Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

2si1 | GeForce Now ön inceleme | Güçlü ekran kartı dönemi bitti mi?

4 Mart 2020 Tunahan Safdır 20 İzlenme Sayısı: 63946 Video süresi: 2si1
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

Enis ile beraber Nvidia'nin oyun servisi GeForce Now'ı konuşuyoruz. Farklı koşullarda denediğimiz sistem nasıl çalışıyor? Artıları neler? Ne gibi sorunlar çıkması muhtemel? Detaylar videomuzda.

BSC bolumsonucanavari Bolum Sonu Canavarı PC PS3 xbox 360 DS PSP Wii IPhone PS4
2si1 | BOR madeninden Lityum üretilecek Monster'da Bu Hafta - FIFA 20
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

relling

20.1.2021 15:24:11

+2
Masaüstü oyunculuksunu şu evrede bitirmesi çok zor. Şu an için asıl amaç ekran kartı vs almayan laptop ile kötü oyunculuk deneyimine sahip insanlara ulaşmak. 7-8 yıl içinde internet bağlantıları yükseldiğinde direkt olarak pixel streaming yapmaya başladıklarında çoğu kişi gfn gibi servisleri kullanmaya başlayacaktır. Şu anki haliyle masaüstünde en azından rtx 2060 seviyesi ve üstünde oyun deneyimi yaşamış insanların gfnyi tercih etmeleri hiçbir sebep yok. Çünkü sundukları görüntü ekran kartının kalitesini yansıtmıyor.

Kaan__

20.1.2021 14:39:54

0
Geforce Now ve benzerlerinin en büyük eksikliği görüntü kalitesi, sabit 50 mbit bağlanıyor olsam da doğrudan oynadığım oyunlara göre görüntüde ciddi bir kayıp oluyor. Laptop gibi küçük ekranlarda gayet güzel, beğendim ama TV'de torrentten yify çekmişim gibi görüntü oluyor.

DH Misafiri

20.1.2021 14:18:29

0
Donanım üreticileri izin vermez derken? Zaten bir tek Nvidia ve AMD var. Diğerleri onlardan alıp üretiyor. İleride Google ve Apple biz kendi cloud altyapımız için kendi kartlarımızı üreteceğiz dese Nvidia ne yapacak?:D Nasıl tutmaz, bırak tutmayı Nvidia aslında en tepeye mecburen oynuyor GFNow ile... Yahu adamlar bunu 8 senedir çalışıyorlar, siz şimdi gelmiş burada izin vermez falan demişsiniz:D Cloud gamingle hile bitecek esporda, hile!... Farkında mısınız?! 10.000TL'lik bilg almak yerine ayda 180-190TL internet bir de buna aylık 50TL vereceksin. Oyunları yine ayrı alacaksın, klavyeni mouse'unu GFNow uyumlu monitörünü yine ayrı alacaksın. Tek biten gaming computer üreticileri olacak ama onlar da zaten bunu bildikleri için dikkat ederseniz çevre birimlere yöneliyorlar....

3qzotix

9.12.2020 20:08:26

0
Bir oyuncu bilgisayarı 15-25bin arası aynen çok çok ulaşılabilir durumda...

Krone

27.5.2020 15:09:40

+1
İçi boş ? 4 aydır tek kuruş para ödemeden AAA kalitede oyunlar oynuyorum. Oyunları oynadığım makine 10 senelik dandik bir GPU’ya sahip notebook. Bundan sonra yaklaşık aylık 40 TL bir üyelik ücreti var ve bu yılda 500 liraya yakın ediyor. 500 liraya istediğim her oyunu açabilecek bir ekran kartı bulabilir misin bana ? GeForce Now, Stadia, PS Now ve Project xCloud gibi teknolojiler oyunculuğun geleceği. Yakın zamanda RTX 3000 serisi ekran kartları çıkacak. Bu seviyede kartları almaya hangimizin parası yetecek ? Açıkçası benim yetmiyor. Günde 2-3 saat oyun oynamak için minimum 5-6 bin liralık bir sistem dizemem. Mantıksız bir şey bu.

Guest-7A1E308D7

27.5.2020 14:52:59

0
Evet imlanın içine etmiş olabilirim az biraz ama halen söylediklerimin arkasındayım Geforce Now mantığı ile bakılacak olursa kimse konsolda almasın o vakit...İçi boş bir teknoloji Geforce Now.

fıratorak

27.5.2020 01:26:30

0
Başkan sen ne yaptın o kadar çok neden dedin ki hayatın anlamını sorgular oldun aslında neden sorguluyorum ki aklımda deli sorular🤔🤔🤔

Question-X

14.3.2020 13:01:49

0
Hikaye bu işler , benim local imde çalışan 4K ULTRA "N/A MBPS" kaliteyi "0 MS" tepkiselliği sunabilse bile hikaye zira olay sadece kalite değil , casual ın dibi bir takım kitle tercih edebilir.

gyulanemeth

6.3.2020 10:55:08

+1
Nvidia onca bilgisayar donanım üreticisinden biri zaten. Adamlar kendileri yapıyorlar ne izin vermemesi. Sony ve Microsoft’a gelince; PSNow ile Sony bu işe girdi zaten, PS4 almadan oyunlarını PC’de oynayabiliyorsunuz bulut üzerinden şu an. Microsoft’un Xcloud’u da betada, bu sene sonuna kadar çıkmış olacak, Xbox ve Gamepass oyunları da bulut üzerinden oynanabilecek.

Hümiyettin

6.3.2020 04:00:19

0
Daha geçenlerde Microsoft'un kendisi bu işin oyunculuğun geleceği olduğunu açıkladı. Bahsettiğiniz 144 Hz monitörlü, 16 GB RAM'li, GTX 2060'lı bilgisayarları alabilecekler ile evinde genişbant internet olanları karşılaştırırsanız aslında kaybetmenin aksine ulaşamadıkları kitleyi de kazanabilirler. O pahalı bilgisayarların verdiği deneyimi sağlayamadığı için oralardan yine yüksek kar elde edecekler. Geforce NOW ile de o parçaları satamadıkları kişilerden üçer beşer de olsa kazanmaya başlıyorlar.

Guest-7A1E308D7

6.3.2020 03:17:21

0
Bu iş net olarak fos, içi bomboş bir iş. Düşünsenize onca bilgisayar donanım üreticisi, oyun donanımı üreticisi. Bu sistem varken neden gidip insanlar 144hz monitör alsın ? Neden gidip 16gb ram alsın ? Neden gidip 240gb SSD alsın ? Neden mekanik klavye alsın ? Neden iyi bir oyuncu faresi alsın ? Farkınsasınız değil mi kaç tane sektör bundan zarar görür ?... Bu fabrikalarda bir ton insan çalışıyor, onca sektör, onca iş sahası. Tamam teorikte düşünce güzel ama bir şeyin ekonomik dengesi ile bu kadar da oynanmaz. İzin vermezler bu işe. Teknoloji sektörü bu işten çok ağır yara alır. Bir de işin en hayati kısmına gelelim. Tamam hadi donanıma para vermeyeceğiz diyelim. Olm bu oyun firmaları ne çakal adamlar hepimiz biliyoruz. Bugün bile oynamak için donanıma ihtiyaç duyduğumuz oyunlar 299 liraya satılırken adamlar çıkıp " madem artık donanım yok benim oyunumunda fiyatı 599 lira " dedimi iş bitmiştir arkadaşlar... Kaldı ki şöyle düşünün... Tamam hadi ekran kartına, anakarta para vermeyek kimse diyelim...Siz sanıyormusunuz ki 1080p kalitesinde olan aboneliğin 5.99 euro'da kalacağını ? Nvidia derse ki " al kardeşim sana 4K takılmadan oyun oyna..." Siz sanıyor musunuz ki o fiyat 5.99 euro olur. Adam öyle bir sistemi kafadan 14.99 euro yapar. Bugünün kuru ile 97 lira para yapıyor. Sizce bu paraları Türkiye'de bizim gibi oyun tutkunu insanlar dışında kim verir ? Bırakın PC sektörünü o zaman düz mantıkla kimse konsolda almasın madem öyle ? Siz sanıyor musunuz Microsoft ve SONY'nin bu işe izin vereceğini. Olmaz bu iş, izin vermezler. Youtube'da izlediğim yerli ve yabancı tüm kanallarda gereksiz bir HYPE söz konusu. Bu kadar insan çalışıyor bu teknoloji sektöründe, yedirmezler arkadaşlar. Kimse öyle boş hayallere kapılmasın.

smart0201

4.3.2020 17:49:16

0
Turk Telekom il müdürlüğü wi-fi noktası Turk Telekom 4G Benim 4G performans iyi de oyun oynamıyorum
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

:::LOSTPLANET:::

4.3.2020 15:46:56

0
İşte bu sistemin gerçekteki performansını test edebileceğimiz kişiler yurtdışında yaşayıp günümüz standartlarında internete sahip olanlar.Peki sizin deneyiminiz nasıldı? Türkiyede misiniz yurtdışında mısınız ayırt edemedim.Ama pinginizden TRde olduğunuzu varsayıyorum.Görüntü akıcılık ve multi oyunlar nasıldı, paylaşabilir misiniz?

smart0201

4.3.2020 15:27:11

0
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Locaste Siarnaq

4.3.2020 14:16:17

+4
Bilgisayar donanım üreticileri bu işe asla izin vermez. Büyük bir sektör ve para dönüyor. İşin içinde devler varken Nvidia kimse yemek yedirmez. Zaten hesap hackleme filan olaylarını öne sürüp sistem çöp olabilir. Kolay kolay para kazandırmaz adamlara. Sistem çok güzel baya iyi oynatıyor ama dediğim gibi oyun destekleri çekildikce önemi kalmıyor.

gyulanemeth

4.3.2020 12:24:48

0
3 haftadır Total War oynamak için kullanıyorum ben çok memnunum. İşlemci değiştirmeyi planlıyordum vazgeçtim.

DH Misafiri

4.3.2020 10:35:59

+1
Almadan kullanmadan konusmayın. Incelemede senin evindeki internet kullanilmiyor.

Der Meister.

3.3.2020 22:33:57

0
Evet, hız konusunda sıkıntı olmadığı görünüyor. Fakat önerdikleri gecikme süresi 40ms veya altı.

Muco

3.3.2020 22:23:24

0

Krone

3.3.2020 16:22:46

+5
GFN aylık 35 TL, yıllık 420 TL ediyor. Adam akıllı bir kart almak için en az 4-5 sene para biriktirmen gerekiyor yani. Biriktirene kadar da alacağın kart eskiyecek. Sistem sana RTX 2060, RTX T10-8 gibi binlerce dolarlık kartlarda ultra kalitede oyun oynatıyor. Ve sahip olman gereken tek şey iyi bir internet. +25 Mbps stabil bir bağlantıyla canavar gibi de çalışıyor. Yeni sistem toplayan - toplayacak arkadaşların acıyla yakınmalarını izlemek gerçekten üzücü

DH Misafiri

3.3.2020 16:10:43

0
Hayır savunmadılar

cosef

3.3.2020 16:10:54

0
.

DH Misafiri

3.3.2020 16:07:41

+3
güçlü ekran kartına gerek kalmadı mı? nvidia ekmek teknesini batırdı yani.. he he. latency ve kalite sorununu çözmedikten sonra daha 20 senesi var bu teknolojinin. 20 sene sonra oyunlar sanal gerçeklik kim bilir ne olur orasıda ayrı soru işareti.

oyunsever2017

3.3.2020 13:33:29

0
Geforce now a kesinlikle 1 kuruş verilmez. Oraya vereceginiz ucreti biriktirip ekran karti alin . Turkiye de zaten internet altyapisi cok kotu bi de geforce now cok pahali yok efendim gunde 1 saat mis sanane lan istedigim kadar oynarim

Der Meister.

3.3.2020 13:29:13

+1
Speedtest'in bir önemi yok, zaten İstanbul'a test yapmışsınız. Aşağıdaki testi yapmanız gerekiyor. Sarı uyarı çıkarsa zaten o tür sorunlar yaşayabileceğinizi ima ediyor.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

wolferto

3.3.2020 12:48:23

+2
bu sistem ne kadar gelişirse pc oyunculuğu ozamana kadar daha çok gelişecek 240 hz 1 ms standart olacak sunucular tr ye gelecek 5 10 ms de oynamakla bunu yine kıyaslayamayacaksınız.gf now aldınız 1 yıllık extra internet + oyun zaten bi pc parası olacak e bide yukseltilebilir bi sistemin varsa ekran hazır psu yeterli kasa var ssd var 3 parca değiştimi bitti olay işlemci ram ekran kartı tmm bu kadar para veren zaten online oyuna para veriyor online oyundada gecikme sıkıntı online oyun oynayan neden gf now kullansın birtek türkiye içinde geçerli değil bu olay bütün dünya bu kafada düşük gelirli olmamıza rağmen mantığımız bu teknolojiye yer vermiyorsa gelir seviyesi yüksek ülkelerde sistem toplamak 1 aylık maaş yani :) adamlar 1200 dolara telefon alıyor 600 dolara orta seviye mis gbi pc toplar ne uraşacak ya gecikme flan donanım pazarı bundan etkilenmez

ygrkmklnc

2.3.2020 21:55:21

+5
"Sistemin yok, sırf Geforce Now'da oynamak için satın alır mıydın o oyunu?" diyorlar ama Geforce Now zaten bu yüzden var. Normalde PC'min kaldıramayacağını bildiğim ama oynamayı çok istediğim bir oyunu Epic Games üzerinden satın aldım ve çok iyi bir performansla oynayabiliyorum. O konudaki yorumları biraz saçma olmuş.

ShadowWyvern

2.3.2020 21:17:08

+3
iyide Geforce Now serverları İstanbulda değil ki avrupada istanbula gelince ancak dediğin olur şuan 50ms ping alıyorsan almanyada almanyadaki serverda 50ms ping alırsa çünkü türkiyede oynuyorsun oyunu sonuçta 100ms bir gecikme olacak buda LoL için çok yüksek bir değer

Krone

2.3.2020 20:24:48

0
Ben sistemin ticari modelinin de çok doğru olduğunu ve şans verilmesi gerektiğini düşünüyorum. Steam, Uplay ve Epic hesaplarımda 50’den fazla oyun var, bunların çoğu ücretsiz (free key) ve kampanyalı fiyatlarla aldığım oyunlar. Bunları oynayabilmem için nereden baksan en az 5 bin liralık bir kasa dizmem lazım. Yani benim zaten oyunum var ama sisteme para harcayacak -hadi sistemim olsa bile güncelleyecek- bütçem yok. Biliyorsunuz ki Türk Lirası her geçen gün değer kaybediyor, donanım fiyatları da makul seviyeleri aştı. Bu yüzden kıla tüye takılmayan ve fazla da para harcamadan oyun oynamak isteyen insanlar için bulunmaz bir nimet GeForce Now. Evimde 25 Mbps downloada sahip kablosuz internet ile 1080p 60 fps bir çok oyunu oynayabiliyorum. Yakın gelecekte Türkiye’ye de bir server kurulursa sistemden daha fazla randıman alınacağını düşünüyorum.

Muco

2.3.2020 19:36:05

+11
Aldığım bağlantı üstteki gibi. League Of Legends denedim, ping az olsa da karakter her 2 saniyede ışınlanıyordu o yüzden oynanır durumda değil. Daha sonra Witcher 3 denedim, geri tepki gayet iyi o konuda sıkıntı yok fakat ayarlar full olmasında rağmen 1080p tadını alamadım. Bitrate'i düşük 1080p havası var. Türkiye'de sunucuları olursa belki daha iyi performans verebilir ama bi 5-10 sene masaüstü bilgisayarın yerini alabileceğini sanmıyorum.

blackzeros

2.3.2020 18:08:22

+1
10 yil sonra herkes bunu kullanacak belki ama bizim gibi ülkeler için hala çok erken; iş yerinde ki denemeden memnun kalinmamis, evde ki internet 100 mbit kablonet dendi çok az kişide bu olanak var hala, kalite olarak 1080p 60 fps yarim saat 3,5 gb dendi yanlis anlamdiysam bunu kullanan ciddi bir insan sayısı olursa sıkıntı cikma ihtimali cok yuksek olur, operatorler zaten anında tas koyar.Günde ortalama 1 saat ayda yapar 210 gb, bugun bu kadar internet kullanan emin olun %5 bile değildir Tr'de.Operatorler youtubea bile mirin kirin ederken boyle birseye sicak bakmazlar, alt yapi gelisimi sart.

CGUzmani

2.3.2020 17:59:19

+7
Hocam ben dediklerinize kısmen katılmıyorum. Bulut oyunculuk şu haliyle rekabetçi oyunlarda hala yetersiz

gold5555

2.3.2020 17:41:17

+1
Sistem güzel saniyede 10mb download alabilen arkadasin evinde eskiden kullandigim laptopumda denedim.Ancak online oyun oynanmiyor aşiri takiliyor.Sistem single oyunlarda is gorur.Ayrica grafik kalitesinde bir dusukluk var ultra ama ultra degil gibi yani bilgisayardaki goruntu kalitesi daha yuksek.Online oyunda takilma sorunun cozulmesi lazim.Uploaddan kaynakli olabilir belki bilgim yok.

monacomen

2.3.2020 17:15:03

+13
Sonunda Mesut'u dize getirmişler. Enis bulut sisteminin geleceğini ve bu sistemin er yada geç olacağını daha yıllar öncesinden söylüyordu. Mesut ise bu konuda sistemin olamayacağı ve tutmayaağı konusunda sürekli diretiyordu. Stadia konusunda da diretiyordu hatta takip ettiğim kadarıyla DH'de Stadia çıktıktan sonra hiç bir video incelemeye rastlamadık! Keza Geforce Now çıkalı bir hayli zaman olmasına ve oyun dünyası yıkılırken youtube videolarında incelemeler patır patır açılırken bile DH editörlerinin bu konuda bir video veya incelemesine rast gelmedik. Çünkü donanım ve oyun konsolu üreticilerinin en çok korktuğu şeydir bulut oyun sistemi. DH ise bu sponsorlarla ayakta duruyor, hak veriyorum. Ama MP3 çıktığında da bu korku bir işe yaramadı AVI çıktığında da. İnternet herşeyi olması gerektiği yere götürmekte akıntıya karşı yüzmenin mantığı yok. Akıntının gideceği yere öngörerek bir sandal yapmak daha hayırlı. Bulut oyun sistemi oyuncuları ve oyun dünyasını kurtaracak ve çok daha iyi bir oyun dünyası geleceği yaratacaktır, daha adil daha hesaplı ve daha hızlı. Bundan sonra oyunlar çok çok çok daha iyi grafikler ile yarışacaklar çünkü bu yükü taşıyacak oyuncunun kendisi ve bütçesi olmayacaktır.

Nınja

2.3.2020 16:07:37

0

labtek38

2.3.2020 15:55:31

+32
Afedersiniz ama siz zamanında stadia çıktığında “Abi Türkiye’de bu şekilde uzaktan oyunculuk olmaz yea “ diyenlerden değil miydiniz? Olabiliyormuş demek ki. Türkiyede altyapının yetmeyeceğini savunmuştunuz.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Bölüm Sonu Canavarı 8/10 41 oy
KÜNYE
Bölüm Sonu Canavarı ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
426 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
0
OY
0
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD