Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

God of War, Uncharted: The Lost Legacy ve Gran Turismo Sport PlayStation Hits Kataloğuna Dahil Oldu

 
God of War, Uncharted: The Lost Legacy ve Gran Turismo Sport oyunları bugün itibarıyla Avrupa bölgesinde PlayStation mağazalarında PlayStation Hits listesine eklendi.
 
Bildiğiniz üzere, PlayStation Hits sevilen PlayStation 4 oyunlarını uygun fiyattan sunmayı amaçlayan bir oyun kataloğu. PlayStation Hits kataloğuna dahil olan her bir oyun Avrupa'da sabit €19,99 fiyattan satılıyor. TR PlayStation Store'da bu fiyat (sabit) 84,00 TL.
 
Fakat şöyle bir sorun var. God of War, Uncharted: The Lost Legacy ve Gran Turismo Sport oyunları listeye 84,00 TL'den eklenmesi gerekirken 119,00 TL'den eklendi. Birleşik Krallık ve Almanya gibi diğer Avrupa mağazalarında yine £15.99 / €19,99. Yani onlarda PlayStation Hits'e dahil olan God of War da aynı fiyat 2014'te çıkan Rayman Legends da aynı fiyat. PlayStation Store Türkiye bu konuda yine farkını konuşturmuş.
 
PlayStation Hits oyun listesine dahil olan tüm oyunlara PlayStation Store TR üzerinden göz atabilirsiniz. 

Bu haberin bağlantısı
URL
sony playstation 4 ps4 playstation next gen
Gran Turismo Sport 1.46 Güncellemesi Yeni Açılış Filmi Ekliyor Stranded Sails: Explorers of the Cursed Islands 17 Ekim'de PS4, Xbox One, Switch ve PC için Çıkacak
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

6.10.2019 00:31:11

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri ''Biz gönül rahatlığıyla hak edene hakkını veriyoruz çünkü bizler için çalışan tek firma Playstatıon Türkiye'' bu cümle üstüne daha tartışmayın BSC misafiri hocalarım :) Her şey açık ve net yani yormayın birbirinizi :D
Tabiki herşey açık ve net, Playstatıon Türkiye Türkçe dil desteği olduğu halde oyunlarını, diğer dengi oyunlardan (ea, ubisoft gibi ) çok daha düşük fiyatlara satışa çıkarıyor, biz oyuncular için her konuda da çaba sarfediyorlar, bu çaba ve emek karşısında gönlümde rahat.Nasıl bir kafa yapınız var çözmek mümkün değil.Hak edene hakkını vermezsen haksızlık etmiş olursun.Kabullenin kabullenmeyin paramızın ederi bu, euroyla satılan birşey euro cinsinden tabiki sabit olur fakat bizdeki kur dalgalı ve tl cinsinden karşılığı sabit durmuyor.Ekonomiyi Playstatıon Türkiye yönetiyorda biz bilmiyoruz.

BSC Misafiri

5.10.2019 22:18:32

+1
''Biz gönül rahatlığıyla hak edene hakkını veriyoruz çünkü bizler için çalışan tek firma Playstatıon Türkiye'' bu cümle üstüne daha tartışmayın BSC misafiri hocalarım :) Her şey açık ve net yani yormayın birbirinizi :D

BSC Misafiri

5.10.2019 21:01:37

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Last Of Us2 yi ön sipariş ile almayın arkadaşlar akıllarını başlarına alsınlar. God of war altı ay önce indirime girdi bütün dünyada turkiyede yeni fiyatı düştü.
Hocam onu baba parası yiyen liseli-ünili veletlere diyeceksin. Bu ülkede KENDİ çalışıp para kazanan hiç kimse bir oyuna 429TL vermez. Yok yani etrafımda yok. Cyberpunk'a mırın kırın ede ede alıyor tanıdıklarım ki TLoU 2'ye göre çerez sayılır (Steam 250TL) bu ülke şartlarında dijital bir oyuna asla ama asla bu para verilmez..
Vermiyorsanız vermeyin, o zaman bu konu altında ne işiniz var, biz gönül rahatlığıyla hak edene hakkını veriyoruz çünkü bizler için çalışan tek firma Playstatıon Türkiye.Oyunlarına yerelleştirme yaptıkları halde ubisoft , ea gibi firmaların yarım yamalak oyunlarından hem daha uygun satıyorlar, hem de oyunlardan tam anlamıyla keyif alarak oynuyoruz her bakımdan.Savunduğunuz her düşünce asılsız vede yanlış.Bizim sizin her attığınız çamura vereceğimiz cevabımız var fakat siz anca böyle atıp tutarsınız. Last of us part 2 ayarında bir oyun için bu ekonomik şartlarda kurun vergilerin havada uçuştuğu şu günlarde gayet normal bir fiyatlandırma. Playstatıon Türkiye ye böyle bu konularda söylendiğiniz zamanlarda ucuz oyun satıyor diye ceza yediğini hatırlatayım , ne kadar haksız ve art niyetli olduğunuzu buradan anlayın fakat bunuda anlamazsınız...

BSC Misafiri

5.10.2019 01:31:40

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Last Of Us2 yi ön sipariş ile almayın arkadaşlar akıllarını başlarına alsınlar. God of war altı ay önce indirime girdi bütün dünyada turkiyede yeni fiyatı düştü.
Hocam onu baba parası yiyen liseli-ünili veletlere diyeceksin. Bu ülkede KENDİ çalışıp para kazanan hiç kimse bir oyuna 429TL vermez. Yok yani etrafımda yok. Cyberpunk'a mırın kırın ede ede alıyor tanıdıklarım ki TLoU 2'ye göre çerez sayılır (Steam 250TL) bu ülke şartlarında dijital bir oyuna asla ama asla bu para verilmez..

BulaBaba

5.10.2019 00:59:47

+2
Abi görüyorum ki hakkını aramayı bilmeyen hatta hakkını aramayıgerektiren durumu oluşturan kişi ve kurumlara hak verenler türemiş. Hiç kusura bakmayın gayet de türemişsiniz. Biri bana PS Türkiye'nin görevinin ne olduğunu yazabilir mi? Yerelleştirme mi? Sınıfta kalıyorlar, optimum fiyat mı? O ne? Kuru direkt çevireceksek TR PSN kalksın abi, direkt UK'den Sterlin karşılığı TL ile alışveriş edelim. Yerelleştirmeyse de 500 lira verdiğim oyunda 5 liraya sinemada izlediğim filminki kadar iyi dublaj beklerim. Dublajlı oyun isterim lan! 50 tane exc. oyun çıkmış 10 tanesinde dublaj yok. Kaldırın abi TR PSN'i. Neyle muhattap olduğumu bileyim.

alito

5.10.2019 00:26:06

+1
Almayın arkadaş. Siz aldıkça bu böyle sürüp gider. Burunlarını yere sürtmezseniz geri adım attıramazsınız. Burası Türkiye, tepkinizi pratiğe dökerek gösterin. Başka yolu yok.

FatihTSFC

4.10.2019 23:53:57

+4
Tutan oyunları/tutacak oyunları fahiş fiyatlandırıyorlar, saçma salak 60$'lık oyunları da normalde olması gereken seviyede tutuyorlar başka bir açıklaması yok. Şu aptal Türkiye marketine para kazandırmayın, illa Türkçe istiyorsanız Hindistan PSN, İngilizce'de olur diyorsanız US PSN kullanın.

lextor

4.10.2019 23:39:19

0
Dostum senin anlama kıtlığın mı var? Rayman legends ta 20 euro. 84 liradan satılıyor. Ne yaşıyorsun sen?

BSC Misafiri

4.10.2019 23:01:09

0
quote:

Orjinalden alıntı: d3vstator Hayırdır, sen ve içinde bulunduğun topluluk daha mı elit?
Hayır. Daha Elit falan değil. PC'ciler, PS'cılar ve XBOX'cılar. Herkes aynı. Bir şey yazıyorsun, Sony çalışanı oluyorsun, bir şey yazıyorsun fanboy oluyorsun. Sanırım olmadığımız sadece bir insan kaldı. Onuda herkes olduğu için yazmıyorlar sanırım. Alt tarafı 120 TL'nin makul bir fiyat olduğunu belirttim. Gidipte TLOU ne kadar uygun haydi alalım demedim. Şimdi TLOU2 o fiyatta olsaydı herkes alacaktı, ondan eminim. Yani diyorum ki, oyunlar 200 TL'den ucuz olunca da pahalı diyorsunuz, 200 TL'den pahalı olsa da pahalı diyorsunuz. Anlamıyorum ben bu oyuncuları. Not: Sony çalışanı falan değilim, Sony'den para falan da almadım. Ya da Sony'den torpilli falan da değilim. PC üzerinde oynuyorum oyunlarımı. Dikkat ettiyseniz şimdiki cevabımda PC'ci tayfaya da çamur attım. PS4'te kullanmıyorum. Sadece gördüklerimi yazdım o kadar. Her haberin altında bu söylemleri ve yakıştırmaları görmekten bıktım. Ya da fiyat beğenmemezliğini görmekten bıktım.

TheNewAtilla

4.10.2019 22:06:48

0
Yarası olan gocunuyor

Sic Parvis Magna

4.10.2019 21:30:45

0
Yalnız Uncharted 4 PS Hits listesine ne zaman eklendi hocam? ona da bakın bi. O zaman ki listeye eklendiği zaman euro kuru ne kadardı? PS Store'nin bir şeyini sevmem mesela kur düştüğü zaman güncellenmiyor store o konuda haklısınız ama şuan ki bu konuda bence bir haksızlık görünmüyor. Adamlar kendi oyunlarında 119TL ye fixlemiş durumda. Hani şöyle bir şey olsaydı sana gerçekten hak verirdim. Misal God of War 159TL, Uncharted Kayıp Miras 119 TL, GT Sport 84TL böyle dengesiz fiyat olsaydı bende yerden yere vururdum emin olun. Ama kuru çevirdiğim zaman adamlara laf atmak için bir sebebim yok. O diğer firmaların oyunlarına gelecek olursa tamamen dağıtıcı ve geliştirici firma ile alakalı olduğunu düşünüyorum.

kataaay

4.10.2019 21:23:56

+1
Hocam öyle bir amacım olsaydı, direk size bir yafta yapıştırır geçerdim. Oysa ben size uzun uzun açıklama yapmışım, demek ki öyle bir düşüncem yok. Benim gibi düşünüp düşünmemenizden çok ben bu TR PSN'in yaptığı çakallığı hem size hem de diğer üye arkadaşlara açıklamak için yazdım yorumu. Bu arada Sony oyunlarından Uncharted 4 de şu an 84 TL. Bu iş direk PS Türkiye'nin cin olmadan adam çarpmaya kalkmaya çalışması ile alakalı bir durum, bence ya hepsinin fiyatı artacaktır ileride ya da bu üç oyun da diğerleri gibi düşecektir.
quote:

Orjinalden alıntı: Sic Parvis Magna Yalnız bakıldığı zaman Sony'nin kendi oyunları 119TL den satılıyor. O diğer oyunlar başka firmanın oyunu demek ki öyle arz talep etmiş olabilir. Herkes aynı yorumu yapacak diye bir kural var mı? sahip olduğum bir sürü alet var konsolu da savunduğum yok, sizin macera aramanız millete laf sokmanız, insanları bir şeyi eleştirmediği zaman yerden yere vuruyorsunuz. Herkes sizin gibi görüşlü olmasını istiyorsunuz, sevmediğiniz kişilere fanboy damgası vurup olayı kapatmaya çalışıyorsunuz.

Sic Parvis Magna

4.10.2019 21:18:23

0
Yalnız bakıldığı zaman Sony'nin kendi oyunları 119TL den satılıyor. O diğer oyunlar başka firmanın oyunu demek ki öyle arz talep etmiş olabilir. Herkes aynı yorumu yapacak diye bir kural var mı? sahip olduğum bir sürü alet var konsolu da savunduğum yok, sizin macera aramanız millete laf sokmanız, insanları bir şeyi eleştirmediği zaman yerden yere vuruyorsunuz. Herkes sizin gibi görüşlü olmasını istiyorsunuz, sevmediğiniz kişilere fanboy damgası vurup olayı kapatmaya çalışıyorsunuz.

BSC Misafiri

4.10.2019 21:02:19

0
Last Of Us2 yi ön sipariş ile almayın arkadaşlar akıllarını başlarına alsınlar. God of war altı ay önce indirime girdi bütün dünyada turkiyede yeni fiyatı düştü.

Ornitorenk_Perry

4.10.2019 20:49:06

0
Terbiyesizlik bu resmen! Ayıp be! Hiç mi utanma olmaz insanda yahu!? Şok oldum görünce. Bu kadar da arsız olacaklarını hesap edememiştim.

BSC Misafiri

4.10.2019 20:39:41

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Haziran 2013: TLoU kutulu olarak çıktığı haftada sıfır halini 149TL ye aldığım günü hatırlıyorum. Zannedersin aradan yüzyıllar geçti.. Dijital fiyata bak TLoU 2'nin heyt be..
O arada kalan 6 senede kur 3 katına çıktı....Playstatıon Türkiyeye ucuz oyun satıyor diye ceza kesildi ve yaptırımlar uygulandı...

L-BLock

4.10.2019 20:38:24

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: BSC Misafiri <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: michael01 Last of us part 2 'nin fiyatını, vergi ve döviz kuru ile savunmaya çalışan ekonomi uzmanı arkadaşları konuyu açıklamaya davet ediyorum :) Bu oyunlara nasıl bir vergi ve kur uygulandı.</blockquote> Türk usulü vergi hocam, yersen. Ben yemedim, geçen nesil bu oyun için konsol almış biri olarak bu nesil kendilerini es geçeceğim :) Çok çok çıktıktan 3-5 ay sonra 200 bandına inerse alırım. Aksi halde zor ve biliyorum ki: Oynamaz isem ölmem :)</blockquote> Hiç dışarı çıkmıyorsunuz sanırım, oyun dışında herşey ateş pahası güç yetmiyor.Ekonomiyi Playstatıon Türkiye yönetmiyor.Oyunlar dışarıdan döviz hesabı geliyor, mecbur döviz ile tl yi eşitlemek zorundasın aksi takdirde oyununa milyonlar dolarlar ve zaman harcayan bir geliştirici firmayı zor duruma sokarsın.
Evet o yüzden Avrupa fiyatı 60 Euro olan Samurai Shodown PSN TR'de 259 TL. SNK Playmore'a yazık değil mi? Niye onlar daha az para kazanacakmış? Yeri geldi mi yerel fiyatlandırma var diyorsunuz yeri geldi mi firmayı zor duruma sokmaktan bahsediyorsunuz. Bu halde PS TR, SNK Playmore'u zor duruma sokmuş olmuyor mu? Niye ederinden daha ucuza satılıyor bu oyunlar? Eğri oturup doğru konuşalım.

BSC Misafiri

4.10.2019 20:31:39

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: michael01 Last of us part 2 'nin fiyatını, vergi ve döviz kuru ile savunmaya çalışan ekonomi uzmanı arkadaşları konuyu açıklamaya davet ediyorum :) Bu oyunlara nasıl bir vergi ve kur uygulandı.
Türk usulü vergi hocam, yersen. Ben yemedim, geçen nesil bu oyun için konsol almış biri olarak bu nesil kendilerini es geçeceğim :) Çok çok çıktıktan 3-5 ay sonra 200 bandına inerse alırım. Aksi halde zor ve biliyorum ki: Oynamaz isem ölmem :)
Hiç dışarı çıkmıyorsunuz sanırım, oyun dışında herşey ateş pahası güç yetmiyor.Ekonomiyi Playstatıon Türkiye yönetmiyor.Oyunlar dışarıdan döviz hesabı geliyor, mecbur döviz ile tl yi eşitlemek zorundasın aksi takdirde oyununa milyonlar dolarlar ve zaman harcayan bir geliştirici firmayı zor duruma sokarsın.

BSC Misafiri

4.10.2019 20:11:07

0
Haziran 2013: TLoU kutulu olarak çıktığı haftada sıfır halini 149TL ye aldığım günü hatırlıyorum. Zannedersin aradan yüzyıllar geçti.. Dijital fiyata bak TLoU 2'nin heyt be..

BSC Misafiri

4.10.2019 19:54:43

+1
quote:

Orjinalden alıntı: michael01 Last of us part 2 'nin fiyatını, vergi ve döviz kuru ile savunmaya çalışan ekonomi uzmanı arkadaşları konuyu açıklamaya davet ediyorum :) Bu oyunlara nasıl bir vergi ve kur uygulandı.
Türk usulü vergi hocam, yersen. Ben yemedim, geçen nesil bu oyun için konsol almış biri olarak bu nesil kendilerini es geçeceğim :) Çok çok çıktıktan 3-5 ay sonra 200 bandına inerse alırım. Aksi halde zor ve biliyorum ki: Oynamaz isem ölmem :)

BSC Misafiri

4.10.2019 19:39:59

0
Doğruyu söylüyorsun , sonyboy oluyorsun .Dışarıda (yurt dışında) oturan bir arkadaş bir yorumunda, oyunların 60 euro olarak gözüksede vergiler eklendiğinde 70 euroya aldığını yazmıştı.Playstatıon Türkiye oyunlarına yerelleştirme yaptığı halde, diğer firmaların (ubisoft,ea v.b.) yarım yamalak oyunlarına karşın daha uygun çıkarıyor oyunlarını satışa.Bilmemek değil, öğrenmemek ayıp derler, nasıl bir kafa yapısı var anlamış değilim herşey apaçık göründüğü halde anlamak istemiyorsunuz.Bana şuan bu yorumlar oyuncuların Playstatıon Türkiyeye oyunları pahalı satıyor diye söylenen oyuncuların aral ın ekmeğine yağ sürüp ve aral ın girişimleriyle şikayet sonucu , Playstatıon Türkiyenin ucuz oyun satıyor diye ceza yemesini hatırlattı ve bu durumdan sonra rekabet kurulu ndan çıkan kararlara uymak zorunda kaldılar( Sinan Akkol beyin Sony Türkiyenin ne kadar haklı olduğunu dile getiren, ellerinin kollarının bağlandığını anlatan bir yazısıda vardı bu olay zamanında).Ne kadar haksız olduğunuzu en azından buradan anlayın.O zamanlarda çok uyardım ettim bu oyuncuları bana demedikleri (yok sony çalışanı, yok Mustafa Yiğitmisin v.b.) kalmadı yani şuan sanki aynı durum gibi hissediyorum.En azından yaptığınız şeyleri biraz araştırın duyumlara göre hareket etmeyin , işini layıkıyla yapan insanları rahat bırakın.Sonunda ne oluyor hem onları zor duruma sokuyorsunuz hem biz zor duruma giriyoruz.Düşünerek hareket edin ,bizler için emek ve çaba sarfederek oyunlara kaliteli bir biçimde (Türkçe dil desteği, fiyat konusunda v.b.) ulaşmamızı sağlayan oyundan tam anlamıyla keyif almamızı sağlayan insanlara (Playstatıon Türkiye ekibine) hakkını teslim edin, etmiyorsanızda yalan yanlış bilgilerle hareket etmeyin.Herkes az çok biliyordur, şuan işini kim doğru yapmak istiyorsa türlü zorluklarla karşılaşıyor en azından oyun bölümünde bu böyle olmasın.

kataaay

4.10.2019 19:26:03

+3
18 temmuz 2018 tarihinde bu oyunların satış fiyatı 60 TL olarak planlanmıştı. Sonra geçen yıl ağustos ayındaki malum kur dalgalanması sonucu fiyatı 84 TL'ye sabitlediler, hani şu doların 7.5 TL'yi gördüğü dalgalanma. Şimdi dolar da euro da o dönemin çok çok altında bir seviyede ve sen diyorsun ki şimdi ki zamanın kuruna göre düzenlendi. Senin mantığın ile bakacak olursak oyunların fiyatının düşmesi bile gerekebilir kuru da göz önünde bulundurursak (bana göre düşmesi de artması saçma bu arada ama senin ortaya koyduğun tez bunu gerektirir). Ha varsayalım ki sen haklısın, bu fiyat artışının olması gerek. Eee o zaman niye diğer oyunlar aynı fiyatta sabitlenmişken çok satacağı belli oyunlar (gts, gow ve uncharted kayıp miras) 120 TL'den satılıyor ? Hani mantıken bakacak olursak PS Store'un genel uygulaması her oyun için sabit fiyat bu Playstation Hits satış uygulamasında, zaten olayın çıkış kaynağı ve uygulanma nedeni de bu ama bizim ülkedeki store'da böyle değil. Yani bu saçma fiyatlandırmayı nereden ele alırsan al, mantıksız olduğu çok açık bir şekilde ortaya çıkıyor. Hani belki bu değişkenleri göz önünde bulundurmadan bir değerlendirme yapmış olabilirsin ama eğer ki bunu sırf sahip olduğun ve hayranlık duyduğun konsolu savunmak için yapıyorsan oldukça saçma bir argüman ile savunma yapıyorsun kardeş, haberin olsun.
quote:

Orjinalden alıntı: Sic Parvis Magna O zaman o fiyattan sabitlenmişti. Şimdi ki kura göre tekrardan bu fiyata sabitlenmiş. Eskiden 20 euro 84TL ye eşitti. Şimdi 125TL ye eşit. Adamlar 114tl den sabitlemiş burada her hangi bir sorun görmüyorum.

BSC Misafiri

4.10.2019 18:45:41

+6
quote:

Orjinalden alıntı: Sic Parvis Magna O zaman o fiyattan sabitlenmişti. Şimdi ki kura göre tekrardan bu fiyata sabitlenmiş. Eskiden 20 euro 84TL ye eşitti. Şimdi 125TL ye eşit. Adamlar 114tl den sabitlemiş burada her hangi bir sorun görmüyorum.
Alakasi bile yok. DRAGON BALL XENOVERSE 2 ile GUNDAM VERSUS da bugun eklendi ve 84 TL.

d3vstator

4.10.2019 18:36:48

+3
Hayırdır, sen ve içinde bulunduğun topluluk daha mı elit?

Sic Parvis Magna

4.10.2019 18:36:09

0
O zaman o fiyattan sabitlenmişti. Şimdi ki kura göre tekrardan bu fiyata sabitlenmiş. Eskiden 20 euro 84TL ye eşitti. Şimdi 125TL ye eşit. Adamlar 114tl den sabitlemiş burada her hangi bir sorun görmüyorum.

Shanks0

4.10.2019 18:24:35

0
Parayı çevirmek yanlış. Yukarıda belirtmişler zaten. Bu oyunlarda sabit fiyat var yurt dışında. Hepsi 20 euro. Uncharted bizde 80 lirayken adamlar 20 euro ya satıyor. Enayilik mi yani onların yaptıkları? Hayır. Çünkü sabit fiyat var. Bizde ise bu yeni oyunları sabit fiyata dahil etmemişler. İnsanların sabahtan beri anlatmaya çalıştığı şey bu.

L-BLock

4.10.2019 17:40:33

0
Benim tek dh hesabım bu Ya paranoyaksınız ya da milleti damgalamayı seviyorsunuz. Yine de saygı ile karşılıyorum, sonuçta ne ben sizi tanıyorum ne de siz beni... Ön yargı ile yaklaşmanız normal. İyi akşamlar dilerim

Sic Parvis Magna

4.10.2019 17:37:20

+1
yan hesap ile cevap atma bakayım gerçek hesabın ile cevap at önce öyle konuşalım.

L-BLock

4.10.2019 17:35:28

+2
Sömürülmeye devam o halde. Hâlâ basit bir döviz kuru hesabı yapıyorsunuz ya ne diyeyim size... Hâlbuki o kadar örnek var ki gözlerinizin önünde. Bilinçli bir tüketici olmanız dileğiyle. Damnant quod non intelligunt

Sic Parvis Magna

4.10.2019 17:30:11

+2
Oyunun fiyatı gayet normal. 114TL 18,23 euro yapıyor.

dark dragon

4.10.2019 17:04:34

+3
Ülkede çakal olmayan yok maalesef. Vergiler düşsün diye ağlayan müteahhitler ve galericiler vergiler düştükten sonra hemen zamı yapıştırdılar. Hiç mi vatandaşı müşteriyi koruyacak kinse yok bu ülkede.

classlord

4.10.2019 16:23:01

+4
Boyle basa boyle tarak .

d3vstator

4.10.2019 15:57:17

+7
TR PSN cidden keriz.avi yapıyor, nedir yani bu milleti yolma çabası? Aynı fiyata satılan bir oyun ülkemizde de aynı fiyata satılmalı. Ayrıca doların 7.30 ları gördüğü dönemde yaptıkları zammı nedense bir türlü geri almadilar. Resmen millet yolunmaya alıştı modundalar. Bu kafayla çok müşteri kaybederler...

BulaBaba

4.10.2019 15:55:12

0
Misafir üyelikleri bence de kaldırsınlar da mesaj gayet açık? Sanırım birkaç kere daha okuma şartı da gelmeli.

kataaay

4.10.2019 15:46:05

+7
Normalde olması gereken gow ve diğerlerinin fiyatının 84 TL'ye çekilmesi olur ancak TR PSN normal koşulların tam tersini yaptığından gider diğer oyunlarında fiyatını artırır. Çünkü TR PSN vizyonu bunu gerektirir. Bir de TR PSN botları lütfen saçma sapan zeka sınırlarını zorlayan yorumlar yapıp, boş yapmayın. Zira bot olduğunuz çok belli oluyor

Korgeneral1071

4.10.2019 15:41:12

+1
Mustafa sen misin ?

ReflexAction

4.10.2019 15:24:41

+10
Sene oldu 2020 halen vergili son tüketici fiyatının üstüne fiyat ekleyen var arkadaş madem o hesap doğru 89 TL olan oyunlarda 20€ ? zararınamı satıyor yani ? geçin bu işleri çocuk kandırmayın anca böyle misafir üyeliklerle kendinizi savunursunuz herkes ne mal olduğunuzu biliyor artık.

BulaBaba

4.10.2019 15:23:45

0
Aga hala 20 Euro'nun vergisiz halini Türk Lirasına çeviriyorsunuz. WTF?! Öyleyse Türkiye PSN kapansın, direkt İngiltere PSN'den Sterlin karşılığı Türk Lirası ile oyunları alalım. Böyle ajansı bir mantığın olması beni kahrediyor. Gençler, biz müşteriyiz. Müşteri gibi davranıp kendinizi ona göre konumlandırın. Eğer ki bir TR PSN'den bahsediyorsak varlığını belli etsin. Varlığı oyunların Türkçe altyazısını yapmaksa onu bile adam akıllı yapamıyorlar. Ülkeye gelen bütün filmler Türkçe seslendirme ile seyirci karşısına çıkabiliyorken oyunların çıkmamasının bir mazereti yok. Sürümden kazanıyorlar diyebilirsiniz ancak bu hepsi için doğru olmaz. Maaliyetleri aynı değil diyebilirsiniz bu da hepsi için doğru olmaz. Bu ülkede bir oyuna 500 lira veriliyorsa Türkçe altyazıyı geçip direkt Türkçe seslendirme olmalı, olacak. O-LA-CAK!

ReflexAction

4.10.2019 15:22:07

+6
PS Türkiye çalışanı gelmiş

BSC Misafiri

4.10.2019 15:18:44

0
Siz PS'cılar hep aynısınız arkadaş, Hep aynısınız. Oyun 209 TL'den 119 TL'ye düşmüş, bundan sonra da 119 TL'den satılacak. Microsoft gibi oyunların fiyatlarını 700 TL'ye mi dayandırsaydı? Ne yapsaydı Sony? Kimse kusura bakmasın. 119 TL gayet makul bir fiyat.

BSC Misafiri

4.10.2019 15:18:32

0
Neslin en iyi oyunlarını süper fiyat ile veriyorlar adamlar daha ne yapsın. God of War = GOTY ve en çok yenilik yapan oyun. Give me Gow modu efsane, Uncharted 4+LL = GOTY ve en gerçekçi en iyi TPS. Crushing modu efsane, . GranTurismo Sport = Neslin en çok satan yarış oyunu ve fizikleri efsane. Çok güzel güncellemeler geliyor, Bloodborne = En iyi en kanlı action RPG, Nioh = en iyi samurai oyunu...

BSC Misafiri

4.10.2019 15:18:25

+1
Bir önceki yorumumda 20 doların vergisiz mergisiz sade karşılığının 113,95 yaptığını yazmıştım bu yorumumu yazarken bizim Avrupaya bağlı olduğumuzu ve oyun fiyatlarının ülkemizde eurodan hesaplandığını atlamışım. 20 euronun vergisiz mergisiz sade karşılığı 125,13 yapıyor. Sabit fiyat istiyorsanız 119 tl den aşağı olmaması lazım, demekki bazı oyunlarda oyunlar eski olduğu için fiyatı çok aşağı çekebilmişler, bazı oyunlarda ise oyunlar güncel olduğu için bu fiyatı aşağı çok çekememişler. Ne kadar art niyetlisiniz anlayamıyorum ayrıyeten ekonomik olarak ülkemizin sabit kur politikası değilde, serbest kur politikası izlendiğini göz önünde bulundurursak iyi olur.

lextor

4.10.2019 15:12:58

+4
Ps tr kaç para verdi İşini hakkıyla yapan taşa tutulmaz. Xbox Türkiye birçok hatasını son yaptıklarıyla telafi etti mesela. Ben takdir ettim. 6 yıldır ps tr skandal üstüne skandal yaptı. Her exc. oyun Türkçe destekli olacaktı sözde. Adam utanmadan kime göre neye göre pahalı dedi hahaha. 69 euro Avrupa için vergilendirilmiş fiyat. Biz hem vergili fiyattan alıyoruz, üstüne birde biz vergi koyuyoruz oooh mis.

BulaBaba

4.10.2019 15:12:31

0
quote:

Orjinalden alıntı: Deswaaa <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: L-BLock Sömürülmeye bu kadar açık bir kitle varken PlayStation Türkiye'yi de suçlayamıyorum açıkçası. Aylardır bu fiyatlandırmanın akla mantığa uymadığını söylüyoruz. Tweet zincirleri yapıyoruz üstüne örneklendirerek. Lakin fanboyların gözü o kadar kör olmuş ki... Eleştirdiğimiz bir firma, babanızın firması da değil (isterse olsun) lakin yaptığımız eleştirileri bu malum kitle neden üzerine alıyor hala anlamış değilim. Yapılması gereken hareket net; boykot etmek. Almayın kardeşim, şu hype trenine atlamayın. Influencerlara kanmayın. Bilinçli tüketicili olun en başta, en önemlisi bu. Bakın bu kaçıncı örnek oldu. Resmen kazıklanıyorsunuz. Asıl "Kime göre neye göre pahalı" yorumundan sonra büyük çaplı bir boykot beklerdim ama sonu hüsranla sonuçlandı zira birlik olamıyoruz. Mamafih Sony PR'ı, influencerlar (twitch, youtube) da işini çok iyi yapıyor. TLoU Part 2'ye sırf dublaj ve alt yazı geliyor diye milletin dibi düştü. İmkanı olup alanlara lafım yok, Allah enayilere bol para versin diye bir söz vardır zaten :) En kısa sürede bilinçlenmemiz dileğiyle...</blockquote> Hocam yazdıkların da okadar haklısın ki bişiy dediğin zaman fanboy diyorlar bu ülke de konsol devri kapan dı bence al benisi kalmadı yeni nesil de pc geçicem sanırım sömürülmeye niyetim yok konsolun exc falan artık zerre umurum da diyil bu saat den sonra cebimi düşünürüm
bkz: (garanti olsun diye bütün de'leri ayrı yazmak)

lextor

4.10.2019 15:07:10

+4
Kan emici şeref yoksunları. İki yıldır bu utanmaz pisliklere bir kuruşumu kaptırmadım. Ülkenin oyun geleceğini cebimle düşünecek değilim. (wowow. Sakin ol. Korsan oyuncusu değilim.) Çıldırmamak elde değil. Ps tr resmen mobilya gibi duruyor. Garip meymenetsiz samimiyetsiz adamlarla twitch yayını yapacağınıza, zengin adamı düşüneceğinize az gerçek oyuncu kitlesini düşünün. Her defasında aynı şeyleri yazmaktan bıktım.

Deswaaa

4.10.2019 15:04:18

+1
quote:

Orjinalden alıntı: L-BLock Sömürülmeye bu kadar açık bir kitle varken PlayStation Türkiye'yi de suçlayamıyorum açıkçası. Aylardır bu fiyatlandırmanın akla mantığa uymadığını söylüyoruz. Tweet zincirleri yapıyoruz üstüne örneklendirerek. Lakin fanboyların gözü o kadar kör olmuş ki... Eleştirdiğimiz bir firma, babanızın firması da değil (isterse olsun) lakin yaptığımız eleştirileri bu malum kitle neden üzerine alıyor hala anlamış değilim. Yapılması gereken hareket net; boykot etmek. Almayın kardeşim, şu hype trenine atlamayın. Influencerlara kanmayın. Bilinçli tüketicili olun en başta, en önemlisi bu. Bakın bu kaçıncı örnek oldu. Resmen kazıklanıyorsunuz. Asıl "Kime göre neye göre pahalı" yorumundan sonra büyük çaplı bir boykot beklerdim ama sonu hüsranla sonuçlandı zira birlik olamıyoruz. Mamafih Sony PR'ı, influencerlar (twitch, youtube) da işini çok iyi yapıyor. TLoU Part 2'ye sırf dublaj ve alt yazı geliyor diye milletin dibi düştü. İmkanı olup alanlara lafım yok, Allah enayilere bol para versin diye bir söz vardır zaten :) En kısa sürede bilinçlenmemiz dileğiyle...
Hocam yazdıkların da okadar haklısın ki bişiy dediğin zaman fanboy diyorlar bu ülke de konsol devri kapan dı bence al benisi kalmadı yeni nesil de pc geçicem sanırım sömürülmeye niyetim yok konsolun exc falan artık zerre umurum da diyil bu saat den sonra cebimi düşünürüm

michael01

4.10.2019 14:52:52

+4
Trollük de ayrı zevkli olmalı. Trollük değilse düşünme yeteneğiniz de sorun mu var ? Diğer oyunların fiyatı da aynı 20 Euro. Hepsi 20 Euro. Kafatasının içindeki organ algılıyor mu? 20 euro bütün oyunlar yurtdışında. Bizde biri 84 biri 120. 20 Euro hem 84 Hem 120 TL nasıl oluyor ekonomi uzmanı Trol ?

The.Milan

4.10.2019 14:50:32

0
Tr Psn Storeden bu beklenirdi helal olsun

BSC Misafiri

4.10.2019 14:47:17

+1
20 doların vergisiz, mergisiz sade karşılığı 113,95 tl yapıyor. Neyi nereye nasıl bağlamışsınız hayretler içerisinde kaldım. İşini güzel temiz yapan insanlara hakkını teslim edeceğinize, yanlış haksız düşünceler içerisinde olunmasına anlam veremiyorum. Playstatıon Türkiye nin biz oyuncular için yapmış olduğu herşey için teşekkür ediyorum, içi temiz olan her oyuncununda biz oyuncular için gösterilen çaba ve emekleri bildiğini düşünüyorum.

L-BLock

4.10.2019 14:42:19

+3
quote:

Orjinalden alıntı: TheNewAtilla 119 tl olmuş. 20 doların karşılığı bu
Biz Avrupa bölgesindeki fiyatlandırmaya tâbiyiz. Bu fiyatlandırma da Birleşik Krallık'taki merkezden yapılıyor yani dolarla işimiz yok. Buradaki mantık hatası şu; demek ki kavrayamamışsınız. PS Hits'teki bütün oyunların fiyatı sabittir. Peki Türkiye'de niye birisi 84 diğeri 119? Bu tek örnek değil üstelik. Avrupa'da aynı fiyata satılan oyunlardan biri aşırı ucuz diğeri aşırı pahalıya gelebiliyor PSN TR'ye. Kafa karışıklığı bu noktada başlıyor. Mesela Samurai Shodown Avrupa'da 60 Euro lakin TR fiyatı 259 TL. Aynı örnekleri 70 Euroluk dijital oyunlar bazında da verebiliyoruz. Anlayacağınız bir gariplik var.

michael01

4.10.2019 14:34:54

+17
Last of us part 2 'nin fiyatını, vergi ve döviz kuru ile savunmaya çalışan ekonomi uzmanı arkadaşları konuyu açıklamaya davet ediyorum :) Bu oyunlara nasıl bir vergi ve kur uygulandı.

L-BLock

4.10.2019 14:33:26

+12
Sömürülmeye bu kadar açık bir kitle varken PlayStation Türkiye'yi de suçlayamıyorum açıkçası. Aylardır bu fiyatlandırmanın akla mantığa uymadığını söylüyoruz. Tweet zincirleri yapıyoruz üstüne örneklendirerek. Lakin fanboyların gözü o kadar kör olmuş ki... Eleştirdiğimiz bir firma, babanızın firması da değil (isterse olsun) lakin yaptığımız eleştirileri bu malum kitle neden üzerine alıyor hala anlamış değilim. Yapılması gereken hareket net; boykot etmek. Almayın kardeşim, şu hype trenine atlamayın. Influencerlara kanmayın. Bilinçli tüketicili olun en başta, en önemlisi bu. Bakın bu kaçıncı örnek oldu. Resmen kazıklanıyorsunuz. Asıl "Kime göre neye göre pahalı" yorumundan sonra büyük çaplı bir boykot beklerdim ama sonu hüsranla sonuçlandı zira birlik olamıyoruz. Mamafih Sony PR'ı, influencerlar (twitch, youtube) da işini çok iyi yapıyor. TLoU Part 2'ye sırf dublaj ve alt yazı geliyor diye milletin dibi düştü. İmkanı olup alanlara lafım yok, Allah enayilere bol para versin diye bir söz vardır zaten :) En kısa sürede bilinçlenmemiz dileğiyle...

Zeytinyağ

4.10.2019 14:26:15

0
HAHAHAHAHAHAHAH Bakın burası "ÇOKOMELLİ"

Rogue Agent

4.10.2019 14:25:07

+4
kaldırın şu misafir uyelikleri arkadaş bide okumaya calistim şunu ne dedigi belli degil decoder lazim resmen

Frantic22

4.10.2019 14:23:30

0
gidin alın spotçularda 80 lira god of war para kazandırmayın böylelerine.

TheNewAtilla

4.10.2019 14:13:45

+1
119 tl olmuş. 20 doların karşılığı bu

ReflexAction

4.10.2019 14:01:24

+8
ne geçirirsek kar mantığı olduğu için bizdede sesini çıkaran yok sömürülmeye devam last of us 2 nin seslendirme parasını çıkarmaları lazım tabi

BSC Misafiri

4.10.2019 13:58:30

+8
Yeni üyelik açan arkadaşlara sesleniyorum. KESİNLİKLE TR PSN hesap açmayın, oyun almayın. Bizler 3-4 yıl önce (ya da PS3 zamanından kalma) fiyatlar normal olduğu dönemlerde bilemedik açtık.. Siz bu hataya düşmeyin. Şahsen ya tek hesapta oyun toplim ya kafasını sağ olsun rezalet TR psn fiyatlandırması yüzünden çabuk aşabildim. US PSN ve maalesef TR PSN il devam ediyorum.. TR PSN'den uzak durun!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
PlayStation 4
+ TAKİBE
AL
146 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız