E3 2013'e damgasını vuran oyunlardan birisi olan Respawn Entertainment imzalı Titanfall için merak edilen yeni detaylar ortaya çıktı.
Respawn'ın iletişim sorumlusu Abbie Heppe tarafından gelen açıklamalara göre birden çok Mech türü olacak. Tahmin edebileceğiniz gibi bir karakter geliştirme/ilerleme sistemine sahip olan oyunda farklı asker sınıfları da olabileceğine değinen Heppe bu konuda daha fazla yorumda bulunmaktan kaçındı.
Maçlar esnasında Mech'leri belli zaman dilimlerinde çağırabileceğimizi açıklayan Heppe, bu zaman dilimini killstreak benzeri başarılarınızla azaltabileceğinizi söylüyor. Savaştaki Mech'inizi kaybettiğinizde tekrar bir geri sayımın belireceği ve savaş alanındaki tüm askerlerin aynı anda Mech sahibi olabileceği de gelen detaylar arasında.
Oyunun harita tasarımlarını sadece devasa robotlara özel hazırlamadıklarını açıklayan yapımcılar haritanın çift yüzlü bir yapısı olacağını ve piyade çatışmalarına da olanak sağlayacağını belirtiyor. Yani oyunun en küçük haritaları dahi oldukça büyük bir alana sahip.
Abbie Heppe son olarak oyunun platformlar arasında farklılıklar olacağını ancak bu farklılıkları oyun bitmeden açıklayamayacaklarını dile getirdi.