmaktan korkar duruma gelmeyiz.
Hocam bende çok oynadım ama 0 kazayla oynuyordum çünkü trafik akışı standartdı bir süre sonra arabaların nereden çıkacağını çözmüştüm.

volverine_007

30.6.2015 19:14:50

-2
o nasıl bır vıraj almadır donusler cok kotu olmus araba donmuyor sankı kayıyor hıc begenmedım

xX.3B.Xx

30.6.2015 19:12:23

+1
Video da bi nokta dikkatimi çekti, yarışa katılmadan köşeyi dönmeden önce solda 2 araba yanyana duruyor, acaba o arabalar diğer NPC yarışçılar mı yoksa diğer online oyuncular mı kafamı karıştırıyor.

michael01

30.6.2015 19:12:06

0
Kişileştirme genişse güzel bir oyun olur.Ama EA olunca işin içinde Dlc nin suyunu çıkaracaklar yine

Muten Roshi

30.6.2015 19:01:11

0
quote:

Orijinalden alıntı: by_monster23 Oyun cidden güzel gözüküyor pek fiziğin de de değilim ama şu dönerken ki kamera açısı sabitmiş değiştire biliyormuyuz cidden oyun hakkında tek canımı sıkan o .
Değiştirebiliyoruz. NFS facebook sayfasından cevaplamıştı bu soruyu.

by_monster23

30.6.2015 18:58:52

0
Oyun cidden güzel gözüküyor pek fiziğin de de değilim ama şu dönerken ki kamera açısı sabitmiş değiştire biliyormuyuz cidden oyun hakkında tek canımı sıkan o .

Muten Roshi

30.6.2015 18:46:14

-1
Sistem gereksinimleri ile ilgili bir bilgi var mı? Diğer bir konu çarpma olayına olan eleştiriniz... Size katılıyorum. Ağır bir NFSU1 oyuncusuyum, U1de trafikteki araçlara çarptığımız zaman genelde direkt restart race yapardık. Aracı toplayana kadar ecel terleri dökerdik, rakibin tozunu yutardık. Umarım bunda da yine aynı bizi zorlayan trafiği geri getirirler.Madem gerçekçi bir oyun istiyoruz, çevredeki araçlara çarpmaktan korkar duruma gelmeyiz.

serdar_k

30.6.2015 18:45:51

0
gayet umut verici duruyor umarım güzel bir oyun olur

Angel of the Lord

30.6.2015 18:44:41

+2
Tam DLC cenneti olabilecek bir oyun. İki egzoz iyi vinly koy pakete sat 5 dolara.

scorpıonkıng

30.6.2015 18:43:58

+2
Sabırsızlıkla bekliyorum oyunun çıkışını ayrıca yemişim fiziğini modellemesini eski undergraund 2 de falan fizik mi vardıda aylarca hatta senelerce severek deli gibi oynadık çok gerçekçilik arayan varsa gitsin forza yada gt serisinden oyunları oynasın. Biran önce çıksında ford mustang dizeyim bir tane şöyle :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Need for Speed 2/10 1 oy
KÜNYE
Need for Speed
+ TAKİBE
AL
38 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
0
OY
0
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız