Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

PlayStation Patronu: Yeni IP'ye Yatırım Yapmak Çok Riskli

 
GQ ile röportaj gerçekleştiren Sony Interactive Entertainment başkanı ve CEO'su Jim Ryan, yeni bir IP'ye yatırım yapmanın çok fazla risk taşıyan bir iş olduğunu söylüyor.

"Büyük oyunların çok büyük satış başarılarına ihtiyacı var. Bu oyunların maliyeti bugünlerde 100 milyon dolardan fazla ve bunu yapabilmek ve piyasaya yeni IP sunabilmek için – ki bu çok riskli bir iş ve PlayStation 4 neslinde bunu dört kez yaptık – çok büyük satış yapmanız gerekli."

Jim Ryan ayrıca yeni IP'ler ile mevcut serilerin yeni oyunları arasındaki dengeyi kurarken çok derinlemesine ve çok dikkatli düşündüklerini belirtti.

"Her bir stüdyoyla ilgilenen yönetim organizasyonuna sahibiz ve en çok gözden geçirdiğimiz şeylerden biri de oyun portföyü. God of War ile Uncharted gibi çok sevilen serilerden yeni oyunlar sunmak ve Horizon: Zero Dawn ile Ghosts of Tsushima gibi yeni IP'lerle değişik şeyler sunmak arasındaki dengeyi kurmaya bakıyoruz. Bunun çok derinlemesine ve çok dikkatli düşünüyoruz."

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak Eurogamer sony playstation 5 ps5 playstation next gen
Titanfall 1 Steam'e Geldi Anno 1800 için Season 3 Pass Duyuruldu
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

28.11.2020 14:54:57

0
Her fırsatta konsola çamur atıp pc toplarım, kafasını deney modeli olarak üniversitelerde uygulamak lazım. Bu nası bi reaksiyon aga; bir şeyi kötüleyip öte yandan kendi zevkini överek orgazm olur gibi.. Nası bi yaşam formudur böyle! Anlamaya çalışıyorum, yok, anlamıyorum. Bi doktora görünün...

BSC Misafiri

25.11.2020 15:36:24

0
Onu Kojimaya sorsana delikanlı

keremec

24.11.2020 22:04:01

0
Doğru söylemiş reyiz. Yapıştır yeni nesil için bir tane Knack 3.

muvaZaa xD

24.11.2020 21:24:15

0
Yapın arkadaş dünyanın parasını kazanıyorsunuz konsollarınız tüm dünyada yok satıyor

BSC Misafiri

24.11.2020 17:35:29

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri BSC Misafiri 23.11.2020 18:59:45 Bu kadae belli etme istersen konsol fanboyu oldugunu? Sanki ssdsiz pc kaldı 2 tb ssd bile 180 dolara düstü Biz pclerde 5-6 senedir ssd kullanıyoruz zaten ben 3 senedie ssd kullanıyorum pcde öyleyse üst düzey bir pcde dizmedim
Aynen dostum tek sorun ssd olması zaten ssd varsa tüm bitti olay, okuma yazma hızı vs hiç önemli değil zaten.

Oğuzhan/

24.11.2020 16:51:30

+1
misal last of us oyununu yapan firmada 481 kişi çalışıyor. Bunların böyle bir firmada çalışabilmek için çok kaliteli adamlar olduğu ortada her biri aylık min 10k usd maaş alıyordur zaten amerikada Yıllık Ortalama yazılımcı yıllık Maaş: 117.840 dolar, ama biz iyimser bir seçim ile ortalama 7k'dan hesaplayalım. İçerisinde grafikerden tut hikaye yazarına kadar... 481*7000 her ay verilmesi gereken maaş *12 yıllık verilen maaş = 40 milyon dolar. Oyunun ( last of us) 2 yılda yapıldığını hesaplarsan sadece çalışanların maaşı 80 milyon dolar ediyor. Bunun üstüne işten çıkartılan işciler için tazminatlar veriliyor yerine yeni işciler alınıyor demiyorum bile. Bunun yanında oyunun müzikleri için profesyonel orkestra oyunun gösterimi için düzenlenen reklamlar vs...

The_Rahip

24.11.2020 04:03:29

0
Sürekli olarak bir şikayet. Oyun fiyatlari artmalı kurtarmıyor yok yeni oyun yapmak riskli. Ne istiyorsunuz insanlar oyunlarınızı ikişer üçer falan mi alsin.

BSC Misafiri

23.11.2020 23:35:55

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Konuyu nasıl pc e getirdiler anlamadım, Playstation 5 oyunları pc gelecekse bu 7 sene sonra olur, Playstation 5 in mimarisi oyunlar için özel dizayn edildiği için pc de çalışmaları baya sıkıntılı olacaktır, insanların dalga geçtiği konferans da baş mühendisi in söylediği gibi bölüm dizayn ederken geliştiricilere kolaylık sağlaması için geliştirdik bu aleti , kısacası bu makine de yapılan oyunlar farklı olacak. Bu arada pc kullanıcıları nın single player dan anladığı assassin's creed tarzı hep aynı olan oyunlar olduğu için playstation oyunları onlara biraz fazla gelir anlamazlar olayı.
Mimari özel dizayn edildi ne ? 90'lı yillarda tamamiyle özel çipler üretiliyordu o zaman bunu diyebilirdiniz, konsollar arasında gerçek farklar görebiliyordunuz. Artık herkesin çipleri Nvidia ya da AMD'den geliyor. Kendilerine göre özelleştirmeler, yazılımlar yapmak dışında bir halt yaptıkları yok. Oyunları da Pc'de çalıştırmak hiç zor değil. Doğruya doğru bir süredir belli bir şablonda çıkıyor Sony oyunları. Bundan rahatsız olan bir kullanıcı kitlesi dahi oluşmaya başladı.
Söylediğim şeyi anlamak çok zor değildi halbuki, rach and clank örnek al, oynarken farklı bölgelere ışınlıyoruz bunu şu anki pc de yapmaya çalışırsan fena duvara toslarsın, Portal dan geçtikten sonra yükleme ekranı görmek yada geçişin uzun olması oyun zevkini fena baltalar, geliştiriciler bunu ps5 de sorun olmadığını bilerek bu şekilde dizayn ediyor bölümü. Şimdi sen bama dersen pc de ssd var ama aynı ssd değil aynı hızda çalmıyor oyun geliştiren kişiler de bunu bilip " herkes de ssd vardır ssd i kullanan bir dizany yapalım " diyemez, pc de bu imkansız, ps4 oyunu olan horizon zero dawn şu an en iyi ekran kartı olan rtx 3090 da 4k 70 ile 80 arası görüyor bu şekilde düşün o oyunu ps5 den kat ve kat güçsüz konsol da oynadık.
Hocam baya yanlış bilgileri doğru olarak almışsınız haberiniz olsun. Hepsine tek tek oturup cevap yazmaya üşenir insan.

BSC Misafiri

23.11.2020 22:45:14

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri BSC Misafiri 23.11.2020 18:59:45 Bu kadae belli etme istersen konsol fanboyu oldugunu? Sanki ssdsiz pc kaldı 2 tb ssd bile 180 dolara düstü Biz pclerde 5-6 senedir ssd kullanıyoruz zaten ben 3 senedie ssd kullanıyorum pcde öyleyse üst düzey bir pcde dizmedim
Konsol gibi belli bir standart yok PC'de, Ondan dolayı oyunlar Hdd düşünülerek yapılıyor..Konsolun SSD'sine göre tasarlanmış oyunların bende PC'ye zor geleceğini düşünüyorum...Çünkü oyunlar dinamiklerini ona göre kuruyor...

BSC Misafiri

23.11.2020 21:17:30

0
BSC Misafiri 23.11.2020 18:59:45 Bu kadae belli etme istersen konsol fanboyu oldugunu? Sanki ssdsiz pc kaldı 2 tb ssd bile 180 dolara düstü Biz pclerde 5-6 senedir ssd kullanıyoruz zaten ben 3 senedie ssd kullanıyorum pcde öyleyse üst düzey bir pcde dizmedim

BSC Misafiri

23.11.2020 18:59:45

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Konuyu nasıl pc e getirdiler anlamadım, Playstation 5 oyunları pc gelecekse bu 7 sene sonra olur, Playstation 5 in mimarisi oyunlar için özel dizayn edildiği için pc de çalışmaları baya sıkıntılı olacaktır, insanların dalga geçtiği konferans da baş mühendisi in söylediği gibi bölüm dizayn ederken geliştiricilere kolaylık sağlaması için geliştirdik bu aleti , kısacası bu makine de yapılan oyunlar farklı olacak. Bu arada pc kullanıcıları nın single player dan anladığı assassin's creed tarzı hep aynı olan oyunlar olduğu için playstation oyunları onlara biraz fazla gelir anlamazlar olayı.
Mimari özel dizayn edildi ne ? 90'lı yillarda tamamiyle özel çipler üretiliyordu o zaman bunu diyebilirdiniz, konsollar arasında gerçek farklar görebiliyordunuz. Artık herkesin çipleri Nvidia ya da AMD'den geliyor. Kendilerine göre özelleştirmeler, yazılımlar yapmak dışında bir halt yaptıkları yok. Oyunları da Pc'de çalıştırmak hiç zor değil. Doğruya doğru bir süredir belli bir şablonda çıkıyor Sony oyunları. Bundan rahatsız olan bir kullanıcı kitlesi dahi oluşmaya başladı.
Söylediğim şeyi anlamak çok zor değildi halbuki, rach and clank örnek al, oynarken farklı bölgelere ışınlıyoruz bunu şu anki pc de yapmaya çalışırsan fena duvara toslarsın, Portal dan geçtikten sonra yükleme ekranı görmek yada geçişin uzun olması oyun zevkini fena baltalar, geliştiriciler bunu ps5 de sorun olmadığını bilerek bu şekilde dizayn ediyor bölümü. Şimdi sen bama dersen pc de ssd var ama aynı ssd değil aynı hızda çalmıyor oyun geliştiren kişiler de bunu bilip " herkes de ssd vardır ssd i kullanan bir dizany yapalım " diyemez, pc de bu imkansız, ps4 oyunu olan horizon zero dawn şu an en iyi ekran kartı olan rtx 3090 da 4k 70 ile 80 arası görüyor bu şekilde düşün o oyunu ps5 den kat ve kat güçsüz konsol da oynadık.

Psychotechnic

23.11.2020 18:36:30

0
Hocam yapımı 5 yıl süren bir oyun da en az 10 milyon satacak kadar iyidir diye tahmin ediyorum. İyi olmalı en azından.

BSC Misafiri

23.11.2020 16:24:53

+1
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Konuyu nasıl pc e getirdiler anlamadım, Playstation 5 oyunları pc gelecekse bu 7 sene sonra olur, Playstation 5 in mimarisi oyunlar için özel dizayn edildiği için pc de çalışmaları baya sıkıntılı olacaktır, insanların dalga geçtiği konferans da baş mühendisi in söylediği gibi bölüm dizayn ederken geliştiricilere kolaylık sağlaması için geliştirdik bu aleti , kısacası bu makine de yapılan oyunlar farklı olacak. Bu arada pc kullanıcıları nın single player dan anladığı assassin's creed tarzı hep aynı olan oyunlar olduğu için playstation oyunları onlara biraz fazla gelir anlamazlar olayı.
Mimari özel dizayn edildi ne ? 90'lı yillarda tamamiyle özel çipler üretiliyordu o zaman bunu diyebilirdiniz, konsollar arasında gerçek farklar görebiliyordunuz. Artık herkesin çipleri Nvidia ya da AMD'den geliyor. Kendilerine göre özelleştirmeler, yazılımlar yapmak dışında bir halt yaptıkları yok. Oyunları da Pc'de çalıştırmak hiç zor değil. Doğruya doğru bir süredir belli bir şablonda çıkıyor Sony oyunları. Bundan rahatsız olan bir kullanıcı kitlesi dahi oluşmaya başladı.

BSC Misafiri

23.11.2020 15:11:48

0
Konuyu nasıl pc e getirdiler anlamadım, Playstation 5 oyunları pc gelecekse bu 7 sene sonra olur, Playstation 5 in mimarisi oyunlar için özel dizayn edildiği için pc de çalışmaları baya sıkıntılı olacaktır, insanların dalga geçtiği konferans da baş mühendisi in söylediği gibi bölüm dizayn ederken geliştiricilere kolaylık sağlaması için geliştirdik bu aleti , kısacası bu makine de yapılan oyunlar farklı olacak. Bu arada pc kullanıcıları nın single player dan anladığı assassin's creed tarzı hep aynı olan oyunlar olduğu için playstation oyunları onlara biraz fazla gelir anlamazlar olayı.

BSC Misafiri

23.11.2020 15:11:46

+2
Valla konsolunu exc. için alıyoruz, Yoksa basarız parayı Xbox'a..Bu tür açıklamalar bir konsol alınacaksa 2-3 beklemek gerektiğini hatırlatıyor bize..Bakalım neler olacak, Ortaya çıkar yüzleri..Eğer PC'ye falan birşeyler gelirse, Direk PC kurarım...

Çöp Adam

23.11.2020 14:40:14

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: Çöp Adam aslında exc yapmayacağız demiyor. ps yi ps yapan şey exc dir. o da bunun farkında. bunun meali, oyun fiyatları 60-90 dolar bandında artacak. onun yolunu yapıyor.</blockquote> Zaten arttı neyine artacak...
o zaman tüketici ağlamalarına geri dönmeyeceğiz, fiyatlar sabit, düşmeyecek diyor. exc siz ps ol-maz. micro nun artık şu anki feci durumundan kurtulup sadece exc lere abanması, konsolun neler yaptığını "yeni" oyunlar ile göstermesi lazım. görünen o ki sony farkı aştıkça tüketicinin canına okuyor. neyse ya yeni nesil konsollara nasılsa bulaşmayacağım.

Yanfo

23.11.2020 13:37:51

0
PC'ciler mutlu, exclusive'cilerin gözleri yaşlı!

BSC Misafiri

23.11.2020 13:26:55

0
quote:

Orjinalden alıntı: Çöp Adam aslında exc yapmayacağız demiyor. ps yi ps yapan şey exc dir. o da bunun farkında. bunun meali, oyun fiyatları 60-90 dolar bandında artacak. onun yolunu yapıyor.
Zaten arttı neyine artacak...

Kartal Göz

23.11.2020 13:20:08

0
İyi de zaten oyun fiyatlarını yeni nesil için arttırdılar, daha ne artacak? Hatta Avrupa bölgesi 80 Avro ödeyerek exclusive oyunlar için daha da fazla ödeme yapıyor. Multiplatform oyunlarda da 10 Dolar/Avro bindirdiler zaten.

Suralizer

23.11.2020 13:15:55

0
Implementing Partner olabilir.

Kartal Göz

23.11.2020 13:14:51

0
IP'nin buradaki açılımı nedir?

Çöp Adam

23.11.2020 12:57:09

0
aslında exc yapmayacağız demiyor. ps yi ps yapan şey exc dir. o da bunun farkında. bunun meali, oyun fiyatları 60-90 dolar bandında artacak. onun yolunu yapıyor.

JourneyToTheWest

23.11.2020 12:39:12

+6
Anlaşıldı remaster remake devri başladı gene ps4'deki gibi.Geçen ağlıyordunuz para yetmyior oyunlar 70 euro olsun diye.Şimdide çıkmış yeni ip yapmak riskli diye alay ediyor sanki. Kendine güvenemiyorsan ceo'luk pozisyonundan istifa et, koskoca markanın senin riske girme korkun yüzünden mahvolmasına hiç de gerek yok.

Cortana12

23.11.2020 11:51:43

0
İnşallah Killzone 4 gelir.

BSC Misafiri

23.11.2020 11:33:03

+2
Eski Resistance, Motorstorm gibi serilerini Canlandırabilirler eğer güvenli adımlar atacaklarsa..

-Dark Poison-

23.11.2020 11:09:35

+1
Oyunlari pc icinde zamanla cikaracak bunlar.Yavastan alistirmaya calisiyor aciklamalarla.Tahminim crossgen oyunlar da belli bir zamana kadar cikmaya da devam edecek.GoW dedikodusunu yalanlamadi. Her acidan yeni nesil gecisi gibi zerre hissettirmeyen bir gecis oldu.Demons Souls haric yeni nesil hissettiren bir oyun da goremedik.Sony bircok oyunu coklu platform cikartmaya baslayacaktir.

tekel2000mavi

23.11.2020 10:49:08

0
Bu jim Ryan çok boş konuşuyor ya Merak etmeyin Sony bam bam yine oyunları sıralayacak Shawn Layden reyiz hiç konuşmazdı tak tak oyunları gösterirdi

Nevfel

23.11.2020 10:10:13

+1
Eninde sonunda bu exclusive olayını bitirmek zorunda kalacaklar. Yeni düzende süreli exclusive sistemini tercih etmek zorunda kalacaklar. Böylece hem konsolda satacak sonra da pc ve xbox da kaymağı yiyecekler. Zaten konsollar amd altyapısı ile pc'ye adapte olmaları kolay cihazlar haline geldi. Süreli exclusive en mantıklı çözüm.

v. Persie

23.11.2020 09:20:54

+8
Sony en son ne zaman yenilikci bi oyun cikardi ki. Hepsi ayni oyunun re-skin hali, fanboylar da sazan gibi yutuyor.

BlackBeasT

23.11.2020 07:33:30

+2
Şubat ayı içinde Fransa Amazon'da  "Horizon: Zero Dawn" PC için listelendiğinde başka PS exc. oyunlarda vardı. "Bu listelemeler gerçeği yansıtmamaktadır, bu oyunları PC'ye getireceğimize dair bir açıklama yapmadık" demişdi... Ağustos'da Horizon: Zero Dawn PC için ilk gün 75TL'den çıkış yapmışdı sonra fiyatı yükseldi. Bir şeylerin yolunu yapmak istiyorda "kem kum" geveleyip duruyor...

Arrastra

23.11.2020 03:53:57

0
bi adamın her açıklaması mı komedi olur arkadaş

BSC Misafiri

23.11.2020 03:48:21

+3
çözüm basit, çıkar pc ye bak keyfine.

Curtius

23.11.2020 02:43:10

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Oyunlar pc ile yapılıyor çalışanların maaşları yıllık 10 milyon dolar olsun diger giderlerde 20 milyon dolar olsun anlamadığım oyunların nesine 100 milyon dolar harcanıyor oyun çıkışında 60 dolar iki sene sonra usa psn de 3.5 dolar yani her türlü kar ediyorlar bana kimse inandıramaz bir oyunun 100 milyon dolar tuttuğuna.mesela tek bir kişi işinden arta kalan zaman da Bright Memory adlı oyunu yapabiliyorsa oyun şirketleri oyuncuları mal yerine koyuyor.
10M dolar yıllık çok az. AAA oyunlarda ortalama 150-200 kişi çalışır. Bunlara ayda en az 12k gider olduğunu varsayalım ortalama (adamın maaşı değil sadece, sigorta, yemek, ofis vs gibi giderleri de katıcaksın) bu da 150 kişilik bir ekip için yıllık 27M dolar eder. Yeni IP oyunların yapımı en az 5 yıl sürse bu da toplamda 135M dolar etti. Ki buna reklam, dağıtım, hukukçular, lisans için vs verilen paralar dahil değil. Daha ucuza da mal edilebilir tabii ki özellikle ekip sayısını düşürüp reklam maliyetlerini kısarak ama bu da oyunun bir yerlerinden ödün vermek demek. O yüzden 100M dolar çok da yanlış bir sayı değil.

Phoneix-34

23.11.2020 02:27:00

+1
Ben mi yanlış anladım bilmiyorum ama bence üstü kapalı bir şekilde daha kaliteli exc ler istiyorsanız bu oyunlar PC ye de gelecek (maddi açıdan başarı adına) buna hazır olun ya da eskisi kadar bol exc yok diyor. Yani biseyler diyorda ucu hep bize dokunuyor

speederly

23.11.2020 02:12:11

0
allah aşkına oyun fiyatları 50 60 dolar ki bu büyük oyun dedikleri 5 milyondan az satmıyor zaten. bunun 10 20 milyon satanı da var 100 milyon dolar harcasan 300- 500 milyon kazanıyorsun. gelmiş risk vs diyor. şaka gibi

BSC Misafiri

23.11.2020 02:04:30

+15
Oyunlar pc ile yapılıyor çalışanların maaşları yıllık 10 milyon dolar olsun diger giderlerde 20 milyon dolar olsun anlamadığım oyunların nesine 100 milyon dolar harcanıyor oyun çıkışında 60 dolar iki sene sonra usa psn de 3.5 dolar yani her türlü kar ediyorlar bana kimse inandıramaz bir oyunun 100 milyon dolar tuttuğuna.mesela tek bir kişi işinden arta kalan zaman da Bright Memory adlı oyunu yapabiliyorsa oyun şirketleri oyuncuları mal yerine koyuyor.

Funder

23.11.2020 01:49:06

+5
Artık bayan, uyku getiren serilerin devamlarını çıkarıcaz demiş kısaca. Hiç bana hitap etmiyor şu konsol ya. Xbox 23 stüdyosuyla yepyeni iplerle geliyor bu nesil ordayız.

BSC Misafiri

23.11.2020 01:42:07

+2
Risk dedikleri de açık dünya da sadece teması farklı oyunlar. Birinde karakter süper kahramansa diğerinde savaşçı kız bir diğerinde samuray harita da ordan buraya koşturuyor. bir ton aynı görev ve topla babam topla. Fiyatı da arttırdılar ama hala ağlıyorlar.

Locaste Siarnaq

23.11.2020 01:11:59

+8
Birkaç oyun PC için de geldi. Demek ki bundan sonra birkaç aya özel oyunlar da PC için çıkacak. Bu durumda asla konsolla uğraşmam yani giderim 15 bine sistem toplarim hem her işimi yaparım hem de oyunumu oynarım konsoldan da kurtulurum

BSC Misafiri

23.11.2020 00:12:03

+6
yeni ip riskini almaktan çekiniyorlarsa eski ipleri pcde göreceğiz büyük ihtimalle. bedava geliri kaçırmak istemeyeceklerdir

Turk.Navy

22.11.2020 23:50:50

0
Uncharted devam oyunu bekliyoruz yıllardır 🤟

Hudson51

22.11.2020 23:32:41

+15
Sony'nin Horizon ile adımını attığı PC hamlesi şimdi daha mantıklı. Büyük paralar dökülen bir IP'nin tek bir platform da ömrünü kısıtlamak saçmalık.

Johnny Silverhand

22.11.2020 23:31:11

+19
Zaten oyun fiyatlarını artırdılar. O konsolu satmak istiyorlarsa yapacaklar.

***Respect***

22.11.2020 23:27:28

+8
Sanki üstü kapalı "eskisi gibi exc oyunlar beklemeyin" demiş.

Press a Key

22.11.2020 23:19:45

+3
Hayır demiyor :)

BSC Misafiri

22.11.2020 23:18:03

+5
Risk var ama kazançta çok ps daha çok satiyorsa bu ipler sayesinde

Metal-Gear

22.11.2020 23:06:33

+11
PS5 neslini sürekli olarak önceki oyunların devam oyunları ile geçirmeleri mümkün değil. Farklı stüdyolar farklı şeyler mutlaka yapacaktır, yapmak zorundalar. Risklidir ama yapılan her oyun milyon barajını aşıyor zaten, masrafını kurtarmayan oyunları yok.

rcpyksl

22.11.2020 22:53:25

+28
Yenilikci ve yuksek butceli oyunlar yapmayacagiz diyor
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
PlayStation 5
+ TAKİBE
AL
4 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız