Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Dünden Bugüne Counter-Strike Serisi

Global Offensive da önceki oyunların yaptığı etkiyi yapacak gibi gözüküyor.

     İlk çıkan sürümü bile 2012'de binlerce kişi tarafından oynanan, FPS dünyasına damgasını vurmuş serilerden Counter-Strike'ın oyunları adına bir karşılaştırma videosu yayınlandı.
 
      Dünyaca ünlü PC Gamer tarafından yayınlanan karşılaştırma videosunda, Counter-Strike: 1.6, Counter-Strike: Source ve son oyun Counter-Strike: Global Offensive yer alıyor. Videoda oyunlar arasındaki grafiksel farklılığın yanı sıra oyun içi bomba kurma, çözme süresi, silahların animasyonları ve çıkardıkları sesler gibi öğeler ele alınıyor.
 
     Yayınlanan karşılaştırma videosuna baktığımızda serinin eski oyunlarını yâd ederken, yapım aşamasında fazla göz önüne çıkamamış Counter-Strike: Global Offensive'ın gerçekten de iyi durduğu anlaşılıyor. İşte video;
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Counter Strike: Global Offensive counter-strike valve psn xbox live arcade ps3 xbox 360 pc mac steam fps multiplayer
Yaratıcı Oyuncunun Hâli Bir Başka Oluyor Playstation Vita için Yakuza Oyunu mu Geliyor?
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Ouroboros_Tasarım

26.1.2012 23:34:52

0
yha bisi dicem tamamda cami yıkılmıyorkı o bomba patladığında kutular parçalanıyor oda 1.6 da =D

Footpad

9.1.2012 22:43:38

0
İstedikleri kadar yeni oyun yapsınlar 1.6 tek geçer...

Ghost_player

9.1.2012 14:38:24

0
islam'ın terörist duruşu artık büyük bir şekilde çürüdü.teröristliğin kişisesl bir durum olduğunu herkez anladı.Dünyada canınızı sıkacak çok şey var.Bunlara kafanızı takmamaya çalışın.Bu şekilde çok daha iyi olacak

CodeBreaker2

9.1.2012 10:50:09

+1
Aynı CoD gibi! Eski ama modası geçmiyor! :)

artenis

9.1.2012 09:54:13

-1
quote:

Orijinalden alıntı: ebedidevlet

İslam ve terörü sürekli yan yana göstererek bilinç altına İslam'ın terör dini olduğu mesajı yüklenmeye çalışılıyor. Bilinçli olanlar bu olaydan etkilenmez ancak görüldüğü üzere Amerika ve Avrupa'daki bilinçsiz toplum ve ülkemizdeki bilinçsiz halk bu bilinç altı mesajın etkisi altında.
Dİğer tartışmalı yorumlara bakmadan yukaridaki iki yorum son derece mantıklıdır, bunu bilimsel otoritelerden de öğrenebilirsiniz(üniversite, bilimsel yayın vs) ama en kolay yolu sosyal sitelere bir bakıverin en basiti youtube, , +1

big daddy kunteper

9.1.2012 03:37:40

0
bunlar hep İsrail ve Masonların işi. Mümin kardeşlerimiz bu tuzaklara düşmemeli, oturup adam gibi MW3'ünü oynamalıdır.

F0URF0URTW0

9.1.2012 02:32:50

0
ebedidevlet yıllardır oynadıgımız counter dan bunu çıkardın neyın kafasındasın anlamıs degılım.1.adam olduruyoruz oyunlarda bınlerce hepımız serı katılmıyız bılınc altında2.yıllardır oyunlarda arabalarla carpıyoruz oraya buraya hepımız bılınc altında trafık canavarımıyız3.supermen gorunce camdan ucmayamı calısıyoruz 4.bı sembol gorunce dınmı degıstırıyoruz yada etkılenıyomuyuz(daha bunu o kadar cogaltabılırızkı mılyarlarca sey var oyunlarda) yıllardır counter oynarım ılk defa senden duydum bunu ınsanların bılınc altlarını boyle seylere acan sadece senın gıbılerdır.kımsenın oyunlardakı sembollerden kandan katlıyamdan etkılendıgı falan yoktur oynamaması gereken kucukler harıc.buna dını alet etmek dıne yormak kadarda sacma bısey yoktur.Bılınc altı semboller ve dınımızı boyle seylere alet eden senın gıbılerden daha cok korkmamız gerekiyo.İnsanları olmayan seylere karsı doldurmak olmayan seylere karsı dusman kesmek ozellıklede dını alet ederek kara cahıllık ve gunahtan baska bısey degıldır.burası oyun sıtesıdır ve cocuklarda gırmektedır su yorumların herkezı etkılemektedır.Şunuda belırtıyım ınsanlar valveye counter a hayran olabılırler kımsenın taptıgı falanda yok olayları abartıp abartıp dınle valveyı counterı yapımcıları pop ve rock yıldızlarını karsılastırma kımsede oyle bı durum yoktur zaten hayranlık ayrıdır tapmak ayrıdır satır satır yazdıgın hersey doldurulmus sacmalıktır hepımız muslumanız emın ol dınımızı yasamayıda bılırız gereklerınıde bılırız.böyle seylerle yorumlayarak kullanarak gunahada gırmeyız.

FerreT

8.1.2012 23:05:47

0
Arkadaşlar bu konuşmalar,tartışmalar uzayıp gider..ki sanıyorum bu gereksiz yorumlarda silinecektir fakat burada altını çizmek istedigim birisi var buda @ebedidevlet.. Olayı gerçekten açık ve net bir şekilde açıklamış.Gün gelecek tarih kitaplarında 2000 yıllar yer edinirken o yılları yaşamış insanlar gerçekten bizim devrimizde bunlar mı oldu diyecek..En büyük düşmanımız Yazılı ve görsel medya.Yaşam tarzımıza dikkat edelim

F355 Challenge

8.1.2012 22:55:45

0
Hayatım bir film şeridi gibi geçti gözlerimin önünden, ne oynardık be!

bloodTime

8.1.2012 22:51:51

0
öyle tabi...

M3rett0

8.1.2012 22:44:19

0
Dış güçlerin büyük etkisi var zaten onu inkar eden yok ama faturayı da biraz kendimize kesmemiz lazım.Sen kapını açık bırakırsan hırsız girer...

bloodTime

8.1.2012 22:28:33

0
M3rett0 dostum onlar müslüman değil...ben müslümanım diyen herkez müslüman değildir...müslüman islamiyet'e uygun yaşayandır ve islamiyette kesinlikle ırak suriye örneğine yer yoktur... sana haksızsın diyemem gördüğünü söyluyosun...ve o arap ülkeleri gerçekten acınacak durumda... şu suriye ve ırak meselesi cok derin...tamamen dış güçlerin ülke içinde çıkarttıgı karmaşadır...bizde de yahudi ve ermeni odaklı PKK terör örgütü var en basit örneği... zamanında da asala terör örgütü vardı o da ermeni odaklıdır... yıllardır kürtlere özgürlük adı altında Türkiye'yi bölmeye çalışmışlardır...gerek deliller gerekse yakalanan teröristlerin konuşmalarında hep israil ve ermenistan yandaşlıgından bahsedilir bu arrtık çok bilindir bi durum...Bundan rant sağlayanlarda belli zaten KCK, DTK, BDP...Ermeni soykırımına karşı cıkarak bir kez daha kendilerini göstermişlerdir.. sonuc olarak 30 senedir yaptıkları tek şey Kürtlerin ismini lekelemektir... islam ülkeleri çok pasif ,kesinlikle peygamberimizin yolunda ilerleyemiyorlar...sadece ahiret değil dünya ilimlerine de son derece önem vermek lazım...osmanlı en güzel örneği... bakıyosunuz avrupa ve amerikaya şahane ,islam ülkeleri ise geriden geliyor ...insanlar buna bakarak islamiyet gericiliktir diyor...bu durum karşısında bi müslüman olarak kendimi savunurken zorlanıyorum... ama şu da var avrupa ve amerika kendini geliştirirken hep yagmalamıştır ...savaş açtıgı zayıf ülkelerle veya sömürge devletlerle zenginliğine zenginlik katmıştır... Türkiye umarım hepimiz için bi umut olur...

M3rett0

8.1.2012 22:17:44

0
İç savaş çıktığında birbirlerine RPG atıyorlardı.Arap halkının hepsi siyonist sanırsam :)

ebedidevlet

8.1.2012 21:59:29

-1
quote:

Orijinalden alıntı: M3rett0 @edebidevlet Öyle bir şey yapmalarına gerek yok zaten.neredeyse her ay mezhep çatışması yüzünden Irak'ta ya cami önünde ya sokak ortasında bir bomba patlıyor.Adam cuma namazı sonrası üzerindeki bombayı patlatıyor bunu yapan da müslüman zaten.Yani müslümanlar islama yeterince zarar veriyor Hristiyanlar bir şey yapmasa da olur.
Bunu yapan Müslümanlar mı yoksa Müslüman görünümlü siyonist köpekleri mi? Bakıyorsun ama göremiyorsun.

M3rett0

8.1.2012 21:57:29

0
@edebidevlet Öyle bir şey yapmalarına gerek yok zaten.neredeyse her ay mezhep çatışması yüzünden Irak'ta ya cami önünde ya sokak ortasında bir bomba patlıyor.Adam cuma namazı sonrası üzerindeki bombayı patlatıyor bunu yapan da müslüman zaten.Yani müslümanlar islama yeterince zarar veriyor Hristiyanlar bir şey yapmasa da olur.

bloodTime

8.1.2012 21:50:39

+1
norbulus kimse hiçbirşeye tapmıyor müslümanlıkta böyle bi şey olamaz zaten...kendinize göre yorumlar yapıyosunuz ...bakıyorum da dini yaşamamış insanlar bunu binbir türlü kılıfa sokuyor...peygamberimize saygı ırkçılık değildir...onun sakalına hürmet maddecilik değildir...bunda anormal bi şey yok ...2 milyar insanı temsil eden dini bir lider var ve insanlar onun eşyalarına saygı duyuyor... 1500 senedir süre gelen ve binlerce kesin hüküme dayanan hatta her hükmün günümüz bilimlerinde de yer aldığı islam dinini insanlar çok basite indiriyor .. amerika ve avrupada son yıllarda çoğalan islamofobi görüşü müslümanları her daim şüphelendiriyor...burda kükremek yerine insanların eleştirisine az da olsa saygı gösterin...

norbulus

8.1.2012 21:39:49

-1
ebedidevlet 08.01.2012 21:33:24 Benim bahsettiğim şey ülke çapında bir şey değil .Din bütün dünyada kişisel olması gereken kavram fakat bu dediğim şu an dediğim kalıp düşünceler yüzünden olamayacak bir şey. Sence kendini tapılmaması için resmini çizdirmeyen bir kişi sakalını tapılması için verir mi? Türkiye'de din tamamıyla yanlış anlanan bir kavramdır. Allaha şükür desen dindar diye etiketlenirsin . Ben de karalanmamasını isterim fakat bunun için insanların ölmesini istemem.

ebedidevlet

8.1.2012 21:37:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: M3rett0 Ben mesajı atarken valve diye düşünmemiştim her türlü konuda hemen, ''bize bir şey diyorlar müslümanlara bilmem ne diyor, bize hakaret ediyorlar'' felan filan.Manyak her yerde manyaktır Norveç'te de manyağın biri çıktı onlarca kişiyi öldürdü.O da terörist Irak'ta her Cuma günü cami önünde üstündeki bombayı patlatanlarda terörist. Bomba koyduğumuz yerin yakınında cami var diye Valve'yi direk ''islamı terörle özleştiren firma'' ilan ettiniz.Üstelik bombayı koyanlar müslüman değil.Hadi camiyi bombalıyorlar deseniz anlarım da...Aslında bu sizin paranoyaklığınızı gösterir benim valve fanatikliğimi değil, ki söz konusu herhangi bir firmanın oyunu da olsa aynı şeyi söylerdim.
Evet bomba camiyi patlatmak amaçlı koyulmuyor oyunda. Müslüman'ın ibadethanesi camidir. Eğer sen her oyun ve filmde bir caminin yakınında bomba patlatırsan bu oyunları oynayan ve filmleri izleyen kişinin bilinç altında cami ve cami yakınında bulunan herhangi bir yer güvenli değil fikri oluşur. Bu fikir zamanla otomatik olarak İslam = Terör, Terör = İslam fikrini ortaya çıkartır. Olayın özü ve siyonistin kirli planı işte budur.

.Hawx

8.1.2012 21:36:48

0
@Ebedidevlet He Valve'ın başka işi yok zaten.Counter-Strike'ta 23895712938 tane harita var sen gidip oradaki camiyi görüyorsun,bravo.

ebedidevlet

8.1.2012 21:33:24

-1
quote:

Orijinalden alıntı: norbulus ebedidevlet 08.01.2012 20:42:12 Dini ,maddeciliği ve manacılığı yanlış yorumladığını düşünüyorum .Ve profilinden anladığım kadarıyla dindar olarak nitelendirilebilecek bir kişisin . Bir maddeyi sevmek veya ona saymak fanatikliktir ve bir zararı yoktur fakat maddecilik bir maddeyi ilah gibi görmektir.Türkiye'de peygamberin sakalına tapmak maddeciliktir mesela. Şunu açıklığa kavuşturalım . Din toplumsal olmaması gereken bir kavramdır ,kişisel olmalıdır ve haçlı seferleri vesaire savaşlar dinin toplumsal olduğundan olmuştur. Kim ne derse desin herkes kendi dinin çoğunluk olmasını istediğinden oldu bunlar. Terörizm oralarda daha yoğun olduğundan orayı harita yapmışlar .Teröristlerin görünüşünde de müslüman tarzı bir görüntü yok.
Avrupa ve Amerika'da din toplumsal bir kavram. Filmlerinin %90'ında haç görebilirsiniz. Şarkılarında yine dinleriyle ilgili sözler veya haç, kilise tarzı birşey görmek mümkün. Hatta Avrupa Birliği adı altında Hristiyan Birliği bile var buna Hristiyan askeri gücü de diyebilirsiniz. Dini bir liderleri var, Papa. Yani sizin modern olarak gördüğünüz toplumun her alanında din var. Din sadece Türkiye'de kişisel bir kavram olarak algılanıyor. Ayrıca sakala tapılmaz. Bahsi geçen sakal mukaddes emanetlerden biridir. Yüzyıllardır özenle korunmuştur ve çok büyük manevi değeri vardır. Gösterilen yüksek derecedeki manevi değer sizde tapıyorlarmış gibi bir hava oluşturuyor ve bu durumu garipsiyorsanız sizin maneviyata olan uzaklığınızı gösterir. Son olarak biz İslam dinini elbette çoğunluk olarak görmek isteriz ama şuanki mesela İslam'ı çoğunluk yapmaya çalışmamız değil. Mevcut mesele basın, yayın, eğitim, sosyal yaşam ve askeri yollarla yapılan İslam'ı karalama kampanyaları konusunda halkı bilinçlendirmektir.

norbulus

8.1.2012 21:28:04

0
quote:

Orijinalden alıntı: Tancredi Yeni oyunun grafiklerine bakacak olursak bariz önde,ancak insanların grafiklerine bakarak oynayacaklarını sanmıyorum,oynanabilirlik açısından yeni şeyler katmayı başardılar ise oynanabilir.
Molotof kokteyli ile silah sesleri çıkaran stratejik bir şey gelmiş . Zeus stun gun diye bir şey var diyorlar da , betada yok .Belki oyun çıktığında olabilir .

Tancredi

8.1.2012 21:25:28

0
Yeni oyunun grafiklerine bakacak olursak bariz önde,ancak insanların grafiklerine bakarak oynayacaklarını sanmıyorum,oynanabilirlik açısından yeni şeyler katmayı başardılar ise oynanabilir.

Crynet

8.1.2012 21:25:18

-1
Counter Strike Bir Efsane Oyun Her PC rahatlıkla kaldırabileceği Zevkli Free Online !

ygs-psn

8.1.2012 21:17:57

-1
bu oyunu ps3 de görmekte sabırsızlanıyorum düşünsenize arkadaşlar cauntter için internet kafelere gderdik konsollar sayesinde ayağımıza geldi bi killzone 3 gibi bunun onlineni tutar

Wayward Son

8.1.2012 21:16:21

+1
Aztec haritasında da bomba kuruyoruz o zaman İnka'lar terörist mi ? :)

norbulus

8.1.2012 21:14:48

+1
ebedidevlet 08.01.2012 20:42:12 Dini ,maddeciliği ve manacılığı yanlış yorumladığını düşünüyorum .Ve profilinden anladığım kadarıyla dindar olarak nitelendirilebilecek bir kişisin . Bir maddeyi sevmek veya ona saymak fanatikliktir ve bir zararı yoktur fakat maddecilik bir maddeyi ilah gibi görmektir.Türkiye'de peygamberin sakalına tapmak maddeciliktir mesela. Şunu açıklığa kavuşturalım . Din toplumsal olmaması gereken bir kavramdır ,kişisel olmalıdır ve haçlı seferleri vesaire savaşlar dinin toplumsal olduğundan olmuştur. Kim ne derse desin herkes kendi dinin çoğunluk olmasını istediğinden oldu bunlar. Terörizm oralarda daha yoğun olduğundan orayı harita yapmışlar .Teröristlerin görünüşünde de müslüman tarzı bir görüntü yok.

BSC Misafiri

8.1.2012 21:13:51

0
Sanki sadece Cs de Goruyoruz Bu islamfobisini? Cod , mohda da goruyorz.

BSC Misafiri

8.1.2012 21:13:32

0
Bu yiyismelri birakin da bana su yariyil tatilinde zaman gecirecek oyun tavsiye edecek varmi? Finaller yuzunden Kafamz bulandi zaten.

sinemanyak

8.1.2012 21:00:52

0
Ben sadece kavrama yorum yaptım bu tartışmada beni bi tarafa koymayın bu arada

M3rett0

8.1.2012 20:54:28

0
Şu videodan da siyaset konusu çıkardık ciddi ciddi tartışıyoruz ya helal olsun xD

M3rett0

8.1.2012 20:53:04

0
Ben mesajı atarken valve diye düşünmemiştim her türlü konuda hemen, ''bize bir şey diyorlar müslümanlara bilmem ne diyor, bize hakaret ediyorlar'' felan filan.Manyak her yerde manyaktır Norveç'te de manyağın biri çıktı onlarca kişiyi öldürdü.O da terörist Irak'ta her Cuma günü cami önünde üstündeki bombayı patlatanlarda terörist. Bomba koyduğumuz yerin yakınında cami var diye Valve'yi direk ''islamı terörle özleştiren firma'' ilan ettiniz.Üstelik bombayı koyanlar müslüman değil.Hadi camiyi bombalıyorlar deseniz anlarım da...Aslında bu sizin paranoyaklığınızı gösterir benim valve fanatikliğimi değil, ki söz konusu herhangi bir firmanın oyunu da olsa aynı şeyi söylerdim.

BSC Misafiri

8.1.2012 20:47:10

0
quote:

Global Offensive' de silahları tutuş şekli gerçekten çok güzel. eski versiyonlarda fazla yan tutuyordu silahı. böyle daha karizma duruyo silahlar ekranda. bencede :D

BSC Misafiri

8.1.2012 20:46:59

+2
quote:

İslam ve terörü sürekli yan yana göstererek bilinç altına İslam'ın terör dini olduğu mesajı yüklenmeye çalışılıyor. Bilinçli olanlar bu olaydan etkilenmez ancak görüldüğü üzere Amerika ve Avrupa'daki bilinçsiz toplum ve ülkemizdeki bilinçsiz halk bu bilinç altı mesajın etkisi altında.
1)Bombayı kuranlar teröristler, çözenler anti-teröristler. Niye islam militanı camiyi bombalasın? 2)İslam dini altında da Hıristiyan dini altında da yüzlerce toplu öldürme ver terör eylemleri yapıldı. Siz ve sizin gibi düşünen müslümanlar mezhep savaşları, maddiyat mı maneviyat mı, şeriat mı demokrasi mi tartışmaları yaparken batı'lılar bu şekildeki savaşı tercih etti. Ne diyeyim, bu zihniyet "Avrupa'yı niye örnek alıyoruz biz islam lideri olalım" zihniyetiyle aynı. Sana ve manacılığına islam terörü klişeleriyle dolu oyun dünyasında başarılar diliyorum, islam'ın bir yapılanma değil de din olduğunu anladığın anda eminim ki bakış açın da değişir.

ebedidevlet

8.1.2012 20:42:12

-1
quote:

Orijinalden alıntı: norbulus ebedidevlet 08.01.2012 20:18:13 Yukarıdaki arkadaş maddeciliği savunmadı , senin manacılığı abartığını söyledi. Ve ona katılıyorum . Şu anki seviyen manacılıktan çok ırkçılığa yakın.
Eğer o yorumdan bu sonucu çıkarttıysan söylenecek başka birşey yok.

norbulus

8.1.2012 20:30:26

0
ebedidevlet 08.01.2012 20:18:13 Yukarıdaki arkadaş maddeciliği savunmadı , senin manacılığı abartığını söyledi. Ve ona katılıyorum . Şu anki seviyen manacılıktan çok ırkçılığa yakın.

ebedidevlet

8.1.2012 20:18:13

+4
quote:

Orijinalden alıntı: sinemanyak Ebedi Devlet Bir kere İslamın terörist gösterildiğine ben de katılıyorum, bu Amerikanların yegane bakış açısı. Ama lütfen yazdığın salak saçma "değerlerimiz, dinimiz" yorumlarına karşı çıkan her yoruma da materyalizmi alet etme. Oyunculuk ve valve fanatizmi olabilir belki ama materyalizm?
Kardeş öncelikle materyalizm, maddeciliktir. Mesela para bir maddedir ve görebilirsin. Ama "İslam" dediğimiz zaman bu soyuttur. İslam'ı göremezsin, sadece hissedersin veya inanırsın. Ben Valve'nin yapmış olduğu oyun İslam'ı terörle özdeşleştiriyor dediğim zaman eleman direkt olarak maddenin yani Valve'nin savunuculuğuna geçiş yaptı. Bu Xbox vs PS3 mevzusu değil. Ben soyut birşeyden bahsediyorum eleman somut bir şekilde cevap veriyor. İslam'ı terörle özdeşleştiren bir firmanın savunulması materyalizm değil de nedir? Anlamak için profesör olmaya gerek yok. Filistin için, Afrika için veya Uygurlar için 3 kişiyi toplayamazsın ama derbi maça gitmeye kalkışsan bilet bile bulamazsın bir anda 60.000 kişi toplanır anlamsızca slogan atmaya, küfür etmeye başlarlar. İslam gelmeden önce insanlar putlara tapıyordu şimdi zaman değişti pop ve rock yıldızlarına tapıyorlar. Valve fanatizmide bunu gibi işte. Yani gafil çoğunluk fani olan maddenin, materyalizmin savunucusu haline gelmeye başladı. Kısaca iki seçim var kardeş. Madde ve mânâ. Tercih kişiye kalmış.Sonuç olarak yukarıdaki yorum ile ben mânâyı savundum arkadaş bana maddeyi savundu.

sinemanyak

8.1.2012 19:55:13

-2
Ebedi Devlet Bir kere İslamın terörist gösterildiğine ben de katılıyorum, bu Amerikanların yegane bakış açısı. Ama lütfen yazdığın salak saçma "değerlerimiz, dinimiz" yorumlarına karşı çıkan her yoruma da materyalizmi alet etme. Oyunculuk ve valve fanatizmi olabilir belki ama materyalizm?

Gambit2

8.1.2012 19:54:17

0
Silahların tutuş yönleri daha iyi olmuş fakat animasyonlar gerçekten berbat. Counter Strike Source'de bazı yapılan modlamalarda başarılı silahların animasyonları öyle güzel ki tam bir profesyonel katil gibi şarjör değiştiriyorlar. CS: GO'nun animasyonlara bir el atması lazım.

tizar

8.1.2012 19:36:55

0
1.5 nerde?

ebedidevlet

8.1.2012 19:30:24

0
quote:

Orijinalden alıntı: M3rett0 Asıl sizin bilinç altınıza yüklenmiş her videoda kendinize hakaret arıyorsunuz. :)
Yorumunuz tam anlamıyla fanatik materyalizm düşünce örneği. Yorumun gösteriyor ki sende benim yorumumda kendine hakaret arıyorsun yani? Yada kendine değil en değerlin olarak gördüğün Counter-Strike yapımcısı Valve'ye? Eğer böyle olmasa bu yorumu yazmazdın. Merak etme herkesin değerleri farklı olabilir saygım var. Valve hakkında söyleyeceğim birşey yok. :)

M3rett0

8.1.2012 19:08:36

0
Asıl sizin bilinç altınıza yüklenmiş her videoda kendinize hakaret arıyorsunuz. :)

ebedidevlet

8.1.2012 18:57:36

-2
quote:

Orijinalden alıntı: aygun61 Dikkat ettiyseniz (dikkat etmemek elde değil) her oyunda hep cami var. Adam bombayı nereye koyarsa koysun arkası cami. Oyunda 10-12 yılda değişmeyen bir bu kalmış .Galiba değiştirmeyede hiç mi hiç niyetleri yok.
İslam ve terörü sürekli yan yana göstererek bilinç altına İslam'ın terör dini olduğu mesajı yüklenmeye çalışılıyor. Bilinçli olanlar bu olaydan etkilenmez ancak görüldüğü üzere Amerika ve Avrupa'daki bilinçsiz toplum ve ülkemizdeki bilinçsiz halk bu bilinç altı mesajın etkisi altında.

aygun61

8.1.2012 18:45:26

-6
Dikkat ettiyseniz (dikkat etmemek elde değil) her oyunda hep cami var. Adam bombayı nereye koyarsa koysun arkası cami. Oyunda 10-12 yılda değişmeyen bir bu kalmış .Galiba değiştirmeyede hiç mi hiç niyetleri yok.

VEZ1R

8.1.2012 18:42:45

+3
Global Offensive' de silahları tutuş şekli gerçekten çok güzel. eski versiyonlarda fazla yan tutuyordu silahı. böyle daha karizma duruyo silahlar ekranda.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Counter Strike: Global Offensive
+ TAKİBE
AL
108 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız