Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

"PS4'ün Üretimine Bu Yıl Başlanabilir"

Yeni nesil dedikoduları artmaya başladı.

     Zor günleri geride bırakmaya çalışan Sony'nin Playstation 4 ile ilgili çalışmalara başladığına dair yeni dedikodular geçtiğimiz günlerde gelmiş ve firmanın önümüzdeki sene düzenlenecek olan E3 2012 fuarında PS4'ü tanıtacağı belirtilmişti. Bugün ise bu dedikodulara bir yenisi daha eklendi.
 
     Uzakdoğu'da yayın yapan Digitimes'ın haberine göre Playstation 4 bu sene sonunda üretilmeye başlanabilir. 
 
     "Komponent üreticilerine dayandırılarak verilen haberde, PlayStation 4'ün hareket kontrolcüsüne sahip olacağı da belirtilirken, nihai özellikleri hakkında spekülasyonların ardı arkası kesilmezken, resmi olarak açıklanmış ya da doğrulanmış bir detay bulunmuyor henüz.

      PlayStation 3'ün üretimini üstlenen Foxconn ve Pegatron yeni konsolun da üretimini üstlenmesi beklenirken, 2012 için planlanan satış hedefinin 20 milyon olduğu da aynı haberde yer alan bir diğer önemli detay."
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak DonanımHaber playstation 3 PS3 ps3 slim Sony PS4
Japonlar Sonunda PS Store'a Kavuşuyor Katamari'nin İntikamı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

AsasinoDePulgas

7.7.2011 14:11:55

0
Kardeşim kendinizi avutmayı kesin takasın korsandan hiçbir farkı yok hatta daha çok zararı vardır. Takasa para veriyosun oyunu alıyosun ama o para şirkete gitmiyor! Ama yinede multiplayer girip sunucuları ağırlaştırıyorsun ve daha çok yük biniyor firmaya

maqnet0

7.7.2011 13:24:14

0
Bence takas üsulünde bir sorun yok çünkü ortada illegal bir durum söz konusu değil.

AsasinoDePulgas

7.7.2011 10:19:09

0
Birincisi ben bütün oyunlar 30 fps demedim. PS4 1000 tl olacak dedim ama sonradan ps3 ün çıkış fiyatı aklıma geldi ve 1500 olarak değiştirdim. Burda fanboyluk yapmaya gerek yok. Daha fazla uzatmayacağım ayrıca sen takas yapmayı orjinal oyun desteklemek olarak görüyorsan sadece kendini kandırıyosun

blackwolf05

7.7.2011 04:46:18

0
en takas üstüne kurulu zaten üye olan herkes takas yapıyor ayrıca dediğim gibi 3 oyunu tutar multi oynarım 2 oyunu single oynarım takaslarım bi oyunun multisinden sıkıldımmı değiştiririm gider öle nolur mesaj atıcaksında önceki mesajlarınla uyan bi mesaj at ve yazdıklarını bi oku gönder butonuna bakmadan önce. cidden konuyu kapamak istiyorum ama öyle cevaplar veriyosunki konuyla ilgili hiç bişi bilmiyen biri okusa senin laflarına inanıcak cevap vermesem.

blackwolf05

7.7.2011 04:45:04

0
@asasinodepulgas hocam bi mesaj daha yazmama konusunda katılıyorum sıkıldım artık buraya bakmaktan. son olarak saçmaladıklarını toplarlıyorum ps4 ün fiyatını tamamen senin ilk mesajında belirttiğin fiyat üzerinden yaptım. yani sen demiştin ps4 ü 1000 tl den alsam diye sonra 2 mesaj sonra ps4 ün kendisi 1500 tl olucak diyosun resmen kendi kendini batırıyosun bide bana yazmıyomusun bunları ben gülmüyorum durumuna üzülüyorum. 30 fps olayına gelince ps3 te oyun 30 fps diyip genellemeye yapmaya biliyosun onu demen bana yeter. ayrıca tabiki pc de fps oyun oynamak daha rahat konsollarda herkes oynuyamaz(sen bu katagoridesin işte) bende bundan konsolda oynamayı seviyorum senin gibi gereksiz oyuncular elenmiş oluyor. bunu belirtmeye çalıştım. gerçi @Glomental bütün gerekli cevapları vermiş senden sonraki mesajında üstüne eklemeleri yaptım sadece senin ona attığın mesajı okumadım okumayıda düşünmüyorum sen sonuna kadar saçmalarsın artık. son olarak orjinal oyun destekçileri sayfasına gir isters

AsasinoDePulgas

7.7.2011 00:55:36

0
Evet kardeşim öyle çünkü korsanda millet mp oynayamıyor ama ikinci el de bazı oyunlar oynanabiliyor o yüzden

El Cezeri

7.7.2011 00:06:00

0
quote:

Orijinalden alıntı: asasinodepulgas

Lütfen bana şunu açıkla yazmayacaktım ama böyleleri yüzünden yazmak zorunda kalıyorum. 5 oyun alıp takas yapınca oyunu yapan firma ne kazanıyor ? Hiçbirşey yani orjinal oyun desteklenmiş olmaz. Ayrıca ben yanlızca ps3 de çıkan god of war uncharted ve rdr dışında hiçbir oyunu beğenmedim. Ayrıca ps3 üm de var kafana takma ;) Dediğin oyunların çoğunu oynadım ve pc den çok üstünlük sağlayacak oyunlar değil. Xbox dada haloyu oynamak isterim. Ps3 de çok fps oynamışlığım vardır faredeki rahatlığı veremez. Adamı sinir hastası eder. Auto aim vardır. Hile gibi bazı oyunlarda fps mmorpg , rpg strateji simulasyon oyunlarını yazim istersen hangisi daha çok edite edit: Ayrıca pc ye çıkması hiçbir firmaya zarar ettirmez. Sonuçta 5 dk da hazırladıkları port ile(bakınız gta IV) sadece cd parasına pc ye çıkartırlar ve 5000 satsa bile kara geçerler ki inan 5000 den fazla satar
Gecenlerde biri aciklama yapmisti ikinci el oyunlar korsandan daha buyuk problem bize daha cok zarar veriyor gibisinden.

AsasinoDePulgas

6.7.2011 13:56:58

0
quote:

Orijinalden alıntı: Glomental

Konsolun olsaydı anlardın fps'nin konsollarda daha zevkli olduğunu.Elinde ps3 veya xbox 360 yok bu yüzden bilginde yok bu yüzden yorum yapma hakkında yok bu konuda. Oyunları takas yapmakla anti-orjinalci olunmaz hem orjinal destekler hem takas yapar bunun kadar doğal birşey yok.Ayrıca takas yaptığı oyunlarıda online oynayabilir sadece EA'in oyunlarında ve 1-2 oyunda var kod özelliği geri kalan bütün oyunları online oynar.Bi kaç mesaj üstte sanırım sen yazmıştın 1-2 exc için konsol almam diye yazıyorum bak bakalım 1-2 exc miymiş PS3God of War collection God of War 3 Killzone 2-3 Little Big Planet 1-2 Uncharted 1-2 Gran Turismo 5 Socom 4 M.A.G Demon's Souls Heavy Rain MotorStorm: Apocalypse Metal Gear Solid 4 İnfamous 1-2 Resistance Serisi Yakuza Serisi Xbox360 Alan Wake Fable 2-3 Forza 3 Gears of War 2 Hala serisi Ayrıca ortada bir Red Dead Redemption gerçeği var.Unutmadan ps3'te move ve xbox'ta kinect var.Bu 2 aletede çıkmış exclusive oyunları sayarsak kaybınız çok büyük. Edit:yazmayı unuttum pc oyuncuları hala aynı kafayla giderse korsan kullanırlarsa ilerde pc'ye oyun bile çıkmama ihtimali var adamlar para kazanamadıkları yere neden oyun yapsınlar.Böyle devam ederse daha çok red dead redemption gibi oyunlar görürüz pc'ye çıkmayan.
Lütfen bana şunu açıkla yazmayacaktım ama böyleleri yüzünden yazmak zorunda kalıyorum. 5 oyun alıp takas yapınca oyunu yapan firma ne kazanıyor ? Hiçbirşey yani orjinal oyun desteklenmiş olmaz. Ayrıca ben yanlızca ps3 de çıkan god of war uncharted ve rdr dışında hiçbir oyunu beğenmedim. Ayrıca ps3 üm de var kafana takma ;) Dediğin oyunların çoğunu oynadım ve pc den çok üstünlük sağlayacak oyunlar değil. Xbox dada haloyu oynamak isterim. Ps3 de çok fps oynamışlığım vardır faredeki rahatlığı veremez. Adamı sinir hastası eder. Auto aim vardır. Hile gibi bazı oyunlarda fps mmorpg , rpg strateji simulasyon oyunlarını yazim istersen hangisi daha çok edite edit: Ayrıca pc ye çıkması hiçbir firmaya zarar ettirmez. Sonuçta 5 dk da hazırladıkları port ile(bakınız gta IV) sadece cd parasına pc ye çıkartırlar ve 5000 satsa bile kara geçerler ki inan 5000 den fazla satar

El Cezeri

6.7.2011 12:40:18

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Glomental

Konsolun olsaydı anlardın fps'nin konsollarda daha zevkli olduğunu.Elinde ps3 veya xbox 360 yok bu yüzden bilginde yok bu yüzden yorum yapma hakkında yok bu konuda. Oyunları takas yapmakla anti-orjinalci olunmaz hem orjinal destekler hem takas yapar bunun kadar doğal birşey yok.Ayrıca takas yaptığı oyunlarıda online oynayabilir sadece EA'in oyunlarında ve 1-2 oyunda var kod özelliği geri kalan bütün oyunları online oynar.Bi kaç mesaj üstte sanırım sen yazmıştın 1-2 exc için konsol almam diye yazıyorum bak bakalım 1-2 exc miymiş PS3God of War collection God of War 3 Killzone 2-3 Little Big Planet 1-2 Uncharted 1-2 Gran Turismo 5 Socom 4 M.A.G Demon's Souls Heavy Rain MotorStorm: Apocalypse Metal Gear Solid 4 İnfamous 1-2 Resistance Serisi Yakuza Serisi Xbox360 Alan Wake Fable 2-3 Forza 3 Gears of War 2 Hala serisi Ayrıca ortada bir Red Dead Redemption gerçeği var.Unutmadan ps3'te move ve xbox'ta kinect var.Bu 2 aletede çıkmış exclusive oyunları sayarsak kaybınız çok büyük. Edit:yazmayı unuttum pc oyuncuları hala aynı kafayla giderse korsan kullanırlarsa ilerde pc'ye oyun bile çıkmama ihtimali var adamlar para kazanamadıkları yere neden oyun yapsınlar.Böyle devam ederse daha çok red dead redemption gibi oyunlar görürüz pc'ye çıkmayan.
MMORPG, Strateji ve bilimum oyunlarin listesini getirin!

ZacDoUrden

6.7.2011 12:33:30

0
quote:

Orijinalden alıntı: asasinodepulgas

Kardeşim yorumlarını okuyunca gülmekten yere düşüyorum cidden Ben exc oyunları 30 fps de oynuyor demedim. Çünkü zaten exc oyunlar konsolun gücüne göre yapıldığı için grafik den düşürülerek akıcı olması sağlanıyor ama sen kesin anlamamışsındır yine. ps4 ü 1500 tl ye alacaksın öylemi kardeşim ps4 kendi başına 1500 tl olacak 5 tane oyun alacaksın sonra takas yapacaksın multiplayer takılamayacaksın sadece single oynayacaksın. E bu oyunlara 500 tl vermeye gerek yok single yi pc dede oynarsın Anladınmı bilmiyorum artık Ayrıca sen fps asıl konsollarda oynar diyerek kaliteni belli etmiş bulunmaktasın. Herkes bilirki strateji similasyon fps rpg türü oyunlar klavye mous ile 100 kat daha rahat , daha iyi oynayabilir. Eğer sen pc oyuncuları oynayamaz diyorsan gir youtube biraz video izle genel kültürün gelişsin. Hayatımda oynadığım en iyi 5 oyun ps3 de demişsin. Hayatında pc si olmayan biri için gayet iyi çoğu kişiye en iyi 5 oyun say desen half life , counter strike , age of empires gibi oyunlar sayar. Ama hayatında pc si olmayan birisin gördüğüm kadarıyla. Bir daha mesaj yazmayascağım sana çünkü battıkça batıyosun Ayrıca gördüğüm kadarıyla tam bir fiyaskosun. İmzana bakıyorum orjinal oyun destekçileri grubundasın. Sonra söylediklerime bakıyorum heryere takas yapıyorum diyosun dediğim gibi battıkça batıyosun bence sus da kurtar kendini.
Konsolun olsaydı anlardın fps'nin konsollarda daha zevkli olduğunu.Elinde ps3 veya xbox 360 yok bu yüzden bilginde yok bu yüzden yorum yapma hakkında yok bu konuda. Oyunları takas yapmakla anti-orjinalci olunmaz hem orjinal destekler hem takas yapar bunun kadar doğal birşey yok.Ayrıca takas yaptığı oyunlarıda online oynayabilir sadece EA'in oyunlarında ve 1-2 oyunda var kod özelliği geri kalan bütün oyunları online oynar.Bi kaç mesaj üstte sanırım sen yazmıştın 1-2 exc için konsol almam diye yazıyorum bak bakalım 1-2 exc miymiş PS3God of War collection God of War 3 Killzone 2-3 Little Big Planet 1-2 Uncharted 1-2 Gran Turismo 5 Socom 4 M.A.G Demon's Souls Heavy Rain MotorStorm: Apocalypse Metal Gear Solid 4 İnfamous 1-2 Resistance Serisi Yakuza Serisi Xbox360 Alan Wake Fable 2-3 Forza 3 Gears of War 2 Hala serisi Ayrıca ortada bir Red Dead Redemption gerçeği var.Unutmadan ps3'te move ve xbox'ta kinect var.Bu 2 aletede çıkmış exclusive oyunları sayarsak kaybınız çok büyük. Edit:yazmayı unuttum pc oyuncuları hala aynı kafayla giderse korsan kullanırlarsa ilerde pc'ye oyun bile çıkmama ihtimali var adamlar para kazanamadıkları yere neden oyun yapsınlar.Böyle devam ederse daha çok red dead redemption gibi oyunlar görürüz pc'ye çıkmayan.

AsasinoDePulgas

6.7.2011 12:09:20

0
quote:

Orijinalden alıntı: blackwolf05 @asasinodepulgas gerçektenmi yani ben ps3 te her oyun 30 fps yazan benim sanki. senin IQ nun almadığını düşündüğüm ve exc oyunlarıda 30 fps olduğunu düşündüğünü düşündüğüm için özellikle belirttim. ayrıca hayatımda oynadığım en iyi 5 oyun tamamen pc ye çıkmamış oyunlardan oluşuyor. şunuda anlamadım hala pc daha ucuza geliyor demişsin galiba benim hesabımı kafan almadı. 1000 tl ps4+5 oyun 500 tl(sonrası takas)=1500 tl-pc 1500tl +500x3 (3 kere değiştir daha ucuz dedin)=3000 şimdi senin mantığınla 3000 tl 1500 tl den daha ucuz oluyor zekanı kutluyorum. ayrıca pcde kesinlikle fareyle multiplayerin zevkine varmam. fareyle babamda oynar asıl fps konsolda oynanır çünkü orda herkes oynuyamaz belli oyuncular oynar. mesela eminim sana verseler yere bakmadan ilerliyemezsin. tamam sen pc alırsın ben ps4 alırım sen 'farenin verdiği rahatlıkla' oynarsın.
Kardeşim yorumlarını okuyunca gülmekten yere düşüyorum cidden Ben exc oyunları 30 fps de oynuyor demedim. Çünkü zaten exc oyunlar konsolun gücüne göre yapıldığı için grafik den düşürülerek akıcı olması sağlanıyor ama sen kesin anlamamışsındır yine. ps4 ü 1500 tl ye alacaksın öylemi kardeşim ps4 kendi başına 1500 tl olacak 5 tane oyun alacaksın sonra takas yapacaksın multiplayer takılamayacaksın sadece single oynayacaksın. E bu oyunlara 500 tl vermeye gerek yok single yi pc dede oynarsın Anladınmı bilmiyorum artık Ayrıca sen fps asıl konsollarda oynar diyerek kaliteni belli etmiş bulunmaktasın. Herkes bilirki strateji similasyon fps rpg türü oyunlar klavye mous ile 100 kat daha rahat , daha iyi oynayabilir. Eğer sen pc oyuncuları oynayamaz diyorsan gir youtube biraz video izle genel kültürün gelişsin. Hayatımda oynadığım en iyi 5 oyun ps3 de demişsin. Hayatında pc si olmayan biri için gayet iyi çoğu kişiye en iyi 5 oyun say desen half life , counter strike , age of empires gibi oyunlar sayar. Ama hayatında pc si olmayan birisin gördüğüm kadarıyla. Bir daha mesaj yazmayascağım sana çünkü battıkça batıyosun Ayrıca gördüğüm kadarıyla tam bir fiyaskosun. İmzana bakıyorum orjinal oyun destekçileri grubundasın. Sonra söylediklerime bakıyorum heryere takas yapıyorum diyosun dediğim gibi battıkça batıyosun bence sus da kurtar kendini.

blackwolf05

6.7.2011 04:56:58

0
Gerçi sadece yaptığın hesaba takıldım pc de var ps3 te. ikisinindede oyun oynuyorum.

blackwolf05

6.7.2011 04:54:41

0
@asasinodepulgas gerçektenmi yani ben ps3 te her oyun 30 fps yazan benim sanki. senin IQ nun almadığını düşündüğüm ve exc oyunlarıda 30 fps olduğunu düşündüğünü düşündüğüm için özellikle belirttim. ayrıca hayatımda oynadığım en iyi 5 oyun tamamen pc ye çıkmamış oyunlardan oluşuyor. şunuda anlamadım hala pc daha ucuza geliyor demişsin galiba benim hesabımı kafan almadı. 1000 tl ps4+5 oyun 500 tl(sonrası takas)=1500 tl-pc 1500tl +500x3 (3 kere değiştir daha ucuz dedin)=3000 şimdi senin mantığınla 3000 tl 1500 tl den daha ucuz oluyor zekanı kutluyorum. ayrıca pcde kesinlikle fareyle multiplayerin zevkine varmam. fareyle babamda oynar asıl fps konsolda oynanır çünkü orda herkes oynuyamaz belli oyuncular oynar. mesela eminim sana verseler yere bakmadan ilerliyemezsin. tamam sen pc alırsın ben ps4 alırım sen 'farenin verdiği rahatlıkla' oynarsın.

BSC Misafiri

6.7.2011 00:51:49

0
Arkadaşlar hadi şöyle küçük bir hesap yapalım. Şimdi diyelim ki ben bi ps3 oyuncusuyum ve ps 4 çıkınca alıcam . Öncelikle ps3 ün çıkış fiyatı 1200 tl civarı oldugundan ps4 en az 1500 olacak. Bu zaten su götürmez bir gerçek. E tabi zamanla en az 10 oyun alırım ve bu oyunların multiplayer özelliği olacağı için takas yapmam. Ve hadi gerçekçi olalım kendimizi kandırmaya gerek yok bu oyunlar en az 200 tl olacak ama 10 oyun toplam 1500 tl tuttu diyelim. Ne oldu 1500 + 1500 = 3000 . E şunu da unutmayalım ki bir insan çok sıkı bir konsol oyuncusu olsa bile bir pc ye ihtiyacı vardır. Ve eminim ki şu üstte yazı yazan konsol oyuncularında en en az 1000 liralık bir pc vardır.ne etti 4000. Buna bir de 3d tv ekleyelim etti mi 5500. Şimdi ikinci senaryomuza geçelim ve benim bir pc oyuncusu olduğumku farz edelim. Şöyle güzel bir hd 6870 (400 tl) i5 2500 işlemci (450 tl) 8 gb ram (210 tl) 1 tb hard disk (120 tl) sağlam bir b61 anakart (150 tl) ve son olarak güzel bir kasa ses sistemi ve klavye maus

BSC Misafiri

6.7.2011 00:51:28

0
son toplam ne etti 2000 civarı bir fiyat. bunun yanına bir de 3d monitör koyduk diyelim ve abartıp bunun fiyatına 500 diyelim kaç oldu 2500. Ve herkes ben orjinal alıyorum ben hiç korsan kullanmam dese de sistemlerinde mutlaka sahte oyun vardır. tamam belki multiplayer zevki için 10 tan oyun alınabilir ve pc oyunları da 120 tl yi geçmediği için en fazla 1200 tutar. ekleyelim 3700. Şimdi ps4 oyuncusu 5500 liralık pc oyuncusu 3700 liralık harcama yaptı. İkisinin de 10 tane multiplayer oynayabildikleri oyunları var. Ama pc oyuncusunun multi özelliği olmayan sınırsız oyunu var. Bir düşünün arkadaşlar.Yapmayın lütfen. Ve eğer biri ps3 6 yıllık olsa da rdr nın kz3 ün grafikleri pc oyunlarından daha iyi derse lütfen bunun sistem kalitesinden değil üretici firmaların ps3 ve x360 üzerinde daha fazla durmalarından kaynaklandığını hatırlasın. Eğer pc deki korsan oyun olayı çözülür ve yapımcılar para alabilmeye başlarsa işte o zaman pc lerin tam gücünü görücez demektir. PC her zaman birincis

AsasinoDePulgas

5.7.2011 21:31:12

0
zekanıza hayranım. online pass denen şeyi duymamışsın sanırım. Takas yap sadece single oynarsın (Aynı pc deki gibi) ayrıca pc de multiplayer oynamak istiyorsan 80 TL ye oyun alırsın online zevkine varırsın (fps alırsan fare kullanmanın verdiği rahatlık ile) 6 senede 2 kere ekran kartı değiştirmek yeterli. Eğer yetmez diyorsan 3 kere değiştir (yine daha ucuz oluyor) Açıkçası 2 tane oyun daha fazla oynayacağım diye (exc leri) ben ps4 e o kadar para vermem veren varsa kendi bilir. Ayrıca yine IQ nu belli etmişsinki exc lerde fps sorunu yaşanmaz diyorsun Güldürme arkadaşım exc ler zaten o konsolun gücüne göre yapıldığı için herhalde fps sorunu olmazdı. Playstation a yada xbox a da sürekli grafik güncellemesi gelirse grafik şenliği olur o zaman playstation aldığımıza değer

BSC Misafiri

5.7.2011 21:17:00

0
pc konsolara göre herzaman daha üstün özelik sunarlar bu tartışmak şaçma fiyat diosanız da nsl kulandığına bağlı orjinal alır san konsolda pahalı pcde oyüzden tartışmayın 2 sininde kendine göre ii yanları var .........

BSC Misafiri

5.7.2011 17:07:01

0
+++++++

blackwolf05

5.7.2011 17:02:51

0
kadar etti 1,5 milyar. şimdi gelelim fps konusuna. tamam pc yede çıkan 'bazı' oyunların ps3 te fps si düşük olabilir. 30 fps-60 fps olayını resmen bf3 oyunundan bakıp yazmışsın. yani 'bazı' oyunlar böyle olabilir. ama az bir kesim bütün oyunlar böyleymiş gibi yazmışsın. exc oyunlarda zaten böyle bir sorun kesinlikle görülmez. ki ps3 için konuştum az önce ps4 çıkınca zaten ilk 3 sene böyle bi sorunu kesinlikle yaşamadan oynarsın pc seviyesinde. sonraki 3 senede şuan olduğu gibi 'bazı' oyunlarda böyle bi fps farkı olur. ama exc oyunları yine etkilenmez. oynuyan 6 sene sonrada exc oyununu keyifle oynar. sizde exc oyunların pc de olmamasına bu kadar taktığınız için her exc oyundan bahsedene fanboy dersiniz.

blackwolf05

5.7.2011 16:52:32

0
@asasinodepulgas hadi 1,5 milyara aldınpc yi. 6 senedede sadece bi kere ekran kartı değiştirdin(tanıdığım pc de oynuyan bütün arkadaşlarımın en az 3 kere değiştiriceğine eminim ama sen bi kere değiştirdin). 2 milyar etti çünkü o çok beğendiğin oyunları bedavaya aldın (tabi pc de 'çok' beğendiğin oyun varsa) ve az önce yaptığın para hesabında o bedavaya aldığın orjinal oyunlarla yada indirdiğin korsan oyunlarla multiplayer keyfine vardın. Ayrıca bu sistemden yaşadığın stresten dolayı bsc ye girip sağa sola fanboy yazdın. Benim daha iyi bi seçeneğim var(ps3 üzerinden yapsam çok daha kolay olucaktı ama ps4 üzerinden yapıyorum hesabı). 1 milyara ps4 aldım. sonra 300 tlye 3 tane orjinal oyun aldım. Sonra takas diye bir şeyin olduğunu öğrendim. Bu takas sayesinde oynadıkça 3 oyunumu online oynanan oyunlarla, yeni çıkan senin oynamadığın ve bu kafayla oynayamıcağın exc lerle değiştirdim. arada 2 oyun daha alırım tabi bazı oyunları online oynamak için elimde tutucağım için. 200 tl daha yaz ne

BSC Misafiri

5.7.2011 15:39:11

+1
6 sene boyunca 1 ekran kartıyla ne ayarda oyun oynarsın merak ediyorum .4850yi alalı kaç sene oldu o bile yeni oyunlarda tökezlemeye başladı.tab bu da yanlış bir ifade.Çünkü 4850 yerine o dönemin 4 serisinin en üstünü almış olsaydım biraz daha performanslı oynardım ama 1 yıl anca götürürdü o da. ayrıca senin para hesabınla konsolda bir oyuncu 6 milyar dediğin meblaya 50 tane orjinal oyun almış oluyor oysa aynı oyuncu pcde senin kafandaki hesapla 2 milyara işi bitiriyor ama oyunların paso kopya. pcye de orjinal al bakalım sonra karşılaştırma yap.böylesi daha sağlıklı olacaktır. pcnin de xbox ve ps3ün de yeri ayrıdır.önemli olan da zaten bu.oyun oynamak için alıyoruz konsol yada pcleri , o aletleri savunmak için değil

AsasinoDePulgas

5.7.2011 00:54:25

-1
ya bırakın bu konsol fanboylarını adamlar almış 600 tl ye konsolları 2 tanede oyun almışlar 150 tl ye sabah akşam yok rdr yok gow ötüp ötüp duruyolar kardeşim neyini savunuyorsunuz ? Herkes bilirki oyun masaüstü bilgisayarda oynanır. ps4 çıakcak alacaksınız 1 milayara(en iyi ihtimalle) 6 yıl boyunca oyunlar çıkacak (kırılana kadar) 100 tl ye 50 tane oyun alsanız ( bu fanboylar 2 tane exc alır yine ötmeye başlarlar gerçi) 6 milyar eder 6 yıl sonra bi 6 milyar daha. Üstelik 30 fps de! halbuki pc ye bakıyorsun. 1.5milyara aldın pc yi. Çok beğendiğin oyunları destek olsun diye orjinal aldın. 6 sene içerisinde 1 kez ekran kartı değiştirmen yeterli oda 500 tl maximum. E 2 milyar etti. Geri kalan 4 milyarıda cebe at. Üstelik 60+fps lerde , 1080p çözünürlük , physx ile , ister tv ile uzaktan , ister monitor ile yakından , ister klavye mous ile , ister fare ile, Multiplayer keyfine var , bsc ye girip fanboylara cevap yaz :) yetmiyormu be kardeşim

hell77

4.7.2011 21:10:40

0
stun XDXDXD orda bi kaç cümleyi baştan yazdım o animasyon gibi cümlesi kz3 cümlesinden sonra olucaktı hani yok daha neler filan dedikten sonra .sanki rdr şuankı oyunlara göre çok iyi grafiklere sahipXD.cod blackopsun grafik puanları bile bazı sitelere göre 95 zamane oyunları farklı değelendiriliyorXD kıvırmakla işim olmaz XD encuni neden kendi kendine hikaye uyduruyosun neden acım büyük olsun pc'de oynadıgım bi dünya oyun var.Online veya ofline.Siz ne sanıyosunuz konsolunuzu XD

El Cezeri

4.7.2011 21:04:59

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri revo ve revoyla tartışan bsc misafiri burası sizin s..dik yarıştırma yeriniz değil. Ayrıca pc de 1024/xxx (değeri haırlamıyorum) çözünürlükle oynarken konsolda 720p çalıştırılıyordu.2012 veya 2013 2014 2015 te çıkacak olası bir playstation 4 playstation 3 çıktığında grafik konusunda pc den çok çok çok üstün olduğu gibi gene üstün olacaktır. saygılar
Biz o donemde PC Grafikleri! diye otmuyorduk. xxx dedigin yer 768 bu arada;

encuni

4.7.2011 20:48:21

0
Burdaki bir kaç sahısa göre god of war 3 bıle oyun sayılmazmış :) Yazık gercekten Ama adamlarda haklı 4.5 milyarlık pc m var dıo Rdr fln pc ye gelmeyınce acısı büyük oluyor

stun

4.7.2011 20:47:57

0
ya bırak ne guzel kıvırıyorsun.. şimdi senin yazdıgın iletiyi sunuyorum herkez baksın kz3 e mi demiş rdr yemi demiş.. böyle kıvırma görmedim ben hell77 KZ3 grafik olarak daha mı iyi xD YOK YOK DAHA NELER. RDR goty olabilir ben grafiklerden bahsediyorum.İstediği kadar goty olsun ben konsolda oynamam o oyunu.Animasyon gibi oyundan bahsediyosun.Sende sistem yok oynamıyosun crysis 2'yi konuşuyosun.Benim elimdeki sistem 4.5 mılyarlık konsol kaç para , illaki havalandıracaksın beni:))) millette yanlış anlayacak basacak eksiyi. Benim elimdeki kozlar belli. -60 FPS üstü. -yüksek çözünürlük. -Yüksek grafik kalitesi -masue. -istediğimde gamepad. -her oyunu rahatça oynayabilme

hell77

4.7.2011 20:12:42

0
Ben RDR'ye demedim Killzone 3' dedim animasyon gibi XD oynayamadıgım için değil.İstesem oynarım ne sanıyosunuz konsolu XD Bf3 gerçekçi Crysis 2 gerçekçi Granturizmo 5 gerçekçi --RAGE animasyon --kz3 animasyon gibi ---rezistance 3 animasyon gibi animasyon gibi fakat grafikler ve detaylar üst seviyede.Puan alırlar alamaz demiyorum

stun

4.7.2011 19:36:40

0
hell77 pc ye çıkmadı diye bukadarda kötülenmez bir oyun ya.... konsolun olsa oynamassın... rdr yi :? animasyon gibi grafıkler :? oyun anlayışı budur... bu siteden yorum yazıyorsun bak bakıyım bu sitede kaç puan almış.... animasyon gibi grafık varsa .. grafık puanınada bakıver

bloodTime

4.7.2011 17:39:58

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri revo ve revoyla tartışan bsc misafiri burası sizin s..dik yarıştırma yeriniz değil. Ayrıca pc de 1024/xxx (değeri haırlamıyorum) çözünürlükle oynarken konsolda 720p çalıştırılıyordu.2012 veya 2013 2014 2015 te çıkacak olası bir playstation 4 playstation 3 çıktığında grafik konusunda pc den çok çok çok üstün olduğu gibi gene üstün olacaktır. saygılar
yoruma bak şaka gibi ya:D:D:D

BSC Misafiri

4.7.2011 16:47:26

+1
ps3 te 1080p yok diyenler fıfa 09 a baksın fıfa 09 ps3 te 1080p öğreninde gelin

BSC Misafiri

4.7.2011 16:41:22

0
revo ve revoyla tartışan bsc misafiri burası sizin s..dik yarıştırma yeriniz değil. Ayrıca pc de 1024/xxx (değeri haırlamıyorum) çözünürlükle oynarken konsolda 720p çalıştırılıyordu.2012 veya 2013 2014 2015 te çıkacak olası bir playstation 4 playstation 3 çıktığında grafik konusunda pc den çok çok çok üstün olduğu gibi gene üstün olacaktır. saygılar

maqnet0

4.7.2011 16:12:49

0
30 iyidir

MrKerberoS

4.7.2011 16:07:14

0
Ben yinede wii ucuzladığı için ps3'ün de ucuzlamasını bekliyorum almak için

El Cezeri

4.7.2011 15:27:59

0
quote:

Orijinalden alıntı: hell77 KZ3 grafik olarak daha mı iyi xD YOK YOK DAHA NELER. RDR goty olabilir ben grafiklerden bahsediyorum.İstediği kadar goty olsun ben konsolda oynamam o oyunu.Animasyon gibi oyundan bahsediyosun.Sende sistem yok oynamıyosun crysis 2'yi konuşuyosun.Benim elimdeki sistem 4.5 mılyarlık konsol kaç para , illaki havalandıracaksın beni:))) millette yanlış anlayacak basacak eksiyi. Benim elimdeki kozlar belli. -60 FPS üstü. -yüksek çözünürlük. -Yüksek grafik kalitesi -masue. -istediğimde gamepad. -her oyunu rahatça oynayabilme
60 FPS ustu mu? 250 fps aliyorum sabit left 4 dead 2de. (hastasiyimdir ) masamin ustundeki gaming ekipmani arkadaslarin konsollari kadar para ediyor. arkadaslar korsanin olamamasi yuzunden exclusivelerinin olmasiyla bir halt olduklarini zannediyorlar. PC ozgurluktur.

bloodTime

4.7.2011 15:27:37

0
GRAFİK deyince akla crysis 1 -2 gelir ,grafik deyince bf3 gelir... crysis 2 dx11 apayrı zaten.....

hell77

4.7.2011 15:24:30

0
KZ3 grafik olarak daha mı iyi xD YOK YOK DAHA NELER. RDR goty olabilir ben grafiklerden bahsediyorum.İstediği kadar goty olsun ben konsolda oynamam o oyunu.Animasyon gibi oyundan bahsediyosun.Sende sistem yok oynamıyosun crysis 2'yi konuşuyosun.Benim elimdeki sistem 4.5 mılyarlık konsol kaç para , illaki havalandıracaksın beni:))) millette yanlış anlayacak basacak eksiyi. Benim elimdeki kozlar belli. -60 FPS üstü. -yüksek çözünürlük. -Yüksek grafik kalitesi -masue. -istediğimde gamepad. -her oyunu rahatça oynayabilme

El Cezeri

4.7.2011 15:22:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: stun hell77 .. okumuyorsun galıba... RDR diyorum... goty oluyor o 720 p ile.... killzone 3 diyorum.... sen crysis 2 ni 2560 a 1440 ta oyna kz3 kadar iyi deil onun grafıkleri... elınızdekı tek kozunuzu kullanıyorsunuz ama adam gibi oyun oynayamıyorsunuz.. daha goty i oynayamıyorsunuz.....yapımcılara nereden para gelıyorsa onlara oyun yapıyorlar..
Muhtesemsiniz ne diyeyim. Konsol grafiklerini neye gore degerlendiriyorlar sence pcye gore mi? PCnin sahip oldugu gucu gordugunde aglaman gerekirken... Adam gibi bir PCyi TVye baglayin bakayim 1080p ile duzgun bir oyun acarsaniz(PCnin gucunu kullananindan) tam ayarlarda nasil bir goruntu aliyorsunuz.

stun

4.7.2011 15:14:56

0
hell77 .. okumuyorsun galıba... RDR diyorum... goty oluyor o 720 p ile.... killzone 3 diyorum.... sen crysis 2 ni 2560 a 1440 ta oyna kz3 kadar iyi deil onun grafıkleri... elınızdekı tek kozunuzu kullanıyorsunuz ama adam gibi oyun oynayamıyorsunuz.. daha goty i oynayamıyorsunuz.....yapımcılara nereden para gelıyorsa onlara oyun yapıyorlar..

BSC Misafiri

4.7.2011 15:14:33

0
Şampuanı ben yazmadım kardeşim. Başka bir arkadaş yazmış.Şampuan ne alaka? kafanmı güzel ? Sen devam et. Yapımcılar verir kararı.Bizim dediklerimizi onlar duymuyor zaten haha.siz kendi bildiğinizi yapın ..

hell77

4.7.2011 14:52:09

0
Ben 2560 1440'ta oynuyorum oyunları siz 720p diyosunuz.

stun

4.7.2011 14:49:30

0
ac 2 . ac brotherhood, dead space 2 .. bunlar 1080 p oyunlardan birkaçı... rdr varya.. 720 p... kz 3 te 720 p... ama git bir bak puanlarına... rdr nin kine bakmana gerek yok.. çünkü o goty.. .

El Cezeri

4.7.2011 14:38:09

0
quote:

Orijinalden alıntı: stun el cezeri aim asist ne oldugunu bılıyoruz.... çogu oyunda bu yok... verım derken onu kastedmedım..bana full aim asisti sadece rdr de ornek gosterebılırsın... bide alice madness returns .... konsolldakı fpslerdede yetenek olarak gormen lazım.... birinciyle sonuncunun farkı biyerden çıkıyor heralde... single larda aim asisti hissedersin sadece...
Anlik 180 derece tepki verebiliyor musun gamepadle? @BSC Misafiri: Duzgun konus yoksa kafamiza sokmamizi istedigini simdi... Ben PC'de 250 fps sabit oyun oynayabilirken 30 fpste oyun oynayip motion blurlarla akici oyun oynadigini mi zannediyorsun sen cidden? Konsollar kralmis tabi hatta benim 20 senelik pc var o daha bir iyi optimize falan 1080p oyun oynamadiginda her halindan belli bunu ekleyeyim.

bloodTime

4.7.2011 14:37:09

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri onu ben yazmadım başka bi misafir yazmış :) şampuan da güzel olmuş ama ..
hahahaha başka misafir yazmış bu da güzeldi... misafir olmanın zararları...

BSC Misafiri

4.7.2011 14:35:36

0
AMA SİZE BUNLARI ANLATMAYA ÇALIŞMAK SALAKLIK.BU İŞİ YAPIMCILARA BIRAKALIM.EN İYİ KARARI ONLAR VERİR ..

BSC Misafiri

4.7.2011 14:32:55

0
onu ben yazmadım başka bi misafir yazmış :) şampuan da güzel olmuş ama ..

BSC Misafiri

4.7.2011 14:31:28

0
_RevO_ sen konuş birşey demiyorrum.Sıkışınca cümlelerdeki açığa bakın .. Küçük monitörlerde 1920.1800 de oynayın siz.Ben dev ekranda 1280.720 de oynayım.Zoom yapmama fln gerek kalmaz.Demek istedğim bu . Kapak yapmaya çalışıyor ezik.mw3 çok satıyor derken Cod oyunlarını dedim . IQ Seviyen tutuk zeka olduğu için böyle anlıyorsun.Bana bilimsel konuşmalar yapma yerin dibine sokar sokar çıkarrım seni :)Eziksin harbi la :). Bozdun galiba beni öyle san :)KONSOL HER ZAMAN LİDERRR GEÇ ÖZELLİĞİ FALAN. :)

bloodTime

4.7.2011 14:30:40

0
hahahahahaha şampuan'ı farketmemişim

BSC Misafiri

4.7.2011 14:25:57

+1
Zeki arkadaş hala ötüyor.O sistemleriniz hala konsollarla aynı düzeyde.Bide özellik sayıyor.O kdr özellik varda noluyor oyun oynarken anlaşılmaz bile o farklar.Hala bana gelmiş özellik sayıyor ya.Ne zekisin sen ya ayakta alkışkamak lazım.PORT oyunun ne olduğunu senden iyi biliyorum.Bazı senin gibi zeki arkadaşlarımız yukarda yazdığım bahaneleri uyduruyor.Bunu belirtmek istedim ben sadece.Konsollara yapılan optimizasyon pc ye yapılamaz.böyle olduğu sürecede pc konsolu sadece konsolun son dönemlerinde geçecek(1.5-2yıl süre) ..Bunu anlayın artık sokun kafanıza yeter ya. Game pad i mouse geçin.İşin temelini kafanıza bi yerleştirin :) Gene anlamazlar bakın 5 dk sora bi sivri zeka gene birşeyler ortaya atacak xD

bloodTime

4.7.2011 14:25:52

0
gamepadı kullandıgım 3 yer var araba yarışı futbol dövüş başka yerde işim olmaz.....

hell77

4.7.2011 14:24:07

0
Aga ben onu demiyorum ya ,sony'nin kolunu biliyorum zevkli oyun oynanıyor ama mause ciddiyetini göremiyorum .Özellikle fps'de.

stun

4.7.2011 14:23:52

0
el cezeri aim asist ne oldugunu bılıyoruz.... çogu oyunda bu yok... verım derken onu kastedmedım..bana full aim asisti sadece rdr de ornek gosterebılırsın... bide alice madness returns .... konsolldakı fpslerdede yetenek olarak gormen lazım.... birinciyle sonuncunun farkı biyerden çıkıyor heralde... single larda aim asisti hissedersin sadece...

stun

4.7.2011 14:18:45

0
hell77 sen atla .. birşey öğren sonra gel.... kolla oynarken herkez kolla oynıyıcak.. fare ıle oynarken herkez fare ıle oynıyıcak... bnm anlatmak ıstedıgım... ele guzel oturması...kontrollerın zevklı olması.. ateş ederkenkı tıtremeler.. patlarken daha bi guzel oluyor...

El Cezeri

4.7.2011 14:13:00

-1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Ahahaha bide gelmiş bf3 diyor. sadece ışıklandırma farkı var.Cins cins konuşmayın ya.bf3 ne ya.Işıklandırmalar daha güzel.Biraz süslüyolar veriyolar size.Gazada getiriyolar pc iyidir diye.Sizde yiyin bi kaç firmayı.Korsan kullanılmasın diye yapıyolar bunları :) OYUN SEKTÖRÜNÜN KRALI KONSOLLARDIR ! Çırpınmayın ..
Ne demistim? Sakinles. Sakiin. Sakiiiin. Konsollarda kullanilan teknolojileri sayalim senle bir ki uc: PS3-OpenGL XBOX360-DX9 PClerin teknolojisi nediiiir? Haydi hep birlikte! DX11! Sahip oldugunuz islemci ram gpu gibi detaylarida kataliiiiiiim. Ne cikti ortaya? Konsolda adam gibi grafik vermeye calisalim ama kasmasin diye BF3u 30 FPS 24 kisi oynamaniz gerekiyor. PCde FPS Vertical Sync acmadigin surece sinirli degildir, bunu da gectim grafikler son teknoloji kullanir. Tek bir sey haric; PORT OYUN. Port oyun nedir? Gelistirici bir platforma oyun yapar. Sonra para harcamak istemez ve ayni motoru baska bir platforma uyarlar. Peki ne demek bu? DX11 kullanan muhtesem bir sistemin XBOX gibi cagin gerisindeki sisteme gore calismasi demek. Yani XBOX icin yapilmis olan bir oyunu calistirmasi demek mesela. Kafan basti mi? Basitce anlattim sana. Bu arada gamepad daha verimli diyen arkadaslar Aim Assist'in ne oldugunu bir arastirsinlar, PClerde Aim bir yetenekken konsolda ne oldugunu gorsunler.

bloodTime

4.7.2011 14:12:20

0
ne zeki insanlar var yav :D... bi kaç piksel için ekran kartına para verilmezmiş:D... düşündüm de harbiden çok akıllıca ben 5 senedir parça değiştiriyorum,hiç aklıma gelmemişti bunlar ,gidip konsol alıyım hemen.... Mesut hoca neredesin sıkıştık burda bi cevap lütfen:D stun strateji sevilmez mi ya...

hell77

4.7.2011 14:05:23

0
Gamepad nasıl daha vermli oluyor aga XD Çıksın karşıma biri fps'de verimi göstereyim . Benim oyun mause'um fonksiyonel olarak 5 tane gamepad'a bedel ehu ehu

BSC Misafiri

4.7.2011 14:04:08

0
_ReVo_ işin gücün oyun lan sakin ol şampuan derin bir nefes al ve biraz dışarı çık

BSC Misafiri

4.7.2011 14:01:48

0
Ahahaha bide gelmiş bf3 diyor. sadece ışıklandırma farkı var.Cins cins konuşmayın ya.bf3 ne ya.Işıklandırmalar daha güzel.Biraz süslüyolar veriyolar size.Gazada getiriyolar pc iyidir diye.Sizde yiyin bi kaç firmayı.Korsan kullanılmasın diye yapıyolar bunları :) OYUN SEKTÖRÜNÜN KRALI KONSOLLARDIR ! Çırpınmayın ..

El Cezeri

4.7.2011 13:57:13

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Beyler birde şöyle bişey var.Grafiklerini beğenilmeyen oyuna konsoldan port diyorlar.Grafikler çok güzel olmuş denince pc den konsola port edildi deniyor.PC vs Konsol tartışması yapılırken pc fanboy arkadaşlar diyorlar ki ; bütün oyunlar pc de yapılır.Sonra konsola uyarlarnır.Hiç birinizin birşey bildiği yok. Eşittir dememin sebebi oynarken o farkların hiç biri göze batmaz .Ayrıca bomba patlayınca ekranı yukarı sen çevirirsin.Konsollarda en iyi optimize olarak çıkar oyunlar.Sizin pc lerinizde frame düşmesi olur ezikler...Sen 60 fps oynadığın oyunu bende oynuyorum.Dünyanın En Çok Satan Fps Oyunu COD MW3. Konsollarda 60 fps olacak. Ne ötüyon gardaşş _? 1280.720 demişssin.1920.1080 için o ekran kartlarına para vermeye değmez.Bizde TV kaliteli olsun yeter :) .Ciddiyim bak kafanızı sokun kuma .! xD
Aferin fanboyum simdi sakin ol ve o klavyeyi yavasca yere birak. Git bf3un grafiklerini karsilastir, konsol ve pc donanim karsilastirmasi yap onu unutma ama.

BSC Misafiri

4.7.2011 13:55:47

0
Beyler birde şöyle bişey var.Grafiklerini beğenilmeyen oyuna konsoldan port diyorlar.Grafikler çok güzel olmuş denince pc den konsola port edildi deniyor.PC vs Konsol tartışması yapılırken pc fanboy arkadaşlar diyorlar ki ; bütün oyunlar pc de yapılır.Sonra konsola uyarlarnır.Hiç birinizin birşey bildiği yok. Eşittir dememin sebebi oynarken o farkların hiç biri göze batmaz .Ayrıca bomba patlayınca ekranı yukarı sen çevirirsin.Konsollarda en iyi optimize olarak çıkar oyunlar.Sizin pc lerinizde frame düşmesi olur ezikler...Sen 60 fps oynadığın oyunu bende oynuyorum.Dünyanın En Çok Satan Fps Oyunu COD MW3. Konsollarda 60 fps olacak. Ne ötüyon gardaşş _? 1280.720 demişssin.1920.1080 için o ekran kartlarına para vermeye değmez.Bizde TV kaliteli olsun yeter :) .Ciddiyim bak kafanızı sokun kuma .! xD

stun

4.7.2011 13:54:52

0
bnce tam tersı ... gamepad le daha verımlı fareden.... bana kalkmış.. strateji örneğini verıyorsun konsolda kaçtane strateji var onu geçtim.. stratejiden bn kişisel olarak nefret edıyorum..... daha yenı incelemesı çıkan alice var... onu ornek ghosterıyım gamepad daha iyi kullanılır..

hell77

4.7.2011 13:48:58

0
BSC Misafiri 04.07.2011 13:16:07 Aga önce MESUT Abinin sözünü aklına getir. Sonra DX11 crysis 2 'yi oyna resimlere bakarak olmıyor.Duvarlara bi kaç çizikle sizi kandırıyorlar ehu ehu

bloodTime

4.7.2011 13:46:31

-1
fare'yi de gamepad'ı da kullandım bunda gülünücek bi şey yok ... mause'nin yeri ayrı gamepad'ın yeri ayrı ...bi gamepadla strateji oynayamassın bi klavye ile dövüş oynayamassın ,her ikisininde verimli oldugu noktalar var ama pc'de her ikisi de verimli kullanılıyor konsolda yok bu...

stun

4.7.2011 13:38:46

0
revo... bak işte sende burayı anlamıyorsun .. haklısın.. eskıdı konsollar biraz ama... oyunların gene ana noktası konsollar .. bunun ENBUYUK SEBEBI OYUN SATIŞLARI '' bnce ps4 ve xbox 720 nin 2013 ortalarında çıkışlarını yapmaları lazım...

stun

4.7.2011 13:33:52

0
gameped le mausu mu kıyaslıyorsun böyle birşey görmedim...varsın goty olmasın .. :D .. şuan gulesım geldı ... buda senın tercıhın nabıyım..

bloodTime

4.7.2011 13:25:26

0
bana göre bu konsollarda oyun oynanmaz... asıl pc'de oynanır...ps3 almıyorum bu yüzden... ne gerçek pc oyuncusunu etkileyen grafikler ,ne yüksek fps ne de ps3 exc'lerinin eksikliği olan MP...strateji desen adam akıllı oynanmıyor...masue fare hassaslığı yok...varsın 2 3 exc olmasın...pc'ye cıkan oyunlar yetiyor zaten...baba gibi oyunlar geliyor hepsini de yüksek kalitede oynuyoruz...

stun

4.7.2011 13:19:29

0
revo.... şuankı pc şerın konsoldan guçlu oldugu dogru ama... bılınen bır gerçek var oyun konsolda oynanır... daha yenı lerden bıle ornek verebılrıım. killzone 3 ... uncharted 3 .. gears of war3 ...böyle oyunları pc de goremessınız... onu geçtım pc de korsan kullanılıyor dıe oyun çıkarmamaya başladılar... örneğin RDR .. castlevania...dark souls ..mortal kombat...l.a noire bile ilk başta pc ye çıkmıyordu.... grafık dıyorsunda... killzone 3 u geçebılecek bana kaç tane oyun bulabılırsın... şu sıtedekı ıncelemelerden karşılaştır grafık puanlarını ... tm sıstemınız iyi... ama oyununuz yok....

BSC Misafiri

4.7.2011 13:16:07

+1
Ha birde _Revo_ o dediğin 6 yıllık sistem nerdeyse directx 11 crysis ile aynı grafiği veriyor.Arada çok byük bir fark yok.Onlar oynarken göze bile çarpmaz.Siz o kdr para verin sistemlere 6 yıllık sistemle aranızda çok az bi fark olsun.Hala ötüyorsunuz pc savunuyosunuz ya gidin Allahınızı seversiniz sadece oyunlarınızı oynayın internete girmeyin ! Bi battlefield le yetinin Dıce bi iltifat etti coştunuz.Fifa zaten pc de doğdu.PC ve Konsol eşit özellikler olması gayet doğal.Başka hiç bir oyununuzla övünemezsiniz.Sıkıştınızmıda Crysis ve Crysis 2 örneğini veriyorsunuz.Nerdeyse şu an aynı grafiklere sahip konsollar ve pc ler .. Konsol grafikleri çok az bi farkla PC ye eşittir .Pc daha iyidir ama 6 Yıllık sistem ile karşılaştırılıyor ve çok az fark :) Kafanızı kuma sokun. !

hell77

4.7.2011 12:52:34

0
2012 sonu 2013 başı playstation 4 evlerde olur.Bana hitab ederse alırım.Olmassa PC forevağ.

Recharged

4.7.2011 12:47:42

0
Tanıtılması bile 2012'den sonra olacaktır.

ZacDoUrden

4.7.2011 12:46:47

0
PC'ye çok sayıda exc çıkması için önce pc'de oyunların iyi bir satış rakamı yakalaması lazım o da imkansız gibi birşey

ZacDoUrden

4.7.2011 12:12:05

-1
Seviye yerlerde çoluk çocuğa vermeyin şu klavyeleri

BSC Misafiri

4.7.2011 12:10:24

0
umarım en erken 2014-2015 gibi çıkarlar :(

BSC Misafiri

4.7.2011 12:04:56

-3
BU HABERLEREDE İNANMAYIN HEPSİ PC VE XBOX FANBOYLARI TARAFINDAN PS3 SATIŞLARINA DARBE VURMAK İÇİN YAPILIYOR.ÖYLE BİRŞEY OLSA 1.5 YIL ÖNCEDEN SÖYLEMEK ZORUNDAN.ÇIKTIĞI GÜNMÜ HABER VERECEKLER ?PS4 Ü YAPTIK DAĞITIMI YAPILIYOR DİYE.ALLA ALLA SAÇMA SAPAN ŞEYLER.FİRMA BİRŞEY DEDİĞİ YOK DERGİLER KARAR VERİYOR NEYİN NE ZAMAN OLACAĞINA.PS3 ÜN ÖMRÜ VAR DAHA HALA DELİ GİBİ SATIYOR.YAKIN ZAMANDA KONSOL ALMIŞ OLANLARA DARBE VURMAK İSTEMEZ SONY !

mmates

4.7.2011 12:03:52

-1
yalan ya

BSC Misafiri

4.7.2011 12:00:03

-3
bloodTime konsollarla ilgilenme kardeşim sen PC ne bak. Sana ne ne zaman çıkacağından ?

hack1009

4.7.2011 11:54:14

0
arkadaşlar bence bunlar hep yalan ya..sonyden daha bir açıklama gelmedi ayrıca yöneticiler yeni nesil konsolların zamanı gelmediğini söylediler ve daha 2-3 ılın daha olduğunu söylediler..saygılar..

Antrim

4.7.2011 11:48:13

+3
Yeni konsol alıcaklar artık almamalı biraz daha biriktirmeleri onlar için daha iyi olacaktır.

bloodTime

4.7.2011 11:42:42

0
Haber ne kadar dogru bılmıyorum ama 2012'de çıkacagına eminim... 2014 2015 sallamalarına da hiçbir zaman inanmadım...

androjen14

4.7.2011 11:37:05

-2
hep iddaa sonyden gerçek bi haber gelse artık
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Playstation 3
+ TAKİBE
AL
70 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız