EA CEO'su: "Battlefield 4'ün Sorunlu Çıkışı Kabul Edilemezdi"

Samet Konuksal


    Geçtiğimiz sene çıkışını yapan Battlefield 4'ün hâla tam olarak düzene girdiğini söyleyemeyiz. Özellikle PC'de netcode gibi oyunun dengesini bozacak sorunlarla çıkan Battlefield 4'ün bu hatalarıyla ilgili yeni bir açıklama geldi.
 
    Konuyla ilgili konuşan Electronic Arts'ın CEO'su Andrew Wilson, "1080p'de çalışan, devasa multiplayer haritalarında, 64 kişinin aynı anda oynadığı, Levolution ile beraber oynanışa yeni bir soluk getiren bir oyun planlıyorduk. Ancak oyun gelişim döngüsünde bazı sorunlarla karşılaşma şansınız var. Battlefield 4'te yaşadığımız şey de buydu. Bana sorarsanız Battlefield 4'ün çıkışı kabul edilemezdi. Yapımcı ekip için de öyle. Bu yüzden oyuncuların deneyimini iyileştirmek için yorulmadan çalıştık. Tabii ki bunu oyunun çıkışına yetiştirmemiz gerekirdi." sözlerine yer verdi.