Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Sony, Bu Mali Yılında 409 Milyon Dolar Zarar Etti


 
     Dünyanın en büyük teknoloji şirketlerinden Sony, geçen yıl 98,9 milyar yen zarar ederek 14 yıldır ilk defa zarar ettiğini açıklamıştı.
 
     Şirket bu yıl da zarar etmeye devam ediyor. Bu mali yılının raporlarına baktığımızda Sony'nin 40.8 milyar dolar zarar ettiğini görüyoruz. Sony, Ocak-Mart aylarında 56.6 milyar yen (608 milyon dolar) net zarar ederken aynı çeyrekteki gelirleri 1,72 trilyon yen (18.4 milyar dolar) oldu.
 
     Sony'nin zararının daha büyük olabileceği, ama tasarruf önlemleri ve tüketici elektroniğindeki başarılı satışlar nedeniyle zararını azalttığı söyleniyor.
 
     Bu olumsuz tabloya rağmen gelecek yıl ise şirketin kâra geçmesi planlanıyor. Gelecek yıl gelirlerin 7.6 trilyon yene çıkarılması ve 50 milyar yen kâr edilmesi öngörüyor. Kıdemli Yönetici Howard Stringer şirketin başına geldiğinden beri işlerini genişleten firma, verimliliği arttırmak ve maliyetleri dizginlemek için çalışıyor. Sony, sadece bu mali yılda 330 milyar yen tasarruf hedefi belirlemişti ve bunun üzerine çıkmayı başardı.
 
     Bu mali yılda 15.6 milyon adet LCD televizyonun yanı sıra 13 milyon adet Playstation 3 satan Japon devi, gelecek mali yılın bitiminde 25 milyon LCD televizyon ve 15 milyon Playstation 3 satmayı hedefliyor.
 
      Sony'nin Playstation 3 satış beklentileri artarken aynı durum PSP için geçerli değil. Bu mali yılda 9.9 milyon adet PSP satılmasına rağmen gelecek mali yılın satış beklentileri 8 milyon adete düşürüldü.
 
      Aynı düşüş beklentisi Playstation 2'de de bulunuyor. Bu mali yılda 7.8 milyon adet PS2 satılmasına rağmen gelecek yıl 6 milyonluk satış hedefi belirlendi. PS2'nin her şeye rağmen hala 7.8 milyon satması hem şaşılacak hem de takdir edilecek bir rakam.
 
kaynak2    
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak playstation 3 PS3 ps3 slim Sony 2010 Mali Yıl Satış beklentileri satışlar LCD PSP PS2
Pokemon Black/White'dan Yeni Taramalar Fable 3 Daha Fazla Aksiyon-Macera İçerecek
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

HedoTurkoglu

20.5.2010 14:56:41

0
olsun arada fark var sony biraz daha estetik olursa daha iyi olur bence.Ne böyle takoz gibi kol.Biraz güzel yap abicim göze hoş görünsün oynarken de rahat olursun.ps2 kolundan ne farkı var aynısı kablosuz hareketli bence öyle olsa ps3 daha çok satar.

addidas_85

20.5.2010 12:18:06

0
quote:

Orijinalden alıntı: fk_entertainment

Ya ben cidden bu konuyu anlamıyorum x-box kullandım 1 yıl kadar tamam kolu güzel ama bu kadar abartılacak birşey değil birde zaten PS3e istediğin usb kolu takıp oynayabiliyorsun bu kadar abartmaya hiç gerek yok bence

fk_entertainment

20.5.2010 11:58:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: raptor94hazer

ne hadi len.....yalan mı,böyle bir teknoloji varken,bu kadar kötü bir gamepad.Xboxın gamepad iyle bi karşılaştır bakalım.

HedoTurkoglu

20.5.2010 10:52:31

0
quote:

Orijinalden alıntı: NomadCRY

Hadi len...
ne hadi len.....yalan mı,böyle bir teknoloji varken,bu kadar kötü bir gamepad.Xboxın gamepad iyle bi karşılaştır bakalım.

HedoTurkoglu

20.5.2010 10:48:46

0
@max dostum,son 2 yazımda senin için dikkat ettim.Ondan önceki yazılarımdada aceleden oluyordu yazım hatası.

Max_Kolesne

20.5.2010 10:42:36

0
@razor94hazer Yazdıklarından hiçbir şey anlaşılmıyor hocam, noktalama kullan lütfen Dikkat etmişsin tamam fakat hala anlaşılamayan yerleri var

NomadCRY

20.5.2010 10:32:03

0
quote:

Orijinalden alıntı: raptor94hazer bir de söylüyüm bence ps3 ne zaman daha çok satar biliyormusun xbox'ın gamepad'inden daha iyi bir gamepad yaptığı zaman.
Hadi len...

HedoTurkoglu

20.5.2010 08:55:50

0
bir de söylüyüm bence ps3 ne zaman daha çok satar biliyormusun xbox'ın gamepad'inden daha iyi bir gamepad yaptığı zaman.

HedoTurkoglu

20.5.2010 08:53:06

0
bizde onu demeye çalışıyoruz zaten japonya ve çinde ps3 çok ucuz olduğu,e tabi oyunlarda çok ucuz adam xboxı neyapsın öyle bir konsol varken.Yani xbox satmış zaten satcağını ps3 bugüne kadar geçememesi başarısızlıktır bence.Yazımada dikkat ediyorum @max natal gelsin wii mefta ya düşünsene dostum wii de ki dandik görüntülü oyunları değilde bildiğin grafiği olağanüstü olan oyunları elinde bişey olmadan oynayabileceksin....This is unbelievable.

Max_Kolesne

19.5.2010 20:18:50

0
Birkaç mesaj yukarıda ben de aynısnı demiştim hocam. Gidip görmedim ama konuşulanlardan dolayı öyle düşünüyordum

sk8ata

19.5.2010 20:14:03

0
quote:

Orijinalden alıntı: Max_Kolesne

Ben burada PS3 mükemmel diye bir şey demedim ki hocam nereden çıkarıyorsun böyle sözleri anlamadım Bir de noktalama işaretlerini kullanırsan yazdıkların daha anlaşılabilir olabilir, zira ben hiçbir şey anlamadım yazdığından Bir de PS Japonya ve Avrupa'da Xbox'ı baya farklı geçerken Amerika'da çok az farkla Xbox önde. Bence bu Xbox'ın başarsını göstermez
ABD'de ps3'ün az satmasının tek sebebi vatan sevgisi yerli malı vs. Gittim yaşadım gördüm ordan biliyorum. Japonlarda Amerikalılara hala kızgın hiç sevmiyorlar bu yüzden de Japoonya'da xbox360 satmıyor.

iscanthere

19.5.2010 20:11:07

0
xbox1 den sonra 360 kesinlikle bir başarıdır. ps3 ü toplam satışlarda geçmesi bile mucizedir. ben şahsen ps3 ezer geçer diyordum ama toplam sayışlar yaklaşık xbox 360 ta 40, ps3 te ise 36 milyon. wii ayrı bir olay zaten.

Max_Kolesne

19.5.2010 20:04:39

0
quote:

Orijinalden alıntı: raptor94hazer

dostum madem mükemmel bir konsol 1 yılın önemi olmazdı o zaman kapatırdı farkı xbox ilk yılında çok fazla sattı yani 1 sende 2-3 önce çıkmış gibiydi japonya da ps3 ana vatanı bırakta geçsin zaten grafiği japonya satışları işgal etmiş resmen öyle olunca xbox ın bi değeri kalmıyor bence xbox her ne kadar yanlış tasarlansada ps3 güzel hele natal gelsin wii ile kapışcak
Ben burada PS3 mükemmel diye bir şey demedim ki hocam nereden çıkarıyorsun böyle sözleri anlamadım Bir de noktalama işaretlerini kullanırsan yazdıkların daha anlaşılabilir olabilir, zira ben hiçbir şey anlamadım yazdığından Bir de PS Japonya ve Avrupa'da Xbox'ı baya farklı geçerken Amerika'da çok az farkla Xbox önde. Bence bu Xbox'ın başarsını göstermez

HedoTurkoglu

19.5.2010 18:27:06

0
quote:

Orijinalden alıntı: Max_Kolesne

Satışlar 2009 Eylül ayından beri böyle. Vgchartz sitesinden bakabilirsiniz. Hatta benim açtığım konulardan da bunu takip edebilirsiniz. Sadece genelde xbox psp'nin önünde oluyor, kalan grafik hep böyleydi. Toplamda ise arada 5 milyon fark var, xbox önde ve xbox 1 sene önce çıkmış bir konsol :) Ayrıca Amerika Xbox'ın ana vatanı. Orada bir zahmet ps'ten fazla satsın :)
dostum madem mükemmel bir konsol 1 yılın önemi olmazdı o zaman kapatırdı farkı xbox ilk yılında çok fazla sattı yani 1 sende 2-3 önce çıkmış gibiydi japonya da ps3 ana vatanı bırakta geçsin zaten grafiği japonya satışları işgal etmiş resmen öyle olunca xbox ın bi değeri kalmıyor bence xbox her ne kadar yanlış tasarlansada ps3 güzel hele natal gelsin wii ile kapışcak

jokerwill

19.5.2010 18:10:26

0
@ SethValore kardan zarar ediyorlar cidden zarar etseler coktan dukkani kapatmislardi yoksa bu reklami niye yapsinlar ?

Max_Kolesne

19.5.2010 17:39:50

0
quote:

Orijinalden alıntı: raptor94hazer pardon ps3 satılmaz demişim orda japonya ve çinde xbox 360 satılmaz diycektim
Satışlar 2009 Eylül ayından beri böyle. Vgchartz sitesinden bakabilirsiniz. Hatta benim açtığım konulardan da bunu takip edebilirsiniz. Sadece genelde xbox psp'nin önünde oluyor, kalan grafik hep böyleydi. Toplamda ise arada 5 milyon fark var, xbox önde ve xbox 1 sene önce çıkmış bir konsol :) Ayrıca Amerika Xbox'ın ana vatanı. Orada bir zahmet ps'ten fazla satsın :)

HedoTurkoglu

19.5.2010 13:47:06

0
pardon ps3 satılmaz demişim orda japonya ve çinde xbox 360 satılmaz diycektim

HedoTurkoglu

19.5.2010 13:42:41

0
quote:

Orijinalden alıntı: Max_Kolesne

Hadi Wii açık ara önde tamam da 360 nerede açık ara önde hocam naptın Son haftanın konsol ve oyun satışları böyleymiş, nasıl açık ara önde olabilir ki 360
dostum gelmişin 1 haftalık satışı koymuşun ds ve wii zaten koymuş xbox ta bişey yok diyosun madem ps3 süper konsol niye amerikada xboxı geçemiyor ordaki insanlar malmıda xbox alıyor sen git bi 2 yılın satış grafiğine bak japanyoda ps3 ekmek peynir gibi gidiyor heralde orda ps3 satılmaz.Çinde öyle o yüzden düşük burda.

iSafari

19.5.2010 11:45:30

0
sony nin kar ettiği bir yıl var mı ki...

Karpuzcu.

19.5.2010 11:40:08

0
quote:

Orijinalden alıntı: Sfred Hala ps3 kırıldıgı zaman sony 'de zengın olur dıyorsunuz. Adamların baskanı acıklama yapmistı her sattıgımız ps3 den zarar edıyoruz bu zararı da oyun ve multımedya satısı ıle kapatmak ıstıyoruz dıye. Adamlar ps3 fiyatlarini dusurduler oyun satmak icin ne diye korsan olsun istesin : ))
Klavyene sağlık kardeşim, şunu bi anlayamadı bizim insanımız. Adamlar konsoldan para kazanmıyor. Kopya çıktığı zaman ps3 den çok daha fazla zarar ederler.

Max_Kolesne

19.5.2010 11:21:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: bluelabel Zarar etmesi çok normal bence.Her kalemde kendinden daha üstün rakipleri var çünkü. PS3:360 ve Wii açık ara önde. PSP:DS açık ara önde Tv:Amerika-Japonya'da Sharp,Avrupa'da Samsung açık ara önde MP3/Walkman:Apple açık ara önde Bunlara rağmen ısrarla yüksek fiyat politikasına devam ediyor adamlar.Sonuç ortada işte
Hadi Wii açık ara önde tamam da 360 nerede açık ara önde hocam naptın Son haftanın konsol ve oyun satışları böyleymiş, nasıl açık ara önde olabilir ki 360

John Shepard

19.5.2010 11:14:02

0
Ya öyle şey olur mu Allah aşkına. Kârdan zarar ne demek. Bakkal mı bu? Koskoca Sony. Ya zarar eder ya kâr. Kâr düşük olabilir, yada zarar düşük olabilir ama kârdan zarar etmez.

jokerwill

19.5.2010 01:41:59

0
aynen dedigin gibi kardan zarar etmisler yani kendilerini garantiye alip emeklerinin karsiligini almislardir kesin

ghost-riley

18.5.2010 20:27:48

0
YA BEYLER BUNLAR ZARAR DIIL YANI SOLE SOLIIM KARDAN ZARAR HER FIRMANIN HER YENI BIR YILA GECISTE YADA YAPTIGI YENI URUNLERDE BELLI HEDEFLERI OLUR YADA BEKLENTILERI BU HEDEFLER YADA BEKLENTILER BEKLEDIKLERI GIBI GELISMESSE EGER ZARAR ACIKLARLAR AMA ASLINDA ZARAR YOKTUR SADECE BEKLEDIKLERI HEDEFI TUTTURAMAMISLARDIR OLAYIN OZU BUDUR ASLINDA ZARAR YOK KAR DUSUKTUR BUNUN ZARAR GSOTERIO GIBI GOZUKURLER

Stephie

18.5.2010 19:21:36

0
Aynı mesajı ikinci kez atmışım.

Stephie

18.5.2010 19:19:10

0
Pek etkilememiştir heralde.Sonuçta geleceğe yönelik çalışmalarına da yatırım yapıyorlar.409 yerine 1 milyar zarar etseler bile çalışmalarını zamanı gelince piyasaya sürüp katlayarak kar yaparlar.Caponlar işini bilir.

HedoTurkoglu

18.5.2010 19:01:24

0
ms öyle bişey çıkarmaz bence.

jokerwill

17.5.2010 19:59:41

0
merak etme onunda sonu gelir su xbox bir tane psp tarzi bir sey cikarsin sen o zaman gor psp fiyatlarini bak ne kadar dusecek

HedoTurkoglu

17.5.2010 13:22:57

0
go olmasın çünkü daha go kırılmadı.

jokerwill

17.5.2010 03:58:38

0
oda dogru ps3 e 400 dolar veriyorlarsa oyunlarin tanesi de 50 dolar civarinda demektir 10 ps3 kullanicisindan yarisi sene de en az 10 tane oyun alsa bu acik rahat kapatilir ama bu seferde insanlar ps3 alirken tereddut ederler cunki oyuna verecekleri para makinaya verecekleri paradan daha cok tutar o zaman ps3 aliminda onemli bir dusus olur psp kirilma olayi gerceklestikten sonra ve psp ayarinda tasinabilir baska bir konsol yapamadiklari icin psp peynir ekmek gibi satiliyor su psp 3000 olayinda da saglam kirilma olursa bende gidip psp 3000 alicam

Sfred

16.5.2010 01:02:00

0
Hala ps3 kırıldıgı zaman sony 'de zengın olur dıyorsunuz. Adamların baskanı acıklama yapmistı her sattıgımız ps3 den zarar edıyoruz bu zararı da oyun ve multımedya satısı ıle kapatmak ıstıyoruz dıye. Adamlar ps3 fiyatlarini dusurduler oyun satmak icin ne diye korsan olsun istesin : ))

Sulu Çor Kağan

15.5.2010 21:53:38

0
quote:

Orijinalden alıntı: Caladbolg cennetten gül alıp cehenneme dikemezsin, cehennemden kor alıp cenneti yakamazsın, korsana karşı gelip bir de kâr edemezsin.
katılıyorum. çünkü banlı olduğum dönemde ben yapmıştım bu yorumu

HedoTurkoglu

15.5.2010 21:46:49

0
quote:

Orijinalden alıntı: keyn

Birincisi Wii icin evet ama X360 acik ara onde filan degil... NPD verilerine bakarsaniz yanilirsiniz... Soyle bir bilgi vereyim, ki bu bilginin kaynagi MS ve Sony ; PS3 cikali 4 , X360 cikali 5 sene oldu... Her iki konsolun da ilk 4 senelik performansina bakarsaniz PS3 satislarda X360'a 4.2 milyon adet fark atmis durumda... Yani X360'in su an ileride olmasinin sebebi 1 sene erken cikmis olmasi... Ve sunu da belirtmekte fayda var, PS3 X360'a bu 4.2 milyon adetlik farki atarken X360'in neredeyse 2 kati fiyatla satiliyordu ortalamaya vurdugunuzda... Ikincisi , yuksek fiyattan satmak zorunda mantiken cunku 2010 Mart ayina gelene kadar birim basina, satilan her PS3'ten zarar ediyordu Sony... Fiyati indirse edecegi zarar daha da artacakti hatta artarak artacakti cunku hem satislar patlayacak hem birim basina edecegi zarar artacakti...
dostum 1 yıl önce çıktı ve hala satışlarda önde...ps3 pahallıyken xbox bedavamı gidiyordu?

jokerwill

15.5.2010 21:44:44

0
adamlar cep telefonun da ericson ile birlestiler cep telefonu dunyasina agirliklarini bastilar ama rakipleri de iyice cogaldi en basiti LG simdide playstation olayinda rakip olarak xbox ti nintendoydu, wii idi falan filan rakipleri iyice cogaldi arada ki farki kapatmak icin psp yi cikardilar bakalim simdi neler cikartacaklar hakikaten merak ediyorum

ZelHaS

15.5.2010 19:38:56

0
quote:

Orijinalden alıntı: Blue Fox ps3 kırıldığı gün zaten sony zengin olur

Impala_vs_Tiger

15.5.2010 12:49:27

0
quote:

Orijinalden alıntı: Caladbolg cennetten gül alıp cehenneme dikemezsin, cehennemden kor alıp cenneti yakamazsın, korsana karşı gelip bir de kâr edemezsin. :D
+1000000000 Korsan yoksa sony de yok demektir...

keyn

15.5.2010 02:37:38

0
quote:

Orijinalden alıntı: bluelabel Zarar etmesi çok normal bence.Her kalemde kendinden daha üstün rakipleri var çünkü. PS3:360 ve Wii açık ara önde. Bunlara rağmen ısrarla yüksek fiyat politikasına devam ediyor adamlar.Sonuç ortada işte
Birincisi Wii icin evet ama X360 acik ara onde filan degil... NPD verilerine bakarsaniz yanilirsiniz... Soyle bir bilgi vereyim, ki bu bilginin kaynagi MS ve Sony ; PS3 cikali 4 , X360 cikali 5 sene oldu... Her iki konsolun da ilk 4 senelik performansina bakarsaniz PS3 satislarda X360'a 4.2 milyon adet fark atmis durumda... Yani X360'in su an ileride olmasinin sebebi 1 sene erken cikmis olmasi... Ve sunu da belirtmekte fayda var, PS3 X360'a bu 4.2 milyon adetlik farki atarken X360'in neredeyse 2 kati fiyatla satiliyordu ortalamaya vurdugunuzda... Ikincisi , yuksek fiyattan satmak zorunda mantiken cunku 2010 Mart ayina gelene kadar birim basina, satilan her PS3'ten zarar ediyordu Sony... Fiyati indirse edecegi zarar daha da artacakti hatta artarak artacakti cunku hem satislar patlayacak hem birim basina edecegi zarar artacakti...

bluelabel

15.5.2010 00:25:26

0
Zarar etmesi çok normal bence.Her kalemde kendinden daha üstün rakipleri var çünkü. PS3:360 ve Wii açık ara önde. PSP:DS açık ara önde Tv:Amerika-Japonya'da Sharp,Avrupa'da Samsung açık ara önde MP3/Walkman:Apple açık ara önde Bunlara rağmen ısrarla yüksek fiyat politikasına devam ediyor adamlar.Sonuç ortada işte

Source

14.5.2010 07:59:28

0
Zarar etmesi üzücü umarın kısa süre içersinde kendilerini toplarlar.

Rai-gy

14.5.2010 04:01:24

0
quote:

Orijinalden alıntı: jokerwill hic bir sey olmaz bunlara bilmem kac senenin hesabini yapan tipler bunlar kenara koseye bir seyler atmislardir
Yastık altı olayı diyosun.

jokerwill

14.5.2010 03:57:47

0
hic bir sey olmaz bunlara bilmem kac senenin hesabini yapan tipler bunlar kenara koseye bir seyler atmislardir

cimbomman

13.5.2010 23:56:25

0
ah sony vah sony... devlet yardımı almak istiyordur. ya da devletler yardımı...

The_Rahip

13.5.2010 23:36:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: cancanax Dünyada batmayacak 2 firma var... 1-Sony 2-Mishima Zaibatsu Corp..
Batmayacak bir firma yoktur.

cancanax

13.5.2010 23:32:15

0
Dünyada batmayacak 2 firma var... 1-Sony 2-Mishima Zaibatsu Corp..

faho

13.5.2010 22:48:35

+1
Çarklar eskisi gibi dönmüyor,hergün farklı arge departmanları,ortaklıklar oluşurken,yeni teknolojik patentler de beraberinde geliyor. Panel pazarında Sony hiçbir zaman tam anlamı ile söz sahibi olmadı.Kendi ülkesi Japonya'da bile tv sektöründe söz sahibi değil;Sharp firması;Japonya ,Abd,Canada gibi gerçek para getiren ve pazarın ana bölümünü oluşturan 3 yerde tv piyasasını tekeline almış durumda;konsol pazarında ise pasta iyice bölüşüldü ve Ms ciddi bir alternatif oldu.Üstelik Sony'e nazaran daha dinamik ve yeniliğe açık tarzı sayesinde geleceğe yönelik bir yordama yaparsak Ms bu pazarın en büyük payını alacak gibi görünüyor.Özellikle yeni nesilde Ms'in daha önce gireceğini varsayarsak,ps4 lansmanı ya da buna benzer bir oluşum için kapalı kapılar ardında illaki argeler yapılıyordur.Gerçi henüz Gt5 çıkamadı ama olsun. Sony tabiki bu tip olumsuz bilançolardan etkilenmez ama belki bu tür istikrarlı olumsuzluklardan ders alıp;piyasaya ve müşteri portföyüne bakış tarzını değiştirir.

Toruk Macto

13.5.2010 22:44:51

+1
Gny* dogru soyluyor,adamlar muzikten sinemaya,ev sinema sisteminden walkmana milyon tane urun uretiyorlar.

jokerwill

13.5.2010 22:36:57

0
her evde sony marka bir seyler yok ama hemen hemen her cocukta sony playstation bulmak mumkun bence bu zarar icin de playstation etkisi olmali

Gny*

13.5.2010 20:10:15

0
Koskoca Sony konsol ile mi ayakta duruyor sizde yani. Ps3 %10 ya var ya yoktur bu zararın içinde.

jokerwill

13.5.2010 19:37:02

0
@ DaMN_Y0U sadece wii mi ? x box asil zarara ugratti wii ile de ne yapsamda sunlari piyasadan silsem derdi basladi

John Shepard

13.5.2010 18:20:00

+1
Arkadaşlar Sony, Microsoft, Apple ve diğer büyük şirketleri Mahalle Bakkalı gibi düşünmeyin. Bu şirketin CEO su tuvalete gitse açıklama yapmak zorundadır. Çünkü Sermayesi Halka Açık şirketler, yani borsada işlem gören şirketlerin kâr-zarar durumu sadece şirketin büyük ortaklarını değil, elinde 1 adet hissesi olan sade vatandaşı de etkiler. Dolayısı ile eğer zarar etmişse açıklanması gayet doğal. Kaldı ki zarar etmemiş olsa, boyle bir haberi yapan şirketi tazminat manyağı yaparlar. Peki zarar etse ne olur, merak etmeyin bir şey olmaz. Global çaptaki ekonomik krizin etkileridir bunlar. Koca şirketler zarar eder, küçükler batar. Bu işin kuralı bu. Sony yine teknolojik bakımdan üstün ürünler çıkarır. Ama bir şekilde tasarruf önlemi de alır. Örneğin Mercedes, ekonomik buhran sonrası arabalarında kullandığı malzeme kalitesini bir miktar da olsa düşürmüştür. Ha benim gibi Mazda'sı olan biri için 2009 E 200 ile 2010 E 200 ün malzeme kalitesini tartışmak abesle iştigal olur ama ortada böyle bir gerçek vardır. Sony de bazı önlemler alır, örneğin TV lerinde maliyeti düşürmek için fırçalanmış aluminyum yada cam çerçeve yerine plastik kullanır. Ama yine TV nin amacını yerine getirecek organlarında teknolojik geliştirme yapar, daha yüksek kontrast vs.

ps_3S_lim

13.5.2010 17:49:41

0
Ben Kendimi bildim bileli SONY zarar açıklar birşey de olmadı bunca yıldır habire daha kaliteli daha yüksek bütçeli ürünler çıkarır durur ve teknolojiye yön verir hani geri gitmiyor ileri gidiyor zarar eden firma bunları yapamaz geçiniz "züğürt,mal,çene" misali

NuuL

13.5.2010 17:39:08

0
Kesinlikle zarar ettiklerine inanmıyorum

DaMN_Y0U

13.5.2010 17:23:20

0
Ve Wii'nin büyük katkısı var bu zarara diye düşünüyorum.

The_Rahip

13.5.2010 17:06:05

+1
Sony devamlı zarar açıklamaya başladı. Sony bile zarar ediyorsa nediyelim artık gerçi pazar eskisi gibi değil. Televizyon ve diğer elektronik ürünlerde tonla marka var ve bunların bazıları bildiğimiz kaliteli markalar, cep telefonu desen zaten pekte iç açıcı değil, Walkman olayı öldü gitti Apple pazarı domine etti, konsol desen rakip markalar var.

355GTS

13.5.2010 16:22:33

0
15 milyon televizyon, 13 milyon ps3 sat yine zarar et

Maestro16

13.5.2010 16:19:55

0
Sony kaliteli ürünler çıkarıyor ama fiyatları çok pahalı

jokerwill

13.5.2010 16:05:31

0
bir aylik gelir kadar mallara fiyat koy ondan sonrada cik de ki zarar ettik ps3 ne zaman kirildi o zaman satis rekoru kirar bunlar

Gny*

13.5.2010 15:54:09

0
Ürünlerini çok pahalı sattıklarını düşünüp genel bir indirime gitseler ne tıkırtı kalır, ne sıkırtı.

clexitt

13.5.2010 15:39:40

0
çok ilginç ama tabi çok uluslu şirketlere böyle 40m$ filan pek fazla koymuyordur.

Bernhard

13.5.2010 15:03:37

0
jamez, düzeltme yapıldı. Uyarı için teşekkürler

Caladbolg

13.5.2010 14:39:06

0
cennetten gül alıp cehenneme dikemezsin, cehennemden kor alıp cenneti yakamazsın, korsana karşı gelip bir de kâr edemezsin. :D

Gye_Baek

13.5.2010 14:30:51

0
ps3 kırıldığı gün zaten sony zengin olur

jamez

13.5.2010 14:25:34

0
56.6 milyar yen 608 milyon dolar ediyorsa 1,72 milyar yen nasıl 18.4 milyar dolar oluyor
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Playstation 3
+ TAKİBE
AL
70 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız