Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Epic: PS4 ve Xbox One, PC'den Önde Değil

 
   Bir kaç gün önce yayınladığımız haberde EA'nın teknolojiden sorumlu ismi  Rajat Teneja'nın Xbox One ve PS4'ü, PC'lerden bir nesil üstün olarak tanımladığını sizlere aktarmıştık.

   Ancak bu yoruma cevap gecikmedi. Epic'in önemli isimlerinden Mark Rein, resmi Twitter hesabında yaptığı açıklama ile kısa ve öz bir cevap verdi: "Hayır değiller. Bunun palavra olduğunu söyleyebilirim."
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak VG247 sony playstation 4 ps4 playstation next gen
Xbox One: Microsoft ve AMD Anlaşması 3 Milyar $! Tutuklanırsa Bildiği Herşeyi Açıklayacak!
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

ihicret

29.5.2013 03:17:57

-1
Aslında PC'lerin sahip olduğu donanım falan çok yanlış kullanımlar bence. Ben bilgisayarın donanımını kendi isteğime göre upgrade edebiliyor muyum edebiliyorum. En kral anakartı alıp istediğim kadar ram basabiliyor muyum, basabiliyorum. Bunları yapabiliyorsam ve şu anda 10 sene önceki bilgisayarım da duruyorsa ki parçaları hala duruyor, bence PC kıyaslamaya açık bir platform olmuyor. Mesela PS4'e paralel bir PC dizmeye çalışsanız şu anda, PS4'ün çıkış fiyatına kıyasla aşırı para harcamanız lazım.. Ki bu bence bütün tartışmayı sonlandırıyor.. Kendi paranızla rezil olmaya çalışıyorsunuz, ne diyeyim..

bkaakco

28.5.2013 21:13:18

0
Değil tabii ki de. 8 çekirdek işlemciler, 16 GB RAM'ler, HD 7970'ler mevcut zaten PC'lerde.

BSC Misafiri

28.5.2013 19:22:17

+2
Kağıt üzerinde teorik olarak güçlü olmaları ne anlam ifade eder ki ? Bu güne kadar etmediği gibi ... Orijinal oyun satışlarının hakkını vermedikçe "pc" platformu ölü bir platformdur. Port oyunlar ile kaynayan , çıkan her oyuna 50 tane fix ile 11 tane patch ile ancak ayakta durur hale getirebilen bir platformdur. Bu nesilin sonlarında bu durum her ne kadar minimalize edinilmeye çalışılsa da yeni nesil konsolların son çeyrekte gelişi ile tarih yine tekerrür edecek, artan oyun konsolu piyasası nedeni ile durum dahada vahimleşecektir. http://www.chip.com.tr/makale/korsan-nereye-gidiyor-pc-ve-konsol-arasindaki-ucurum_33564_5.html

ploff

28.5.2013 18:25:35

0
Pc daha ustun olsa ne olacakkı?? Ea yetkılısının Ignite motoruyla ılgılı yaptıgı saka gıbı acıklamaya baksanıza.. Konsol sattırmak ıcın adamlar ne yollara basvuruyorlar. Aslında ekran kartı uretıcılerı yenı ekran kart modellerını satmak ıstıyorlarsa bu konuda oyun sırketlerıne baskı yapmaları lazım. Ekran kartı uretıcılerı Crysıs serısını cok sevıyor. Cunku o grafıklerı gormek ıcın bır cok kısı yenı ekran kartı veya sıstemı komple yenılıyor. Gercı grafık dısında fazla bır sey goremıyorlar :D Sımdı dusunun Fıfa cok daha fazla fanı olan bır oyun. Yenı Ignite motoru sıstemı zorlasa (nasıl zorlayacaksa??) ınsanlar yenı donanım almak zorunda kalıcak. 5870 2gb ekran kartını 3 sene once aldım. Son cıkan ust duzey oyunlar dahıl butun oyunları su ana kadar butun ayarlar yuksekte ((nadır bazı oyunlarda AA kapatıyorum) 40 - 60 fps 1080p de oynuyorum. Metro oyununda tamam kart omrunu tamamladı dedım cıkan yamayla bırlıkte 40 - 60fps arasında(AA kapalı) oynamaya basladım. Ekran kartını zorlamayacak yada sınırda oynattıgı surece yenı ekran kartı veya donanım almam. Ne demek ıstedıgımı anlamıssınızdır.

bocekgrafik

28.5.2013 18:08:52

-2
quote:

Orijinalden alıntı: GoldPunch Güç anlamında diyorlarsa haklı tabi.
Donanımsal olarak PC, şüphesiz fersah fersah ileride ama işin bir de yazılım kısmı var. Düzgün optimize edilmeyen oyunlar sebebiyle neler çektiğimizi cümle âlem biliyor. Mesela Far Cry 3 çıktığında GTX 690'ın 20 FPS'lerde gezinmesi, kabul edilebilir bir durum değil. Kısaca Bugün; 11:55:52'teki mesajımda yazdım. Rubisco ise Epic'in diğer iddiasının bulunduğu konuda detayını yazdı. Tüm bu sebeplerden dolayı, konsollardaki GPU'lar, PC'deki Titan'dan bile daha akıcı oyanatacaktır oyunları... Acı ama gerçek bu. Bu sebeple, malum açıklama yersiz. PC daha güçlü de ne oluyor? Konsoldakinden daha mı akıcı oluyor oyun? Hayır. Seneler öncesinde çıkan konsollarla bugünün PC'lerini karşılaştırmayalım. Çıktıkları zamandaki PC'ler karşılaştırmaya kalkarsak, bugün Last of Us'ı akıcı oyanatabilen PS3'e karşılık muadil donanıma sahip bir PC, bu oyunu açmaz bile.

xenferious

28.5.2013 17:55:55

0
Epic güzel kapak :D Unreal Tournament 4 ü bekliyoruz =)

Executor06

28.5.2013 16:12:10

0
Buna ancak Kadir pardon fanboy inanırdı zaten...

dogu16

28.5.2013 15:29:53

0
adam haklı bu nesildeki konsollar 6-7 yıl dayanmış olabilir ama yeni nesil konsolların o kadar dayanacağını sanmıyorum ben teknoloji artık daha da hızlı ilerliyor.

PSAC

28.5.2013 14:49:03

-1
pcde oyunu bir çok donanıma göre geliştiriyorlar ..konsolda ise tek bir donanım var o yüzden belli bir süre bir kaç yıl yani yeni nesil konsollar daha iyi grafiğe sahip olacak .. tabi birde oyun şirketleri konsolların yanında bu süre biraz daha uzaya bilir..anlatıyoruz anlamıyorsunuz bari şu video izleyin de konsol donanımı , pc den düşük olmasına rağmen neden konsolda daha iyi görseller ve grafik olacağını anlayın.. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=r14KxNek3IU#! not:bu video yu paylaşan arkadaşa teşekkürler

BSC Misafiri

28.5.2013 14:36:25

0
yaw he he baydı artık da şu yorumları okuyunca çok gülüyorum. arkadaşım nasıl konsol pc den ucuz oluyor hiç mi aklınız çalışmıyor. bir konsol oyunu pc oyunundan (en az) 50 tl pahalı. 10 tane oyun alsan zaten aradaki farkı sony saolsun çıkarıyor. tabi yorumları yapanlar korsancı kitle ise onlara lafım yok :) ps 4 muhtemelen 2014 başlarında ülkemizde yaygın şekilde satılıyor olacak. o dönemde aynı şekilde toplanabilecek 2000 tl bir pc kasasıyla eşdeğer bir performansı olacak. konsolun farkı tabi ki IP leri. ama GOW da konusunu fazla uzattılar, umarım e3 de yeni IP ler görürüz.

BSC Misafiri

28.5.2013 14:36:21

0
digimon52 Yazık sana optimizasyon olmadığı halde alt sınıf ekran kartı bile oyunları fullde açıyor bide optimizasyon olsa sen düşün gerisini

Dexstz

28.5.2013 14:23:03

0

- The Stig -

28.5.2013 14:18:07

0
saçma sapan tartışmaları bu derece bu işin içinde olan insanların yapmasıda moda oldu.. konsollar hiçbir zaman pc'den ''DONANIM'' olarak üstün olmadı,olmayacak! fakat gel gelelim hiçbir oyunda konsol parasına satılan yada toplanan pc'de aynı olmaz.. her ikisinin avantajları ve dezavantajları var bunları görmek söylemek çok mu zor! illa bir şeyin fanatiği olmak niye?!

BSC Misafiri

28.5.2013 13:38:47

-1
Epicin nvidia ile anlaşması olduğu için saçmalıyor... Tek bir Uncharted 4 bile pc yi yoketmeye yeter. Bütün grafik ödüllerını alır yine...

digimon52

28.5.2013 13:06:21

+1
Güc derken ? Adamda High_End pc varda bizde de varmi dedik. peki ya Hiz ? Oyun ? Optimize ? bakimindan ne alemde peki

redspawn

28.5.2013 12:53:43

+1
Konsollara özel oyun çıkmasında göreyim güçü ne kadarmış. Yav şu kafanızın içindeki beyin denilen et parçasını çalıştırın artık. Pc deki oyunlar ekran kartı ve diyer donanım firmalarının anlaşmalarına baglı olarak çıkıyor. Pc için üretilen parçaların satması tabiki çıkıçak oyunlara baglıdır.konsolun güçlü olan tek yanı tabiki çıkan özel oyunlarıdır. Gow,grt5. Unharcead,mgr vs.. Olmasa kaçınız ps alır ki ?

PSAC

28.5.2013 12:24:54

-1
1 nesil fark yok bizde biliyoruz .. başlığa bakarsak arada hiç fark yok diyor ama yazıyı okuyunca Mark Rein sadece bir nesil fark yok diyor ..1 nesil olmasa da fark var mı yok mu ? biraz daha açıklayıcı olabilir mi acaba .. :)

senseman62

28.5.2013 12:17:00

0
bunun böyle olduğunu tüm dünya biliyor zaten..firmalar kamo oyu yaratmaya insanların aklını çelmeye çalışıyor..İşleri güçleri yalan dolan,ver x firmasına şu kadar yardım ödenek vs...övsün senin konsolunu...oh ne güzel tezgah valla

fake_nesil_?

28.5.2013 12:12:35

+3
pc okyanus akarsular nehirler besliyo ve yapabilceklerinin siniri yok ! Konsol gole hapis gibi ve pc gelistikte grafik kirliligi goze batiyo ;} ayrica konsol tembel oyun gelistiricileri icin ideal bi platform her sene ayni seyi boyayim satmak

BSC Misafiri

28.5.2013 12:09:45

-1
Bu adam ps4 ve Xbox One 'a da oyun geliştiricek ama adam gibi çıkıp doğruları söyleyebiliyor"Her ne kadar pc de teknoloji demosundan fazlasını yapmasalarda".PC ve konsol aynı şey değildir.Aynı kefeye koyup birini yükseltip diğerini yerden yere vurmayın.Tamamen tercih meselesidir.Benim tercihimi sorarsanız PC oyun dünyasının gelişimi ve devamı için çok önemli.Bir çok oyun modu ve oyun kullanıcıların yaptığı modlardan türemiştir.PC oyuncusu oynadığı oyunu geliştirebilir ve modifiye edebilir.Konsol fanboylarına söylüyorum.PC yi yerden yere vuruyorsunuz ama o çok severek oynadığınız Call Of Duty Zombi modu Modcuların elinden çıkmadır.Şimdi tüm bunları yazdıktan sonra soruyorum.Oto aim ile düşman öldüren sonra ben hardcore oyuncuyum diyen kitle,senin oyun dünyasına ne katkın oldu? Son bir ekleme.Konsolun satması için donanımının güçlü olması hiç birşey ifade etmiyor.Konsolu pc den ayıran nokta Exclusive oyunlardır.

qqqqrpppp

28.5.2013 12:08:28

0
Aksel123 senin de pc fanı olduğun belli.öğrenmişsiniz fanboy damgası basmayı, aldı başını gidiyor.ben orda konsolu yüceltmedim.genelleme yapmadım.çoğu oyun yapımcılarının konsoldan güçlü olan pc için uğraşmadığını belirttim.yeni nesilde de öyle olacak diyorum."çoğu" diyorum.adamı hasta etmeyin diyorum.

rambocuk

28.5.2013 12:01:56

-1
2000 dolarlık pc topladık bırakında 400 dolara satılan konsol daha güçlü olmasın bi zahmet ama oyun açısından tabiki konsol daha güçlü olucak orası ayrı fifada yeni motor olmıyacak pcde mesela ps4 ex leri olmayacak pcde istersen 10 bin dolarlık pc topla bf4 den başka hiç bir oyunu yeni konsollardan daha iyi seviyede oynıyamazssın

bocekgrafik

28.5.2013 11:55:52

-1
Onu, oyunların portları PC'ye aktarıldığında göreceğiz. Muhtemelen iyi optimize edilmeden port edileceği için, PC'nin donanımı daha güçlü olsa bile, konsoldaki akıcılık olmayacaktır; en azından oyunlar çıktığında. Klasik olarak yamalarla biraz ayar verirler ama ne kadar? Millette nasıl olsa öncekinden daha iyi diye bunu yiyecek yine...

GoldPunch

28.5.2013 11:53:43

+3
Güç anlamında diyorlarsa haklı tabi.

kratos_03

28.5.2013 11:52:59

0
EA nın demek istediği konsolun gücü değil grafikler 1 nesil üstün demiştir. Çünkü EA çoğu oyunlarını Pc ye Ps3 grafik yapısında çıkaracak. Yoksa Pc de i7 ve TİTAN diye üstün donanımlar var.

md07tr

28.5.2013 11:48:22

-2
İster güçlü olsun ister güçsüz farketmez oyunlar ps ve xbox için çıkıyor firmalar yeterli para kazanamayacakları alana yatırım yapmaz.

BSC Misafiri

28.5.2013 11:45:10

0
Konsollar alınabilir pclerden önde olabilir tabi ama sonuçta her iki konsoldan da daha güçlü pcler toplanabilir yeterli para varsa. Ayrıca konsollarda oyun oynayan biri olarak, konsolların pcden güçlü veya güçsüz olduklarıyla pek ilgilenmiyorum sadece iyi oyunlar çıksın yeter. Şu ana kadar gördüğüm grafikler benim için yeterli, daha iyisi olabilirdi ama o zaman mecburen daha da pahalı olacaklardı.

RealArek

28.5.2013 11:42:08

0
qqqqrpppp konsoll fanı oldun beli :D pc deki oyunlar bize yetiyo hem konsollara çıkan özel oyunlar pc lere çıksa konsolların satışları anında düşer :D buda bi gerçek.

RealArek

28.5.2013 11:39:47

0
Mark Rein aynen katılıyorum.

snipercover

28.5.2013 11:37:53

0
Pcye oyunu çıkarmsınlar yada geç cıkartsınlar. Sonra optimizasyonu ıyı yapmasınlar . Tabi pc kötü olur. Ne guzel anlaşmıssınız konsol fırmalarıyla :))

qqqqrpppp

28.5.2013 11:35:19

-2
fakat oyun yapımcılarının çoğu o üstün pc lere göre oyun yapmayacak.bu da bi gerçek.

tizar

28.5.2013 11:30:08

+1
acı gerçek basur yapar. ikisinin gücünü toplasanız bile önde değiller.

chupacabra

28.5.2013 11:28:59

-12
Kısaca diyorki PC den biz ekmek yiyecez. Ekmeğimizle oynama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
PlayStation 4
+ TAKİBE
AL
143 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız