Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

EDGE'den XOne ve PS4 Performans Karşılaştırması


     Playstation 4'ün daha güçlü bir konsol olduğu genel olarak kabul görüyor. İki konsol henüz piyasaya çıkmadığı için geliştiricilerin yaptığı açıklamalarla yetiniyoruz. EDGE dergisinde de bu konuyla ilgili bir makale yayınlandı. Adı açıklanmayan bazı büyük geliştiriciler konsolların performansı ile ilgili açıklama yaptı.
 
    Söylenenlere göre Playstation 4'ün bellek okuma hızı Xbox One'dan %40-50 daha hızlıymış ve ALU (Arithmetic Logic Unit) yani Aritmetik mantık birimi de % 50 daha iyi performansa sahipmiş.
     
    EDGE'de yer alan bilgilere göre geliştiricilerden birinin oyunu Playstation 4'te 30 saniye/kare oranında 1920×1080p çözünürlükte çalışırken, Xbox One'da ise 1600X900 çözünürlükte 20 küsür saniye/kare oranında çalışıyormuş. Aynı geliştirici Xbox One'ın daha zayıf ve ESRAM'i kullanmanın da sancılı olduğu belirtiyor.
 
    Xbox One ile ilgili bir başka şikayet ise grafik sürücüleriyle ilgili. Bir geliştirici Microsoft'un bu konuda geç kaldığını ve bu durumun kendilerine zarar verdiğini söylerken, bir diğer geliştirici ise "berbat" ifadesini kullandı.
 
    Bütün bunlara rağmen EDGE dergisi şunu da söylemeyi ihmal etmiyor. Multiplatform çıkacak oyunlarda arada büyük farkların olması beklenmiyormuş. Sadece Playstation 4'ün daha kabiliyetli bir cihaz olduğunu vurgulanmış.
 
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak EDGE-Online sony playstation 4 ps4 playstation next gen Xbox One
Yeni Model PS Vita Neden LCD Panel Kullanıyor? Yoshida: Batı'da PS Vita TV İçin Beklemede Kalın
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

2.12.2013 12:56:49

0
Abi her turlu ps 4 exsulisive oyunlari daha iyi bu nesil ps 4 ezdi xbox one yi

addidas_85

16.9.2013 22:14:44

0
Deneme

BSC Misafiri

15.9.2013 17:24:08

0
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner
alıntı:

Orijinalden alıntı: MALTHAEL

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner


benim tahminim tabii sadece tahmin:MS rakibinden bence konsolun teknik donanimini cok iyi saklamayi basardi.Sony de 20 Subatta herkesi ters koseye yatirmisti hatirlarsaniz daha sonra yapimcilar kendileri bile itiraf ettiler,elimizde ki kitlerden daha iyi bi makine tanitildi diye aynisini MS neden yapmasin?

Her ne kadar MS ekstradan dGPU kullanmiyacagini acikladiysa da bazi siteler hala konsolun board un da ki donanimlara bakildiginda bunun pek de inandirici olmadigini soyluyorlar:soyleki Hot Chips 2013 de bazi donanim uzmanlarinin Xbox One in board uzerindeki komponenetlerinii incelediginde sunu soylemeyi uygun gormusler"Donanimi inceledigimiz de basina yansitilan teknik ozelliklerden daha farkli komponentlere sahip oldugunu gorduk.Galiba MS bir seyler sakliyor".

http://wccftech.com/rumormicrosoft-xbox-possibly-feature-discrete-gpu-core-stacked-main-soc/

Sanirim 26 Eylul de Eurogamer Expo da konsolu artik tamamiyle acikliga kavusturacaklar cunku Major Nelson konsolun donanimi ile ilgili "yakinda gercekleri hep beraber gorecegiz" dedi.Bu da oldukca dikkat cekici ve kafa karistirici bi durum.
Bence böyle tahminler yapmak icin cok gec oldu. Kimse zaten ps4'ten hizli ya da ayni ayarda ki makinasina ayar cekip guclendirmeye kalkmaz major dedigimiz adam unutma ki e3'te sony'i ezecegiz diyordu ne oldu fos cikti. ustune her fuarda sony daha da fazla yeni exc oyun tanitmaya basladi. Micronun makinasi senin tahminlerinde ki kadar guclu olsaydi kesinlikle bunu övmekten geri kalmazdi. Böyle komplo teorisinin teorisi olmaz. Yapmayin arkadaslar. Hos dedikodular bunlar ama gercekciligi olacagini sanmiyorum. zaten gucluyse makinan cikip söylersin oyuncu kitleni toplarsin. yok ben gizli takilayim sony kazandi sansin sonra ozelliklerimi gösteririm sony'i alassagi ederim butun ps4 onsiparisleri iptal olur falan filan. Karsi tarafta ki adam 3 ay da bastan makina insaa edecek degil sonucta. böyle bir numaralari olsaydi önsiparislerden önce dile getirirlerdi. Yani yok öyle birsey. Micro yapti birseyler simdi ve daha uzun sure toparlamaya calisacaktir. Ha oldu diyelim öyle birsey oha derim sen ne tiyatro cevirmissin be micro derim.

mc994

15.9.2013 16:03:06

0
Adamlar hayla micrasoft un sözüne inanıyo yok donanım daha acıklan mamıs, acıklanınca biz değil konsol konuscakmıs, siz anca avucunuzu yalarsınız. Sizin gibi cocukları kandırır anca microsoft konsolun cıkmasına ne kaldı fanboyluktan baska bisey yapmıyosunuz

TheBladeRunner

15.9.2013 15:52:50

-1
quote:

Orijinalden alıntı: MALTHAEL Orijinalden alıntı: TheBladeRunner
benim tahminim tabii sadece tahmin:MS rakibinden bence konsolun teknik donanimini cok iyi saklamayi basardi.Sony de 20 Subatta herkesi ters koseye yatirmisti hatirlarsaniz daha sonra yapimcilar kendileri bile itiraf ettiler,elimizde ki kitlerden daha iyi bi makine tanitildi diye aynisini MS neden yapmasin? Her ne kadar MS ekstradan dGPU kullanmiyacagini acikladiysa da bazi siteler hala konsolun board un da ki donanimlara bakildiginda bunun pek de inandirici olmadigini soyluyorlar:soyleki Hot Chips 2013 de bazi donanim uzmanlarinin Xbox One in board uzerindeki komponenetlerinii incelediginde sunu soylemeyi uygun gormusler"Donanimi inceledigimiz de basina yansitilan teknik ozelliklerden daha farkli komponentlere sahip oldugunu gorduk.Galiba MS bir seyler sakliyor". http://wccftech.com/rumormicrosoft-xbox-possibly-feature-discrete-gpu-core-stacked-main-soc/ Sanirim 26 Eylul de Eurogamer Expo da konsolu artik tamamiyle acikliga kavusturacaklar cunku Major Nelson konsolun donanimi ile ilgili "yakinda gercekleri hep beraber gorecegiz" dedi.Bu da oldukca dikkat cekici ve kafa karistirici bi durum.

BSC Misafiri

15.9.2013 14:39:38

0
@BSC Misafiri 15.09.2013 14:12:50 Kardesim 1000 saat saga sola kostur adam vur kesinlikle degil dedigim gibi map ve mod bakimindan bu kadar zengin bir oyunda. Emin olun her oyunda farkli bir aksiyon ve heyecan oluyor. Ozellikle arkadasim veya kardesimle split baglandigimda cok eglenceli oluyor. Xbox multiplayer icin vazgecilmez bir platform bana gore size goresini bilemem sizin oyun anlayisiniz iyi oyunlar

Hoid

15.9.2013 14:17:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner bunlarin hepsi yalan dolan be kardesim.PS4 Xbox One dan daha guclu bir konsol olabilir ama %50 guc farki ne demek Allah askina bi dusunun. MS zaten bu habere aciklik getirdi."Yakinda konsolun final donmanimi ile oyunlari gosterdigimizde,biz degil.konsol ve oyunlari konusacak.Kimin guclu olup olmadigini gorecegiz dediler" Ona bakarsaniz baska bir yapmci da Xbox One in daha guclu oldugunu soyledi.Xbox fani degilim iki konsolu da almayi planliyorum hatta tek konsol alsaydim kesinlikle PS4 olurdu aradaki guc farkindan degil oyunlarindan dolayi."%50 daha guclu"=abarti,yalan dolan.Onu gectim MS gibi bi firmanin boyle bi fiyaskonun altina imza atacagina pek ihtimal vermiyorum.
İlk başta sony den sızıntı geldi konsol 4 GB DDR3 ram kullanacak deniliyordu Microsoftta buna inanıp 8 GB DDR3 ram koymuş şimdilik gözükende o işin garip yanı APU ları AMD üretiyor 2 konsolun kullandığı APU lar arasında dağlar kadar fark var nasıl becerdiniz de o nanometrede üretilen bir APU yu kabul ettiniz bende bunu anlamıyorum . Yabancı sitelerin hepsinde bu haber var final donanımı göstereceğiz deniliyor fakat konsol 22 kasımda çıkacak ya insanlara gösterilen ve tanıtımda gösterilen cihaz bir kandırmacaydı ya da Microsoft parçalarda O.C yapıp sunacak parça değişimi yapabileceklerine pek inanmıyorum ha olursa çok iyi olur ama dediğim gibi olanak dışı duruyor şu tabloya baktığımızda gözüken o ...

BSC Misafiri

15.9.2013 14:13:08

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Anlamiyorum ki gta v I 512 mb ramli 7-8 sene oncesi islemciler 30 fps de oynatiyor. Konsolun gucu dogru kullanilirsa guctur.Dereyi gormeden paçayı sıvamayın. Hala inaniyormusunuz Microsoft un sony e boyun egecegini... Adam ps4un AAA exleri xbox one gore daha az demis adam ps3un xboxdan daha fazla exi oldugunu kanitlayan resim atmis. Bakin dasboardimda onlarca oyun var her gun sabit halo reach oynarim. Single odakli oyun bittimi bitiyor arkadas. Max payne mesela .mesela tomb raider metro last light sadece hikaye odakli oyunlar bunlarin hepsi ps3e ex olsa inanin konsolun artisi olmaz satin alanlarin yarisi oyunu bitirdikden sonra multi ye bakip kapatiyor ve sonsuza dek dasboardda kaliyor :) yani demek istedigim halo derken bir duracaksiniz. Turk oyuncular cok bilmez . Mod ve map bakimindan dunyanin en zengin oyunudur. 10 saatlik bir oyun mu 1000 saatlik bir oyun mu. Para veriyoruz sonucta. Cok istedigim bir ps3 oyunu olursa gider ps kafede bitiririm.
Söyle bir durum var arkadasim sony micro gibi destegini erkenden cekmedigi icin eski konsolundan ps3'e exc oyunlari gelmeye devam ediyor bunlari hazirlayanlar da kendi sudyolari yani bunu dusunmeye gerek bile gerek yok. Sony'de iyi bilirdi ps3 cikaracagi oyunlari ps4'e yapmayi, yöneltmeyi. Bknz - Ryse

BSC Misafiri

15.9.2013 14:12:50

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Anlamiyorum ki gta v I 512 mb ramli 7-8 sene oncesi islemciler 30 fps de oynatiyor. Konsolun gucu dogru kullanilirsa guctur.Dereyi gormeden paçayı sıvamayın. Hala inaniyormusunuz Microsoft un sony e boyun egecegini... Adam ps4un AAA exleri xbox one gore daha az demis adam ps3un xboxdan daha fazla exi oldugunu kanitlayan resim atmis. Bakin dasboardimda onlarca oyun var her gun sabit halo reach oynarim. Single odakli oyun bittimi bitiyor arkadas. Max payne mesela .mesela tomb raider metro last light sadece hikaye odakli oyunlar bunlarin hepsi ps3e ex olsa inanin konsolun artisi olmaz satin alanlarin yarisi oyunu bitirdikden sonra multi ye bakip kapatiyor ve sonsuza dek dasboardda kaliyor :) yani demek istedigim halo derken bir duracaksiniz. Turk oyuncular cok bilmez . Mod ve map bakimindan dunyanin en zengin oyunudur. 10 saatlik bir oyun mu 1000 saatlik bir oyun mu. Para veriyoruz sonucta. Cok istedigim bir ps3 oyunu olursa gider ps kafede bitiririm.
Ne 1000 saat mi ? ayni arenalarda 1000 saat sag sola kostur adam vur ne bol zamaniniz var kardesim. bumudur oyunun deger ölcum birimi o zaman iyi eglenceler sana.

BSC Misafiri

15.9.2013 14:09:57

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Xdian hangi çağda yaşıyoruz. hala 1920x1080p 30 saniye/kare diyorlar cidden yazık.
hala bitmedi su "4k akiyoz biz yeaa" cilar. 1080p su gayet yeterlidir ama gönul isterdi 60 fps olsun. ancak konsol sonucta bu.

TheBladeRunner

15.9.2013 14:05:36

-2
bunlarin hepsi yalan dolan be kardesim.PS4 Xbox One dan daha guclu bir konsol olabilir ama %50 guc farki ne demek Allah askina bi dusunun. MS zaten bu habere aciklik getirdi."Yakinda konsolun final donmanimi ile oyunlari gosterdigimizde,biz degil.konsol ve oyunlari konusacak.Kimin guclu olup olmadigini gorecegiz dediler" Ona bakarsaniz baska bir yapmci da Xbox One in daha guclu oldugunu soyledi.Xbox fani degilim iki konsolu da almayi planliyorum hatta tek konsol alsaydim kesinlikle PS4 olurdu aradaki guc farkindan degil oyunlarindan dolayi."%50 daha guclu"=abarti,yalan dolan.Onu gectim MS gibi bi firmanin boyle bi fiyaskonun altina imza atacagina pek ihtimal vermiyorum.

Xdian

15.9.2013 13:54:57

+1
hangi çağda yaşıyoruz. hala 1920x1080p 30 saniye/kare diyorlar cidden yazık.

BSC Misafiri

15.9.2013 13:20:14

0
Anlamiyorum ki gta v I 512 mb ramli 7-8 sene oncesi islemciler 30 fps de oynatiyor. Konsolun gucu dogru kullanilirsa guctur.Dereyi gormeden paçayı sıvamayın. Hala inaniyormusunuz Microsoft un sony e boyun egecegini... Adam ps4un AAA exleri xbox one gore daha az demis adam ps3un xboxdan daha fazla exi oldugunu kanitlayan resim atmis. Bakin dasboardimda onlarca oyun var her gun sabit halo reach oynarim. Single odakli oyun bittimi bitiyor arkadas. Max payne mesela .mesela tomb raider metro last light sadece hikaye odakli oyunlar bunlarin hepsi ps3e ex olsa inanin konsolun artisi olmaz satin alanlarin yarisi oyunu bitirdikden sonra multi ye bakip kapatiyor ve sonsuza dek dasboardda kaliyor :) yani demek istedigim halo derken bir duracaksiniz. Turk oyuncular cok bilmez . Mod ve map bakimindan dunyanin en zengin oyunudur. 10 saatlik bir oyun mu 1000 saatlik bir oyun mu. Para veriyoruz sonucta. Cok istedigim bir ps3 oyunu olursa gider ps kafede bitiririm.

BSC Misafiri

15.9.2013 13:20:06

+1
Simdi milletin hesap yaparken unuttugu bir mesele daha var. Xbox fanlari sunu diyor ; kinnect olmasa ayni fiyatta iki konsol yeaaa. Hadi ya madem Iki sistem arasinda guc farki da var eee daha ucuz olmasi lazim degil mi bu xbox'un ? Simdi soralim sony mi daha para göz cikti ? ee tabi tabi sony ! :D Fan degilim takiliyorum ama böyle de bir gercek var. Ayni zaman da Ps4 gamepad Xbox one'a nazaran daha cok begenilmis ikisini kullanip deneyenler bunu söyluyor. herk iki konsola cikacak oyunlar ayni görselligi sunar hep söyledigi gibi bu durum da exc oyunlar daha cok belirleyici olacak.

BSC Misafiri

15.9.2013 13:19:59

-1
çıkınca görürüz:) teoride ram, usb, gibi şeyler inanılmaz hızlı gibi görünüyor ama pratikte beni bekletmeye devam ediyor. anlatıldığı hızlara çıktıgını görmedim:) edge japon taraftarı değil mi idi?

CooLoCo

15.9.2013 12:53:34

+1
Microsoft gibi yazılım canavarı yıllardır Windows ile PCyi tekelinde tutan şirket, x360 ile piyasada iş yapan Nasıl olurda X1 gibi konsola next-gen der? paraları mı yok... Yazılım firması donanımdan anlamıyor desen saçma olur. Sony ekonomik anlamda zor günler geçiyor buna rağmen PS4 ile minimum paraya olabilecek en iyi donanımı sunarken, Micro x1=1600X900 / 20 fps ? Sony önceden onuda düşünmüş X1 olsa olsa Vita tv'nin dengi olur.. MS daha farkına varamamış sanırım Windows'da olduğu gibi Karşında zayıf Linux yok, Sony yılların Japon teknoloji devi var. Kore'den Samsung'da ev konsol işine girse ki samsung bir çok donanım komponetini kendi üretiyor. Micro X1 daha vitrin yüzü göremeden cartayı çekmişdi...

Wayward Son

15.9.2013 12:20:34

+5
"Daha doğru dürüst çıkış ex oyununuz yok." Zaten klasik MS ve MS fanı mantığı. Çıkışta 2-3 tane exc koy, fanlar coşsun daha sonra da multiplatforma aban. Ayrıca Halo ne zamandır Xbox One'ın çıkış oyunu oldu!?!? Halo'yu sayacaksan GoW, Uncharted, LouS 2 diye giden PS exc. listesini de koyayım o zaman önüne, nasıl olsa geleceklerini biliyoruz. "Doğru düzgün çıkış oyunu" listenden biri daha gitti. Titanfall'a exc demek züğürt tesellisidir, yazık. PC - Xbox cross platform kapışma olanağı keşke olsaydı da tepene binseydim mech ile. Ryse, kinect oyunu iken devşirilmiş. Türünün tek örneği falan da değil. Zamanında Roma'da geçen zilyon tane oyun vardı PS2 döneminde. Sanki adamlar bambaşka bir konu ve tür yaratmış gibi fanlığa gerek yok. Quantum Break PS4'e gelecek demedim. Timed exc ne demek git öğren. Ayrıca çıkış tarihi belli değil oyunun, launch title olduğunu nereden uydurdun? Ryse, Forza 5, Dead Rising 3 mü senin "müthiş" çıkış oyunların?

mc994

15.9.2013 11:45:01

0
Bide xbox one ve sonqo gibi fanlar var bende 2 konsolda var siz hic the lost gow inf 2 gibi hemde turkce oyun oynadınız mı kı ex lerde onde diyorsun savunacak hic bi seyiniz kalmadı

mc994

15.9.2013 11:42:01

-3
Olum adamlar sizi insan yerine koymuyo donanım olarakta ex oyunlar acısındanda gerideler 180 derece dönüş yaptılar kinect i kakalamaya calışıyorlar controller i haric herseyi berbat o da pilli siz hayla yok micrasoft boyle soyle sizi insan yerine koymayan firmayı sovunuyosunuz. Sony olmasa donunuza kadar soyucaktı adamlar lan sizi

mc994

15.9.2013 11:38:10

0
:D

grezimonk

15.9.2013 10:58:16

-2
hala Türkiyede satılmayacak olan aspratörü ( xbox one ) savunan var... MS size para mı veriyor?

aykut291

15.9.2013 10:27:55

0
Aynen onu kullanmassan seni rahatsız eden kişiyi yöneticiler göremeyebiliyor bazen. Sen liseli dediğin de o seni şikayet etmiştir o yüzden ceza almışsındır. Yani yöneticlerin adam kayırmasıyla bir alakası yok bence. Sen de kullan şikayet sekmesini.

BSC Misafiri

15.9.2013 09:50:55

0
bir tek titanfall için xo alırım ben eskiden beri ps kullanıcısıyım hiç Xbox alayımmı diye düşünmedim teşekkürler sony ...

2K

15.9.2013 09:41:14

0
Şu an açıklanan ex. oyun bakımından Xbox One önde ama toplam oyun olarak da PS4 önde bir de PS4'ün daha kesin geleceği ama duyurmadığı God of War , Uncharted gibi oyunları var daha bunları görmedik.Bu arada mesajlarda gördüğüm kadarıyla Dead Rising 3 çok eleştiriliyor daha öncede dediğim gibi oyun içinden bir görsele bakarsanız grafik olarak yeni nesil gibi durmuyor ama yeni nesil olduğunu kanıtlayan aynı aynda binlerce zombiyi bir ekranda göstermesi böyle bir oyunu henüz daha görmedik.Bir de ben Xbox One'ı savunacak olsam kesinlikle Ryse'ı örnek göstermezdim sanki çocuklara özel yapılan bir oyunmuş gibi ikide bir Quick Time eventleri oran zamanın yavaşlayıp durduruğu bir oyun bir de yapımcısı Crytek grafikler iyi olacaktır ama Crytek oyunlarında olduğu gibi yapay zeka ve senaryo kesinlikle berbat olacaktır.

ploff

15.9.2013 09:13:56

0
Yenı nesıl tam bır fıyasko... Bu arada konsollardan bahsetmıyorum. Ergenlerden bahsedıyorum... Commodore 64 & Amıga & Aterı ve pc hıc bır donemde boyle salakca tartısmalar gormemıstı...

senseman62

15.9.2013 08:01:32

0
hey allahım ya yorumlara bak :D kahveye çevirmiş troller burayı

PSBoy

15.9.2013 07:28:20

0
Zaten multiplatform oyunlar birbirine eş değer olmalı asıl olay exclusivelerde Sony'nin bünyesinde tam 14 tane birbirinden yetenekli firma bulunuyor hayır Naughty Dog Santa Monica Media Molecule ve Japan Studio bile exc. konusunda yeterliyken birde diğer firmalarla bize güzel çerezlik oyunlar sundular ve birde şu etken var arkadaşlar bu nesilde çerezlik oyun yapanlar tecrübelenip PS4'te bize kült yapım sunma gibi bir olay daha var nasıl Naughty Dog PS,PS2 zamanında çerezlikken PS3'te uzmanlık kısmına geçmişse Guerilla Sucker Punch vs. diğer firmalarda uzmanlık zamanına PS4'te geçerse ne olur bilmiyorum ama PS4 sahiplerine yarayacağı kesin :D

erco35coast

15.9.2013 05:31:28

+1
acele etmeyin bir çıksın ilk oyunlarıyla,gözlerinizle görün hangisi iyi kararını verirsiniz.

Wayward Son

15.9.2013 02:53:02

+2
"Son gülen iyi güler diye atalarımız boşuna dememiştir. Ve genelde atalar yanılmaz." Atasözüyle olmayan düşüncelerini desteklemeye çalışan birine verilebilecek en net cevaptı. [:'(] Ayrıca milleti trollükle suçlaman da gözlerimi yaşarttı . Aynaya bakalım önce.

grezimonk

15.9.2013 02:50:02

-1
multi oyunları asıl yeni nesil konsolla deneyimleyeceksiniz PC performansından iyi olacak... yeni işlemciler çok güçlü...

sangokudbgt

15.9.2013 02:49:24

-4
1.. ‘damlaya damlaya göl olur’ / ‘taşıma suyla değirmen dönmez’ şu 2 atasözünde tezat olduğunu söyleyen bir site ile xbox'ı bitirdin tebrikler. Bill gates'e mesajını linkini gönderdim hemen üretimi durdurup piyasadan çekileceklerini söyledi.

Wayward Son

15.9.2013 02:43:58

+1
Uzun uzun yazıp hiçbir şey anlatamadığın için önce alkışlıyorum, bravo. Atasözlerine pek güvenme: Fazla mal göz çıkarmaz - azıcık aşım, ağrısız başım. Bunun gibi örnekler çok. http://www.xn--edebiyatgretmeni-twb.net/atasozlerinde_tezat.htm İyi uykular küçük kardeşim.

sangokudbgt

15.9.2013 02:33:17

-3
Ben 1e1 olarak aşırı derecede diğer firmaların fanboyu olupta sırf konsollarında bir kinnect benzeri bir modül olmadığı için canını sıkan, geceleri battaniyesini yüzüne doğru çekerek ağlayan insanlar tanıyorum. Buradaki bazı arkadaşlar gerek fanboy olduklarından, gerekse oyun oynamaktan çok firma savunuculuğu yaptıkları için zaten yorumlarının hiç bir kayda değer yeri yoktur!! Siz sevebilirsiniz ama oyuncuların büyük çoğunluğu hardcore değildir. Ki daha ulaşılabilecek değil 3-5 milyon rahat 100 milyon kadar potalsiyel "oyuncu" vardır. Bu oyuncuları walkling dead çakması olupta 10'da 1'i olamayan, 1 adam 1 kız koyalım 3-5 zombi serpiştirelimde oyun olsun gibi hareketler ile kazanamazsınız. Peki nasıl kazanacaksınız? Tabikide teknolojik devrimler gibi.. Mesela kinnect ve kendine has oyunları ile.. Mesela xbox one ile.. Bütün dünyada kinnect cihazı sadece oyunlarda değil başka alanlarda da kullanılmaya yavaş yavaş başlıyor. Stanford, m.i.t, brown vs. gibi üniversitelerde bu cihazı ve teknolojisini bütün insan hayatına entegre etme üzerine makaleler yapan, projeler üzerinden çalışan öğrenciler ve akademisyenler var. Biraz ted videosu izleyinde genel kültürünüz gelişsin mesela. Özellikle 1.cil kullanıcıdan çok çeşitli sektörlerde zaten kullanımı bulunmakta. Yakında kullanıcılar ilede buluşacaklar xbox haricinde. Diğer konsol fanboyları istesede istemesede, sevsede sevmesede çok değil 3-5 sene içinde bu devrimsel teknoloji ile tanışacak ve hayatlarında aktif olarak kullanacaktır. Sonuç olarak görünen yol için klavuz istenmez arkadaşlar. Bu işler öyle aynı arabanın rengini değiştire değiştire 1000 tane araç var demeye benzemez. 1 adam 1 kız 2 zombi koymak ile hiç benzemez. Aynı oyunun 6.sı 7.si ile satış yapmaya çalışmaya ise hiç mi ama hiç benzemez. Çağ multi çağı iken tam olarak live muadili bir sistemin yok, yine muadil bir gamedpad desen yok, devrimsel cihazların yok, yenilikçi oyunların yok elindeki tek şey 3-5 fazla olan işlem gücün. Ama nereye kadar? yine işlemci üzerinden sayfalarca yazı yazdınız celeron performansı veremedi mubarek. 480p aa af siz oyun oynadınız yıllarca. Özetle şimdilik istediğiniz kadar konuşabilirsiniz gelecekte neler olacağını zaten hepimiz göreceğiz.. Son gülen iyi güler diye atalarımız boşuna dememiştir. Ve genelde atalar yanılmaz

konix

15.9.2013 02:33:11

0
Adamlar zorla ps4 aldıracak.. Ve başaracaklar bu gidişle

Aaron Paul

15.9.2013 01:40:04

-2
Millet, neler neler yazıyor. Ben üstü kapalı, tepki cümlesi yazıyorum benim mesajım siliniyor. Fikrimide belirtmeye hakım yok heralde. @Xbox One nickli üye yazsın yazsın. ben iyi şekilde lafımı söylüyorum +7 arkadaşta bana katılıyor... BSC, sözüm genele; Son zamanlarda sapıttınız.... Her türlü açıdan sapıttınız. Umarım düzelirsiniz... :S NOT !!! '-'- MESAJIMI SİLEN YETKİLİNİN BAHANESİ NE ???

Noctis_Strife

15.9.2013 01:38:26

+1

Riwalp

15.9.2013 01:34:49

-1
bende ps4 ün çok güçlü olduğunu düşünüyorum , xbox one nickli arkadaş abartıyor , bide şu var neden shopto da xbox one ön satış rekoru var anlamıyorum , neden alıyorlar , biz mi yanlış düşünüyoruz. yoksa onlar mı ? keza amerika da da öyle yerli malı diye mi alıyorlar bilmiyorum çok fazla talep varmış.

bkaakco

15.9.2013 01:30:01

0
İş uyarlamada bitiyor. PS3'te (artık eski nesil diyebiliriz) TLoU gibi bir oyun çalışabiliyorsa başka söze gerek yok.

Hoid

15.9.2013 01:28:25

0
Kasım ola hayrola diyelim o zamana kadar ak koyun kara koyun belli olur bizde ona göre gider alırız , inşallah xbox one a daha çok oyun duyururlar da konsolu aldığımızda pişman olmayalım ...

Wayward Son

15.9.2013 01:20:56

+1
Konsol alıyorsan exc için alacaksın hocam. Zaten iyi bir PC varken gidip kimsenin konsolda multiplatform oynayacağını sanmıyorum, multi için oynanır oynanırsa. Witcher vs zaten asla konsolda oynamam. Bu bakımdan PS4 daha önde gözüküyor. Gönül ister ki Xbox da konsol aldıracak exc sayısını arttırsa. Zaten şu an için çıkış oyunları çok fazla değil iki konsolda da.

Wayward Son

15.9.2013 01:18:40

0
http://www.gityat.com/s/swf/1570-Ruyalar-gercek-olsa-Emel-Sayin/

Megas Red

15.9.2013 01:18:12

0
Yoksa siz hala Xbox mı alacak sınız?

Hoid

15.9.2013 01:16:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son Yok sanmam, Alan Wake misali timed exc. olacağını ön görebiliriz. Zaten baktığın zaman eskiye göre PC'ye çıkmayan oyun sayısı azalmış durumda. Ryse bile bir süre sonra gelebilir PC'ye. Crytek'in sözüne güven olmayacağını hepimiz biliyoruz:)
Cevo yamuk adam doğru bir hareketi var oda oyunlarında türkçe dil desteği Valla o değilde soğudum xbox one dan bi bilinmezlik aldı başını gidiyor oyun desen exc oyun çıkarma özürlüsü firma . 3 tane adam akıllı exci var öteki tarafta adamlar müşteriyi yolmak için habire exc çıkartıyor Quantum Break ve Ryse ın sonradan PC ye geleceğini bende düşünüyorum çünkü hatrı sayılır bir kitlesi var PC tarafında da . Ama böyle yapınca da konsolun değeri ölüyor SONY nin exc leri niye gelmiyor PC ye değer kaybetmesin diye . Bu microsoftun kafa yapısnın felan komple değişmesi lazım insanların iyi bir konsola sahip olabilmeleri için bu şart . Konsol 22 kasımda çıkacak hala millet donanım değişecek diyor Ya miki milleti yiyor son 1 ay kala ahanda konsol bu diyip milleti şok edecek ya da her zaman ki gibi yalan rüzgarı esiyor

-Xbox-

15.9.2013 01:12:02

-5
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son
alıntı:

Orijinalden alıntı: Xbox One

Yoğun istek üzerine geldim, ulan PS4 daha güçlü olsa ne yazar oyunlarda fark göremedikten sonra bak yapımcıda demiş fark olmaz diye kendi ex oyunlarınızda yardırırsınız artık bizde Xbox One da;

Titanfall
RYSE
Halo 5
Forza 5
Ded Rising 3
Quantum Break

gibi AAA kalite ex leri oynarken sizde 2-3 tane vasat ex oyunlarınız ile sürünürsünüz.

Dead Rising olmasın o klavye düşmanı

Titanfall dediğin exc değil, PC'de çatır çatır oynayacağım.

Hiçbir PS sahibinin Halo için yandığını düşünmüyorum, yanan Xbox alırdı zaten.

Forza'nın muadili çok.

Ryse'in Crytek oyunu olduğu için abuk subuk bir falsosu olacaktır, geçiniz.

Quantum Break timed exclusive.


http://www.ign.com/wikis/xbox-one/PS4_Games_vs_Xbox_One_Games


Şimdi dağılabilirsin. Git ve Zumba Fitness World Party oyna.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
O soldaki xbox'in 12 ex oyunu sağdaki 60 ps oyununa bedel eder zaten

Wayward Son

15.9.2013 01:08:24

0
Yeni troll hayırlı olsun.

Wayward Son

15.9.2013 01:07:23

+1
Yok sanmam, Alan Wake misali timed exc. olacağını ön görebiliriz. Zaten baktığın zaman eskiye göre PC'ye çıkmayan oyun sayısı azalmış durumda. Ryse bile bir süre sonra gelebilir PC'ye. Crytek'in sözüne güven olmayacağını hepimiz biliyoruz:)

Hoid

15.9.2013 01:02:45

0
Tablo iç karartıcı olmuş Bu arada QB PS4 ede mi gelecek ? Öyleyse vay haline XBOX ONE ın

DdrizztT

15.9.2013 01:01:38

+2
Şu fanatizmin pardon holiganizmin sonuçlarını goruyoruz.Kendi elinde olmadan hayata fiziksel ve zihinsel hasta olarak gelen bu insanların rahatsızlıgı baska bir insanı sırf nefret kin duygusunu tatmin etmek için aynı zamanda baska birisi ile alay edilmek için kullanılıyor.Aynı zamanda (ne kadar tahrik edici konuşsada) bir arkaşımız linç ediliyor burda.Sizin için bunlar polyannacılık yapıyorum gibi gelebilir ama bu değerler çok değil 10 sene önce önem verdiğimiz değerlerdi.Bunu heryerde goruyorum yıllarca sırf hukumete tepkisini gostermek için şehit cenazelerine katılanları;hocalı,doğu-Türkistanda, Kerkük te sırf şu an mısır ve suriye konusuldugu için ortaya atanları.Ben yıllardır bu ortaya ınsanlara yapılanalrı kitaplarla belgelerle anlatmaya calıstıgımda bana Türk o illa bir şey yapmıstır dendi.Benım için ermeni-azeri eşit diyen(sırf benı tahrik etme amacı ile) su an hocalıyı ortaya atıyor.Siz bu hale mi geldiniz?

Guest-C8DDC600D

15.9.2013 00:42:02

+1
İnsanların görüşlerini okumak istedim. 8 sayfa yorum var. Bunlardan mantıklı ve fikir verici yorumları ayıklamaya kalksak 1 veya en fazla 2 sayfa yorum kalır. Geri kalanı sırf hakaret, aşşağılama, küfür. Bu nedir abi zor birşey mi herkes girsin görüşünü yazsın çıksın. Haber bir yayınlandı ilk gelen yorum Xbox One nickli fanboy nerde. Sanane abi yaz yorumunu okuyana birşey kazandır. O küfürcüler hakaretçilerde derhal banlanmalı !!!

Donatn

15.9.2013 00:31:54

-1
Yani yıllarca PC kullanıcılarının konsollar yüzünden özellikle multplatform oyunlarda acı çektiği gibi( Elde donanım ola ola kullanılamması) ps4 kullanıcılarıda xboxone yüzünden donanımları yettiği halde aynı acıyı çekecek.Eh ilahi adelet bu olsa gerek.. Umarım,bir oyun platformlar arasındaki en düşük donanıma göre değil her platformun kendi donanımana göre hazırlanıda..Yıllar sonrada olsa herkez verdiği paranın hakkını veren oyunlara kavuşur.

Hoid

14.9.2013 23:47:30

-10
XBOX ONE BEST CONSOLE EVER

dingo egret!

14.9.2013 23:42:54

0
quote:

Orijinalden alıntı: aykut291 Şikayet butonunu kullanıyomusun?
Hayır dostum genellikle BSC kanalıyla girdiğim için kullanmıyorum Ama kullanmakta fayda var sanki

2K

14.9.2013 23:41:17

0
Benim de şu an için ilk yeni nesil konsol tercihim PS4 gözüküyor ama konsollar çıkmadan oyun performansları elden denenmeden bu tarz haberlere pek önem vermiyorum bir de işin kötüsü eğer Xbox One dedikleri gibi güçsüzse oyun yapımcıları direk Xbox One'a göre oyun geliştirebilir yani PS4 daha güçlü olduğu halde multi-platform oyunlar PS4'de daha iyi gözükmesi için uğraşmaz çünkü ekstra maliyet demek bu nesilde olduğu gibi PS4 sırf ex oyunlarda gerçek gücünü gösterebilir.

BSC Misafiri

14.9.2013 23:36:31

0
Simdi dead rising gunumuz pc lerini zoluyormus falan yapmayin bu muhabbetleri oyunda ki görsellik zombiler cok iyi degil sonucta olmasi da gerekmiyor böyle bir oyun da kesip geciyorsun. iki konsol da hani cok inanilmaz sistemlere sahip degil bunu biliyoruz ama xbox one ps4'un bile gerisin de görunuyor makinalar ciktigin da insanlar sahsen eline alip sistemi incelediklerin de hersey gun yuzune cikacak ve gercekten böyle bir fark var ise vay xbox one'in haline diyorum. Guc önemli oyuncular guzel görselligi olan etkileyici oyunlar görmeyi seviyor ve evet e3'te ps4 donmasi falan dedikleri ise gercekten fuarda yer alan önceden cekilmis bir video göruntusudur yani konsol kaynakli bir sorun degildi bu durum.

KoRnTuNeS

14.9.2013 23:32:29

0
ama ama bizim de cloudumuz var, dünyanın en süperi, cloudla x1imiz ps4ten çok süper olcakmış, aslında ekran kartına ve cpuya bile gerek yok, cloud olunca ekran kartı ve cpu varmış gibi oluyo. hatta x1e bile gerek yok tvye cloud yükle sanki x1 varmış gibi oluyo. cloud olmasaydı ps4 geçerdi bizi ama cloud olunca ps4e %576 fark attık. en süper x1, en birinci cloudlu x1.

Nathan__Drake

14.9.2013 23:29:26

-5
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri xbox heryönden geride bir cihaz. Forza yapımcısı gece yapamıyor diğer xbox oyunlarında da yok komedi. Bunları yapmak isteyen yapımcı çözünürlükten kisacak 800-900p 20 fps olacak durum bundan ibaret
Hey Allah'ım Forza şu ana dek görülmüş en iyi grafiği veriyor sen gelmiş gece yapamıyor diyorsun.Sen kafanı bu işlere yorma bence.

aykut291

14.9.2013 23:26:06

0
Şikayet butonunu kullanıyomusun?

aykut291

14.9.2013 23:22:32

0
Daha boşuna tartışıyosunuz sonuç orta da Edge incelemesini yapmış daha neyi ispatlamaya çalışıyosunuz

dingo egret!

14.9.2013 23:10:03

+2
Sitede resmen adam kayırmaca var Ben sırf birisine hakaret boyutu olmayan "liseli" sözcüğünü gerçektende hak ettiği için kullandım diye 4 gün ban yedim Bakıyorum da bu başlık altında "lan ,ulan" gibi tacizkar sözcükler, haklı yada haksız fanboy arkadaşın çocukluk tramvalarını sorgulamalar... Soğuyorum resmen siteden

BSC Misafiri

14.9.2013 23:02:54

+4
xbox heryönden geride bir cihaz. Forza yapımcısı gece yapamıyor diğer xbox oyunlarında da yok komedi. Bunları yapmak isteyen yapımcı çözünürlükten kisacak 800-900p 20 fps olacak durum bundan ibaret

OKAMI

14.9.2013 22:58:33

0
quote:

Orijinalden alıntı: -CallOfDuty-
yani kabul ediyorsun PS4 oynandigini, haha Xbox oyunlarida Pc de oynandi bende senin dediklerine inanmamakla beraber pis pis gülüyorum..

speederly

14.9.2013 22:53:23

0
hem daha pahalı hem daha kötü korsan yuvası saçma sapan sadece para kazanılmak için yapılmış amerikan yapımı sony çakması konsol :S nasıl alıyorsunuz bu konsolu anlamıyorum ya bir kere kendini her alanda kanıtlamış bir firma var sony . aradaki fark %5 %10 değil ki bir yerinden tutasın %50 :S neyse siz 720p de oynarken biz 1080p 60 fps akıcaz yapcak birşey yok .

speederly

14.9.2013 22:49:57

0
ya anlamadığım yorum yapılıyor diyor ki oynadın mı gördün mü ? e sen yorum yapıyorsun da nerden biliyorsun xbox ın daha iyi olduğunu adamlar sen ben değil oyun geliştiricisi 1920x1080 30 fps nerde 1600x900 20 fps nerde he 2 side aynı çözünürlükte olsa 15 fps vercek makina gülünç durumlar . hiç bi zaman xbox almadım gene de almicam çok memnumum sony den .

Nathan__Drake

14.9.2013 22:43:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: -CallOfDuty-
alıntı:

Orijinalden alıntı: Nathan__Drake

alıntı:

Orijinalden alıntı: -CallOfDuty-

alıntı:

Orijinalden alıntı: Nathan__Drake

alıntı:

Orijinalden alıntı: -CallOfDuty-

alıntı:

Orijinalden alıntı: OKAMI

alıntı:

Orijinalden alıntı: Nathan__Drake

Xbox'da Ryse forza Dead Rising'i gördükten sonra bu açıklamalar manasız.Koskocaman Microsoft böyle bir hataya düşmez.Bu açıklamalar sadece kullanıcıları zora sokmak için yapılıyor.Hangi konsolu seçerseniz seçin çok iyi grafikler ile karşılaşacağız :)


Hepsi Pc den oynandi.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın

Ps4'de oynadılarda noldu gördük sonucu Ac4 nasıl donduda rezil oldular. Daha Ac4 çalıştıramayan konsolu burda savunuyorsunuz.


Cevap yazmaya bile değmezsin ama gene de yazıyorum.E3 Gamescom gibi büyük fuarlarda oyunlar genel de oynanmaz.İki üç adam çıkarıp oynuyormuş gibi gösterirler ama aslında video oynatılıyor.Bunun sebebi adam o sırada heyecandan oynayamaz falan diyedir.PS4 konferansında da olay budur.Video oynatılırken bazı sebeplerden video dondu siz üstün zekalılar da hemen bunu kullandınız.Gerçi ben bu kadar yazıyorum ama büyük ihtimal yaşın küçük anlayamazsın.

Sakin Ol Şampiyon,Nerden biliyorsun video oldugunu e3'de videoyu senmi oynatıyordun yoksa ? Kanıtın varmı kesin ? Eğer yoksa burda gelipde konuşma.


Git sor bakalım gerçekten de donmaya inanan insan var mı fanboy dışında.Bu arada yaşını belli eden cevaplar yazmaya devam ediyorsun.

Bak işte git sor insanlara diyorsun , Sony açıklama yaptımı videoydu ondan dondu diye ? Hayır yapmadı demekki video degildi. Ben milletin dediklerine bakmam senin gibi.
Sor dediğim insanlar oyun camiasında saygı gören ve bu gibi fuarlara çok giden insanlar yani editörler.O insanlar kaç kere bu fuarlara gidip böyle olaylarla karşılaştı kim bilir.Bu arada şu ana dek gösterilen tüm Assassin's Creed videoları PS4 üzerinden.

-Xbox-

14.9.2013 22:39:17

0
quote:

Orijinalden alıntı: Nathan__Drake
alıntı:

Orijinalden alıntı: -CallOfDuty-

alıntı:

Orijinalden alıntı: Nathan__Drake

alıntı:

Orijinalden alıntı: -CallOfDuty-

alıntı:

Orijinalden alıntı: OKAMI

alıntı:

Orijinalden alıntı: Nathan__Drake

Xbox'da Ryse forza Dead Rising'i gördükten sonra bu açıklamalar manasız.Koskocaman Microsoft böyle bir hataya düşmez.Bu açıklamalar sadece kullanıcıları zora sokmak için yapılıyor.Hangi konsolu seçerseniz seçin çok iyi grafikler ile karşılaşacağız :)


Hepsi Pc den oynandi.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın

Ps4'de oynadılarda noldu gördük sonucu Ac4 nasıl donduda rezil oldular. Daha Ac4 çalıştıramayan konsolu burda savunuyorsunuz.


Cevap yazmaya bile değmezsin ama gene de yazıyorum.E3 Gamescom gibi büyük fuarlarda oyunlar genel de oynanmaz.İki üç adam çıkarıp oynuyormuş gibi gösterirler ama aslında video oynatılıyor.Bunun sebebi adam o sırada heyecandan oynayamaz falan diyedir.PS4 konferansında da olay budur.Video oynatılırken bazı sebeplerden video dondu siz üstün zekalılar da hemen bunu kullandınız.Gerçi ben bu kadar yazıyorum ama büyük ihtimal yaşın küçük anlayamazsın.

Sakin Ol Şampiyon,Nerden biliyorsun video oldugunu e3'de videoyu senmi oynatıyordun yoksa ? Kanıtın varmı kesin ? Eğer yoksa burda gelipde konuşma.


Git sor bakalım gerçekten de donmaya inanan insan var mı fanboy dışında.Bu arada yaşını belli eden cevaplar yazmaya devam ediyorsun.
Bak işte git sor insanlara diyorsun , Sony açıklama yaptımı videoydu ondan dondu diye ? Hayır yapmadı demekki video degildi. Ben milletin dediklerine bakmam senin gibi.

Nathan__Drake

14.9.2013 22:34:20

0
quote:

Orijinalden alıntı: -CallOfDuty-
alıntı:

Orijinalden alıntı: Nathan__Drake

alıntı:

Orijinalden alıntı: -CallOfDuty-

alıntı:

Orijinalden alıntı: OKAMI

alıntı:

Orijinalden alıntı: Nathan__Drake

Xbox'da Ryse forza Dead Rising'i gördükten sonra bu açıklamalar manasız.Koskocaman Microsoft böyle bir hataya düşmez.Bu açıklamalar sadece kullanıcıları zora sokmak için yapılıyor.Hangi konsolu seçerseniz seçin çok iyi grafikler ile karşılaşacağız :)


Hepsi Pc den oynandi.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın

Ps4'de oynadılarda noldu gördük sonucu Ac4 nasıl donduda rezil oldular. Daha Ac4 çalıştıramayan konsolu burda savunuyorsunuz.


Cevap yazmaya bile değmezsin ama gene de yazıyorum.E3 Gamescom gibi büyük fuarlarda oyunlar genel de oynanmaz.İki üç adam çıkarıp oynuyormuş gibi gösterirler ama aslında video oynatılıyor.Bunun sebebi adam o sırada heyecandan oynayamaz falan diyedir.PS4 konferansında da olay budur.Video oynatılırken bazı sebeplerden video dondu siz üstün zekalılar da hemen bunu kullandınız.Gerçi ben bu kadar yazıyorum ama büyük ihtimal yaşın küçük anlayamazsın.

Sakin Ol Şampiyon,Nerden biliyorsun video oldugunu e3'de videoyu senmi oynatıyordun yoksa ? Kanıtın varmı kesin ? Eğer yoksa burda gelipde konuşma.
Git sor bakalım gerçekten de donmaya inanan insan var mı fanboy dışında.Bu arada yaşını belli eden cevaplar yazmaya devam ediyorsun.

ozizafer

14.9.2013 22:31:36

+1
Adamlar incelemişler ve gerçeği söylüyolar bunu inkar etmek zorunda değilsiniz ps4 daha güçlü olabilir bu hiç bir şeyi değiştirmiyecek.(hangi konsolun daha güçlü olduğu konusunda).

-Xbox-

14.9.2013 22:28:31

-3
quote:

Orijinalden alıntı: Nathan__Drake
alıntı:

Orijinalden alıntı: -CallOfDuty-

alıntı:

Orijinalden alıntı: OKAMI

alıntı:

Orijinalden alıntı: Nathan__Drake

Xbox'da Ryse forza Dead Rising'i gördükten sonra bu açıklamalar manasız.Koskocaman Microsoft böyle bir hataya düşmez.Bu açıklamalar sadece kullanıcıları zora sokmak için yapılıyor.Hangi konsolu seçerseniz seçin çok iyi grafikler ile karşılaşacağız :)


Hepsi Pc den oynandi.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın

Ps4'de oynadılarda noldu gördük sonucu Ac4 nasıl donduda rezil oldular. Daha Ac4 çalıştıramayan konsolu burda savunuyorsunuz.


Cevap yazmaya bile değmezsin ama gene de yazıyorum.E3 Gamescom gibi büyük fuarlarda oyunlar genel de oynanmaz.İki üç adam çıkarıp oynuyormuş gibi gösterirler ama aslında video oynatılıyor.Bunun sebebi adam o sırada heyecandan oynayamaz falan diyedir.PS4 konferansında da olay budur.Video oynatılırken bazı sebeplerden video dondu siz üstün zekalılar da hemen bunu kullandınız.Gerçi ben bu kadar yazıyorum ama büyük ihtimal yaşın küçük anlayamazsın.
Sakin Ol Şampiyon,Nerden biliyorsun video oldugunu e3'de videoyu senmi oynatıyordun yoksa ? Kanıtın varmı kesin ? Eğer yoksa burda gelipde konuşma.

Nathan__Drake

14.9.2013 22:23:24

+1
quote:

Orijinalden alıntı: -CallOfDuty-
alıntı:

Orijinalden alıntı: OKAMI

alıntı:

Orijinalden alıntı: Nathan__Drake

Xbox'da Ryse forza Dead Rising'i gördükten sonra bu açıklamalar manasız.Koskocaman Microsoft böyle bir hataya düşmez.Bu açıklamalar sadece kullanıcıları zora sokmak için yapılıyor.Hangi konsolu seçerseniz seçin çok iyi grafikler ile karşılaşacağız :)


Hepsi Pc den oynandi.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın

Ps4'de oynadılarda noldu gördük sonucu Ac4 nasıl donduda rezil oldular. Daha Ac4 çalıştıramayan konsolu burda savunuyorsunuz.
Cevap yazmaya bile değmezsin ama gene de yazıyorum.E3 Gamescom gibi büyük fuarlarda oyunlar genel de oynanmaz.İki üç adam çıkarıp oynuyormuş gibi gösterirler ama aslında video oynatılıyor.Bunun sebebi adam o sırada heyecandan oynayamaz falan diyedir.PS4 konferansında da olay budur.Video oynatılırken bazı sebeplerden video dondu siz üstün zekalılar da hemen bunu kullandınız.Gerçi ben bu kadar yazıyorum ama büyük ihtimal yaşın küçük anlayamazsın.

CyberDiamond

14.9.2013 22:21:01

+1
Arada microsoftun dediği gibi fark olmasa sürekli oynamazlar konsolla. Yok efendim xbox one gpu hızı arttırıldı yok cpu hızı arttırıldı çok gördük böyle haberler ile.

Nathan__Drake

14.9.2013 22:20:12

-4
quote:

Orijinalden alıntı: OKAMI
alıntı:

Orijinalden alıntı: Nathan__Drake

Xbox'da Ryse forza Dead Rising'i gördükten sonra bu açıklamalar manasız.Koskocaman Microsoft böyle bir hataya düşmez.Bu açıklamalar sadece kullanıcıları zora sokmak için yapılıyor.Hangi konsolu seçerseniz seçin çok iyi grafikler ile karşılaşacağız :)


Hepsi Pc den oynandi.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
He tamam hatta konsolun içi boşmuş.Azıcık mantıklı olun.Belki PC'den oynanmıştır ama oyunu yapmayacaklar mı Xbox'a?Dead Rising gibi günümüz PC'lerini bile zorlayan oyunu 30 FPS sabit yapacaklarını kendi ağızlarıyla söylediler.Sence bu makine kötü mü oluyor?Microsoft bu açıklamalar üzerine makinenin çok karmaşık olduğunu ve aşama aşama ilerliyeceklerini de söyledi.Ben eminim ki en az PS4 kadar güçlü bir makine var.

-Xbox-

14.9.2013 22:19:08

-13
quote:

Orijinalden alıntı: OKAMI
alıntı:

Orijinalden alıntı: Nathan__Drake

Xbox'da Ryse forza Dead Rising'i gördükten sonra bu açıklamalar manasız.Koskocaman Microsoft böyle bir hataya düşmez.Bu açıklamalar sadece kullanıcıları zora sokmak için yapılıyor.Hangi konsolu seçerseniz seçin çok iyi grafikler ile karşılaşacağız :)


Hepsi Pc den oynandi.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Ps4'de oynadılarda noldu gördük sonucu Ac4 nasıl donduda rezil oldular. Daha Ac4 çalıştıramayan konsolu burda savunuyorsunuz.

OKAMI

14.9.2013 22:12:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: Nathan__Drake Xbox'da Ryse forza Dead Rising'i gördükten sonra bu açıklamalar manasız.Koskocaman Microsoft böyle bir hataya düşmez.Bu açıklamalar sadece kullanıcıları zora sokmak için yapılıyor.Hangi konsolu seçerseniz seçin çok iyi grafikler ile karşılaşacağız :)
Hepsi Pc den oynandi.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

jemsbir

14.9.2013 22:09:19

0
Xbox kullanicisiydim fakat bu sene ps4 e gececez gibi gozukuyo ama xboxin bu sessizligi pek hayra almet degil her an bi bomba patlatabilir

Nathan__Drake

14.9.2013 22:05:51

-4
Xbox'da Ryse forza Dead Rising'i gördükten sonra bu açıklamalar manasız.Koskocaman Microsoft böyle bir hataya düşmez.Bu açıklamalar sadece kullanıcıları zora sokmak için yapılıyor.Hangi konsolu seçerseniz seçin çok iyi grafikler ile karşılaşacağız :)

SnavS

14.9.2013 22:04:37

+1
Ps4 Xbox Oneyi Bu nesilde tokatladı artık bunu kabullenin. Sony'nin exclusive oyunları Her zaman Xbox 360'ın exclusivelerini yolda bırakır. Sony'nin yaptığı Excler baş yapıttır. Xbox 360'ımda var ama açıpta oynamıyorum. Şu haberlerden sonra halen Xbox One daha iyi diyen adamın çok açık 'BEYNİ YOKTUR'.

Guest-8EF5824CF

14.9.2013 22:04:23

-1
Xbox'ın bu kadar aşırı geride kalmasına üzülmesi gerekenler varken sevinenler var . Kardeşim ps4 bugün bu kadar iyiyse rekabet de öne geçebilmek için bu kadar iyi . Önünde rakip olmazsa , tüm pazar ona kalırsa kendini geliştirmeye ihtiyaç duyar mı geliştiriciler ? Ben şahsen XBOX ONE'ın harika bir alet olmasını isterdim tıpkı ps4'ün olmasını istediğim gibi . Eğer bir insan bir konsolun tarafını tutuyorsa dünyadan haberi yoktur , başına gelecekleri bilmiyordur , aptaldır . Bu arada Pc grafiklerinin konsolların çok çok ötesinde olduğunu bilmekte canımı sıkıyor . Hele hele geliştirici firmaların her ikisinin de dünya devi olması ve bu devliği kullanarak pc gelişiminin önüne geçmeye çalıştığını ve bunu bir ölçüde başardığına dair haberler de çok can sıkıcı . Ama o kolun , o konsolun verdiği zevki asla bir pc veremiyor FPS oyunları harici . Konsol gerçekten pc'den daha kötü bir cihaz ama bir o kadar da zevkli bir cihaz . Şu FPS oyun sorunları da bir şekilde aşılsa çok güzel olurdu . Şahsen Sony veya Microsoft'tan '' daha iyi FPS oyunu deneyimi'' gibi haberler duymak beni çok mutlu ederdi .

ozqur333

14.9.2013 21:51:03

0
quote:

Orijinalden alıntı: MALTHAEL

Exc oyunlar harici çıkmaz her konsolun kendisine has oyunları var onlar o platformda kalır . Multiplatform oyunlarda ise sınır yok
yani tabikide gt,god of war onlar hep ex oyunlar ama onların dışında fark olmayacak ki böyle bir şeye hiçbir firma göz yummaz aynı oyunları eş değer sayılabilecek grafiklerde oynayabileceğiz burda sadece konsolun diğer özellikleri önemli gamepad,online işlevi,arayüz yoksa oyun hepsinde çalışıyor

Riwalp

14.9.2013 21:44:26

-1
Ben ps3 de oynuyorum ve dediklerin olursa iyi ama olmayacak gibi sonuçta oyun yapımcıları geçen nesil xbox kullandi çünkü oyun pazarı amerika da onlar ne kullanırsa o diyorlar yine xbox one amerika da ve avrupa da çok satılıyor fanboy değilim ama ekonomi bu şekilde işliyor arz talep gibi

CodeMachine

14.9.2013 21:42:52

0
xbox yüzünden oyunlar diğer platformlara da düşük kalitede (düşük kaplama vs ) çıkmasın yeter. gider ps 4 yada pc ile oynarız.

alito

14.9.2013 21:36:54

0
Microsoft: Geeel!! Batan geminin malları bunlaar geeeel!!

die.Rache

14.9.2013 21:35:17

+1
Microsoft tarafindan bir aciklama geldi yanliz bu konu ile ilgili, http://coinpixels.com/news/microsoft-responded-report-ps4-50-faster-xbox/ Bu veriler su an icin sadece kagit üstündeki verilermis,optimize edildikten sonra arada hicbir fark olmayacakmis..En iyisi cikisinda ayni oyunu her iki konsolda da test etmek,gereksiz yere üyeler birbiriyle tartisiyor..

Antikaruh

14.9.2013 21:34:31

+10
İlk günden beri belli olan bir farkı yeni bir alâmetmiş gibi tartışmanın bir manası yok ki. En başından beri %17-%33-%40 (şimdi %50'leri de gördük) gibi rakamsal ve pratiksel boyutta değişen farkları işittik. Şu kesin ki Xbox One'dan o veya bu şekilde daha güçlü bir konsol var. Exc. oyun kategorisinde , ülkeye ve dile verdiği desteğin vermiş olduğu güven ve artı puan ile, eğer olmasaydı oyuncuları büyük bir boyundurluk altına sokacak olan Xbox One'ın 180 derecelik geri dönüş yapmasını sağlaması ile Ps 4 şu an ki tablonun açık ara galibi. Ön siparişler, ön-incelemeler, eleştiriler, firma politikaları, ve yapımcı kesimin deneyimleri bunu kanıtlamış ve pekiştirmiş oldu. Şahsım adına üzücü bir durum. Platformun zayıflığının sadece o platforma değil o platforma ait bazı nadide değerlere de zarar verdiği bir gerçek (Wii U) . Xbox One'ın bu yolda ilerlemesi ileride Halo, Gears of War, Fable, Forza, Crackdown, Banjo-Kazooie, Dead Rising, PGR gibi en azından adını duyurabilmiş belli bir kesime hitap etmeyi başarmış yapımlara da zarar verecektir. Ne diyelim hayırlısı... Her ne olursa olsun her yeni nesilde platformların tümüne sahip olmak istesem de bu nesil de Xbox One'ı es geçeceğim gibi görünüyor. Ps 4'ü ise çıktığı ilk salise içinde edinmek istiyorum :) ...

Metal-Gear

14.9.2013 21:28:07

+6
quote:

Orijinalden alıntı: onurts Adamlar xbox one a optimize verip ps4 e port oyun çıkarırsa görürüm sizi . Ps3 de her multiplayer oyun last of us gibi değildi hatırlayın gta 4 . Rdr . Bu nesilde böyle olabilir . Optimize ve port oyun söyler her şeyi
Farkında mısın bilmiyorum ama, optimizeyi yapacak olanda, portu yapacak olanda YAPIMCI FİRMADIR. Peki tüm haberlerde, tüm yapımcı firmalardan ne duyuyoruz? PS4'e oyun geliştirmek çok rahat, ps4 donanımı şöyle iyi böyle iyi vs. Demek ki neymiş? Yapımcı zaten PS4 üzerinde çalışıyor olduğunu söylemiş çoktan :) Daha ne portundan bahsediyorsunuz, adamlar tercihini şimdiden yapmış. Zaten piyasanın tüm önder yapmıcı şirketlerinden PS4'e övgüler duyduk. Nedense Microsoft'un kendisi haricinde hiç kimse Xbox'a PS4'ten daha iyi demedi....... :) Üstelik daha iyi olduğunu iddia eden Microsoft, alttan alttan gıdım gıdım donanım yükseltme çabalarına girdi konsolun çıkmasına bir kaç ay kala hemde. Bunlar acaba hep xbox'ın ikinci plana atılacağı korkusundan olabilir mi? :) Son sözü yapımcılar zaten söylemiş durumda, sizde konsol tercihinizi ona göre yapın derim. Sonuçta ne SONY bizim babamızın oğlu ne de MİCROSOFT. Hangisi daha iyiyse biz müşteri olarak ona yöneliriz. Microsoft boş kutu bile çıkarsa gider alırım demenin bir mantığı yok, bu kadarı da resmen enayilik.

GorkemM1903

14.9.2013 21:24:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: C28_ abi arada büyük fark olmayacaksa o zaman SONY burda hatalı bir üretim yapmış adamlar daha az maliyet ve daha fazla kar yapmayı bilmiyorlarmı ?
Doğru ise o zaman şu soru aklıma geliyor fazla donanım neye yarayacak, PS3 de korsan koruması için kullanılan argoritma ve işlenmesi cihazın %30 işlem gücünü kısıtlıyordu diye bir mevzu vardı adamlar bunun daha iyi bir versiyonu kullanabilmek için donanımı daha yüksek tuttular ama daha iyi cihaz var diyede pazarlıyorlar
Büyük fark olmayacak mı? Adam tepki çekmemek için öyle demiş. Bi 5 sene sonra görür herkes farkı

rambocuk

14.9.2013 21:23:55

0
Aga sabah programı izlicez xboxda ne işimiz var sistemle felan alla alla

omris2013

14.9.2013 21:13:58

0
biliyordum zaten ama bu kanıtladı hadi xbox one fancıları konuşun ama bana bunlar önemli değil ex önemli demeyin ondada ps4 önde:D bu iyi oldu artık kesin allahın izniyle ps4 alcam

xxbymanxx

14.9.2013 21:09:56

+1
Kim ne derse desin xbos4

C28_

14.9.2013 21:08:57

-5
abi arada büyük fark olmayacaksa o zaman SONY burda hatalı bir üretim yapmış adamlar daha az maliyet ve daha fazla kar yapmayı bilmiyorlarmı ? Doğru ise o zaman şu soru aklıma geliyor fazla donanım neye yarayacak, PS3 de korsan koruması için kullanılan argoritma ve işlenmesi cihazın %30 işlem gücünü kısıtlıyordu diye bir mevzu vardı adamlar bunun daha iyi bir versiyonu kullanabilmek için donanımı daha yüksek tuttular ama daha iyi cihaz var diyede pazarlıyorlar

Hoid

14.9.2013 21:08:16

0
quote:

Orijinalden alıntı: ozqur333 ps4'e çıkan oyun xbox'a çıkmayacak mı her ikisinede çıkacak NOT:konsol fanı değilim pc fanıyım
Exc oyunlar harici çıkmaz her konsolun kendisine has oyunları var onlar o platformda kalır . Multiplatform oyunlarda ise sınır yok

Riwalp

14.9.2013 21:06:47

-1
Adamlar xbox one a optimize verip ps4 e port oyun çıkarırsa görürüm sizi . Ps3 de her multiplayer oyun last of us gibi değildi hatırlayın gta 4 . Rdr . Bu nesilde böyle olabilir . Optimize ve port oyun söyler her şeyi

ozqur333

14.9.2013 21:02:39

-6
ps4'e çıkan oyun xbox'a çıkmayacak mı her ikisinede çıkacak NOT:konsol fanı değilim pc fanıyım

qqqqrpppp

14.9.2013 21:01:20

0
yorumsuz... XBOX ONE nickli arkadaş nerdesin?yorumunu merakla bekliyoruz.

DeepDarkSleep

14.9.2013 20:51:01

0
Bu kadar herkes aynı fikirde olduğuna göre bir bildikleri vardır elbet.

GoldPunch

14.9.2013 20:50:42

-6
quote:

Orijinalden alıntı: bykrm Hem yarıya yarıya daha düşük donanım hem de 100$ daha pahalı, bu kadarda yüzsüzlük olmazki.
İçinde Kinect olduğu için fiyatı daha yüksek seviyede.

Metal-Gear

14.9.2013 20:50:39

+13
Xbox One nickli üye konuya bekleniyor :D Gerçi diğer fanlarda gelmiş hala inkar ediyorlar, biriside gelmiş demiş ki oyun yapımcısı olmuş ama hala konsolu anlayamamış :D:D:D::D Adam oyun yapımcısı, konsolun geliştirici kitiyle bizzat çalışıyor herif, daha neyini anlayamasın. Sen daha Xbox'ın kendini bile görmeden nasıl yapımcıdan daha iyi anladıysan konsolu. :D Devrim dediğiniz şey kinect ise, ya da televizyon vs. özellikleriyse, benzer yan özellikler zaten PS4'te de var ama önemli olan nokta bu değil. Ben konsolu aldığım zaman fitness yapar gibi sabah akşam kinect kullanmicam, ya da oturup televizyon seyretmicem. Açıp oyun oynicam, e oyun adına hangi donanım daha güçlü ve yapımcılar tarafından hangisi daha çok tercih ediliyor belli daha şimdiden. Daha ne geleceğinden bahsediyorsunuz.

bykrm

14.9.2013 20:49:16

+3
Hem yarıya yarıya daha düşük donanım hem de 100$ daha pahalı, bu kadarda yüzsüzlük olmazki.

BSC Misafiri

14.9.2013 20:44:34

+1
Bu nesildeki fark büyüktür. Microsoft Kinect yüzünden donanımı kıstı. Eninde sonunda bazı yapımcılar fark yaratır, şimdiden PS4 övmeye başladılar. Hele xbox satışları düşük olmaya devam ederse hiçbirşey kurtaramaz. Firmalar PS4 e geçer

sangokudbgt

14.9.2013 20:40:13

-23
Oyun yapımcısı olmuşlar ama hala daha xbox one'ın geleceğin konsolu olduğunu anlayamamışlar. Bu alet tam bir DEVRİM'dir arkadaşlar. Fanboyların ne dediğine hiç mi hiç takmayınız. Oyun geliştiricisi fanboyuda ilk defa gördüm zaten.

CoreGame

14.9.2013 20:34:51

+7
Bu nesil xbox aldım ama cok pişmanım gerçekten adam akıllı exc oyunu yok yeni nesil kesinlikle ps4

Hoid

14.9.2013 20:32:36

-26
Microsoft boş kutu çıkartsın yine gider alırım , yeter ki TR de resmen çıkışını yapsın . Yok gelmezse spottan alacağız kaçarı yok.

Ahayri

14.9.2013 20:28:32

-1
Açık ara PS4 önde gözüküyor herşeyde. (Bu nesilde her iki konsoluda uzun zaman kullandım ve Xbox 360 'ı tercih eden birisiyim).

hamitkursun

14.9.2013 20:21:39

0
Dünün haberi yeni çevrilmiş..

tzlc76

14.9.2013 20:14:22

+14
Bu nesilde xbox kullancisiyim ama gelecek nesil kesinlikle ps4 kullanıcısı olacağım . Türkiye de kinecti ilk getiren bendim o kadar heyecanliydim ama elim3 geçen tek şey elimde patlayan 300 dolara oldu Microsoft a güvenmek çok zor artık xbox one bu nesilde elde patlayan bur cihazdan fazla birşey olmaz. Ateş olmayan yerden duman cikmazmis xbox one nın fos olacağı şimdiden belli

Reul

14.9.2013 20:10:35

0
konsollar güçlerini excleri ile göstericek zaten

shalashaska

14.9.2013 20:09:51

+1
Burasi yikilir.

aykut291

14.9.2013 20:09:50

+7
Merak etmesinler xbox one süper bulut teknolojisi var o bütün açığı kapatır öyle değilmi

dingo egret!

14.9.2013 20:08:29

+23
Fanboy nerde ilk yorumu kimselere bırakmazdı o xbox nickli fanboy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
PlayStation 4
+ TAKİBE
AL
143 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız