Develop Brighton konferansına katılan Bethesda Game Studios'tan Todd Howard, merakla beklenen uzay RPG oyunu Starfield'tan yeni detaylar paylaştı.
Oyun tamamen tek oyuncu odaklı. Herhangi bir çok oyunculu mod içermeyecek. Oyunun haritası stüdyonun şimdiye kadar oluşturmuş olduğu en büyük harita. Skyrim'in dört katı olan Fallout 76'dan da büyük.
Creation Engine oyun motoru büyük oranda elden geçiriliyor. Render, animasyon ve yapay zeka dahil olmak üzere birçok alanda geliştirmeler yapılacak. Todd Howard, oyun motorundaki gelişimin Morrowind'ten Oblivion'a geçişten daha büyük bir sıçrama olacağını söylüyor. Oyun motorundaki geliştirmelerden biri de prosedürel içerik üretimi. Açık dünya oyunlarında sıkça kullanılan bu teknik büyük bölgeleri hızlıca oluşturmak için iyi bir araç. Oluşturulan bu bölgeler yine el yapımı. Starfield ve Bethesda'nın gelecekteki diğer oyunlarında kullanılacak.
Starfield ve Bethesda'nın gelecekteki diğer oyunları, stüdyonun önceki oyunlarına kıyasla daha büyük ve canlı dünyalara sahip olacak ve NPC'ler çok önemli rol oynayacak. Mod desteğine de devam edilecek.
Starfield üzerinde çalışan geliştirici sayısı Skyrim ve Fallout 4'ten dört beş kat daha fazla. Oyundan bir şeyler görmemiz için daha beklememiz gerekecek.
Todd Howard ayrıca Starfield ve The Elder Scrolls VI'nın ilk günden Xbox Game Pass'e dahil olacağını tekrar doğruladı.
Röportaj tamamını aşağıdaki oynatıcıdan izleyebilirsiniz.