Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Microsoft: 60" ve Altındaki TV'lerde Çözünürlük Farkını Anlamanız Zor

     Yeni nesil konsollar Xbox One ve PlayStation 4 arasındaki donanımsal farklılık oyunlar arasında çözünürlük ve saniye kare oranları arasında farklılığa yol açıyor. Hem oyun endüstrisi hem de haber kanadında yoğunca bahsi geçen bu farka odaklananlara seslenen Microsoft'dan Harvey Eagle, gerçekleştirdiği bir röportajda 60" ve altı büyüklükteki Tv'lerde bu farkları ayırt etmenin çok zor olduğunu belirtti:
 
"Eğer 3. parti bir oyunu yan yana koyarsanız ve kullandığınız Tv 60" üzerinde bir büyüklüğe sahip değilse çözünürlük ve saniye kare oranını algılamayacağınıza iddaya girerim. Şahsen ben bu farkı görmekte zorlanıyorum."
 
Tabii Eagle bu yorumda bulunurken PlayStation 4'ün teknik olarak daha üstün konumda olduğunu ve Microsoft'un bunun üstesinden gelmesi gerektiğinin de farkında:
 
"Buna sanırım algı mücadelesi diyebiliriz. Kesinlikle önemli bir nokta. Medyanın üzerinde yoğunca durduğu bir konu. Eğer algı bir makinanın diğerinden daha güçlü olduğu olduğu noktasında değişiyorsa o zaman bu ciddi bir konudur ve oyun yapımcılarının Xbox One'a mümkün olan en yüksek çözünürlük ve saniye kare oranıyla oyun getirmeleri için çalışıyoruz."
 
Haziran ayında gerçekleşen değişiklikle konsolun GPU gücünü arttırmak için Kinect'in etkinliğini azaltacak fikirler öne çıktı. Eagle bu sayede oyun geliştiricilerine GPU kullanımı konusunda daha geniş bir alan bıraktıklarını söylüyor ve bundan sonrasının yapımcılara kaldığını belirtiyor:
 
"Bundan sonra yapılması gereken tüm 3. parti firmalarla partnerlik gerçekleştirip ya gelecek oyunları Xbox'a özel yapmak ya da öncelikli olarak Xbox'a gelmesini sağlamak."
 
Microsoft'un Kinect'i oyun dışı bırakan adımı sonrasında Bungie ekibi Destiny'nin çözünürlük oranını arttırdıklarını dile getirmişti. Bakalım gelecekte oyunların görsel değerleri ne yönde değişecek?

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak Gamespot Xbox One Microsoft Konsol Next gen Xbox TV Kinect
Rapor: PC Donanım Marketi $21.5 Milyardan Fazla 3 Boyutlu Yazıcınız ile Kendi Evolve Figürünüzü Yaratın
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

einhander

21.7.2014 13:08:08

0
ms yıne enteresan seyler pesınde

Virtual Reality

14.7.2014 22:26:52

-1
1080p 60FPS bambaşka bir duygu, özellikle 60FPS deki akıcılık beni benden alıyor. Microsoft' un işi gerçekten zor, çok geç olmadan cihazı güncellemeli

Sir Maximus is BACK

13.7.2014 22:13:03

0
Doğru söze ne denir.

BSC Misafiri

13.7.2014 12:28:49

+2
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri
alıntı:

Orijinalden alıntı: Mactavish-

Xbox One'ın 720P-900P sıkıntısını böyle açıklamalar ile kurtarmaya çalışıyorlar.

4K TV ler boşuna çıkıyor.
PC de boşuna 1080P ile uğraştık ya zaten. Fark yoksa herkes 720P devam.


4K TV'si olanın hem PS4'ü hem de Xbox One'ı olur zaten sen ona kafa yorma .
4k tv kullanıcısıyım ve her iki konsolada sahip değilim. tv mi monitör olarak kullanıyorum pc imde. 4k tv sahibi olan herkesin ''yeni nesil'' konsollardan alıp 720p-900p oyun oynamak isteyeceğine inanıyormusunuz gerçekten?

BSC Misafiri

13.7.2014 12:28:03

-1
Microsoft UZA ;)

Çılgın Bir Denizci

13.7.2014 12:16:33

-1
quote:

Orijinalden alıntı: zumber4428 Sen o farkı göremiyorsan 10 derece miyop olmalısın kesin. Ben 18.5 monitörde bile kare saniye, çözünürlük rahatça ayırt edebilirken, bu adam 60 büyüklüğünde bir TV'den bahsediyor, insan onda tek tek pixelleri sayar. :D
kaliteli bir tvde hiç belli olmuyor merak etme

winxperror

13.7.2014 09:10:19

0
http://img.gawkerassets.com/img/196fuqliii7awgif/original.gif

OldGamers86

13.7.2014 01:38:36

0
Güncelleyin şu konsolu olsun bitsin. (Hayal de olsa güzel.)

BSC Misafiri

13.7.2014 00:51:46

+2
MS'nin sürekli ağlayıp zırlamasından dönmesinden gına geldi. Grafik önemsizse belli olmuyorsa neden yok overclock yok performans artışı yapmaya çalışıyorsunuz. PS4 exc oyunlarda nesil farkı attı, multilerde de önde Zaten PS4 le aynı anda çıkarak kendi ölüm fermanlarını imzaladılar, rakibinden güçsüz olması da bardağı taşırdı. xbox 360 sadece 1 sene önce çıktığı için avantajlıydı ama iyi kullanamadı 3k sorunundan ağızları yandı. Bu nesilde bütün über avantajlarını kaybedip balon gibi söndüler. Daha da hiçbir açıklama kurtaramaz bu saatten sonra...

İdrak İstimlak

13.7.2014 00:44:27

+3
quote:

Orijinalden alıntı: bluelabel Sonuçta bir Allah'ın kulu "benim gözümden kaçmaz arkadaş, bu 1080p değil" demedi, anlayamadı. Bahsettiğim şey bu. Grafik kötü demekle, 1080p olup olmadığını anlamak arasındaki farkı bildiğini zannediyorum. Bilmiyorsan, Sniper V3'ün de 1080p olduğunu söyleyeyim, anlarsın ne demek istediğimi... Bu arada, Killzone single grafiklerine laf söylediğimi hatırlamıyorum, sanki 4K mış gibi vurgu yapmana gerek yoktu yani.
Valla bir onceki nesilde cok daha az piksele denk gelen farklari sagolsun xbox ci arkadaslar sahin gozleri ile hemen anlarken, bu nesil nasil olduysa 720p ile 1080p arasindaki farki goremez oldular. Isin asli saka mahiyetli yaptigimiz bu karsilastirmalar aslen onemli olmasa da, gecen nesilden kalan elestiriler insani bu tarz hatirlatmalar yapmaya sevk ediyor. Cozunurlugu gectim burada az cim muhabbeti yapilmadi. O yuzden yazilanlari normal karsilamanizi beklerim...

DubSteq

13.7.2014 00:39:11

+2
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Adam haklı ben oyun oynarken yeni nesil ergenler gibi çevreyi incelemiyorum oyuna odaklaniyorum ps4 le x1 arasında grafik farkı varsa da dikkatimi çekmiyor. 60 FPS 30 FPS nedir umurumda da değil. 20 yıllık bir gamer olarak da oyunlara katkısı olduğunu da düşünmüyorum dolayısıyla aradaki farkı hissetmiyorum ben fark ediyorum diyen varsa gitsin PC de oynasın
Yeni nesil ergenler gibi çevreyi incelemek ? Sen herhalde hiç Elder Scrolls: Morrowind oynanamış 14 yaşında birisin. Sadece fps oynuyorsundur nişangaha odaklanarak. Senin 20 yıllık bir oyuncu olduğunu söylemen için bi 20 yıl daha oynaman gerekecek galiba.

Kurosaki_Ichigo

12.7.2014 23:32:42

0
Microsoftun açıklaması bence yersiz olmuş.Sony şu anki oyunlar üzerinden bakarsak ve açıklanan rakamlar üzerinden konuşursak belli ki daha iyi donanımlı bir konsol çıkardı rakibinden ki öyle zaten.Microsoftun bence bu tarz açıklamalar yerine sunduğum cihazı nasıl alınabilir hale getiririm diye düşünmesi ve buna uğraşması lazım. Donanım gücü meselesi yeni çıkmış bir şey değil zaten,PC oyunculuğu hep bu güç meseleleri ile bunca zaman ilerledi.Şimdi bazı insanların 400-500 dolarlık konsollardan nasıl bir güç elde etme hevesinde olduğunu anlayabilmiş değilim ben açıkçası.İki tarafın da birbiri ile grafik kıyası yapması gerçekten çok saçma ki ortada belli başlı çevre detayları dışında gözle görülebilir fark göremedim ben evet düşük çözünürlüğe falan çıkıyor ötekine ama bu onda oynanamaz demek olmuyor.Ben konsolun rahatlığına ve online servislerinin hizmetine bakarım açıkçası.İkisi de var bende,hangisine ne zaman oyun gelirse alacağım da yani.

Ahayri

12.7.2014 23:05:53

+2
Önümüzdeki sene için Xbox One almayı düşünüyordum ancak bu haberi okuduktan sonra vazgeçtim. Hayır donanımın PS4 'e göre güçsüz olduğunu kabul edersin orası ayrı ama böyle bir açıklama yapmak resmen acizliktir. 1080P ile 720P arasındaki kaliteyi anlayamamak için ekrana bakmamanız yeterli dese daha mantıklı olurdu bence.

OnrGrTR

12.7.2014 22:18:54

0
Benim için hiçbir şekilde kriter çözünürlük veya fps değeri olmamıştır benim için öncelik tabiki de oyunlardır şöyle bir düşündüğümde de şuan için iki konsoldada öyle işte bu oyun olmuş dediğim bir oyun olmadı ne yazıkki

BSC Misafiri

12.7.2014 22:14:31

0
quote:

Orijinalden alıntı: freshmind 27" montiörüm , 32" kendi odamda 55" oturma odasında TV'm var ...

Bırak 720-1080 farkını, 900p - 1080p farkını dahi oyunda ki çözünürlüğü değiştirdiğim anda anlıyorum.

Gözü 1080p'ye , daha kötüsü 2k'ya alışan adama hesap makinesi ekranı gibi geliyor düşük çözünürlük.

Sırf Forza-Halo-Gears of War için şu makinayı koydum Ps 4'ümün yanına !

İnsanda biraz şeref ve meslek ahlakı olur! 10 yıl sonra konsol çıkartıyorsun , 10 yıl önce çıkardığın konsol yer yer 1080p oyun oynattı, upscale yaptı, şunu etti bunu etti...

60 fps'yi geçtim ancak bırakta 10 yıl sonra çıkan konsol bir 1080p'yi doğal olarak versin yahu ...

Ne izahı ne de özrü olabilir bu tarz bir durumun, hele ki açılamanın.

Ne kadar zavallıca bir umut olsa da, ben bu cihazın 2-3 yıl içerisinde şöyle direk değişim yada 50-100 dolar farkla yeni güncellenmiş-güçlü bir varyasyonunun verilmesini umuyorum.

İlk senesinden Ps 4 ile exc. oyunları arasında görsel kalite bu kadar açılacakken, her multi platform oyununda kaçınılmaz olarak 720-900p 'ler ile uğraşacaksa işimiz var .

Birde aynı yöneticiler bu cihaza 10 yıl ömür biçmişlerdi öyle değil mi ? Oyun dünyasına bu kaktüslerin şekil verdiğine inanamıyorum ve çok üzülüyorum ...
bu mesajın üzerine yazılacak mesaj yok. aynen katılıyorum çok güzel noktalara temas etmiş ve çok doğru bir şekidle açıklamışsın. tebrikler, saygılar...

BSC Misafiri

12.7.2014 22:14:29

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Mactavish- Xbox One'ın 720P-900P sıkıntısını böyle açıklamalar ile kurtarmaya çalışıyorlar.

4K TV ler boşuna çıkıyor.
PC de boşuna 1080P ile uğraştık ya zaten. Fark yoksa herkes 720P devam.
4K TV'si olanın hem PS4'ü hem de Xbox One'ı olur zaten sen ona kafa yorma .

bluelabel

12.7.2014 22:13:28

0
Sonuçta bir Allah'ın kulu "benim gözümden kaçmaz arkadaş, bu 1080p değil" demedi, anlayamadı. Bahsettiğim şey bu. Grafik kötü demekle, 1080p olup olmadığını anlamak arasındaki farkı bildiğini zannediyorum. Bilmiyorsan, Sniper V3'ün de 1080p olduğunu söyleyeyim, anlarsın ne demek istediğimi... Bu arada, Killzone single grafiklerine laf söylediğimi hatırlamıyorum, sanki 4K mış gibi vurgu yapmana gerek yoktu yani.

İdrak İstimlak

12.7.2014 21:54:54

0
quote:

Orijinalden alıntı: bluelabel

Bunlar böyle işte hocam. Sony de Killzone ile aynısını yaptı mesela. Killzone multiplayer modu 1080p değildi ama, "eşek hoşaftan ne anlar" dedi ve "baştan" 1080p değil diyemedi. Bazı siteler ortaya çıkardı. Asıl komedi neydi biliyor musun; burada "şöyle anlarım, böyle anlarım, amuda kalksam tek gözle anlarım" diyen üstün mühendis arkadaşların 1 yazıyla BİR tanesi bile, bu farkı anlayamamıştı.... İşin özü, takla atarken bile farkı anlayacağını iddia edenlerin, bir şeyden anladığı falan yok. Anlasalardı, "çıkış gününden" itibaren "grafiklerini" öve öve bitiremedikleri Killzone'daki sahtekarlığı anlarlardı. Değil mi ki 1 Allah'ın kulu çıkıp, "aga bunun multi grafikleri 1080p değil yav" demedi, diyemedi, kimse çıkıp ben bu işlerden anlarım demesin.. Not: PS4 sahiplerinden rekor eksi bekliyorum, hadi bakalım saldırın eksilere. Gazanız mubarek olsun...
Yalnız KZ:SF oyununda multiplayer grafikler bariz şekilde daha kötüydü. Çözünürlük daha az demek yerine kullanıcılar multiplayer olduğu için grafik özelliklerin kısıldığını zannetti. Durumun ortaya çıkması ile her şey anlaşıldı, ancak bu singleplayer modun 1080p olduğu gerçeğini de değiştirmiyor.

stun

12.7.2014 20:42:32

0
bende ne diyor bu manyak derken.. açıklamanın ev sahibi microsoftmuş dedim tamam neden dediği belli oldu..

drakula_ss

12.7.2014 20:01:55

0
Kazanan bi taraf olmayacagini bile bile hala savasiyorsunuz burada. Kim neyi sevoyorsa alsin otursun oynasin arkadaş. Savunmaya gerek yok ki. Ben bunu seviyorum parasini da ben verdim daha baskasina ne? 1 oyun için bile konsol alınabilir. Ya da bi gamepad için. Herşeyi ile en iyisi mi olması gerek :) son olarak forever ps4 ulen. En iyisi PS dir herzaman . hahaha :)

RAIZEN

12.7.2014 19:44:30

+2
Çöpü güzel gösterme çabaları.

bluelabel

12.7.2014 18:51:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: RedTurkei Afedersiniz de bu oyunculara ve parasını verip hizmet bekleyen tüketiciye şunu söylemek ^^Eşşek hoşeftan ne anlar^^ ne verdiysem yee hakikaten ayıp olmuş gerek yokki bu söylemlere zaten alan alıyo Xboxı
Bunlar böyle işte hocam. Sony de Killzone ile aynısını yaptı mesela. Killzone multiplayer modu 1080p değildi ama, "eşek hoşaftan ne anlar" dedi ve "baştan" 1080p değil diyemedi. Bazı siteler ortaya çıkardı. Asıl komedi neydi biliyor musun; burada "şöyle anlarım, böyle anlarım, amuda kalksam tek gözle anlarım" diyen üstün mühendis arkadaşların 1 yazıyla BİR tanesi bile, bu farkı anlayamamıştı.... İşin özü, takla atarken bile farkı anlayacağını iddia edenlerin, bir şeyden anladığı falan yok. Anlasalardı, "çıkış gününden" itibaren "grafiklerini" öve öve bitiremedikleri Killzone'daki sahtekarlığı anlarlardı. Değil mi ki 1 Allah'ın kulu çıkıp, "aga bunun multi grafikleri 1080p değil yav" demedi, diyemedi, kimse çıkıp ben bu işlerden anlarım demesin.. Not: PS4 sahiplerinden rekor eksi bekliyorum, hadi bakalım saldırın eksilere. Gazanız mubarek olsun...

RedTurkei

12.7.2014 18:17:20

0
Afedersiniz de bu oyunculara ve parasını verip hizmet bekleyen tüketiciye şunu söylemek ^^Eşşek hoşeftan ne anlar^^ ne verdiysem yee hakikaten ayıp olmuş gerek yokki bu söylemlere zaten alan alıyo Xboxı

İdrak İstimlak

12.7.2014 18:11:53

+1
1080p olmayan PS4 exc.lerini de ekleseydiniz iddianız daha sağlam olurdu... Bir de PS4'te 600p olan oyun hangisiymiş merak ettim. Zamanında Xbox kullanıcıları 640p vs 720p için dünyanın lafını atarken şimdi önemsiz oldu birden bire. PS3 döneminde olduğu gibi yine daha gülü ve kalite bir konsolla rekabet etmek zorunda MS. Geçen nesilde yapımcıların uğraşmadıkları oyunları nedeni ile 360 lehine oluşan farkta 2011'de kapandı ve gelen exc. oyunlar ile PS3 coştu. Bu nesilde bunu yapacak güç maalesef XO'da yok...

thugs_life

12.7.2014 18:03:53

+1
o zaman pc donanımları da yalan ufak ekranlarda oynayın grafik sorununuz kalmasın.

waltran

12.7.2014 16:59:31

0
off microsoft bir kaybol git bırak artık kabul et artık.

Sulu Çor Kağan

12.7.2014 16:14:13

0
Halbuki "Sony, PS4 ile bizi tokatladı." dese bu kadar acı çekmeyecek, kimse de üstüne gitmeyecek bu kadar.

pcrex

12.7.2014 16:00:21

+2
gene mi aynı konu ya. tamam birader çözünürlük farkı yok tur. herkes 720p oynasın. boşuna çözünürlüğü yükseltip sistemi yormayın. zaten gözün algıladığı max seviye 720p ve 24 fps. yeter ki şunlar bir sussun artık. hayatımda zayıf donanımı bu kadar yalan dolanla üstünü kapatmaya çalışan firma görmedim. bu sene altın dışkı microsoftun aga hakkettiler artık.

BSC Misafiri

12.7.2014 15:56:34

+1
Ekran büyüklüğüne göre bir izleme mesafesi vardır siz bunu gözardı ederseniz ayrıntıyı görmemeniz normaldir. Tabi siz 23" tv ile 102" tv'ye aynı mesafeden bakarsanız bi ayrıntı göremezseniz. Sinemaya gidip o perde yerine 23" bir tv koyup arkalara oturursanız orada oyun olduğunun bile farkına varmazsınız.

BSC Misafiri

12.7.2014 15:56:31

-1
@ankara Görgüsüz 20 bin liraya PC kurdum diye yazmış :D insan utanır ya ama nerede???

BSC Misafiri

12.7.2014 15:56:13

0
microsoft yenilgiyi kabulen artık buda bir erdemdir

onur89tr

12.7.2014 15:31:42

+2
Hani bu alet bulut teknolojisini kullandığında 10 adet Xbox 360 gücünde olacaktı? Hepsi hikaye çıktı.

freshmind

12.7.2014 15:21:57

+2
27" montiörüm , 32" kendi odamda 55" oturma odasında TV'm var ... Bırak 720-1080 farkını, 900p - 1080p farkını dahi oyunda ki çözünürlüğü değiştirdiğim anda anlıyorum. Gözü 1080p'ye , daha kötüsü 2k'ya alışan adama hesap makinesi ekranı gibi geliyor düşük çözünürlük. Sırf Forza-Halo-Gears of War için şu makinayı koydum Ps 4'ümün yanına ! İnsanda biraz şeref ve meslek ahlakı olur! 10 yıl sonra konsol çıkartıyorsun , 10 yıl önce çıkardığın konsol yer yer 1080p oyun oynattı, upscale yaptı, şunu etti bunu etti... 60 fps'yi geçtim ancak bırakta 10 yıl sonra çıkan konsol bir 1080p'yi doğal olarak versin yahu ... Ne izahı ne de özrü olabilir bu tarz bir durumun, hele ki açılamanın. Ne kadar zavallıca bir umut olsa da, ben bu cihazın 2-3 yıl içerisinde şöyle direk değişim yada 50-100 dolar farkla yeni güncellenmiş-güçlü bir varyasyonunun verilmesini umuyorum. İlk senesinden Ps 4 ile exc. oyunları arasında görsel kalite bu kadar açılacakken, her multi platform oyununda kaçınılmaz olarak 720-900p 'ler ile uğraşacaksa işimiz var . Birde aynı yöneticiler bu cihaza 10 yıl ömür biçmişlerdi öyle değil mi ? Oyun dünyasına bu kaktüslerin şekil verdiğine inanamıyorum ve çok üzülüyorum ...

Noctis_Strife

12.7.2014 15:20:58

0
Evet gözü bozuklar için anlaması zor.

Rapsody_izmir

12.7.2014 15:00:48

+1
Tahmin ettiğim gibi Harvey Eagle. http://images.eurogamer.net/2013/articles//a/1/6/6/2/2/0/6/eurogamer-f70q1j.jpg/EG11/thumbnail/330x220 B vitamini eksikliği Fosfor eksikliği . 3 aya ölür bu

StrangerLovely

12.7.2014 14:57:30

+1
Ne kadar saçma bir mantık bu ya hiçbir araştırma bilmemne olmadan "bahse girerim ki..." tarzı açıklama nasıl yapabiliyorlar? Bu bildiğin "bahse girerim low ayarda oyunla ultra arasındaki farkı 400" altındaki ekranlarda göremezsiniz." demekle aynı şey. Ey Microsoft böyle sıvamaya çalışacağına kaliteli exc. basmaya başla zira bu nesli başka türlü geçiremezsin.

mementopolis

12.7.2014 14:52:56

-2
Çözünürlük önemli değil benim için hakı ile güzel oyunlar çıkartsınlar yeter...ister 30 ister 60 kare saniye... Ama kondolu 2 sene donrs slırım belki

BSC Misafiri

12.7.2014 14:32:01

-1
Adam haklı ben oyun oynarken yeni nesil ergenler gibi çevreyi incelemiyorum oyuna odaklaniyorum ps4 le x1 arasında grafik farkı varsa da dikkatimi çekmiyor. 60 FPS 30 FPS nedir umurumda da değil. 20 yıllık bir gamer olarak da oyunlara katkısı olduğunu da düşünmüyorum dolayısıyla aradaki farkı hissetmiyorum ben fark ediyorum diyen varsa gitsin PC de oynasın

ankara

12.7.2014 14:26:57

+3
Savaşın Aslanlarım...

İdrak İstimlak

12.7.2014 14:19:36

0
MS her işi bitirdi, çözemediği bu sorun için milleti uyutmaya çalışıyor. Böyle demeçler vereceğinize adam gibi donanımı olan bir konsol çıkarsaydınız da, şöyle saçma sapan ifadeler kullanmak zorunda kalmasaydınız...

ankara

12.7.2014 14:11:10

-5
quote:

Orijinalden alıntı: d3vstator MS her işi bitirdi, çözemediği bu sorun için milleti uyutmaya çalışıyor. Böyle demeçler vereceğinize adam gibi donanımı olan bir konsol çıkarsaydınız da, şöyle saçma sapan ifadeler kullanmak zorunda kalmasaydınız...
Şaka bir yana Microsoft en azından Sony ve diğer firmalar gibi 600 P oyunu 1080p diye kullanıcılara oynatmıyor. Gören de her oyun Ps4 te 1080p 60 FPS sanacak aralarındaki tek fark Xbox one arayüzü ve kontrolcü daha iyi onun haricinde hiç bir fark yok Yani Xbox One Ps4 ten daha iyi Wii hariç Tüm Platformları kullanan birisi olarak söluyorum

bkaakco

12.7.2014 14:08:00

0
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Vinewood

12.7.2014 14:07:18

-6
Ps4 1080p de ne oluyor , soni malından hayır gelmez .

GT_55

12.7.2014 14:00:25

+1
Herşeyi geçtim, tv büyüklüğünün fps oranı ile alakası nedir.Sadece 60" üzeri tv'lerde mi belli oluyor fps farkı..

ankara

12.7.2014 14:00:09

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Mactavish- Xbox One'ın 720P-900P sıkıntısını böyle açıklamalar ile kurtarmaya çalışıyorlar.<br><br>4K TV ler boşuna çıkıyor.<br>PC de boşuna 1080P ile uğraştık ya zaten. Fark yoksa herkes 720P devam.

MantarTheGreat

12.7.2014 13:59:00

0

BSC Misafiri

12.7.2014 13:58:20

-1
Yeni nesil konsollardaki ufak donanım farklılıklarının satın almayı pek etkilediğini sanmıyorum. Şahsen PS4 ve Wii U'yu kendine özel oyunları için tercih eden bir oyunseverim ve misal Xbox One her iki konsolun toplamından daha güçlü bir donanıma sahip olsaydı bile bu oyun kütüphanesiyle satın almazdım. Eagle'ın da söylediklerine katılıyorum, son zamanlarda Microsoft kanadından çok önemli açıklamalar ve oyunseverleri dinlediklerini gösteren değişiklikler geliyor, umarım konsolun özel oyunlarının sayısı gittikçe artar ve rekabete katkıları azami seviyede olur.

BSC Misafiri

12.7.2014 13:58:10

+1
Sorun .çözünürlük meselesi değil, sen 2014 yılında sabit 1080p ve 60sn kare olayını veremiyorsan 2016 senesinde donanımı yükseltemeyeceğine göre, grafiği mi düşürecen çözünürlüğümü düşürecen yoksa yeni nesil konsola mı geçecen

BSC Misafiri

12.7.2014 13:58:06

+1
Arkadaşa 30 fps limitli bir yarış oyunu bir de 60 fps limitli yarış oyunu oynatalım, farkı göremiyorsa göz doktoruna görünsün bence.

CPTLeBron

12.7.2014 13:53:53

+3
İlk kurşunu Mektaviş attı harp çıkar birazdan burada. Erzakları toplayın beyler sığınaklara gidiyoruz.

mehmet4428

12.7.2014 13:45:25

+2
Sen o farkı göremiyorsan 10 derece miyop olmalısın kesin. Ben 18.5 monitörde bile kare saniye, çözünürlük rahatça ayırt edebilirken, bu adam 60 büyüklüğünde bir TV'den bahsediyor, insan onda tek tek pixelleri sayar. :D

addidas_85

12.7.2014 13:40:35

0
Yazık ya adamlar yakında 1080p yi çıkarana küfür edecek neredeyse :D

Mactavish-

12.7.2014 13:37:10

+1
Xbox One'ın 720P-900P sıkıntısını böyle açıklamalar ile kurtarmaya çalışıyorlar. 4K TV ler boşuna çıkıyor. PC de boşuna 1080P ile uğraştık ya zaten. Fark yoksa herkes 720P devam.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Xbox One
+ TAKİBE
AL
47 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız