Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

"PlayStation 3'ün Hala Gideri Var"

Motorstorm PS3 ve Vita arasında oynanabilecek.
 
     Evolution Studios tarafından geliştirilen Motorstorm RC, PlayStation Vita ile birlikte 22 Şubat'ta çıkacak. Yapımcı stüdyodan Paul Rustchynsky, PlayStation 3 ile ilgili ilgi çekici açıklamalarda bulundu.
 
     Official PlayStation Magazine ile konuşan yapımcı aynı şeyleri PlayStation 2'de de yaşadığını belirtiyor. Teknolojik açıdan limitlere ulaşılması durumu son anlarda aşılabiliyor. Naughty Dog ve The Last of Us örneğini veren Rustchynsky, bu siyah kutunun içinde hala yapılacak şeylerin olduğunu kanıtladıklarını söylüyor.
 
      "PlayStation 3'te hala iş var, bence insanlar bunun bir kenara atılma vaktinin geldiğini düşünmemeliler. Sony için şu an pek çok özel yapımcı stüdyo çalışıyor. Heyecan verici oyunlar yapıyorlar ve bunların pek çoğu henüz duyurulmamış. Sony dünya çapında tek bir stüdyo gibi çalışıyor ve bu yüzden paylaşılan bilgiler ile içerideki yapımcıların oyunları platformun en iyileri oluyor. Bu nedenle biz platformu daha iyi tanıyoruz ve daha iyi yapımlar ortaya koyuyoruz."
 

Bu haberin bağlantısı
URL
playstation 3 PS3 ps3 slim Sony
Ghost Recon: Future Soldier'a Yeni Yapımcı Günlüğü 7. Haftanın Satışları (2012)
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Xaerk

26.2.2012 10:00:12

+1
Bu saatten sonra konsol alınmaz.Yeni bir ekran kartı alırım bakarım keyfime...

Mactavish-

20.2.2012 23:38:05

0
quote:

Orijinalden alıntı: ultra_storm

Aynen bir ton eksiği var konsolun grafik olarak sadece aa çözünürlük sorunu yokki.
aa çözünürlük kırılma geç gelen kaplamalar bulanıklık ve 2 metre öteyi göremem multide sorun yapıyor fps oynarken tv nin dibine girmek zorunda kalıyorum mesela mw3 veya bf3 oynarım ben görüntü çamur oluyor uzaktan oynarsam adapte olamıyorum pc daha avantajlı ben fps için sebep dipten görüntü tertemiz

ultra_storm

20.2.2012 22:50:42

0
quote:

Orijinalden alıntı: aallpp99

AA sorun degilki zaten konsollarin ekran kartlari artik gucsuz kaliyor bide AA olursa kasar
Aynen bir ton eksiği var konsolun grafik olarak sadece aa çözünürlük sorunu yokki.

ultra_storm

20.2.2012 22:49:42

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Bu yılı yine konsollar ele geçirir. Exc. oyunlar ve multiplatform satışları olarak önde olurlar. PC'de birşey yok, The Last of Us ile kıyaslanacak oyun bile yok.
Ultra fanboy misafir bi sus saçmalıyıp durma.

S.P.E.C.I.A.L.

20.2.2012 15:57:48

+1
"Zombi-sever" iseniz, evet, PS3'ün de, XBOX360'ın da hala gideri var. Anlayana...

Walter Hartwell White

20.2.2012 15:52:37

0
quote:

Orijinalden alıntı: Chidori Exc. oyunlar için bile alınır ps3.
Başka bir neden var sanki.

Walter Hartwell White

20.2.2012 15:47:07

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Geçen sene en iyi grafikli oyun Uncharted 3 oldu bu sene de The Last of Us olur. PC'cilerde oyun yok diye üzülmesin, taş gibi Unearthed: Trail of Ibn Battuta geliyor :D
Crysis devrimini unuttun galiba yada Half Life'yi sana hatırlatırım veya Doom 3 bu üç oyunun yerini tutabilecek bir ps3 oyunu söyle bana fanboy kardeş?Şimdi Unc diyeceksin yada GoW güldürme beni :D:D

BSC Misafiri

20.2.2012 15:46:41

0
Bu açıklamayı yapanlar Sonyden iyi para almış belli

BSC Misafiri

20.2.2012 13:37:13

-2
Bu yılı yine konsollar ele geçirir. Exc. oyunlar ve multiplatform satışları olarak önde olurlar. PC'de birşey yok, The Last of Us ile kıyaslanacak oyun bile yok.

Mactavish-

20.2.2012 13:05:49

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri o kadar yorum okudum valla bende ps3 var çok oyun oynadım god of war 3 oynadım grafik etkiledi beni mgs 4 zaten oha çüş diyebilcegim grafiklere sahip onların dışında full hd b itv ye bagla pc 3 ü birde pc yi kalite ortada yani ben pc ciyim ps 3 ü bi tek mk 9 oynarken açıyorum 1 saat sonra kapıyorum pc oyunlarına geçiyorum mw 3 dersen aldıgıma pişmanım böyle bi motor yok bizim tr deki 2 tekerli motorlar daha heycan verici inanın 3 senedir aynı yemegi pişirip yediriyolar. bence saglam bi pc alın konsola neden para veriyonuz anlamadım neden konsol yapan şirketleri zengin ediyonuz ? bi çıkarınızmı var oda ayrı bi nokta. pc oyunları daha ucuz daha kaliteli bence konsol oyunları daha kazık ve görsel bi çöplüge dönüşmeye başladı. başka yorum yazamıcam sonuç ortada bence. konsol alanlar zengin para harcıcak yer arıyo başka bişi degil :)
exc için alıyoruz mecbur bayılmıyorum konsola

BSC Misafiri

20.2.2012 07:26:51

+2
o kadar yorum okudum valla bende ps3 var çok oyun oynadım god of war 3 oynadım grafik etkiledi beni mgs 4 zaten oha çüş diyebilcegim grafiklere sahip onların dışında full hd b itv ye bagla pc 3 ü birde pc yi kalite ortada yani ben pc ciyim ps 3 ü bi tek mk 9 oynarken açıyorum 1 saat sonra kapıyorum pc oyunlarına geçiyorum mw 3 dersen aldıgıma pişmanım böyle bi motor yok bizim tr deki 2 tekerli motorlar daha heycan verici inanın 3 senedir aynı yemegi pişirip yediriyolar. bence saglam bi pc alın konsola neden para veriyonuz anlamadım neden konsol yapan şirketleri zengin ediyonuz ? bi çıkarınızmı var oda ayrı bi nokta. pc oyunları daha ucuz daha kaliteli bence konsol oyunları daha kazık ve görsel bi çöplüge dönüşmeye başladı. başka yorum yazamıcam sonuç ortada bence. konsol alanlar zengin para harcıcak yer arıyo başka bişi degil :)

Mr.Alp

20.2.2012 06:58:53

0
quote:

Orijinalden alıntı: teknomnyak_37 ozaman battlefield 3 te antiallising sorununu çözsünler ben ps3 kullanıyorum uncharted oynadım grafikler muhteşemdi ama bf3 te çok fena AA SORUNU VAR
AA sorun degilki zaten konsollarin ekran kartlari artik gucsuz kaliyor bide AA olursa kasar

aykut291

20.2.2012 00:28:55

0
Ps3 Oyunları Kaliteli.Ps3 bu yüzden seviyorum zaten.Exc olmasa bakmam.:D

ultra_storm

19.2.2012 23:37:50

0
quote:

Orijinalden alıntı: stun Şu ana kadar oyun Xbox 360'ta 2,249,092 adet satarken, Playstation 3'te 1,486,067 adet sattı. PC sürümü ise Origin'den gelen rakamlara bakarsak 500.000 civarındaydı ''''''''''''''''''' oyunun çıkışından 1-2 hafta sonrakı satışlar bunlar... bu siteden aldım... şimdi net bir bilgim yok kaynağın varsa atabılırsın....
Pc'de 1.37m satmış ps 3'de 4m originde en son pc versiyonu 800.000 satmıştı sanırım bi haberde görmüştüm 800.000 eklersek 1.37m'ye pc'de 2.1m oluyor ps 3'de 4m oluyor böylece.Kaynak vgachartz.com.

stun

19.2.2012 23:21:10

0
Şu ana kadar oyun Xbox 360'ta 2,249,092 adet satarken, Playstation 3'te 1,486,067 adet sattı. PC sürümü ise Origin'den gelen rakamlara bakarsak 500.000 civarındaydı ''''''''''''''''''' oyunun çıkışından 1-2 hafta sonrakı satışlar bunlar... bu siteden aldım... şimdi net bir bilgim yok kaynağın varsa atabılırsın....

mrblack01414

19.2.2012 23:00:18

-1
Taş gibi taşşşşş :)

Mactavish-

19.2.2012 22:49:20

0
quote:

Orijinalden alıntı: ultra_storm

Mv 3'ü sevmiyorum zaten bf 3 pc'de 1.5 milyon sattı ps 3'de 3 milyon okadarda uçuk fark yok arada.Çoğu kişi key aldığı için pc satışlarının bir kısmı görülmüyor ama key alıncada para yapımcının cebine giriyor.Ubisoft pc'ye önem vermeyerek kendini yakıyor oyun tamamen pc odaklı oldumu pc'de herzaman iyi satıyor konsol kadar satmassa'da.
multiplatformları hiç sevmiyorum konsolda şu pc ye geçince varya sanırım bayram edicem oyunlar kazık konsolda böyle herşeyi fulleyip 60 fps de tertemiz görüntü oyun oynarken konsola lanet edicem

ultra_storm

19.2.2012 22:41:22

0
quote:

Orijinalden alıntı: stun batman in pc odaklı olduguna inanmıyorum... ( ki en iyi xbox oyunu seçildi ) ve ayrıca .. bitane bıle hilecı görmedın diyorsunda.. bunu savunmak için söyledıgın bariz bellı oluyor ..ben diğer konularda hacker görenlerde yazıyorlar şikayetlerini... ki kaldı kı mw3 oynamak ısteyenlerde var onda suruyle var.. hack'' ayrıca move dan da bahsediyim... heavy rain kz3 - resistance 3 ve bioshock infinite oynanılabılıyor.. ınfınıte çıktıgı zaman onuda move la oynama şansımız var.... pc de satış olmadıgından piyasaya konsollar hakim .. örneğin bf3 pc odaklı ama konsollara çıkmasaydı zarar ederlerdi.. ki rockstar -ubisoft gibi firmalarında tutumlarını biliyoruz... pc ye karşı..
Mv 3'ü sevmiyorum zaten bf 3 pc'de 1.5 milyon sattı ps 3'de 3 milyon okadarda uçuk fark yok arada.Çoğu kişi key aldığı için pc satışlarının bir kısmı görülmüyor ama key alıncada para yapımcının cebine giriyor.Ubisoft pc'ye önem vermeyerek kendini yakıyor oyun tamamen pc odaklı oldumu pc'de herzaman iyi satıyor konsol kadar satmassa'da.

Mactavish-

19.2.2012 21:52:29

0
quote:

Orijinalden alıntı: ultra_storm Batman crysis 2 pc odaklıdır bf 3 crysis 1 ise tamamen pc odaklıdır gta 4 ise konsol portudur bu böyledir ister kabul et ister etme herkes bunu diyor bf 3 de birtana bile hileci görmedim bf 3'ü pc'de oynasaydın aradaki uçurum kadar farkı görürdün konsolda low ayarda.Ayrıca epic kinect daha 1-2 hafta önce pc'ye çıktı.Eskiden sanki pc'de çok fazla satıyordu oyunlar.
batman konsol oyundur grafiksel olarak fark olarak gördüğüm renk tonları oldu pc de koyu dx 11 getirisi hiç yok fiziğe gelince işte o çok etki ediyor fakat nvdia şart ve frame ne kadar harcıyor bilmem ama gtx560 ti şart tır en az battlefield 3 pc oyunudur bunu kimse savunmasın skyrim ve gta da aslında pc de daha güzel mod olayı herşeyi bitiriyor pc de çok daha iyi gta 4 benim görüşüm her zaman belirttiğim gibi pc de oynancak oyun var konsolda var pc de battlefield gta skyrim gibi oyunlar oynanır konsol ise exc dir hack n slash en sevdiğim tarzdır mesela bu konsolda mevcut spor yarış oyunları ve call of duty pc de hiç sevmem

stun

19.2.2012 21:15:28

0
batman in pc odaklı olduguna inanmıyorum... ( ki en iyi xbox oyunu seçildi ) ve ayrıca .. bitane bıle hilecı görmedın diyorsunda.. bunu savunmak için söyledıgın bariz bellı oluyor ..ben diğer konularda hacker görenlerde yazıyorlar şikayetlerini... ki kaldı kı mw3 oynamak ısteyenlerde var onda suruyle var.. hack'' ayrıca move dan da bahsediyim... heavy rain kz3 - resistance 3 ve bioshock infinite oynanılabılıyor.. ınfınıte çıktıgı zaman onuda move la oynama şansımız var.... pc de satış olmadıgından piyasaya konsollar hakim .. örneğin bf3 pc odaklı ama konsollara çıkmasaydı zarar ederlerdi.. ki rockstar -ubisoft gibi firmalarında tutumlarını biliyoruz... pc ye karşı..

ultra_storm

19.2.2012 20:37:54

+1
Batman crysis 2 pc odaklıdır bf 3 crysis 1 ise tamamen pc odaklıdır gta 4 ise konsol portudur bu böyledir ister kabul et ister etme herkes bunu diyor bf 3 de birtana bile hileci görmedim bf 3'ü pc'de oynasaydın aradaki uçurum kadar farkı görürdün konsolda low ayarda.Ayrıca epic kinect daha 1-2 hafta önce pc'ye çıktı.Eskiden sanki pc'de çok fazla satıyordu oyunlar.

stun

19.2.2012 20:32:32

0
Her şey satışnan olmuyor konsolun marka değeri olduğu için ona exc çıkartıyorlar sony ve microsoft pc'nin böyle bir sahibi yok sahibi kimse değil. -------- herşey satıştan oluyor...her exc sony yada microsoft desteği ile çıkmıyor çunku öyle olsaydı ..rdr -castlevania - dark souls -dante's inferno ninja gaiden- vs vs oyunlar .. ya sadece ps3 e yada sadece xbox a çıkarlardı... böyle olmalarının sebebi satıştan.. kaynaklanıyor

stun

19.2.2012 20:26:33

-2
pc odaklı olması onu exc yapmaz .. sana sorulan pc exc idi... sen pc odaklı saydın... batman de dx11 ve fizik desteği onu pc odaklı yapmaz.... o pc nin grafıksel ustunlugunden kaynaklanır.. birtek bf3 e pc odaklı denılebılır... ama genede exc değil ben onu ps3 tede oynuyorum...ve çokta keyıflı... ve konsolda hack sorunu olmaması da avantaj... sondada kendını kuçuk düşürüyorsun diye acıyorum diye .. itici köşeye sıkışmış tavırlar sergılıyorsun... ben senin oynadıgın her oyunu oynarım... ustune ustluk çok harıka exc lerıde oynarım sen sadece pc ye çıkan oyunları daha kalıtelı oynarsın.... oyun dunyasına konsolların hukmettıgı açık birşey..... nerede para geziyorsa... orada iş oluyor konsol oyuncusu oyun alıyor exc ler çıkıyor.. firmalar konsollarını desteklıyor.. harekete duyarlı aletlerde cabası..özellıkle konsolda hack olmaması beni ayrı bir açıdan mutlu ediyor..

ultra_storm

19.2.2012 20:14:11

-1
quote:

Orijinalden alıntı: stun ultra_storm 19.02.2012 19:53:47 Fanboyluk yapan sensin... bakıyorum da yorumlarına.... konsolda olan oyunlarada :D exc diye gösterıyorsun... 1080p ve dx11 var diye.. senin fazladan oynadıgın birşey yok.. sadece daha kalıtelı oynuyorsun.. ama ben senden daha kalıtelı OYUNLAR oynuyorum... dandık grafıklerınımı kıskanalım '' derken uncharted 3 oynamadıgın bellı oluyor... öncekı yorumlarında ... sana pc exc varmı ki sorusuna bıle cevap veremedın.. yok pc odaklı dedin.. batmani bile yazmıssın oraya..dx11 var diye... ne bılıyım yazık sana... oyun piyasasına konsollar hukmedıyor... çunku oyun konsolda satınca yapımcılar konsola yönelıyor exc ler çıkıyor vs.... şimdi bana dediğin başka konuya değinelim... benim gibi herkez ingilizce bilmek zorunda değil haklısın.. ama adam ingilizce bilmiyor diye... l.a noire pc de daha iyi olmaz çunku l.a noire pc ye geç ve sorunlu çıktı... çıktıgı zaman oynamak isteyen kişi rahat oynayamıyacaktı...
Pc exc demedim kafandan sallama pc odaklı dedim böyle bir kavram var git araştır saçmalayacağına fanboyluk yapan sensin burada merak etme exc'nin çoğunu oynadım ben uncharted 3 dahil sana acıyorum asıl ben saçma sapan yorumlar yapıp kendini küçük düşürüyorsun.Her şey satışnan olmuyor konsolun marka değeri olduğu için ona exc çıkartıyorlar sony ve microsoft pc'nin böyle bir sahibi yok sahibi kimse değil.

stun

19.2.2012 20:03:12

0
ultra_storm 19.02.2012 19:53:47 Fanboyluk yapan sensin... bakıyorum da yorumlarına.... konsolda olan oyunlarada :D exc diye gösterıyorsun... 1080p ve dx11 var diye.. senin fazladan oynadıgın birşey yok.. sadece daha kalıtelı oynuyorsun.. ama ben senden daha kalıtelı OYUNLAR oynuyorum... dandık grafıklerınımı kıskanalım '' derken uncharted 3 oynamadıgın bellı oluyor... öncekı yorumlarında ... sana pc exc varmı ki sorusuna bıle cevap veremedın.. yok pc odaklı dedin.. batmani bile yazmıssın oraya..dx11 var diye... ne bılıyım yazık sana... oyun piyasasına konsollar hukmedıyor... çunku oyun konsolda satınca yapımcılar konsola yönelıyor exc ler çıkıyor vs.... şimdi bana dediğin başka konuya değinelim... benim gibi herkez ingilizce bilmek zorunda değil haklısın.. ama adam ingilizce bilmiyor diye... l.a noire pc de daha iyi olmaz çunku l.a noire pc ye geç ve sorunlu çıktı... çıktıgı zaman oynamak isteyen kişi rahat oynayamıyacaktı...

ultra_storm

19.2.2012 19:53:47

-1
quote:

Orijinalden alıntı: stun Mactavish- 19.02.2012 19:34:24 L.A Noire pc de oynanır tr alt yazı geliyor'' bunuda dedin ya oha artık.. pc de l.a noire in nasıl eziyet çektıgını bılıyoruz her haberınde fps ve hatalrından dolayı şikayetler vardı.. ingilizce bilmemen senin sorunun beno yunu çok iyi oynadım.. ingilizcemin yardımıyla..
Gelipte fanboyluk yapma senin gibi herkes ingilizce bilmiyor ayrıca la noireye dx 11 yamasıda çıktı grafiklerde gelişti optimizasyonda kötü değildi bana göre 30 fps sınırı vardı yaması çıktı onunda.

ultra_storm

19.2.2012 19:52:19

0
@Mactavish- Evet ps 3 exc'dir mafia 2'yi ps 3'de oynadım tam bir rezaletti ps 3'de aa sorunu kaplama sorunu çözünürlük sorunu baş gösteriyordu konsol versiyonunda ama gidip bide pc topladığımda pc'de ultrada oynadım hiçbir sorun yoktu grafiklerinede hayran kaldım ps 3'de çok sorunluydu mafia 2 dediğin gibi pc'de frameler çok daha iyiydi.

stun

19.2.2012 19:50:25

0
Mactavish- 19.02.2012 19:34:24 L.A Noire pc de oynanır tr alt yazı geliyor'' bunuda dedin ya oha artık.. pc de l.a noire in nasıl eziyet çektıgını bılıyoruz her haberınde fps ve hatalrından dolayı şikayetler vardı.. ingilizce bilmemen senin sorunun beno yunu çok iyi oynadım.. ingilizcemin yardımıyla..

snipercover

19.2.2012 19:43:00

-1
1080p oyun çalıştıramıyor. 64 kişilik serverı kaldıramıyor. AA yok. Bide gelmiş gideri var diyor.

Mactavish-

19.2.2012 19:34:24

0
quote:

Orijinalden alıntı: ultra_storm

bak mesela benim oynamadığım ve oynamak istediğim multi platform oyunlar süper veya normal oynanacak oynuları yazdım listeye Skyrim Modlar Sayesinde PC de oynanabilecek bir oyun grafiksel fark desen konsoldan çok iyi gözüküyor mesela ama abartılacak derece değil Dragon Age 1-2 konsol versiyonunudan pek farkı yok ama tr altyazı için pc tercih edebilirim Battlefield 3 bu oyun bence pc oyunu konsol versiyonundan keyif alamadım pc de şansımı denicem GTA IV bu oyunda pc oyunu grafikler modlar ve tr altyazı Dead Space 1-2 konsolda oynanır pek fark yok The Darkness 2 aynı şekilde Batman Arkham Asylum bu oyunun konsol versiyonunda AA eksikliği var ve tr altyazı olmasa oynardım konsolda bunuda pc listesine alıyorum Batman Arkham City bu oyunu ne pc de nede konsolda gördüm ama videoları izlediğim kadarıyla pek fark yok gibi fakat tr altyazı çıkıyor AC Serisi konsolda oynanabilir Alan Wake pc de aşmış kendini Mafia II tr yama var ve ps3 göre hem frame hem grafik olarak iyi NFS Run konsolda oynanır Alice Madness Return fikrim yok Just Cause 2 buda oynanır sanırım konsolda Duke Nukem Forever bu oyunda oynanır Bioshock 1-2 bu oyunuda görmedim konsol veya pc de L.A Noire pc de oynanır tr alt yazı geliyor The Witcher 2 pc de oynabileceğim mecbur çünkü ps3 de yok ve tr altyazı da var pc de şimdi bu oyunların 2 tanesi pc de var 3-4 tanesi de kesin pc de oynanmalı görüşündeyim bu listeye bakarsak bunlar için ps3 de exc oyunlar beni en sevdiğim oyunlar ps3 de excleri saymama gerek yok zaten bide konsol exc var rdr castlevania vs yani bu durumda ps3 deki excleri feda edemem en çok sevdiğim oyunlar dediğim gibi ve o oyunlar hepsi ps3 de var ve %80 tam olarak oynanabilir durumda gözümde oynarsam birşey kaybetmem ama dediğim gibi yakın zamanda ps3 ile işim biticek ve pc ye geçicem çünkü sınırda olan grafikler ve frame ile işim olmaz onun dışında modlar vs var kısaca ps3 exc dir pc grafik performans mod yama içindir
quote:

Orijinalden alıntı: ultra_storm @Mactavish- Sen konsolda oynadığın için öyledir ben pc'de çok uzun süre oynadım bf 3'ü halende sıkılmadan oynuyorum kaplamanın geç gelmesi aa sorununa rastlamadım pc'de.
evet dediğim gibi oynanabilrik ve grafikler harika duruyor pc de en önemlisi 64 kişi boş değil maplar kalabalık bir çatışma ps3 de boş maplar devir bundan sonra pc devri bence çünkü eskidi 6 7 senelik makine birşey olmuyor artık

ultra_storm

19.2.2012 19:25:33

0
@Mactavish- Sen konsolda oynadığın için öyledir ben pc'de çok uzun süre oynadım bf 3'ü halende sıkılmadan oynuyorum kaplamanın geç gelmesi aa sorununa rastlamadım pc'de.

Mactavish-

19.2.2012 19:19:00

0
quote:

Orijinalden alıntı: ultra_storm

Singlesi kötü ama multisi çok çok iyi çok nadir multiler var bf 3 gibi olan araç kullanma jet kullanma helikopter kullanma tank kullanma yıkılabilir binalar yıkılabilir çevreler hangi oyunun multisinde var ?
battlefield 3 multi olarak güzel oyun fakat sıktı beni artık ama konsolda oynadığım için sanırım 1. pek ortam yoktu genelde tek oynuyordu 2. 24 kişi olması haritalar boş gibi güzel çatışma olmuyordu 3. grafikler çok iyi değil çok hata var AA olsun kaplamalar geç geliyor cisimler parlıyor böyle gözüme alıyordu 4. oyunu oynarken ds3 ile keyif alamadım mouse da daha güzel oluyor call of duty mesela ds3 de daha çok severim ama battlefield 3 oynarken zorlandım keyif alamadım

ultra_storm

19.2.2012 19:12:09

-2
quote:

Orijinalden alıntı: Makarov06 Arkadaşlar istediğiniz kadar PC platformunu savunun.İsterse 16X AA olsun bütün ayarlar full detay oyun olmadıktan sonra hiçbir fayda etmez!! ve hiçbir PC konsol kadar rahat olamaz konsolun ömrü bitti gibi saçma sapan yorumlar yapmayın lütfen İsteyen Konsol oynar isteyen PC ama konsolu eline almamış adamlar yorum yapıyorlar bazen Çoğu oyun konsol portu olduğu için hem konsola önce çıkarlar hemde PC de sorunlu çalışırlar mesela nfs the run pc de tam bir facia Siz ne burda istediğiniz kadar çırpının konsollara laf edin ünlü inceleme sitelerinin verdiği puanlar yeter örnek uncharted 3 yılın en iyi grafikli oyunu seçildi
Nerde oyun yok ? Toplasan 5-6 tane anca adam gibi exc vardır konsolda geri kalan oyunlar pc içinde çıkıyor pc odaklı oyunlarda az değil sırf bu yıl 3-4 tane pc odaklı oyun çıktı.The run'un 30 fps sınırı kötü geri kalanı çok iyi pc versiyonunda uncharted 3'de pc gibi grafik yoksa işime yaramaz.

Makarov06

19.2.2012 19:09:16

0
quote:

Orijinalden alıntı: ultra_storm

Singlesi kötü ama multisi çok çok iyi çok nadir multiler var bf 3 gibi olan araç kullanma jet kullanma helikopter kullanma tank kullanma yıkılabilir binalar yıkılabilir çevreler hangi oyunun multisinde var ?
BF3 e kötü demedim zaten fizik bakımından çok güzel bir oyun çok gerçekçi bir savaş atmosferi var

Makarov06

19.2.2012 19:08:15

0
Arkadaşlar istediğiniz kadar PC platformunu savunun.İsterse 16X AA olsun bütün ayarlar full detay oyun olmadıktan sonra hiçbir fayda etmez!! ve hiçbir PC konsol kadar rahat olamaz konsolun ömrü bitti gibi saçma sapan yorumlar yapmayın lütfen İsteyen Konsol oynar isteyen PC ama konsolu eline almamış adamlar yorum yapıyorlar bazen Çoğu oyun konsol portu olduğu için hem konsola önce çıkarlar hemde PC de sorunlu çalışırlar mesela nfs the run pc de tam bir facia Siz ne burda istediğiniz kadar çırpının konsollara laf edin ünlü inceleme sitelerinin verdiği puanlar yeter örnek uncharted 3 yılın en iyi grafikli oyunu seçildi

ultra_storm

19.2.2012 19:04:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: Makarov06

BF3 ün senaryo modu vasat bunu herkes kabul etti.Multiplayer desen çok geniş bir haritası var oradan kurtarıyo ve 64 kişiye kadar destek veriyo ama grafik olarak öyle aman aman bi oyun değil kişiden kişiye değişir ama ben exc oyunları bf3 e tercih ederim
Singlesi kötü ama multisi çok çok iyi çok nadir multiler var bf 3 gibi olan araç kullanma jet kullanma helikopter kullanma tank kullanma yıkılabilir binalar yıkılabilir çevreler hangi oyunun multisinde var ?

ultra_storm

19.2.2012 19:03:41

0
quote:

Orijinalden alıntı: Mactavish-

crysis 2 lead platform xbox360 dx11 yaması pek birşey ifade etmedi zaten crysis 1 pc odaklıydı tamamen aslan gibi oyun oldu tabi ilk zamanlar pc leri maffetti metro oynamadım bilemem battlefield 3 güzel oyun ama fizik yönünden öne çıkıyor grafiksel olarak beni çok etkilemedi
Metroda eksikler var yoksa güzel bir oyun ciddi optimizasyon sorunu var gtx 580'le kasıyordu bende.

Makarov06

19.2.2012 19:02:55

0
quote:

Orijinalden alıntı: ultra_storm

Crysis 2 konsol portu değil konsol portu olsa dx 11 olmaz crysis 1 gibi tamamen pc odaklı değil.Metro 2033'de oynanış fane değil sadece bir kaç eksiği var metro last night'de onlar düzeldimi tamam.Battlefield 3 gibi oyunlar kim ne derse desin uncharted 3'e göre falan çok daha iyi nerde karşılaştırılmaz pc'deki oyunlar sanki dandik.Konsolda varda ne sanki pc gibi kalitelimi arada dağlar kadar fark var mesela bf 3 64 kişilik multi + daha fazla yıkılabilir çevre.
BF3 ün senaryo modu vasat bunu herkes kabul etti.Multiplayer desen çok geniş bir haritası var oradan kurtarıyo ve 64 kişiye kadar destek veriyo ama grafik olarak öyle aman aman bi oyun değil kişiden kişiye değişir ama ben exc oyunları bf3 e tercih ederim

MertLIVE

19.2.2012 19:01:35

-1
Bana şimdilik BF3, Uncharted 3 ve GTA V yetecek diğerleri umrumda değil hadi sizde babanızın yaptığı pc - konsolunuzu savunun eyvallah.

Mactavish-

19.2.2012 19:01:15

+1
quote:

Orijinalden alıntı: ultra_storm

Crysis 2 konsol portu değil konsol portu olsa dx 11 olmaz crysis 1 gibi tamamen pc odaklı değil.Metro 2033'de oynanış fane değil sadece bir kaç eksiği var metro last night'de onlar düzeldimi tamam.Battlefield 3 gibi oyunlar kim ne derse desin uncharted 3'e göre falan çok daha iyi nerde karşılaştırılmaz pc'deki oyunlar sanki dandik.
crysis 2 lead platform xbox360 dx11 yaması pek birşey ifade etmedi zaten crysis 1 pc odaklıydı tamamen aslan gibi oyun oldu tabi ilk zamanlar pc leri maffetti metro oynamadım bilemem battlefield 3 güzel oyun ama fizik yönünden öne çıkıyor grafiksel olarak beni çok etkilemedi

ultra_storm

19.2.2012 18:59:17

0
quote:

Orijinalden alıntı: Makarov06 crysis 2 konsol portu pc ye özel oyun falan değil.Metro 2033 pc ye özel olabilir ama hiçkimsenin sırf metro 2033 oynucam diye gidipte süper pc toplayacağını sanmıyorum çünkü sırf rezalet bir konusu olan oynayış 0 olan süper grafikli ve hiç optimasyon olmayan bir oyun O söylediğin exc oyunlar diye tabir ettiğin oyunların metro 2033 hariç hepsi konsola var zaten ;) ve ps3 exc oyunlar ile bunlar karşılaştırılmaz bile.
Crysis 2 konsol portu değil konsol portu olsa dx 11 olmaz crysis 1 gibi tamamen pc odaklı değil.Metro 2033'de oynanış fane değil sadece bir kaç eksiği var metro last night'de onlar düzeldimi tamam.Battlefield 3 gibi oyunlar kim ne derse desin uncharted 3'e göre falan çok daha iyi nerde karşılaştırılmaz pc'deki oyunlar sanki dandik.Konsolda varda ne sanki pc gibi kalitelimi arada dağlar kadar fark var mesela bf 3 64 kişilik multi + daha fazla yıkılabilir çevre.

Makarov06

19.2.2012 18:57:03

0
quote:

Orijinalden alıntı: ultra_storm Mactavish- Uncharted 3'e laf atmadım konsolda olduğu için konsolun sınırı olduğu için pc'ye göre geride uncharted 3'de tamamen pc odaklı oyun %98 olabilir ama pc odaklı oyun çok daha fazla mesela crysis 2(dx 11 desteği) batllefield 3(tamamen pc odaklı) batman arhkam city(dx 11 + fizik desteği)Deus ex(dx 11 desteği) metro 2033(tamamen pc odaklı)bunun gibi birçok oyun var bu oyunlarda zaten nerdeyse hepsi bu yıl çıktı metro 2033 hariç pc odaklı oyunların grafikleri kesinlikle uncharted 3'den daha iyi.
crysis 2 konsol portu pc ye özel oyun falan değil.Metro 2033 pc ye özel olabilir ama hiçkimsenin sırf metro 2033 oynucam diye gidipte süper pc toplayacağını sanmıyorum çünkü sırf rezalet bir konusu olan oynayış 0 olan süper grafikli ve hiç optimasyon olmayan bir oyun O söylediğin exc oyunlar diye tabir ettiğin oyunların metro 2033 hariç hepsi konsola var zaten ;) ve ps3 exc oyunlar ile bunlar karşılaştırılmaz bile.

Makarov06

19.2.2012 18:50:39

-1
Konsolun ömrü bitseydi şuan ne oyun çıkardı nede kimse alırdı. siz gidin bf3 e devam edin zaten birtek pc ye özel diyebildiğiniz oyun o Ps3 ün exc oyunlarını oynamayıpta ps3 e çamur atanlar yorum yapmasın lütfen.Konsol kullanıcılarıda olmasa PC ye oyun çıkmaz emin olun çünkü artık neredeyse konsol kullanıcıları orjinal oyun alır oldu.Bazı arkadaşlar orjinal oyunun ne demek olduğunu bile bilmiyor.

ultra_storm

19.2.2012 18:40:05

-4
quote:

Orijinalden alıntı: Makarov06 Adamlar kıskanmaktan ne diyeceklerini şaşırdı.Onlar korsana devam etsin salla cevap yazmaya değmez ;)
Ne kadar saçma bir yorum korsanla ne alakası var Kim kıskansın sizin konsolunuzu allah aşkına dandik grafiklerinimi kıskanalım

Makarov06

19.2.2012 18:38:55

0
Adamlar kıskanmaktan ne diyeceklerini şaşırdı.Onlar korsana devam etsin salla cevap yazmaya değmez ;)

alito

19.2.2012 18:37:39

-1
G3 tüfeği gibi mubarek, dededen toruna geçiyor.

Makarov06

19.2.2012 18:33:13

0
Eleman doğru söylemiş.Doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar zaten ;)

ultra_storm

19.2.2012 18:28:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: Mactavish-

crysis 2 dx 11 oynadım bozuk kaplamadan geçilmiyor battlefield 3 de biliyorum haritanın büyük olmasından kurtarıyor yoksa süper grafikleri yok battlefield 3 fizik var en büyük özelliği bu deus ex ve batman de uncharted 3 den iyi değil ben bi tek grafik dersen crysis 1 diyorum sen bana ciddi ciddi söyle uncharted 3 bitirdin im bitirdiysen nerde bitirdin ?
Uncharted 3'ü bitirmedim az bir süre bir yerde oynadım ps 3 var bende fiyattan dolayı alamadım uncharted 3'ü killzone 2'yi bitirdim killzone 3'ü oynadım gran turismo 5'i oynadım.

cllasman

19.2.2012 18:24:33

0
Başlık kopardı beni :)

Mactavish-

19.2.2012 18:22:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: ultra_storm Mactavish- Uncharted 3'e laf atmadım konsolda olduğu için konsolun sınırı olduğu için pc'ye göre geride uncharted 3'de tamamen pc odaklı oyun %98 olabilir ama pc odaklı oyun çok daha fazla mesela crysis 2(dx 11 desteği) batllefield 3(tamamen pc odaklı) batman arhkam city(dx 11 + fizik desteği)Deus ex(dx 11 desteği) metro 2033(tamamen pc odaklı)bunun gibi birçok oyun var bu oyunlarda zaten nerdeyse hepsi bu yıl çıktı metro 2033 hariç pc odaklı oyunların grafikleri kesinlikle uncharted 3'den daha iyi.
crysis 2 dx 11 oynadım bozuk kaplamadan geçilmiyor battlefield 3 de biliyorum haritanın büyük olmasından kurtarıyor yoksa süper grafikleri yok battlefield 3 fizik var en büyük özelliği bu deus ex ve batman de uncharted 3 den iyi değil ben bi tek grafik dersen crysis 1 diyorum sen bana ciddi ciddi söyle uncharted 3 bitirdin im bitirdiysen nerde bitirdin ?

ultra_storm

19.2.2012 18:18:47

0
Mactavish- Uncharted 3'e laf atmadım konsolda olduğu için konsolun sınırı olduğu için pc'ye göre geride uncharted 3'de tamamen pc odaklı oyun %98 olabilir ama pc odaklı oyun çok daha fazla mesela crysis 2(dx 11 desteği) batllefield 3(tamamen pc odaklı) batman arhkam city(dx 11 + fizik desteği)Deus ex(dx 11 desteği) metro 2033(tamamen pc odaklı)bunun gibi birçok oyun var bu oyunlarda zaten nerdeyse hepsi bu yıl çıktı metro 2033 hariç pc odaklı oyunların grafikleri kesinlikle uncharted 3'den daha iyi.

Chidori

19.2.2012 18:18:27

+2
Exc. oyunlar için bile alınır ps3.

jeofoking

19.2.2012 18:02:16

0
yav beyler artık şu konsol pc tartışmalarından gına geldi ya kendinize bi çekidüzen verin yorum kirliliğine sebep oluyosunuz.

Mactavish-

19.2.2012 18:00:58

0
quote:

Orijinalden alıntı: ultra_storm

haa bu arada uncharted 3 laf yok pc deki %98 her oyun konsol port bi crysis 1 iyi diyebilirim uncharted 3 den full de çok oyun oynadım ben ama ne killzone nede uncharted nede god of war kadar etkilenmedim ama bunda atmosferin çok etkili olduğunu düşünüyorum sanatsal şeyler grafikleri görüntüsü çok etkliyor
quote:

Orijinalden alıntı: bloodTime yeni nesil konsollar çıksın, mevcut konsollar da sıradaki exc'lerini görür ve artık pasif duruma geçer .Sıkıntı geldi artık...120 milyonun üzerinde xbox ve ps3 satılmış zaten ...yeni nesil konsollar ,hem kalite isteyen pc oyuncularının hem de konsolların ucuzlamasını bekleyen kişilerin işine yarayacaktır...ne oluyor merak ediyorum ! 2015-2016 için exclusive mi yapıyorsunuz...
2013 civarı gelsede rahet etsek artık multi platformlar harbi kötü pc ye göre 5 kat iyi pc

bloodTime

19.2.2012 17:57:30

-1
yeni nesil konsollar çıksın, mevcut konsollar da sıradaki exc'lerini görür ve artık pasif duruma geçer .Sıkıntı geldi artık...120 milyonun üzerinde xbox ve ps3 satılmış zaten ...yeni nesil konsollar ,hem kalite isteyen pc oyuncularının hem de konsolların ucuzlamasını bekleyen kişilerin işine yarayacaktır...ne oluyor merak ediyorum ! 2015-2016 için exclusive mi yapıyorsunuz...

Mactavish-

19.2.2012 17:57:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: ultra_storm

Gta 4'de büyük farklar vardı gta 5'de dahada artacak farklar çünkü gta 5'de azda değil grafiksel gelişim.
evet ps3 ile çok fark varda xbox360 daha yakındı pc ye ama konsolun ilk zamanlarıydı ondan kötüydü konsollarda gta 5 ne kadar olur belli olmaz red dead da motor oturdu çünkü la noire falan kötü değil hiç konsollarda bence gta V güzel olucak konsollar fakat pc de ayrı bir güzel olucak nasıl olsa konsol da yapılacak bir oyun büyük şeyler beklemiyorum PC DE 1080P AA düzgün oluyor görüş mesafesi daha fazla

ultra_storm

19.2.2012 17:50:59

0
quote:

Orijinalden alıntı: Nathan__Drake @ultra_storm Bakıyorumda sen konsolları grafik olarak kötü buluyorsun.O zaman Killzone,Uncharted,Gears of war,God of War;GT5,Ninja Gaiden ve daha adını sayamadığım,çoğu ünlü siteden pek iyi notlar almış serileride kötü buluyorsun.Ama beğenmediğin oyunları bütün herkes beğeniyor.Peki Pclerde ne tür ex. oyunlar var?Senin oynadığın çoğu oyunu bizde koltuklarımızda rahat rahat oynuyoruz.Zaten oyun oynarken ekranın dibine kadar girip grafiklere bakan heralde bitek sen varsındır.Sen öve öve biteremediğin Battlefield 3'üne devam et bizde mükemmel ex. oyunlarımızı oynuyalım.Madem konsolları beğenmiyorsun bizede karışma!
Kimseye karışmıyorum ben benim derdim pinki gibi fanboylarnan konsollar artık eskidi sanki yakından bakınca birtek belli oluyor grafik kalitesizliği apaçık belli işte yakından bakmana hiç gerek yok.Ayrıca Uncharted 3'ü exc'ri beğenmiyorum falan demedim konsolda olduğu için grafiğinde pc kalitesi yok dedim yoksa güzel oyunlar uydurma kötü oyun beğenmiyorum dediğimi.

Fatal1ty.

19.2.2012 17:39:59

+6
Yaw he he

Sulu Çor Kağan

19.2.2012 17:35:00

+1
başlık sakat.

Nathan__Drake

19.2.2012 17:31:13

-2
@ultra_storm Bakıyorumda sen konsolları grafik olarak kötü buluyorsun.O zaman Killzone,Uncharted,Gears of war,God of War;GT5,Ninja Gaiden ve daha adını sayamadığım,çoğu ünlü siteden pek iyi notlar almış serileride kötü buluyorsun.Ama beğenmediğin oyunları bütün herkes beğeniyor.Peki Pclerde ne tür ex. oyunlar var?Senin oynadığın çoğu oyunu bizde koltuklarımızda rahat rahat oynuyoruz.Zaten oyun oynarken ekranın dibine kadar girip grafiklere bakan heralde bitek sen varsındır.Sen öve öve biteremediğin Battlefield 3'üne devam et bizde mükemmel ex. oyunlarımızı oynuyalım.Madem konsolları beğenmiyorsun bizede karışma!

Kazumatr

19.2.2012 17:26:31

0
ps3 teki hemen her oyunu ps vita da zaten oynayabilicez.Bir fw ile remote play özeliğine vitayıda ekleyecekler ve ps3 ten durdurduğunuz oyunu vitadan ps3 üzerinden oynayabileceksiniz. Bildiğiniz gibi wii u nun kontrolleri vs hani konsol tv de açık olmasa oynamaya izin veriyordu. Bence kim nederse desin şuanlık ps3 ile remote play olucak ama ps4 çıkınca işte ozaman vita+ps4 uyumu mükemmelleşicek ve wii u nun kontrolleri yalnızca kontrol olarak kalırken.Sony hem kontrol hemde ayrı bir konsol olarak bu ikiliyi birleştiricek işte buda kendine has oyunları olan iki konsolun mükemmel birleşimi olucak.

ultra_storm

19.2.2012 17:14:15

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Mactavish- exc olarak var da multi platform olarak yok ben gta 5 in konsol pc farkini merak ediyorum
Gta 4'de büyük farklar vardı gta 5'de dahada artacak farklar çünkü gta 5'de azda değil grafiksel gelişim.

Mactavish-

19.2.2012 16:48:24

0
exc olarak var da multi platform olarak yok ben gta 5 in konsol pc farkini merak ediyorum

oyuncu11790

19.2.2012 16:44:33

0
şuanda ps3 almayanlar için bile aldıracak oyunlar çıkacak ve tam anlamıyla verim sağlayacağı dönemler tabi ki daha ömrü var diye düşünüyorum ama çok uzun değil ayrıca yeni konsollar için sadece mevcut oyunlara grafik yönünden artı getirecekse anlamsız olur oyunları her yönden geliştirecek bir yapı olmalı oyun dünyasına yenilik farklılık getirmeli

Anatonyum_

19.2.2012 16:36:56

+1
PS3 candır :D (aslında xboxında daha gideri var ama ps3 den erken çıkalı artık PS3 ile grafikler arasındaki fark iyice ayrılıyor ve buglarda artıyor yapımcılarda iki arada bi derede kaldı yeni konsollar çıkarsa oyun yapmak zorlaşcak çünkü birsürü yeni özellik gelecek ama yeni konsollar çıkmazsada yeni teknolojiye uyarak yeni oyunlar olmayacak Sony en iyisini bilin BENCE PS3 ortalama 2 yıl daha gider.)

Sycylian

19.2.2012 16:21:34

0
Takmayın kafanıza bunları oynayın oynayınnnn

ultra_storm

19.2.2012 16:16:42

-1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Geçen sene en iyi grafikli oyun Uncharted 3 oldu bu sene de The Last of Us olur. PC'cilerde oyun yok diye üzülmesin, taş gibi Unearthed: Trail of Ibn Battuta geliyor :D
Sanki daha oynadınız o oyunu kötü çıkarsa yüz ifadenizi çok merak ediyorum.

BSC Misafiri

19.2.2012 16:08:42

-2
evet beyler adamlar haklı daha ps3un %1ni kullanıyorlar :D

ultra_storm

19.2.2012 16:03:27

-1
Saygı duyun ya saygı bu alette mucizevi bir güç var bitmek tükenmek bilmeyen sihirli bir güç var.

MertLIVE

19.2.2012 16:02:02

0
Milletin gözü grafik diye dönmüş zaten, bu gidişle ps4 çıktığı zaman utanmasalar ps5 te isterler

CodeMachine

19.2.2012 16:01:47

0
Xbox ın yeni modeli çıkmadıktan sonra ben olsam bende yeni konsol için uğraşmazdım, zaten rakibin seninle aynı düzeyde, hala oyunların satılıyor, neden kendimi yorup yeni konsol çıkartıp oyun yapımcılarını uğraştırsınlarki. Yeni konsolda çıksa oyunlar aynı para olacak ama daha fazla uğraşacaklar oyun yapmak için. Yani kimse oyuncuları düşünmüyor herkes kendini düşünüyor.

Ayrton Senna da Silva

19.2.2012 15:58:29

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Geçen sene en iyi grafikli oyun Uncharted 3 oldu bu sene de The Last of Us olur. PC'cilerde oyun yok diye üzülmesin, taş gibi Unearthed: Trail of Ibn Battuta geliyor :D
Çok komiksin fanboy kardeş

tasci3

19.2.2012 15:57:00

+16
Jennifer Lopez gibi makina hala giderli.

BSC Misafiri

19.2.2012 15:54:36

-6
Geçen sene en iyi grafikli oyun Uncharted 3 oldu bu sene de The Last of Us olur. PC'cilerde oyun yok diye üzülmesin, taş gibi Unearthed: Trail of Ibn Battuta geliyor :D

teknomnyak_37

19.2.2012 15:48:26

-1
ozaman battlefield 3 te antiallising sorununu çözsünler ben ps3 kullanıyorum uncharted oynadım grafikler muhteşemdi ama bf3 te çok fena AA SORUNU VAR

Guest-F97E00D06

19.2.2012 15:46:30

0
6 yıldır aynı malzemeyle posta atıyoz
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Playstation 3
+ TAKİBE
AL
70 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız