Geliştirici firmalar çoğu zaman oyunlarını daha dengeli hale getirmek için güncellemeler yaparlar. Buna karşın senaryo modu için yayınlanacak bazı güncellemeler ise oyuncular muhtemelen oyunu bitirmiş oldukları için anlamsız kalabiliyor.
Naughty Dog da benzer bir denge sorununu The Last of Us'ta yaşamış. Oyunu bitirebilmek için aceleyle çalışan ekip FlameThrower'ı (alev püskürtücü diyelim) oyuna ekledikten sonra bu silahın gücü ile ilgili denge ayarlarını bir türlü yetiştirememiş.
Flamethrower'ın gücü ile ilgili ayarları yaparken silahın etkisiz kalmasını istemeyen ekip oyunun çıkış tarihi de yaklaştığı için ince denge ayarlarını yetiştirememiş ve bu nedenle Flamethrower oldukça güçlü bir silah olarak bırakılmış. Bu da oyuncuların bu silahla düşmanlarını rahatça öldürmesini sağladı.
Geliştiriciler silah çok güçsüz olup düşmanlar üzerinde etkisiz kalmasındansa ortalamanın üstünde güce sahip olmasını yeğlemişler. Sanırım oldukça doğru bir karar almışlar.