Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Oyuncular Diablo 3'ten Mutsuz

 
     Çıkışıyla birlikte milyonları kendine bağlayan Diablo 3 adına ilk izlenimler internette dolaşmaya da başladı. Ancak görünüşe göre Metacritic'teki Diablo 3'ü değerlendiren oyuncular, oyunun halinden mutsuz.

     Şuan için oyuncu değerlendirme ortalaması 3.4 olan Diablo 3'ün en çok eleştirilen yanı, tek kişili senaryo moduna girebilmek için bile sunucuya bağlanılması. Tabii ki ilk gün sebebiyle çok yoğun anlar yaşayan sunucuların sıklıkla çökmesi, bu konunun eleştirilmesinde en büyük rol oynuyor.

      Oyuncular tarafından eleştirilen bir diğer nokta da, Diablo 3'ün Diablo 1 ve 2'ye göre çok daha casual hale getirilmesi. En çok yararlı bulunan kullanıcı incelemesinde belirtilenlere göre Diablo 3'ün karakter yapılandırma sistemi oldukça detaysız. Haliyle RPG tarzını seven oyuncular da daha çeşitli yapılandırmalar beklemekte.

      Şuan için Metacritic'e baktığımızda Diablo 3, toplam 283 olumlu yorum alırken, 653 olumsuz yorum almış. Oyunu değerlendirenlerin 22'si de orta kısımı tercih edenlerden. Tüm bu istatistiklere rağmen değerlendirmelerin çoğunun oyunun kendisi üzerinden değil de, sunucu problemlerinin üzerinden yapıldığı bir gerçek.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak Metacritic Blizzard PC RPG Diablo 3 Diablo III İzometrik Aksiyon RPG
Rainbow Six: Patriots'un Çıkış Tarihi Ortaya Çıktı THQ, Devil's Third'den Desteğini Çekiyor
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

26.7.2012 23:50:39

0
eklenti paketi çıkar canavar olur oyun merak etmeyin

BSC Misafiri

18.7.2012 13:36:39

0
"Nedir? -akici zevkli bir oyun. -kesinlikle piyasadaki Rpg ve hack'n slash tarzı oyunlarin cok üzerinde kaliteye sahip olan bir oyun." Hack and slash amennada(başka hack'n slash yok) bu oyunu asla ve asla rpg oyunlarla sakın kıyaslamayın rol yapmamı diyorsunuz 3 yaşındaki çocukla aynı yoldan aynı şekilde gidiyorsunuz ve bunun adı rpg mi oluyor? Level alınca karaktere verdiğiniz hiç birşey yok. Muhabbet edip zeka konuşturmadan nasıl bir oyun rpg lerle kıyaslanır? Geliştirilen hiç birşey yok yürüyüşleri bile silkroad online ı çağrıştırdı bana yürürken ayakları kalçalarına değiyor? Bari karakterlere güzel fizik verin kendimizi onlara kaptıralım. Karaktere ok çarptığı zaman zonklama hissedelim kafasına gelince parçalasın bari...Tüylerimiz ürpersin bu ne ya demon hunter atış yaptığı zaman tuvalet geliyor aklıma? Biraz dead island daki gibi olsaymış kapışmalar güzel stress atsaymışız...Karaktere odaklanamıyorumki diabloyla kapışırken kızla dövüşüyormuş gibi hissettim kendimi. Butcher daha ürkünç tü. gerçi wowdada diablolarda da warcraft 3 dede vardı bu...Blizzard napıyor merak ediyorum oyunun geliştirilen yeni gördüğüm bir yanı yok. Buz yağıyor adı blizard 324395834 oyundan beri görüyoruz... Bari yere düşünce buzların saplanma sesini duyalım çekici gelsin. Wowdaki questlerden farkı yok görevlerin. Demosunu oynasaydım bunun korsanına bile 10 lira vermezdim kurmak için harcadığım zamana yazık... Sırf 110 lira verdim diye oynadım. O değerli orkestra yı böyle bir oyun yaparız diye yordukları için blizzard adına özür diliyorum kendilerinden... Size itiraf edeyim diablo yu silip knight online yükledim zaman geçirmek için...Blizzardın reklamdan başka bir icraatı yok...

CrasH

20.5.2012 18:04:27

+1
arkadaşlar objektif olarak fanlik yapmadan trollukte yapmadan bazı gerçekleri açıklayacagim kendi çapımda. 1-surekli internet baglantisi istemesi : bazi arkadaslar 2012 desin hala internetin yokmu ne dert ediyosun gibi düşünuyorlar.sorun burada internet olmasi olmamasi degil. Sorun 110 TL verip,oyunu her istedigin an oynayabilme gibi temel bir imkandan mahrum bırakilmak.1 hafta oldu her gun sunucu bakimda.şu anda battle.net yine down giriş yapamiyorum.e hafta sonu oyun oynayamayacaksam ne zamaan oynayacagim?zaten single player oynuyorum ,co-op un sacma taraflarinda deginecegim.Verdiginiz paranin en temel karşılıgı olarak canınıız istediginde bir oyunu oynayamamak kadar saçma bir durum olamaz.hadi ilk gün vs neyse, ama 1 hafta oldu her allahin gunu sunucu bakimda yani.Offline SP olsaydi boyle bir durum olmayacakti.Gerçek hayattan bir örnek,çalışırken öğle arasında 1 saat diablo kaçamagi yapmami engelliyor şirketten baglanamiyoruz en nihayetinde. 2-Grafikler : Grafikler ile ilgili eleştirilere yine fan boy arkadaşlar:"blizzard in oyunlari boyle olur,diablo da grafik onemli degildir vs vs." gibi yaklaşımlarda bulunuyorlar. Benim grafikler ile eleştirecegim nokta ise,oyunun grafik motoru yada başka birşeyi degil.RENKLER! Evet renkler WOW yada Warcraft 3 gibi pastel ,cartoon umsu bir hava var. Neden olmamış biliyormusunuz diablo 2 nin grafikleri daha güzel geliyor gözüme şu anda,çünkü atmosferi ,ortam renkler , tristam i iliklerinize kadar hissedebiliyordunuz 11 sene once .şu anda ise , oyundaki yazi tipleri olsun,modellemelerdeki pastel renkler olsun DİABLO nun karanlık havasindan çok uzak.Benim grafiklerden bekledigim daha cok poligon daha cok detay degil, ama bu yumuşatilmış soft Diablo evreni DİABLO 3 adini haketmiyor.Ben Diablo 3 oynarken kendimi WOW daki gibi hissetmek istemiyorum şahsen. 3-Ses: Sesler ile soylenecek bir şey yok ,kesinlikle harika,atmosferi grafiklerden daha iyi yansıtıyor. 4-Fizik Motoru : Eglenceli,ozellikle bazi buyulerde etrafin darma duman olmasi cok farklı bit tat katmış oyuna. 4-Co-Op modu: Co-Op Modu ,tam anlamiyla bir co-op gibi sayilmayacagini düşünuyorum,cunku public bir game katıldıgınız anda,sizin daha hiç başlamadigniz bir queste daha onceden ilerlemiş oyuncular,tum haritayi acmis size pek birşey kalmamış olabiliyor.z bunuda ayni anda acip arkadaslarinizi ilerlemeden davet etmeniz ile cozebilirsiniz belki ama,ne zmaan bir public game e girsem,leveli oynamadan atliyormusum gibi geliyor.kendi arkadaslariniz degilde tanımadiginiz rastgele insalarlarla oynayinca oyun konusundan sapiyor sanki.En azindan SP bitirildikten sonra daha anlamli olur Public Game e başlamak. 5-Karakter gelişimi: Ben her ne kadar her skill icin düşünüp taşınıp puanlarimi ayarlamayi sevmesemde,diablo 3 te herşeyi kendi yapmasi kendimi kötü hissettirdi. inanilmaz basit bir oyun arkadaşlar.yani karakteri sizin yarattiginiz hissi kaybolmuş.mesela eskiden farkli skill puanlari ile ayni level da bile fark yaratan karakterler yapabiliyorduk.Bu da fabrika çıkışı size ait olmayan ödünç prefabrik bir karakter hissiyati doguruyor.Hala sahiplenemedim şahsen level 20 buyucumu.Osman ile Ahmetin ayni class ayni level bir karakteri arasinda bir fark goremiyorsunuz,(itemlarin getiridigi ozellikler haric). 6-Hikaye ve akıcılık: Benim dikkatimi çeken ,bu tarz oyunlarda zevksiz ,heyecansiz" cocugum kayboldu git getir "tarzi sırf yan gorev olsun diye konulmuş ve insanı bu yan görevlere başlayinca ana hikayeden koparan kalitesiz questlerin olmamasi.En büyük artısı bu benim için,oyunun hikayesinden kopmadan akıcı bir şekilde oynayabiliyorusnuz,arada cikan bonus ve yan gorevler ise hikayenin bir parçası gibi .Arada çıkan sinematikler ise çok hoş. Buradan tam puan aliyor benden. 8-Savaş meydanı : Oynanışla ilgili rahatsiz eden bir durum ise,yine kolaylaştirlmiş mouse atamalari.mouse 2 de hep secondary ozellikler,mouse 1 de ise arcane pw,yada eski haliyle mana harcamadan kullandigniz güçler yer aliyor.Her ne kadar basitleşsede örneğin Secondary Power olarak nitelenen özel güçlerinizden ikisini bir arada kullanamiyorsunuz,yada bu güçleri kisayolla klavyeden 1-2-3-4-5 gibi tusara atayip kullanamiyorsunuz.onca güç arsindan 2 tane sini secip birini mouse 1 digerini mouse 2 tusuna atiyorsunuz.Güçler arasi geçişte cooldown in uzun olmasi,savaş sırasinda bu güçleri değiştirmenize pek imkan tanimiyor. 9-Auction House: Henüz hizmete girmedi.31 mayis deniliyor.Blizzard i n oyunculari düşünerek rahat item alip satsınlar diye böyle bir şey düşünüyorsanız çok fena yanılıyorsunuz.Her satışin %15 i blizzarda gidiyor.Tamamiyle kar amaçlı olduğunu düşünüyorum.Ayrica item bulma ve arama ozellikleri bana yetersiz geldi,aradıgınız birşeyi bulamiyorsunuz. Ben tarafsizca, oyunu incelemeye ve bahsedilen veya bahsedilmeyen yerlere vurgu yapmak istedim.Başka bir amacım yoktur. 10:SONUÇ: Diablo 3 iyidir veya kötüdür,kişiden kişiye değişebilir. Ama kesin olan birşey varsa parasının karşışıgını vermedigidir. Nedir? -akici zevkli bir oyun. -kesinlikle piyasadaki Rpg ve hack'n slash tarzı oyunlarin cok üzerinde kaliteye sahip olan bir oyun. Ne Deildir? -110 TL nin karşılığı bir hizmet ve kalite sunan bir oyun değildir. -12 yıl bekleyişin ardından işte bu dedirten bir oyun değildir. -Diablo 2 nin atmosferinden daha iyi bir atmosfere sahip olan bir oyun değildir.

starpage99

19.5.2012 17:26:13

0
quote:

Sadece yazık diyorum başka bir şey demiyorum. Bu yorumu gördüğümde kalakaldım resmen dondum ne insanlar var dedim... SIRF ÜYELİĞİME ÜŞENMEDEN SENİN ŞU OBANTR YE YAPTIĞIN YORUMU ARTILAMAK İÇİN GİRDİM

hdamar

19.5.2012 17:15:23

0
Bende geçen gün evde yoktan bir D3 Char yarattım, gayette güzel oldu. :D Emin ol zaten adamlar senin dinini düşünerek oraya Create kelimesini eklemişlerdir! :D Kaç kere diyorum şu DH kayıt formu yerine IQ testi koyun :) gereksiz kişilerden kurtulalım. :D

razzraziel

19.5.2012 16:41:14

0
quote:

Orijinalden alıntı: obantr Yaratmak Allah'a mahsus kimse karakter yaratamaz. Karakter oluşturulabilir ancak Akıllıca yorum yapın...
Yaratmak sadece dine ait bir kelime değil, mecaz anlamıyla da kullanılıyor. Bu kadar ciddiye almak anlamsız.

Ontes

19.5.2012 15:45:46

+2
quote:

Orijinalden alıntı: obantr Yaratmak Allah'a mahsus kimse karakter yaratamaz. Karakter oluşturulabilir ancak Akıllıca yorum yapın...
Sadece yazık diyorum başka bir şey demiyorum. Bu yorumu gördüğümde kalakaldım resmen dondum ne insanlar var dedim...

Wayward Son

19.5.2012 00:56:38

0
http://www.tdksozluk.com/s/yaratma/ Boş boş konuşup, alakasız yerde alakasız konular açmayın. Beyninizi yemişsiniz iyice.

sniper23

18.5.2012 19:31:31

0
Beyler yaratmak olarak rüyalarda yaratılır hikayelerde bunlar yoktan var etmektir.

Bowser Zeki

18.5.2012 10:50:28

+1
quote:

Orijinalden alıntı: obantr Yaratmak Allah'a mahsus kimse karakter yaratamaz. Karakter oluşturulabilir ancak Akıllıca yorum yapın...
Lisedeyken sirf o kelime yuzunden felsefeciyle tartismistim. Haklisin create kelimesini yaratmak anlaminda kullaniyolar.

C28_

18.5.2012 00:58:12

0
arkadaşlar oyunun paketi içinden 2 adet misafir keyleri çıktı bunlar tam olarak nedir ?

<

17.5.2012 20:13:00

0
bence diablonun çok tutulmasında insanların en iyiye sahip olma arzusu var karakterim bak süper demek yoksa tıkla tıkla öldür çok sıkıcı

obantr

17.5.2012 18:36:45

-5
Yaratmak Allah'a mahsus kimse karakter yaratamaz. Karakter oluşturulabilir ancak Akıllıca yorum yapın...

BSC Misafiri

17.5.2012 16:36:14

0
Ben izometrik kamera ve tıkla düşmana gitsin vursun tarzı oyunları sevmiyorum bir süre sonra sıkıyor diablo 2 yi oynadım ancak türün en iyi örneği olmasına rağmen zevk alamadım ben the witcher 2 yi diablo ya tercih ederim kat kat iyi bir oyun bence ama bu benim fikrim seven vardır sevmeyen vardır bi deneyin :)

iCb4uC

17.5.2012 13:28:56

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri ARKADAŞLAR DİABLO 1 OYNAMADIM. BEN DİABLOYA 2'DEN BAŞLADIM.BAZI ARKADAŞLARIN ANLATTIĞI GİBİ SKİLLERE PUAN VERİRKEN BİR HESAPLAMA YAPIYORDUK.ÖZEL,UNIQUE BİR KARAKTER YARATIYORDUK HER BİRİ FARKLI OLARAK. DİABLO 3TE BU TAMAMEN ORTADAN KALKMIŞ.STR-VIT-OT BOK HEPSİNİ KENDİ OTOMATİK VERİYOR.SON DERECE MEGA ÜBER SÜPER HÜBER DERECEDE SAÇMA OLMUŞ.SKİLLER MANA YEMİYOR BARBAR İÇİN FURY GETİRMİŞLER ALAKASIZ SAÇMA SAPAN BİRŞEY HİÇ ZEVK ALMIYORUM.SKİLLERE PUAN VEREREK KOMBİNASYON YAPARDIK BURDA O DA YOK HER SKİLE PUAN VERİYORSUN.SKİLLER ARASI GEÇİŞ SÜRESİ VAR.BARBAR DIŞINDAKİ BÜTÜN KARAKTERLER TAMAMEN KNİGHT ONLİNE GİBİ OLMUŞ.ELEMANLARIMIZIN KULLANDIĞI MANA BİTİNCE NORMAL STAFFLA,BİLMEMNEYLE AUTO ATTACK ORTADAN KALDIRMIŞLAR. PATIR PATIR SKİL YAĞDIRIYOR HER KARAKTER. TAMAM SKİLLER GÜZEL AMA HİÇ MANA YEMEMESİ AÇIKCASI ÇOK KÖTÜ HİÇ BİR ZEVK ALMIYORUM. ARKADAŞIN DEDİĞİ GİBİ BİR SHORT DAGGERLA - SPEAR AYNI YER KAPLIYOR YERDEN İTEMLERİ ALIRKEN YERİMİZ VARMI YOKMU O DÜŞÜNCEYİDE KALDIRMIŞLAR. HEPSİNİ AL TOPLA YERDEN ÇİNGENE GİBİ OH MİSSSS. ÖLÜNCE YİNE İTEMLERİNLE PARANLA DOĞUYORSUN DİABLO 2DEKİ GİBİ ÖLDÜĞÜN YERE GİDİP EŞYALARINI ALMAK ZORUNDA DEĞİLSİN. BU KISIMDA ÇOK MALCA OLMUŞ. D2 DE ÖLDÜĞÜMÜZDE O İTEMLERI ALMAK İÇİN KENDİ KASAMIZDAN YEDEK İTEMLERİ ALIRDIK CESEDE YAKLAŞABİLMEK İÇİN. KISACASI DİABLO 3 TAMAMEN BİR HAYAL KIRIKLIĞI OLDU BENİM İÇİN. ALACAK ARKADAŞLARA TAVSİYEM KESİNLİKLE ALMAYIN DİABLO 2DEN DEVAM EDİN. BEN D3 BİTİRİP MUHTEMELEN TEKRAR 2 OYNAYACAĞIM. ÇÜNKÜ D2 DEKİ ZEVKİ DİABLO 3ÜN VERMESİ ŞU AN İÇİN İMKANSIZ GİBİ GÖZÜKÜYOR ACI AMA GERÇEK. GRAFİKLER KONUSUNDA HİÇ BİRŞEY SÖYLEMECEĞİM ÇÜNKÜ DİABLO BİR GRAFİK OYUNU DEĞİLDİR. GÜZEL YAPMIŞLAR GRAFİKLERİ AMA 2D KALSA BENCE DAHA İYİ OLURDU DİYE DÜŞÜNMEDEN ALAMIYORUM KENDİMİ. ARKADAŞLAR SON CÜMLE OLARAK YAZACAĞIM ŞUDUR Kİ OYNANIŞ AÇISINDAN DİABLO 3 TAMAMEN WOW'A BENZİYOR ADETA COPY+PASTE,GÖRÜNTÜ AÇISINDAN İSE SKİLLERİN KNİGHT ONLİNEDA GÖRÜNDÜĞÜNDEN HİÇ BİR FARKI YOK. PİŞMANIM MECBUREN OYNAYACAĞIM.
Hoop beklenen an D3'ü Knigt online la karşılaştıran ergen grubu geldi Bak yafrucum anlatayım. Lvl 10 karakter yapıp "aa bunda stat verilmior özel karakter yapamıoruz" diyip oyunu görmeyen arkadaşlara bol keseden atmak kolay. Şimdi Monk clasını ele alıorum 21 aktif 14 pasif skil olmak üzere tam 35 farklı skilimiz var. Rune lar direk skillere etki ettiği için her aktif skilde 5 rune olmak üzere 21 x 5 tam 105 adet rune var yani 105 adet farklı skille kombinasyon yapma zenginliği. Burdanda kaç farklı çeşit monk karakteri yapabileceğimizi hesap et Stat olayına gelince. Bak şimdi çok şaşırtıcam seni. Artık monk karakterinle canın istediği zmn dps canın istediği zaman tank canın istediği zaman healer olabilirsin, her biri için ayrı karakter kasmana gerek yok ne hoş deilmi. Çünkü statlar artık daha çok itemlerle destekleniyor ve karakterlerin kullandığı ortak zırhlar çok fazla. Yani güzel bir item ve skil buildiyle 3 farklı görev üstlenebilirsin =) Armorlarını ve skill buildini deiştirmen yeterli. Tamam mı canım. Ama sana tavsiyem kafanı bunlarla yorma. Git sağda solda oyunu kötüle knight online la karşılaştır. Bu oyunun adını diabloyla aynı cümle içinde kullanmak bile utanç verici ama. Yapcak birşey yok sizin gibiler için. Karalama kampanyasına devam edin. Merakla daha ne gibi saçma şeyler çıkıcak izliorum Valla size imreniorum oyunu 2 saat oynayıp insanları bu oyun kötü diyecek kadar iyi analiz yapamazdım ben.

BSC Misafiri

17.5.2012 10:46:06

0
ARKADAŞLAR DİABLO 1 OYNAMADIM. BEN DİABLOYA 2'DEN BAŞLADIM.BAZI ARKADAŞLARIN ANLATTIĞI GİBİ SKİLLERE PUAN VERİRKEN BİR HESAPLAMA YAPIYORDUK.ÖZEL,UNIQUE BİR KARAKTER YARATIYORDUK HER BİRİ FARKLI OLARAK. DİABLO 3TE BU TAMAMEN ORTADAN KALKMIŞ.STR-VIT-OT BOK HEPSİNİ KENDİ OTOMATİK VERİYOR.SON DERECE MEGA ÜBER SÜPER HÜBER DERECEDE SAÇMA OLMUŞ.SKİLLER MANA YEMİYOR BARBAR İÇİN FURY GETİRMİŞLER ALAKASIZ SAÇMA SAPAN BİRŞEY HİÇ ZEVK ALMIYORUM.SKİLLERE PUAN VEREREK KOMBİNASYON YAPARDIK BURDA O DA YOK HER SKİLE PUAN VERİYORSUN.SKİLLER ARASI GEÇİŞ SÜRESİ VAR.BARBAR DIŞINDAKİ BÜTÜN KARAKTERLER TAMAMEN KNİGHT ONLİNE GİBİ OLMUŞ.ELEMANLARIMIZIN KULLANDIĞI MANA BİTİNCE NORMAL STAFFLA,BİLMEMNEYLE AUTO ATTACK ORTADAN KALDIRMIŞLAR. PATIR PATIR SKİL YAĞDIRIYOR HER KARAKTER. TAMAM SKİLLER GÜZEL AMA HİÇ MANA YEMEMESİ AÇIKCASI ÇOK KÖTÜ HİÇ BİR ZEVK ALMIYORUM. ARKADAŞIN DEDİĞİ GİBİ BİR SHORT DAGGERLA - SPEAR AYNI YER KAPLIYOR YERDEN İTEMLERİ ALIRKEN YERİMİZ VARMI YOKMU O DÜŞÜNCEYİDE KALDIRMIŞLAR. HEPSİNİ AL TOPLA YERDEN ÇİNGENE GİBİ OH MİSSSS. ÖLÜNCE YİNE İTEMLERİNLE PARANLA DOĞUYORSUN DİABLO 2DEKİ GİBİ ÖLDÜĞÜN YERE GİDİP EŞYALARINI ALMAK ZORUNDA DEĞİLSİN. BU KISIMDA ÇOK MALCA OLMUŞ. D2 DE ÖLDÜĞÜMÜZDE O İTEMLERI ALMAK İÇİN KENDİ KASAMIZDAN YEDEK İTEMLERİ ALIRDIK CESEDE YAKLAŞABİLMEK İÇİN. KISACASI DİABLO 3 TAMAMEN BİR HAYAL KIRIKLIĞI OLDU BENİM İÇİN. ALACAK ARKADAŞLARA TAVSİYEM KESİNLİKLE ALMAYIN DİABLO 2DEN DEVAM EDİN. BEN D3 BİTİRİP MUHTEMELEN TEKRAR 2 OYNAYACAĞIM. ÇÜNKÜ D2 DEKİ ZEVKİ DİABLO 3ÜN VERMESİ ŞU AN İÇİN İMKANSIZ GİBİ GÖZÜKÜYOR ACI AMA GERÇEK. GRAFİKLER KONUSUNDA HİÇ BİRŞEY SÖYLEMECEĞİM ÇÜNKÜ DİABLO BİR GRAFİK OYUNU DEĞİLDİR. GÜZEL YAPMIŞLAR GRAFİKLERİ AMA 2D KALSA BENCE DAHA İYİ OLURDU DİYE DÜŞÜNMEDEN ALAMIYORUM KENDİMİ. ARKADAŞLAR SON CÜMLE OLARAK YAZACAĞIM ŞUDUR Kİ OYNANIŞ AÇISINDAN DİABLO 3 TAMAMEN WOW'A BENZİYOR ADETA COPY+PASTE,GÖRÜNTÜ AÇISINDAN İSE SKİLLERİN KNİGHT ONLİNEDA GÖRÜNDÜĞÜNDEN HİÇ BİR FARKI YOK. PİŞMANIM MECBUREN OYNAYACAĞIM.

iCb4uC

16.5.2012 18:57:22

0
Arkadaşlar daha öte oyun bekleyen kişiler tam olarak diablo 3 ten ne bekliordunuz acaba? Diablo bu türün öncüsü ve su an d2 den sonra cıkan kopyalarına baktığımızda bü türde d3 ten daha iyi bir oyun bilen varmı? Grafikler türe göre mükemmel. Animasyonları ağzım açık izledim.Sinematikleri daha mükemmel oyun olan bana başka türde olsa bir oyun söyleyin bu kadar detaylı ve canlı? Burda saçma sapan oyunu kötüleyip yorum yapan arkadaşlar eminim henüz bir bölüm ilerlemeden doğru dürüst lvl atlamadan hatta en acısı normal modda oyunu oynayp cok basit sandkları için böyle yorum yapmaları gayet doğal. Oyun daha yeni çıktı aksaklıklar olması normal yeni çıkan hangi online destekli sorunsuz oyun olduki? Wow ilk çıktığı zamanda yüzlerce sorun vardı. Ayrıca oyunun online olmasının avantajı anlık co op modu. Dropların sürekli güncellenmesi, ileride sürekli yeni paketlerle içeriğin çok daha genişleyeceiğini bilmek bknz:arena. Ne yapmasını istiyordunuz başka blizzardın çok merak ediorm doğrusu. Türü seven arkadaşlar hiçbir yoruma kulak asmayp mümkünse arşiv için collectors paketi alıp baş köşesine koymalı.Zamanın nasl geçtiğini anlamadığınız ve ilerki modları neredeyse bitirmesi imkansız derecede zor olan bir oyun. Örnek vermek gerekirse Diablonun canı normal modda 127k iken inferno modunda 76milyon olacak. Buda oyunu gerçekten bitirmek herkezin harcı olmadığını gösterio özellikle tek başına :) O zaman basit diyen arkadaşları sahalarda görmek istiorz. Öyle bol keseden atmak kolay. Achileri bekliroz

sfgsfgsfg

16.5.2012 18:17:18

0
Hİç gerçek incelemesi yok daha :D

BSC Misafiri

16.5.2012 14:52:28

0
ben oyuncuların söylemlerine istinaden söyledim yoksa beni bağlamıyor diablo 3 falan.

JiggySaw

16.5.2012 12:37:26

0
"sunucuların düzelmesiyle o puan ortalama 8'leri bulur..şimdi herkes sinirden öyle düşük puan vermiştir :)" Belki 1-2 puan daha yükselir ama bu saatten sonra 8 falan olmaz. Önce Mass Effect 3, şimdi Diablo 3, metacritic benim için bitmiştir, tam trol mekanı oldu çıktı...

REV0

16.5.2012 11:42:26

0
Uzun beklenen oyunlar gittikçe daha fazla beklenti oluşturur, çünkü mantıken geçen zamanda, oyuncular oyunun gelişeceğini umit eder... DNF'de olan buydu, Diablo'da olan da bu... Her yıl bir COD oyunu çıktığı için genel kesim grafikten dert yanmıyor, eğer COD 4-5 yılda bir çıksaydı, hayalkırıklığı oranı çok daha fazla olurdu. Zaten şimdiki nesil, Angry Birds'le, COD'la, FIFA'yla takılıyor, RPG oynanan oyuncu sayısı 10-15 milyonu geçmez dünya çağında, bunların büyük çoğunluğu da online takılıyor.. Doğal olarak FPS veya diğer oyun türlerinden oyuncu çekip kasayı doldurmak adına oyun mutlaka casual'leşecek.. Blizzard'ın Aktivizyon Oyuncu Kazıklama AŞ ile ortak olduğunu varsayarsak, Diablo'da bir miktar Casualleşme olacağı tahmin edilebilirdi herhalde, grafiklere bakarak bile anlarsınız bunu...

vbalikci

16.5.2012 10:45:42

0
Dünden beri oynuyorum, tek kelimeyle muhteşem olmuş. Oyunun sp'i için "bağlantı" istemesi evet sinir bozucu bir durum, bağlantı kopmaları falan çok yaşadık..

frostwolf123

16.5.2012 10:41:47

0
Oyuna Diablo 3'le başlayacağım ve betada gördüklerimden ve bu yazıları okuduktan sonra içimde bir ön yargı hissi oluştu.En çok karakter detaylandırması olmayışı çok bozuyor beni. Şimdilik korsanı beklemek en hayırlısı. Gerçi korsanın geleceği konusunda şüpheliyim ama bakacağız.

Bowser Zeki

16.5.2012 10:35:38

0
Single da bile online ozelligi var...

gorthaur83

16.5.2012 10:03:30

0
torchlight 2 nasıl olacak bakalım

yaselvuz

16.5.2012 09:32:05

0
Bende sunucu işine çok sinirlendim çok problem yaşadım ama oyun gayet güzel keyifle oynuyorum.

MxFxOx

16.5.2012 07:43:22

-1
diabloya laf yok sorun sunucularda blizzard firması eskinin kiymetini bilen firma starcraft 2'de bunu gördük diablonun betasını oynabildim sınavım olmasa orij, alıp oynamak istiyorum ama sabırla 2 ay bekliycem o arada sunucu problemi düzelir.diablo sıradan bir oyun değil diger oyunlara benzemez

- The Stig -

16.5.2012 06:41:11

0
sunucuların düzelmesiyle o puan ortalama 8'leri bulur..şimdi herkes sinirden öyle düşük puan vermiştir :)

alsndnz

16.5.2012 06:06:49

+1
Sabah giriyim dedim error 3003 akşam giriyim dedim error 75-35 şu işe bi anlam vermedim ranked ve open serverlari olsa iyi olurdu rankedda multi ve singleda oynanan kayıdı tutulan karekterler singleda co-op ve single oynanan kayıdı tutulmayan karekterler olsaydı bence çok dağa iyi olurdu serverlara girmek ayrı eziyet zaten bırakın insanlar oyununu oynasın

encuni

16.5.2012 03:16:36

+1
Bsc inceleme bekliyoruk aga

reQuestas

16.5.2012 02:48:15

+3
Yorumları okuyorum da, çoğu yorum yapan kişi saçmalamış resmen... sadece duyduklarına yada server lara girmedikleri için oyuna çöp diyecek kadar ileri giden var. Öncelikle şuna değinmek istiyorum, "Casual" kelimesinin anlamını doğru şekilde kullanın. Casual, gündelik demektir. Casual Oyun ise sadece zaman geçirmek için 1-2 saat oynanan oyun demektir. Sen tutupta D3 e Casuallaşmış dersen, sana sen oyundan anlamıyorsun derim. Neredeyse 12 saattir aralıksız oynuyorum ve her şeyi ile oynamaya çalışıyorum, ancak ACT 2 nin 7. görevine gelebildim. Casual oyun böyle olmaz. Ki, normal seviyesinde bile zorlandığım yerler oluyor, nightmare-hell-inferno gibi zorluk saviyelerinde gerçekten zorlayıcı olacaktır. Öyle kerkesin bitirebileceği bir oyun değil D3... Diğer taraftan, şuanda oyunda en büyük sorunlar, serverlara girememe, ve ach lar. Şu konuda kesinlikle haklısınız, Bllizard gibi bir firma, bu kadar professiyonel olduğu bir konuda nasıl bu hataları yapar? Gayet doğru bir soru. Yapmamaları lazımdı. Gelelim renk paletine, burada durucaksınız işte. Sadece siz beyenmediniz diye, kötü olmuş anlamına gelmez. Ki bence gayet güzel olmuş renkler. Size kalsa, ne kadar koyu renk varsa doldurulsun oyunun içine... böyle olmaz! Ayrıca, single player da bile neden server lara bağlanıyor diyorsunuz da, hiç düşünen yok... Anlık olarak arkadaşlarınız ile birlikte co-op oynayabiliyorsunuz. İstediğiniz anda, bir arkadaşınızın oyununa girebiliyorsunuz. Bütün istatistikleriniz online olarak tutuluyor. Bu kadar beta sürecinden sonra, serverların çökmesi gibi hataların olmaması gerekiyordu, ama oldu... ama düzeltilecektir. Metacritic'e de baktım, sırf 1-2 gata yüzünden kötü notlar verilmez oyuna... ki bu yüzden oyun inceleme işi tarafsız kişiler tarafından yapılmalı. Metacritic gibi siteler üzerinden, çoluk çocuk üzerinden değil!

otomania

16.5.2012 02:11:46

0
Oyunun daha Casual yapıda olacağı Beta'sından belliydi zaten. Ben de oyunu CE olarak alamadığım için beklemeye karar vermiştim bu sunucu sorunlarını görünce de acabalarımdan kurtulmuş oldum, ancak kimse çıkıp da şu oyuna 7'nin altında puanlama yapmasın, var mı yani bu atmosferi sunacak oyun, piyasada ne kadar çoluk çocuk oyunu varsa puanları tavan yapıyor.. Elbette Single Player mod için Server muhabbetleri saçma ancak bu da yine bir kesim oyuncuların "ki birçok kişi bu grubun içerisinde az veya çok" yaptıkları korsan faaliyetler yüzünden düşünülmüş bir sistem. Dediğim gibi haklı bulmuyorum ve oyuncuları madur etmesi açısından kötü ama oyuna puan verilsin, "oyun olarak" hakkıyla. Betasını uzun süre oynadım oyunun, Diablo'nun bütün oyunlarını deli gibi oynamış, kitaplarını okumuş, karakterlerini karakaleme yansıtmış(taklit etmiş), Diablo 3'ü dört gözle beklemiş biriyim. Beta'sı bana kendini beğendirmişti ki beklentim de yüksekti, elbette daha çok şey bekleyen, daha deli dolu fanları vardır ancak bu oyun bu kadar düşük puanlamayı gerektirmez, o beklenti değil rüyadır.. Bu oyun kalitesiz bir oyun değildir yani.. Adil olmak lazım..

sanitarium8787

16.5.2012 02:04:41

-2
Bu oyunu Talha'nın incelemesini merakla bekliyorum, resident evil operation raccoon city'i çok güzel incelemişti,

BSC Misafiri

16.5.2012 01:46:12

-1
yıllar sonra gelen tüm oyunlar rezalet oluyor. 1.duke nukem forever 2.diablo 3 inşallah half life ın sonu benzemez...

BSC Misafiri

16.5.2012 01:46:08

0
hangi oyun casualleşmedi ki? hepsi bebeler de oynasın diye çerçöp oldu.yazık bu seriye.

r0ket

16.5.2012 01:20:14

+6
10 yıl bekle aldığın oyun bu olsun kimse benim kadar kolay kabul etmez ama bu oyuna çöp demek bile acı verir insana... diablo 3 oyun dünyasının en büyük fiyaskolarından biridir. bugün bunu söyleyemeyen güruh bundan 1-2-3 sene sonra aralarında konuşurken "abi hakketen cücük gibi bi oyundu ne diye o kadar övdük onuda anlamadım" diyecekler... hatta gelecekteki video incelemelerde bu yeni oyunu hevesle bekliyoruz ancak diablo felaketinden sonra üfleyerek bekliyoruz gibisinden söylemler olacak... ha biliyorum şimdiden kabul etmeniz zor, o kadar para verince kusur bulmak istemez insan ama... şimdi trol emmi oyunuma pis, kaka dedi diyip ağlanırsınız amma gerçekler değişmez... haydi diablolar çöpe :D

robspid

16.5.2012 01:12:12

0
eh bi zahmet düzeltsinler şu sunucu işini.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Diablo 3 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
117 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız