Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

"Rise of the Tomb Raider'da Xbox One'ın Sınırlarını Zorluyoruz"


      Tomb Raider serisinin yeni oyunu Rise of the Tomb Raider, bildiğiniz gibi şimdilik sadece Xbox One ve Xbox 360 için geliştiriliyor. Yapımcı ekip Crystal Dynamics'ten Brain Horton, Game Informer'a verdiği bir röportajda oyunun Xbox One ve Xbox 360 sürümlerinin arasındaki farklılıklar hakkında konuştu. 
 
       Horton iki sürüm arasındaki farklılıklar için şunları söyledi: " Biz hiç kısıtlanmış değiliz. Xbox One'ın yapabileceklerinin sınırlarını zorluyoruz." Oyunun Xbox 360 sürümünü geliştiren yapımcı Nixxes için Horton, "Nixxes, Rise of the Tomb Raider'dan olabilecek en iyi 360 oyununu sunmak için ellerinden geleni yapacak. Farklı bir oyun olmayacak ama 360'ın gücünden dolayı değiştirilmiş olacak."
 
       Daha sonra oyunun Xbox One sürümü hakkında konuşan Horton oyunda yer alacak saç teknolojisini şu sözlerle övdü: " Xbox One ve Rise of the Tomb Raider ile sektörün en iyisi olduğunu düşündüğümüz bir saç teknolojisini sunuyoruz. Katettiğimiz gelişmeyi sizlere göstermek için sabırsızlanıyoruz."
 
       Oyunun geliştirici ekibi Crystal Dynamics'in Microsoft ile anlaşma halinde olduğunu ve oyunun başka bir platforma gelip gelmeyeceğinin bu anlaşma bittikten sonra duyurulacağını hatırlatalım.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak gamesradar.com Tomb Raider Rise of the Tomb Raider Square Enix Crystal Dynamics Xbox One Xbox 360
Mobil Platformun Eşsiz Oyunu Badland'e Yeni İçerikler Geldi Valve ve HTC'nin Sanal Gerçekçilik Cihazı 'HTC Re Vive' Duyuruldu!
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

esmerbuyucu

6.3.2015 00:49:37

0
Oyun oyun olmadıktan sonra isterse 8K olsun umrumda değil. Oyunun içeriğinden önce çözünürlüğüne bakan var. Size Nintendo öneriyorum. Günde 2 doz aç karnına.

Yusufigit

4.3.2015 14:22:41

0
Gidip ps4 de 1080p remake saçma oyunlar oynayacağıma xbox one da adam akıllı exv oyunları 900p oynarım . İşinize gelince grafik değil oyun önemli gelmeyince hahahah bak xbone 900 p Not: pc oyuncusuyum

neo-life

3.3.2015 17:09:11

0
quote:

Orijinalden alıntı: eskioyuncu
alıntı:

Orijinalden alıntı: neo-life

alıntı:

Orijinalden alıntı: eskioyuncu

<blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: neo-life<br><br>arkadaş bir git allah aşkına bir de kendin bir şey bilmiyorsun gelmişsin adam eleştiriyorsun 'PC de de bi cok örnek verilebilinir mesela bi oyunu 1080p oynayamadiginiz,oynasanizda bi halt anlayamayacaginiz bir cok kült oyunu oynamisligim var.PC de dahil Amiga'sindan tut Commodore 64'lere,Atari'lere kadar oyun kültürüm var.Sende ne var yavrucuk? Ancak Resident Evil'a "bu ne yav ne bicim oyun bu? haritada gidileek yer yok.Sabit kamera acisi var,oyun mu bu?" dersiniz.<img src="http://img.donanimhaber.com/image/s3.gif">


arkadaşım senin nereye gideceğini bilemem fakat bu işten anlamadığın ortada olayı uzatmaya gerek yok 720p ultra 1080p medium denk gelir diyen biriyle oturup bir şey tartışmam kusura bakma bir kere sen çözünürlük düştüğünde piksel kayıplarını oyunun hangi detaylarıyla tekrar getiriyorsun onu merak ettim ben burada pc x1 ps4 tartışması yapmıyorum merak etme aldığın cihazı kötülemiyorum için rahat etsin ama senin yazdığın ''PC de de bi cok örnek verilebilinir mesela bi oyunu 1080p de medium 720p veya 900p de ultra-high oynamak gibi'' bu cümle tamamen olayı bilmeyen birinin hayal gücüyle ortaya çıkabilir çünkü çözünürlük ayrı detay ayrı bir şeydir.Bunu diyen birinede eskimiş oyuncu derim dikkat et Eski oyuncu demiyorum.O yukarıda saydığın dönemlerin hepsini de yaşadım yaşım 28 merak etme senden iyi anlayacağım da kesindir.

Be birader The Order 1886 800p,Ryse Son of Rome 900p ama piyasada bunlardan daha iyi duran bi oyun yok.3 yasindaki ogluma anlatsam su meseleyi,yemin ediyorum anlardi.Sana ayirdigim bos vakit ile belkide memlekete,millete hayrim dokunurdu.
ya arkadaş kafan mı iyi senin sen ne yazdığının farkında mısın? güzel kardeşim sen ne yazdığını bilmiyorsun ki yazmayım diyorum gerçekten anlaman için çaba gösteriyorum çocuğunu allah bağışlasın da biz babasına anlatamadık çocuğu katma şimdi sen yazında bir oyunun 1080p medium 720p veya 900p ultrasına denk geleceğini söylüyorsun bende böyle bir şey olamaz diyorum şimdi hatalı konuştuğunun farkındasın kıvırıyorsun ryse order la ne alakası var olayın neyse hatanın bence sende farkındasın da kabullenemiyorsun.Birde bana harcayacağın zamanı vatana millete harca ama mümkünse bu oyunlar yazılım ve teknoloji hakkın da olmasın çünkü belli ki hiç anlamıyorsun bu işlerden

esmerbuyucu

3.3.2015 14:10:27

+1
Gerçek bir oyuncu zaten oyunu değerlendirirken ilk olarak çözünürlüğe bakmaz. Çözünürlüğe bakan ya oyuncu değildir ya da amacı oyundan zevk almak değildir. Bunların önüne 8K resim koyacaksın gün boyu izleyecekler

Jedi_masterr

3.3.2015 10:55:46

-2
Yilin oyunlari sadece xbox one da tomb raider, halo 5 ve quantum break daha ne olsun..

eskioyuncu

3.3.2015 10:12:39

0
quote:

Orijinalden alıntı: neo-life

arkadaşım senin nereye gideceğini bilemem fakat bu işten anlamadığın ortada olayı uzatmaya gerek yok 720p ultra 1080p medium denk gelir diyen biriyle oturup bir şey tartışmam kusura bakma bir kere sen çözünürlük düştüğünde piksel kayıplarını oyunun hangi detaylarıyla tekrar getiriyorsun onu merak ettim ben burada pc x1 ps4 tartışması yapmıyorum merak etme aldığın cihazı kötülemiyorum için rahat etsin ama senin yazdığın ''PC de de bi cok örnek verilebilinir mesela bi oyunu 1080p de medium 720p veya 900p de ultra-high oynamak gibi'' bu cümle tamamen olayı bilmeyen birinin hayal gücüyle ortaya çıkabilir çünkü çözünürlük ayrı detay ayrı bir şeydir.Bunu diyen birinede eskimiş oyuncu derim dikkat et Eski oyuncu demiyorum.O yukarıda saydığın dönemlerin hepsini de yaşadım yaşım 28 merak etme senden iyi anlayacağım da kesindir.
Be birader The Order 1886 800p,Ryse Son of Rome 900p ama piyasada bunlardan daha iyi duran bi oyun yok.3 yasindaki ogluma anlatsam su meseleyi,yemin ediyorum anlardi.Sana ayirdigim bos vakit ile belkide memlekete,millete hayrim dokunurdu.

Geldimmigordun

3.3.2015 02:09:30

0
quote:

Orijinalden alıntı: Yusac Lara Croft un tipi mi değişmiş bana mı öyle geldi? 2013 te daha güzel duruyordu.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
evet bariz bir değişim var

Yusac

3.3.2015 00:18:07

+1
Lara Croft un tipi mi değişmiş bana mı öyle geldi? 2013 te daha güzel duruyordu.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Geldimmigordun

2.3.2015 21:39:24

+1
pcye çabucak çıksında yemisim xboxini

Zooe

2.3.2015 20:28:30

0
Yeter be

neo-life

2.3.2015 17:47:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: eskioyuncu
alıntı:

Orijinalden alıntı: neo-life

arkadaş bir git allah aşkına bir de kendin bir şey bilmiyorsun gelmişsin adam eleştiriyorsun 'PC de de bi cok örnek verilebilinir mesela bi oyunu 1080p de medium 720p veya 900p de ultra-high oynamak gibi.'BU ne demek çözünürlük ayrı bir şey detay ayrı bir şey bir kere sen çözünürlüğün farklılığını atıyorum 2k çözünürlüğü evinde izlediğin 1080p den nasıl anlayacaksın da bir fark yok diyeceksin zaten bir şey bilmediğin youtube videosundan bir oyunun grafik detaylarını incelediğinden ortaya çıkıyor youtube videolarının bit rate oranına bir bak istersen bit rate oranları yüksek az sıkıştırılmış videolar izlemelisin ki o keskin farkları görebilesinZaten kafandan çözünürlük düştüğü an aa sorunları tırtıklanmalar artıyor bunu oyundaki hangi detay seviyesiyle düzelteceksin texture mü açacaksın shadow mu zaten antialiasing açsan yine frame rate düşüşü yaşayacaksın.Gerçekten senin oyunculuğun eskide kalmış.


Ben giderim Mersin'e sen gidersin tersine.Assagida Evolve PS4 vs XO karsilastirmalari var.PS4 1080p bi cok yerde gölgeler kayip ve texture seviyesi düsük.XO 900p gölgelerde sorun yok ve texture kalitesi daha yüksek.Yani Türkce olarak anlatilirsa cözünürlük=/=detay seviyesi.Sen var anlamak simdi?

Ha teknik konulardan konusmussun ya shadow,aa falan,cözünürlük



Ben eskide kalmisim dogru.Sizin oynayamadiginiz,oynasanizda bi halt anlayamayacaginiz bir cok kült oyunu oynamisligim var.PC de dahil Amiga'sindan tut Commodore 64'lere,Atari'lere kadar oyun kültürüm var.Sende ne var yavrucuk? Ancak Resident Evil'a "bu ne yav ne bicim oyun bu? haritada gidileek yer yok.Sabit kamera acisi var,oyun mu bu?" dersiniz.
arkadaşım senin nereye gideceğini bilemem fakat bu işten anlamadığın ortada olayı uzatmaya gerek yok 720p ultra 1080p medium denk gelir diyen biriyle oturup bir şey tartışmam kusura bakma bir kere sen çözünürlük düştüğünde piksel kayıplarını oyunun hangi detaylarıyla tekrar getiriyorsun onu merak ettim ben burada pc x1 ps4 tartışması yapmıyorum merak etme aldığın cihazı kötülemiyorum için rahat etsin ama senin yazdığın ''PC de de bi cok örnek verilebilinir mesela bi oyunu 1080p de medium 720p veya 900p de ultra-high oynamak gibi'' bu cümle tamamen olayı bilmeyen birinin hayal gücüyle ortaya çıkabilir çünkü çözünürlük ayrı detay ayrı bir şeydir.Bunu diyen birinede eskimiş oyuncu derim dikkat et Eski oyuncu demiyorum.O yukarıda saydığın dönemlerin hepsini de yaşadım yaşım 28 merak etme senden iyi anlayacağım da kesindir.

Sir Maximus is BACK

2.3.2015 15:34:34

-3
Tamam.

Wayward Son

2.3.2015 15:11:09

0
quote:

Orijinalden alıntı: eskioyuncu
Ben her zaman diyorum, "Grafik, görselliğin yalnızca bir parçasıdır" diye. Bana göre görsel anlamda en başarılı oyun Bioshock: Infinite'dir. Oyunun hemen her anı tablo gibiydi (ve bu bilinçli bir tasarımın ürünüydü). Ekran görüntüsü almaktan F12'yi aşındırdım diyebilirim. Ama bazı cicoşlara göre "kaplama kalitesi = iyi görsellik" olduğu için onlar bu oyuna çöp diyebilir.

TjmsaH

2.3.2015 13:48:13

0
arkadaşlar neyin tartışmasını yapıyorsunuz hala anlamadınızmı sıralama şu şekilde ve hep bu şekilde kalacaktır PC,PS4,XONE dünya kabullendi siz hala tartışın durun

lostrock

2.3.2015 11:44:16

0
quote:

Orijinalden alıntı: aytugsasal
alıntı:

Orijinalden alıntı: lostrock

sınırlar olunca zorlamak gerekio mecburen --- PC master race --- :)


Tamam doğru diyorsunda kaç kişide o sınırsız imkanda ki bilgisayar var?
bende tam öle düşünüyorumda trolliyim dedim genelde hep konsol tarafındayım zaten almışlar gtx 750 ya da r7 low da oynuolar bide 4k oyun diyolar

BSC Misafiri

2.3.2015 11:16:25

-1
Xbone'un sınırlarını zorlamayan oyun mu var?

BSC Misafiri

2.3.2015 11:16:22

-1
Uncharted 2-3 gibi olursa öpüp te başlarına koysunlar...

BSC Misafiri

2.3.2015 11:16:14

0
Beyler sakin olun bu oyunun zaten diğer platformlara da (pc, ps4) çıkacağı söylendi, sadece geç çıkacak.

BSC Misafiri

2.3.2015 11:16:11

0
Cross gen Time exc bir oyunla artistlik yapmaya çalışan xbone herzaman ki gibi hüsran olacak. Sene 2015'in göbegi olmuş hala Cross gen oyun oynamaya çalışanlar var, üstelik sahte exc :D

BSC Misafiri

2.3.2015 11:15:41

0
quote:

Orijinalden alıntı: dragonbornx Halo 5, rise of tomb raider, quantum break ve fable legends ile 2015 in en buyuk oyunlarindan bazilari sadece xbox one da olacak anlasilan.
En çok şişirilen oyunlardan oluşan halo collection çıktı da ne oldu xbox one'ı kurtarabildi mi. 100 gün geçti sorunlar, memnun olmayanlar var. ilk önce bunları düzeltsinler. Halo 5 betasını da çoğu kişi sevmedi, o haliyle gelmesi intihar olur. Phil spencer bir haberde 2016 a kayabileceğini söylemişti. Quantum break'de çıkmayacak gibi Mart geldi hala elle tutulur haber yok. Tomb raider'da fazla satmayıp multiplatform olan oyunlar arasına girer. Geçen senekinden daha sönük xbox one

eskioyuncu

2.3.2015 11:12:11

-1
quote:

Orijinalden alıntı: neo-life arkadaş bir git allah aşkına bir de kendin bir şey bilmiyorsun gelmişsin adam eleştiriyorsun 'PC de de bi cok örnek verilebilinir mesela bi oyunu 1080p de medium 720p veya 900p de ultra-high oynamak gibi.'BU ne demek çözünürlük ayrı bir şey detay ayrı bir şey bir kere sen çözünürlüğün farklılığını atıyorum 2k çözünürlüğü evinde izlediğin 1080p den nasıl anlayacaksın da bir fark yok diyeceksin zaten bir şey bilmediğin youtube videosundan bir oyunun grafik detaylarını incelediğinden ortaya çıkıyor youtube videolarının bit rate oranına bir bak istersen bit rate oranları yüksek az sıkıştırılmış videolar izlemelisin ki o keskin farkları görebilesinZaten kafandan çözünürlük düştüğü an aa sorunları tırtıklanmalar artıyor bunu oyundaki hangi detay seviyesiyle düzelteceksin texture mü açacaksın shadow mu zaten antialiasing açsan yine frame rate düşüşü yaşayacaksın.Gerçekten senin oyunculuğun eskide kalmış.
Ben giderim Mersin'e sen gidersin tersine.Assagida Evolve PS4 vs XO karsilastirmalari var.PS4 1080p bi cok yerde gölgeler kayip ve texture seviyesi düsük.XO 900p gölgelerde sorun yok ve texture kalitesi daha yüksek.Yani Türkce olarak anlatilirsa cözünürlük=/=detay seviyesi.Sen var anlamak simdi? Ha teknik konulardan konusmussun ya shadow,aa falan,cözünürlük Ben eskide kalmisim dogru.Sizin oynayamadiginiz,oynasanizda bi halt anlayamayacaginiz bir cok kült oyunu oynamisligim var.PC de dahil Amiga'sindan tut Commodore 64'lere,Atari'lere kadar oyun kültürüm var.Sende ne var yavrucuk? Ancak Resident Evil'a "bu ne yav ne bicim oyun bu? haritada gidileek yer yok.Sabit kamera acisi var,oyun mu bu?" dersiniz.

neo-life

2.3.2015 10:44:24

+1
quote:

Orijinalden alıntı: eskioyuncu
alıntı:

Orijinalden alıntı: Wayward Son



Yil olmus 2015 daha hala cehalet devam ediyor.Insanlarin elinin altinda internet ve hazir bilgi var ama arastirma,ögrenme diye bir sey yok.Daha iyi cözünürlük=daha iyi grafik gibi algilaniyor.Adamlarin detay seviyesi ile cözünürlügün birbirinden cok alakasiz bir sey oldugunu maalesef nlayamiyorlar.Mesela hep sunu duyuyorum bi oyun PS4 de cok daha iyi duruyor neden diyorum eeee 1080p diyor.Su deneyde cözünürlügün ne kadar bos bir is oldugunu adam ispatliyor:Bu arada dedigin gibi 30inch monitör de 4k'nin getirdigi avantajlari görebilecegini inaniyorlar iste orda gülmekden yariliyorum.





PS4'ü örnek olarak verdim.PC de de bi cok örnek verilebilinir mesela bi oyunu 1080p de medium 720p veya 900p de ultra-high oynamak gibi.
arkadaş bir git allah aşkına bir de kendin bir şey bilmiyorsun gelmişsin adam eleştiriyorsun 'PC de de bi cok örnek verilebilinir mesela bi oyunu 1080p de medium 720p veya 900p de ultra-high oynamak gibi.'BU ne demek çözünürlük ayrı bir şey detay ayrı bir şey bir kere sen çözünürlüğün farklılığını atıyorum 2k çözünürlüğü evinde izlediğin 1080p den nasıl anlayacaksın da bir fark yok diyeceksin zaten bir şey bilmediğin youtube videosundan bir oyunun grafik detaylarını incelediğinden ortaya çıkıyor youtube videolarının bit rate oranına bir bak istersen bit rate oranları yüksek az sıkıştırılmış videolar izlemelisin ki o keskin farkları görebilesinZaten kafandan çözünürlük düştüğü an aa sorunları tırtıklanmalar artıyor bunu oyundaki hangi detay seviyesiyle düzelteceksin texture mü açacaksın shadow mu zaten antialiasing açsan yine frame rate düşüşü yaşayacaksın.Gerçekten senin oyunculuğun eskide kalmış.

Nevfel

2.3.2015 10:26:32

0
İçindeki 7850 ayarında bir kart. Ancak herkes biliyorki çok iyi optimize ile o kart da bile harika grafikler elde edilebilir. 7850 yi küçümsemeyin pc kullanıcısıyım ama iyi optimizasyon ile bu kart iyi görüntü ve performans verebilir. Ac unity gibi facia olmaz diye düşünüyorum.

GT_55

2.3.2015 10:24:30

+1
Çözünürlük boşmuş arkadaşlar. Bundan sonra oyunları 144p çıkarsınlar.Nasıl olsa xbox one bu oyunları 1080p upscaling yapıyor ve doğal çözünürlükten daha iyi duruyor. Yaşasın xbox one.

eskioyuncu

2.3.2015 10:17:52

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son
Yil olmus 2015 daha hala cehalet devam ediyor.Insanlarin elinin altinda internet ve hazir bilgi var ama arastirma,ögrenme diye bir sey yok.Daha iyi cözünürlük=daha iyi grafik gibi algilaniyor.Adamlarin detay seviyesi ile cözünürlügün birbirinden cok alakasiz bir sey oldugunu maalesef nlayamiyorlar.Mesela hep sunu duyuyorum bi oyun PS4 de cok daha iyi duruyor neden diyorum eeee 1080p diyor.Su deneyde cözünürlügün ne kadar bos bir is oldugunu adam ispatliyor:Bu arada dedigin gibi 30inch monitör de 4k'nin getirdigi avantajlari görebilecegini inaniyorlar iste orda gülmekden yariliyorum. PS4'ü örnek olarak verdim.PC de de bi cok örnek verilebilinir mesela bi oyunu 1080p de medium 720p veya 900p de ultra-high oynamak gibi.

xleonhart

2.3.2015 10:01:08

0
Istemsiz guldum. :D

Redunay

2.3.2015 01:50:12

0
Oyun zaten güzel gözüküyor

Tam35tr

2.3.2015 01:24:34

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Giresunlufuk Uncharted 4 varken......
Niye kıyaslama gereği duyuyorsun ki?İki oyununda çok kaliteli seriler olduğu belli bir şey.Ben Unchartedta oynadım Tomb Raiderda oynadım ikisi de muazzam oyunlar.

RealArek

2.3.2015 01:23:44

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Predatrix_35 Ne kadar boş insan var Allah aşkına. PC ve Konsol fanboyları yine doluşmuş. Yalnız BSC baya zengin PC'cilerin toplandığı bir yer hale gelmiş. Hangi PC fanboyu konsolları ezme çabalarına girişse ya '' ooo ben PC'mle şuan çıkan her oyunu 1080 p 2K'da Ultra detaylarda 16 X AA'yla oynuyorum siz daha 720p ile oynayın zaaaaa'' ya da '' ahahaha PC'de 4K oynuyorum siz daha 1080p'yi anca görün zaaaa'' diyor. Vay be. Konsolcularda gelmiş ''o grafiklerde oynuyon da ne oynuyon sizde düzgün oyun mu var sen git LoL oyna CS oyna XD XD'' diyorlar. Cidden bu konuda böyle tutumda olanların hiçbirinin burada yeri yok. Burası oyuncular, oyun oynamayı sevenler ve oyunlara tutkuyla aşık olanların yeri. Sizin gibi sırf karşı tarafı ezebileceğini sanarak saçma sapan küçük düşürme çabalarına girenlerin , oyunu bir oyun diye ve ya eğlenmek,tadını çıkarmak, zevk almak için değil sırf grafik görmek için oynayanların (İnanın bana gerçekten oyunları seven oyundan zevk almayı, tadını çıkarmayı bilen için 1080 miş 2K mış 30 FPS miş 60 mış umurunda olmaz önemli olan o oyundan aldığı zevktir) bir oyun karşı platforma çıkmayınca sevinçten deliren rezillerin yeri değildir. O yüzden ya kendiniz gidin ya da editörlerden rica ediyorum böyle saçma sapan buraya oyunlara bir sanat gözüyle bakmak yerine sidik yarıştırmak için gelenleri banlamanızı rica ediyorum. Tüm huzurumuz kaçıyor.
Aynen katılıyorum +1

Tam35tr

2.3.2015 01:20:50

0
quote:

Orijinalden alıntı: dragonbornx Halo 5, rise of tomb raider, quantum break ve fable legends ile 2015 in en buyuk oyunlarindan bazilari sadece xbox one da olacak anlasilan.
Saydıkların gerçekten çok iddialı oyunlar.Bende çok merak ediyorum.Birde crackdown ve scalebound oyunları da potansiyelli oyunlar.O yüzden sene sonu üniversitem bitince ben ps4 ikizim xbox one alacak :) Tek tarafta sıkışıp kalmamak lazım,İnsanlar bir tarafı babasının malı gibi savunduklarından çeşitli kalitelerden mahrum kalıyorlar.Türkiye desteği olsa nintendo wii u'da çok almak isterim.

Hoid

2.3.2015 01:04:18

0
Konsola zorlarken arada tasarımcılara da zorlamışlar galiba harika gözüküyor oyun .

Jedi_masterr

2.3.2015 00:26:16

-1
Halo 5, rise of tomb raider, quantum break ve fable legends ile 2015 in en buyuk oyunlarindan bazilari sadece xbox one da olacak anlasilan.

Wayward Son

2.3.2015 00:15:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: Predatrix_35 Ne kadar boş insan var Allah aşkına. PC ve Konsol fanboyları yine doluşmuş. Yalnız BSC baya zengin PC'cilerin toplandığı bir yer hale gelmiş. Hangi PC fanboyu konsolları ezme çabalarına girişse ya '' ooo ben PC'mle şuan çıkan her oyunu 1080 p 2K'da Ultra detaylarda 16 X AA'yla oynuyorum siz daha 720p ile oynayın zaaaaa'' ya da '' ahahaha PC'de 4K oynuyorum siz daha 1080p'yi anca görün zaaaa'' diyor. Vay be. Konsolcularda gelmiş ''o grafiklerde oynuyon da ne oynuyon sizde düzgün oyun mu var sen git LoL oyna CS oyna XD XD'' diyorlar. Cidden bu konuda böyle tutumda olanların hiçbirinin burada yeri yok. Burası oyuncular, oyun oynamayı sevenler ve oyunlara tutkuyla aşık olanların yeri. Sizin gibi sırf karşı tarafı ezebileceğini sanarak saçma sapan küçük düşürme çabalarına girenlerin , oyunu bir oyun diye ve ya eğlenmek,tadını çıkarmak, zevk almak için değil sırf grafik görmek için oynayanların (İnanın bana gerçekten oyunları seven oyundan zevk almayı, tadını çıkarmayı bilen için 1080 miş 2K mış 30 FPS miş 60 mış umurunda olmaz önemli olan o oyundan aldığı zevktir) bir oyun karşı platforma çıkmayınca sevinçten deliren rezillerin yeri değildir. O yüzden ya kendiniz gidin ya da editörlerden rica ediyorum böyle saçma sapan buraya oyunlara bir sanat gözüyle bakmak yerine sidik yarıştırmak için gelenleri banlamanızı rica ediyorum. Tüm huzurumuz kaçıyor.
4K, 8K diye ıslak rüyalar gören arkadaşların 4K'yı 30 inçi bile bulmayan ekranlarda deneyim etmeleri kadar gülünç bir olay yok. "optimal size for 4k" diye küçük bir Google araması yaparlarsa bir daha "hööö böz dörtkö öynöcöz" demezler. http://referencehometheater.com/2013/commentary/4k-calculator/ http://carltonbale.com/does-4k-resolution-matter/ http://www.dispatch.com/content/stories/business/2014/09/01/if-youre-thinking-of-a-new-4k-tv-go-big-because-size-does-matter.html

Guest-0CCF51958

1.3.2015 23:33:21

-1
Uncharted 4 varken......

eskioyuncu

1.3.2015 20:45:42

-2
quote:

Orijinalden alıntı: qadrack O zaman iş Xbox'a kaldıysa yandık demektir.Şu yeni nesilde beklediğim tek sağlam oyun.
Yanmazsin korkma.

qadrack

1.3.2015 20:33:01

-1
O zaman iş Xbox'a kaldıysa yandık demektir.Şu yeni nesilde beklediğim tek sağlam oyun.

Predatrix_35

1.3.2015 19:59:20

0
quote:

Orijinalden alıntı: Dovahkiin
alıntı:

Orijinalden alıntı: Predatrix_35

Ne kadar boş insan var Allah aşkına. PC ve Konsol fanboyları yine doluşmuş. Yalnız BSC baya zengin PC'cilerin toplandığı bir yer hale gelmiş. Hangi PC fanboyu konsolları ezme çabalarına girişse ya '' ooo ben PC'mle şuan çıkan her oyunu 1080 p 2K'da Ultra detaylarda 16 X AA'yla oynuyorum siz daha 720p ile oynayın zaaaaa'' ya da '' ahahaha PC'de 4K oynuyorum siz daha 1080p'yi anca görün zaaaa'' diyor. Vay be. Konsolcularda gelmiş ''o grafiklerde oynuyon da ne oynuyon sizde düzgün oyun mu var sen git LoL oyna CS oyna XD XD'' diyorlar. Cidden bu konuda böyle tutumda olanların hiçbirinin burada yeri yok. Burası oyuncular, oyun oynamayı sevenler ve oyunlara tutkuyla aşık olanların yeri. Sizin gibi sırf karşı tarafı ezebileceğini sanarak saçma sapan küçük düşürme çabalarına girenlerin , oyunu bir oyun diye ve ya eğlenmek,tadını çıkarmak, zevk almak için değil sırf grafik görmek için oynayanların (İnanın bana gerçekten oyunları seven oyundan zevk almayı, tadını çıkarmayı bilen için 1080 miş 2K mış 30 FPS miş 60 mış umurunda olmaz önemli olan o oyundan aldığı zevktir) bir oyun karşı platforma çıkmayınca sevinçten deliren rezillerin yeri değildir. O yüzden ya kendiniz gidin ya da editörlerden rica ediyorum böyle saçma sapan buraya oyunlara bir sanat gözüyle bakmak yerine sidik yarıştırmak için gelenleri banlamanızı rica ediyorum. Tüm huzurumuz kaçıyor.

Yorumuna katılıyorum da editörler asla düzenleme ya da kısıtlamaya gitmez. Bu tarz tartışmaya yol açacak haberleri kasıtlı olarak bol bol yayınlıyor zaten fazla mesaj yazılsın diye.

Her yazının altında "PS4'ümün yüksek kalite donanımıyla akacağım " "xbox 900p açar artık huhahiho" gibi embesil yorumları görmek cidden bezdirdi...
BSC'den çok PC bileşenleri bölümüne takılıyorum, orda bu kadar çok 900p, 30 FPS, kaplama kalitesi muhabbeti yapılmıyor arkadaş...
Gerçekten çok haklısın PC bileşenleri bölümünde bu kadar şey yok.

emre1393

1.3.2015 19:38:16

0
Xbox360 da oynarım, sonra pc ye de gelecek nasılsa

Dovahkiin

1.3.2015 19:24:12

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Predatrix_35 Ne kadar boş insan var Allah aşkına. PC ve Konsol fanboyları yine doluşmuş. Yalnız BSC baya zengin PC'cilerin toplandığı bir yer hale gelmiş. Hangi PC fanboyu konsolları ezme çabalarına girişse ya '' ooo ben PC'mle şuan çıkan her oyunu 1080 p 2K'da Ultra detaylarda 16 X AA'yla oynuyorum siz daha 720p ile oynayın zaaaaa'' ya da '' ahahaha PC'de 4K oynuyorum siz daha 1080p'yi anca görün zaaaa'' diyor. Vay be. Konsolcularda gelmiş ''o grafiklerde oynuyon da ne oynuyon sizde düzgün oyun mu var sen git LoL oyna CS oyna XD XD'' diyorlar. Cidden bu konuda böyle tutumda olanların hiçbirinin burada yeri yok. Burası oyuncular, oyun oynamayı sevenler ve oyunlara tutkuyla aşık olanların yeri. Sizin gibi sırf karşı tarafı ezebileceğini sanarak saçma sapan küçük düşürme çabalarına girenlerin , oyunu bir oyun diye ve ya eğlenmek,tadını çıkarmak, zevk almak için değil sırf grafik görmek için oynayanların (İnanın bana gerçekten oyunları seven oyundan zevk almayı, tadını çıkarmayı bilen için 1080 miş 2K mış 30 FPS miş 60 mış umurunda olmaz önemli olan o oyundan aldığı zevktir) bir oyun karşı platforma çıkmayınca sevinçten deliren rezillerin yeri değildir. O yüzden ya kendiniz gidin ya da editörlerden rica ediyorum böyle saçma sapan buraya oyunlara bir sanat gözüyle bakmak yerine sidik yarıştırmak için gelenleri banlamanızı rica ediyorum. Tüm huzurumuz kaçıyor.
Yorumuna katılıyorum da editörler asla düzenleme ya da kısıtlamaya gitmez. Bu tarz tartışmaya yol açacak haberleri kasıtlı olarak bol bol yayınlıyor zaten fazla mesaj yazılsın diye. Her yazının altında "PS4'ümün yüksek kalite donanımıyla akacağım " "xbox 900p açar artık huhahiho" gibi embesil yorumları görmek cidden bezdirdi... BSC'den çok PC bileşenleri bölümüne takılıyorum, orda bu kadar çok 900p, 30 FPS, kaplama kalitesi muhabbeti yapılmıyor arkadaş...

Great.Wave

1.3.2015 19:10:21

0
Herkes grafik peşinde, kusura bakmayın ama 2011-2012 den bu yana "Yok artık" dedirtecek gelişme göremiyorum. Gelişme az olduğu gibi tüketilen güç çok arttı. Yeni nesil oyunlara baktığımda ( Özellikle PC ) performans sorunları çok fazla. Oyun güzel bile olsa sorunlar yeter artık dedirtecek seviyeye ulaşıyor.

deadlight54

1.3.2015 18:52:35

+2
Grafikleri iyi yapalım derken oynanışın içine etmezler umarım. Ayrıca çözünürlük, FPS gibi ayrıntılara takılmaktan vazgeçin. İyice yarışa çevirdiniz bu işi.

whatsupman2

1.3.2015 18:38:34

0
Fazla zorlamayında makina yanmasın .

Banzai!

1.3.2015 18:21:26

0
720p yapacağına 900p yaparsın. neyin havası bu :D

Barxxx

1.3.2015 18:12:36

+4
Fanboylar sayesinde oyunlar oyun olmaktan çıktı sadece grafik yarışına döndüler. Hatta grafikler de grafik olmaktan çıktı rakamsal değerlere dönüştü artık bir oyuna 4k demek grafiklerinin iyi olduğu anlamına geliyor. Sanatsal açıymış modellemeler miş at çöpe. Artık tek önemli şey var kaç k senin ki kaç k benim ki kaç k. Ya oyuncular yaşça küçüldü ya da biz artık bu saçmalıkları görebilecek kadar büyüdük.

Sir Maximus is BACK

1.3.2015 18:01:48

-5
troller doluşmuş yine,her RotTR haberinde olduğu gibi.

Bowser Zeki

1.3.2015 17:54:12

+2
Gözünüz doysun yeter bune ya her konu altında grafik tartışması oluyor. YA OYUNUN OYNANMA amacı grafik mi allah aşkına... Oyun akıcı olsun grafikler çöp olsun benim için fark etmez. 60FPS olsun 480p olsun...

Predatrix_35

1.3.2015 17:40:38

+4
Ne kadar boş insan var Allah aşkına. PC ve Konsol fanboyları yine doluşmuş. Yalnız BSC baya zengin PC'cilerin toplandığı bir yer hale gelmiş. Hangi PC fanboyu konsolları ezme çabalarına girişse ya '' ooo ben PC'mle şuan çıkan her oyunu 1080 p 2K'da Ultra detaylarda 16 X AA'yla oynuyorum siz daha 720p ile oynayın zaaaaa'' ya da '' ahahaha PC'de 4K oynuyorum siz daha 1080p'yi anca görün zaaaa'' diyor. Vay be. Konsolcularda gelmiş ''o grafiklerde oynuyon da ne oynuyon sizde düzgün oyun mu var sen git LoL oyna CS oyna XD XD'' diyorlar. Cidden bu konuda böyle tutumda olanların hiçbirinin burada yeri yok. Burası oyuncular, oyun oynamayı sevenler ve oyunlara tutkuyla aşık olanların yeri. Sizin gibi sırf karşı tarafı ezebileceğini sanarak saçma sapan küçük düşürme çabalarına girenlerin , oyunu bir oyun diye ve ya eğlenmek,tadını çıkarmak, zevk almak için değil sırf grafik görmek için oynayanların (İnanın bana gerçekten oyunları seven oyundan zevk almayı, tadını çıkarmayı bilen için 1080 miş 2K mış 30 FPS miş 60 mış umurunda olmaz önemli olan o oyundan aldığı zevktir) bir oyun karşı platforma çıkmayınca sevinçten deliren rezillerin yeri değildir. O yüzden ya kendiniz gidin ya da editörlerden rica ediyorum böyle saçma sapan buraya oyunlara bir sanat gözüyle bakmak yerine sidik yarıştırmak için gelenleri banlamanızı rica ediyorum. Tüm huzurumuz kaçıyor.

resh_aykut

1.3.2015 17:36:36

+3
Xbox one ın sınırlarını zorlayacaklarsa o zaman yandık :)))))

xb-treck

1.3.2015 17:22:23

-4
Nerde ezik ps4 yada ps ci troll var hepsi buraya gelmiş şunların yorumlarını kaile almayın sonuçta bu oyunu oynayıp dibine kadar görsel şöleni onlar değil biz görüp oynayacağız ıblarda youtube dan 480 p seyretsinler haha :D

RolanD1999

1.3.2015 17:05:20

+1
Ben de bu açıklamayı bekliyordum tamamdır adet yerini buldu.

Lod0ss

1.3.2015 16:51:14

+1
Oo sınırları zorlanmış.. Alırım bi dal.

Megathrone26

1.3.2015 16:18:00

0
quote:

Orijinalden alıntı: ReflexAction tress fx 2.0 geliyor desenize cidden etkileyici olacak
Betasını denemiştim saç dalgalanması ve sayısı ilk sürüme göre oldukça gelişmiş. Bu sınırları zorlamak da burdan geliyor olsa gerek. Tress fx in ilk versiyonunda bile açıldığında %30 civarı bir performans düşüşü yaşanıyordu 2.0 da tabi sınırlar zorlanır. Bu arada oyunu çokerak ediyorum ya. İlk oyununu ilk önce pc de sonra ps3 de şimdi de ps4 te bitirdim doyamadım ya

Tam35tr

1.3.2015 16:16:22

+1
quote:

Orijinalden alıntı: lostrock sınırlar olunca zorlamak gerekio mecburen --- PC master race --- :)
Tamam doğru diyorsunda kaç kişide o sınırsız imkanda ki bilgisayar var?

There goes your life

1.3.2015 16:14:22

-1
Oynayacak oyunu olmayan su soğutmalılar gelmiş hemen xbox one 2015 yılında şahlanacak bekleyin ve görün

lostrock

1.3.2015 15:58:08

+1
sınırlar olunca zorlamak gerekio mecburen --- PC master race --- :)

encuni

1.3.2015 15:40:22

+2
şu resimdeki gibiyse sorun yok hala nes emulatör ile tsubasa oynayadan drive şut çeken adamım grafik pek umrumda olmuyor yeni neslin aksine .d

eskioyuncu

1.3.2015 15:36:21

-1
Dolusmus troller yine.Kiskanmayin sadece hayal edin Bu senenin Quantum Break ve Halo 5`den sonra en iyi grafikli oyun olacagi kesin.

Persona_Non_Grata

1.3.2015 15:30:41

0
fazla zorlamayın su kaynatmasın :)

ReflexAction

1.3.2015 15:23:43

0
tress fx 2.0 geliyor desenize cidden etkileyici olacak

Guest-313783FBA

1.3.2015 15:23:35

+1
X360 diyeceklerdi heralde :)

Kreuger

1.3.2015 15:05:10

-1
zorlayacakmis ,,,, hahahahahhaha,,,,6000 serisi radeon dengi bir kart var icinde zorlasan ne olacak, yine 720p cözünürlükte oda upscale olarak 15-20 fps aktion sahnelerinde, AA özürlü ,ucundan kenarindan kirpilmis vsvsvsvvsvs bir sekilde konsolcularin önüne korsunuz ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

pcrex

1.3.2015 15:00:29

0
:D o bişey değil ki 2013 tomb raider da zorlar xbone nin sınırlarını.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Rise of the Tomb Raider ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
50 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız