Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Need for Speed Payback Çıkış Tarihi, Duyuru Fragmanı ve Detaylar

 
   Electronic Arts ve Ghost Games, Need for Speed serisinin en yeni oyunu Need for Speed Payback'i resmi olarak duyurdu. Need for Speed: Payback 10 Kasım'da PlayStation 4, Xbox One ve PC için çıkış yapacak. 
 
   Need for Speed: Payback için yayınlanan resmi tanıtım yazısı şu şekilde: 
 
   NEED FOR SPEED: PAYBACK HAKKINDA
 
   Dünyanın en çok satan video oyun serilerinden biri olan Need for Speed™, yeni sürüş aksiyonu Need for Speed Payback ile bomba gibi bir dönüş yapıyor.
 
 
 
   Fortune Valley’nin yer altı dünyasında, bir ihanetle bölünen ekibiniz, şehirdeki kumarhanelere, suçlulara ve aynasızlara hükmeden adi karteli, yani Kasa’yı devirmek için intikam arayışıyla tekrar bir araya geliyor. Bu yozlaşmış kumarcılar cennetinde bahisler yüksek oynanır ve Kasa her zaman kazanır. Yarışçı Tyler, Şovmen Mac ve Dümenci Jess’in dünyasına dalın, birbirinden zorlu ve farklı etkinliklerde direksiyon sallayın. Valley’deki yer altı dünyasının saygısını kazanıp Kasa’yı devirecek o son yarışta yer almak için her sürücünün yarışlara katılması, görevleri tamamlaması ve meydan okumalara karşılık vermesi gerekiyor.  
 
 
   Yaptığınız her şeyin merkezinde arabanız yer alır. Daha önce hiç olmadığı kadar güçlü performansa ve görsel modifikasyonlara sahip özgün araçlar tasarlayın. Efsanevi polis kapışmalarının hararetinden güç bela sıyrılırken aracınızın sınırlarını zorlayın. Yollarda ya da yolların dışında; kanyonların, çöllerin, dağların ve şehrin ortasında diğerleriyle kafa kafaya yarışın. Kazancınızı katlayacak olan tüm etkinlik, mücadele ve görevlere fazladan oyun içi para birimi yatırın ve bahisleri artırın. Her şeyinizi de kaybedebilirsiniz tabii. Autolog önerileri üzerinden arkadaşlarınızla ve -bir ilk olarak- potansiyel rakiplerinizle bağlantı kurup yarışın. Puan tablonuzda sizinle aynı yetenek seviyesinde olan diğer oyuncular görüntülenir, böylece dünya genelinde nasıl bir sıralamanız olduğunu görebilirsiniz. 
 
   Akıl almaz soygun görevleri ve muhteşem araba mücadelelerinden, dudak uçuklatacak manzaralara kadar her şeyiyle adrenalin dolu sürüş aksiyonu fantezisi Need for Speed™ Payback, sizlere heyecandan koltuğunuzda duramayacağınız anlar yaşatacak. 
 
 
 
   KİLİT ÖZELLİKLER 
 
• Hurdadan Canavara: Need for Speed Payback’de yaptığınız her şeyin merkezinde arabanız vardır. Race, Drift, Off-Road, Drag ve Runner olmak üzere her biri birbirinden farklı beş yarış klasmanında aracınıza sonu gelmez ince performans ayarları çekin ve tüm yarış, görev ve meydan okumalarda rakiplerinize zor anlar yaşatın. Dünyanın farklı yerlerinde kaderine terk edilmiş arabaları keşfedin ve hayalinizdeki mükemmel arabayı sıfırdan inşa edin. Yedek parça piyasasındaki en gösterişli parçaları kazanın, satın alın, toplayın ve birden çok arabayı ustalıkla modifiye ederek onlardan mükemmel sürüş makineleri yaratın.
 
• Bu sürüş aksiyonu fantezisini sonuna kadar yaşayın: Oynanabilir üç farklı karakterle her an patlamaya hazır aksiyon dolu bir maceraya atılın; bu üç karakterin her biri birbirinden farklı, ancak hepsinin amacı aynı: İntikam. Tyler, Mac ve Jess tüm zıtlıklarına karşın mücadeleyi dengelemek için bir araya geliyor ve Kasa’yı devirecek olan son yarışa katılıyor. Her zaman tırmanan bir gerilimle polislerle kapışın; şehirde rakiplerinizle yarışın; dağlar, kanyonlar ve çöller arasında yolda ya da yol dışında direksiyon sallayın.
 
•Yüksek bahis rekabeti: Her şeyiyle yepyeni Riske Karşı Ödül oyun deneyimiyle, hızınızı alın ve büyük kazanın. Yüksek gerilimli polis kovalamacaları geri döndü; yani kaybedecek çok şey var. Campaign etkinliklerinde şöhretinizi riske atarak Autolog önerileri aracılığıyla arkadaşlarınıza veya potansiyel rakiplerinize meydan okuyun ya da klasik çevrimiçi puan tablolarında kafa kafaya yarışın. 

Bu haberin bağlantısı
URL
Need for Speed Payback Electronic Arts Ghost Games
MSI, Yeni Gaming Masaüstü Serisini Duyurdu: Infinite BSC Takipçilerini Mumya Ön Gösterimine Götürüyor!
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

22.2.2018 00:37:29

0
Ps3 e çıkacakmı

BSC Misafiri

4.6.2017 23:33:48

0
quote:

Orjinalden alıntı: Sgt.Panda
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: Sgt.Panda
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Fragmanın Hızlı ve Öfkeliye benzediğini düşünen bir ben miyim acaba. Dom un ön kaldıran arabası da tesadüf mü?
Dom'un 69 Charger'ı ile 65 Mustang'i ayırt edemeyen birinden yarış oyunu eleştirisi duymak ilginç geldi.
Aracın aynılığından bahsetmiyorum, yorumu anlayamayıp yorum yapmanda bana ilginç geldi. Fragmanın Hızlı ve Öfkeliyi anımsattığını söylüyorum. Yorumu anlayıp cevap verseydin keşke, sende haklısın ayırt edemiyorsun söylenmek isteneni.
Söylenmek isteneni gayet iyi anladım yorumu ilk okuduğumda. Fragmanın neyi anımsattığını da biliyorum. Onun hakkında yorum yapmamamın sebebi onda yanlış bir şey olmamasıydı. Keşke sen de bunu anlasaydın...
Ayılınca tekrar gel sen hocam.

Bloodeyee

4.6.2017 20:16:50

0
Trailer'i güzel yapmışlar. Okuduğum bir habere göre oyunda 3 farklı karakteri kontrol edecekmişiz. Ayrıca birçok yeni modifikasyon yapabilecekmişiz. Fragman bana az da olsa Need for Speed Run'ı anımsattı, o oyunun yarış mekaniklerini sevmiştim. Umarım en son çıkan oyundan daha kalitelo bir oyun sunarlar.

Sgt.Panda

4.6.2017 16:17:13

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: Sgt.Panda
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Fragmanın Hızlı ve Öfkeliye benzediğini düşünen bir ben miyim acaba. Dom un ön kaldıran arabası da tesadüf mü?
Dom'un 69 Charger'ı ile 65 Mustang'i ayırt edemeyen birinden yarış oyunu eleştirisi duymak ilginç geldi.
Aracın aynılığından bahsetmiyorum, yorumu anlayamayıp yorum yapmanda bana ilginç geldi. Fragmanın Hızlı ve Öfkeliyi anımsattığını söylüyorum. Yorumu anlayıp cevap verseydin keşke, sende haklısın ayırt edemiyorsun söylenmek isteneni.
Söylenmek isteneni gayet iyi anladım yorumu ilk okuduğumda. Fragmanın neyi anımsattığını da biliyorum. Onun hakkında yorum yapmamamın sebebi onda yanlış bir şey olmamasıydı. Keşke sen de bunu anlasaydın...

ouz1806

4.6.2017 14:28:10

+1
Yemişim özünü, önemli olan oynadığımda oyun bana keyif verip kafa yapıyor mu ben ona bakarım , bilmiş bilmiş konuşup durmayın

BSC Misafiri

4.6.2017 11:48:16

0
quote:

Orjinalden alıntı: Sgt.Panda
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Fragmanın Hızlı ve Öfkeliye benzediğini düşünen bir ben miyim acaba. Dom un ön kaldıran arabası da tesadüf mü?
Dom'un 69 Charger'ı ile 65 Mustang'i ayırt edemeyen birinden yarış oyunu eleştirisi duymak ilginç geldi.
Aracın aynılığından bahsetmiyorum, yorumu anlayamayıp yorum yapmanda bana ilginç geldi. Fragmanın Hızlı ve Öfkeliyi anımsattığını söylüyorum. Yorumu anlayıp cevap verseydin keşke, sende haklısın ayırt edemiyorsun söylenmek isteneni.

BSC Misafiri

4.6.2017 11:47:48

0
quote:

Orjinalden alıntı: Sgt.Panda
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Fragmanın Hızlı ve Öfkeliye benzediğini düşünen bir ben miyim acaba. Dom un ön kaldıran arabası da tesadüf mü?
Dom'un 69 Charger'ı ile 65 Mustang'i ayırt edemeyen birinden yarış oyunu eleştirisi duymak ilginç geldi.
Fragmanın Hızlı ve Öfkeliye benzerliğinden bahsediliyor. Dom un arabasının aynılığından değil, bu nasıl bir ön yargı böyle. Ayırt edemedin mi?

Bullseye_00

4.6.2017 11:36:42

+1
Sürüş dinamiklerini değiştirmedikleri sürece daha ileri gidemezler hatta günden güne gerilerler. FH3 gibi bir rakibin varsa hele en azından onun seviyesinde bir şeyler yapamıyorsan hiç çıkartma piyasaya.

Project Scorpio

4.6.2017 09:57:25

+2
Crew'e güzel bir oyun diyen adamla yarış oyunu tartışmam ben sana çöplerle mutluluklar.

Dhalsim

4.6.2017 09:26:00

0
NFS 2 SE ilk aldığım oyundur..NFS tarihini iyi bildiğimi düşünüyorum.Split screen olmayan yarış oyunu oyun değildir..Her parkuru bambaşka olmayan yarış oyunu da oyun değildir..Modifiye sonradan eklendi, çok güzel yapmışlardı modifiye sistemini ama şart değil..Modlar da çok önemli basit ve eğlenceli modlar varken alengirli modlar yarış oyununu baltalar..çocuk kafası neden hoşlanıyorsa o mod eklenmeli..hikaye olsun mu olmasın mı..yarış oyununa hikaye koyunca zorlama bir hikaye olması kaçınılmaz. İlla hikaye koyacaksak yine basit ama vurucu olmalı..müzik de çok önemli..hala açar dinlerim nfs 2 se Ost'lerini..Juiced oyunu da çok iyiydi bak .Yarışın amacı rakibini geçmek. Rakibini, arkadaşını geçtiğinde mutlu olmuyorsan zaten yarış oyunu oynamanın hiç bir güzelliği olamaz.Tertemiz yarışçı ruhunuzu 5.vitese takın ve dikiz aynasında uzaklaşanları seyre dalın

Sgt.Panda

4.6.2017 03:18:37

0
quote:

Orjinalden alıntı: safüzyon
quote:

Orijinalden alıntı: alican88

sizin soylediklerinizle alakasi yok nfs yi nfs yapan undergraund falanda degil hocam nerden ciakrdiniz bunu:) nfs efsanesi 1994 yilinda baslamis egzotik araclarla yuksek hiz tutkusunu yollara tasimistir..efsane seri 2 ile devam etmis 3 te ise nirvanaya ulasmistir :) ondan sonra ne alaka ise modifiye cilginligi baslamis abidik gubidik peugeot gibi sokak arbalarini modifiye edip etap yarislarina cevrilmistir..evet oyun tutup cok satmistir basarili olmustur buna sozum yok ama undergraund 2 ve most wanted dan sonra shift gibi sacmaliklarla pist denemeleri yapmistir..ondan sonra ozune donmek istemistirki bunu hot pursuit ile tekrar denemistir..kisaca nfs yi son zamanlarda nfs yapan rivalsti..simdi seri koklerine dogru gidiyor tabi modifiyecilerde unutulmamis..ama tekrar ediyorum nfs demek lamborghini,ferrari gibi egzotik araclarla polise meydan okuyup hiz hissini sonuna kadar yasamaktir.. :)
Rivals mı hocam allahın askına o oyunun ismi bile geçmedi bende nfs ilk oyunlarından beridir oynuyorum ama ilk oyunları nfs nfs yapmadı bana kalırsa tabi sizin fikriniz saygı duyarım ana ileride underground devam niteliginde bir oyun yaparlarsa ne kadar ilgi ile karşılacağını görünce anlarsınız
Yanılıyorsunuz. NFS'i NFS yapan ilk oyunlarıdır. O zamanki moda extreme modifiyelere geçtiğinde Underground serisini çıkardılar, basit olarak ortama ayak uydurmak için. Talep meselesi tabii ki.

safüzyon

3.6.2017 23:27:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: alican88

sizin soylediklerinizle alakasi yok nfs yi nfs yapan undergraund falanda degil hocam nerden ciakrdiniz bunu:) nfs efsanesi 1994 yilinda baslamis egzotik araclarla yuksek hiz tutkusunu yollara tasimistir..efsane seri 2 ile devam etmis 3 te ise nirvanaya ulasmistir :) ondan sonra ne alaka ise modifiye cilginligi baslamis abidik gubidik peugeot gibi sokak arbalarini modifiye edip etap yarislarina cevrilmistir..evet oyun tutup cok satmistir basarili olmustur buna sozum yok ama undergraund 2 ve most wanted dan sonra shift gibi sacmaliklarla pist denemeleri yapmistir..ondan sonra ozune donmek istemistirki bunu hot pursuit ile tekrar denemistir..kisaca nfs yi son zamanlarda nfs yapan rivalsti..simdi seri koklerine dogru gidiyor tabi modifiyecilerde unutulmamis..ama tekrar ediyorum nfs demek lamborghini,ferrari gibi egzotik araclarla polise meydan okuyup hiz hissini sonuna kadar yasamaktir.. :)
Rivals mı hocam allahın askına o oyunun ismi bile geçmedi bende nfs ilk oyunlarından beridir oynuyorum ama ilk oyunları nfs nfs yapmadı bana kalırsa tabi sizin fikriniz saygı duyarım ana ileride underground devam niteliginde bir oyun yaparlarsa ne kadar ilgi ile karşılacağını görünce anlarsınız[:'(]

Nalettin

3.6.2017 23:09:24

0
quote:

Orjinalden alıntı: flonky Bana göre tralier başarısız oyun daha kötü geleceği belli. Sene 2000 hala nfs high stakesın üstüne katıp oyun yapamadılar. Pc de yine nfs porche unleshad iyiydi. Belki nfs ndgrnd 1 biraz eklendi ama oda oyun dinamikleri beni tatmin etmedi.
Şu giriş videosundaki hava bile bir daha gelemez ya. Ne oyundu be... https://youtu.be/CqSgIzglbSE

alican88

3.6.2017 22:01:21

0
quote:

Orijinalden alıntı: safüzyon

Alakası bile yok dediklerinizle bütün oyunlarının satış oranlarına teker teker bakarsanız underground serisi ile most wanted serisinin kopya ve orijinal satış rakamları öbür oyunlarından baya bir yüksektir nfs başlangıç oyunları öyle olabilir ama o şartlarda o yılları teknolojisi ile modifiye veya başka bir seçenek sunmalarını o zamanlarda bekleyemezsiniz ileriki zamanlarda underground ile büyük bir değişim yaşadı ve bence nfs ismini nfs yapan nfs underground 1 sürümüdür bir çok oyunada zamanında ışık tutmuştur[:'(]
sizin soylediklerinizle alakasi yok nfs yi nfs yapan undergraund falanda degil hocam nerden ciakrdiniz bunu:) nfs efsanesi 1994 yilinda baslamis egzotik araclarla yuksek hiz tutkusunu yollara tasimistir..efsane seri 2 ile devam etmis 3 te ise nirvanaya ulasmistir :) ondan sonra ne alaka ise modifiye cilginligi baslamis abidik gubidik peugeot gibi sokak arbalarini modifiye edip etap yarislarina cevrilmistir..evet oyun tutup cok satmistir basarili olmustur buna sozum yok ama undergraund 2 ve most wanted dan sonra shift gibi sacmaliklarla pist denemeleri yapmistir..ondan sonra ozune donmek istemistirki bunu hot pursuit ile tekrar denemistir..kisaca nfs yi son zamanlarda nfs yapan rivalsti..simdi seri koklerine dogru gidiyor tabi modifiyecilerde unutulmamis..ama tekrar ediyorum nfs demek lamborghini,ferrari gibi egzotik araclarla polise meydan okuyup hiz hissini sonuna kadar yasamaktir.. :)

Sgt.Panda

3.6.2017 21:38:35

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Fragmanın Hızlı ve Öfkeliye benzediğini düşünen bir ben miyim acaba. Dom un ön kaldıran arabası da tesadüf mü?
Dom'un 69 Charger'ı ile 65 Mustang'i ayırt edemeyen birinden yarış oyunu eleştirisi duymak ilginç geldi.

safüzyon

3.6.2017 21:27:58

0
quote:

Orijinalden alıntı: alican88

bu dedigini burda anlayacak sinirli sayida 80 lerde dogmus 94-00 arasinda ilk 3 oyunla fazlaca hasir nesir olmus az sayida kisiyiz malesef..yeni nesil gencler yuzunden ve istekleri yuzunden nfs serisi uzun suredir iki arada bir derede kaliyor..run,hot pursuit,rivals ile iste ozune donuyor derken araya sikistirdiklari abidik gubidik oyunlarla istekleri karsilamak adina sacmaliyorlar istekleride karsilayamiyorlar..umarim tekrar ilk 3 oyun tadinda en azindan hot pursuit tadinda bir oyun oynariz..
Alakası bile yok dediklerinizle bütün oyunlarının satış oranlarına teker teker bakarsanız underground serisi ile most wanted serisinin kopya ve orijinal satış rakamları öbür oyunlarından baya bir yüksektir nfs başlangıç oyunları öyle olabilir ama o şartlarda o yılları teknolojisi ile modifiye veya başka bir seçenek sunmalarını o zamanlarda bekleyemezsiniz ileriki zamanlarda underground ile büyük bir değişim yaşadı ve bence nfs ismini nfs yapan nfs underground 1 sürümüdür bir çok oyunada zamanında ışık tutmuştur[:'(]

TeNNiSeR

3.6.2017 21:06:36

0
Dün facebook da görmüştüm videosunu, uzun zaman sonra bir nfs serisi iyi olur diye düşünüyorum..

Sgt.Panda

3.6.2017 21:05:04

0
quote:

Orjinalden alıntı: Nerding_Gamers Alakası yok? Trailer'da 3 kelimeden biri "your crew", isim benzerliğinden bahsetmiyorum, tonlarca nfs oyununda 1 tane ekip muhabbeti geçmemişken şimdi bu muhabbete girmeleri sence de komik değil mi? Crew'in oyuncuya verdiği özgürlüğü veren 1 tane daha yarış oyunu hatırlamıyorum, o çok övdüğün nfs'lerde daha yoldan dışarı çıkamıyorsun. Ayrıca o da var, araç türleri de Crew'den aparma, nfs hayatında arabaları offroad, supercar vs. diye sınıflandırdı mı şu an bunu yapıyor(tam crew'in sınıflandırma şeklinde bir de)? Evet Crew gayet güzel bir oyun, evet mekanikleri en iyisi değil(nfs de değil, bu oyunlar arcade, simülasyon istiyorsan git Project Cars oyna) ama en azından nfs'nin yıllardır yanlış yaptığı birçok şeyi doğru yapıyor. Project Cars'ından ETS'sine, Crew'inden Grid'ine piyasadaki yarış oyunlarının %80'ini(konsolum yok, Horizon 3'ü de daha denemedim) oynadım, oynuyorum. Bence bilmediği şeyler hakkında konuşan sensin.
"Crew'in oyuncuya verdiği özgürlüğü veren 1 tane daha yarış oyunu hatırlamıyorum" demişsin. TDU2'yi hatırlatma gereği duydum birden.

Nerding_Gamers

3.6.2017 19:14:39

0
Alakası yok? Trailer'da 3 kelimeden biri "your crew", isim benzerliğinden bahsetmiyorum, tonlarca nfs oyununda 1 tane ekip muhabbeti geçmemişken şimdi bu muhabbete girmeleri sence de komik değil mi? Crew'in oyuncuya verdiği özgürlüğü veren 1 tane daha yarış oyunu hatırlamıyorum, o çok övdüğün nfs'lerde daha yoldan dışarı çıkamıyorsun. Ayrıca o da var, araç türleri de Crew'den aparma, nfs hayatında arabaları offroad, supercar vs. diye sınıflandırdı mı şu an bunu yapıyor(tam crew'in sınıflandırma şeklinde bir de)? Evet Crew gayet güzel bir oyun, evet mekanikleri en iyisi değil(nfs de değil, bu oyunlar arcade, simülasyon istiyorsan git Project Cars oyna) ama en azından nfs'nin yıllardır yanlış yaptığı birçok şeyi doğru yapıyor. Project Cars'ından ETS'sine, Crew'inden Grid'ine piyasadaki yarış oyunlarının %80'ini(konsolum yok, Horizon 3'ü de daha denemedim) oynadım, oynuyorum. Bence bilmediği şeyler hakkında konuşan sensin.

Project Scorpio

3.6.2017 18:47:44

0
Kardeş sen yarış oyunu yorumu yapma bir zahmet oyunun The Crew ile alakası olmadığı gibi o çöpü övende ilk defa görüyorum. NFS sana fazla gelir The Crew 2 yi bekle sen.

BSC Misafiri

3.6.2017 18:27:29

+4
quote:

Orjinalden alıntı: flonky Bana göre tralier başarısız oyun daha kötü geleceği belli. Sene 2000 hala nfs high stakesın üstüne katıp oyun yapamadılar. Pc de yine nfs porche unleshad iyiydi. Belki nfs ndgrnd 1 biraz eklendi ama oda oyun dinamikleri beni tatmin etmedi.
Ne boş adamsınız ya ne varmış şu koyduğun oyunda da 17 yıldır üstüne bişey katılamamışmış.eleştireceksiniz biraz mantıklı olun

BSC Misafiri

3.6.2017 18:27:01

0
Bazı arkadaşlar Underground/Most Wanted benzeri NFS isteyenleri yalnış anlıyor sanırım. Biz serinin ilk oyunu Most Wanted olduğu için Most Wanted gibi bir oyun istemiyoruz, serinin en iyi oyunu Most Wanted olduğu için istiyoruz. Süper arabalı uçmalı kaçmalı yığınla oyun var. Sokak yarışı olan Bir Midnight Club vardı, o seri bitti, bir de NFS var.

A Lifetime

3.6.2017 17:11:43

0
hiç biz zaman trailerdeki gibi oyun göremedikki açın THE CREW trailerine bakın bide oyuna girin.

yerdavader

3.6.2017 17:01:55

0
Need for speed fast and forrios olarak değiştirilsin adi.

resh_aykut

3.6.2017 16:14:13

0
Ben de gözüm gibi baktığım arabamla anahtarına yarışa girmiştim ama kesin kazanırım gözüyle bakıyordum. Harita yağmurluydu ve alışık olmadığım bir mapti. Adam fark attı bana bitiş çizgisine gelmeden hızla güç kablosunu çıkarttım ama yenilmiş sayıldım ne üzülmüştüm :D O kadar modifiye yap arabayı kaybet.. Keşke böyle özellikler nfs de de olsa. Carbondan sonraki hiç bir oyun beni sarmadı zaten. Bu saatten sonra da serinin düzeleceğini sanmıyorum pek.

GT_55

3.6.2017 16:12:22

0
Driveclub tam bir eski nfs oyunları havasındaydı. Sadece polisi yoktu. Onun dışında bir çok noktada benzerlik vardı.

Holy Templar

3.6.2017 15:22:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: resh_aykut Bir zamanlar juiced diye bir oyun vardı.En keyif aldığım yarış oyunlarından biri diyebilirim. Arabanın anahtarına bile bahse girebiliyordun.Yarışı kaybedince gözün gibi baktığın araba elinden gidiyordu. Yıl 2017 , EA hala nfs serisini şöyle basit, eğlenceli özelliklerle adam edemedi...
aynen çok güzel oyundu.senin dediğin anahtarına yarışta hiç unutmadığım bir olay vardı o zamanlara ps2'de oynuyordum oyunu.anahtarına yarışa geldim en güçlü arabamla her türlü yarışı kazanıcam yarış çizgisini gördüm elektrik git-gel yaptı ben dondum kaldım.oyunu tekrar başlattım yenilmiş sayılmıştım ve o arabayı kaybetmiştim. birde manevra bölümleri güzeldi,çok eğlenceliydi oynaması.

Nerding_Gamers

3.6.2017 15:21:51

0
Evet Çok Crew ve The Run çakması bir oyun gibi duruyor, ama kotarırlarsa Crew de The Run da güzel oyunlardı, ortaya güzel bir şey çıkabilir, içerik hırsızlığı Ubisoft'u bağlar, karşımıza güzel bir oyun çıkarsa ben okeyim.

alican88

3.6.2017 15:19:57

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Sgt.Panda NFS III'ü hala unutamam mesela, benim için en iyi Need for Speed'dir ilk Hot Pursuit. Yıllardır öyle bir oyun bekliyorum. Tam Rivals ile özüne dönüyor derken adamlar araçlara özel güçler ekledi iş çığırından çıktı. Ghost Games'ten de öyle bir oyun beklemiyorum artık maalesef. Artık yapacak bir şey kalmadı. En azından yeni oyun her 2 tarafı da memnun etmeye yönelik gibi duruyor. Stratosphere Tower yüksekliğinde fiyatlar da düşünce alacağız artık.
kesinlikle katiliyorum nfs3 harikaydi..lamborghini sevgim o oyunda baslamisti..rivals en azindan eski oyunlara daha yakindi ve ps4 te platinledigim 5 oyundan 1 idir..umarim memnun edilen hot pursuit tarafinda agir basar..

BulutKedisi

3.6.2017 15:16:08

+1
Bana göre tralier başarısız oyun daha kötü geleceği belli. Sene 2000 hala nfs high stakesın üstüne katıp oyun yapamadılar. Pc de yine nfs porche unleshad iyiydi. Belki nfs ndgrnd 1 biraz eklendi ama oda oyun dinamikleri beni tatmin etmedi.

Sgt.Panda

3.6.2017 15:15:52

+1
NFS III'ü hala unutamam mesela, benim için en iyi Need for Speed'dir ilk Hot Pursuit. Yıllardır öyle bir oyun bekliyorum. Tam Rivals ile özüne dönüyor derken adamlar araçlara özel güçler ekledi iş çığırından çıktı. Ghost Games'ten de öyle bir oyun beklemiyorum artık maalesef. Artık yapacak bir şey kalmadı. En azından yeni oyun her 2 tarafı da memnun etmeye yönelik gibi duruyor. Stratosphere Tower yüksekliğinde fiyatlar da düşünce alacağız artık.

alican88

3.6.2017 15:07:32

+3
quote:

Orijinalden alıntı: Sgt.Panda Burada hala bir sürü insanın anlamadığı çok büyük bir sorun var. Need for Speed'in özü UNDERGROUND SERİSİ DEĞİLDİR, MOST WANTED'DA DEĞİLDİR. Hot Pursuit'tir, High Stakes'tir. Sizin NFS 2015 trailer'ında adamlar özüne dönüyor demeniz tamamiyle yanlıştır. Oyunun ASIL ÖZÜ Rivals'tı, Hot Pursuit'ti. Ama bu nesil bunu hala kavrayamadı...
bu dedigini burda anlayacak sinirli sayida 80 lerde dogmus 94-00 arasinda ilk 3 oyunla fazlaca hasir nesir olmus az sayida kisiyiz malesef..yeni nesil gencler yuzunden ve istekleri yuzunden nfs serisi uzun suredir iki arada bir derede kaliyor..run,hot pursuit,rivals ile iste ozune donuyor derken araya sikistirdiklari abidik gubidik oyunlarla istekleri karsilamak adina sacmaliyorlar istekleride karsilayamiyorlar..umarim tekrar ilk 3 oyun tadinda en azindan hot pursuit tadinda bir oyun oynariz..

Sgt.Panda

3.6.2017 14:49:36

+2
Burada hala bir sürü insanın anlamadığı çok büyük bir sorun var. Need for Speed'in özü UNDERGROUND SERİSİ DEĞİLDİR, MOST WANTED'DA DEĞİLDİR. Hot Pursuit'tir, High Stakes'tir. Sizin NFS 2015 trailer'ında adamlar özüne dönüyor demeniz tamamiyle yanlıştır. Oyunun ASIL ÖZÜ Rivals'tı, Hot Pursuit'ti. Ama bu nesil bunu hala kavrayamadı...

muratoloji64

3.6.2017 14:34:39

0
Fragman dandirik oyunla ne alakasi var film fragmani gibi

İdrak İstimlak

3.6.2017 14:32:30

+1
The Run gibi serinin belkide en çöp oyununu ki, 2.5 saatte biten bir oyundu, öven bir topluluğun yeni oyundan beklentileri konusunda ciddi bir algı içine girmek büyük hata olur. Evet Underground, Most Wanted 2005 çok güzel oyunlardı ama asla ilk 3 oyun gibi olamadılar. Ben de şahsen eğer NFS adına güzel bir şeyler olacaksa ilk 3 oyun gibi bir konseptin üzerine inşa edilmesini arzu ederim. Birbirinden farklı mekanlara, ülkelere, fantastik gerçek üstü ortamlara bizi götürecek, egzotik araçlarla çekişmeli yarışlar olsun isterim. Millet modifikasyon, özelleştirme ile kafayı bozmuş, öbürü çıkar yarış oyununda hikaye olsun ister, biri illaki açık dünya olsun der ki nedir bu açık dünya sevdası anlamış değilim. Kısacası artık bu seri adam olmaz arkadaş...

Lyc

3.6.2017 14:27:45

0
Güzele benziyor bakacaz

BSC Misafiri

3.6.2017 14:00:16

0
quote:

Orjinalden alıntı: Project Scorpio
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Fragmanın Hızlı ve Öfkeliye benzediğini düşünen bir ben miyim acaba. Dom un ön kaldıran arabası da tesadüf mü?
Doğru tespit kardeş The Crew ile alakası yok oyunun.
Aynen bence de

Rindaman

3.6.2017 13:07:23

0
Ben size oyun mekaniklerini anlatayım. Yarışa başlayacaksınız bir sürü araba arasından en öne geçeceksiniz diğerleri hep arkanızda, hiç fark açamayacaksınız. Siz arkaya düşeceksiniz ne hikmetse diğerlerine hemen yetişeceksiniz. Çok hızlı giderseniz oyunu takip edemeyeceksiniz. O kadar çok tur atmanız gerekecek ki kusacaksınız. Fast & Furious karması bir şey olabilir.

SPHAR3X

3.6.2017 12:34:43

0
Tam NFS serisi düzeldi diyordum yine başladılar hızlı ve öfkeli moduna.Ya arkadaş sinematik sahneler izlemek açıkçası bu oyunda keyif vermiyor.İnsanlar ölümüne modifiye yapıp araçlarını istedikleri gibi kişiselleştirmek sonra bunu aralarında yapacakları yarışlarda sergilemek istiyor.Bunu anlamak çok mu zor?

jay jay justified

3.6.2017 12:31:24

+3
Genç nesil apaçi. Bu adamlar da maddi kaygılar ile arzular arasında kaldılar yıllarca. Bu gidişle kalmaya da devam ederler. 2017 yılında hızlı ve öfkeli izleyip kendinden geçen adam 90'ların sonunda veya 2000'lerin başında doğmuştur. Ben gerekeni yapıp atıyorum müziği, gerisini 80'lerde doğmuş nesil anlayacaktır;

alican88

3.6.2017 10:53:53

0
quote:

Orijinalden alıntı: bulkan Bu fragmandan yola çıkarak keskin hatlarla övmek de gömmek de yersiz şu an için. Ben kendimce genel bir değerlendirme yapmak istiyorum direkt yeni nfs ile alakalı olmadan. Bir kere 11 yıldır adam gibi nfs gelmiyor. Tek the run fena değildi ona iyi diyebilirim. 2002-2006 arasındaki underground 1-2, efsane most wanted & en son carbondan beri hiçbir nfsden keyif alamadım. Bunca yıllık nfs hasretinin hatırına nfs 2015e de bi şans verdim ama çok pişman oldum. Teknik sorunlardan sürüş dinamiklerine, sözde açık ama kapkaranlık ve kasvetli kapalı dünyasına, laf olsun diye koyulmuş polislere, sürekli yağmur yağmasından birçok araçta bazı modifiye parçalarının kilitli olmasına, neon ışığı olmamasına kadar tamamen hayal kırıklığı oldu. Aradakileri hiç saymıyorum bile. Sadece the run biraz iyiydi. EA in bünyesinde Blackbox firmasının yaptığı son nfs oyunuydu. Trailerda ghost denen salak firmayı görünce lanet okudum. Önünde daha 1,5 yıl önceki fiyasko varken tutup yine aynı firmaya EA in bunu yaptırması saçmalıktan başka birşey değil. Hiçbir beklentim yoktu, bi umut oyunu Ghost yerine Blackbox a yaptırmalarını hayal ediyordum sadece ama hiç olmayacak galiba artık. Umarım hatalardan ders alınmıştır, beni yanıltır. Verin bana BMW M3GTR mi Skyline ımı sokaklarda akıp gideyim. Alabildiğine modifiye olsun, underground 2 gibi. Neonundan arka ön farların yoğunluğuna, hidroliklere kadar ayarlayabilelim. Yok 3 farklı karaktermiş, yok offroad mış yok hurda toplamaymış yok süper arabalarmış zerre umurumda değil. Ha fizikler iyi olur, diğer özellikler de işin ekstrası olsun lafım yok. Efsane underground ile most wanted ögelerini bir araya getirsinler ya da onlardan birini günümüze uyarlayıp çıkarsınlar (remastered) fazlasıyla yeterli. Özellikle most wanted ve carbon un konsept yapım sürecindeki beta içerikleri muazzam. Final sürümde silinen bir sürü özellik, ara sahne, crew, karakter, görseller var. O döneme göre fazlaydı , donanım kısıtlamaları ve EA in baskısıyla şartlar onu gerektiriyordu. Seriyi efsane yapan kesinlikle Blackbox firmasıydı. Seri özünden şaştı saçmaladı gitti 11 yıldır. Ha madem yenilik olacak, tanıtımlardaki açık dünya ögeleri, aksiyonu sağlam sokak yarışları, adam gibi modifiye & kokpit kamerasıyla da desteklesinler. Herşey iyi hoş ama dediğim gibi ghost games i görünce zaten az olan hevesim iyice kaçtı. Bakalım hayırlısı. Umarım içimdeki nfs hasretine son veren, eski efsane dönemlerden de esintiler olan güzel bir oyun olur. Farklı karaktermiş görselmiş vb herşeyden önce oynanabilirlik gelir benim için, sürüş dinamikleri gelir. Evet arcade yarış bu simulasyon değil ama demek değil ki baştan savma fizikleri olsun son nfsler gibi. Hâlâ daha 2005 most wanted ı carbon u oynarım arada. Ondaki keyfi hiçbirinde bulamadım. Bu kadar içimi dökmüşken, güzel bir videoyla finali yapmak isterim. Bana göre video oyunları tarihinin gelmiş geçmiş en iyi introlarından biri;
iste sikinti burda basliyor.."nfs 2002-2006,undergraund,most wanted haricinde zevk almadim"diyorsunuz..halbuki bu oyunlarin hepsi nfs nin ozune terstti ama bu degisim begenildi ve tuttu ama ozunde nfs bunlar degildir..acin bakin 1995-2000 arasindaki ilk 3 oyuna efsane ve nfs odur..bmw skyline modifiyeli araclar ile sokaklarda degil,lamborghini,ferrari gibi super car lar ile arizona collerinde yada suzuka gibi kiraz agaclari arasinda polisleri atlatip adrenalin dibine vurmaktir..run,hot pursuit,rivals ile buna yaklasirlar iken gecen seneki oyunla yerin dibine girdiler gene..bunun sebebi de genc yeni nesil arkadaslarin underground istemelerinden kaynaklaniyordu ama nfs bu degildi..umarim tekrar koklere donus olur..

alican88

3.6.2017 10:45:48

0
oyun sonunda ozune donmeye basladi..surus dinamikleri iyi olursa tadindan yenmez..fragman beni heyecanlandirdi surus ile ilgili bir video gosterirlerse pre order yaparim..sonunda ozune dogru donen bir nfs sukur..

Project Scorpio

3.6.2017 10:45:21

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Fragmanın Hızlı ve Öfkeliye benzediğini düşünen bir ben miyim acaba. Dom un ön kaldıran arabası da tesadüf mü?
Doğru tespit kardeş The Crew ile alakası yok oyunun.

BSC Misafiri

3.6.2017 10:07:48

0
Fragmanın Hızlı ve Öfkeliye benzediğini düşünen bir ben miyim acaba. Dom un ön kaldıran arabası da tesadüf mü?

Ontwerper

3.6.2017 10:03:04

0
yalnız değilsin [:'(] özellikle tırın üstüne atlama sahnesi direkt hızlı ve öfkeliyi anımsattı.

Sgt.Panda

3.6.2017 03:19:31

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Fragmanın Hızlı ve Öfkeliye benzediğini düşünen bir ben miyim acaba. Dom un ön kaldıran arabası da tesadüf mü?
Dom 1969 model Dodge Charger kullanıyor. Videoda wheelie yapan araç 1965 Ford Mustang.

Lana-Del-Rey

3.6.2017 02:23:53

0
Raid car gelirse ve kokpit kamerası olmaz ise at çöpe gitsin.

BSC Misafiri

3.6.2017 01:54:27

0
Fragmanın Hızlı ve Öfkeliye benzediğini düşünen bir ben miyim acaba. Dom un ön kaldıran arabası da tesadüf mü?

BSC Misafiri

3.6.2017 01:01:19

0
quote:

Orjinalden alıntı: SeaHawk009 Most Wanted 2005'ten sonra benim için NFS serisi bitmiştir.
Carbon güzeldi.

gmssmg

2.6.2017 23:28:27

0
quote:

Orjinalden alıntı: Project Scorpio 269? fiyatı bahane edip oyunu alamayacak olanlar boşuna leş demesin şimdiden para biriktirmeye başlasın.
1 tl olsa yine almam.Leş oyun leştir.Fiyatıyla ilgisi yok.

BSC Misafiri

2.6.2017 23:03:01

0
Mis gibi The Crew kokuyor.

infazps4

2.6.2017 22:44:42

+1
quote:

Orjinalden alıntı: Sgt.Panda Herkes nedense 350Z'leri, 240Z'leri, R34'leri, Charger, Camaro'ları değil de Huayra BC, Regera'yı görmüş. Birisi Ghost ekibi oyuncuları kaale almıyor diyor. Adamlar alıyor da modifiyeyi getirdiler geri. NFS'in özü modifiye değildir, süperspor araçlar ile yarıştır onu da ekleyeyim. Artık millet objektif yorum yapamıyor nedense. Gameplay'e dair hiçbir şey yayınlanmadan "leş" damgasını da yapıştırmışsınız. Ben demiyorum ki oyun F&F'e benzemiyor, tam tersi 8'in hikayesine bile benzettim. Ancak aynı zamanda The Run havası da alıyorum ki bu çok hoş. Burada şu an kimse bu oyunun fizikleri hakkında yorum yapamaz gameplay yayınlanana kadar. Etraftan araç bulma olayı da Horizon'dan alıntı gibi olmuş bu arada. Açık konuşmak gerekirse de hikaye daha bu videodan Most Wanted'dan daha sağlam duruyor. MW'da hikayenin bana kalırsa tek iyi yanı en dipten en yukarı tırmanmaktı, zorlanarak. Onun dışında ilgi çekici bir yanı yoktu açıkçası.
mantıklı yorum yapan insanları görmek güzel +1

Sgt.Panda

2.6.2017 22:44:38

0
quote:

Orjinalden alıntı: bulkan Bu fragmandan yola çıkarak keskin hatlarla övmek de gömmek de yersiz şu an için. Ben kendimce genel bir değerlendirme yapmak istiyorum direkt yeni nfs ile alakalı olmadan. Bir kere 11 yıldır adam gibi nfs gelmiyor. Tek the run fena değildi ona iyi diyebilirim. 2002-2006 arasındaki underground 1-2, efsane most wanted & en son carbondan beri hiçbir nfsden keyif alamadım. Bunca yıllık nfs hasretinin hatırına nfs 2015e de bi şans verdim ama çok pişman oldum. Teknik sorunlardan sürüş dinamiklerine, sözde açık ama kapkaranlık ve kasvetli kapalı dünyasına, laf olsun diye koyulmuş polislere, sürekli yağmur yağmasından birçok araçta bazı modifiye parçalarının kilitli olmasına, neon ışığı olmamasına kadar tamamen hayal kırıklığı oldu. Aradakileri hiç saymıyorum bile. Sadece the run biraz iyiydi. EA in bünyesinde Blackbox firmasının yaptığı son nfs oyunuydu. Trailerda ghost denen salak firmayı görünce lanet okudum. Önünde daha 1,5 yıl önceki fiyasko varken tutup yine aynı firmaya EA in bunu yaptırması saçmalıktan başka birşey değil. Hiçbir beklentim yoktu, bi umut oyunu Ghost yerine Blackbox a yaptırmalarını hayal ediyordum sadece ama hiç olmayacak galiba artık. Umarım hatalardan ders alınmıştır, beni yanıltır. Verin bana BMW M3GTR mi Skyline ımı sokaklarda akıp gideyim. Alabildiğine modifiye olsun, underground 2 gibi. Neonundan arka ön farların yoğunluğuna, hidroliklere kadar ayarlayabilelim. Yok 3 farklı karaktermiş, yok offroad mış yok hurda toplamaymış yok süper arabalarmış zerre umurumda değil. Ha fizikler iyi olur, diğer özellikler de işin ekstrası olsun lafım yok. Efsane underground ile most wanted ögelerini bir araya getirsinler ya da onlardan birini günümüze uyarlayıp çıkarsınlar (remastered) fazlasıyla yeterli. Özellikle most wanted ve carbon un konsept yapım sürecindeki beta içerikleri muazzam. Final sürümde silinen bir sürü özellik, ara sahne, crew, karakter, görseller var. O döneme göre fazlaydı , donanım kısıtlamaları ve EA in baskısıyla şartlar onu gerektiriyordu. Seriyi efsane yapan kesinlikle Blackbox firmasıydı. Seri özünden şaştı saçmaladı gitti 11 yıldır. Ha madem yenilik olacak, tanıtımlardaki açık dünya ögeleri, aksiyonu sağlam sokak yarışları, adam gibi modifiye & kokpit kamerasıyla da desteklesinler. Herşey iyi hoş ama dediğim gibi ghost games i görünce zaten az olan hevesim iyice kaçtı. Bakalım hayırlısı. Umarım içimdeki nfs hasretine son veren, eski efsane dönemlerden de esintiler olan güzel bir oyun olur. Farklı karaktermiş görselmiş vb herşeyden önce oynanabilirlik gelir benim için, sürüş dinamikleri gelir. Evet arcade yarış bu simulasyon değil ama demek değil ki baştan savma fizikleri olsun son nfsler gibi. Hâlâ daha 2005 most wanted ı carbon u oynarım arada. Ondaki keyfi hiçbirinde bulamadım. Bu kadar içimi dökmüşken, güzel bir videoyla finali yapmak isterim. Bana göre video oyunları tarihinin gelmiş geçmiş en iyi introlarından biri;
Blackbox birkaç yıl önce kapandı.

infazps4

2.6.2017 22:35:57

+2
yine yalandan eleştirenler(maksat yorum olsun dikkat çekmek olsun),bilmişler,ukalalar,şahin apaçileri sallamış durmuş.

bulkane

2.6.2017 22:20:08

+1
Bu fragmandan yola çıkarak keskin hatlarla övmek de gömmek de yersiz şu an için. Ben kendimce genel bir değerlendirme yapmak istiyorum direkt yeni nfs ile alakalı olmadan. Bir kere 11 yıldır adam gibi nfs gelmiyor. Tek the run fena değildi ona iyi diyebilirim. 2002-2006 arasındaki underground 1-2, efsane most wanted & en son carbondan beri hiçbir nfsden keyif alamadım. Bunca yıllık nfs hasretinin hatırına nfs 2015e de bi şans verdim ama çok pişman oldum. Teknik sorunlardan sürüş dinamiklerine, sözde açık ama kapkaranlık ve kasvetli kapalı dünyasına, laf olsun diye koyulmuş polislere, sürekli yağmur yağmasından birçok araçta bazı modifiye parçalarının kilitli olmasına, neon ışığı olmamasına kadar tamamen hayal kırıklığı oldu. Aradakileri hiç saymıyorum bile. Sadece the run biraz iyiydi. EA in bünyesinde Blackbox firmasının yaptığı son nfs oyunuydu. Trailerda ghost denen salak firmayı görünce lanet okudum. Önünde daha 1,5 yıl önceki fiyasko varken tutup yine aynı firmaya EA in bunu yaptırması saçmalıktan başka birşey değil. Hiçbir beklentim yoktu, bi umut oyunu Ghost yerine Blackbox a yaptırmalarını hayal ediyordum sadece ama hiç olmayacak galiba artık. Umarım hatalardan ders alınmıştır, beni yanıltır. Verin bana BMW M3GTR mi Skyline ımı sokaklarda akıp gideyim. Alabildiğine modifiye olsun, underground 2 gibi. Neonundan arka ön farların yoğunluğuna, hidroliklere kadar ayarlayabilelim. Yok 3 farklı karaktermiş, yok offroad mış yok hurda toplamaymış yok süper arabalarmış zerre umurumda değil. Ha fizikler iyi olur, diğer özellikler de işin ekstrası olsun lafım yok. Efsane underground ile most wanted ögelerini bir araya getirsinler ya da onlardan birini günümüze uyarlayıp çıkarsınlar (remastered) fazlasıyla yeterli. Özellikle most wanted ve carbon un konsept yapım sürecindeki beta içerikleri muazzam. Final sürümde silinen bir sürü özellik, ara sahne, crew, karakter, görseller var. O döneme göre fazlaydı , donanım kısıtlamaları ve EA in baskısıyla şartlar onu gerektiriyordu. Seriyi efsane yapan kesinlikle Blackbox firmasıydı. Seri özünden şaştı saçmaladı gitti 11 yıldır. Ha madem yenilik olacak, tanıtımlardaki açık dünya ögeleri, aksiyonu sağlam sokak yarışları, adam gibi modifiye & kokpit kamerasıyla da desteklesinler. Herşey iyi hoş ama dediğim gibi ghost games i görünce zaten az olan hevesim iyice kaçtı. Bakalım hayırlısı. Umarım içimdeki nfs hasretine son veren, eski efsane dönemlerden de esintiler olan güzel bir oyun olur. Farklı karaktermiş görselmiş vb herşeyden önce oynanabilirlik gelir benim için, sürüş dinamikleri gelir. Evet arcade yarış bu simulasyon değil ama demek değil ki baştan savma fizikleri olsun son nfsler gibi. Hâlâ daha 2005 most wanted ı carbon u oynarım arada. Ondaki keyfi hiçbirinde bulamadım. Bu kadar içimi dökmüşken, güzel bir videoyla finali yapmak isterim. Bana göre video oyunları tarihinin gelmiş geçmiş en iyi introlarından biri;

Redshift

2.6.2017 21:40:53

0
Fragmanın içi boş

BlackBeasT

2.6.2017 21:17:00

0
R* GTA online üzerine çok yattı yoksa bu zamana kadar yeni Midnight Club gelirdi... Rip Midnight Club

MonitörKertenkelesi

2.6.2017 21:10:49

0
Videodan pek bir nane anlamadım. Ne oluyor ne olmuyor nasıl bir oyun bu çok çıkaramadım. Tanıtım videoları Run'ı andırıyor gibi ama videolar gerçekten kalitesiz. Off Road seçeneği olması enteresan, NFS'de hiç Off Road olmadı bildiğim kadarıyla. Benim için NFS Hot Pursuit 2010 ve Run gerçekten güzel oyunlardı bana göre. Aralardakiler de sadece kötü birer meze. Bu biraz Run tadı veriyor ki Run'da tek eksik serbest sürüşün olmamasıydı. Çünkü harika haritalar olan bir oyundu yazık oldu yarım kalması. Umarım güzel olur. Okununca senaryo eğlenceli gibi, eski arabaları bul yenile filan enteresan geldi.

pilotaFerrari

2.6.2017 20:59:27

+6
Most Wanted 2005'ten sonra benim için NFS serisi bitmiştir.

Project Scorpio

2.6.2017 20:45:55

+1
269₺ fiyatı bahane edip oyunu alamayacak olanlar boşuna leş demesin şimdiden para biriktirmeye başlasın.

BSC Misafiri

2.6.2017 20:30:56

0
Son çıkan çöp den sonra hiçmi hiç umudum kalmadı artık horizon serisi gibi yarış oyunu istiyoruz artık ya zaten piyasa çöp den geçilmiyor yazık nedim

kaand12@

2.6.2017 20:27:56

0
Dirt oynamaya devam. Nfs 2015 saçmalığına bişeyler ekleyeceklerse ben oynamam şahsen ama seveni çok tabii onuda göz ardı etmemek lazım. Bir kere son nfs oyununun sürüş dinamiklerini zerre beğenmedim. Sanki demişler al bunu klavye ile oyna sadece. Bu kadar mı yapay olur 2015 yılı oyunun fizikleri bu kadar yav.

Sgt.Panda

2.6.2017 20:26:55

+11
Herkes nedense 350Z'leri, 240Z'leri, R34'leri, Charger, Camaro'ları değil de Huayra BC, Regera'yı görmüş. Birisi Ghost ekibi oyuncuları kaale almıyor diyor. Adamlar alıyor da modifiyeyi getirdiler geri. NFS'in özü modifiye değildir, süperspor araçlar ile yarıştır onu da ekleyeyim. Artık millet objektif yorum yapamıyor nedense. Gameplay'e dair hiçbir şey yayınlanmadan "leş" damgasını da yapıştırmışsınız. Ben demiyorum ki oyun F&F'e benzemiyor, tam tersi 8'in hikayesine bile benzettim. Ancak aynı zamanda The Run havası da alıyorum ki bu çok hoş. Burada şu an kimse bu oyunun fizikleri hakkında yorum yapamaz gameplay yayınlanana kadar. Etraftan araç bulma olayı da Horizon'dan alıntı gibi olmuş bu arada. Açık konuşmak gerekirse de hikaye daha bu videodan Most Wanted'dan daha sağlam duruyor. MW'da hikayenin bana kalırsa tek iyi yanı en dipten en yukarı tırmanmaktı, zorlanarak. Onun dışında ilgi çekici bir yanı yoktu açıkçası.

BSC Misafiri

2.6.2017 19:58:21

0
Hiç kimse efsane bir oyun beklemesin.Hiç kimse kötü bir oyunda beklemesin.Bir oyun almak için o oyunun illa efsane mi olması gerekiyor ?? Ben indirimle alıcam oyuna kötü diyenlerde (daha şimdiden) ya korsandan ya da onlarda indirimden alacak elbet.

gmssmg

2.6.2017 19:51:20

0
Leşşşş

Gamermn

2.6.2017 19:32:24

0
Iyi olmayacakmis gibi gözüküyor

AppleFB

2.6.2017 19:15:00

0
Carbon un hikayesinden sonra artık sarmiyor

BSC Misafiri

2.6.2017 19:08:55

0
Oh bee The RUN 2 geliyor...Ondaki tadı versin yeterde artar bilee...

SkyTech74

2.6.2017 19:06:09

0
The Run 2 gibi bir oyun gelirse çok iyi olur. 2015 ve öncesi çıkan NFS oyunlarında hikaye olmadığı için baya bir sıkılmıştım.

GhostTurk61

2.6.2017 18:49:37

0
sanırım most wanted oynamaya devam edicem :D

chris92

2.6.2017 18:31:51

0
şu videoya göre güzel oyuna benziyor indirimlerde alınır güzel oyun olmuş bence

BSC Misafiri

2.6.2017 18:29:50

0
Torrentci tayfada suç yok asıl suçlu ea in çıkartığı her oyuna sazan gibi atlayanlar da,ea de nasılsa her oyunumuzu alıyolar diye uğraşıp güzel oyun yapalım demiyo

Teknolojist_44

2.6.2017 18:27:13

+1
Yeni bir NFS balonu olmaz umarım

gokhans19

2.6.2017 18:26:28

+2
Adına the run 2 demek daha doğru olur. The run ın havası var. O oyunu çok severek 2-3 defa bitirmiştim.

deadlight54

2.6.2017 18:26:12

+1
Sanki yeni NFS oyunun fragmanı değilde, Hızlı ve Öfkeli film fragmanı izliyormuş hissine kapıldım. Şu an ki izlenimlerim 'eh işte' gibi. Hemen oyunu gömmek yersiz diye düşünüyorum. Hele bir oynanış videosu gelsin bakarız.

Nalettin

2.6.2017 18:23:40

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Tırt gibin.
gibi mi?

Antikaruh

2.6.2017 18:20:15

+2
Şu frostbite sıktı. Seri üretim oyun çıkartan bir firmanın tek oyun motoru kullanmasının sonuçları bunlar. BF, Fifa, NFS, Dragon Age, Mass Effect... Her şeyin turuncuya çalması böyle ne bileyim bir dandik geliyor, çok fazla görmeye başladığımızdan ötürü.

CaSsErDoDo

2.6.2017 18:18:28

0
Bir önceki NFS gibi fiziklere sahip olursa geçmiş olsun.

Dark_Passenger47

2.6.2017 18:17:23

+1
Underground 2, Most Wanted, Carbon gibi oyun gelmeyecek heralde artık, bu oyun da tutmaz gibi geliyor bana

Project Scorpio

2.6.2017 17:29:17

0
Xbox One fiyatı açıklandı: Standart Edition: 269,25₺ EA Access ile 242,33₺ Deluxe Edition: 328,75₺ EA Access ile 295,88₺ Bakalım PS4 ve PC fiyatları ne olacak Deluxe Edition farkı; Need for Speed™ Payback - Deluxe Edition, High Roller Pack ve Platinum Car Pack ile birlikte gelir: High Roller Pack içeriği: • 3 güne kadar erken erişim • Henüz Yayınlanmamış Hikaye Görevi Paketi • Özel Deluxe Edition NOS boyası (5 arabaya uygulanabilir) • Özel Deluxe Edition Plakası • Özel Deluxe Edition Leaderboard simgesi • 5 Sevkiyat • %5 Şöhret Bonusu • Oyun içi satın alımlarında %10 indirim Platinum Car Pack içeriği: • Chevrolet Camaro SS 1967 • Dodge Charger R/T 1969 • Ford F-150 Raptor 2016 • Nissan 350Z 2008 • Volkswagen Golf GTI Clubsport 2016 • Özel Platinum Blue Tire Smoke

Ginga Bishounen

2.6.2017 17:26:44

0
6 ay sonra Vault'a eklenir.

-OdATA-

2.6.2017 17:24:03

0
geçen pre order yaptım beklediğimi bulamadım. tek nedeni sürüş fizikleriydi. bu sefer bekleyecez artık. millet oynasın görüşlerini belirtsin oynanış videolarını görelim duruma göre alırız.

arkham92

2.6.2017 17:22:04

0
quote:

Orijinalden alıntı: Master_Evil underground havasını geri istiyorum, her oyunda egzotic araçlar sürmek sıktı artık biraz daha sokak yarışlarına inilse seri için de değişiklik olacak

rambocuk

2.6.2017 17:18:35

0
Forza horizon 3 sürüş keyfini bırakıpta bir araba yarışı oynamam için güzel sürekliyici bir hikaye ve onu tamamlayan görevler olmalı demiştim sanırım beni takip edip sözümü dinlemişler umarım hayalimdeki gibi olur

porsux

2.6.2017 17:18:28

+7
O kadar okudum bir yerde bile fiziklerden sürüş dinamiklerinden bahsetmedi. Zaten kokpit beklemek gene hayal gibi duruyor. Ne diyelim hayırlısı. Ancak şu cümle gözümü korkutmadı değil : Dünyanın farklı yerlerinde kaderine terk edilmiş arabaları keşfedin. Son Çıkan MW oyununda da sağdan soldan araba buluyorduk. Umarım o saçmalığı kastetmemişlerdir.

BSC Misafiri

2.6.2017 17:17:18

0
Gameplay görmek gerek ki önceki oyuna da "vay be" demiştik ama aldığı puanlar ortada. Bakalım ama olumlu düşünmek gerek, iyi duruyor şu videoda.

BSC Misafiri

2.6.2017 17:17:14

0
Tırt gibin.

BSC Misafiri

2.6.2017 17:17:12

+1
Bence konusu da, özelleştirilebilmesi de, tek odaklı araba sistemi de şahane. Bu oyunu görmeden laf atmayın.

Master_Evil

2.6.2017 17:14:35

+1
underground havasını geri istiyorum, her oyunda egzotic araçlar sürmek sıktı artık biraz daha sokak yarışlarına inilse seri için de değişiklik olacak

Project Scorpio

2.6.2017 17:12:52

0
Trailer daki Pagani Huayra ve Koenigsegg Regera için bile pre order yapılır bu seferde apaçi arabalarına yer yok supercar akar.

arkham92

2.6.2017 17:10:48

0
Sonunda hikayeli bir NFS geliyor gibi, hızlı ve öfkeli havası aksiyonu da olursa tadından yenmez :)

oguzhan1477

2.6.2017 17:09:35

+1
Nasıl bir şey istiyordunuz ?

oguzhan1477

2.6.2017 17:09:03

+1
Grafikler değil de efektler sanki düşük kalmis biraz ama beğendim. The Run gibi olursa güzel olur.

Master_Evil

2.6.2017 17:05:10

0
yine paganiler, lamborghiniler, bu sene de istediğimiz alamadık

HIGHER

2.6.2017 17:01:20

+2
hızlı ve öfkeli fragmanı gibi olmuş bu:D

Project Scorpio

2.6.2017 16:56:37

+6
quote:

Orijinalden alıntı: encuni yine sıkıcı bi oyun gelıyor
Torent tayfası konuştu.

Angel of the Lord

2.6.2017 16:53:39

0
Bu şarkı var mıdır acaba soundtrack listesinde?

safüzyon

2.6.2017 16:48:21

0
Yine içi boş bir oyun bunlar direk bence nfs ekibini tümünü kovsunlar insanların beklentilerini düşüncelerini hiç önemsemiyorlar nfs serisine gitgide toprak atıyolar üzerine

Akbell

2.6.2017 16:43:16

0
Video heyecanlandırdı.

encuni

2.6.2017 16:38:22

0
yine sıkıcı bi oyun gelıyor

***Respect***

2.6.2017 16:35:27

+29
Need for Horozon: The Crew Run 2

CrystalChamp

2.6.2017 16:27:02

+2
Fiziklere dair hiçbir şey belirtmemişler. Yine modifiyeli kutular kullanıcaz. Dirt oynamaya devam ederim.

HayvanMetal

2.6.2017 16:24:56

0
Bakıyoruz büyük kısmı CGI ya da oyun içi sahnelerin elden geçmiş, ara sahnede olabilir haliden oluşturulmuş bir tanıtım. Oynanış olmadan gram değeri yok şu gösterilen gözboyamaların. Madem nfs yapamıyoruz kendi yolumuz yordamımız yok bari Fast & Furious ekmeği yiyelim demişler. Düzgün birşey çıkarsa iyidir.

resh_aykut

2.6.2017 16:23:41

+13
Bir zamanlar juiced diye bir oyun vardı.En keyif aldığım yarış oyunlarından biri diyebilirim. Arabanın anahtarına bile bahse girebiliyordun.Yarışı kaybedince gözün gibi baktığın araba elinden gidiyordu. Yıl 2017 , EA hala nfs serisini şöyle basit, eğlenceli özelliklerle adam edemedi...

usuallysony

2.6.2017 16:20:36

+1
güzel güzel most wanted hikayesine benziyor en tepedekine ulaşmak için çeşitli yarışlar görevler yendiğimiz kişinin arabasını alma falan seviyorum öyle şeyleri oynarız :)

Bgrn7

2.6.2017 16:20:33

+2
*Gündüz Gece değişimi *Kaliforniya *The Run benzeri senaryo *Birden fazla karakter *Açık dünya *NFS 2015'in grafiklerinin geliştirilmiş hali *Modifiye Alt alta yazınca merak uyandırıyor. Ayrıca "Akıl almaz soygun görevleri" ifadesi ile sanırım Hızlı ve öfkeli benzeri bir oyun olacağı anlamı çıkıyor. Ancak bir video ile oyunu çöp yada kral ilan etmek saçma.

GT_55

2.6.2017 16:17:46

+2
Trailer sağlam görünüyor. İnşallah oyun olarakda sağlam olur da 2005'ten bu yana en sonunda nfs olmuş diyebilelim. :)

Project Scorpio

2.6.2017 16:13:39

+14
Hızlı ve Öfkeli izliyorum sandım biran. Atmosfer, şehir, sesler ve arabalar muhteşem gözüküyor çıktığı gibi alırım gaza geldim.

BSC Misafiri

2.6.2017 16:10:26

0
İşte Şimdi Oldu Gibi Hade Bakim Deammm Etttttttt

BSC Misafiri

2.6.2017 16:10:25

+19
Sanırım run 2 gibi birşey olucak.

BSC Misafiri

2.6.2017 16:10:23

+3
Biz hala Porsche Unleashed 2'yi ve Avrupa şehirlerinde geçen bir Nfs istiyoruz.Bu seri iflah olmaz.

Catimen

2.6.2017 16:10:21

+6
Çok güzel görünüyor umarım bu sefer hikaye kısmında yapmacık hareketler sergilemezler.

BiqBrav3

2.6.2017 16:09:39

+9
Oyunda oynanabilir 3 farkli karakter olacakmış gta misin be mübarek ne gerek var böyle hareketlere yap geç 1 karakter
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Need for Speed Payback
+ TAKİBE
AL
13 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız