Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Middle-earth: Shadow of War için Oynanış Videosu Yayınlandı

 
   Warner Bros. ve Monolith Productions geçtiğimiz hafta yaptığı duyuruda söz verdiği üzere 8 Mart tarihinde Middle-earth: Shadow of Mordor'un devam oyunu Middle-earth: Shadow of War için ilk oynanış videosunu paylaştı. On altı dakika uzunluğunda olan Middle-earth: Shadow of War alpha oynanış videosuna aşağıdaki oynatıcıdan ulaşabilirsiniz. 
 
   Middle-earth: Shadow of War 22 Ağustos tarihinde Kuzey Amerika'da, 25 Ağustos tarihinde ise Avrupa'da PlayStation 4, Xbox One ve PC (Windows 10 ve Steam) için çıkış yapacak.

Bu haberin bağlantısı
URL
Middle-earth: Shadow of War Monolith Productions Warner Bros.
PS4 Sistem Yazılımı Güncellemesi 4.50 Yarın Yayınlanacak Quake Champions için Karakter Tanıtım Videosu Paylaşıldı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

vollkan59

16.3.2017 01:01:48

0
Bilerek yapmıyorlar artık bunu anladım. Hadi eskiden oyun satışı düşük falan deyip bir nebze hak veriyordum, ama şu son günlerde tvlerden izlediğimiz olaylarda da gördük ki, meşhur Avrupanın '' SÖZDE DEMOKRASİ ANLAYIŞI'' bize karşı saygısızca tutunulan tavırlar ,bilerek yapmadıklarını , kısacası bizi ti ye almadıklarının açık kanıtı. Beğenirsin beğenmezsin o bizim ülkemiz insanının vereceği karar,sonuçlarına hep beraber katlanacağız, ama sana ne oluyor be kardeşim.Hemen çirkin yüzünü gösteriyorlar. Sen bilmem ne dilini dahi koyarken oyuna Türkçe koymuyorsan ben bunda satış politikası değil, art niyet ararım. Ulan bu dünyada Rusya dan daha fazla korsan içerik üreten ülke var mı?

Aeschyli

13.3.2017 15:05:48

0
AC Brotherhood"a kadar hic bir ac oyunu eleştirilmiyor zaten. Ama ondan sonraki her oyun kopya olmaktan ileriye gidemedi.

BSC Misafiri

13.3.2017 12:16:52

0
quote:

Orjinalden alıntı: Wayward Son
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri AC serisi böyle bir devam oyunu yapsa yerden yere vururdunuz. Yok grafikler değişmemiş yok oynanış aynı ve bu arada şu oyunun dövüş sistemini beğenip AC'ye kötü söz söyleyen net iki yüzlüdür.
"AC serisi böyle bir devam oyunu yapsa"... Benim bilmediğim ve devrimsel yenilikler getiren bir AC devam oyunu mu var kardeş?
AC1-AC2 oynamadığın belli

BSC Misafiri

11.3.2017 18:15:06

0
berbat tek kelimeyle. orta dünyaya hakarettir bu oyun başka adla çıksaydı keşke

KARTALIZMA

10.3.2017 11:50:06

+6
Şöyle oyunları orjinal almayın kardeşim.

BSC Misafiri

10.3.2017 11:25:40

0
ilk oyunu beğenmemiştim bunu da oynamam büyük ihtimal halbuki ilk oyunu büyük hevesle almıştım ama ne ana karaktere ısınabildim nede ilerleyişe

- The Stig -

9.3.2017 22:46:17

0
quote:

Orijinalden alıntı: Find yourself and be that Adam oynayacağı oyunu eleştiremeyecekse ne anladım ki ben o işten ki zaten bir işin çok fazla eleştiri alması o işi kötüde yapmaz beklentiyi büyük tutmuş arkadaşlar İyi oyunlar :)
Adam ve oglanlarin farki kimisi grafikle texturle oyunu degerlendirir, kimisi oynanis ve asmosferi ile. Elestiri yaptigini sanan bi cok kisinin Zelda icin cop ve buda oyun mu ya cocuk oyunu diye yazdiklarini siz gormediginizden boyle konusmaniz normal. Grafikle oyunu iyi yada kotu oldugunu soylemeyi oyun elestirmek olarak algilayanlarla zaten benim konusacak biseyim yok. (sozum meclisten disari)

Jouska

9.3.2017 22:35:03

0
Adam oynayacağı oyunu eleştiremeyecekse ne anladım ki ben o işten ki zaten bir işin çok fazla eleştiri alması o işi kötüde yapmaz beklentiyi büyük tutmuş arkadaşlar İyi oyunlar :)

Fatih211

9.3.2017 21:12:38

0
Kardesim bir konuda anlasamiyoruz.Israrla diyorum ki benim icin goty olamaz cunku oynamak istedigim platformda oynayamiyorum.Mesela sende dersin ki benim icin yuzyilin oyunudur bende ona bisey diyemem.Diger konularin hepsinde senle hemfikirim ama yilin oyunu secilmek bana cok iddiali geliyor.Diyelim zelda secildi kim neye gore secti oynamadan videodan izleyip mi secti nintendo switch elinde yoksa ? Kendi fikrimi belirtiyorum burda baskalari her platforma cikarip herkese ulasmissa ve goty secilmisse kendi acimdan haketti adamlar derim ama kendi konsolunu satmak icin oyun cikarmissa bir firma kalkip da cok ulvi bir is yapmis gibi yilin oyunu falan gibi bir paye vermek bana mantikli gelmiyor.Dedigim gibi sana gelebilir.Konsollarla ilgili dediklerine katiliyorum aksi yonde bisey de soylemiyorum duzen boyle konsolunu satmak piyasada var olabilmek icin konsola ozel oyun da cikarmalari hakli ve normal ona da bisey dedigimiz yok ama genis kitleye hitap etmedigi icin yilin oyunu payesini vermeyi ben dogru bulmuyorum.Cunku aksini basaran oyunlar var. Korsan meselesinde bizim gibi ulkelerde evet yapimcinin payini korsan dusuruyor falan ama bu bizim gibi ulkelerin alim gucunden kaynaklaniyor yoksa amerikada avrupada falan gayet de satiyor oyun mesela shadow of mordor multisi yok kolaycada kirildi korsani cikti ama adamlar ikincisini yaptigina gore kazandi.Herifler windows xbox one xbox 360 linux ps3 ps4 mac os hepsine ulastirdi oyunu birinin oyunu daha guzel olabilir ama kendi konsolu icin cikarmis digeri her platforma ulastirmis bana gore bu daha cok takdire sayan digerine yapmasin demiyorum hakli ve yapacak ama bu gidisle bu is futbol maclarina donecek sampiyonlar ligi icin dsmart aliniyodu lig maclari icin lig tv premier lig icin ayri para oduyoduk is o noktaya gidecek tam bir para tuzagi bu isler. Witcher 3 ornegin yanlis cunku 3 platformda cikti oyun ben konsollar olmasin demiyorum ki ulasilabilirligi dusuk oyunlarin yilin oyunu olmayi haketmedigini dusunuyorum o kadar basit

Hyponsoinage

9.3.2017 20:41:59

0
quote:

Orijinalden alıntı: Dante Dovus yenilikleri harika olmus ama oyun cok çiğ duruyor su haliyle. Alpha oldugundandir umarim. Atmosfer ve animasyonlar cok yapmacik. Bence bunlar duzeltilmeyecek. Boyle videolar reklam icin olur ve yapilmis en iyisini gosterir. Alpha filan demesi hikaye. Daha iyisini yapacaklarsa bu videoyu gostermezlerdi. Nemesis muhabbeti guzel ama oyun cok yapmacik geldi kisacasi. Hic sanmiyorum ama umarim alpha oldugu icindir. Tolkien'in evreninin suyunu da sıka sıka bitiremediler ayrica. Su evrende yeni bir sey geldikce eskisinden daha kotu olmaya basliyor.
Aynen katılıyorum ya benin için çok hayal kırıklığı oldu. Yani çok donuk çok ruhsuz geldi oyun ya genel atmosfer itibariyle etkilenmedim hiç. Beklentim çok yüksekti yada ondan böyle oldu ama tahminim shadow of mordor gibi 30 tl ye düşünce alırım

Powered by Plants

9.3.2017 20:35:41

0
quote:

Orijinalden alıntı: Fatih211 Sakamisin kardes sen ? Tabiki yaptigim yorum beni baglar benim fikrimdir.Ben seciyorum falan mi dedim ben ? Tabiki kim neyi secerse secer bisey yapmana gerek yok.Benim ve benim gibi bircok pc kullanicilari icin de coptur cunku sana oynaman icin 2 bin liralik nintendo switch almayi dayatiyor.Yemisim oyle isi ben.Bugune kadar secilenler arasinda bir cok oyun var her platforma cikmis herkes mutabik kalmis oyle oyunlar benim icin goty olmayi hakeder ustunde uzlasma olmus her platformdan oynanmis bilgisayari olan da oynamis ps3 ps4 olanda xbox olan da.Birakin su islere prim vermeyin oturup 1000 liralik konsollariyla oynadiklari oyunu yilin oyunu seciyolar burda 4 bin liralik pclere oyun destegi yok yuzyilin oyunu da secseler tras yani
Yahu anlamadığınız sey su, özel oyunlar konsolların satmasi icin var, konsolların satmasi ise hem rekabeti arttırır, hem de korsan mümkün olmadığı icin oyun firmalarının cebini doldurur. (Cd projekt red konsollar olmasaydı witcher 3'un bu kadar iyi olamayacağını açıkladı) Yani özel oyunlar sizin PC'de daha iyi oyunlar oynamaniza sebep olur. Benim de switch alacak param yok ama zelda oynayamadığım icin üzülmüyorum aksine mutlu oluyorum. Cunku biliyorum ki zeldanin başarısı konsol ve pc oyun üreticileri zeldayla mücadele edebilmek icin daha iyi oyunlar yapmaya çalışacaklar. Ayrıca fiyat karşılaştırması yapmanız cok komik. İyi oyunlar daha iyi grafikleri ve yüksek fpsleri oldukları icin iyi değiller bunu unutmayın.

Fatih211

9.3.2017 20:01:56

0
Sakamisin kardes sen ? Tabiki yaptigim yorum beni baglar benim fikrimdir.Ben seciyorum falan mi dedim ben ? Tabiki kim neyi secerse secer bisey yapmana gerek yok.Benim ve benim gibi bircok pc kullanicilari icin de coptur cunku sana oynaman icin 2 bin liralik nintendo switch almayi dayatiyor.Yemisim oyle isi ben.Bugune kadar secilenler arasinda bir cok oyun var her platforma cikmis herkes mutabik kalmis oyle oyunlar benim icin goty olmayi hakeder ustunde uzlasma olmus her platformdan oynanmis bilgisayari olan da oynamis ps3 ps4 olanda xbox olan da.Birakin su islere prim vermeyin oturup 1000 liralik konsollariyla oynadiklari oyunu yilin oyunu seciyolar burda 4 bin liralik pclere oyun destegi yok yuzyilin oyunu da secseler tras yani

Powered by Plants

9.3.2017 18:49:43

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Fatih211 Yoo hepside guzel oyun.Ama bir oyun oynamak icin 2000 lira verecek degilim.Oynamadigim oyun hakkinda video izleyip mi karar verecem yilin oyunu olup olmadigina.Konsolu olanlar oturup kendi aralarinda mi karar veriyolar bir oyunun yilin oyunu olup olmadigina.Mesele para meselesi degil topladigin orta ayar pc parasina 3 tane konsol alirsin ama niye almak zorunda oluyum pc destegi olmayan oyun nasil yilin oyunu olacak sacma sapan bisey bu.Uzerinde uzlasma olmadan yilin oyunu secilmis secilmemis cok da onemli degil pc kullanicilari youtuberlari izleyip mi bir oyun ustunde uzlasacak.
Ya hocam ne diyorsun sen ya? Goty seçilen oyunu sen kabul etmezsen etme napalim? Sen kabul etmeyince goty olmuyorlar mi? Bu senenin goty oyunu konsola özel bi oyun olacak gayet belli. Senin söylediklerin bu durumu değiştirmiyor.

ferdi3312

9.3.2017 18:43:08

0
Bakma bende keyif almaya çalışıyorum yoksa yıllar önce anime,film,oyun,kitap alayını bırakırdım :D

broodofqueen

9.3.2017 17:51:34

+1
Shadow of Mordor Orta Dünya içinde geçen en iyi video oyunu bana sorarsan. Açıkçası, bugüne kadar, Tolkien ve yarattığı dünyaya saygımdan bu evrende çıkan oyunlara hiç yanaşamadım. Uzaktan baktım hep. Ama bu oyun çok övüldü, bende dayanamadım. İyi ki de oynamışım. Çok keyif aldım açıkçası. Shadow of War'dan da ümitliyim.

broodofqueen

9.3.2017 17:46:01

0
Bu tartışma aynı Türk dizileri tartışması gibi uzar gider. Arz-talep. Talep bu, bunu yapıyorlar. Riske girmiyorlar. Hadi bunlar yine iyi, AC'den gizlilik öğelerini almış, Batman'den kombat sistemini, nemesis diye bir düşman sistematiği koymuş içine, harmanlamış sunmuş. Güzel iş çıkmış ortaya, keyifle oynadık. Mordor'da dolaşmak, orc kesmek, Gollum'u görmek çok keyifli idi. Orjinal değil belki ama güzel iş, farklı en azından. Her sene Cod, Battlefield ve AC çıkıyor neredeyse. Onlara ne demeli? Hadi çıkaran çıkartıyor, ama satıyor da, hemde deliler gibi. Fifa ve PES, daha doğrusu tüm spor oyunları da aynı mantıkla her yıl yenisini çıkarır. Neden? Gerek var mı her sene çıkmasına? Ama çıkıyor, ve satıyor. Ben Shadow of Mordor'a, Last of Us'a fitim arkadaşım. Çok da bir özgünlük beklentim yok açıkçası. :) Kaçınılmaz olduğu için mümkün olduğunca zevk almaya bakıyorum.[:'(]

ferdi3312

9.3.2017 17:22:33

0
Evt klişeyi alıp iyi işlemek farklı lakin bunun bir sınırı olmalı. En son oynadığım ve gerçekten evt bu oyun muhteşemdi ve bana neredeyse her duyguyu yaşattı dediğim oyun Undertale oldu ama onunda bağımsız bir yapım olduğunu görüyoruz oyunlar sadece görsel şölen veya dinamik, hikaye anlatımından ibaret olmamalı bize farklı duyguları yaşatabilmeli.Ben genel anlamda bunu en çok başaran oyunların rpg oyunlar olduğunu gördüm ama diğer oyunlarda istedikleri takdirde bunu başarabilirler yenilik illa ki grafik,hikaye,dinamik vb bazda olmamalı dediğim gibi bizim duygu dünyamıza hitap edebilmeli ve hafızamızda yer etmeli. Ac serisinin ilk üç oyunu hariç hiç biri beni zerre etkilemedi Last of Us evt oyunun son kısımları gerçekten tam aradığım tattaydı. Fallout ise ne yazık ki artık o hissiyatı veremiyor. Tekelleşmeden kastım da buydu bağımsız yapımlar geri planda kalıyor ön plana çıkan ise hep Ac vb. seriler oluyor onlarında artık tek yapılma sebebi insanları nasıl soyarız.

Dante

9.3.2017 16:08:14

+2
Dovus yenilikleri harika olmus ama oyun cok çiğ duruyor su haliyle. Alpha oldugundandir umarim. Atmosfer ve animasyonlar cok yapmacik. Bence bunlar duzeltilmeyecek. Boyle videolar reklam icin olur ve yapilmis en iyisini gosterir. Alpha filan demesi hikaye. Daha iyisini yapacaklarsa bu videoyu gostermezlerdi. Nemesis muhabbeti guzel ama oyun cok yapmacik geldi kisacasi. Hic sanmiyorum ama umarim alpha oldugu icindir. Tolkien'in evreninin suyunu da sıka sıka bitiremediler ayrica. Su evrende yeni bir sey geldikce eskisinden daha kotu olmaya basliyor.

MontrealR

9.3.2017 15:59:13

0
Alınn bunu alınn

Sean john

9.3.2017 15:29:06

+1
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

broodofqueen

9.3.2017 15:17:06

0
Sana en son wow dedirten aaa+ oyun hangisiydi? Ben hatırlamıyorum. AC serisi ilk çıkacağı zaman dinamikleri ile konuşulmuştu, ama sonuç "eh işte". Çok şey vaad edipte çuvallayanlar var "No Man's Sky" gibi, mesela. Henüz teşrif edemeyen "Star Citizen" var, gibi gibi. Tüm bunlara rağmen ağzım açık oynadığım, beni kalbimden vuran son oyun bir hayatta kalma klasiği olan "Last of Us" olmuştu. Hikaye, mekanik istediği kadar klişe olsun, düzgün ele alınır emek verilirse ortaya dadına doyulmaz işler çıkabilir. Ben şahsen amanda çok orjinal olsun, amanda çok farklı deneyimler yaşayayım derdinde değilim. Beklentim yok. Bu tür oyunları yapabilecek birkaç (büyük)stüdyo var bana göre. Sony tarafında Naughty Dog, Santa Monica ve Kojima. 3. partinin güçlü isimleri Bethesda ve Bioware. PC tarafında da Blizzard. XBox tarafını bilmem, bilenler söylesin. Ama dikkat et, bu firmalardan sadece Kojima yeni bir IP peşinde. Diğerleri mevcut pazarından yürüyor. Yeni LoU Part II, GoW, Fallout 4, Mass Effect gibi. Shadow of War mesela. İlk oyunun animasyonlarını ve grafiğini geliştirip, aynı dövüş mekanikleri üzerine birkaç farklı kombo ekleyip, altına da güzel hikaye sersinler, nemesis aynı kalsa bile yine de keyifle oynarım. Sinema gibi düşün. Seyredilesi filmler var, seyredilen filmler var.

HimoteK

9.3.2017 14:58:38

+1
on numara oyun olmuş

ferdi3312

9.3.2017 14:21:27

0
quote:

Orijinalden alıntı: broodofqueen Bağımsız oyunları deneyin.
Usta bağımsız oyunları kesinlikle takip edip deneyimleyen biriyim ancak sektörün büyük başları diye tabir ettiğimiz firmalarında yenilikçi olmasını istiyoruz eski oyunları yeniden uyarlamak yerine veya onların mekaniklerini alıp kullanmak yerine yeni şeyler denemeleri bizlere yeni deneyimler yaşatmalarını istiyorum belki çok şey istiyorum ama insan bir yerden sonra sıkılıyor.

Fatih211

9.3.2017 13:47:00

+1
Yoo hepside guzel oyun.Ama bir oyun oynamak icin 2000 lira verecek degilim.Oynamadigim oyun hakkinda video izleyip mi karar verecem yilin oyunu olup olmadigina.Konsolu olanlar oturup kendi aralarinda mi karar veriyolar bir oyunun yilin oyunu olup olmadigina.Mesele para meselesi degil topladigin orta ayar pc parasina 3 tane konsol alirsin ama niye almak zorunda oluyum pc destegi olmayan oyun nasil yilin oyunu olacak sacma sapan bisey bu.Uzerinde uzlasma olmadan yilin oyunu secilmis secilmemis cok da onemli degil pc kullanicilari youtuberlari izleyip mi bir oyun ustunde uzlasacak.

BSC Misafiri

9.3.2017 13:19:21

0
quote:

Orjinalden alıntı: broodofqueen Daha "Alpha Gameplay" oyun videosu yeni yayınlandı neresinden belli çöp olduğu? Nesi çöp? Söylede aydınlanalım. Piyasa da o kadar çöp varken bu oyuna daha alfa aşamasında çöp demek ne demek? Amaç nedir? Söyleyeyim, aykırı olarak dikkat çekme amacı. Hayır sonra trol deyince, ergen deyince kızıyorsunuz. Bu yaptığınız bilinçli veyahut bilinçsiz bariz trollük.
peki nerden belli iyi olduğu senin de dediğin gibi daha alpha gameplay yeni yayınlanmış

broodofqueen

9.3.2017 12:46:41

0
Bağımsız oyunları deneyin.

broodofqueen

9.3.2017 12:45:45

0
Oyun iyiyse iyidir, kötüyse kötüdür. Oynanabildiği platform sayısı ile orantılı bir durum değil. Last of Us, God of War, Gears of War, Halo.. Bunlar kötü oyunlar mı?

broodofqueen

9.3.2017 12:40:39

0
Daha "Alpha Gameplay" oyun videosu yeni yayınlandı neresinden belli çöp olduğu? Nesi çöp? Söylede aydınlanalım. Piyasa da o kadar çöp varken bu oyuna daha alfa aşamasında çöp demek ne demek? Amaç nedir? Söyleyeyim, aykırı olarak dikkat çekme amacı. Hayır sonra trol deyince, ergen deyince kızıyorsunuz. Bu yaptığınız bilinçli veyahut bilinçsiz bariz trollük.

wither

9.3.2017 12:14:25

0
Oyun sektörü için bilemem ama benim için yılın oyunu olabilir.İlk oyunda bir çok eksik olmasına rağmen orc kesmeye doyamamıştım.Loot sistemi gelmiş iyi olmuş , grafiklerde daha iyi olacaktır.Gerçi horizon u gördükten sonra artık herkesin o ayarda grafik beklemesii hakkı. Yalnız her ne kadar çok keyifli olsa da , savaş mekaniklerindeki şu " orc keserken yılan bile dokunmaz " olayına bir el atsalarmış keşke.Boss resmen elindeki orc u öldürmeni bekliyor hamle yapmıyor.

MontrealR

9.3.2017 11:44:59

0
Ne oyun yapmışlar be

Project Scorpio

9.3.2017 11:30:47

0
Grafik hariç olumsuz bir şey görmedim oyunda bunuda Alpha olmasına bağlıyorum umarım geliştirirler.

Maxıs

9.3.2017 10:49:26

+1
Shadow of Mordor 240 saat civarı oynadım halen oynamaktayım , Shadow of War çıtayı daha da yukarı taşımış görünüyor "ALPHA" olmasına rağmen zira "GOLD" hali çok daha iyi olucaktır ve PC de grafiklerin daha iyi olması muhtemel.

C-TRanger

9.3.2017 10:22:25

+1
15 dk su gibi aktı. Çok güzel şeyler yapmış adamlar. İlk oyunu dibine kadar oynamış biri olarak bunun da çok iyi olacağından şüphem yok.

darkdogan

9.3.2017 10:19:26

0
Oha oyun çok iyi görünüyor,resmen çoşmuşlar.Kesin alınacaklar listesine ekliyorum.RPG öğeleri ve şahane yeni bitirici vuruşlar,orgların yeteneklerini olay anında birebir etkisini görme.Haritada geniş olursa yemede yanında yat.[:'(]

NesetUraL

9.3.2017 09:59:09

+1
ilk oyun Hobbit ve LOTR arasında geçiyordu, bu iki hikaye arasında 60 yıl var, bu da demek oluyor ki bu oyun LOTR çok daha yakın bir zamanda geçecek ve ayrıca gameplay den gördüğüm kadarı ile Osgiliaht ve Cirith Ungol hala Gondor toprağı o eski muhteşemliklerini göreceğiz, düşüşünü de.. genç Boromir'i görme ihtimalimiz yüksek diye düşünüyorum.. Efsane Rohan armorunu gördük belki oyuna Rohan hatta Kral Theoden bile dahil olabilir.. bekleyip göreceğiz oyuna daha çıkmadan leş diyenleri de sallamayın, onların işi zaten bu boş boş konuşup ortamı germek..

mehmet4428

9.3.2017 09:48:49

0
Oyun mükemmel olmuş, üstüne baya bir şey katmışlar fakat eksi noktaları var. Grafik olarak daha iyisini beklerdim tabi CGİ beklemiyorum ama ona yakın bir şeyler beklerdim, tabi bu alpha video belki xbox üzerinden alınmış olabilir PC de dahada geliştirilebilir ama bu şekilde gelecekse beklenenin altın olmuş. Ejdere bindiğimiz sahne çok yapmacık kalmış, fikir güzel çok güzel düşünülmüş ama ejder animasyonu fiziği üzerinde uğraşılsa idi daha göze hoş gelecekti ejdere binerken onu hissedecektik, tabi hiç yoktan iyidir sonuçta biniyoruz. Dövüş sistemi üzerine biraz katmışlar yani olduğu gibi bırakmamışlar, temelde aynı güzel olan şeyi bozmamışlar fakat çeşitlendirmişler ki bu çok iyi olmuş. Oyun tamamen açık dünya olacağını sanmıyorum büyük ihtimal bölge bölge olacaktır çünkü harita olduğu gibi verirlerse çok büyük bir alanı kapsıyor ki keşke öyle olsa, sonuçta arada nehirler, göller, dağlar v.s var tamamen açık olsa idi farklı bir atmosferi olurdu. Grafik olarak fantastik bir hali yok, oyunda şöyle yavaş bir şekilde yürüyeyim de manzaraya bakayım şeklinde demek istedim, zaten o şekilde yapsalar idi tamamen açık dünya yapsınlar oyunu, alanda çok geniş olsun. Sonuç olarak oyun LOTR oyunu iyisini kötüsünü oynarsın. :D Çıkacağı zamanda çok riskli zaman GOTY olur mu bilmiyorum ama rakipleri baya iyi çünkü.

Father Gascoigne

9.3.2017 09:36:22

0
Mükemmel bir oyun geliyor beyler

Gamer007_

9.3.2017 09:30:10

0
birader telefondan yazdım ayrıca senin gibi birine yazarken çok dikkat etmedim, yazım kuralına gerek duymadım, madem oyun çöp çöplükte gezme o zaman

fractal design

9.3.2017 09:12:27

0
Shadow of Mordor'u beğenmiş biri olarak oyun şahane görünüyor. Ekstralar da güzel olmuş. Fiyatı uygun olursa kaçmaz. Yoksa bir sonraki kış indiriminde takipteki oyunlardan olur.

Himurajutsu

9.3.2017 03:24:45

0
Ucuz bulsam basacaktım preorder ı.... :(((

Rindaman

9.3.2017 02:25:37

0
fiuvvv, bizimki şimdi çok daha iyi dövüşüyor..

powersmachine54

9.3.2017 00:44:08

+2
Alfa sürümü ve xbox one versiyonundan gameplay olduğu için,grafikleri kıstılar. Ps4 ve özellikle Pro'da bunu 2,3 katı grafikle ve 60 fps olarak çıkabilir.Fakat standart ps4 versiyonda 30 fps ama one dan biraz daha iyi grafikle 1080p olarak çıkar.Oyun oynanış mekanikleri iyi ama story mod başarılı olursa,oyuncuyu sıkmazsa,ilk oyunun üstüne bir çok şeyi koymaları lazım ama gameplay de galiba pek bir şey göstermediler.Bu oyun başarılı olma ihtimali de var,başarısız olma ihtimalide var

ferdi3312

9.3.2017 00:40:26

0
quote:

Orjinalden alıntı: Tiny Titan Zeldanın red read redemption 2 nin god of war un çıkacağı sene GOTY olacak bu oyun?Güldürdün kardeş
Keşke şu oyun sektörü tekelleşmeye gitmese o zaman gerçek oyun deneyimi yaşardık ama senin bu cümlen bile durumun ne kadar vahim olduğunun göstergesidir oyun sektörü can çekişiyor demek istemiyorum ama öyle, artık tek düze birbirinin benzeri binlerce onbinlerce oyun görücek god of war vesaire bunların örnekleri.

strathmorea

9.3.2017 00:28:14

+4
Grafik her şey değil diye boş boş konuşmayın burada. Grafik önemli, çünkü olayı görsel olarak betimlemek, görsel olarak desteklemek ve bunu sürekli üzerine koyarak geliştirip sunmak senin o hikayeden alacağın tadı kat kat artırır. İlk oyunu bitirdim yalnız bu oynanış videosunda alpha sürümü diyor. Umarım daha kayda değer geliştirmeler yapılır çünkü grafik ve oynanış olarak şu haliyle neredeyse ilk oyunun aynısı.

Experimentation

9.3.2017 00:00:15

0
harika oyun geliyor, grafiği umrumda değil

Fatih211

8.3.2017 22:40:19

+5
Saydigin 3 oyun da benim icin cop.Her platformdan ulasilabilir olmayan bir oyunu goty seciyolarsa yemisim onlarin sectigi oyunu.Biri nintendo switch digeri ps4 oburu ps4 xbox.Elinde konsol olmayanin erisemedigi oyun ne kadar iyi olursa olsun her platformdan erisilebilir degilse coptur benim icin.Kendi aralarinda konsolu olanlarin oynadigi oyunu yilin oyunu secmisler secmemisler cok da fifi yemisim oyle oyunu ben

MakaveLiVII

8.3.2017 22:37:20

0
Bu oyuna 2 player campaign getirilmeliydi total war tarzi turlu olarak birine saldirdiginizda dusmani oyuncu oynayinca daha iyi olurdu. Bu haliyle 1 gibi cok basit bi oyun cabuk tuketilir.

Entropi Canavarı

8.3.2017 22:31:39

0
İzlerken sıkıldım hep aynı hareketler

Powered by Plants

8.3.2017 22:28:20

+9
quote:

Orijinalden alıntı: - The Stig - hay textureniz batsin. buyuk oyun yorumculari iki kelime ogrenmisler gelip burda oyun elestiriyorlar.
Yahu grafikler eski diyince oyun kötü denmiş mi oluyor? Grafikler eski iste.

Arsenon

8.3.2017 22:28:19

+2
İlk oyunu oynamış biri olarak hiç beğenmedim ilk oyunda yuzuklerin efendisi filminin hatrina aldım ondada hayal kırıklığı yaşattı. resmen girip stres atma oyunu olmuştu ilk oyun ha bire uruk chief kesiyorduk animasyonlar değişmemis ejderha eklenmiş başka değişik bişey görmedim çok yoklukta kalmazsam alacağım bir oyun değil

senersongur

8.3.2017 22:22:01

0
quote:

Orijinalden alıntı: Gamer007_ Oyun seni cok rahatsiz etmis videosundan anladilan hadikonuyu terk et bi zahmet bos durma sanagore degil bu oyun
Oyunun çöp olduğu belli, senin gibi dilbilgisinden bihaber, doğru düzgün yazı bile yazamayan birisine sadece gülüyorum. Komiksin.

zwanzig

8.3.2017 22:21:54

+1
Çıksa da oynasak bir an önce.Shadow of Mordor zevkle oynayıp bitirdiğim oyunlardan biriydi.Bununda öyle olmasını umuyorum.Grafiklere laf atan arkadaşlar olmuş.Bence yeterince güzel görünüyor oyun.Abartmaya gerek yok.Son zamanlarda sadece grafik olan çok oyun gördük.Zevk vermedikten sonra benchmark olarak kullanmaktan başka bir işe yaramıyorlar.

Raveka

8.3.2017 22:16:39

+2
quote:

Orijinalden alıntı: senertheking Keşke yeni bir strateji oyunu çıkarsalar.
Lotr BFME'nin grafikçe gelişmiş ve biraz eklemeli bir oyun çıkartsalar yok satacaklar. Böyle boş beleş anlamsız orta dünya oyunlarıyla zaman kaybından öteye geçmiyor. Ayrıca oyun bana iç açıcı gelmedi, vasati geçmez.

Golden Hawk

8.3.2017 22:07:37

0
Görüntü ve oynanis olarak ilk oyunun üstüne hiç bir şey koymamislar. Gerçi bu oyunun oynanışı efsaneydi ama ne bilim ses efektleri bile ayni olmuş. Sanki yeni oyun değilde ilk oyuna çıkmış DLC havası var oyunda. Umarım tam sürüme kadar gerekli iyileştirmeleri yaparlar.

Nevfel

8.3.2017 22:03:09

+2
Oynanış xbox versiyonu olduğu için grafikler biraz düşük olması gayet normal. İlk oyuna bile adamlar 4k texture pack yaptılar pc için ki buna hayli hayli daha iyisini yapacaklardır. Oynanış akıcılık efsane olmuş. İlk oyunun üzerine çok yol almışlar bu konuda.

BSC Misafiri

8.3.2017 21:56:08

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri AC serisi böyle bir devam oyunu yapsa yerden yere vururdunuz. Yok grafikler değişmemiş yok oynanış aynı ve bu arada şu oyunun dövüş sistemini beğenip AC'ye kötü söz söyleyen net iki yüzlüdür.
Bir AC hayranı olarak sana katılmıyorum. Doğru her fırsatta AC'ye vurmaya çalışan bir kesim var fakat unutma ki bu oyunun bir önceki oyunu 2014'te çıktı. Oyun öncekine benzer olsa bile kendini özletmeyi başarmış en azından. AC serisine gelince senede 2 oyun çıkarıyordu artık ubisoft heleki black flag üstüne çıkan rogue tamamen bir DLC gibiydi. Nitekim hatalarını anladılar bir süredir sesi çıkmıyor ubisoftun. Mesele oyunun kendini özletme meselesidir. AC'nin artık sadece yenilikler getirmesi bile tatmin etmeyecektir oyuncuları emin ol.

psycho90

8.3.2017 21:54:20

0
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son

"AC serisi böyle bir devam oyunu yapsa"... Benim bilmediğim ve devrimsel yenilikler getiren bir AC devam oyunu mu var kardeş?
Bir de AC ile bu oyunun dövüş sistemini bir görüyor asıl orası fiyasko

Gamer007_

8.3.2017 21:42:51

0
Grafik manyaklari bu oyun konsola özel gelmiyor adamlar oturupta yeni grafik motoru yapacak degil Ilk oyun hala pc kisminda bircok ekran karti testinde kullanilir bu kadar grafik manyagisaniz gidin pc de oynayin

Gamer007_

8.3.2017 21:38:46

+1
Oyun seni cok rahatsiz etmis videosundan anladilan hadikonuyu terk et bi zahmet bos durma sanagore degil bu oyun

michael01

8.3.2017 21:31:20

0
Ordu kurup saldırmak güzel olmuş.Lakin 1. oyundaki düşman yapay zekasını görmedim.AC'deki gibi bekleyerek saldırıyor düşmanlar.Umarım düzeltirler.

mementopolis

8.3.2017 21:20:27

0
quote:

Orijinalden alıntı: darkesta Onceki oyunu oynamadim onda olay nasildi bilmiyorum ama benim bu videodan anladigim: Ozgun ve zevkli combat, kullanilabilir yaratiklar, savas ortami..[:'(] Yenilikci nemesis sistemi(onceki oyundakine loyal nemesis ve army olaylari eklenmis).. [:'(] Katman katman ilerleyerek bolge ele gecirme, kale fethetme..[:'(] Tamam da videoda senaryoya dair hicbir seye deginilmedi? Komple autogenerate bir sistem uzerine kurulacak anladigim, bu tarz bir olay orgusu insa edebilmeleri guzel ama arka planda "asil hikaye" devam etmeyecek mi? Bir de spoiler'dan felan bahsedenler olmus ki alakasi yok siz bu sahneyi gormeyeceksiniz zaten.. "O kaleyi aldim, bu kankim ihanet etti, simdi kellesini ucuracagim onun. En sonda da butun kaleleri alip bas dusmanimi alt edecegim." Seklinde bir durum soz konusuysa asiri tekrara duser ve bayatlar maalesef. Ki onceki oyunun da bu tarz bir sikintisi vardi sanirim. Neyse bekleyip gorecegiz.
İlk oyunun konusu;Hobbit ve Lotr arasında bir zamanda; intikam üzerine. Ölmesi gerektiği halde ölümün reddettiği (ismini tam hatırlayamıyorum) Tailon ve aynı kaderi onunla paylaşan Elf Lordu Celebrimbor, Tailon'un bedeninde tekrar hayat bulur. Başdan sona Ork/ Uruk kesiyorsun. AC ve Batman serisi oynadım diyorsan otomatikman bıktırabilir konsepti seni.

senertheking

8.3.2017 21:12:20

0
Keşke yeni bir strateji oyunu çıkarsalar.

Wayward Son

8.3.2017 21:06:05

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri AC serisi böyle bir devam oyunu yapsa yerden yere vururdunuz. Yok grafikler değişmemiş yok oynanış aynı ve bu arada şu oyunun dövüş sistemini beğenip AC'ye kötü söz söyleyen net iki yüzlüdür.
"AC serisi böyle bir devam oyunu yapsa"... Benim bilmediğim ve devrimsel yenilikler getiren bir AC devam oyunu mu var kardeş?

porsux

8.3.2017 20:45:51

+3
Neden olmasın ? Oyun çıktımı ki bu kadar net konuşuyorsun. Ha şimdi bana sen nasıl bu kadar net konuşuyorsun diyeceksin. Çünkü ilk oyunu zaten GOTY adaylarından birisiydi. Bu videoda da üstüne baya koyduklarını hissetim ve kendimce GOTY olabileceğini söyledim. Gülünç birşey yok bunda bence

Maxwell1

8.3.2017 20:43:21

0
Pre Order yaptım , "ALPHA" sürüm olduğunu düşünürsek birçok şey değişicek ve geliştirilicektir.. Not : Çıkmasına 6 ay civarı bir süre var.

Boldrex

8.3.2017 20:39:41

0
Dehşet-ül vahşet oyun

BSC Misafiri

8.3.2017 20:28:07

+1
AC serisi böyle bir devam oyunu yapsa yerden yere vururdunuz. Yok grafikler değişmemiş yok oynanış aynı ve bu arada şu oyunun dövüş sistemini beğenip AC'ye kötü söz söyleyen net iki yüzlüdür.

CILGIN_TURK_96

8.3.2017 20:26:48

+2
Grafiklerde gelişme ol masada her turlu yer bitiririm ben bu oyunu, red dead redemption 2 ilk oyun grafikleriyle çiksin yine oynarım. Grafik hersey değil arkadaşlar oyundan zevk almaya bakin yoksa çok sey kaçirirsiniz..

Dark Saga

8.3.2017 20:21:53

+1
Altı üstü bi tanıtım videosu ilk oynanış videosu gelmiş hemen gene grafikçiler ne bekliyosunuz beyler oyun çıkınca görün bide siz ..

pcrex

8.3.2017 20:20:00

0
mordora öyle elinizi kolunuzu sallayarak giremezsiniz ;) oyun muazzam olmuş. efektleri biraz zayıf kalmış, özellikle alev efekti dx9 dan kalma. kullandığımız ejderhanın fizikleri de pek iç açıcı değil. keşke hiç yapmasalardı. onun dışında LOTR candır gerisi teferruat.

Tiny Titan

8.3.2017 20:16:13

+2
Zeldanın red read redemption 2 nin god of war un çıkacağı sene GOTY olacak bu oyun?Güldürdün kardeş

Tiny Titan

8.3.2017 20:11:37

+2
Gene bir video izleyip gaza gelmiş millet.İlk oyunla tek farkı ejderha var birde nemesis sistemi biraz daha gelişmiş,kadının milyonlarca farklı hikayeniz olacak sözüne inanan var hala nemesis sistemi güzel bir sistemdi ama belli bir yerden sonra kendini tekrar ediyordu fazla umutlanmayın yani.Oynanışta çok hızlanmış gibi geldi ilk oyundaki tokluk yok.

darkesta

8.3.2017 20:08:05

0
Onceki oyunu oynamadim onda olay nasildi bilmiyorum ama benim bu videodan anladigim: Ozgun ve zevkli combat, kullanilabilir yaratiklar, savas ortami..[:'(] Yenilikci nemesis sistemi(onceki oyundakine loyal nemesis ve army olaylari eklenmis).. [:'(] Katman katman ilerleyerek bolge ele gecirme, kale fethetme..[:'(] Tamam da videoda senaryoya dair hicbir seye deginilmedi? Komple autogenerate bir sistem uzerine kurulacak anladigim, bu tarz bir olay orgusu insa edebilmeleri guzel ama arka planda "asil hikaye" devam etmeyecek mi? Bir de spoiler'dan felan bahsedenler olmus ki alakasi yok siz bu sahneyi gormeyeceksiniz zaten.. "O kaleyi aldim, bu kankim ihanet etti, simdi kellesini ucuracagim onun. En sonda da butun kaleleri alip bas dusmanimi alt edecegim." Seklinde bir durum soz konusuysa asiri tekrara duser ve bayatlar maalesef. Ki onceki oyunun da bu tarz bir sikintisi vardi sanirim. Neyse bekleyip gorecegiz.

Dark-Samurai

8.3.2017 20:04:19

+1
Sony nin exclusive lerini gordukce ve daha gorecekken artik su oyunlar grafikleri kotu ve zevksiz geliyor. Herkesin PlayStation alip o exclusive leri gormesi dilegiyle. Tesekkurler sony.

Dark Poison

8.3.2017 19:58:11

0
Video Alpha gameplay diyor.Oyun çıkana kadar çok şey artı yönde gelişir.

0QF65S4F1

8.3.2017 19:49:15

0
Efsanevi eşyaya karşı yani yüzüğe karşın yeni yüzük dövüldü. Hikayenin Lotr dünyasına yakışır biçimde olması gerek aksi halde kendini batırır.

senersongur

8.3.2017 19:49:06

+2
Grafikler kalitesiz. Karakterler Lord of the Rings ile alakasız. Beş para etmez çapulcu bir oyun. Düşmanlar falan eski Türk filmlerindeki gibi dövüşüyor. Kısaca rezalet bir oyun.

Vrataski

8.3.2017 19:48:58

0
Meh işte. İlk oyunu bitirenlerin pek heyecanlanacağını sanmıyorum. Ejderhaya binmek dışında yaptığımız şeyler.

Vyn

8.3.2017 19:44:35

0
güzel olmuş bence :D

BSC Misafiri

8.3.2017 19:30:18

+13
quote:

Orjinalden alıntı: mementopolis Hile ile Güzel Oynanır. Troy gitmiş, yeni gelen karekteride beğenmedim. Oyun eskisinin aynısı yine leş yine leş. Ucuzlayınca oynarım, o zaman 3 oyunu çıkmış olur.
Ne boş yaptın be arkadaş.

ferdi3312

8.3.2017 19:20:37

0
Rpg öğelerinin arttırılmış olması gerçekten hoş, hikaye klasik orta dünya oyunlarının hikayesinin dışına çıkabilirse tadından yenmez, kale ele geçirmenin yanı sıra düşmanlarıda ele geçirmek vesayre güzel olucak güzel...

Tinúviel

8.3.2017 19:19:46

0
Horizon Zero Dawn gibi grafik olsun ama Helm's Deep savaşı gibi kalabalık savaşlar olsun malesef öyle bir konsol gücü yok PC'de de %1 ancak oynayabilir öyle bir şeyi. Ayrıca Youtube sıkıştırması rezalet videoyu birde buradan izleyin. http://www.gamersyde.com/news_shadow_of_war_first_gameplay_video-18873_en.html

rapstar338

8.3.2017 19:13:31

+2
+1 Sanki önceki oyun 8 bit

brkylmz19990102

8.3.2017 19:13:11

0
Oynanış geliştirilmiş ve içerik arttırılmış . Klasik bir middle earth senaryosu var neyinize yetmedi anlamadım ? Ne bekliyordunuz . Tabikide mekaniksel ve grafiksel olarak önceki oyunla aynı olacaktı. Yeni oyun motoru kullanılacakmı sanıyordunuz cidden O oynanışı gördükten sonra sırf ork kesmek için bile oyunu alırım.

stun

8.3.2017 19:05:01

0
çok izlemedim çok fazla görmiyim diye çunku bunlar hikaye de oynanışın ortasından bir yerden alıyorlar koyuyorlar önemli yerleri.. zaten alıcam ilk oyun inanılmaz güzeldi

mementopolis

8.3.2017 19:03:08

+2
Hile ile Güzel Oynanır. Troy gitmiş, yeni gelen karekteride beğenmedim. Oyun eskisinin aynısı yine leş yine leş. Ucuzlayınca oynarım, o zaman 3 oyunu çıkmış olur.

defected

8.3.2017 18:46:02

+5
grafiği ve oynanışı geçin nemesis sistemi inanılmaz gelişmiş. ağzım açık dinledim kadının anlattıklarını. helal olsun valla muhteşem bir deneyim olacak.

CheKD

8.3.2017 18:45:17

+2
Yüksek fiyatı yüzünden bir süre bekleyip öyle almayı düşünüyordum fakat videoyu çok beğendim ve bu kararımı tekrar gözden geçirmeye karar verdim.İyi bir hikayeye sahip olursa senenin en iyi oyunları arasında yerini alır bence.

narrator12

8.3.2017 18:42:08

0
Tabiki trailer olduğundan bazı kısımları önceden yazılmış örneğin şu okçunun son anda headshot atması gibi ama güzel bir hikayeyle çıkarsa efsane olur goty zelda arkadaşlar heyecanlanmayın

BSC Misafiri

8.3.2017 18:40:07

+1
o kaleye dalarken gondorun askerleriyle aralarına girmeyi , rohanın at kişnemelerini duymayı yeğlerdim, çok büyük ayıp etmışler ynaımdakı askerlerın orc olması hıç hoş degil, ama oyunun mantıgı bu yapcak bışey yok

JackTim

8.3.2017 18:35:14

0
Sondaki orkda neden numenor miğferi vardı anlayamadım.

nakoicve

8.3.2017 18:31:03

0
İlk oyunuda çok iyiydi bu oyununda içeriği daha fazla geliştirmişler anladığım kadarıyla büyük savaşlar kale fetihleri falanlar gibisinden seçeneklerde var çok iyi olacak kesinlikle bu oyun için sistemimi yenilerim.

aLdacTrack

8.3.2017 18:27:08

0
Tek kelimeyle harika ya

Sean john

8.3.2017 18:22:28

0
efsane duruyor, ordu olayı fln çok iyi olmuş .

Aeschyli

8.3.2017 18:17:50

0
Oyun tutacak ve zevkli olacak orası belli. Ama kendisini sürekli oynatabilecek özelliklere sahipmi orasını bilemedim. M&B serisininde hikayesi yok ama sürekli oynatır kendisini. Oldukçada zordur M&B serisinde birşeyleri başarmak. Bununda o şekilde olması gerekli bana kalırsa ama bilmiyorum kale oldukça kolay ele geçirildi gibi.

Oguz_Cole

8.3.2017 18:15:39

+1
Oyun gerçekten çok güzel gözüküyor. Tek kafama soru işaret sokan sonda herkes farklı bir deneyim yaşayacak kimsenin aynı olmayacak demesi bu sözler çok güzel gelse de kulağa sonu çok hoş bitmiyor, en basitinden yakın zamanda olan No Man's Sky örnek verilebilir Sean Murray de benzer açıklamalarda bulundu ve sonuç ortada. Umarım beklentileri karşılarlar şuana kadar her şey güzel gözüküyor.

1997utku

8.3.2017 18:13:55

0
Kale alma üzerine bir oyunsa hiç almayayım!..

rambocuk

8.3.2017 17:59:58

+3
quote:

Orjinalden alıntı: GodmetaL22 İlk oyun dövüş sistemi vs olarak çok iyiydi eğilerek kırık kılıç ile stealth adam öldürmek de çok iyiydi ama oyunun en büyük eksikliği hikayesiydi. Bu oyunda da öyle olacak gibi maalesef. Kaleleri ele geçirip mordorda devlet kuracaz gibi bir şey. Zırh falan getirmişler iyi olmuş ama hikaye yine eksik olacak gibi. Ordan oraya kale basacağımız eğlenceli dövüş sistemi olan bir oyun olacak. Keşke hikaye olsaydı :( 1.oyuna çok şey katmamış gibi
aynen dostum hikaye hiç yoktu ilk oyunda buda bölge ele geçirme üzeirne olursa kısa sürede sıkabilir , güzel bir hikaye ve işleyişi çok önemli

-OdATA-

8.3.2017 17:57:13

0
oyunda bunun gibi 3-5 tane daha bölüm varsa tamamdır :D

GodmetaL22

8.3.2017 17:54:36

+1
İlk oyun dövüş sistemi vs olarak çok iyiydi eğilerek kırık kılıç ile stealth adam öldürmek de çok iyiydi ama oyunun en büyük eksikliği hikayesiydi. Bu oyunda da öyle olacak gibi maalesef. Kaleleri ele geçirip mordorda devlet kuracaz gibi bir şey. Zırh falan getirmişler iyi olmuş ama hikaye yine eksik olacak gibi. Ordan oraya kale basacağımız eğlenceli dövüş sistemi olan bir oyun olacak. Keşke hikaye olsaydı :( 1.oyuna çok şey katmamış gibi

porsux

8.3.2017 17:53:51

+1
Şu videoya bakarak konuşmak ne akdar doğru bilmiyorum ama buram buram GOTY kokuyor. Film izler gibi izledim. Hatta grafiklere laf atan arkadaşlara diceğim şu ki: bu grafiklerle dizi şeklinde yapılsa tek bölümünü kaçırmam.

- The Stig -

8.3.2017 17:49:31

+29
hay textureniz batsin. buyuk oyun yorumculari iki kelime ogrenmisler gelip burda oyun elestiriyorlar.

rambocuk

8.3.2017 17:43:22

+2
Spoiler yememek için çok izlemeden yorum yaptım ama ejderhaya binmek ve tüm bu animasyonların güzelliği beni benden aldı

Guest-56D7221EF

8.3.2017 17:34:28

0
Harika duruyor yaa,yerimde duramadım izlerken. Sabırsızlıkla bekliyorum çıkmasını.

Guest-ED5D10718

8.3.2017 17:33:43

+19
Başlarım grafiğe ya müthiş bir oyun geliyor gibi sabırsızlıkla bekliyorum fakat unutmayın On sipariş yok

gofret2132

8.3.2017 17:32:18

+1
Mükemmel gözüküyor be[:'(]

Wayward Son

8.3.2017 17:29:37

+5
Bir de daha bu Alpha hali. Normalde uzun oynanış videoları sıkar ancak bunu soluksuz izledim. Kafadan ön sipariş.

BSC Misafiri

8.3.2017 17:19:36

+20
Grafikler önceki oyunla aynı hiç bir gelişme yok özellikle textureler çok kötü. 2012'de çıkmış bir oyun gibi duruyor.

nty35

8.3.2017 17:13:14

+3
ilk oyun kadar iyi olsa yeter diyodum adamlar daha iyisini yapmışlar gibi :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Middle-earth: Shadow of War
+ TAKİBE
AL
7 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız