Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Frostbite 3 Oyunları AMD'ye Özel Optimize Edilecek


    DICE çatısı altında geliştirilen oyun motoru Frostbite 3, DICE çatısı altından çıkarak bütün Electronic Arts geneline sıçramıştı. EA'in sahip olduğu oyun stüdyolarının neredeyse tamamında kullanılan Frostbite 3 oyunları adına AMD ile bir anlaşma sağlandı.
 
    Gelen haberlere göre Frostbite 3 oyun motorunu kullanan bütün EA oyunları, AMD tabanlı GPU ve CPU'lara özel optimize edilecek. Battlefield 4 ile birlikte başlayacak olan bu anlaşma, ilerleyen dönemde Need for Speed: Rivals ve Mirror's Edge 2 gibi oyunlara da sıçrayacak. Bildiğiniz üzere yeni nesil konsollar da, AMD tabanlı donanımlarla karşımıza çıkacak.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
ea electronic arts amd battlefield mirror's edge need for speed
Steam Greenlight'tan Altı Yeni Oyuna İzin Capcom: Deep Down'ın Dragon's Dogma ile İlgisi Yok
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Zendagi Migzara

22.6.2013 23:32:21

0
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

BSC Misafiri

21.6.2013 15:15:54

0
Ya nooldu Nvidia hep senmi sponsor olcaktın biz amdcilere çok çektirdin ya çalışmazdı oyunların yada kasardı güzelim süper hızlı sistemlerde birazda nvidiacılar çeksin

- The Stig -

20.6.2013 23:51:39

0
Allah Allah! Yahu siz okuduğunuz şeyleri algılayamıyormusunuz Ben PSN steam'den ucuzmudur dedim, yoksa onunla yarışıyormu dedim.. nerenizden uyduruyorsunuz.. Dediğim şey şu; ''Sanki her oyun 120-150 lira! 19 liraya, 39 liraya öyle oyunlar varki Steam'de satılan oyunlardan bazıları daha ucuz.. Geneli 10-20 lira daha pahalı ancak senin söylediğinle alakası yok'' Dediğim her oyunun 120lira ve üzerinde satılmadığı! Artı PLUS'ın ne olduğunu bilmeyen insanlar gelipte bana fanboysun osun busun demesin.. Cahilliklerini gidip kendi cahil insanlarla yarıştırsın (sözüm sana MİSAFİR) Kendini PC oyuncusu sanıpta bana laf atanların eminim Steam hesabında benim sahip olduğum oyunun 3te1'i yoktur durupta bana fanboy der ama

any77

20.6.2013 15:19:53

0
Şu tartışmada çok saçma şeyler konuşulmuş. STEAM EN UCUZ SATIŞ SİTESİ. NOKTA. PSN DE UCUZDUR AMA STEAM EN UCUZU. BU KONUDA EMİN OLUN . Konuya dönersek bu nesilde nvidia 1 adım öndeydi ama yeni nesilde amd 2 adım önde. Hem anlaşmalar yapıyor hemde yeni nesik konsollar amd sistemi ile çalışıyor. Bu da ddmek oluyor ki PORT oyunlarda amd yine önde. En sevdiğim oyun motoru olan frosbite serisi de amd'ye özel olunca geriye bir tek 8000 serisini beklemek kalıyor. AMD yazılım olarak üste çıktı bu nesilde... Bun optimize olunca bendeki hd7850 ile bile bf4'ü ultrada 50 fps kasmadan oynatır diye düşünüyorum. AMD ile yapılan bu anlaşmadan şunu da çıkartabiliriz: Fb3 ile yapılan tüm oyunlar amd sistemlerde kesin olarak oynanabilecek. Yani pc'de. Benim cpu'da gpu'da amd. Problem yok . Ohhh rahatım vallaa... Gtx 690 alcaktım vacgeçtim. HD8970 alırım büyük ihtimal...

BSC Misafiri

20.6.2013 13:27:30

-1
-The stig- Lan arkadaş yemin ederimki konsol fanboyluğunda pinky ile yarışıyon pinky bile senin kadar saçmalamıyor o oyunlarsan uncharted 3 dışında hangi işe yarar oyun var ? Steam indirimleri kim steam indirimleri kim komik olma

- The Stig -

19.6.2013 23:17:29

0
quote:

Orijinalden alıntı: erkank53 öyle dememişsin ama ima etmişsin. onu geçtim multiplatform hiçbir oyunu ben ps 3 de oynamam çünkü en kötü versiyon hep ps 3 oluyor. yeni nesilde ps 4 xbox one x86 işlemciler kullanılcağı için aralarında pek fark olmıyacak.
yahu neden ima edeyim, söyleyeceğim şeyi direk söylüyorum zaten öyle dertlerim yok merak etme en kötü versiyon ps3'te oluyor derken ! konsol hakkında bilgin yok madem ısrarla konsol hakkında konuşmaya devam ediyorsun.. Konsolda oyunlar işlemciye pek gerek duymaz ;) çünkü çalıştırması gereken oyun dışında bir tek kendi arayüzü vardır o kadar.. bu yüzden 3770k yada 3630q gibi bir işlemciye gerek yok.. Konsollar sadece kendi arayüzünü hızlı bir şekilde çalıştırabilmesi için ucuz olan X86 tabanlı işlemciler kullanılıyor.. yani işlemcilerin aynı olması fark olmayacağı anlamına gelmiyor değil! aksine aralarında fark olacak çünkü Sony GDDR5 ram kullanırken, Microsoft ise DDR3 ram kullanıyor.. Ve AMD kendi söylüyorki SONY için şuan kullanılabilecek en iyi APU'muzu tasarladık.. Ve bu Apu'daki normal bildiğin x86 işlemciden kat kat hızlı çalışan Süperşarjerli bir x86 işlemci var.. yani pc'deki o uyduruk x86 işlemciyi 100 beygirden 350-400 beygir yapmak gibi.. yani modifiye edilmiş hali var.. Konsolda önemli olan şey Grafik kartı ve ramlardır.. Ve Sony PS4 ile Microsoft'tan donanım olarak üstün..

dikiştutmazsabri

19.6.2013 22:47:49

0
quote:

Orijinalden alıntı: -The Stig-

psn indirimde steam ile yarışıyor mu dedim Maalesef okuduğunu bile anlamayacak biriyken durmuş burda sana neyin ne olduğunu anlatıyorum Duyande her oyun Steam'de 1 dolar 3 dolar sanacak Sana öyle oyunlar sayarım ki, hani olmazda olur gibi konuşuyorum, tanesini 3 dolardan bile Steam'den alsan yine PSN'den ucuza gelmez 45 oyunu 3 dolardan Steam'den alsan yine PSN'den pahalı geliyor ki saymaya kalkacağım oyunların toplamını ancak Steamden %75 indirimle %90 indirimle bile alsan 3 kat fazla ödersin
öyle dememişsin ama ima etmişsin. onu geçtim multiplatform hiçbir oyunu ben ps 3 de oynamam çünkü en kötü versiyon hep ps 3 oluyor. yeni nesilde ps 4 xbox one x86 işlemciler kullanılcağı için aralarında pek fark olmıyacak.

- The Stig -

19.6.2013 20:24:12

-1
quote:

Orijinalden alıntı: erkank53 psn indirimde steam ile mi yarışıyor? 1 dolara alan wake alıyorsun diyorum 3 dolara l.a noire cango bana hala daha psn savunuyor.
psn indirimde steam ile yarışıyor mu dedim Maalesef okuduğunu bile anlamayacak biriyken durmuş burda sana neyin ne olduğunu anlatıyorum Duyande her oyun Steam'de 1 dolar 3 dolar sanacak Sana öyle oyunlar sayarım ki, hani olmazda olur gibi konuşuyorum, tanesini 3 dolardan bile Steam'den alsan yine PSN'den ucuza gelmez 45 oyunu 3 dolardan Steam'den alsan yine PSN'den pahalı geliyor ki saymaya kalkacağım oyunların toplamını ancak Steamden %75 indirimle %90 indirimle bile alsan 3 kat fazla ödersin

dikiştutmazsabri

19.6.2013 19:50:38

0
quote:

Orijinalden alıntı: -The Stig-

acaba sen neyin kafasını yaşıyorsun merak ediyorum! 4-5 oyun alınca konsolun parasımış çıkıyor! Konsola ne kadar uzak olduğunun göstergesidir bu saçma ve cahilce konuşman.. Online oyunların çıkış fiyatları 130-140 liradan fazla değil.. The Last of Us'ı 129 liraya aldım.. 2 ay sonra 90-100 lirayada düşer sen onu merak etme.. Kaldı ki 169 tane oyun var şuan indirimde %10'da tut %50'ye kadar bu oyunlar indirimde.. O kadar çok oyun var ki 4 lira ile 79 lira arası değişiyor fiyatları.. Sanki her oyun 120-150 lira! 19 liraya, 39 liraya öyle oyunlar varki Steam'de satılan oyunlardan bazıları daha ucuz.. Geneli 10-20 lira daha pahalı ancak senin söylediğinle alakası yok Diğer birşey ise PLUS! 3 ayda bir 29 lira vererek her ay YENİ 3'den fazla oyunu sana beleş ve sınırsız indirme hakkı tanıyorlar..bu oyunlar her ay değişiyor.. yani 30 lira karşılığında 3 ayın sonunda en az 12 tane oyuna sahip olmuş oluyorsun.. bu oyunlarda öyle uyduruk değil sağlam oyunlar.. Ve PLUS hesabın varsa ister ps3 için istersen Vita için indirebiliyorsun, her cihaz için ayrı bir hesap açmana gerek yok Bu ayki (HAZİRAN) beleş indirebileceğin oyunlar şunlar; ( -Kingdoms of Amalur: Reckoning -The Cave -Xcom: Enemy Unknown -Little Big Planet 2 (15'inde değişti Little Big Planet Karting oldu) -Catherine -Malicious -Uncharted 3: Drake's Deception -ICO -The Lord of the Rings; War in the North Yeni gelecek oyunlar -Deus Ex -Saint Row 3 -Machinarium -Bu ay tahire göre sırasıyla değişen oyunlar (yukardaki ilk listedeki oyunlarla değiştiler) -Sleeping Dogs (4haziranda) -Closure (11 haziranda) -Ratchet & Clank (11 haziranda) -Infamous 2 (11 haziranda) -Little Big Planet 2 (11 haziranda) Şimdi sana 1 senelik PSN Plus üyesi olupta verdiğin 100 lira karşısında 2012 Haziranda 2013 Hazirana kadar sahip olabileceğin oyunların listesini yapardım ama inan üşeniyorum! Sadece şöyle bir rakam vereyim EN AZ 45! bak oyunlarıda bırak 60-70-80 lirasını senin sanki her oyunu 30'liradan almış gibi konuştuğun için söylüyorum 30 liradan hesapla bu oyunları, 45x30 = 1350 100 lirası PSN plusa gitti 1250 LİRA'lık BELEŞ BİR OYUN KOLEKSİYONUN OLDU HAYIRLI UĞURLU OLSUN! Sen halen daha pc'nin avantajlı olduğunu düşünmeye devam et.. 2 senede bir ekran kartı yeniler 60 fps alabilmek için çırpınıp durursunuz.. Sonra FİFA neden pc'ye gelmiyor, acaba GTA V ne zaman pc'ye çıkar, The Division pc'ye çıksada oynasak derdine düşersiniz Söylediklerimi yanlış anlama vaktimin çoğunu pc'de geçiren biriyim, oda İracing, Rfactor2 yüzünden.. arada bir Simcity falan oynarım.. ama inan OYUN OYNAMANIN YERİ KONSOL!
psn indirimde steam ile mi yarışıyor? 1 dolara alan wake alıyorsun diyorum 3 dolara l.a noire cango bana hala daha psn savunuyor.

oxlayer

19.6.2013 17:00:51

0
BABBLEBABLE arkadaş benim eski kart da 5850.bende de var 5850.bence yanılıyorsun.assassin creed 3 full ayarda hiç kasmıyor bende.çok rahat 1280 1024 te oynuyorum.akıcı olarak.METRO last light a gelirsek onda haklısın.5850 ile denedim.full ayarda çok kasılıyor.tesseletion normal a aldım mecburen.metro last light crysis 3 ve tomb raider yeni oyunlarda kasılıyor evet.ama diğer tüm oyunlarda zorlanma görmedim 5850 ile.full ayarda her oyunum zaten.7970 im ile hiçbirisinde sorun yok tabi.SENİN KASILMA İŞLEMCİYE BAĞLI OLARAK TA OLABİLİR.bende core i5 750 var.BİDE ZORLANMA OLAYIN RAMDEN KAYNAKLANIYORDUR.8 GB RAM OLMASI LAZIM.

Sir Maximus is BACK

19.6.2013 16:58:05

+1
Bu nesilde Nvidia'ydı,yeni nesilde AMD olacak.

LimeLight

19.6.2013 16:17:54

0
quote:

Orijinalden alıntı: Fatal05 AMD ne ya kardeşim. En iyi optimize edilebilen NVİDİA. Hem daha kaliteli AMD nedir.
O zmn neden konsollar AMD seçiyor ? Bak burda pazarlama araya giriyor.Dice bakmış konsollarda da AMD mimari var.Sonra demiş ben oyun motorumu AMD kartlara optimize edersem konsollara da optimize etmiş olur hem Pc hemde Konsolda aynı kalitede oyun sunmuş olurum, diyor.Yani işi kolaylaştırmak adına.

Babblebabble

19.6.2013 16:03:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: LoKRazieL Assassins creed 3 zaten yedi bitirdi bizi sormayın ya çevre detayı revelationsdaki kadar bile çeşitli değildi ama kasım kasım kasılıyordu oyun umarım yeni nesil de firmalar amd ye yatkın olur çünkü fiyat+performans açısından amd yi çok seviyorum....
He valla kardeş AC3de connor'a geldim sonra dayanamadım (5850 var) 15-25 fps ile arası açık alanda öldürdü.7 aydır oynayamadım oyunu.MetroLL de aynı tas aynı hamam.Bildiğin oyun oynanabilir değil bildiğin slayt gösterisi.

oxlayer

19.6.2013 15:13:59

0
ÇAVUŞ TÜRK sen 7950 al.konsollarda her çeşit stretaji gibi oyunları rahat oynayamassın.pc grafik olarak arayı açacak zaten her zamanki gibi.en önemli şey konsolda bir oyun ortalama 140 tl.her oyunu oynayamassın.4-5 tane oyun alsan 500 tl.enayilik.al bir ekran kartı her oyunu 10 tl ye alırsın.benden söylemesi.konsol almak bu nedenlerden dolayı akıl karı değil.

betadragon

19.6.2013 14:57:18

0
Konsollarda AMD kullandığından olmasın

- The Stig -

19.6.2013 14:46:44

-4
quote:

Orijinalden alıntı: erkank53 oyun için konsol al diyenler neyin kafasını yaşıyor? konsolun 4 5 oyun alsanız konsolun parasına denk geliyor. işte aldatmacada bu adamlar diyorki bak ps 4 pc den ucuz eee oyunsuz bunu ne yapacağız ozaman 120 150 liraya bi tane oyun al diyor sana. ne anladım ben o işten. pc de gene cd key alarak 30 tl yeni çıkan çoğu oyunu alıyorsunuz. steam ve dijital indirme sayesinde çoğu oyunu indirimli olarak alma şansın var. 1 dolara bile alan wake alma şansın var. artı online oynamak içinde adamlar sizden ücret istiyor. ben kendi pc alalı 5 sene olucak şuanda bile piyasadaki bütün oyunları sorunsuz çalıştırıyor. illa oyunları ultra ayarda oynamak gerekmiyor. oyun pc alırken ilk başta tutarlı bir pc alman gerekiyor.
acaba sen neyin kafasını yaşıyorsun merak ediyorum! 4-5 oyun alınca konsolun parasımış çıkıyor! Konsola ne kadar uzak olduğunun göstergesidir bu saçma ve cahilce konuşman.. Online oyunların çıkış fiyatları 130-140 liradan fazla değil.. The Last of Us'ı 129 liraya aldım.. 2 ay sonra 90-100 lirayada düşer sen onu merak etme.. Kaldı ki 169 tane oyun var şuan indirimde %10'da tut %50'ye kadar bu oyunlar indirimde.. O kadar çok oyun var ki 4 lira ile 79 lira arası değişiyor fiyatları.. Sanki her oyun 120-150 lira! 19 liraya, 39 liraya öyle oyunlar varki Steam'de satılan oyunlardan bazıları daha ucuz.. Geneli 10-20 lira daha pahalı ancak senin söylediğinle alakası yok Diğer birşey ise PLUS! 3 ayda bir 29 lira vererek her ay YENİ 3'den fazla oyunu sana beleş ve sınırsız indirme hakkı tanıyorlar..bu oyunlar her ay değişiyor.. yani 30 lira karşılığında 3 ayın sonunda en az 12 tane oyuna sahip olmuş oluyorsun.. bu oyunlarda öyle uyduruk değil sağlam oyunlar.. Ve PLUS hesabın varsa ister ps3 için istersen Vita için indirebiliyorsun, her cihaz için ayrı bir hesap açmana gerek yok Bu ayki (HAZİRAN) beleş indirebileceğin oyunlar şunlar; ( -Kingdoms of Amalur: Reckoning -The Cave -Xcom: Enemy Unknown -Little Big Planet 2 (15'inde değişti Little Big Planet Karting oldu) -Catherine -Malicious -Uncharted 3: Drake's Deception -ICO -The Lord of the Rings; War in the North Yeni gelecek oyunlar -Deus Ex -Saint Row 3 -Machinarium -Bu ay tahire göre sırasıyla değişen oyunlar (yukardaki ilk listedeki oyunlarla değiştiler) -Sleeping Dogs (4haziranda) -Closure (11 haziranda) -Ratchet & Clank (11 haziranda) -Infamous 2 (11 haziranda) -Little Big Planet 2 (11 haziranda) Şimdi sana 1 senelik PSN Plus üyesi olupta verdiğin 100 lira karşısında 2012 Haziranda 2013 Hazirana kadar sahip olabileceğin oyunların listesini yapardım ama inan üşeniyorum! Sadece şöyle bir rakam vereyim EN AZ 45! bak oyunlarıda bırak 60-70-80 lirasını senin sanki her oyunu 30'liradan almış gibi konuştuğun için söylüyorum 30 liradan hesapla bu oyunları, 45x30 = 1350 100 lirası PSN plusa gitti 1250 LİRA'lık BELEŞ BİR OYUN KOLEKSİYONUN OLDU HAYIRLI UĞURLU OLSUN! Sen halen daha pc'nin avantajlı olduğunu düşünmeye devam et.. 2 senede bir ekran kartı yeniler 60 fps alabilmek için çırpınıp durursunuz.. Sonra FİFA neden pc'ye gelmiyor, acaba GTA V ne zaman pc'ye çıkar, The Division pc'ye çıksada oynasak derdine düşersiniz Söylediklerimi yanlış anlama vaktimin çoğunu pc'de geçiren biriyim, oda İracing, Rfactor2 yüzünden.. arada bir Simcity falan oynarım.. ama inan OYUN OYNAMANIN YERİ KONSOL!

I3uRocKSiyoN

19.6.2013 11:35:32

0
ekran kartım amd işlemcim amd çok memnunum ve bu haber çok iyi oldu :;)

David Attenborough

19.6.2013 11:29:21

-4
Gördük Amd'nin desteğini. Bu sene desteklediği tüm oyunlar optimizasyon özürlüydü. Bkz; Crysis 3,Tomb Raider...

FantasyFiRe

19.6.2013 11:04:17

0
birkaç yıl öncesine kadar nvida'nın yaptığı işi şimdi amd yapıyor. Bi yönden de iyi olmuş nvidia'nın şişirme physx yazlımıyla uçuk fiyatlarda kart satmasının önüne geçer belki.

Can-ı Efsan

19.6.2013 10:31:55

0
AMD ne ya kardeşim. En iyi optimize edilebilen NVİDİA. Hem daha kaliteli AMD nedir.

iamburak

19.6.2013 10:29:54

0
Hep Nvidia hep Nvidia nereye kadar dimi

BSC Misafiri

19.6.2013 09:03:48

0
fx8350 ( yada siz en iyisi i7 4770k alın) ve HD7970 alırsanız bu neslin üstesinden rahatlıkla gelirsiniz.

Cpt. Miller

19.6.2013 08:34:40

0
quote:

Orijinalden alıntı: 2K O zaman Nvidia ekran kartına sahip olanlar olarak baya bir zorluk çekecek 1 ay update bekleyeceğiz.
Oyunun çıkışına yakın NVIDIA yeni sürücü çıkaracaktır, o kadar beklemeyiz. AMD'yi şişirmeye başladılar yine.

dikiştutmazsabri

19.6.2013 04:35:01

0
oyun için konsol al diyenler neyin kafasını yaşıyor? konsolun 4 5 oyun alsanız konsolun parasına denk geliyor. işte aldatmacada bu adamlar diyorki bak ps 4 pc den ucuz eee oyunsuz bunu ne yapacağız ozaman 120 150 liraya bi tane oyun al diyor sana. ne anladım ben o işten. pc de gene cd key alarak 30 tl yeni çıkan çoğu oyunu alıyorsunuz. steam ve dijital indirme sayesinde çoğu oyunu indirimli olarak alma şansın var. 1 dolara bile alan wake alma şansın var. artı online oynamak içinde adamlar sizden ücret istiyor. ben kendi pc alalı 5 sene olucak şuanda bile piyasadaki bütün oyunları sorunsuz çalıştırıyor. illa oyunları ultra ayarda oynamak gerekmiyor. oyun pc alırken ilk başta tutarlı bir pc alman gerekiyor.

aterikasedi

19.6.2013 04:25:03

0
Ben de bu dönemde amd sistemlere sıcak bakıyorum ve eğer sistem toplarsam amd sistem toplayacağım.

2K

19.6.2013 02:58:56

0
O zaman Nvidia ekran kartına sahip olanlar olarak baya bir zorluk çekecek 1 ay update bekleyeceğiz.

LathspeLL

19.6.2013 02:56:31

+1
Bunun nedeni konsolların AMD tabanlı olması tabi ki... Konsollar yüzünden nVidia'yı zor bir dönem bekliyor olabilir.

PSAC

19.6.2013 02:00:25

-2
@Dz.ikm.CavusTurk pc ye donanım toplamaktan bıktı isen konsol al hem uygun hemde oyunları 1080p 60 fps olacak sanırım.. ekran kartım gücü yetecek mi sıkıntısı yok .. hatta ilk zamanlar oyunlar konsolda pc den daha iyi olabilir .. birazda yapımcı şirkete bağlı tabi..fifa 14 oynarsın , exc. oyunları oynarsın , The Division oynarsın. bence fps oyunlarıda gayet güzel oluyor ama alışman lazım .. hiç konsol kullanmadıysan çok zorlanırsın yani..

- The Stig -

19.6.2013 01:50:23

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Dz.ikm.CavusTurk
kardeş senin çileni bitirecek tek şey var oda PS4 ;) al kurtur.. Oynayamacağın oyunlar Simcity,Rome Total War 2, Sims4 ve konsolda olmayan MMO'lar :D 60 fps alacam 2k yada full hd'de şun görecem diye yiyip bitirme kendini.. Al helalinden 1200-1300'e bir konsol 8 sene sadece oyunlara para ver.. Birde PSN plus üyesi oldunmu 3 ayda bir 30 tl ver, 3 ayda o 30 tl sana en az 6 oyun olarak döner.. Çıkan çıkacak her oyun PSN'de online olarak var ordan indirir indirir oynarsın ;) Hem kutuludan ucuza gelir hemde indirimiydi,cartıydı curtuydu rahat edersin..

Dz.ikm.CavusTurk

19.6.2013 01:39:40

-1
amd 4 çekirdek işlemci. 3,5 ghz hız. 8 gb 2000 mhz ram bellek win 8 64 bit ... bunlar var olan donanımlarım ssd: 256 gb scandisk kasım ayında 300 TL ye kadar düşerse, almayı düşünüyorum. kasım ayında hd 7950 almayı düşünüyorum.(fiyat 600tl ye düşer) BF4 + FROSBİTE 3 acaba bu sistemle en yüksek ayarda 60 fps görür mü ? doya doya son ayarlarda oynamak istiyorum.ilk defa yeni çıkan bir fps oyununu son ayarlarda oynamak istiyorum. acaba hd 8850 çıkarmı ki ? 700 tl verebilirim. kasım ayında. yoksa sony ps4 mü alayım ? konsolda hiç fps oynamadım. hardcore oyuncu sayılırım. konsolda fps oynamak pc deki gibi zevk verir mi, pc ye donanım toplamaktan bıktım. sony ps4 fifa 14 bf4 mortolkombat & tekken killzone crysis 3 yeni motor olursa COD oyunuda alabilirim. bu oyunlardan da başka konsol oyunu oynamam pc mi toplayım yoksa konsol mu alayım. hangisi mantıklı, fps çok severim konsolda fps nasıl gider.

MehmetcanEmekli

19.6.2013 01:32:43

+1
Ozaman HD8000 serisi göz kırpar bize...

kurtbecer

19.6.2013 01:25:34

-1
nvidia boşuna .ok atmıyodu, yeni nesil konsollara. çünkü olacakları biliyordu. amd meyvesini yemeye başlıyo yavaştan

oxlayer

19.6.2013 01:13:50

0
amd ilerleme kaydetti.artık oyunlar da destek veriyor.ben ekran kartı olarak amdyi severim.işlemci olarak intel.core i5 750 ayarında işlemciniz varsa kafanız rahat.ekran kartında amd fiyat indirimine gidecek yeni kartlar gelince.7970 tavsiye ederim.

DokuzKuyrukluTilki

19.6.2013 00:56:52

+1
ATI/AMD akar yeni nesildede.

altunuz

19.6.2013 00:52:50

0
tamda AMD ye geçmeyi düşünüyordum üstüne tuz biber oldu :D

ploff

19.6.2013 00:52:01

0
Konsollarda Atı olunca Amdnın ekmegıne yag suruldu :) 5870 ekran kartın hala oyunları sorunsuz calıstırıyor. Umarım Fronstbıte3 ude sorunsuz calıstırır.

omris2013

19.6.2013 00:37:41

0
çok iyi tamda benim sisteme uygun bütün pc amd nerdeyse :D

BSC Misafiri

19.6.2013 00:19:02

0
iyice cıvıtın anasını satim para sıçıyoz sanki

Alpins951

19.6.2013 00:17:16

0
Ben demiştim :D :D

rambocuk

19.6.2013 00:03:42

+3
Full Amd donanımı toplamıştık öneren arkadaşa tekrardan teşekkürler

LoKRazieL

18.6.2013 23:27:13

-1
Assassins creed 3 zaten yedi bitirdi bizi sormayın ya çevre detayı revelationsdaki kadar bile çeşitli değildi ama kasım kasım kasılıyordu oyun umarım yeni nesil de firmalar amd ye yatkın olur çünkü fiyat+performans açısından amd yi çok seviyorum....

capoeira_GS

18.6.2013 23:07:09

0
Cpu'da İntel'i yakalamayazda Gpu'da Nvida'ya ne kadar fark atar belli olmaz ama %5 i geçmez gibi geliyor bana

MovieClipS

18.6.2013 22:55:18

+1
AMD 6850 var ama bilmiyorum hala bi tarafım nvidia diyor :D ama amd son zamanlarda çok ilerledi.

boox

18.6.2013 22:53:08

-4
AMD'nin yükselişi, Nvdia'nın serzenişi..

bozcan

18.6.2013 22:44:21

+13
Yakındır!! AMD Exclusive Games / Nvidia Exclusive Games

gokhans19

18.6.2013 22:42:37

+1
İnşallah optimizasyon konusu sadece en son çıkan işlemci ve ekran kartları için değildir.

BSC Misafiri

18.6.2013 22:34:30

0
Yeni nesil konsolların çıkışına yaklaştığımız dönemde İntel, AMD ve Nvidia gibi donanım firmalarının PC'nin yanında birlikte yer alıp destek olmaları gerekiyor.

ultralisan

18.6.2013 22:29:05

0
ooo sonunda AMD 7xxx güzel optimize etseler bari

dikiştutmazsabri

18.6.2013 22:22:27

+1
zaten bu konsolarda x86 amd tabanlı işlemci olmasından dolayı şaşırmadım.

desiremusic

18.6.2013 22:13:53

+4
Hele şükür AMD aldığım için sevinebileceğim bir şey.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Battlefield 4 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
191 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız