Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Thief'te "Focus" Mekaniği Kapatılabilecek


    Oyunlara eklenen bazı mekanikler aslında "herkesin oynaması" için yapılan yeniliklerden ibaret olabiliyor. Örneğin son dönemlerde çoğu oyunda rastladığımız ve hangi yöne gitmemiz gerektiğini, hangi bulmacayı çözmemiz gerektiğini söyleyen öğeleri buna örnek verebiliriz.
 
    Thief'te ise "Focus" yani odaklanma adlı mekanik bize nereye gitmemiz ve hangi nesneyle etkileşime girmemiz gerektiğini bize söylüyordu. Geliştiriciler bazı oyuncuların tepkisi nedeniyle "Focus" mekaniğinin opsiyonel hale getirildiğini ve istenirse kapatılabileceğini açıkladılar.

    Böylece Thief serisinin önceki oyunlarını oynamış hardcore kitlenin yeni Thief'e daha çok ilgi göstermesi bekleniyor. Oldukça yerinde bir karar alınmış gibi görünüyor.

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak Siliconera thief xbox playstation 4 xbox 720 pc next gen eidos square enix
Xbox Live'da Haftanın En Çok İlgi Görenleri PS3 için 4.46 Firmware Güncellemesi Yayınlandı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

musAKka

27.6.2013 15:04:05

+3
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri musAKka 27.06.2013 09:51:56 Oyuna niye kafa çalıştırayım çok saçma. Oyun eğlendirmek için var kafa çalıştırmak istiyorsan illa git bulmaca çöz, sudoku falan oyna. Çok saçma.
Bu mantığa göre "eğer eğlenmek istiyorsan git Reina'da göbek at" demek aynı yola çıkar. Bu ne kadar saçma ise bana göre sizin söylediğiniz de o derece saçmadır. Günümüz oyunlarının bir çoğu benim gözümde "sözde" oyundur. Özellikle RPG harici yapımların ciddi bir kısmı daha çok "sen düz ilerle, zaten gerisini oyun halleder" kıvamındadır. Yetenek ve kafa çalıştırma konusunda son dönemlerde en öne çıkan oyun Dark Souls olmuştur. Belki herkes değil ama özellikle eski oyuncular hardcore yapımları özlüyorlar ve Dark Souls da hepimize ilaç gibi gelmiştir. Demek ki istenildiğinde yetenek de gerekiyormuş. Demek ki istenildiğinde Sudoku haricinde de kafa çalıştırılabiliyormuş. Zaten ne demek istediğimi 90'ların efsanevi oyunlarını oynayanlar daha iyi anlayacaktır.

BSC Misafiri

27.6.2013 14:51:33

-3
musAKka 27.06.2013 09:51:56 Oyuna niye kafa çalıştırayım çok saçma. Oyun eğlendirmek için var kafa çalıştırmak istiyorsan illa git bulmaca çöz, sudoku falan oyna. Çok saçma.

BSC Misafiri

27.6.2013 12:04:33

-2
musAKka ne yeteneği la :D eskiden oyunlarda yardım daha azdı diyelim

BSC Misafiri

27.6.2013 12:04:28

+1
musAKka bey üye olmadığım için artı puan veremedim aynı görüşteyim

musAKka

27.6.2013 09:51:56

+1
Eskiden bir oyunu bitirebilmek için yetenek gerekirdi. Günümüzde ise oyunu bitirememek yetenek gerektiriyor. Gideceğin yer belli, atacağın adım belli, düşmanı vurman gereken noktalar belli; hepsi ekranda pırıl pırıl parlıyor artık. Yok odaklanmaymış, yok altıncı hismiş, vay efendim kartal gözüymüş derken piyasayı iyice kafa çalıştırmayı gerektirmeyen oyunlarla doldurdular. Neyse, en azından Thief'te Focus kapatılabiliyormuş. Darısı diğer oyunların başına.
    Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Thief ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
65 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız