Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

VR Tren Oyunu Toy Trains, 16 Ocak'ta Geliyor

Something Random tarafından geliştirilen ve yayınlanacak olan bulmaca, tren, macera oyunu Toy Trains, 16 Ocak tarihinde geliyor.

İlgi çekici detaylarla beraber yer aldığımız yapım içerisinde çizgi tarzı grafikler ve yapım izleri bekliyor. Bu yapı ile beraber istediğimiz şekilde kendi oyuncak tren alanımızı inşa ediyor ve kendi kafamızdaki projeyi oyuna dahil edebiliyoruz. Büyükannemizin ve büyükbabamızın evinin çatı katında bulunduğumuz odada uzun süredir unutulmuş bir tozlu çanta buluyoruz. Bu tozlu çantayı açarak içerisinden eski oyuncakları çıkarıyor ve burada yer alan oyuncakları denemeye başlıyoruz. Eski anıları tekrardan keşfedebileceğimiz ve arka planda aslında ufak ve ilgi çekici bir hikayenin yer aldığı yapımda oyuncaklarla beraber oynamaya başlıyor ve bu oyuncakların gerçekten de canlı bir şekilde ve animasyonlu bir şekilde karşımıza çıktığını görebiliyoruz.

Sanal gerçeklik deneyimiyle atıldığımız bu bulmaca macera tarzı içerikle beraber çocukluğumuza geri dönebiliyor ve eskiden yaşadığımız o anları tekrardan yaşayabiliyoruz. Geldiğimiz noktada üst düzey bir yapı ile beraber karşımıza çıkmaya hazırlanan oyun içerisinde adeta anıları tekrardan geri dönüyor ve her şeyin bize bağlı olduğu yaratıcı bir alanda kendimizi buluyoruz.

Oyunda çocukluğumuzun neşeli anlarını tekrardan geri dönebileceğimiz bir yapı bulunuyor ve parkur, inşaat ve mekanikleri de bu yapım içerisinde yer alıyor. Aynı zamanda zeka oyunları gibi çeşitli kafa gerektiren bulmacalar da burada yer alıyor diyebiliriz. Oyunda farklı farklı kısımlar bulunuyor ve bu kısımlarda yapabileceğimiz farklı hamleler yer alıyor. Burada eski oyuncak trenleri hareket ettirebilir ve onlara farklı istasyonlar sağlayabiliyoruz. Kendi çapımıza inşa ettiğimiz tren rayları ile beraber neşeli olduğumuz o eski dönemlere tekrardan geri dönebiliyor ve bu oyuncak tarzı yapı içerisinde de kendi yolumuzu ve planımızı bulmaya çalışıyoruz.

Oyuncak trenlerin temel olduğu bu yapım içerisinde arazi şekillendirmek ve araziye yön vermek tamamen bizim işimiz oluyor. Oyunda farklı zorluklar bulunuyor ve bu zorluklarla beraber istediğimiz şekilde farklı seviyelere doğru yelken açabiliyoruz. Bulmaca tarzı içerikleri ile beraber yer aldığımız oyunda farklı oyuncakları farklı bölgelere doğru ilerletmeye çalışıyor ve trenleri tren rayları üzerinde yürütmeye başlıyoruz. Oyunda yer aldığımız süre boyunca bu olayları istediğim şekilde döşeyebiliyor ve alanı buraya yerleştirebiliyoruz. İçerisinde bulunduğumuz yapı ile beraber elimizde bulunan alana en iyi şekilde kullanmak için elimizden geleni yapmaya koyuluyor ve her şeyin bize bağlı olduğu bu yaratıcı dünya içerisinde biz de kendi planımızı ve stratejimizi oyuna dahil edebiliyoruz. Oyunda tren raylarını bir araya toplayabiliyor, birbirleriyle birleştirebiliyor, farklı istasyonlar ekleyebilir ve daha fazlasını gerçekleştirebiliyoruz.

Oyuncak tarzı grafiklerle ve detaylarla beraber karşımıza çıkmaya hazırlanan oyun içerisinde belli bir alanda bulunuyor ve bu alana doldurmak tamamen bizim işimiz oluyor. İstediğimiz şekilde hayal gücümüzü ortaya çıkarabileceğimiz ve rayları dilediğimiz gibi birbirine takabileceğimiz yapımda her şey bize bağlı olarak değişkenlik gösteriyor. Burada elbette her bir oyuncu farklı bir deneyim elde edebilir çünkü yapabilecekleri şeyler burada sınırsız olarak karşımıza çıkıyor. Dolayısıyla oyunda yer aldığımız süre boyunca farklı stratejileri benimseyebiliyor ve farklı planlamalarla beraber de bu alana doldurabiliyorsunuz.
Oyun içerisinde farklı farklı alanlar bulunuyor ve bu alanlar içerisinde zorluklar açık uçlu bir şekilde karşımıza çıkıyor.

Her bölgenin yani alanın kendine ait çeşitli çözümleri bulunuyor. Her bölge içerisinde farklı bulmaca içerikleriyle beraber karşılaşabilir ve burada zeka gerektiren unsurlarla beraber bulunabiliyoruz. Dolayısıyla oyun içerisinde yer aldığımız süre boyunca her bölgenin kendine ait bulmacası içerikleri ve yapısı yer alıyor ve bizlere sunuluyor. Bunlarla beraber de buraları çözmek, buralardaki rayları değiştirmek, yaratıcı olduğumuz bir alan içerisinde usta olmak ve bölümleri geçmek tamamen bizim hamlelerimize göre değişkenlik gösteriyor. Oyunda oynamaya başladığımız anda hem rayları dizebiliyor hem de geçmiş anılara doğrudan geri dönüş yapabiliyoruz. Dolayısıyla oyunda arka planda bir hikayenin bizlere aktarıldığını söyleyebiliyor ve geçmiş anılara burada tekrar tekrar dönebiliyoruz. Dolayısıyla oyunda hikaye ve yaptığımız hamleler iç içe ve birleşik olarak yer buluyor.

Büyükbabamızın oyuncaklarının yer aldığı yapım içerisinde araziyi şekillendirmek ve araziyi tamamen kendimize ait yapmak oldukça önem arz eder. Oyunda sanal gerçeklikle beraber atılacağımız bir deneyim bulunuyor. Dolayısıyla burada yaptığımız her hamle oldukça önem arz eder. Burada tren vagonlarını elimize alabiliyor, birbirlerine yakınlaştırdıktan sonra otomatik olarak birleşmesini sağlayabiliyor ve rayları ve tren vagonlarını birbirleriyle eşleştirebiliyoruz. Bunun dışında oyunda rehber bir kılavuzumuz bulunuyor. Bu rehber kılavuzla beraber neler yapabileceğimizi gösteriliyor ve burada farklı kategorilerde farklı temel içerikler bizlere sunuluyor.

Elimize aldığımız temel rehber kılavuzu ile beraber burada farklı yapıları elimize getirebiliyor ve elimizle birleştirebiliyoruz. Hayal gücümüzü serbest bırakabileceğimiz ve etrafı dilediğimiz gibi dekore edebileceğimiz ve aynı zamanda yaratıcı olabileceğimiz bu oyunda istediğimiz şekilde ilerleyebiliyor ve her adımda farklı bir hamle gerçekleştirebiliyoruz. Bunun dışında her seferinde daha karmaşık rotalar belirleyebilir ve böylece trenlerin daha farklı şekillerde ilerlemesini sağlayabiliriz. Ek olarak oyunda tren vagonlarını yukarıda da bahsettiğim gibi yan yana iki elimizle beraber getirebiliyor ve bir elimize travmalarını tutarken diğeriyle beraber de vagonu yaklaştırabiliyoruz. Dolayısıyla oyunda sanal gerçeklik olduğundan dolayı iki elimize de doğru ve aktif bir şekilde kullanmamız gerekiyor. Ancak bu şekilde bulmaca içeriklerini çözebilir ve yapacağımız hamleleri burada değerlendirebiliriz.

Oyunda elimizde farklı farklı tren rayları alabilir ve bu raylarla beraber de kendi yolumuzu çizebiliyoruz. Örneğin oyun içerisinde düz raylardan köprülü raylara, sağa doğru dönüş şeklinde oluşacak raylardan sola dönüşlü raylara kadar farklı farklı ray sistemleri bulunuyor ve bunlarla beraber de kendi yolumuzu kendimiz oluşturabiliyoruz. Oyunda aynı zamanda arazi üzerinde hem ağaçlar hem göller hem de yeşillik bulunuyor. Bunlarla beraber de kendi yolumuzu açmak ve bulmak için tren raylarını doğru bir şekilde yerleştirmeye çalışıyor ve hangi yöne doğru ilerleyeceksek de o orayı elimize alabiliyoruz. Bu kapsamda tren raylarının üzerine trenleri koyabiliyor ve böylece bunların ilerlemesine sağlayabiliyoruz.

Oyunda eskiden çocukluğumuzda oynadığımız bir yapı bizlere aktarılıyor. Dolayısıyla burada kendi raylarımızı dizebileceğimiz ve birleştirebileceğimiz bir sunum gerçekleştiriliyor. Bunlarla beraber de istediğimiz şekilde birleştirdiğimiz rayların üzerine trenleri koyabilir ve onların gidişatını izleyebiliyoruz. Dolayısıyla oyunda eğlenceli ve ilgi çekici bir yapı bizlere aktarılıyor ve aynı zamanda renkli bir dünya içerisinde kendimize bulabiliyoruz. Renkli grafiklerle ve sanat stili ile beraber karşımıza çıkmaya hazırlanan oyunda bazı noktalarda bizlere yardımcı olacak temel rehber noktaları bulunuyor. Bunun dışında elimize aldığımız kitapla beraber de yani bu kılavuzla beraber farklı rayları elimize alabilir ve neyin nasıl yapılacağını burada görebiliyor ve okuyabiliyoruz. Dolayısıyla bu elimizdeki temel rehber kılavuz oldukça önem arz ediyor.
Sıcak ve renkli dünyada yer aldığımız oyunda yolculuğumuz boyunca bizi hoş tutacak ve rahatlatacak bir içerik bulunuyor.

Oyunda herhangi bir zaman sınırı veya puan bulunmuyor. Dolayısıyla oyunda istediğiniz şekilde ilerleyebiliyor ve rahatlatıcı bir deneyimin keyfini çıkartabiliyorsunuz. Oyunda acele etmeniz gereken bir durumda bulunmadığından dolayı burada oyuncular arkalarına yaslanarak istedikleri şekilde kendi bölgelerini şekillendirebiliyorlar. Acele etmediğiniz ve rahatlatıcı bir deneyimle ilerleyebildiğiniz için oyunda kendi hızınızla beraber oyun oynayabiliyor ve isterseniz saatler boyunca bekleyebilirsiniz. Dolayısıyla bu da gerçekten güzel bir içeriğin bizlere sunulacağının göstergesidir. Bunun dışında kendi çalışmalarımızı oluşturabileceğimiz bir yapı bizlere sunuluyor ve aynı zamanda kendi yaratıcılığımızı oyunda kullanarak farklı sistemleri buraya getirebiliyoruz. Diğer taraftan bu çalışmaları farklı arkadaşlarla beraber paylaşabiliyor ve onların da bu kurduğunuz ray sistemine yorumlarını görebiliyorsunuz.

Rahatlatıcı bir deneyimle beraber atılacağımız bu yapımda renkli grafiklerin olduğunu söyleyebilirim. Burada boş zamanlarınızı değerlendirebileceğiniz ve kafanızı rahatlatabileceğiniz bir yapı bizlere aktarılıyor. Aynı zamanda arka planda bir müzik açabileceğiniz ve sırtınızı yaslayabileceğiniz bir yapı ile beraber de oyundaki yerinizi alabiliyorsunuz. Tamamen rahatlatıcı ve anılara geri dönebileceğiniz bir yapının burada olduğunu aktarabilir ve geliştirici ekibin belirttiğine göre oyunda gerçekten de ilgi çekici detayların bizlere sunulacağını aktarabiliriz.

Oyunda diğer taraftan kendi bölgemizi kendimiz planlayabiliyor ve tasarlayabiliyoruz. Bunun dışında bu harita üzerine yani masa üzerine kendi çiftliğimizi kurabiliyor, sağa sola doğru balyalar atabiliyor, çadırlar kurabiliyor, çiftlik kurmak için çiftlik kısımları yerleştirebiliyor, etrafa çitler koyabiliyor, tavukları buraya konumlandırabiliyor ve daha fazlasını gerçekleştirebiliyoruz. Olay içerisinde boş uygulama alanının her bir kısmını dilediğimiz şekilde doldurabiliyor ve kendi yaratıcılığımızı burada geliştirebiliyoruz. Çok çeşitli seçeneklerle beraber yer aldığımız oyunda istediğimiz şekilde kendimizi ifade edebiliyor ve araziyi istediğimiz tarzda dekore edebiliyoruz. Dolayısıyla oyunda gerçekten de ilgi çekici detayların bizlere sunulacağını söyleyebiliriz.

Oyunda bir yere bir şeyler yerleştirdikten sonra o nesneyi hareket ettirmek için elbette basılı tutabiliyor ve ağaçları hareket ettirerek farklı noktalara doğru taşıyabiliyoruz. Arazi kişisel bir alan olarak kendiniz tasarlayabiliyor ve zamanda geriye giderek çocukluğumuza dönebiliyoruz. Nostaljik bir hikaye yaşayabileceğimiz, rahatlayabileceğimiz ve dilediğimizi buraya yerleştirebileceğimiz yapımda büyüleyici bir sanal gerçeklik deneyimi elde edebiliyor ve trenler diyarında acelenin ve stresin olmadığı bir dönemde yaşayabiliyoruz. Oyunda yer aldığımız süre boyunca elbette her bir nesneyi hareket ettirebiliyor, kendimize göre ayarlayabiliyor ve istediğimiz şekilde yön verebiliyoruz. Hangi yöne baktırmak istiyorsak o yöne doğru çevirebiliyor ve böylece nesnelere dilediğimiz şekilde yerleştirebiliyoruz.

İlgi çekici detaylarla ve içeriklerle beraber karşımıza çıkmaya hazırlanan bu yapım şu anda Steam sayfası açık durumda. Dilerseniz Steam sayfası üzerinden istek listenize ekleyebilir ve çıkış yaptığı gün bir bildirim alabilirsiniz. Bunun dışında yine bu tarz oyunlardan hoşlanıyorsanız ve kendinizi nostaljik bir hikayeye adım atmak istiyorsanız ve aynı zamanda çocukluğunuza geri dönmek istiyorsanız bu oyuna bir göz atabilir ve bir şans verebilirsiniz.

Ek olarak oyunun yine Steam sayfası üzerinde bir demo sürümü bulunuyor. Bu demo sürümü sayesinde oyunun bir kısmını ücretsiz bir şekilde deneyimleyebiliyor ve oyunun nasıl bir yapıya sahip olduğunu görebiliyorsunuz. Böylece oyunu satın alıp almayacağınızı veya ekleyip eklemeyeceğinize de karar verebiliyorsunuz. Oyunun sadece sanal gerçeklik başlıklarıyla beraber oynanabileceğini tekrar hatırlatalım. Dolayısıyla sanal gerçeklik olmadan ne yazık ki bu oyunu deneyimleyemiyor ve oynayamıyorsunuz.

Bu haberin bağlantısı
URL
Toy Trains
Stargate: Timekeepers Bilim Kurgu Temalı Taktik Deneyimi Sunuyor Epic Games'te Cursed to Golf Oyununu Ücretsiz Almayı Unutmayın

İçeriğe ait yorum yok

Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)