Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Korku oyunu Project Nightmares Case 36: Henrietta Kedward Switch'e geliyor

 
NC Studio tarafından geliştirilen ve aynı ekip tarafından yayınlanacak olan korku, aksiyon, gizem oyunu Project Nightmares Case 36: Henrietta Kedward, 1 Haziran tarihinde Switch konsoluna geliyor. Tek oyunculu hikaye odaklı korku oyunu içerisinde gerçekten de tüyleri diken diken eden ve sürekli olarak gerilmemizi sağlayan bir yapı bulunuyor. Prosedürel bir yapıya sahip olan bu yapım içerisinde her bir deneyimimiz farklı bir içeriği bizlere aktarıyor. Yani oyun içerisinde bu rastgele yapı ile beraber her bir oyuncu farklı bir deneyim elde edebiliyor ve her yeni oyuna başladığımızda da bu deneyim değişkenlik gösteriyor. Dolayısıyla oyun içerisinde yapacağımız her bir unsur farklı bir hale geliyor ve bu da benzersiz bir deneyimin kapısını aralıyor.
 
Zorlu bir deneyim aktarılıyor 

Karanlık bir atmosferin ve Paranormal olayların bizlere sunulacağı bu yapım içerisinde uzun ve zor bir deneyim bizleri bekliyor. Oyun içerisinde uzun soluklu ve zor bir içerik bizlere aktarılıyor ve bu kapsamda hikayenin sonuna ulaşmaya çalışıyoruz. Project Nightmares Case 36'da arka planda bir hikaye anlatılıyor ve bu hikaye kapsamında biz de finale ulaşmaya çalışıyoruz ve bir yandan hayatta kalmaya çalışırken diğer yandan ise ortaya çıkan bulmacaları, gizemleri  ve sırlara çözmeye başlıyoruz.
 
 

Kabus dolu bir ortamda gezindiğimiz ve farklı odalara doğru geçiş yaptığımız oyun içerisinde farklı farklı kısımlara doğru ilerleyebiliyor ve her bölgenin veya odanın farklı teması bizlere aktarılıyor. Oyun içerisinde sürekli olarak sağı solu keşfetmeye çalışıyor ve bu kapsamda bazı gizemleri ortaya çıkarmaya çalışıyoruz. Korku oyunlarında bildiğiniz üzere etrafı keşfetmek, etrafta yer alan nesnelerle beraber etkileşime geçmek oldukça önem arz ediyor ve zaten oyunun temelinde de bu yatıyor. Biz de bu oyunda sağı solu keşfederek ve etrafa bakarak sürekli olarak başka nesnelerle etkileşime geçebiliyor ve burada olan biteni bu etkileşime geçtiğimiz nesnelerle beraber öğrenebiliyoruz. 

Uzun ve zorlu bir deneyimin bizlere aktarıldığı yapım içerisinde farklı farklı korku sekansları karşımıza çıkabiliyor ve ani olarak karşımıza çıkan korku unsurları ile beraber de direkt olarak irkilip korkabiliyoruz. Oyun içerisinde ilerlemek ve bir sonraki kısma geçmek için çok dikkat etmemiz ve mantıklı düşünmemiz gerekiyor. Oyundaki zorluk derecesi bir hayli yüksek ve bu durumdan dolayı da her bir oyuncu belki de bu oyunda uzun süreler vakit geçirecek. Dolayısıyla oyun içerisinde hikayeyi keşfetmemiz ve gizemleri açığa çıkarmamız için gerçekten de hem dikkat etmeli hem de mantıklı hareket etmemiz gerekiyor.
 
Paranormal olaylaır inceleyen bir grup üyesiyiz 
 
 

Oyun içerisinde Paranormal olayları inceleyen bir grubun üyesi olarak yer alıyoruz. Bu olayları incelemek adına biz de farklı farklı bölgelere doğru ilerleyip buraları keşfedebiliyoruz ve buralarda ortaya çıkan Paranormal ve garip olayları açığa çıkarmaya çalışıyoruz. Oyun içerisinde farklı Paranormal olayları açığa çıkaran bir makine geliştiriliyor ve bu makine ile beraber farklı olaylara ve kabuslara doğru adım atabiliyor ve çeşitli gizemleri açığa çıkarabiliyoruz. Kabus dolu bir geceye vardığımız yapım içerisinde arka planda yer alan kötülüğe bir son vermek tamamen bizim amacımız oluyor.

Project Nightmares Case 36 içerisinde karanlık bir atmosfer olduğundan dolayı sürekli olarak elimizde bir aydınlatıcı bulunuyor. Bu aydınlatıcılar farklılık gösteriyor ve elimize istediğimiz zaman çakmak istediğimiz zaman el feneri istediğimiz zaman da mum gibi nesneler alabiliyor ve bunları bulduğumuz esnada direkt olarak yakıyor ve kullanabiliyoruz. Çünkü önümüzdeki atmosfer oldukça karanlık ve bu tarz aydınlatmalar olmadan ne yazık ki yolumuzu bulamıyoruz. Oyun içerisinde farklı farklı kapıları açabiliyor ve bu kapılar ardındaki korku unsurlarını açığa çıkarabiliyor ve bu kapsamda direkt olarak korkabiliyoruz. Korku sekansları oldukça fazla karşımıza çıkıyor ve bu tarz zamanlarda da gerçekten tüylerimiz diken diken olabiliyor.
 
 

Project Nightmares Case 36: Henrietta Kedward içerisinde genel anlamda hem karanlık atmosfer hem de korku sekansları bizlere aktarılıyor. Ancak bunun yanı sıra da ani olarak karşımıza korku unsurları da çıkabiliyor yani bunlara jumpscare deniliyor. Bu tarz anlar oldukça fazla karşımıza çıkıyorum ve  bir anda korkmamıza ve irkilmemize sebep oluyor. Dolayısıyla bu oyunu tam olarak korku oyunlarını oynayanlar için tavsiye ediyorum ve öneriyorum. Diğer oyuncular ise ne yazık ki oyundan istediği verimi alamayabilir ve sürekli olarak kendini korku içerisinde bulabilir ve bu da oldukça fazla gerilmesine sebep olabilir.

Oyun içerisinde genel anlamda hem kabuslarla hem de korku unsurları ile çevrili bir alan bizlere bırakılıyor. Biz de bu alanı keşfetmek için ilerliyor ve sağı solu iyice araştırmaya koyuluyoruz. Oyun içerisinde açılmayan kapılar bulunuyor ve bunları açmak için de etraftan çeşitli nesneler bulmaya çalışıyor ve bu kapsamda kapıyı açarak bir sonraki kısma doğru ilerlemeye başlıyoruz. Oyunda farklı farklı odalar farklı farklı bölgeler ve daha fazlası bizlere aktarılıyor. Buraları keşfetmek ve buralarda yer alan korku unsurlarını açığa çıkarmak için elimizdeki ışıklandırmalara güveniyoruz ve oyunda yer alan bu unsurlara ne yazık ki karşı gelemiyoruz ve sürekli olarak kendimizi kaçarken ve saklanırken bulabiliyoruz.
 
 
 
Oyunda yukarıda da bahsettiğim gibi prosedürel bir yapıp seni bekliyor. Yani bu yapı ile beraber oyundaki her bir deneyimimiz farklılık gösteriyor. Bu yapıyı biraz açacak olursam örneğin bir yerde bulduğunuz bir nesneyi bir sonraki yeni oyunda aynı yerde bulamayabiliyor ve korku anları da yeni oyunla beraber farklı yerlerde çıkabiliyor. Bu durumla beraber aynı şeylerin tekrar tekrar karşımıza gelmesi engelleniyor ve ne zaman nerede korkacağımız tamamen değişkenlik gösteriyor.

Oyunda ilerlerken elbette sürekli olarak elimizde bir ışıklandırma bulunuyor ve bu ışıklandırmalarla beraber yolumuzu bulmaya çalışıyoruz. Bunun yanı sıra arka planda yer alan ses efektleri ve müziklerle beraber ortamın ne kadar gergin olduğunu ve korku dolu olduğunu hissedebiliyoruz. Bu müziklerle beraber oyuna daha fazla kendimizi kaptırabiliyoruz.
 
 

Oyun daha önce hem konsollara hem de PC tarafına çıkışını gerçekleştirdi. Şu anda Steam üzerinde 190 Türk lirasından satışta. Oyun genel anlamda oyuncular tarafından beğenilmiş durumda ve bu kapsamda ise gayet güzel bir deneyimin bizlere sunulacağını söyleyebiliriz. Oyun şimdi ise Switch konsollarına gelmeye hazırlanıyor ve 1 Haziran tarihinde oyun Switch konsolu kullanıcılarına gelecek. Böylece bu oyunu da Switch konsollarında deneyebilecek ve oynayabileceksiniz.

Switch oyun mağazasında ne yazık ki Türkiye için herhangi bir yerelleştirme fiyatı olmadığı için burada oyunun fiyatı 19.99 olarak karşımıza çıkıyor. Elbette bu oyunu dolar üzerinden ödeme yaparak elde edebiliyor ve Switch konsolumuzda oynayabiliyor ve deneyebiliyoruz.
 
Oyun fragmanı
 
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Project Nightmares Case 36 Henrietta Kedward switch
Marvel’s Spider-Man 2 için yeni ekran görüntüleri yayınlandı Street Fighter 6 resmi hikaye fragmanı

İçeriğe ait yorum yok

Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız