Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Forza Horizon 4 PC Sistem Gereksinimleri

 
Microsoft ve Playground Games Forza Horizon 4'ün PC sistem gereksinimlerini oyunun Windows Store sayfası üzerinden paylaştı.
 
Minimum:

Bu ürünü açmak için cihazınızın en az gereksinimlerin hepsini karşılaması gerekir.
 
İşletim Sistemi: Windows 10 sürüm 15063.0 veya daha üstü
Mimari: x64
Klavye: Tümleşik Klavye
Fare: Tümleşik Fare
DirectX: DirectX 12 API, Donanım Özellik Seviyesi 11
Bellek: 8 GB
Video Belleği: 2 GB
İşlemci:Intel i3-4170 @ 3.7Ghz veya Intel i5 750 @ 2.67Ghz
Grafik: NVidia 650TI veya NVidia GT 740 veya AMD R7 250x
 
Önerilen:

En iyi deneyim için cihazınız bu gereksinimleri karşılamalıdır.
 
İşletim Sistemi: Windows 10 sürüm 15063.0 veya daha üstü
Mimari: x64
Klavye: Tümleşik Klavye
Fare: Tümleşik Fare
DirectX: DirectX 12 API, Donanım Özellik Seviyesi 11
Bellek: 12 GB
Video Belleği: 4 GB
İşlemci: Intel i7-3820 @ 3.6Ghz
Grafik: NVidia GTX 970 veya NVidia GTX 1060 3GB veya AMD R9 290x veya AMD RX 470
 
Forza Horizon 4 Xbox One ve Windows 10 için 2 Ekim'de Türkçe altyazı seçeneğiyle çıkacak.

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak DSO Gaming Forza Horizon 4 Microsoft Playground Games Xbox One Windows 10 PC
The Talos Principle Xbox One için Çıktı PS4 Sistem Yazılımı Güncellemesi 5.56 Yayınlandı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

emrahcey

3.9.2018 09:03:00

0
quote:

Orjinalden alıntı: d3vstator Microsoft oyunlarının nedense Sony markalı ürünlere acaip bir alerjisi var. FM7 ve FH3'ü adam gibi Logitech DFGT ile oynayamadım mesela, aynı şekilde Win 10 sürücüleri olan ve kablosuz resmi aparatını kullanarak örneğin Steam'deki destekleyen tüm oyunları Dualshock 4 ile sahatça oynarken nedense, MS oyunlarının hiç birisi oynanmıyor. PC'nizde kol ile oynayacaksanız eğer bu oyunu muhakkak MS markalı bir kontrol cihazınızın olmasına özellikle dikkat edin.
xbox 360 kontrolcüm vardı. gidip xbox one blutooth kontrolcü aldım. Almaz olaydım, oyunlarda takılma(stutter) yapıyor. Windows 10'da...

BSC Misafiri

2.9.2018 14:41:15

0
FH3 ü gtx1070 ile 4k 60fps oynuyordum inşallah bunda da oynayabilirim.

İdrak İstimlak

1.9.2018 18:51:43

0
Microsoft oyunlarının nedense Sony markalı ürünlere acaip bir alerjisi var. FM7 ve FH3'ü adam gibi Logitech DFGT ile oynayamadım mesela, aynı şekilde Win 10 sürücüleri olan ve kablosuz resmi aparatını kullanarak örneğin Steam'deki destekleyen tüm oyunları Dualshock 4 ile sahatça oynarken nedense, MS oyunlarının hiç birisi oynanmıyor. PC'nizde kol ile oynayacaksanız eğer bu oyunu muhakkak MS markalı bir kontrol cihazınızın olmasına özellikle dikkat edin.

bkaakco

1.9.2018 16:51:10

0
"PC" konusunda PS4 ve Xbox muhabbeti ne alaka?

Guest-AEF248198

1.9.2018 10:05:42

0
Hocam o kadar doğru noktalara temas etmişsiniz ki resmen duygularımın tercümano olmuşsunuz. Oyunların başarı hazzı vermek yerine, tamamen aynı mantıkla vur geç garip bir şeyine döndüğünü daha net görüyoruz. Ama burada işin temelinde Sony yok, talep eden kitleden dolayı oluyor. Piyasayı Tps çöplüğüne çevirdiler, oyunları oynarken herhangi bir başarı hazzı hissetmiyorum düşünmeye itmiyorlar artık.

Metal-Gear

1.9.2018 01:36:23

+1
Xbox ve Win 10 cephesinde twisted metal'e daha yakın arcade - eğlence unsurlarını hedefleyen oyunlar daha fazla hocam. Recore'u örnek verebilirim mesela, o açıdan dedim Horizon'a twisted'i tercih edecek zevklere sahip oluşun bence seni Xbox - Win 10 cephesindeki arcadeler ile daha tatmin ederdi, yani öyle tahmin ediyorum. Puan açısından başarısızlar ama zevkler kişiye göre değişir, bir şans verebilirsin bunlara denemediysen. Evet, PS2 ve PS3 dönemindeki oyun tarzları o dönemde kaldı maalesef. Büyük bir tarz değişikliği var, MGS4'ün inanılmaz sinematik oluşu ile birlikte yeni bir dönem başladı gibi oldu zaten. Firmalar bence biraz arayışa girdi, bir şeyleri nasıl farklılaştırır, nasıl gerçekçi hale getiririz gibi. Çünkü teknoloji de geliştiği için bunun nimetlerini sömürüyorlar artık. Oyunu bir Hollywood filmi haline getirebilmek başarı sayılabiliyor şu günlerde. İlk adımı heralde Quantic Dreams Fahrenheit ile çoktan atmıştı, o nesilde türünün tek örneği sayılabilecek düzeyde bir oyundu, baktılar ki tutuyor, seviliyor ilgi görüyor olay artık duygusal senaryolu sinematik oyunlara kaydı ufak ufak. The Last of Us bu romantizmi mükemmelleştirmişti bir nevi, o da tutulup sevilince artık oyunlar baya şekil değişikliğine gitti yani bu nesil. Kimisini memnun ederken kimisini etmiyor, benim zevklerime göre bu hoş bir şey. Muhtemelen genel kitlenin de hoşuna gidiyor çünkü kullanıcı puanları + otoriter puanlarına bakarsak hep PS platformunun bu tarz oyunları zirvelere oynuyor. Bunları beğenmiyor oluşun seni başka bir şeyin fanboyu tabii ki yapmaz, alakası bile yok. İlla da Horizon'ı seveceksin diye bir şey yok çünkü. Fanboyların durumu biraz farklı, çıkmamış oyunların dahi ebesinin nikahından girip fiyat politikasından çıkmayla kötü şeyleri eleştirmiş olmuyoruz, itici oluyoruz sadece. Bu nesil ps cephesinde fps olarak bi Killzone Shadowfall var galiba elle tutulur. Diğerleri hep tps. Yeni bir resistance oyununa bende hayır demezdim açıkçası. Beni rahatlatan tek şey Doom Ethernal'ın geliyor oluşu, Resistance gibi bir oyunun eksiğini kapatacak düzeyde çünkü multiplatform bile olsa. Ayrıca Sony'nin bir seçim yaptığı kanaatindeyim, şu an geliştirilen Exc oyunlar gerçekten çok pahalı. Diyorum ya oyunlarda kullanılan teknoloji, tasarım becerisi çok yüksek şeyler görüyoruz. Order mesela o anlamda beni çok etkiledi, oyun film gibi diye beğenilmeyebilir ona bir şey demiyorum ama onu bu kadar film gibi yapabilmek pahalı bir işti örneğin. UC4 ve GOW keza çok pahalı oyunlar, aynı anda bir de resistance gibi serilerin geliştirilmesi belki bütçeleri zorlayabilir bilmiyorum. Hani onu mu yapalım bunu mu yapalım diye ofiste kafa patlatan bir dünya insan vardır emin ol. Bunun için ücret alıyorlar zaten, o yüzden sinematik türe ağırlık vermeyi bilinçlice seçmiş durumdalar. Bu nesil sanırım seni PS cephesinde tatmin edeceğini düşündüğüm yegane oyun Spider Man olacak. Aradığını bulacağına inanıyorum o oyunda. Bir de Last of Us 2'yi bekle derim, film gibi vs. ama bomba gibi geldiğini düşünüyorum. Bi de karizma meselesi, çıtayı çok yükseltmişken düşüremeyeceklerinin bilinci ile 4-5 yılını tek bir exc oyunu geliştirmeye adamış durumdalar.

porsux

1.9.2018 00:57:08

0
Aslında oyun oynamayı bırakacaktım. Cidden diyorum bunu, bu nesil beni bu aşamaya getirdi. Ne kadar sevdiğim oyun/tür varsa ya inanılmaz değişti yada yok oldu. Ama huydur işte yıllardan beri oyun oynamak, bende dayanamadım. Çoğunlukla pc geçmişine sahip birisi olarak birkez daha pc toplamak bana lüks geldi. Bunu yapacak bir durum olmadığı için ps4 tercih ettim ama konsolun oyuncuya sağladığı imkanlar konusunda çokta bilgim yoktu. Biraz körü körüne bir seçim olsada öyle aman aman bir pişmanlığım yok. Çünkü gerçekten güzel oyunları var ama işte dediğim gibi hem ben kafa olarak çok eskide kalmışım hem de özellikle konsollarda oyun sektörü çok değişmiş sanırım. Bunun üzerine fiyatların fırlamasıda eklenince ister istemez konsola bağlılığı tartışılabilir bir pişmanlık oldu içimde. Özellikle şu xbox ın geniş oyun kütüphanesini öğrendikten sonra ve bunun ps cephesinde olmadığını anladığımda biraz afalladım. Twisted Metal i horizona tercih edişimin konsolun beni memnun etmeyişiyle ilgisini anlamadım. Oda ps özel obiride ? Ha serilerin gelecekleriyle ilgili bir bilgim yok ama eğer sony ps 4 ü bir marka olarak görüyorsa bu markanında sunduğu oyunlara sahip çıkması gerekmiyor mu ? bahsedilen oyunda öyle bir serisi çıkmış, tutmamış bir oyun değil yani. Benim istediğim şey basit aslında, eğlenmek. Ben bu sinematik deneyim zımbırtısının suyunun çıkarıldığını düşünüyorum. Oyunlar benim için hiçbir zaman böyle birşey olmadı. Hiç olmasın demiyorum, gerçekten güzel örnekleri var. Ama temelde oyunlar benim için beceri kabiliyetinin ön planda olduğu, oyuncuyu ödüllendirme temelli deneyimler sunan tecrübelerdir. Böyle oluncada saf veya büyük oranda TPS olarak zaten konsolun çok nadir oyunu varken, bunlardan birisi The Order falan olunca ister istemez bir puffluyorsun. Sanırım bununda fanboylukla veya başka birşeyle ilgisi yok. Tamamen beklentiler ve bunların karşılanamamasıyla ilgili. İnsan bir MotorStorm, bir Heavenly Sword, ne kadar iptal olduğunu bilsemde Black 2, Dante's Inferno falan ne bilim yanlış mıyım hocam ? Sizce de bir tarz farklılığı yok mu önceki Ps konsollarıyla ps4 arasında ? Oyunlar böyle fazla durağan, fazla konuşmalar, fazla yazılar, fazla ayak işleri yapma. Her oyun bana dünyanın kurtuluşunu anlatmak zorunda değil yahu. Daha kişisel çemberde gerçekleşen olay örgüsü, daha az derin karakterler hatta odun karakter istiyorum. Her karakterin karizmatik konuşma çabasından, felsefe yapmasından gına geldi, zaten hepside birbirine benziyor. Karakterleri gerçekçileştirmek isterlerken sıradanlaştırıyorlar haberleri yok. Bugün Dante deyince akla nasıl beyaz saçları geliyorsa günümüzde de böyle basit, hemen göze çarpacak detayları olan karakterler olmalıdır. Cpt. Price ve şapkası / purosu - bıyığı , Lance Vance ve beyaz takım elbise gibi vs. Konsolun hayat döngüsünün son kısmına geldik daha elle tutulur birtane FPS oyunu yok. Yani FPS seven konsolumuzu almasın mı demek istiyorlar anlamıyom ki. Ya hiçbirşey çıkartamıyorsan en kötü killzone ları remastered falan yap yada resistance ı falan. Nasıl Xbox Halo Master Chief Edition yaptıysa sende yap. Sanki bu türü silmiş adamlar kafalarında. Zaten guirella yada horizon yaptırdılar bide tuttu ooh killzone da tarih oldu. Artık bol bol yuvarlanıp ok atarız ne güzel. Son e3 tede bildiğim kadarıyla FPS duyurmadılar gene. Şimdi ben böyle deyince switch diye düşünebilirsin belki ama ben daha çok kanlı, gerçekçi, zorlayıcı oynanışa ve gerçekçi, karanlık ve grimsi tonlamaları olan görsellere sahip oyunları seviyor ve tercih ediyorum.

BSC Misafiri

31.8.2018 23:58:41

+2
Tüm ac oyunlarının hikaye kalitesini ve sunumunu toplasan bi Horizon etmez, emin ol.

Persona_Non_Grata

31.8.2018 23:50:05

+2
hayatında oynamadığın oyun hakkında konuşma horizon zero dawn kalitesinde bir oyun xbox çöpünün tarihinde yok.

BSC Misafiri

31.8.2018 23:43:23

+3
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Horizon zero dawn dediğin oyun sadece hikayesiyle bile birçok oyunu tokatlar. Grafikleri de gelmiş geçmiş en iyi grafikler. Biri ortaya bir eleştiri atıyor hepiniz papağan gibi aynısını tekrarlıyorsunuz. Horizon gayet özgün bir oyun.
Aynen süslü Assasin’s Creed. Horizon Zero: Dawn Sony’nin yüz karalarından biridir, bunu kabul edin.

BSC Misafiri

31.8.2018 23:34:34

+2
Horizon zero dawn dediğin oyun sadece hikayesiyle bile birçok oyunu tokatlar. Grafikleri de gelmiş geçmiş en iyi grafikler. Biri ortaya bir eleştiri atıyor hepiniz papağan gibi aynısını tekrarlıyorsunuz. Horizon gayet özgün bir oyun.

BSC Misafiri

31.8.2018 23:34:31

0
Hayatında forza oynamamış yalandan xboxım var ayağı yapıp metacritic puanı 90 üzeri olan oyuna her sene aynı lacivert saçmalığını uyduran sen değil misin madem aynı metacritic puanlarında yalan gerçek sen misin konuşmana dikkat et gerçek hayat sanal gibi değil çakılırsın

Guest-AEF248198

31.8.2018 23:24:11

0
Burada bir şahıs vae bazen Bsc'den bakınca yorumları gözüküyor iyi gülüyorum. Beni takıntı yapmış herhalde.

BSC Misafiri

31.8.2018 23:14:58

+1
Benim ps pro sessiz çalışıyor 1 senedir, belki seninkinin ızgaraları kapanıyorsa ondan ses yapıyordur, ya da bozuk ürün çıkmışta olabilir.

Persona_Non_Grata

31.8.2018 23:12:08

0
Sana sorunlusu denk gelmis o zaman, benimkinde çıt yok çok şükür. Tak kulaklığı oyununa bak sende.

Psxx

31.8.2018 23:03:57

+1
ben yaşadığım sorunu söylüyorum fanlik yapmıyorum leann sony bile sorunlu olduğunu söylüyor yoksa neden değiştirsinler konsolu biraz araştırma yap görürsün sorun taşıyanları fan arkadaşım

Persona_Non_Grata

31.8.2018 22:41:48

0
Bende de 2 konsol var, god of war u platinledim hiçte öyle ses duymuyorum neden acaba laa? Tv 4k, ps proysa pro, nerede o traktör sesi birader? Benim oyun dijital, cd li olanları bilmiyorum ama gow konusunda ortaya at bakalım bu iddiayı doğru mu degil mi insanlar söylesin. Ayrıca oyun dediğin kulaklıkla oynanır, madem senin ki kükrüyor takarsın kulaklığı God of war gibi bir şaheserin keyfini yaşarsın, her konu altında mız mızlanmazsın.

Psxx

31.8.2018 22:22:07

0
ne yalanni kardeşim iki konsolu paran varsa al yan yana köy ondan sonra konus5

BSC Misafiri

31.8.2018 22:07:20

0
Santa Monica neden her Xbox ve forza haberindesin driveclub ve gt tutmadı diye üzülme

Persona_Non_Grata

31.8.2018 21:29:30

+1
Yalanını sevdiğim

Psxx

31.8.2018 21:15:09

0
bende eskiden ps daha önde tutardim ama son bir yılda işler değişti xbox da oyun oynama imkanları artti ea access gamepass gibi uyelliklerle baya oyun oynama imkanı var suan ps4 de 2 oyun var oda takas da kullanıyorum ama xbox one de 300 civarı kendi oyunların ve üyelikleri ile xbox one x kullanıyordum ps4 u satıp yanına ps4 pro aldım su an god of war oynuyorum su an konsol o kadar çok ses cikartiyorki anlatamam xbox one x de hiçbir ses yok kapalı yerde durmasına rağmen ps4 pro değiştirdiler ama yine ses aynı

Metal-Gear

31.8.2018 20:04:55

0
PS konsolundan memnuniyetsiz biri olarak Xbox'a geçebilirdin hocam, twisted metal'i horizon'a tercih edecek zevklere sahipsin, PS platformu seni memnun etmez tabi. En azından ps'nin yanına bir Xbox alabilirdin imkan varsa, ya da PC ile devam etmende mümkün. Alternatifler mevcut yani.

porsux

31.8.2018 18:51:13

+1
Ps4 kullanıcısı olarak tamamen olmasada büyük oranda katılıyorum. Zaman zaman özellikle xboxta ucuza oyun oynayabilme olayına imrenmiyor değilim. Hani neden plusta daha önceden verilmiş oyunlara erişim olmaz neden böyle bir oyun kütüphanesi fırsatı varken yok illa parasını verdigin ayın oyunlarını oynayacan gibi bir mantık var. Bu nesildeki ps4 e özel oyunların sayısından şu ana kadar çokta memnun kaldigimi soyleyemem, konsol ex oyunlar icin alınırcılara ithafen diyorum bunu. Hani son 2 senesine girdik diye dusundugumuzde beni memnun eden oyun sayısı 5 i geçmez ps4 icin. Habire ps3 un oyunlarını cilalayıp ps4 e getirmeleri bu konsolun tek numarası olamaz. Ben hala gecen nesildeki gibi bir killzone , resistance gibi ps 4 özel fps oyunları bekliyorum ama yok. E kusura bakmayın ama film tarzında hazırlanmış detroit human ve robotlara ok sallayıp durduğumuz horizon gibi oyunlarda benim pek ilgimi çekmiyor. Birde ps4 cephesinde dikkatimi çeken birşey var. O da sundukları oyunları hep birbirlerine yakın temada cikartiyorlar. Hep bir sinematik deneyim sunma peşindeler. Hep bir last of us laştırma çabası.. tamam last of us gerçektende oynadıgım en iyi oyunlardan biriydi. Özellikle joel karakteri sanırım kendimle en çok özleştirdigim karakter olabilir su ana kadar. Ama ! God of war gibi bir oyunun neden kimliğiyle oynuyorsun. Horizon cıkıyor yine böyle kendine has bir kimligi olmayan ondan bundan biraz biraz alan bir oyun. Hayır eger bu konsolu ex oyunlar için alıyorsak ben her oyunun icin de bu sıfata yakisir özel seyler hissettiren oyunlar beklerim. Belki coğu kisi gulecektir bana ama yeni bir twisted metal oyununu yeni bir horizon oyununa yeğlerim. Cunku tm kendine has bir oyun. Karakterleriyle muzikleriyle aksiyonuyla.. ben demiyorumki son cikan gow kotu bir oyun. Ama abi ben o kendini kaybetme duygusunu o zincirin hissini seviyordum neden yapıyorsun bunu neden omuz kamerası ? Yapsana baska bir isimle boyle bir oyun. Reklam sorun olmaz senin icin nasılsa konsolu alan ex oyunlar icin almıyor mu ?.. Sonuc olarak ps 4 un iyi oyunları var ama çeşitlilik yok. Ve bu iyi oyunların sayısıda çok az. Zaten oyun alamıyorum pek fazla birde boyle secmeceninde secmecesi yapinca tuhaf oluyor. Yap iste xbox gibi aylik bir ucret karsiliginda kutuphaneni ac komple mis gibi. Neyse simdiden soyleyim birisi mantik disi bir cevap yazipta bir baskasi kapak mapak yazarsa umrumda bile olmaz. O yolları geceli cok oldu zaten soylediklerimde kendi acimdan tartismaya kapalıdır cunku hepsi kendi zevkime gore yorumlanmıstir. Dogru veya yanliş diye analiz edilecek seyler degiller yani..

Persona_Non_Grata

31.8.2018 17:52:49

+2
Kapak hem de logarından helal

Persona_Non_Grata

31.8.2018 17:47:13

0
Aynının laciverti gamepass de versin oynayalım, para vermeye bile değmez. Türkçe alt yazıyıda getire getire araba yarışına getiriyorlar. Aslında ben microsoft Türkiye nin yerinde olsam bunu bile yapmam çünkü Türkiye de xbox desen sokakta deterjan markası mı o derler, satışlar rezalet yine de yatırım yapması iyidir. Darısı gears 5 e diyecem de zor be gülüm.

Guest-AEF248198

31.8.2018 16:43:44

+4
Birincisi bana fanboy diyen biriaine cevap vermek bile vakit kaybıdır vaktimize yazık. İkincisi beni tanımadığın sırf ön yargılarınla ve yalan yanlış algınla yorum yapıyorsun. Üçüncüsü git nikinle gel diyeceğim ama blok atmışımdır ne yorumunu okurum ne de cevap veririm o yüzden misafir üyelikle yorum atmışsın. Dördüncüsü Sony bizim lehimize Türkçe altyazı getirmiştir helal olsun bunu yapmalarını ne kadar takdir etsem de oyunlara kazık fiyat çekip resmen bizim Türk oyuncularının sempatisini kaybetmiştir. Beşincisi Microsoft çok ucuza oyun oynatırken Playstation 4 alan insanlar hem makinenin fan gürültüsünü çekip hem de oyunlara yüksek para versdiğinden oyun oynama konforu Xbox'dan daha düşüktür. Altıncısı 5 yıl olacak makine çıkalı makinenin fiyatı çok yüksek Microsoft Xbox One X için bile kampanya yapmışken Sony tarafında işler tam tersi. Yedincisi Playstation bazı exc oyunları güzel ama kısa ömürlüdür bir kere oynar geçersin ama Xbox'ın exc daha uzun ömürlüdür ve online altyapısı gayet iyidir. Sekizincisi Playstation 4, Playstation neslinin en kısır exc oyun konsoludur ne bir Playstation 2 ne de bir Playstation 3 olamadı. Xbox One ise en kısır exc oyun dönemini yaşıyor, zaten yavaştan exc mantığı bitecek. Daha aklıma bir şey gelmesi, geldiği zaman da yazmam muhtemelen ben burada tepkimi koyup Playstayion 4 yerine Xbox almış adamım, siz de az tepkinizi koyun da oyun-konsol fiyatları düşsüm, ama sizden o tüketici bilincine ulaşacak ışık göremiyorum. Edit: Bu arada ben Türkiye pazarı için konuşuyorum yurtdışında yaşayan bir insan olsam bu muhabbetleri yapmam bile ama ben bu ülkede yaşıyorum, daha iyisini istiyorum ve bunu da her Türk vatandaşı gibi de isteme hakkım vardır. Siz de kullanın bu haklarınızı.

Athelonious

31.8.2018 15:34:36

+1
quote:

Orjinalden alıntı: Antikaruh İnanılmaz iyi optimize bir motorları var... Hem görsellik olarak şov yap hemde 1070 ler ile 980'ler ile 4k 60 fps ver. Gerçekten Playground Games elleri öpülesi bir firma.
Horizon 3 başta rezalet optimizasyona sahipti. 1070 ile oynarken bile sorun yaşıyordum. Sürekli güncelleme verdiler ve ondan sonra toparlanabildi. FH4 umarım direk düzgün bir optimizasyon ile gelir.

Antikaruh

31.8.2018 13:03:21

0
İnanılmaz iyi optimize bir motorları var... Hem görsellik olarak şov yap hemde 1070 ler ile 980'ler ile 4k 60 fps ver. Gerçekten Playground Games elleri öpülesi bir firma.

ezicioyuncu

31.8.2018 12:55:16

+3
Hani ''Forza Horizon 4'ün Minimum Sistem Gereksinimleri'' 3'den düşük olacaktı böyle bi haber yapılmıştı , tüm donanım özellikleri birebir aynı

rambocuk

31.8.2018 12:46:19

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: rambocuk 980 ti amp extreme ile horizon 3 ü 4k ultra 60 fps oynuyordum bu dahada iyi optimize edilmiş</blockquote> Harbi 60fps açıyor mu? 4k açar lafım yokta ne bileyim..
evet 4k 60 tüm ayarlar en üstte şehir içersinde nadiren 50 civarına düştüğü oluyor oda oyunun %5 lik kısmında, o kısım için hiç bir ayarda en ufak bir şey düşürme gereği duymadım

BSC Misafiri

31.8.2018 12:38:59

0
İnşallah işlemci darboğazı yapmaz Horizon 3 gibi.

BSC Misafiri

31.8.2018 12:38:49

+5
quote:

Orjinalden alıntı: Mutlak.Sıfır Yaptıkları bu politikaları görünce iyi ki Microaoft neslin başında az satmış diyorum. Adamlar oyuncu lehine ne varsa yaptılar. Microsofr bu politikalarını gelecek nesile taşıyıp piyasayı domine edebilir.
İşte senin bir türlü anlayamadığın şey bu. Microsoft oyuncu aleyhine ne varsa yapmaya kalkıştığı için sony'den tekmeyi yedi bu nesil, ama sen sanki Microsoft ezelden beri oyuncu lehine çalışıyormuşta Sony işleri batırıyormuş gibi gereksiz bir takıntı ve nefret içerisindesin. Microsoft uçsun kaçsın tek kalsın istiyorsun, bu istediğin olduğu anda 1 liraya oyun dilenen sen, konsolun K'sını bile göremeyecek hale gelirsin bunu bil. İğrenç oyun ve konsol politikaları ile piyasada microsoft mu tekel olsun? Sony'nin adımları sayesine adam olmaya başladılar, biri diğerini dizginliyor bu firmaların. Diyeceğim o ki, sen ps fanboyları ile kafayı sıyırmış durumda iken, sen kendin de bir xbox fanboyusun ki koy kendini çuvala vur ps fanboylarına. Kendini farklı zannetme yani boşa. Ona buna fanboylar diye caka satmakla adam olunmuyor. :)

BSC Misafiri

31.8.2018 12:38:31

+1
quote:

Orjinalden alıntı: rambocuk 980 ti amp extreme ile horizon 3 ü 4k ultra 60 fps oynuyordum bu dahada iyi optimize edilmiş
Harbi 60fps açıyor mu? 4k açar lafım yokta ne bileyim..

rambocuk

31.8.2018 12:34:41

0
980 ti amp extreme ile horizon 3 ü 4k ultra 60 fps oynuyordum bu dahada iyi optimize edilmiş

Guest-2C5CD639E

31.8.2018 12:34:26

0
Sabırsızlıkla bekliyorum 1 ay aldı

BaatılRhymer

31.8.2018 12:33:30

0
Gelsin ultra ayarlar!

Guest-AEF248198

31.8.2018 12:08:46

0
Yaptıkları bu politikaları görünce iyi ki Microaoft neslin başında az satmış diyorum. Adamlar oyuncu lehine ne varsa yaptılar. Microsofr bu politikalarını gelecek nesile taşıyıp piyasayı domine edebilir.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Forza Horizon 4
+ TAKİBE
AL
4 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız