Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Microsoft, Windows 10'da Oyun Performansını Yükseltecek Modu Doğruladı

 
   Daha öncesinde yeni Windows özelliklerini ilk ortaya çıkaran Twitter kullanıcısı WalkingCat, Windows 10'a oyun performansını yükseltecek bir modun geleceğini aralık ayının sonunda belirtmişti.
 
   Geçtiğimiz günlerde de Xbox platformu mühendisliği başkanı Mike Ybarra, bu söylenti haberini doğruladı. Mike Ybarra, "Oyun modundaki vizyonumuz Windows 10 PC'deki oyun performansınızı arttırmak için optimize etmek." dedi ve bu konu hakkında ilerleyen zamanlarda çok daha fazla bilgi paylaşılacağını belirtti. 
 
   Mike Ybarra ek olarak twitter üzerinden oyun modunun Win32 ve UVP destekleyeceğini söyledi. Oyun modu sadece Windows mağazası oyunlarıyla da sınırlı kalmayacak.
 
   Windows 10'a gelecek Creators güncellemesi ilkbahar döneminde sunulacak. Oyun modunun da bu güncelleme ile gelmesi bekleniyor. 

Bu haberin bağlantısı
URL
PC
Titanfall: Frontline İptal Edildi The Legend of Zelda: Breath of the Wild - Switch vs. Wii U Grafik Karşılaştırması
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Chirrut Imwe

20.1.2017 20:50:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: Metal-Gear

Oooo dalga yapıyoruz demek. 1- Hayır devamı için doğaçlama bir şey gelmeyecek. Gelirse Eskhioyuncu'nun kendisi ile birlikte puanlama sistemli endless run şeklinde bir oyun gelebilir. Mesela Eskhioyuncu bana karakter modelleme için fotoğraflarını atar, direk fotoğraflarına bakarak kendisini modellerim o şekilde aramızda planlı programlı konsept altyapılı bir iş yürürse yaparım bir oyun, ama tabi böyle bir şey olmayacaktır. Dağıtımını da Microsoft üstlenirse 30 dolar gibi bir fiyata satar Eskhioyuncu ile kırışırız gelirleri. 2- Oyunun kendisi zaten ücretsizdi dolayısıyla dlc çıksa o da ücretsiz olurdu. 3- DH, N4G ve yayın yapan öteki sitelerdeki üyeler bence The Last of Us 2'yi beklesinler asrın oyunu geliyor.
Ben bu isde varim. Ne gerekiyorsa Termin ederim

Metal-Gear

20.1.2017 14:03:09

+1
quote:

Orijinalden alıntı: ozi_41

Hocam Eskhioyuncu askerde adlı yapmış olduğun ufak oyunla gönüllerimizi fethetmiştiniz. Bu haberle size sormak istediğimiz sorularımızı cevaplarsanız bizi sevindirirsiniz 1- Oyunun devamı gelecekmi gelmeyecekse 1. oyuna bu performans desteğine uygun yama yayınlayacakmısınız 2- Ücretsiz Dlc leriniz yayınlanacakmı Bütün Donanımhaber ve NF4 forum üyeleri cevaplarınızı bekliyor . Buradan Microsofta ve size teşekkürlerimizi iletirim şimdiden
Oooo dalga yapıyoruz demek. 1- Hayır devamı için doğaçlama bir şey gelmeyecek. Gelirse Eskhioyuncu'nun kendisi ile birlikte puanlama sistemli endless run şeklinde bir oyun gelebilir. Mesela Eskhioyuncu bana karakter modelleme için fotoğraflarını atar, direk fotoğraflarına bakarak kendisini modellerim o şekilde aramızda planlı programlı konsept altyapılı bir iş yürürse yaparım bir oyun, ama tabi böyle bir şey olmayacaktır. Dağıtımını da Microsoft üstlenirse 30 dolar gibi bir fiyata satar Eskhioyuncu ile kırışırız gelirleri. 2- Oyunun kendisi zaten ücretsizdi dolayısıyla dlc çıksa o da ücretsiz olurdu. 3- DH, N4G ve yayın yapan öteki sitelerdeki üyeler bence The Last of Us 2'yi beklesinler asrın oyunu geliyor.

ozi_41

20.1.2017 12:41:04

0
quote:

Orijinalden alıntı: Metal-Gear GTX 1080 Winfroce O.C. kullanıyorum bende ROTTR DX 12 sürümünde DX11'e göre performans artışı gördüm çok fazla değildi de sonradan ekleme ve biraz sorunlu olmasına rağmen performansı artırmıştı. DX12'yi başından beri hep söylüyorum esneklik sunan bir alt yapısı var VXAO gibi bir efekt mesela sadece DX12 üzerinde açılıyor oyunda. Zamana ihtiyacı vardı zaten gelişmesi için, Micro eğer özverili çalışırsa potansiyeli güzel olan bir api kurdular tabana.
Hocam Eskhioyuncu askerde adlı yapmış olduğun ufak oyunla gönüllerimizi fethetmiştiniz. Bu haberle size sormak istediğimiz sorularımızı cevaplarsanız bizi sevindirirsiniz 1- Oyunun devamı gelecekmi gelmeyecekse 1. oyuna bu performans desteğine uygun yama yayınlayacakmısınız 2- Ücretsiz Dlc leriniz yayınlanacakmı Bütün Donanımhaber ve NF4 forum üyeleri cevaplarınızı bekliyor . Buradan Microsofta ve size teşekkürlerimizi iletirim şimdiden

BSC Misafiri

17.1.2017 23:00:34

0
Açıkcası Windows'un üç işletim sistemini de üşenmeyip ay başında tek tek kurarak bir yığın teste tabi tuttum ve en iyisinin kesinlikle şu anda Win8.1 olduğunu anladım. Testleri ayrı yazılım ile Benchmark ve Windows Görev Yöneticisindeki Performans aracıyla yaptım. Windows 7 başlangıçta çok hızlı olmasına rağmen özelllikle kötü kodlanmış Security Update'ler ve Services Pack 1'i yüklediğin anda yavaşlamaya başladı ve hantallaştı! Windows 10 ise hızlı ve stabil fakat bir süre sonra hiçte böyle olmadığını görüp aşırı CPU kullanımına şahit oldum. Zira o kadar etik dışı bir politika izlenmiş ki, artık kullanıcının hiç özeli kalmamış tabiri caizse! Windows 10'da arkaplan da inanılmaz bir telemetry ve spy casus hareketliliği mevcut ve bunlar çok agresif çalışmakta. Hattızatında bunları yetki alarak Regedit ve Gpedit arayüzünden tamamen kapatsanız bile bir sonraki güncellemeyle hepsini sıfırlıyor Windows! Windows 8.1 ise ben de Windows 10 ile aynı performansı verdi ki, Win8.1'de Win10'daki agresif casuslardan eser yok. İşte bu yüzden Win8.1'i tercih ettim ve ay ortası itibariyle de bu gün aynı kararlılıkta çalışmakta. Lafın özü, Windows 7 perfmansı update'lerden sonra yerler de sürünüyor. Windows 10'da göz boyayan bir performans mevcut ama zaman zaman "ulan niye kastı bu makine şimdi" diye detayları incelediğinizde arkaplan da sular seller gibi data trafiğinin olduğunu fark ediyorsunuz. Kısaca Windows 10 ile şu ana kadar oyun oynarken fps düşüşüne denk gelmediyseniz merak etmeyin muhakkak siz oyun oynarken "dur ben şu dataları bir göndereyim hacı" deyip de oyun zevkinizi baltalaması an meselesi ;) Windows 8.1 ise en stabil çalışan ve casusları susturabildiğiniz bir sistem görüntüsü verdi. Saygılar sevgiler.

Babblebabble

17.1.2017 12:33:19

0
Şöyle bişey okudum, win10'da win7'ye nazaran GPU kullanımı daha yoğunmuş. Benim imzadaki sisteme benzer sistemlerle Win10'da daha çok performans alındığını gördüm. Yine de emin değilim geçmekte (win7 kullanıyorum). Sistemim için önerir misiniz?

BSC Misafiri

17.1.2017 08:42:23

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Windows falan hikaye şuan en etkileyici görseller Uncharted 4, God of war 4, The Order ve Driveclub'ta. Efekt konusunda da infamous first/second light en iyisiydi... Diğer platformlar sınıfta kaldı. Sürekli çözünürlük fps Windows iyileştirmesi gibi minimal muhabbetlerden cidden sıkıldım. PCnin Avatar grafiği yapması lazımdı ama tık yok. Hala steamde Counter falan oynuyorlar
Bu yorum +2 almış ya yorumsuz diyorum.Konsolcular cidden böyle düşünüyorsanız pc ve steam hakkında 0 bilginiz var demektir.

alican88

16.1.2017 13:02:25

0
valla win10 da acayip keyifli red alert 2 ve generals zero hour oynuyorum keske bu oyunlari konsollarada getirseler :)

Guest-E87629FD5

16.1.2017 12:05:52

0
Onun adı en kralından haksız rekabet olur.

alsndnz

16.1.2017 04:05:50

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Windows falan hikaye şuan en etkileyici görseller Uncharted 4, God of war 4, The Order ve Driveclub'ta. Efekt konusunda da infamous first/second light en iyisiydi... Diğer platformlar sınıfta kaldı. Sürekli çözünürlük fps Windows iyileştirmesi gibi minimal muhabbetlerden cidden sıkıldım. PCnin Avatar grafiği yapması lazımdı ama tık yok. Hala steamde Counter falan oynuyorlar
hmmmmmm tmm o zmn

BSC Misafiri

16.1.2017 03:20:40

+2
Windows falan hikaye şuan en etkileyici görseller Uncharted 4, God of war 4, The Order ve Driveclub'ta. Efekt konusunda da infamous first/second light en iyisiydi... Diğer platformlar sınıfta kaldı. Sürekli çözünürlük fps Windows iyileştirmesi gibi minimal muhabbetlerden cidden sıkıldım. PCnin Avatar grafiği yapması lazımdı ama tık yok. Hala steamde Counter falan oynuyorlar

Metal-Gear

16.1.2017 02:48:12

+2
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

güzelde dx 12 biraz daha gelişmeside lazım Vxao da sade tombraider da var ve bana kötü geldi vxao hbao+ daha iyi gibi ama gelişirse süper olur diye dusunuyorum
Değil aslında, sana HBAO+ 'nın daha iyi gibi gelmesinin sebebi geleneksel AO metodlarının screen-space olan her şeye karartı vermeye çalışmasından kaynaklanıyor, gözün yanılıyor haliyle. Daha iyi açıklayayım, AO dediğimiz şey bu güne kadar bütün versiyonlarında Geometrilerin birbirlerine yakın Normallerinin (Normal kelimesi, 3D objelerin öne bakan poligon yüzeylerine verilen isimdir, Normal diyerek bunu kastediyorum.) bu Normal yüzeylerin birbirlerine yakın olduğu için karartı katmanı düşürülmesiydi, sistem hep bunun üzerine kuruluydu yani eski AO metodlarında. Bu yüzden yerden yüksekte tek başına duran daire ya da silindir biçimli objelerde bile AO gölgelemesi gözükür her oyunda, pek çok kimsenin dikkatini çekmez, ya da çekse bile gerçekçilik için gerekli olduğunu düşünür ama yanlış. Silindir bir obje tek başına duruyorsa, herhangi bir yerine dip gölge düşmesi imkansız, ışığı kesen bir şey yok çünkü. İşte VXAO bu gibi screen-space bazlı eksiklikleri tamamen ortadan kaldırıyor. ROTTR'da VXAO'yu açtığın zaman, bu tarz yalnız duran ve iyi ışık alan objelerdeki karartılar silindiği için sana sanki AO kalkmış, eksilmiş, haliyle çirkinleşmiş gibi geliyor. Halbuki VXAO'yu açtığında Screen-Space değil World-Space bir AO hesaplaması başladığı için, iyi ışık alarak birbirine yakın duran Normaller ile, iyi ışık almasa dahi diğer objelerin Normallerinden uzak duran tüm objelerdeki karartı katmanları siliniyor. Gerçek hayatta olduğu gibi yani. Eski yöntem ile sadece kameranın gördüğü yerlerden AO çıkarmak, ortamın görünmeyen kısımlarındaki tüm fotonları yok saydığı için her objeye illa ki bir karartı katmanı atma gereksinimi ile çözüme kavuşuyordu, oysa ki kamera görmese dahi oyun dünyasındaki ışık kaynaklarının tümü hesaplanmaya devam ederek AO düşmesi lazım, buna physcall correct rendering deniliyor, fiziksel olarak her şey doğru hesaplanıyor yani. Tabi performansı inanılmaz etkiliyor, o yüzden en azından GTX 1070 gibi bir kart lazım tam randıman için. Özetle işte diğer yöntem screen-space oluyor, geleneksel AO'larda bu kullanılırdı ve VXAO ile her şey daha temiz, daha doğru. Olaya zaten sırf AO diye bakma, bu tip gelişmiş algoritmalara makul işleme hızı ile olanak tanıyan bir API olduğu anlaşılıyor DX12'nin. Düşün ki fiziksel olarak doğru bir gölge hesabına olana tanıyorsa, daha yüksek poligon sayısında objelere de olanak tanıyabilir, eskiden bump map ve displacement map ile yapılan ilizyon deformelerin yerini direk Mesh bazlı deformeler alabilir DX12 ile, nasıl ki DX11 sayesine hayatımıza Tesellation girdi, modeller artık subdivide edilip daha detaylı hale geliyor, DX12'de mesele daha da öteye taşınmış oldu. Eski Pre-Compute GI'ların yerini VXGI alabilir örneğin, bütün sahnenin görünen ve görünmeyen her yerinden yayılan fotonların ikinci sekmesi ile bütün oyun ortamının aydınlandığını düşün, eski GI yöntemleri bunu kapsamıyor. Ne kadar gerçekçi bir görüntü elde edersin oyunlarda bu yolla. Bunlar hep bu API'lerin gelişimi sayesine oluyor. Başka türlü oyunlarda grafik teknolojisini ilerletemezsin, bu yöntemlerin hepsi sinema filmlerinde 3D efektler için uzun yıllardır kullanılıyor ama oyunlarda hala kullanılamıyor örneğin. Yabancı oyun sitelerinde de henüz oturmadığı için yetersiz kalışı yüzünden DX12 eleştiriliyor, Microsoft yine batırdı işe yaramaz bir şey çıkardı deniliyor vs. İyi güzelde kardeşim hem geçtiğimiz nesilden beri oyunlarda grafiklerin pekte gelişmediğinden ve buna rağmen sistem gereksinimlerinin sürekli artmasından dem vur, sonra da gel grafik teknolojisini ilerletecek bir altyapı girişimine muhalefet ol. Hele bi incele bakalım hali hazırda sinema sektöründe uçmuş gitmiş olan render teknolojileri neye ihtiyaç duyar, bunları oyunlara nasıl entegre ederiz, çalışma mantığı nedir, DX12 özünde bunların ne kadarını karşılar bi bak bakalım ondan sonra infaz et. Ha DX12 daha ister tabi ona sözüm yok, ama bu potansiyellerin bir kısmını barındırıyor en azından, iyi şekilde işlenirse çok güzel adam edilir.

Punisher155

16.1.2017 02:07:26

0
5 FPS bile artsa bunun adı başarıdır.

BSC Misafiri

16.1.2017 01:44:09

0
quote:

Orjinalden alıntı: Metal-Gear GTX 1080 Winfroce O.C. kullanıyorum bende ROTTR DX 12 sürümünde DX11'e göre performans artışı gördüm çok fazla değildi de sonradan ekleme ve biraz sorunlu olmasına rağmen performansı artırmıştı. DX12'yi başından beri hep söylüyorum esneklik sunan bir alt yapısı var VXAO gibi bir efekt mesela sadece DX12 üzerinde açılıyor oyunda. Zamana ihtiyacı vardı zaten gelişmesi için, Micro eğer özverili çalışırsa potansiyeli güzel olan bir api kurdular tabana.
güzelde dx 12 biraz daha gelişmeside lazım Vxao da sade tombraider da var ve bana kötü geldi vxao hbao+ daha iyi gibi ama gelişirse süper olur diye dusunuyorum

Metal-Gear

15.1.2017 23:17:01

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Scorpio bites a Pony

Olmaz hocam olmaz o cünkü MS yaptiysa kesin yalandir,hic bir dayanagi yoktur. Nvidia DX12 de daha hala istedigi performansi yakalayamadi garip bi sekilde ki Pascal da AMD'nin ACE fonksiyonlarina Benzer bir yapi kullanildigini söylediler. BF1 Doom Gears of War 4 FH 3 API'in nelere Kadir oldugunun iyi bir göstergesi[:'(]
Nvidia aynı sistemi kullanıyor da işlem sürecinde Preemption var AMD'nin CU tabanlı donanımsal Async desteğinden biraz daha farklı mantıkla kendi mimarilerine uyarladılar. Sistem aynı ama uygulaması farklı, AMD'de idle birim kalmıyor Async ederken, Nvidia preemption'ı sürecin bir parçası olarak kullandıysa veri trafiğine zaman zaman yeni veriler ekleten duraksamalar yapan CUDA çekirdekleri var demektir, oysa Async'in mantığına aykırı bir durum, galiba bundan kaybediyorlar ama her manada hızlı donanım ürettikleri için gayet güzel performans artışı elde ediliyor. Şu anki vaziyette Nvidia'nın Async mantığını AMD'ninkine tercih ediyorum çünkü heriflerin şu anki en hızlı kartı bir GTX 1070 etmiyor. Öte yandan, PS4 OpenGL sistem olmasına rağmen amd'nin GCN'deki async desteği sayesine inFamous Second Son'da da güzel verim alındı, ilginç ama her ne kadar DX12 ile anılıyor olsa da bir PS4 oyununda kullanılabildi bu teknoloji. Oyunun grafikleri hoş görünürken, abartılı ışık elementlerinin sayılarının çok fazla olmasını birazda buna borçlular mesela. Bu bile DX12'nin PC'lerde sunabileceği işlem potansiyeline bir örnek olabilir eğer doğru kullanılırsa, o açıdan söyledim bu infamous örneğini. Yani ben baya sıcak bakıyorum DX12 meselesine kendi çalışmalarımda da üstelik faydasını gördüm oyunlardan bağımsız olarak. Microsoft'un oyun politikasını, konsol politikasını eleştiririm zaman zaman beğenmem vs. ama bu adamlar eşşek değiller işe hakimler yani.

Source

15.1.2017 22:07:10

0
Daha yaratıcı bir cevap bul

F355 Challenge

15.1.2017 21:05:10

+1
DX12'ye de bir el atıverseler keşke. Leş gibi Nvidia kartlarda.

2K

15.1.2017 20:29:09

0
Önce Windows Store'u düzeltseler daha iyi olacak.

bkaakco

15.1.2017 20:16:28

0
Büyük fark olması zaten imkansız. Fark da sisteme göre değişecektir, denenmeden kesin bir yorum yapılamaz.

SilentHunterHD

15.1.2017 20:01:24

0
quote:

Orjinalden alıntı: encuni yaw he he win 10 cıkarkende yok %40 %50 kartlar güclenecek fln daha düzgün oyun göremedik hatta fps bile düşürüyor
yanlışın var ben bizzat test ettim gerçekten çok büyük performans artışı var w10 ile.

Source

15.1.2017 19:01:01

+7
Yalnız başlıkta PC kullanıcılarından daha çok forumca tanınan PS fanatiklerinin olması biraz garip değil mi?

BSC Misafiri

15.1.2017 18:43:19

0
ne yapıyormuş mod? windows 10 u silip windows 7 yi mi kuruyormuş?

Chirrut Imwe

15.1.2017 18:14:16

+2
quote:

Orijinalden alıntı: Metal-Gear GTX 1080 Winfroce O.C. kullanıyorum bende ROTTR DX 12 sürümünde DX11'e göre performans artışı gördüm çok fazla değildi de sonradan ekleme ve biraz sorunlu olmasına rağmen performansı artırmıştı. DX12'yi başından beri hep söylüyorum esneklik sunan bir alt yapısı var VXAO gibi bir efekt mesela sadece DX12 üzerinde açılıyor oyunda. Zamana ihtiyacı vardı zaten gelişmesi için, Micro eğer özverili çalışırsa potansiyeli güzel olan bir api kurdular tabana.
Olmaz hocam olmaz o cünkü MS yaptiysa kesin yalandir,hic bir dayanagi yoktur. Nvidia DX12 de daha hala istedigi performansi yakalayamadi garip bi sekilde ki Pascal da AMD'nin ACE fonksiyonlarina Benzer bir yapi kullanildigini söylediler. BF1 Doom Gears of War 4 FH 3 API'in nelere Kadir oldugunun iyi bir göstergesi[:'(]

Metal-Gear

15.1.2017 17:40:35

+3
GTX 1080 Winfroce O.C. kullanıyorum bende ROTTR DX 12 sürümünde DX11'e göre performans artışı gördüm çok fazla değildi de sonradan ekleme ve biraz sorunlu olmasına rağmen performansı artırmıştı. DX12'yi başından beri hep söylüyorum esneklik sunan bir alt yapısı var VXAO gibi bir efekt mesela sadece DX12 üzerinde açılıyor oyunda. Zamana ihtiyacı vardı zaten gelişmesi için, Micro eğer özverili çalışırsa potansiyeli güzel olan bir api kurdular tabana.

OldReview

15.1.2017 17:39:14

+1
DX12, 300K server, esRAM gibi bir çok MS yalanından birisi ile daha karşı karşıyayız. Konsol pazarının içine ettikleri yetmiyormuş gibi, şimdi de PC pazarının içine etmeye çalışıyorlar. Bu gamemode dedikleri şey büyük ihtimalle Win mağazasından alınan oyunlarda daha efektif çalışacak, diğer mağazalardan alınan oyunlarda ise belli, belirsiz bir performans artışı sağlayacaktır, gerçi o da meçhul ama göreceğiz. Bence UWP denilen rezillikten vazgeçsinler önce...

dr20mouse

15.1.2017 17:03:00

+1
Windows 10 ile performans artışı yaşamıştım şimdi dibine vurucaz anlaşılan Allah'tan kendi mağazasına özel değil.

Source

15.1.2017 15:15:56

0
Windows 10 için güzel bir gelişme, oyunculuk için Microsoft bu işletim sistemine büyük önem veriyor.

mehmet4428

15.1.2017 14:34:16

0
DX 12 laf edenler var fakat tam anlamıyla destekleyen oyun çıkarsınlar o zaman farkı hissedeceğiz, oyun çıkıyor dx 11-12 ikisini destekliyor öyle oyundan sen ne bekliyorsun ki yada sonradan dx 12 geliyor ondan bir şey beklememek gerek çok çok az bir fark olur belki sonradan gelmesi. Temelde dx 12 ile yapılan bir oyun olsa yada vulkan da olabilir o tür oyunda ciddi bir fark olacaktır. Daha microsoft dx 12 yi tam vermedi slı köprüsü olmadan iki kartı kullanma, belleklerini ayrı kullanma, nvdia ile amd kartı aynı anda kullanma v.s daha bir çok özellik gelmesi gerekiyor, öyle bir anda olacak işler değildir elbette ama illa gelecek bunlarda. Söylenenlerin hemen olmasını herkes ister ama olmuyor işte adamlar getirmiyor yapacak bir şey yok sadece gelecek diyoruz o kadar.

- The Stig -

15.1.2017 14:03:52

0
zaten sadece kendi magazasindaki oyunlarinin desteklenmesi demek bi ise yaramamasi demek. oyun gelistiricileri icin w10'a biyle bir modun yapilmasi pc kullanicilari icin cok yararli olur. ve tabiki miki icin.

BSC Misafiri

15.1.2017 13:55:17

+2
Dx12 performans artışı veriyor ama oynadığımız oyunlara bu yansımıyor çünkü oyunların büyük çoğunluğu DX 11 kullanıyor niye performans artışı göremedik gibi gülünç laflar etmeyin.Yeni yapılanlarla yavaş yavaş dx 12 ye geçiyoruz.

PHO3N1X

15.1.2017 13:22:33

+3
300K server,600K'ya yükseltilecek söylentileri dolasıyor.XBOX uçuşa hazır.

powersmachine54

15.1.2017 12:19:46

+3
Dx12,cloud gibi yalanlarlar yok PC'de Dx12 yüzde 50 performans verecekmiş,hani performans düşüşü bile oldu.Yok cloud ile one 3000 bin server ile uçacak gibi yalanlar ile insanları kandırmaya çalıştınız,Microsoft'a oyun ve donanım olarak güvenmiyorum.Ve Hololens konferansta devrimsel teknoloji gibi tanıttınız ama Pc'den önce den hazırlanmış olduğu çıktı.Kısaca bu Microsoft yalancı bir şirket,Apple bunlardan daha dürüst ve daha başarılı bir şirket.

weNM

15.1.2017 12:00:57

+2
Arkaplanda çalışan gereksiz uygulamaları durdursunlar yeter. %30 performans artışı kimse beklemiyor zaten.

necipfazil2041

15.1.2017 11:42:38

+2
Yatın kalkın steam OS e due edin. Yoksa windows bu şekilde kendini geliştirmezdi.

rambocuk

15.1.2017 11:42:07

+2
win 7 den 10 oyunlarla geçip direk testlerini yapanlardan biriyim , win 10 da direk olarak %10 %15 performans artışı olmuştu , win 10 mağzasına gelirse tam bir işkence o kadar çağ dışıki rakiplerine göre , hangi eksikliğini yazsam şaşırıyorum forza horizon 3 aşkına kullandık indirdik oynuyoruz , ama oyun buga girdi diyelim dosyaları tazelemek diye birşey söz konusu değil steam de orginde uplayda olduğu gibi , şu an oyuna araç havada başlıyorum mesela sürmeye başlayınca yere iniyor bir güncelleme gelirse belki oturucak kendi kendine .

Venomstr

15.1.2017 11:06:50

+1
Hiç inandırıcı değil. Şu Microsoft milleti salak yerine koyma huyundan ne zaman vaz geçecek? Directx 12 ile de uçacak kaçacaktı (uçamadı)

dikiştutmazsabri

15.1.2017 09:29:30

+1
Geç kalınmış bir atilim. uzun süredir bekliyordum böyle bir özelliği. Inşallah beklediğimiz gibi oyun performansını yükseltir.

Megathrone26

15.1.2017 06:10:37

+2
Beklentileri minimumda tutmakta yarar var

encuni

15.1.2017 02:16:40

+2
yaw he he win 10 cıkarkende yok %40 %50 kartlar güclenecek fln daha düzgün oyun göremedik hatta fps bile düşürüyor

mehmetalpertr

15.1.2017 02:14:34

+5
Bir PC oyuncusu olarak merakla bekliyorum..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
PC
+ TAKİBE
AL
100 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız