Geçtiğimiz ay çıkışını gerçekleştiren Mortal Kombat, hiç şüphe yok ki serinin en iyi oyunları arasına adını yazdırdı. Oynanışı, atmosferi, grafikleri ve çoğu yönüyle beğenilen yapım, tam da Ed Boon önderliğindeki Netherrealm'den beklenilen seviyedeydi.
Oyunun hakkını tekrar verdikten sonra yayınlanan yeni geliştirici günlüğüyle ilgili sizi bilgilendirelim. Fatality animasyonları ve aşırı şiddet ölçüsüyle dikkat çeken Mortal Kombat'ın yeni geliştirici günlüğünde oyunun yapımcıları, Fatality'ler hakkında konuşuyorlar.
Yapımcı kadrodan Gavin Freyberg, Fatality kavramını şöyle açarak konuya farklı bir bakıç açısı kazandırdı:
"Çoğu insan sevmediği insanlara veya tanımadığı kişilere acımasızca bir şeyler yapmak ister, bu açlıklarını fatality'ler sayesinde giderebiliyorlar."
Steve Baran ise Fatality'lerin bir maçı sonlandırmanın en iyi yollarından biri olduğunu ve arkadaşınıza "Hey, senin işini bitirdim, şimdi seni daha da aşağılayacağım" demenin en kolay yolu olduğunu belirtti.
Yapımcıların kendi adlarına yaptığı Fatality tanımlamalarından sonra Mortal Kombat'taki Fatality'lerin nasıl yaratıldığını ve oyuna nasıl aktarıldığını görmekteyiz. Animasyonları birebir ayarlamak için zamanlamayı ve doğru hareketleri yapmak için oldukça antrenman yaptığını belirten animasyoncular, ortaya çıkardıklarından dolayı ise oldukça tatmin olmuşlar.
Animasyonlar ile ortaya çıkarılan sahnelerden sonra iş tabi ki görsel efektler ile bitiriliyor. Kan, şimşek, ateş, alev ve aklınıza gelebilecek her görsel şölen, efekt uzmanları tarafından en ince detayına kadar sahnelere aktarılmış. Fatality'lerin göze daha korkutucu ve kanlı gelmesini bu uzmanlar sağlıyor diyebilirim.
Yapımcıların anlattığı başka bir detay ise her karakterin 18 vücut parçası ile oluşturulduğu ve buna bağlı olarak Fatality hareketlerinin oyuna aktarıldığı belirtiliyor.
Aşağıdan bu eğlenceli yapımcı günlüğüne göz atabilirsiniz.