Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

PS4'te Korsan Oyun Dönemi Başladı!


    PlayStation 4'ün çıkışının üzerinden iki sene geçmişken Brezilya'dan gelen haberler ortalığı karıştıracak gibi görünüyor. Brezilya'daki bazı oyun mağazaları korsan oyun sattıklarıyla ilgili reklam yapınca ülkenin güvenilir sitelerinden UOL Jugos durumu araştırdı. Sonucunda ise gerçekten böyle bir durumun olduğu ortaya çıktı.
 
    Siteden gelen haberlere göre mağazalar, Türk oyuncuların da sıklıkla kullandığı 'kardeşlik' yöntemindeki donanımsal bir açığı kullanarak oyunları kısıtlı bir sayıyla değil, birden fazla konsolla paylaşabiliyorlar. Açıklamalara göre Sao Paolo'daki küçük elektronik mağazalar, 10 korsan PS4 oyununu 100 dolara yükleme yapıyor. Bunların tamamen büyük bütçeli, normalde 60 dolardan satılan oyunlar olduğu belirtilmiş.
 
    Peki bu işlem nasıl oluyor? Orijinal oyun satın alınan PS4'ün sabit sürücüsündeki dosyalar NAND ve BIOS'u da dahil olmak üzere kopyalanıyor ve sıradan bir Raspberry Pi yardımıyla korsan oyun oynanmak istenen PS4'e aktarılıyor. Sistem bunu basit bir 'kardeşlik' işlemi olarak görse de, aslında bu işlem birçok konsolda uygulandığı için pek de öyle olmuyor. Dolayısıyla sistem bunu yasal olarak gördüğünden dolayı oyunları online oynamak, konsolu güncellemek de bir sıkıntı haline gelmiyor.
 
    Bunun üzerine Sony bu tip satışlar yapan mağazalarla hukuki yönden iletişime geçmiş görünüyor. Bakalım firma bu yöntem yayılmadan önüne geçebilecek mi?
  
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak UOL sony playstation 4 ps4 playstation next gen
Nintendo E3 Planlarını Bugün Açıklayacak Survarium'da Oyuncular Artık İstediği Sunucuyu Seçebilecek
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

viperphoenix

28.10.2016 19:06:15

0
quote:

Orjinalden alıntı: Zarbo257
quote:

Orijinalden alıntı: cikopelo İşte şimdi Ps4 alınabilir bir hale geldi gözümde.
Kimseler kusuruma bakmasin ama Asgari ucretin 900 küsür tl oldugu bir ülkede 1 oyuna 250 tl vermek enayi yerine konulmaktir.
Umarım haber dogrudur.
Ya arkadaşım ben sizin gibileri de çözemedim ha açık açık insan ben hırsızım hırsızlığı seviyorum der mi? Misal sen dışarıda alamadığın paranın yetmediği herşeyi çalıyor musun?yoksa almayıp yoluna devam mı ediyorsun?Demek ki çalıyorsun kusura bakma da alma paran yetmiyorsa senin gibileri savunacak halim yok hırsız herif biz boşuna mı para verip alıyoruz bizim gibi parasıyla alış veriş yapan insanlara enayi dersen bende sana HIRSIZ deme hakkına sahibim sende kusura bakma HIRSIZ.
tamam arkadaşım kopyaya yönelmeyelim eyvallah haklısın ama kullanıcıyı yolmaya yönelik başka bi sistem olamaz mortal kombat x de karakterlere7-8 adet karaktere karakter başı 14 tl gibi bir ücret isteniyor 6 karakterden fazla adam var 84 tl gibi bir ek ücret çıkıyor herşey parayla psn plus olayı ne abi online oyun oynayamıyorsun üye olmadan zaten oyunu satıp parayı alıyor

BSC Misafiri

20.6.2015 06:07:14

0
şu son 1-2 haftadan sonra multiplayer oyunlar için neden korsan oynuyorsun diyemem artık adam satın alsa pişman olacak ve ben oldum bir günde 2 oyundada hile ile karşılaştım ve çok artıyor bunlar çok sevilen oyun csgo bile çok hile ile dolu hile değilse bile oyunda adalet yok oyuna bir giriyorsun hackmidir aimmidir çözemedim tak diye kafadan vuruyor artık oyunculara saygı kalmadı hiç uğraşmıyor bu tür şeylerle ben oyunumu yaparım paramı alırım bana karışamaz gibi

fable

5.6.2015 04:03:08

+1
az kafayı kullansalar niye 10 oyuna 100 dolar veriyorsun daha değişik yöntemleri var bu işin gelin bana 100 dolara size çıkan tüm oyunları atayım ironi değildir tamamı ile gerçektir bsc çok geriden geliyor biz açığı bulalı 1 seneden fazla oluyor.

Uncy

15.5.2015 23:55:26

0
Vay be bunu da buldular

Zarbo257

15.5.2015 20:47:51

-2
quote:

Orijinalden alıntı: cikopelo İşte şimdi Ps4 alınabilir bir hale geldi gözümde.
Kimseler kusuruma bakmasin ama Asgari ucretin 900 küsür tl oldugu bir ülkede 1 oyuna 250 tl vermek enayi yerine konulmaktir.
Umarım haber dogrudur.
Ya arkadaşım ben sizin gibileri de çözemedim ha açık açık insan ben hırsızım hırsızlığı seviyorum der mi? Misal sen dışarıda alamadığın paranın yetmediği herşeyi çalıyor musun?yoksa almayıp yoluna devam mı ediyorsun?Demek ki çalıyorsun kusura bakma da alma paran yetmiyorsa senin gibileri savunacak halim yok hırsız herif biz boşuna mı para verip alıyoruz bizim gibi parasıyla alış veriş yapan insanlara enayi dersen bende sana HIRSIZ deme hakkına sahibim sende kusura bakma HIRSIZ.

kaplan3461

15.5.2015 19:55:50

0
Eğer onlinede oynaniliyosa tehlike sony buna mutlaka el atar olan bize olur korsan oluyosa online oynamamasi lazım ki

emre1393

15.5.2015 00:40:10

-1
Boşuna umitlenmeyin, bu işe karışan konsolları ve hesapları banlamak yeterli olur, offline oynasın dursun 3-5 oyunu, o da sony uzaktan oyunları diskten silmezse.

Babblebabble

14.5.2015 23:40:52

0
Ülkelere göre fiyatlandırma yapılabileceği gibi bir gerçek var ki bunu yapan da oldu hala da yapan var.

neo-life

14.5.2015 23:22:14

0
quote:

Orijinalden alıntı: stun
alıntı:

Orijinalden alıntı: neo-life

alıntı:

Orijinalden alıntı: KortX

<blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: stun<br> <br> <blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: MonacoDoom<br> <br> PC'cilere korsancı diyen konsolcu veletleri alalım konuya.</blockquote><br> <br> oha.. fanboy... pc dekı korsanla kıyaslayabılırmısın sen konsolu ? yuh artık ya.. milletin nasıl gözü kararmışsa.. pc de en çok online oynanan oyun olan cs : go da bile hile dolaşıyor... zaten korsanı kıyaslayamayız bile. sen bi bu haberi gördün salla dur ..<br> </blockquote><br> Birincisi, hile ile korsan başka dünya. Dam üstünde saksağan vur beline kazmayı.<br> <br> İkincisi, korsan olan bir şeyin istatistiği tutulmaz. Bu yüzden bu konu hakkında istatistiğin olmadığı için konuşamazsın.<br> <br> Ayrıca PC'yi de Steam'den ibaret sanmanı tavsiye etmem. En basit örneğiyle aktif olarak WoW oynayan 7 milyon oyuncu var.<br> <br> Bu durumda esas fanboy sen oluyorsun <img align="middle" alt="" src="http://resim.donanimhaber.com/upfiles/smiley/smiley2k.gif" border="0">.


hocam sen arkadaşa pcyi steam den ibaret sanma demişsin ama arkadaşın yazdıklarına bakılırsa pc de tek oyunu da cs go zannediyor.Belli pc ile alakası yok sağdan soldan duyduğu lafları gelip burada satmaya çalışan biri 2 tane oynamayı bilmeyen arkadaşı vardır her vuruldukların da hile var diye ağlıyolardır.Zaten korsan konusunda hile konuşmasından belli neyi ne kadar bildiği

he öyle kardeşim.. tanımadan aşşağıla gel buyur örnek veriyim.. duvara bakıyor adamlar.. öldüğünde ağlama değil.. wall hack açmış çok belli.. duvara bakıyor... hadi gel korsandan konuşalım.. sen yarın ps4 e korsan oyun mu yukleyebileceğini sanıyorsun.. ya siz savunun böyle.. sankı pc de korsan yokmuş gibi sonra gta 5 neden geç geldi... oyunlar neden geç çıkıyor.. ya hadi beni aşşalıyorsun en azından bi üyeliğine bir bak..2009 dan beri şu sitedeyim.. bu 2. üyeliğim.. her gün şu siteye baksa bir insan illa birşeyler öğrenir..herkes aptal bi sen akıllısın.. benim arkadaşlarımın rankide çift keleş.. biz hepimiz üniversite öğrencisiyiz onuda belirtiyim..
hocam öncelikle amacım kimseyi aşşağlama olamaz haddime değil sen duygusal davranmışsın gta 5 korsandan dolayı geç geldi tezi doğru bir tez değil çünkü gta 5 eski nesile çıktığın da Xbox 360 ve ps3 kırılmış durumda ve çatır çatır korsan oynandığı dönemlerdi bunu da belirteyim.Ben üniversiteden mezunum iyiki arkadaşların bir cs go oynamış hile varsa hile yapamadığın bir sürü oyun ve yapanın anında banlandığı oyunlar var gider oynarsın olur biter.Pc de sırf cs go yok zaten hardcore pc den anlayan kesimin oynadığı oyunlar da değil onlar siz konsolcular bir yerden bir şey duyup sadece onun üzerinden konuşmaya bayılıyorsunuz.Yani nasıl ki bu haberde ki olayda ps4 kırıldı demek doğru değilse ki korsan haberin de hala neden hile konuştuğumuzu anlayamamakla birlikte sadece cs üzerinden de koca pc dünyasın da hep hile varmış gibi göstermek hiç doğru bir davranış değil.

cikopelo

14.5.2015 23:08:52

+1
İşte şimdi Ps4 alınabilir bir hale geldi gözümde. Kimseler kusuruma bakmasin ama Asgari ucretin 900 küsür tl oldugu bir ülkede 1 oyuna 250 tl vermek enayi yerine konulmaktir. Umarım haber dogrudur.

BSC Misafiri

14.5.2015 22:01:05

0
stun sen nasıl bir fanboysun ya gta v konsollarda 52 milyon adet sattı diyorsun ama gta v 4 farklı konsola çıktı demiyorsun gta v pcde ilk ayda 6 milyon dijital 2 miyonda kutulu sattı yani toplam 8 milyon adet sattı ps 4 ve xbox one toplamı kadar sattı nerdeyse gta v pcde halen saçmalıyorsun

obantr

14.5.2015 20:29:56

0
Simülasyon oyunları 4k ve Vr sadece pcse var.

esmerbuyucu

14.5.2015 20:07:40

-3
Sony bunu yapanları sürüm sürüm süründürsün. Burunlarından getirsin.

İdrak İstimlak

14.5.2015 15:27:16

+1
Bu fiyatlar, DLC politikalari, oyun ici mikro odeme sistemi, parasi verilen bir oyun icin, yine parasini odedigimiz internetimizle baglandigimiz, aslinda cogunda birbirimize host oldugumuz online deneyim icin ekstra ucret talep edilmesi nedeni ile iyi olmus dedigim gelismedir. Ne yazik ki bu kirilma isi uzun omurlu gibi durmuyor. Buyuk ihtimalle yakinda gelecek bir guncelleme ile kapatilir.

KortX

14.5.2015 15:12:32

0
quote:

Orijinalden alıntı: stun

ubisoft aynı anda çıkarıyor ? ya ben s pc cilerin.. bsc de ac haberlerinin altında sövdüklerini biliyorum.. ac nin çogu oyunu geç çıktı... korsan ps3-xbox360 ta var yok değil.. ama yeni nesilde yok.. yok yani..niye bi önceki nesilden örnek veriyorsun ? hem ben sana diyorum ki... önceki nesilde korsan çok fazla olmadıgı için.. bu sebepten.. gta 5 bu kadar satabildi.. çok az bi kitle kullanıyordu korsanı çunku konsolda korsan kullanmak online sistemi kullanmanı engellıyordu ve kımse korsan kullanmayı , mp oynamaya tercih etmiyordu.. Sony nin konsolunu savunması benimde işime geliyor.. niye gelmesin.. exc oyunlar, ek oynanabılır 1-3 saatlik görevler falan.. bunlardan niye şikayet ediyim.. ama ortada şuanki tomb raider 2 yıllıgına exc olucak falan vs gibi bir anlaşma yok çunku olsa bilirdik.. bir oyunu pc ye çıkarttırmamak çok büyük iş.. ama rockstar kendisi red dead redemption ı pc ye çıkartmadı... kendisi istemedi... buna sebep olarakta korsanı gösterdiler aç bak bulursun sitede..
İşine geldiği gibi anlamaya devam et. İllaki bir oyun adını tam söylemem mi gerekiyor. Az-çok haberleri takip ediyorsan zaten son çıkan oyunların eş zamanlı çıktıklarını görürsün. İlk çıkarttıkları AC serilerinin de çıkış tarihlerine bakarsan aralarında 2-3 yıl fark olmadığını görürsün. Bu örnekle AC'ye sövülmesi ne alâka çözemedim. Önceki nesli söylüyorum. Çünkü önceki nesilde baba gibi oyunlar var, kıyaslanabilecek birşeyler var. Şimdiki nesilin savunulacak bir tarafı yok. Kaç yıl geçmesine rağmen adam gibi 1 elin parmağını geçecek exc oyun sayamazsınız yeni nesil için bana. Kaldı ki konsolların en çok övülecek tarafı exc oyunlardır. RDR'nin zaten başta konsola özel olacağı söylenmişti. Sonradan PC'ye çıkacak gibi bir söylenti geldi. RDR zaten exc oyuna girer. Hem R*'ın paragöz bir firma olduğunu bilmeyen kişi yok. Daha geçenlerde haberi yapıldı, R* oyun fiyatlarını yükseltilmesini istiyor diye. Bunun dışında konsoldaki o örnek verdiğin satışlara bile az demişlerdi. Edit: İmlâ.

stun

14.5.2015 14:41:17

0
quote:

Orijinalden alıntı: KortX

Şu mesajlarına kadar verdiğin saçma cevaplarından fanboy olduğun belli. PC'de olmayan şey konsolda oldu 1 hafta önce torrente düştü diyorum bana kalkıp hâlâ ilk gün satışlarını söylüyorsun. Konumuz ne kadar sattığı değil korsan indirme. Mesajlarımda korsanı da savunmuyorum. Korsan oynayacak adam konsola PC'ye bakmaz. Sen PC'de en çok oynanan oyun CS:GO dediğin için ve GTA V'i söylediğin için ben de WoW'u örnek yazdım. 100 milyon üyelik para getirmez ama aylık aktif 7 milyon üyenin ödediği ücret var. Edit: Eklemeyi unutmuşum. "sankı pc de korsan yokmuş gibi sonra gta 5 neden geç geldi..." demişsin. Nedenini ben söyleyeyim. Parayı veren düdüğü çalar. MS ve Sony parayı basıp önce konsollara gelsin derse, senin bir firman olsa bu durumda sen de önce konsollara çıkartmaz mısın? Daha geçen gün PS4'e özel DLC gelecek haberi vardı bu sitede. İşte PC'de böyle bir olay yok. Hâlâ anlamak istemiyorsan sana sorum: R* neden hep PC'ye geç çıkarırken Ubisoft, Activision gibi firmalar aynı anda çıkarıyor?
ubisoft aynı anda çıkarıyor ? ya ben s pc cilerin.. bsc de ac haberlerinin altında sövdüklerini biliyorum.. ac nin çogu oyunu geç çıktı... korsan ps3-xbox360 ta var yok değil.. ama yeni nesilde yok.. yok yani..niye bi önceki nesilden örnek veriyorsun ? hem ben sana diyorum ki... önceki nesilde korsan çok fazla olmadıgı için.. bu sebepten.. gta 5 bu kadar satabildi.. çok az bi kitle kullanıyordu korsanı çunku konsolda korsan kullanmak online sistemi kullanmanı engellıyordu ve kımse korsan kullanmayı , mp oynamaya tercih etmiyordu.. Sony nin konsolunu savunması benimde işime geliyor.. niye gelmesin.. exc oyunlar, ek oynanabılır 1-3 saatlik görevler falan.. bunlardan niye şikayet ediyim.. ama ortada şuanki tomb raider 2 yıllıgına exc olucak falan vs gibi bir anlaşma yok çunku olsa bilirdik.. bir oyunu pc ye çıkarttırmamak çok büyük iş.. ama rockstar kendisi red dead redemption ı pc ye çıkartmadı... kendisi istemedi... buna sebep olarakta korsanı gösterdiler aç bak bulursun sitede..

KortX

14.5.2015 13:49:07

0
quote:

Orijinalden alıntı: stun

saçma savunmalar yaparak korsanı yok ediceksin ha gayret hadi bulunamıyor.. oyun yapımcılarıda bu indirmelere göz atarak kendi stratejilerini çiziyorlar pc çıkış tarihleri ile ilgili..yada istedikleri kadar satamasınlar pc de.. yine korsanı suçluyorlar haklı olarak.. pc konsolun %10 da biri kadar satamazsa bende düşünürüm bir iş var bunda diye.. wow devri kapanıyor artık.. bunu 100 kere okudun dimi şu sitede.. 100 milyon üyelik para getirmiyor.. gta 5 torrente düşse ne olucak ki.. ilk gün rekorunu kırdı.. her türlü rekoru elinde tutuyor şuan.. kıyaslama yapman saçma.. okadar fazla korsan varkı pc de.. neyini kıyaslıyorsun yapma işte.. cs go ben oynamıyorum.. her gün sınıfta muabbeti dönüyor.. ordan biliyorum.. ben pcde lol oynuyorum.. oda ps4 te oyun yokken.. witcher 3 beklıyorum .. gelene kadar lol de takılıyorum..
Şu mesajlarına kadar verdiğin saçma cevaplarından fanboy olduğun belli. PC'de olmayan şey konsolda oldu 1 hafta önce torrente düştü diyorum bana kalkıp hâlâ ilk gün satışlarını söylüyorsun. Konumuz ne kadar sattığı değil korsan indirme. Mesajlarımda korsanı da savunmuyorum. Korsan oynayacak adam konsola PC'ye bakmaz. Sen PC'de en çok oynanan oyun CS:GO dediğin için ve GTA V'i söylediğin için ben de WoW'u örnek yazdım. 100 milyon üyelik para getirmez ama aylık aktif 7 milyon üyenin ödediği ücret var. Edit: Eklemeyi unutmuşum. "sankı pc de korsan yokmuş gibi sonra gta 5 neden geç geldi..." demişsin. Nedenini ben söyleyeyim. Parayı veren düdüğü çalar. MS ve Sony parayı basıp önce konsollara gelsin derse, senin bir firman olsa bu durumda sen de önce konsollara çıkartmaz mısın? Daha geçen gün PS4'e özel DLC gelecek haberi vardı bu sitede. İşte PC'de böyle bir olay yok. Hâlâ anlamak istemiyorsan sana sorum: R* neden hep PC'ye geç çıkarırken Ubisoft, Activision gibi firmalar aynı anda çıkarıyor?

stun

14.5.2015 13:36:54

0
quote:

Orijinalden alıntı: KortX

İndiren kişi sayısı tutulmaz. İndirme sayısı ayrı bir olay. Sen bir PC'den 50 kere de indirirsin aynı dosyayı 100 kere de indirirsin o da indirme sayısına geçer. İstatistik olarak sayılamaz. Üstteki mesajına cevap olarak GTA V'i örnek vermişsin ama GTA V, konsola çıkmadan 1 hafta torrente düşmüştü hatırlatırım... O WoW için söylediğimi iyi okumamışsın. AKTİF oyuncu sayısından ne anladın? 100 milyon üstünde üyelik var eğer merak ediyorsan WoW için... CS:GO için şunu söyleyebilirim. Yıllarca 1.6 oynamış biri olarak, geçenlerde oynayayım dedim, oyunda wall çakanlara denk gelmedim ama çok pusarak oynayan var.
saçma savunmalar yaparak korsanı yok ediceksin ha gayret hadi bulunamıyor.. oyun yapımcılarıda bu indirmelere göz atarak kendi stratejilerini çiziyorlar pc çıkış tarihleri ile ilgili..yada istedikleri kadar satamasınlar pc de.. yine korsanı suçluyorlar haklı olarak.. pc konsolun %10 da biri kadar satamazsa bende düşünürüm bir iş var bunda diye.. wow devri kapanıyor artık.. bunu 100 kere okudun dimi şu sitede.. 100 milyon üyelik para getirmiyor.. gta 5 torrente düşse ne olucak ki.. ilk gün rekorunu kırdı.. her türlü rekoru elinde tutuyor şuan.. kıyaslama yapman saçma.. okadar fazla korsan varkı pc de.. neyini kıyaslıyorsun yapma işte.. cs go ben oynamıyorum.. her gün sınıfta muabbeti dönüyor.. ordan biliyorum.. ben pcde lol oynuyorum.. oda ps4 te oyun yokken.. witcher 3 beklıyorum .. gelene kadar lol de takılıyorum..

KortX

14.5.2015 13:24:00

0
quote:

Orijinalden alıntı: stun

ya kardeşim korsan oyunun istatisliği tutulmaz diyerek zaten cahilliğini burda kanıtladın.. tutulur... şu sitede korsan haberlerine denk gelmıyorsun galıba kaç milyon indirme oldugu gözükmuyormu sanıyorsun oyunların ? wow devri kapandı abicim.. 7 milyona düştüğünüde belirteyim.. ki 7 milyon ne ki ? pc ye çıkmadan gta 5 sadece eski ve yeni nesilde 55 milyon sattı.. pc ye hiç gelmeden .. yani kapasite olarak 7 milyon oyuncu sayısı pek birşey değil... adam yarın ps4 e korsan yukleyebilicekmiş gibi yorum yaparsa fanboy derim..
İndiren kişi sayısı tutulmaz. İndirme sayısı ayrı bir olay. Sen bir PC'den 50 kere de indirirsin aynı dosyayı 100 kere de indirirsin o da indirme sayısına geçer. İstatistik olarak sayılamaz. Üstteki mesajına cevap olarak GTA V'i örnek vermişsin ama GTA V, konsola çıkmadan 1 hafta önce torrente düşmüştü hatırlatırım... O WoW için söylediğimi iyi okumamışsın. AKTİF oyuncu sayısından ne anladın? 100 milyon üstünde üyelik var eğer merak ediyorsan WoW için... CS:GO için şunu söyleyebilirim. Yıllarca 1.6 oynamış biri olarak, geçenlerde oynayayım dedim, oyunda wall çakanlara denk gelmedim ama çok pusarak oynayan var.

stun

14.5.2015 13:16:05

0
quote:

Orijinalden alıntı: KortX

Birincisi, hile ile korsan başka dünya. Dam üstünde saksağan vur beline kazmayı. İkincisi, korsan olan bir şeyin istatistiği tutulmaz. Bu yüzden bu konu hakkında istatistiğin olmadığı için konuşamazsın. Ayrıca PC'yi de Steam'den ibaret sanmanı tavsiye etmem. En basit örneğiyle aktif olarak WoW oynayan 7 milyon oyuncu var. Bu durumda esas fanboy sen oluyorsun .
ya kardeşim korsan oyunun istatisliği tutulmaz diyerek zaten cahilliğini burda kanıtladın.. tutulur... şu sitede korsan haberlerine denk gelmıyorsun galıba kaç milyon indirme oldugu gözükmuyormu sanıyorsun oyunların ? wow devri kapandı abicim.. 7 milyona düştüğünüde belirteyim.. ki 7 milyon ne ki ? pc ye çıkmadan gta 5 sadece eski ve yeni nesilde 55 milyon sattı.. pc ye hiç gelmeden .. yani kapasite olarak 7 milyon oyuncu sayısı pek birşey değil... adam yarın ps4 e korsan yukleyebilicekmiş gibi yorum yaparsa fanboy derim..

stun

14.5.2015 13:07:33

0
quote:

Orijinalden alıntı: neo-life

hocam sen arkadaşa pcyi steam den ibaret sanma demişsin ama arkadaşın yazdıklarına bakılırsa pc de tek oyunu da cs go zannediyor.Belli pc ile alakası yok sağdan soldan duyduğu lafları gelip burada satmaya çalışan biri 2 tane oynamayı bilmeyen arkadaşı vardır her vuruldukların da hile var diye ağlıyolardır.Zaten korsan konusunda hile konuşmasından belli neyi ne kadar bildiği
he öyle kardeşim.. tanımadan aşşağıla gel buyur örnek veriyim.. duvara bakıyor adamlar.. öldüğünde ağlama değil.. wall hack açmış çok belli.. duvara bakıyor... hadi gel korsandan konuşalım.. sen yarın ps4 e korsan oyun mu yukleyebileceğini sanıyorsun.. ya siz savunun böyle.. sankı pc de korsan yokmuş gibi sonra gta 5 neden geç geldi... oyunlar neden geç çıkıyor.. ya hadi beni aşşalıyorsun en azından bi üyeliğine bir bak..2009 dan beri şu sitedeyim.. bu 2. üyeliğim.. her gün şu siteye baksa bir insan illa birşeyler öğrenir..herkes aptal bi sen akıllısın.. benim arkadaşlarımın rankide çift keleş.. biz hepimiz üniversite öğrencisiyiz onuda belirtiyim..

neo-life

14.5.2015 12:31:04

0
quote:

Orijinalden alıntı: KortX
alıntı:

Orijinalden alıntı: stun

alıntı:

Orijinalden alıntı: MonacoDoom

PC'cilere korsancı diyen konsolcu veletleri alalım konuya.


oha.. fanboy... pc dekı korsanla kıyaslayabılırmısın sen konsolu ? yuh artık ya.. milletin nasıl gözü kararmışsa.. pc de en çok online oynanan oyun olan cs : go da bile hile dolaşıyor... zaten korsanı kıyaslayamayız bile. sen bi bu haberi gördün salla dur ..

Birincisi, hile ile korsan başka dünya. Dam üstünde saksağan vur beline kazmayı.

İkincisi, korsan olan bir şeyin istatistiği tutulmaz. Bu yüzden bu konu hakkında istatistiğin olmadığı için konuşamazsın.

Ayrıca PC'yi de Steam'den ibaret sanmanı tavsiye etmem. En basit örneğiyle aktif olarak WoW oynayan 7 milyon oyuncu var.

Bu durumda esas fanboy sen oluyorsun .
hocam sen arkadaşa pcyi steam den ibaret sanma demişsin ama arkadaşın yazdıklarına bakılırsa pc de tek oyunu da cs go zannediyor.Belli pc ile alakası yok sağdan soldan duyduğu lafları gelip burada satmaya çalışan biri 2 tane oynamayı bilmeyen arkadaşı vardır her vuruldukların da hile var diye ağlıyolardır.Zaten korsan konusunda hile konuşmasından belli neyi ne kadar bildiği

KortX

14.5.2015 11:20:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: stun

oha.. fanboy... pc dekı korsanla kıyaslayabılırmısın sen konsolu ? yuh artık ya.. milletin nasıl gözü kararmışsa.. pc de en çok online oynanan oyun olan cs : go da bile hile dolaşıyor... zaten korsanı kıyaslayamayız bile. sen bi bu haberi gördün salla dur ..
Birincisi, hile ile korsan başka dünya. Dam üstünde saksağan vur beline kazmayı. İkincisi, korsan olan bir şeyin istatistiği tutulmaz. Bu yüzden bu konu hakkında istatistiğin olmadığı için konuşamazsın. Ayrıca PC'yi de Steam'den ibaret sanmanı tavsiye etmem. En basit örneğiyle aktif olarak WoW oynayan 7 milyon oyuncu var. Bu durumda esas fanboy sen oluyorsun .

waltran

14.5.2015 01:39:22

-2
İste budur Sony Brezilyada pahalı satıyordu değilmiş alin size pahalı satmanin getirisi aynısını trdede görürüz umarım

obantr

13.5.2015 23:39:08

+1
quote:

Orijinalden alıntı: pofpor01 Korsan oyun oynamak ile korsan oyunu savunmak farklı şeyler arkadaşlar. Bunları birbirine karıştırmayın. Maddi durumunuz el vermediği için oynuyorsunuzdur, kimse ona birşey demez (biz de zamanında oynadık, hatta şimdi bile mecburiyetten (internetten demo indiremiyorum VINN yüzünden. Satın aldığım yığınla PSN ve Steam oyunu var, internet sıkıntılı) demo niyetine arada sırada bile olsa biraz oynayıp hoşuma giderse satın alıyorum) ancak yaşasın korsan! iyi ki korsan var gibi söylemlerle savunursanız işin rengi değişir. Burada suçlu olan oyunu yapan adam değil, suçlu olan 1' e getirip 3'e satan, aracılık yapıp milletin üstüne çullanan, dövizi boğazımızı geçecek şekilde yükseltip bizi boğan siyasetçilerdir.
Çok doğru diyorsunuz. Türkiye'de oyun fiyatlarının düşürülmesi için inşallah bakanlık ve ilgililer çalışma başlatır. Çünkü bu durumda oyun pazarı girişimciler için çok kötü durumda. Oyun fiyatlarının ülkemizde 60TL ile 30TL arasında olmalıdır. ABD'de bir oyun 60 dolara satılıyorsa bizim ülkemizde de oyunun fiyatı 60 TL olmalıdır. Fazlası kabul edilemez. Ek paket, Season Pass, Premium v.b şeylerde 40 TL'yi aşmamalıdır. Ve video oyunlarından alınan ÖTV kaldırılmalı KDV %5'e indirilmelidir. Böylece oyunu satan hem kar eder. Hem devlet kar eder. Hem oyun pazarı Türkiye de oluşur. Korsan oyun satışının önüne geçilir. İnsanlar paraları olmadığı için korsan oynamak zorunda kalıyor yoksa imkanı olan kimse korsan oynamaz basar parayı keyfine bakar. Ayrıca oyun piyasasında ARAL denen firmaya rakip bir şirket kurulması lazım gerekirse Kickstarter başlatıp ARAL'a rakip bir Türk oyun firması kuralım ki oyun fiyatları düşsün rekabet olsun. Türkiye'yi ARAL'ın tekelinde kurtarmaya var mısın Türkiye ! Parası olan zengin BSC üyeleri veya direkt Donanımhaber yöneticileri paralarını birleştirsin ARAL'a rakip bir Türkiye'de oyun ve konsol satan bir şirket kuralım ben Donanımhaber ve Bölümsonucanavarına para bağışı yapmaya hazırım adminlere mesajımı iletin. Gelin hep beraber Bölümsonucanavarını destekleyelim ve Türkiye'de ucuz oyun satışı yapan bir platform kuralım. En azından oyunları yurtdışı fiyatı olan 60 Dolar + KDV'den alırız. Böylece Türkiye oyun sektörü gelişir. BSC Editörleri lütfen yönetimle konuşun ve Türkiyede oyun satışını bölümsonucanavarı yapsın ARAL'ı durduralım ben ve tüm BSC üyeleri para yardımı yapmaya hazır sadece girişim bekliyoruz !

BSC Misafiri

13.5.2015 23:27:41

+1
xbox 360 ı hatirlayin.ps3 den kac sene once ms kirdirdi makineyi.sirf ps3 e darbe vurup konsol satmak icin.orjinal aliyoruz da ne oluyor oyunlari bir gunde bitiriyoruz.adam gibi oyun bir tane yok.bu oyunlar en fazla 10 lira eder yalanmı?

Ouroboros_Tasarım

13.5.2015 23:14:44

0
quote:

Orijinalden alıntı: Firaristt Oyunlar gerçekten kaliteli İçeriğe sahip olmalı ve uygun, erişilebilir fiyatlarla satılmalı. Yoksa korsan bitmez. Oyun 200 lira, online karakteri adam etmek için bile para harcaman gerekiyorsa, sistemde sıkıntılar varsa millet korsana yönelir. GTA V mesela. Serverlar rezalet. Single player gayet güzel çalışırken online'da yükleme ekranından bol bir şey yok. Yine para kazanmak için heist görevleri var ama kolay yoldan kart alıp zengin olabilirsiniz. Ne kadar GTA da olsa 150 lira ve üzeri edecek bir oyun değil. Ederi en fazla 80-100 lira. O bile ülkemiz için fazla ya neyse.

Onu da geçtim, Assassin's Creed serisi. 40-50 lira ancak eder. Aynı oyun, farklı zaman ve mekanda oynamak işin 100 küsür lira ver, sonra ek paketlerle de 2 katını ver. Yok ya? Konsollarda bir de online oynamak için paralı üyeliğe ihtiyaç var. Korsan kullanmayın, bilinçli olun demek iş değil. 951TL asgari ücret olan ülkede 180 lira dersen bir oyuna o adam o oyunu oynamak istiyorsa gider korsan kullanır. Hiç kıvırmaya, oraya buraya çekmeye gerek yok. Yapsınlar 40 lira, gelirleri değişmez belki ama kat kat fazla satarlar ve devamlılık olur. İnsanları sömürmeye devam ettikleri sürece korsan bitmez.
YILIN YORUMU BUNU GORUYORSUN DEGILMI PS TURKIYE GORMEMEZLIKTEN GELME GORDUGUNU İKİMİZDE BİLİYORUZ

emre1393

13.5.2015 23:09:26

0
O hesapları ve klonlanan konsolları banlamak şimdilik olayı bastiracaktir, bi konsol aynı anda 10 farklı ip den bağlanıyorum zaten bi şeyler var denecektir.

Bowser Zeki

13.5.2015 22:51:20

-1
İlginç bir yöntemmiş.

Mr xXx

13.5.2015 22:36:22

0
Satışlar patlama yapar

michael01

13.5.2015 22:28:23

+1
Türkiye'de de oyunların fiyatı pahalı.Baktım ps3 gibi kırılım kimse kusura bakmasın bu oyun fiyatlarıyla gider kırılmış 1 tane ps4 alırım.Zaten bir tane var onda online oynayacağım oyunları oynarım. Steam fiyat politikasına benzer bir şey yaparlarsa alınır oyunlar.Yoksa exlerden başka oyun alınmaz

BSC Misafiri

13.5.2015 21:06:44

+3
bu sony icin iyi haber ps4 satislari dorde katlayacak

alpaslan303

13.5.2015 20:57:48

0
ben kuzenimle kardeşlik yapıyorum dolar uçtuğu için bi oyun 160 tl civari ortaklaşa ödüyororuz bi oyun 80 tl ye geliyor tek temenimiz doların 2 tl ye düşmesi

There goes your life

13.5.2015 19:07:31

+2
Sistem lisans kullanarak indirme yapıyor. Basit bir güncelleme sorunu çözecektiri donanımsal olmadıkça sorun yok

pofpor01

13.5.2015 18:57:21

+3
Korsan oyun oynamak ile korsan oyunu savunmak farklı şeyler arkadaşlar. Bunları birbirine karıştırmayın. Maddi durumunuz el vermediği için oynuyorsunuzdur, kimse ona birşey demez (biz de zamanında oynadık, hatta şimdi bile mecburiyetten (internetten demo indiremiyorum VINN yüzünden. Satın aldığım yığınla PSN ve Steam oyunu var, internet sıkıntılı) demo niyetine arada sırada bile olsa biraz oynayıp hoşuma giderse satın alıyorum) ancak yaşasın korsan! iyi ki korsan var gibi söylemlerle savunursanız işin rengi değişir. Burada suçlu olan oyunu yapan adam değil, suçlu olan 1' e getirip 3'e satan, aracılık yapıp milletin üstüne çullanan, dövizi boğazımızı geçecek şekilde yükseltip bizi boğan siyasetçilerdir.

EnergyHill

13.5.2015 18:55:33

+3
Konsol zengin işi olmaktan çıkması için oyun fiyatlarına bir çözüm gerekiyor.200-250 lira arası oyun olursa olmaz.Ps4 alan birisi tek oyunlada kalacak değil çoğunu almak isteyecektir.Bu fiyatlarla bizim ülkemizde ve brezilyada zengin işi malesef bende isterim ps4 alıp oyunlarına 80-100 lira verip orjinal alıp keyfine varmayı ama ne yazıkki olmuyor.

alito

13.5.2015 18:53:38

0
Sony, muhtemelen hızlıca bir yama çıkarıp açığı kapatacaktır. Her ne kadar Türkiye'deki oyun fiyatları el yaksada, kesinlikle tasvip etmediğim bir durum bu.

thugs_life

13.5.2015 18:34:54

0
yıllarca korsan oyun oynadık sandık ki oyun oynuyoruz, mal gibi story modu bitir yenisine geç. olay orijinal oyunda beyler, online da birini pataklayınca (tekken, sf, pes, mk, vs..) aldığım tat yıllarca oynadığım korsan oyunlardan aldığım tatdan çok çok daha fazla oluyor.

emre1393

13.5.2015 18:18:34

0
birebir yazılımı klonlamak nasıl mümkün olmuş, sony düşünmemiş mi bunu, xbox 360 da cpu key falan var mesela, bi dünya uğraşıyorlar yazılımını modlamak için.

Not Today!

13.5.2015 17:40:40

-1
Satılık season passlı driveclub yüklü ps4 yedeği cloud hesap 30 TL. Eski ve referanslı üyeler tercihimdir.

Persona_Non_Grata

13.5.2015 17:33:48

-1
mezarcılar bunu beğendi.

Guest-63DBB8E76

13.5.2015 17:31:14

+3
Korsanların önünde saygı ile eğiliyorum. Siz olmazsanız zaten adaletsiz olan dünyada oyun zevkine bile varamayacağız.

EmreD34

13.5.2015 17:22:06

+2
Türkiye'de var mı yapan acaba yapan/yaptıran varsa bana ulaşabilir mi ?

rambocuk

13.5.2015 17:21:03

-1
zaten yılda bitane alınası oyun çıkıyo onun için korsancıya paramı verilir

MonacoDoom

13.5.2015 17:20:10

0
Mişli muşlu dedim çünkü videolardan gördüklerimle konuşuyorum elimde canlı bir ps3 yok.

stun

13.5.2015 17:19:44

0
quote:

Orijinalden alıntı: Pagan Min

Konsolda oyun oynayanların ellerinde imkan olsa korsan oynayıp hile yapmayacağını mı sanıyorsun? Olay oyun oynayan kitle ile alakalı değil tamamen cihaz ile alakalı. X360'daki korsan muhabbetini hepimiz biliyoruz.
imkan olmadıgı için bu platformu seçiyorum zaten.. saçma konuştun burda.. xbox hiç kullanmadım.. korsan geçen nesilde vardı .. ama kullanan kullanıyordu online giremiyordu.. bu brezilyada kı haberle hemen yarın burdada korsan ps4 e çıkıcakmış gibi yorumlar çok saçma.. benim arkadaşlarım kendisi de söylüyor mp olmayan oyunu çekiyoruz torrentten diye.. ben olsam ben de çekerdim torrentten orası dogru.. hele günümüzde oyun çıkmadan 40 dolarlık paketlerin gündeme gelmesi ve fatality satmaları.. ama hileye hiç birşey diyemezsin.. orda.. hile nedir ya ? ona yapıcak birşeyinizde yok... gta5 in neredeyse 2 sene önce konsollara çıktı yetmedi, yeni nesle çıktı anca daha geçenlerde pc ye geldi.. bunun sebebi pc dekı korsandır.. sen burda dersin ki x360 ta da vardı vardı ama kıyaslamayamassın bile yani...

stun

13.5.2015 17:13:39

0
quote:

Orijinalden alıntı: MonacoDoom

Ona bakarsan ps3-xbox 360'taki cs:go'larda da millet klavye fare takıp ortalığı ağlatıyormuş ona ne diyeceksin hile değil mi oda? siz 2 saat kolla nişan almaya çalışırken adam size hs atıyor
verdiğin cevap bile miş li muşlu kardeşim.. ne kanıtın ne birşeyin.. ps3 ten bahsediyorsun birde.. ps3 üde 4 yıl boyunca oynadım hiç öyle birşeye rastlamadım.. ama arkadaşlar cs go oynarken 4 maçın 2 sinde çıktı.. normalde bukadar olmuyor desede gözümüzle görüyoruz.. duyuyoruz ..

ardaq

13.5.2015 17:02:58

-1
en çok pcciler sevinmiştir.

MonacoDoom

13.5.2015 16:50:45

+1
quote:

Orijinalden alıntı: stun

oha.. fanboy... pc dekı korsanla kıyaslayabılırmısın sen konsolu ? yuh artık ya.. milletin nasıl gözü kararmışsa.. pc de en çok online oynanan oyun olan cs : go da bile hile dolaşıyor... zaten korsanı kıyaslayamayız bile. sen bi bu haberi gördün salla dur ..
Ona bakarsan ps3-xbox 360'taki cs:go'larda da millet klavye fare takıp ortalığı ağlatıyormuş ona ne diyeceksin hile değil mi oda? siz 2 saat kolla nişan almaya çalışırken adam size hs atıyor

The_Rahip

13.5.2015 16:35:53

+3
Bu nesilde korsanın kesinlikle eskisi gibi kolay ve yaygın olması gerekiyor çünkü; Hem konsol hemde oyun yapımcıları tamamen yoldan çıkmış durumdalar. Oyun fiyatları yükseldi ve DLC aldı başını yürüdü birde üzerine mikro mudur nedir o ödemeler çıktı. Korsan bir başlarına çöksünde anlasınlar neyin ne olduğunu.

# Ace #

13.5.2015 16:31:27

0
Bunun önüne geçilmesi çok zor beyler; bu yüzden kardeşlik sistemi kesinlikle değişecektir. Ama tamemen kardeşlik ya da hesap paylaşımı kaldırılamaz bu bir haktır. Kötü yanı bu yöntem çok yakında tüm dünyaya yayılması an meselesi sony'nin başı fena ağrıyacak.

OldGamers86

13.5.2015 16:23:43

+1
quote:

Orijinalden alıntı: By Karabay Yüksek oyun fiyatları yüzünden halk ne yapsın? Ucuz satın 2 milyon kişi yerine 4 milyon kişi oyunu satın alsın. 250 TL ye oyuna versem evin yolunu bulamam. Konsol zengin işi diye boşuna demiyorlar
Aslında bu ülke ve benzerlerinde zengin işi.

StrangerLovely

13.5.2015 16:21:54

-3
"PC'cilere korsancı diyen konsolcu veletleri alalım konuya." Ulan ahaha ne komik insanlar var ya. Şimdi korsan çıktı ya ps4 oyuncuları bunu bulan zavallıyı destekliyor sanıyor. Halbuki konsolda korsan oynama çıkınca konsolu ilk alanlar da pisiciler nedense.

asaltek

13.5.2015 16:19:25

+3
fiyatı gayet makul düzeylere inmiş olan bazı steam oyun fiyatlarının kasten faiş hale getirilmesine neden olurken iyidi... Bunu yaparlarken; "Ne kadar akıllıyız la, super iş başardık!" diyorlardır eminim ki... şimdi onlar düşünecek !!! steam' den ps4 controller ile orijinal ve 6 kat ucuz ps4 oyunları keyfine devam.

By Karabay

13.5.2015 16:13:12

+5
Yüksek oyun fiyatları yüzünden halk ne yapsın? Ucuz satın 2 milyon kişi yerine 4 milyon kişi oyunu satın alsın. 250 TL ye oyuna versem evin yolunu bulamam. Konsol zengin işi diye boşuna demiyorlar

Pagan Min

13.5.2015 16:09:01

+2
quote:

Orijinalden alıntı: stun

oha.. fanboy... pc dekı korsanla kıyaslayabılırmısın sen konsolu ? yuh artık ya.. milletin nasıl gözü kararmışsa.. pc de en çok online oynanan oyun olan cs : go da bile hile dolaşıyor... zaten korsanı kıyaslayamayız bile. sen bi bu haberi gördün salla dur ..
Konsolda oyun oynayanların ellerinde imkan olsa korsan oynayıp hile yapmayacağını mı sanıyorsun? Olay oyun oynayan kitle ile alakalı değil tamamen cihaz ile alakalı. X360'daki korsan muhabbetini hepimiz biliyoruz.

thanatos13

13.5.2015 15:59:36

-1
zaten kardeşlik olayını bitirmek için bahane arıyordu, bu da tam bahane olur sony için..

neo-life

13.5.2015 15:54:27

+2
quote:

Orijinalden alıntı: stun
alıntı:

Orijinalden alıntı: MonacoDoom

PC'cilere korsancı diyen konsolcu veletleri alalım konuya.


oha.. fanboy... pc dekı korsanla kıyaslayabılırmısın sen konsolu ? yuh artık ya.. milletin nasıl gözü kararmışsa.. pc de en çok online oynanan oyun olan cs : go da bile hile dolaşıyor... zaten korsanı kıyaslayamayız bile. sen bi bu haberi gördün salla dur ..
arkadaş şu mantığı bir bırakın ya hırsızlığın sayısı veya miktarı mı olur.Korsan da emek hırsızlığıdır ister 1 kişi yapar ister 1000 kişi bırakın bu işi işte haber doğru ise bulunmuş bir yöntem daha savunmayın sonra Xbox 360 dönemi ne çabuk unutuldu herkes çatır çatır korsann oynuyordu.Olay pc olunca öldürün korsan olunca savunacak hep bir bahane sonra adam korsandan bahsetmiş hile ne alaka.

stun

13.5.2015 15:28:54

-8
quote:

Orijinalden alıntı: MonacoDoom PC'cilere korsancı diyen konsolcu veletleri alalım konuya.
oha.. fanboy... pc dekı korsanla kıyaslayabılırmısın sen konsolu ? yuh artık ya.. milletin nasıl gözü kararmışsa.. pc de en çok online oynanan oyun olan cs : go da bile hile dolaşıyor... zaten korsanı kıyaslayamayız bile. sen bi bu haberi gördün salla dur ..

Vinewood

13.5.2015 15:28:20

+3
Ps4 alma vakti gelmiş

MonacoDoom

13.5.2015 15:27:26

+1
quote:

Orijinalden alıntı: mementopolis Korsan'nın milliyetçiliği Pc veya konsol'u mu var? Hangi platformu olursa olsun kullanıyorsa biri korsanı kişisel bir durumdur . Asıl bunu buraya getirip yasal dışı iş yapanlarda. Ve alaninsanların buna tenesül edeçekek kadar alçalmasına/mazeret etmesine sebep.
O konuda haklısın ama bizim ülkede özellikle konsolcu kesim korsanı hep pc'de var zannediyor.

mementopolis

13.5.2015 15:11:32

0
quote:

Orijinalden alıntı: MonacoDoom PC'cilere korsancı diyen konsolcu veletleri alalım konuya.
Korsan'nın milliyetçiliği Pc veya konsol'u mu var? Hangi platformu olursa olsun kullanıyorsa biri korsanı kişisel bir durumdur . Asıl bunu buraya getirip yasal dışı iş yapanlarda. Ve alaninsanların buna tenesül edeçekek kadar alçalmasına/mazeret etmesine sebep.

skulz

13.5.2015 15:07:51

0
quote:

Orijinalden alıntı: michael01 Neden Brezilya'da başladı sorusu aklıma geldi.1 saniye geçmeden cevap aklıma geldi.
http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Sony_PS4_Brezilya_Satis_Fiyati_Uygun_Degil-42473.htm

2000 dolara yakın fiyata konsol satarsan.Adam korsan oyunu geç korsan ps4 bile yapar.
Konsolların fiyatlarını Brezilyada pahalı olmasının sebebi tamamen Brezilya hükümetinin vergi politikasıdır PS4'de Xbox One' ülkeye göre fiyat belirlemiyor. Sadece kurlardan dolayı ufak farklar oluşabiliyor. PS4 amerikada 400 dolar olup avrupa 400 euro olması gibi..

Firaristt

13.5.2015 15:07:39

+5
Oyunlar gerçekten kaliteli İçeriğe sahip olmalı ve uygun, erişilebilir fiyatlarla satılmalı. Yoksa korsan bitmez. Oyun 200 lira, online karakteri adam etmek için bile para harcaman gerekiyorsa, sistemde sıkıntılar varsa millet korsana yönelir. GTA V mesela. Serverlar rezalet. Single player gayet güzel çalışırken online'da yükleme ekranından bol bir şey yok. Yine para kazanmak için heist görevleri var ama kolay yoldan kart alıp zengin olabilirsiniz. Ne kadar GTA da olsa 150 lira ve üzeri edecek bir oyun değil. Ederi en fazla 80-100 lira. O bile ülkemiz için fazla ya neyse. Onu da geçtim, Assassin's Creed serisi. 40-50 lira ancak eder. Aynı oyun, farklı zaman ve mekanda oynamak işin 100 küsür lira ver, sonra ek paketlerle de 2 katını ver. Yok ya? Konsollarda bir de online oynamak için paralı üyeliğe ihtiyaç var. Korsan kullanmayın, bilinçli olun demek iş değil. 951TL asgari ücret olan ülkede 180 lira dersen bir oyuna o adam o oyunu oynamak istiyorsa gider korsan kullanır. Hiç kıvırmaya, oraya buraya çekmeye gerek yok. Yapsınlar 40 lira, gelirleri değişmez belki ama kat kat fazla satarlar ve devamlılık olur. İnsanları sömürmeye devam ettikleri sürece korsan bitmez.

emre1393

13.5.2015 15:03:34

+1
bire bir klonlamışlar cihazı, vay arkadaş, yazma koruması yok muymuş bunun.

Doom

13.5.2015 15:01:08

+1
https://dl.dropboxusercontent.com/u/49489545/hayda.swf

freshmind

13.5.2015 14:57:20

0
La bizim kardeşlik sistemine uçan tekme atmasında Sony

UltimateEchelon

13.5.2015 14:50:12

+1
Tam korsan sayılmaz aslında rasperry pi gerçekten ilginç bir cihaz böyle bir açıkta kullanılacağını tahmin edememişlerdir yeni bir gücelleme gelir daha sonra uzun bir süre yazılımsal açık bulup kırmaya çalışırlar ancak internet çağında o da işe yaramıyor sürekli sistem güncelleniyor .PS4 ancak bir çip yardımıyla kıralabilir diye düşünüyorum onun da çıkması yıllar alabilir.Mesela PS1-PS2 çok hızlı korsana yenik düşmüşken PS3 2010 yılına kadar dayanabilmişti.Yani, çıkışının dördüncü yılında ancak tam anlamıyla korsan oyun oynanıyordu.Ama bugün bile halen bazı PS3'ler kırılamıyor.Uzun lafın kısası korsan PS4 için daha çok zaman var basit buglarla bir ülkede korsan oynanıyor diye üzülmeye gerek yok

DJ Ten

13.5.2015 14:45:36

+2
Ulan milletin kafa hep üçkağıt'a çalışoyor :D adamlar korsanda kampanya bile yapmış 10 korsan oyun 100 dolar :D

Caped 117 Crusader

13.5.2015 14:40:35

-5
KİM NE DERSE DESİN XBOX

michael01

13.5.2015 14:30:00

+6
Neden Brezilya'da başladı sorusu aklıma geldi.1 saniye geçmeden cevap aklıma geldi. http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Sony_PS4_Brezilya_Satis_Fiyati_Uygun_Degil-42473.htm 2000 dolara yakın fiyata konsol satarsan.Adam korsan oyunu geç korsan ps4 bile yapar.

stun

13.5.2015 14:27:22

-2
bunun için önlem alınacaksa kardeşlik sistemi tamamen yok olabılır .. tamamen kırılmamış gibi gözüküyor bana ama bakalım..

MonacoDoom

13.5.2015 14:26:04

+1
PC'cilere korsancı diyen konsolcu veletleri alalım konuya.

xleonhart

13.5.2015 14:19:57

0
Zaten olmasi beklenen birseydi.

Megathrone26

13.5.2015 14:14:56

-1
quote:

Orijinalden alıntı: ReflexAction umarım sony bunun önüne geçer yoksa kardeşlik,secondary hesap vs. gibi herşeyi kapatır acımaz
aynen ya. hay ben bunların ne diyeyim ya offf

ReflexAction

13.5.2015 14:10:04

-1
umarım sony bunun önüne geçer yoksa kardeşlik,secondary hesap vs. gibi herşeyi kapatır acımaz

Source

13.5.2015 14:03:21

-1
Sony bakalım ne yapacak çok merak ediyorum. :)

Zarbo257

13.5.2015 13:59:36

+2
Ben internet var oldukça korsanın önüne geçebileceklerini sanmıyorum.Sonuçta teknoloji her geçen gün yenileniyor yeni şeylerde yeni açıklar demek ve bu açıkları bulup kullanacak kişiler daima olacak idam cezası bile gelse önüne geçemezler ucuz sirke baldan tatlıdır diye bi laf var.Sanırım brezilyada yüksek vergilerden dolayı bizim gibi faiş fiyattan oyun satılıyor PS4 de çok pahalıya satılmıştı orada e öyle olunca böyle oluyor işte.

Onurbozbyk

13.5.2015 13:56:50

+2
quote:

Orijinalden alıntı: weNM 2015 yılındayız, artık kimse herhangi bir piyasaya sürülmüş donanımı veya yazılımı ne yaparsa yapsın koruyamaz.

Bu işler artık öğretilmekle olur, eğer oyun mu oynamak istiyorsun arkadaşım bu adamları desteklemen gerekiyor ki bir sonraki oyunu yapabilsinler. Ancak böyle bu işin önüne geçersin, bu bilinci vermen lazım.
Dediklerinize tamamen katılıyorum. Korsan mantığının kötü olduğunu anlatabilmek en sağlam çözüm gibi görünüyor. Umarım insanlar daha bilinçli hareket ederler

Galatas4ray

13.5.2015 13:56:48

+1
Oyun fiyatlarından çok içler acısı olan durum serverlerin durumu bir oyuna ek paketleriyle birlikte 400 450 tl para veriyorsun serverler o kadar kalitesiz ve yetersizki pingden lagdan oynayamıyor insan üstelik türkçe dil seçeneğide yok seslendirme demiyorum bari yazılar türkçe olsa.Hep orjinal aldıkta ne oluyor. Böyle bişe çıksın ilk ben yaptırrım bundan sonra korsan arkadaş başka çare yok.

Trapdoor

13.5.2015 13:56:45

0
Anlaşıldı, SONY paylaşım sistemini kapatacak.

weNM

13.5.2015 13:48:52

+10
2015 yılındayız, artık kimse herhangi bir piyasaya sürülmüş donanımı veya yazılımı ne yaparsa yapsın koruyamaz. Bu işler artık öğretilmekle olur, eğer oyun mu oynamak istiyorsun arkadaşım bu adamları desteklemen gerekiyor ki bir sonraki oyunu yapabilsinler. Ancak böyle bu işin önüne geçersin, bu bilinci vermen lazım.

le_tatative

13.5.2015 13:46:59

0
Uu
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
PlayStation 4
+ TAKİBE
AL
143 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız