İlk başta bu nesil konsollarla birlikte PC için geliştirilen Project CARS, sonrasında yeni nesle duyurulmuştu. Özellikle gerçekçi grafikleriyle dikkat çeken Project CARS adına yeni açıklamalar geldi. Oyunun yönetmeni Andy Tudor, PS4 ile Xbox One arasındaki farktan söz etti.
Slightly Mad Studios'tan Tudor'a PlayStation 4'ün GDDR5 belleğinin ortaya çıkardığı güç farkı soruldu. Gaming Bolt'a konuşan Tudor, Xbox One'da eSRAM'in dikkatli kullanılması halinde PS4'le arasındaki güç farkının büyük ölçüde kapandığını belirtti. Tudor'un söylediklerine göre yapımcı ekip Project CARS'ta bazı öğeleri renderlama görevini eSRAM üzerinden yapmış.
Bildliğiniz gibi Microsoft, Xbox One'da Cloud teknolojisine yatırım yapmış ve performans arttırmak amacıyla da konsolun çıkışına yakın dönemde eSRAM'e katkı yapmıştı.
eSRAM ile ilgili daha fazlasını buradan okuyabilirsiniz.